BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Let me teach you how to love

koc5_7.png

   

نویسنده Lil suga
کاپل یونمین 
ژانر رمنس . فلاف . اسمات
محدودیت سنی 18+

 

🎹💛🏀DOWNLOAD🏀💛🎹

 

  

 805_vpfe.png

۲۷ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Jeon yura
۰۵ اسفند ۰۵:۵۹

ددی مونی

یس یس یسسسسس بالاخره فن فیکی که یه ماه درگیرش بودم تموم شد.

فردا یا پس فردا آپش می کنم چون باید یه دور چک کنم غلط املایی هاشو برطرف کنم😂😂

فقط خدا می دونه شبا تا صبح واسه نوشتنش بیدار میموندم دیگه دستم شکست.🥺🥺

ولی خب بالاخره تموم شد😝😝☻☻🤓

RM. kiute.ARMY

واااااااااااااییییییییییی یورا شییییییییییییی!!!
مممممبارکههههههههههههههههههههه هوررررررررررراااااااااااااااا 
ععععععععععععععععععععععععععررررررررررررررررر
خخخخخخخخستههههههههههههههههه نباااااااااااااشییییییییییییییی
Park jina
۲۸ بهمن ۰۴:۳۹

من واقعا حرفی ندارم🙂

خیلییییی وانشاتشششششششش خوشگلللللل بوددددد🙂🙂🙂🙂🙂🙂

عررررر خدااااا🙂🙂🙂🙂🙂🙂

من باز یونمین خوندم🙂😐

هققققق🥺🙂

مرسی رایتر جان وانشاتت خیلیییییی قشنگ بود🙂🙂💜💜💜💜💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

بسی لذت بردیم🙂

بوص بهت🙂💜💋

RM. kiute.ARMY

فدای جینا بانو معلومه فیض بردیا کلک😂😂😂😂
Jungkook.Bts.Army.7
۲۷ بهمن ۱۷:۵۹

وای جررر مونی خودش فرست شده خودشم جواب خودشو داده ب خدا ک عالی این شما ها😂

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂چاکریم
Hurleew
۲۷ بهمن ۱۵:۲۸

پشما خودمم از زرم فر شد :/

بیخی ~•~

RM. kiute.ARMY

جرررررر 😂😂😂😂
yekta@exo-bts
۲۷ بهمن ۱۴:۴۶

نشی ددی شی

خخخخخ

چیبگم من 

هعی کرونا...

RM. kiute.ARMY

تف به کرونا
Hurleew
۲۷ بهمن ۱۲:۴۰

من حساسیت دارم🤔😂

RM. kiute.ARMY

اوه مای گاعد*^*
yekta@exo-bts
۲۷ بهمن ۰۹:۵۶

ایول داستان دمتون گرم

❤💚💜💙💛💓💕💖💞💗💋❤💚💜💙💛💓💕💖💞💗💋❤💚💜💙💛💓💕💖💞💗💋❤💚💜💙💛💓💕💖💞💗💋

RM. kiute.ARMY

فدای یکتا بانو!
Bani _army
۲۶ بهمن ۲۳:۳۹

سلام به همگی🤗

نارنگی ها😍😂😍😂😍😂

فایتینگ نویسنده جونی عالی❤👍

Agü§ť Ell

نویسنده
Maria
۲۶ بهمن ۱۰:۰۰

وا ددی! خدا نکنه!😘

RM. kiute.ARMY

ای جان*^*
Hurleew
۲۶ بهمن ۰۹:۳۶

کروناعه نمیشه ~•~ 

RM. kiute.ARMY

الکل داریم😂
Jani Jeon
۲۵ بهمن ۲۲:۳۵

هیییییع باشه بانی قبوله. من میام. لباس چه رنگی میپوشی عزیزم بگو تا منم همون رنگی بپوشم ست بشیم با هم. 😍🤭 

Agü§ť Ell

من همه لباسام بنفشو مشکیه ولی خب تو هرچی عشقت کشید بپوش😂
Maria
۲۵ بهمن ۲۱:۳۷

ددی.......

میشه یه نظر بدم راجب جوابت به یکی از کامنتا؟؟؟

(منم تورو بوس*^*)

قافیه تو عشقههه!!!😂😂😂😘

 

 

پس خوبه برم بخوانم.

من رفتممم!

RM. kiute.ARMY

ای فداااات لاو نوکرم😂😂😂

برو لالا*^*
Hurleew
۲۵ بهمن ۲۱:۰۳

اوکی من تسلیمم *^*😂

 

RM. kiute.ARMY

بیا بغلمممممممم😂😂
Hurleew
۲۵ بهمن ۲۰:۵۷

کشتن به دست تو دوس ، نونا مونی دوس ،دوس دوس ، دوس ~•~😂

RM. kiute.ARMY

منم تورو بوس*^*
Hurleew
۲۵ بهمن ۲۰:۵۳

بمیرم یا زودع ؟*^*

😂😂

RM. kiute.ARMY

بمیر تا بکشمت😂
Hurleew
۲۵ بهمن ۲۰:۴۸

بسیار زیبا :)

RM. kiute.ARMY

مثل خودت*^*
yoonmin lover
۲۵ بهمن ۲۰:۴۳

مرسی آلمایییییییییییییییییییی فدا همتون

RM. kiute.ARMY

آلما
yoonmin lover
۲۵ بهمن ۲۰:۴۳

روم نمیشه تو چشاتون نگا کنم دارم سعی میکنم که بنویسمش آخه چنتا اشکال فوق العاده بزرگ داشت اگه میذاشتمش ریده میشد توم  ببخشیییییید 

RM. kiute.ARMY

ول کن باو لاولی راحت باش*^*
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۵ بهمن ۱۸:۲۰

نه عزیزم چرا عذر خواهی میکنی؟؟؟

به به تولد پدر عزیزت مبارک...💜

امیدوارم همیشه سایه شون بالای سرت باشه...

تا باشه از این مهمونی‌هایی لذتبخش البته تا حدی خسته کننده😅

RM. kiute.ARMY

یونمین لاور
Lil suga
۲۵ بهمن ۱۷:۱۵

ولنتاینتون مبارک خوشگلا! 

ما که کسیو نداشتیم ولنو تبریک بگه🥺 (البته باید اضافه کنم یونگی گفته بود آرمیایی که دوست پسر دارن خیانتکارن😈) به هر حال کادوی ولنتاین منو بپذیرید. با اینکه بعد از خوندنش با خودتون گفتید طرف چقد منحرفه (ایح ایح ایح).

خلاصه که امیدوارم خوشتون اومده باشه و دوباره امروزو بهتون تبریک میگم. 

Agü§ť Ell

سینگل باش و پادشاهیی کن عقاب همیشه تنهاست😂😂😂

ریدرا
Peerless
۲۵ بهمن ۱۶:۵۳

ولنتاین تمام سینگلای گل مبارک❤️❤️❤️

چیه حرفی دارید من فقط به سینگلا تبریک میگم 😐⛓️

واییییی یونمین چه عالی واقعا بموقع بود تنکیو 

RM. kiute.ARMY

یادم ننداز لامصب😂
محشر بود:")
Candy Queen 🌈🍭
۲۵ بهمن ۱۶:۵۲

مونی خودش فرست شد😂😂

RM. kiute.ARMY

قبول نیست😂
Hurleew
۲۵ بهمن ۱۵:۴۵

ولنتاین که ۱۴ فوریه است 🤔

Agü§ť Ell

یکم اینور اونور تر مارو از حالت سینگلی درنمیاره😂😂😂🐰
Maria
۲۵ بهمن ۱۵:۴۴

ددی؟

وانشاتش چطور بید؟

میخوام با مشورت تو بخونمش😊...

بوگو جون من!🙂

RM. kiute.ARMY

برخلاف همیشه که اول جیمین بدبخت عاشق میشد اینبار یونگی عاشق شده*^*
Sh.S TaeKook💞
۲۵ بهمن ۱۵:۴۳

دهمین لایک به افتخار نویسنده و مونی که فرست شد😂😂😂

مونی نمیدونستم دست بزن داری

دسسسسسسست نزنییییییین به کامنننننننت و لاییییییکششششش😣😣😣😣

RM. kiute.ARMY

عضو تاپ تنا شدی😂
کرم داره😂
Jani Jeon
۲۵ بهمن ۱۵:۲۲

خیلی خوب بود این وانشات نویسنده خسته نباشی.💛

هق منم ولنتاین می‌خوام.🤕😿 

Agü§ť Ell

نویسنده
بیه پیش خودم ولنتاین برات چشن بگیرم😃😜🐰
Parnian ♡Suga♡ j hope♡
۲۵ بهمن ۱۵:۰۰

پدر و مونی و بانی و کومال و ادمین های سایت و دوستان عزیزی که مثل خودم کامنت گذاشتن ولنتاینتون مبارک☺💖

Agü§ť Ell

مرسی کیوتکم
من از طرف همشون ولنتاینو به توعم تبریک میگم..
.  ولنتاین همه مبارک😃💫🐰💜🌈🌼
Parnian ♡Suga♡ j hope♡
۲۵ بهمن ۱۴:۵۸

خدایا شکرت بلاخره یونمین🤲📿

 

نا امیدشده بودم همش ویکوک بود😐💔من یونمین میخوام😂❤

Agü§ť Ell

سمسممسمسمسمس 😂😃 منم یونمین دوس😃🐰
yui_vkook_tae
۲۵ بهمن ۱۴:۳۸

واااااو یونمین اسماتتتت هورا🤗🤗💜💜

بانی / مونی / ددی خسته نباشید 🤗🤗💜💜

آها راستی مگ ولنتاین فردا نیست ؟ 😐😐✨✨

Agü§ť Ell

فدای تو
نه لاو امروزه.. .  مگه امروز 25 ان نیس؟...هست که... پس ولنتاینه
منم به شک انداختی 😂😂🐰
Vkook. Darya
۲۵ بهمن ۱۴:۲۱

دقیقا 😂😂

اگه خودمون به خودمون تبریک بگیم 

اشکال نداره سینگلی هم صفایی داره 😂

Agü§ť Ell

همون بابا سینگلی رو بچسب😂👋
Jani Jeon
۲۵ بهمن ۱۳:۳۷

اوکی نیم ساعت مونده تا شروع کلاسم اینو بخونم. چرا باید شروع ترم جدیدو بندازن روز ولن؟ 😾 

مووووون فرست شدییییی امیزینگ چه تصادفی 😻🤭 

Agü§ť Ell

اخ اخ کلاسای مجازی بد دردیه😖
yoonmin lover
۲۵ بهمن ۱۳:۳۵

راسی ما هفته دیگه عروسی داریم برا همین دارم آماده میشم واسه اون ... ببجید

RM. kiute.ARMY

جا منم قر بدیااا!😂😂
yoonmin lover
۲۵ بهمن ۱۳:۳۱

آلما* نه بیبی خوشگلم مال من هنوز عین ادم ادیتش نکردم ... تا شب میذارمش او (حتما دارین میگین که همش تاخیر داره بابتش ببخشید آخه مهمون داریم امروز تولد ددمه کلا ی وعضیه://// حالا بازم میانه:)

Agü§ť Ell

آلما
Rooni.A.m توشولوی بی پناه ددی جونم 🐰 :)
۲۵ بهمن ۱۳:۲۷

تو ادمینیییی

من اولین کسی بودم که پست تو رو لایک کرد 

بجز خودت ☺.... پس من اولممممک😂😂😃

RM. kiute.ARMY

اصلا بیاید بحث رو عوش کنیم..هوا چه خوبه😂
izumi ch
۲۵ بهمن ۱۳:۲۴

حیف کارم برای فیک دادن لنگته مونی😐😿

 

ددی کجایی که این مونی حکومت استبدادیشو شروع کرده

RM. kiute.ARMY

ولش کن بیا پیش خودم😂

#مون_ستیزی_فور اور
Vkook. Darya
۲۵ بهمن ۱۳:۲۴

یونمیننن هققققق 🤧🤧🤧

موندی و بانیی ولنتاینتون مبارککک 💜💜

ایشالا بمونیددد برامونن 🤧💜😻

Agü§ť Ell

یس یونمین 😄
مرسی کیوتکم ولنتاین توعم مبارک 😄هرچند ما سینگلا فرقی به حالمون نمیکنه😂😂
izumi ch
۲۵ بهمن ۱۳:۲۲

ام...نه چیز بیخی✋😣✋بیا مسالمت امیز حلش کنیم خب؟؟؟

بعدشم من که ادمین نیستم حساب نمیشم ت کارتون😹😹😹😛😛😛😛

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂😂پس خودم فرست کامنت و لایکم حرف نباشه 🖐😂

میتونیم اسثنا قائل شیم😈
cupcake ...
۲۵ بهمن ۱۳:۱۹

#0#آآآآآآآآآآاعاااااااااااااا آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ

 

وانشوت*0*!!!!!!!!!!!!!!!!

ونعبر.ناغب.ناغبز.نهاغزب.نهغز.هنغز.نهغزی.نهفی.نهلفز.هنغاز .نهاغرز .نهاغز.نهار.نار.ن

Agü§ť Ell

مسمسمسمسمسکسک (๑ↀᆺↀ๑)
izumi ch
۲۵ بهمن ۱۳:۱۸

اوه اوه چشم دد روشن دست بزنم که داری😹

پس تریسامتون بی دی اس امه😹😹😹

بیچاره ادمین بانی

moon🌛 Child🌜

میخ تو هم بیا بشه فور سام تورو اروم میزنم😈😈
izumi ch
۲۵ بهمن ۱۳:۱۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

راس میگم مونی ت حساب نیستی😹

خودم فرستم پس

#بله_به_ازار_مونی

 

این قسمت پایینو بی زحمت پاکش کن

**** **** ******* *** ******

میشه منم بدم؟

moon🌛 Child🌜

دست بزن دارما😒😒😒

یس عزیزم تو نوبت میزی😂🖐
Rooