BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات M like mother

   

نویسنده ATENA
کاپل ویکوک
ژانر رمنس . درام . انگست
محدودیت سنی ندارد

 

👑👰DOWNLOAD👰👑

 

 

805_vpfe.png

۲۸ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نعناع‌فرمانده‌کیم‌
۲۵ تیر ۲۳:۳۱

سلامم

من تازه وارد سایت نشدم ولی تازه اقدام به اعلام ظهور کردم 

فشارگگگ

بخدا کلی حرف چیده بودما همش پرید

ددی‌شیی میشه بیای هیونگم شیی؟

بیا آشنا شیم اصن. 

من گلم تو منگلی

باهم میشیم چادر گلگلی.

هیونگ (تو‌نخای‌هم‌باز‌میگم‌هیونگ)

فیکای سایت خیلی چیزن

چیززز

گاد

اره 

خیلی گادن

اصن کراش رو همش

خب چخبرا

...

زدن زر*

RM. kiute.ARMY

سلاممممم جون دلمممم*^*
به به ظهورت رو تبریک تهنیت عرض مینمایم عزیزممم😂😂♥️
من به همه پیشنهاد میدم اگه چیزی یادتون رفت سریع پوزیشن توالت شین😂☝️
آره ک میشم جوجههههㅠㅡㅠ
میشه بشیم دامن گلگلی؟ تو این هوا زیرش باد میره حال میده😂
چیزززز
نوش جونتتتتتㅠㅡㅠ
حلال بشه ب تخم چشماااات!
سلامتی دوستان و همراهان و آقا رضا😔😂

نه نگوووو صاحب سایتیییㅠㅡㅠ
ATENA💝 BANGTEN
۰۱ اسفند ۲۰:۳۳

محتوا؟ عامم خب ژانرش مثل همیشه نقد اجتماعیه.. 

نمی‌دونم چرا انقد علاقه دارم به این ژانر و همش دارم از اینا می‌نویسم. 

دلم میخواد باهاش مبارزه کردن و تلاش برای اونچه که میخواییم رو انجام بدم. 

هدف اصلیش مقاومت و قوی بودن و اعتماد به نفسه.. 

و البته مثل همیشه با چاشنیِ خانوادگی. 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

و دقیقا برای همین عاشق این سبک از تفکرتم!!
چون برای خودت و مخاطبت از بهترین روش ارزش قائلیT^T
ATENA💝 BANGTEN
۳۰ بهمن ۱۹:۰۰

عای عای مرسی ددی هق..

ببین من متوجه شدم علاقه ی زیادی به گذاشتن اسم اعضا روی فیکشن هام دارممم 

منتها دیدم جیمین زیاده شده، می‌خوام این یکیو بزارم جونگکوکیِ ما 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

قربونت برم عسلی منT^T
اره کاملا مشخصه😂
عایگووو اسمش چه کیوتهههT^T محتواش هم کیوته یا باز قراره با یه بسته تخمه فیکت رو بخونیم و به زندگی فحش ک دار بدیم؟😂
ATENA💝 BANGTEN
۲۸ بهمن ۰۹:۲۸

یادش به خیر این... 

اولین وانشاتممم و سومین کارم توی سایت..

هرچند منتظرم نیست و نابودش کنم،فقط به این دلیل صبر کردم که تگم نپره 

راسته که میگن آدما وقتی کارای قدیمیشونو میخونن دلشون میخواد بمیرن

سطحی بودن تا کجاااااااا

هرچند همین الانشم اونقدرام تعریف نداره ولی چون الانه متوجه نمیشمم

باز چند وقت دیگه زیر پست جیمین و استانبول همچین چیزایی رو میگم 

 

 

RM. kiute.ARMY

باور کن اگه خوب نبود برش میداشتم:|
تعارف ندارم باهات که بچه-____-
نوشته های تو واقعا داستان و ارزش دارن! واقعا درس میدن به آدم!!

اونا رو دست بزنی منم دست میزنم ها:/// جیمین که رسما مثل بچه ام تر و خشکش کردمممT^T

ولی اره...منم دو تا از کار های قدیمیم رو مجددا برداشتم😂
silence .h
۰۷ خرداد ۲۳:۲۵

سلام

ولی آتنا در ۱۸ فروردین اعلام کرد که فیکی به نام jimin مینویسد و در آخر هم زده coming soon ..

و حالا من : 

یه فیکشن مینویسم که توش استری کیدز و بی تی اس باشن .

خب حالا تیزر کدوم کلیپ ها باشه ؟

خب کلیپ ها دانلود شد .

حالا آهنگ تیزر چی بعد گشتن قرنی پیدا میکنه :

همه چی اوکی شد .

فعلا برم پوستر درست کنم عکس خوب نیست حالا اسم فیکشن چی باشه ؟ 

اونم پیدا میشه تا وقتی میخواد بره فیک رو بنویسه ..

اوکی خیلی بد شد دیگه ادامه نمیدم ..

و خودم میمونم خدا و اون همه کلیپی که دانلود کردم . 

 

RM. kiute.ARMY

عه تو هم مثل خواهر منی😂
آخرش هزار تا وعده وعید میده بهم و ایده اش رو میندازه گردن من
ATENA💝 BANGTEN
۱۸ فروردين ۲۱:۴۵

می‌خوام یه فیک بنویسم..

اسمشو بزارم جیمین..

آره..

😂 

همینجوری گفتم در جریان باشین..خیلی از این فیکای زندگینامه ای طور دوس دارم..

 

RM. kiute.ARMY

واو به به اسپویل😂
atibaby just her baby
۰۶ اسفند ۱۱:۳۵

واو میم مثل مادر میم مثل مرصی ج مثل جیغ عین مثل عر ف مثل فاک الف مثل اسم قاف مثل قشنگ میم مثل مرگ برای مادر (یاع یاع یاع یاععععع میدونید ک مادر منظورم کیههههههههههه *-*)عرررررررررررررر خیلی خوب بودددددددددد تنکیو واقعا حالمو خوب کرد *-*...#ویکوک_فور_اور :)

RM. kiute.ARMY

وای یاد بنگتن افتادم که شعر درس میکنن😂😂😂
Vkook.Ronak
۰۶ اسفند ۱۰:۵۹

چه اسم فشنگی؟!من برم ژاکت بپوشم سردمه بعد میام میخونم

RM. kiute.ARMY

باش بورو*^*
ATENA💝BANGTEN
۰۲ اسفند ۰۷:۳۳

مجبور نیستی بخاطر دلخوشیم خالی ببندیا😂

RM. kiute.ARMY

اخخخ ای بابا😂😂
cupcake ...
۳۰ بهمن ۲۰:۲۰

/$0$\ خوف من چی کال تونم که دددی شوگل نامجونی رو دوست دالم*^*!!!؟

 

~>0<~

 

~>3<~ نوج نوج نوموخوامممم-0- ~~~ (پنچولاشو رو لباس نامجونی سفت موکونه و بالا تر موره و رو سونش میره >0< )

RM. kiute.ARMY

عاخه منم دوستت دارم لامصصصصصصصصصصب0_0

تاج سری گوگول من:")
cupcake ...
۲۹ بهمن ۲۲:۱۲

(فشردننننن گردن ددی شوگل نامجونییییی و لیس زدن نخودی رو لپاشش~>0<~  >3<~ )

RM. kiute.ARMY

نکن بشر من از شدت دیابت سیاه شدم!!
انقدر سوییت نشو:")
♪ᴺᵃʳᵍᵉᶳ♪(ته برفی لاورم😐💣)
۲۹ بهمن ۱۲:۳۴

خیلی خوب بوددد عالییی بوددد کلا در حال عرر زدن بودم  موفق باشی نویسندهههههه👋💜

RM. kiute.ARMY

مرسی نظر لاولی*^*
ATENA💝BANGTEN
۲۹ بهمن ۱۲:۳۳

واقعا نمیدونستی؟😂😂😂 اشکال نداره الان بدون.. 

من همونم که میاد سرتو میخوره..انقدر حرف میزنه که پشیمون میشی..تو تلگرام😂

moon🌛 Child🌜

پشیمون؟؟؟نمیشناسمت پس🤔🤔
ATENA💝BANGTEN
۲۸ بهمن ۱۲:۱۱

مامانم رفته کارناممو بگیره..یه ساعته رفته برنگشته‌‌..هم دارم برا مامانم استرس میگیرم هم کارنامم..آخه من چه گناهی کردم😭😭😭😭😭😭 دارم دیووونه میشممممممم... 

خانه خراب تو شدم من من دیوانه ی عاشقققققققق.. 

یگزمزگگسگیطگگززگزگزگزمزمزگ 

یکی بیاد منو جمع کنه

Agü§ť Ell

اوخودا موفق باشی فایتینگo(〃^▽^〃)o
نگران نباش مادر 😌
ATENA💝BANGTEN
۲۸ بهمن ۱۰:۱۹

مرسی کیوتمممممممممم

moon🌛 Child🌜

اععععع اتنا اسمت اینجا اینه؟؟؟
وایییی تا الان تشخیصت نمیدادم 😂😂😂
cupcake ...
۲۸ بهمن ۰۸:۰۰

تئغبوتتزغازینواغیزناغزئناذزغینغیزوتنتلنعلنت

~>3<~

~*0*~

بخلللللللل /(#0#)\~~~~

RM. kiute.ARMY

بخخخخخخخخلللللل*0*
ATENA💝BANGTEN
۲۷ بهمن ۱۴:۳۲

کیووووووووت امروووز من رفتم استودیو..چون بهم گفتن صدام خوبه...رفتم واسه قصه گویی.. 

بعدم بهم گفتن میخوای بری صدا سیما؟ 

بعد منم گفتم مگه میشه؟

اونام گفتن آره اونا باید از خواهش کنن تا بیایی.. 

هیچی دیگه من غشششششششش 

واااای کیوت این میتونه یه اتفاق مهم تو زندگیم باشه.. 

کیوووت😭😭😭😭 هیچ موقع فک نمیکردم با این صدای افتضاح ازم بخوان بیام برا رادیو😭😭😭😭 کارنامم هم میخوان بدن.. اگه تو کارنامم همه چی اوکی باشه.. 

مامان بابام خوشبخت ترین آدم روی زمینن😂😂😂 

 

RM. kiute.ARMY

واااااااااااای!!!!!
اییییییولللللللللللللللل!!! کاش قصه بی تی اسو میگفتی😂😂😂
ان شا الله که همش عالی میشه*^*
اره دقیقا!!
cupcake ...
۲۷ بهمن ۱۳:۳۴

~*-*~ددی شوگل اینجا ددی شوگل اونجاااا ددی شوگل همه جااااا*0*!!آآآآآآآآآآآآآآممم$~$

RM. kiute.ARMY

بیبی شوگول هم فقط تو بغل من*^*
cupcake ...
۲۷ بهمن ۱۱:۳۸

#0#~~~نوج نوگوفتی #-#ددی شوگری~~~

RM. kiute.ARMY

هیق:")))
cupcake ...
۲۷ بهمن ۱۱:۱۴

@0@!!!!!

 

#3#ونغبنوغایغایزئناغ ئناغیزنغاذیزئناغینغازی ئذا ئذاغیغیذاز ئذاتغزیتالروتغبوتغبوتزبلتوزبلتزبوتلفزیتلیزوتی

 

ددی شوگل من نامجونییییی*0*

 

برید کنار>>(مثل پیشی تند از رو پای ددی شوکری بالا میره و با پنجولاش لباسشو موگیره و رو شونه نامجونی ددی میره و لیسسس لیسسسس بووج بوجججج>33<موکونه *~*

RM. kiute.ARMY

گفته بودم دیوونه گربه هام؟:"))))))))))))))))))))))))))
ATENA💝BANGTEN
۲۷ بهمن ۰۸:۳۸

چرااااا محبوبییییی😭😭😭 سلام کیوت خوبی؟

RM. kiute.ARMY

خوبم تو خوبیییییییییییی؟؟
Kookmin.v
۲۶ بهمن ۱۶:۰۳

ووووووووی خدااااا اسمشو نیگااا گوگولییی سنثنصنصنصنثنث

moon🌛 Child🌜

🤧🤧🤧🤧🤧
cupcake ...
۲۶ بهمن ۰۹:۳۸

*0*!!!!!!!بیبی شکرییییی!!!!0(0!!!ینی تو ددی شوگری030 نامجونیااا؟؟؟

 

اااع0-0 دیانت نو دیوبت@3@!!!نونونونونونونو~>3<~  >0<!!!

 

 

RM. kiute.ARMY

یعس یعس تو بیبی شوگری منی*^*
Horny cute top .Yasy2007
۲۶ بهمن ۰۸:۰۱

من اینو خوندم

این زیادییییی کیوت بووددددددد😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

عااااااااایییییگوووو:")
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۶ بهمن ۰۱:۴۳

اتنا جان دلم الان پیامت رو توی فیک دراگون یوکی عزیز دیدم میدونم یازده روز ازش گذشته...

اما چرا میخواستی باهام صحبت کنی عزیزم؟؟؟

چرا فحش بدم قربونت برم مگه میشه به کسی که همچین وانشات زیبایی در مورد ارزش وجود مادر بنویسه فحش داد؟؟؟

حرف هم که راجع به وانشاتت گفتم تا جایی که ذهنم می رسید دیگه...

باز هم چیزی بود من در خدمتم💜

من محبوب نیستم بچه ها خیلی بهم لطف دارن عزیز دل💜😅

RM. kiute.ARMY

آتنا
cupcake ...
۲۵ بهمن ۲۱:۰۸

*(* اوخیششش

 

 

فداا فداااا آب نباتااااا#0#!!!دو واجبس نمازو سلام*^* پیغمبر شیرین بیان اول دعا بعدا غذا*0*!!!!~*~*~یاامم-0-

RM. kiute.ARMY

عایگووووووو😂😂😂
cupcake ...
۲۵ بهمن ۲۱:۰۶

(گزاشتن آهنگ بی تی اس )>>>>و بخل کردن پاهاش و قلل قلییی خوردن روی زمین#0#!!

RM. kiute.ARMY

گرفتن دیابت از شیرینی این بشر
cupcake ...
۲۵ بهمن ۲۱:۰۴

/_*0*_|!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

(از شدت زود 20 سکته پشت هم ریز رد کرده و به چوخ ماخ تبدیل شده@~0

RM. kiute.ARMY

نههههههههههههههههههههههههههه!!!! بیبی شکری من!
cupcake ...
۲۵ بهمن ۲۱:۰۳

*~*این دل کتلت توی این خونه لونه کرده لالا کرده-0-~~~~

RM. kiute.ARMY

فداش برم من:")
cupcake ...
۲۵ بهمن ۲۱:۰۲

@0@!!!!!!!!!!!!!!!!!!نه کام بکککک بدهههه @-@!!!!!

 

=0= نروووووووووو/T0T\

RM. kiute.ARMY

چش چش میدم😂
cupcake ...
۲۵ بهمن ۲۱:۰۰

😗 میشه رو کلت لونه تونم نامجونیااا#3#!!

RM. kiute.ARMY

همه جای من سرای توست!
cupcake ...
۲۵ بهمن ۲۰:۵۹

😎؟؟؟😗 سوییچ و خوردنی@3@!!!؟

عجب@)@....سوییچ را در دهان گذاشته و گهواره وار تکان می خورد/@3@\عوووو دارم سوییچ موخورن0^0

RM. kiute.ARMY

اوکی لفت د زندگانی بیکاز شی سووو سوییت و اند سافت:"))
cupcake ...
۲۵ بهمن ۲۰:۵۷

😎؟؟؟😗 تو تولد مییی

 

فایررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 😎دیری دینگگگگ

RM. kiute.ARMY

عاهههه گاااااااااااد😂😂
cupcake ...
۲۵ بهمن ۲۰:۵۶

توسط نامجونی بلعیده بشم0^0!!!

 

هومممم فکر خوفیه~*-*~!!!بعدش میرم سیخونک موزنم لوله گوارشتو و بوسس بوسس و یاام یووم موکونم*^* گل گلکتم می دم0^0

RM. kiute.ARMY

عوضی سوییت خوردنی:"))
cupcake ...
۲۵ بهمن ۲۰:۵۴

جیلینگ جولینگگگ*0*

RM. kiute.ARMY

عر:")
cupcake ...
۲۵ بهمن ۲۰:۵۲

کیوت بیون بیون #0#~ کیوت از همه رنگگگگ سرتو با چی موشوری با آب رنگ هفت رنگ*^*

RM. kiute.ARMY

میشه بخورمت؟😂
cupcake ...
۲۵ بهمن ۲۰:۵۱

*0*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ناغزب.نغاعبازنرنر.زناغزب.ناغزب.ناغبز.ناغبر.زناغرز.نار .ناغ.رناغر.زنغخهیزهزاغزینهغی.غهیز.ئنذ ز.ز

 

(به سورت جوجو ندیده به سمت مترجم شیرجه میزنه و میره بخلش موتونه*0* *8*موییی مویییی

RM. kiute.ARMY

اوهکی...ماه هارت جرینگ
cupcake ...
۲۵ بهمن ۲۰:۵۰

چرااا نامجونیااا0^0(کرمی سمت مترجم رفتن و رو کلش نشستن و زیر لب آباز خوندن#3#)

RM. kiute.ARMY

چون خیلی کیوتی:")))))))))))))
cupcake ...
۲۵ بهمن ۲۰:۴۹

~*0*~سوککک سوکککک #0# دیدی پیدات کردم#0#\!!!

RM. kiute.ARMY

بیا بغلممممممممممممممم*0*
cupcake ...
۲۵ بهمن ۲۰:۴۷

اووووع030!!!های ادمین جدید*^*

 

0(0 .....  0)0 نامجونیییییی ......-0- نامجونیااااااا =0= نامیییییی....-~-دومینو کجااا قایم شودی*)*!!!؟

(در حال کشتن زیر مبل >>>کله خم می کنه تا زیر مبلو ببینه><....نامینووووو-0-~~~>>رفتن تو اتاق به صورت بینگیلی و رفتن تو کمدا و زیر تخت و رو گشتن

 

@~@نام نام <<<رفتن تو آشپز خونه و تو کابینتا رفتن و کرمی دونه دونه زیر ظرفا رو گشتن~>0<~ناااامم مترجم کجااا آف شدی>~<\؟؟؟؟

 

@3@ نی کععع00(!!!/o..o\

RM. kiute.ARMY

ببین مرز های کیوتی یه تنه به فاک رفت عررررررررررررررررررررررر😂😂😂
cupcake ...
۲۵ بهمن ۱۴:۱۸

@---@!!!تو کی بیدی؟؟؟؟0-0

 

=~=منظورم از مترجم نامجونیا بیده@~@!!!قایم شوده پیداش تونم0^0؟؟

Agü§ť Ell

من ادمین جدید بیدم (*´﹀`*)
پیداش تون 😂😄🐰
به طرز عجیبی کیوتی😄
cupcake ...
۲۵ بهمن ۱۳:۱۸

~(*~*)~ (فورو بردن لپ مترجم در دهان و خولدن -0- آآآآآآآممم -~-  ^~^  *~*

 

(بینگلی لرزیدن از مزه لپ مترجم#3#)

Agü§ť Ell

ینی جررررمممم 😂😂 کیوتی تا چه حد؟ 😂😄😖🐰
مترجم
cupcake ...
۲۵ بهمن ۱۳:۱۴

=0=نامجونا رو شیر موزت غیرت داشته باش یه چوچولو=~=!!!نگو که به هر کس می گی 0~0!!!!@.....@!!!

 

/=-=\ (در حال لپ کشای مترجم)

RM. kiute.ARMY

اوه راست میگیا*^*

بکش بکش😂
cupcake ...
۲۵ بهمن ۱۳:۰۵

/_#3#_\آخ جون بوسسس بوسسس

گفته باشمااا#3#!!!!موخورمت0^0!

RM. kiute.ARMY

بخور نوش جونت*^*
park.sam
۲۴ بهمن ۲۲:۴۸

ددی من بازم تو تاریخا گند زدم😐💔

یکشنبه ولنتاینه نه شنبه🤧💔

RM. kiute.ARMY

کنچانا لاو😂😂😂😂
مثلا چه فرقی به حال ما سینگلا میکنه؟😂
ATENA💝BANGTEN
۲۴ بهمن ۲۲:۳۳

احتمالا😂😂😂

RM. kiute.ARMY

😂😂😂
>_<
۲۴ بهمن ۱۸:۲۷

اره چینجا!!@_@

البته هنوز قطعی نمیباشد😂😂💔

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂
cupcake ...
۲۴ بهمن ۱۵:۲۵

منووو ببوسسسس@3@موییی موییی~~~منوووو ببوسسس~#3#~وویییی ویییییی برای آخلییین بارررر>0<

 

:"/غااااررر غااااارررر...0-0!!!)<<<فکر نویسنده00/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RM. kiute.ARMY

جرررررررررررررررررر😂 بیا بوس😂

نویسنده جر خورد😂😂
cupcake ...
۲۴ بهمن ۱۲:۴۲

030!!!!هارمان قلبت نامجونااا چسفکید آیا030!!!؟

 

اااع چراا@3@~!!!!

RM. kiute.ARMY

یعی:")))
چون به شدت کیوتی هق
cupcake ...
۲۴ بهمن ۱۲:۳۹

030!!جدییی؟؟

:|ازت کوتاه ترم کککع:/!!من 156 قدم0-0 ولی ددی فکر کنم ...یا اومای باحال و غیرتی ای بشم من به بهه 😎 😂

دستام تا حالا از بقیه کوچولو عین دستای جیمین نسبت به اعضا کوچولویع 🤧💔

RM. kiute.ARMY

عایگویاااااااااا!!!چقدر تو کیوتی عاه هارتم..
cupcake ...
۲۴ بهمن ۱۲:۳۲

303!!!!!!( چشمانش پوت پوت هر دو از کاسه مثل نخود در آمد×-×

 

00)جدییی!!!بیام پس گردنتو هم بو کنم؟؟0^0یا...صبر کن بینم فدت چنده-.0 مترجم؟؟؟دستات بزرگ که نی0-0!!؟؟؟

RM. kiute.ARMY

وای کیووووووووووووووتییییییی!/کنتق/بنث/قلن/قنلف/ق

نه من کلا ریزه میزه ام یکم😂
قدم 160 عه😂
ATENA💝BANGTEN
۲۴ بهمن ۱۲:۲۹

جرررررررر😂😂😂😂😂 حالا باباش کوجاست؟

RM. kiute.ARMY

همین دیگه!!!
حالا جالب اینجاست قبل اینکه منو جر بدن بچمو بیارن بیرون داشتم رژه تکاور های چیریکی پوش رو میدیدم نکنه شوهرم سپاهیی بوده؟😂
cupcake ...
۲۴ بهمن ۱۲:۲۸

نو نو نووو~>3<~!!!!!!!عمرااااا مترجم و بخورم*^*فقط گاز گوزی گرفتم لپاتو ببینم چوشتمخی یا نه که مزه کیک کاکایو می دادی با بوی نعنا و دارچین*^* *0*!

RM. kiute.ARMY

چه خوشمزه بودم خبر نداشتم بخور مادر راحت باش😂
ATENA💝BANGTEN
۲۴ بهمن ۱۲:۱۰

کیوت طبیعی بودی یا سزارین؟😂😂😂

RM. kiute.ARMY

خداروشکر سزارین بود😂
ATENA💝BANGTEN
۲۴ بهمن ۱۲:۰۹

آلماشی مگه میشه نخوندششش؟؟؟؟؟؟؟حتما میخونمم

RM. kiute.ARMY

آتنا
cupcake ...
۲۴ بهمن ۱۲:۰۴

~*0*~یااااااااااااااااااااااااااااااام*~*(کله مترجم رو گاز گرفتن و بعد جدا شدن و لپاشو شوع به خوردن کرده*^*)

 

ایشالا همیشه لبخند بتونه بیاد رو لبهام^^و امیدوارم لبخند به لبا بتونم بیارم^^

RM. kiute.ARMY

عاخ خورده شدم😂

ای جانننن عزیزم ان شا الله*0*
cupcake ...
۲۴ بهمن ۱۱:۵۷

O-Oنههه جونننن مننننننOoO!!!!  .....

@0@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بکشیننن کنار ببینم>0<!!!!!!!!!!مترجم افتخار داده داره باهام حرف میزنهههه*~*!!!

4 تا نبات بالا انداختن@×@

$..............$ جررررر مترجم کشنده من کجااا بودییی؟؟؟*=*اگه نخوردم کلتو !!)*-^!!!مخمو جرر دادی ناک گوز کردی نامجوناااا00/!!!!

این چه کاریه آخر وبتون داری با من می کنی هعییی می بینم می شاشم از خنده تو خودم030!!!!هنوز اون حال مترجم و اسفناج از دماغ ریدارا که میاد بیرونو پیدا نکردم$$

RM. kiute.ARMY

زیاد نبات نخور ضرر داره😂
بیا بخور کله من و تو نداره ک😂😂😂
جررررررررر خدایا😂😂😂 همیشه بخندی لاو!!
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۴ بهمن ۱۱:۴۵

باعث افتخارم بود اتنا جان...

امیدوارم تو هم بیای و افتخار بدی داستان من رو بخونی که روز ولنتاین منتشر میشه😅💜

RM. kiute.ARMY

آتنا
ATENA💝BANGTEN
۲۴ بهمن ۱۱:۴۴

عااااااااااییییی😂😂😂😂😂😂😂😂کیوووووت..خدا نکشتت😂😂😂😂😂😂 دارم میمیرمم از خندهههه😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

اصلا درد زایمان نداشتم😂
پدر بچه ام کجاست؟؟
cupcake ...
۲۴ بهمن ۱۱:۴۳

قربان نویسنده**)جونننن داره آیا از آسمان ندا ی آید نویسنده با من حرف میزنه یا من مردم خبر ندارم303!!!؟

 

*8*یه بوس بده باباا از نوع چسب مایع سس ماس0^0

RM. kiute.ARMY

وای جررررر چه باحال بود😂
ATENA💝BANGTEN
۲۴ بهمن ۱۱:۳۶

سلام بچه ها آتنا هستم نویسنده این وانشات.. 

اولین وانشاتم بود..و چون از روز مادر گذشتیم نوشتم تا قدرشونو بدونیم❤ممنونم بخاطر این نظرات خوبتون.. 

عررررررررررررر آلما وانشاتمو خونده عرررررررر😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

عایگووووو*^*
آتنا یه چی بگم کفت ببره😂
دیشب خواب دیدم حامله ما شکمم فقط یه کوچولو اومده جلو انگار اصلا حامله نبودم😂
بعد بچه ام رو به دنیا اوردم😂
قبل من یخ خانوم سیاه پوست به دنیا اورده بود بچه اشو😂
بچه من 3 کیاو بود و دوز داروی بیهوشیم زیاد بود گفتن باید مطلقا استراحت کنم اما نفهمیدم بچه چیه😂 هق😂

ریدرا
cupcake ...
۲۴ بهمن ۱۱:۲۶

00/!!!!!!!!!!!

8/ااااع!!!

=-=_\ایشالا سری بعدی با تانک میام از نفر اول رد موشم*^*

RM. kiute.ARMY

چرا انقدر خشانت؟😂
>_<
۲۴ بهمن ۰۳:۱۱

مرسییی آتنا جون خیلیییی قشنگ بود💜💜😄💕💕

هیچوقت فکرشو نمیکردم، ولی حس میکنم دارم ویکوک شیپر میشم😶

RM. kiute.ARMY

اوه مای گاد چینجا؟0_0
Candy Queen 🌈🍭
۲۴ بهمن ۰۰:۲۸

هارتت جر خورد ؟ 0-0😐👌

بله بله مونی منطقمو زیر سوال بردی 😐😐👌

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂
Ana.j .chim
۲۳ بهمن ۲۳:۵۶

فردا ازمون دارم نمیگیرم چی میگم..تو جدی نگیر XD.. بلاب بلاب بلاب @_@

 

من خوبم..و خسته تز ریخت کتاب تستی ها و ازمون ها :""""""")

تو خوبی مونیم؟ TT

moon🌛 Child🌜

من امسال ازمون نمیرم:))))
ایگو درکت میکنم شاید دوبرابرش یا برابر😃
فدات بشم
Vkook
۲۳ بهمن ۲۳:۱۷

وای خداا باورم نمیشهههه😐😭

اخه ویکوک خونم افتاده بود😐

Agü§ť Ell

باورت بشه😭🐰
مراقب باش ویکوک خونت بالا پایین نشه خطرناکه😁🐰
Rooni.A.m توشولوی بی پناه ددی جونم 🐰 :)
۲۳ بهمن ۲۰:۲۷

آه آتی ... آتیییییییییی

هوفففف ..... منو یاد  به چیزی انداختی...

یه حقیقت شیرین.....خیلی شیرین..... 

مادرم.. و پدرم.....اونا یک نعمت بزرگن.

هوم : )))))

یه حقیقت دیگه هم فهمیدم 

... هوف.... میخوام بگم .... 

.

.

بعدا میگمش

Agü§ť Ell

آتی
Sh.S TaeKook💞
۲۳ بهمن ۱۹:۵۰

خب من رفتم این وانشاتو خوندم و اومدم...

باید برات سرپا وایستم و دست بزنم آتی:)

خیلی قشنگ با فیکت ارتباط برقرار کردم

راحت میتونستم احساسات شخصیت هارو درک کنم و اون غم خاصی که توش وجود داشت رو با چشمام میدیدم

تمام آب بدنم رو گریه کردم و سر یسری جملات مکث کردم تا چندین بار بخونمشون چون خیلی فکت بودن

اون بخش که گفتی خدا میگه ادمایی که از من بیشتر دوسشون داشته باشی رو ازت میگیرم...

اون بخش رو حدید ۱۵ بار خوندم چون این اتفاق برای منم افتاد و به این جمله ایمان دارم ولی تاحالا نتونسته بودن جملش رو پیدا کنم و حالا تو نوشتیش

واقعا فیک احساسی ای بود و فوق العاده بود

در حدی غرق جون «مادر» شده بودم که دیگه کاپل فیک برام مهم نبود

اگه همینطوری ادامه بدی و احساسات رو انقدر عالی بنویسی فکر کنم هر دفعه عذای دسته جمعی تو سایت به پا بشه

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰بازم کلی حرف زدم🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

مراقب خودت و مهربونیات باش💞😊

Agü§ť Ell

آتی
Taehyung
۲۳ بهمن ۱۹:۰۹

سیلامممم سوممم

جررررر❤😃😂😳😪😓🙋🙌😛😶😑😐

moon🌛 Child🌜

سیلام ناح😂😂🖐
ببعی دم پنبه ای<:♡
۲۳ بهمن ۱۸:۰۰

تروخداااا سوم شدم؟؟؟

بگین ک شدم؛-؛

پ.ن:منم این مرضو گرفتم|:

moon🌛 Child🌜

ن متاسفانه ایم سو ساری😂😂

دد: ایم سو ساری بات ایز فیک لاو😂
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۳ بهمن ۱۷:۵۴

خب سلام آتنا عزیز...

اسم داستان قطعا منو به خوندنش ترغیب کرد...

در فیکها و وانشاتها همه دیدیم به طوری از والدین طرفین صحبت نمیشه که انگار اصلا اونها وجود ندارن...

و ما رو به دنیایی بدون حضور اون پشتوانه ها که زندگی ما از اونهاست فرو میبرن...

خوشحالم که در این داستان به وجود ارزشمند مادر اشاره کردی...

موضوع داستان هم بسیار ساده اما حقیقی که ممکنه خدای ناکرده برای هر کدوممون پیش بیاد بود...

این داستان به من یادآوری کرد که در اوج ناامیدی و تلخی هم خداوند بهمون لبخندی کمرنگ هدیه میده...

خسته نباشی و قطعا که با نوشتن بیشتر مهارتت در جمله بندی و انتخاب کلمات بیشتر و بهتر میشه...

موفق باشی عزیزم💜

moon🌛 Child🌜

آتنا
Meli Ka
۲۳ بهمن ۱۷:۰۳

فرست ؟

سکند ؟

هیچ؟

 

RM. kiute.ARMY

اومویا نه متاسفانه*^*
최영 장군 :|
۲۳ بهمن ۱۶:۵۹

3?

RM. kiute.ARMY

ام نه*^*
Sh.S TaeKook💞
۲۳ بهمن ۱۶:۲۵

اصلا اسم مادر بیاد گریه ام میگیره بخدا💞

خیلی کنجکاو شدم بدونم محتویاتش چیه

نویسنده فایتیننننننننننننگ💋💋💋🌸🌸🌸

Agü§ť Ell

نویسنده
Parnian ♡Suga♡ j hope♡
۲۳ بهمن ۱۶:۲۲

پدر چرا همه فیکا ویکوک شدن من یونمین میخوام😭😭😭🤧💔

RM. kiute.ARMY

به امام من بی تقصیرم😂
hosna
۲۳ بهمن ۱۵:۴۳

سلام میگم فرست و سکند یعنی چی

Agü§ť Ell

سلام کیوتکم
فرست و سکند ینی اول و دوم
بچه ها وقتی کامنت اول میشن میگن فرست وقتی کامنت دوم رو میدن میشن سکند 😁🐰 فهمیدی؟ 🐰
yui_vkook_tae
۲۳ بهمن ۱۴:۰۳

آتنا شی🥰🥰🥰

خوندمش وانشات کیوتت رو 😍

خوشم اومد خوف بود خیلی 🤗🤗

شخصیت کوکی رو دوست داشتم مخصوصا مرگ مادرش قشنگ بود ^^

خسته نباشی لطفا بازم به فعالیتت در سایت خوشمل ددی و مونی ادامه بده*-*

مونیییی دلم برات تنگولیده🥺💜💜

خسته نباشید 🥰🥰

 

moon🌛 Child🌜

آتنا
yui_vkook_tae
۲۳ بهمن ۱۳:۵۸

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ویکوکککککککک عرررررررررررررررررررررر 💜🧡😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💛♥️💜💙🧡💙💝💙♥️💜💛💜💛💕♥️🧡♥️💜♥️💜♥️💕💙🧡♥️🧡💚🧡💙🧡💙🥰💙💜💛💜💙🧡💙💝🧡♥️🧡💛🧡💙💝💙🧡💜🖤💜💛💜💙🧡🥰💝💙💕♥️هوراااااااا یکی از اون وانشات الما شی یکی از این ویکوک اصلا من جرررررررررررررررررررررررررر 🥰😂😂😂

moon🌛 Child🌜

عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر عععععععععرررررررر
yui_vkook_tae
۲۳ بهمن ۱۳:۵۷

سومممممم؟؟؟؟

moon🌛 Child🌜

ن عزیزم
Maria
۲۳ بهمن ۱۳:۱۳

سوم شدم؟؟؟؟؟؟

 

moon🌛 Child🌜

ن عزیزم
عسل
۲۳ بهمن ۱۲:۲۸

قشنگ بود من خوشم اومد  ولی به نظرم  یکم کم بود یکم مو. وضع داخلش کم بود میتونست یکم بیشتر باشه یا شایدم من اینجور فک میکنم 

خیلیی ممنون خیلی قشنگ بود 

moon🌛 Child🌜

چون وانشات بود نویسنده خواسته کوتاه ترش کنه🤔
Vkook. Darya
۲۳ بهمن ۱۱:۱۰

خیلی خوب بود 

خیلی زیادددد 

شاید اگر فقط به ظاهر داستان نگاه کنیم ، فکر کنیم که یه فیک با داستان ساده باشه ولی 

به نظرم از همین داستان به ظاهر ساده میشه چیزهای خیلی مهمی رو یاد گرفت ..

نمیدونم مفهوم داستان همینه یا نه ولی من با خوندن این وانشات این توی ذهنم اومد 

اینکه قدر لحظه هامون رو بدونیم چون ممکنه ادمای عزیز زندگیمون تاابد پیشمون نباشن و 

زندگی ادامه داره .. حتی اگه تنها باشیم ، حتی اگه ادمای عزیزمون رو نداشته باشیم ..باز هم زندگی ادامه داره و ما باز هم میتونیم بخندیم فقط باید قوی بمونیم و تحمل کنیم ..

این چیزی بود که با خوندن این وانشات توی ذهنم اومد حالا نمیدونم مفهوم هم همین بود یانه ..

درکل خیلیی خوب بود .. 

خسته نباشی نویسنده و فایتینگ ✊🏻💜

moon🌛 Child🌜

اخی خوشحالم خوشت اومده دریا جونم🤧🤧🤧
نویسنده
Rooni.A.m توشولوی بی پناه ددی جونم 🐰 :)
۲۳ بهمن ۱۰:۴۴

WOW

چه زیبا ......

دوست دارم بخونمشششششش

moon🌛 Child🌜

یس حتمن بخونش🤧🤧🤧
SOYON &amp; Li^^li
۲۳ بهمن ۱۰:۰۸

سومیییی

moon🌛 Child🌜

ن متاسفانه😂🖐
ji yo ka
۲۳ بهمن ۱۰:۰۳

هیییییق

ویکوووووککککک¶-¶

moon🌛 Child🌜

یعسسسس😜😜
cupcake ...
۲۳ بهمن ۰۹:۵۹

3ومین نفر😎؟؟؟😗

moon🌛 Child🌜

اگ بگم ن چی😎
Horny cute top .Yasy2007
۲۳ بهمن ۰۹:۵۰

وای زود میخونمششش نمد چرا کنجکاو شدممم

moon🌛 Child🌜

بخون نظر یادت نره🤧
Ana.j .chim
۲۳ بهمن ۰۹:۴۴

شوخی نکننننننننن؟..

وااییییی قنیجیحقمثجسنثنسمسنثنسمسن

ااها اها بیا وسطططططططططططططط

* چ حس مزخرف خوبی داره XD *

 

وانشاتم خوندم.. تبریک میگم نویسنده..قشنگ اشکم در اومد TT

moon🌛 Child🌜

حس مضخرف خوب؟😂😂😂چطوری انا جونم حالت خوب؟
Candy Queen 🌈🍭
۲۳ بهمن ۰۹:۲۹

عرررر اسمشو نگاه

moon🌛 Child🌜

هارتم جر خورد با اسمش🤧🤧
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۳ بهمن ۰۹:۲۳

اسمش آدم رو جذب میکنه💜

moon🌛 Child🌜

یس🤧
𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒄𝒉𝒆𝒚𝒐𝒖𝒏𝒈 ‌‌‌‌‌‌‌💜
۲۳ بهمن ۰۹:۲۲

فرستتتتت

moon🌛 Child🌜

سکند😂🖐
Ana.j .chim
۲۳ بهمن ۰۹:۲۱

چ اسم گوگولیییییییییییییی

واااییییی عر زدنم گرفتتتت TT

moon🌛 Child🌜

فرستی آنا جونم😎✊
یس🤧
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان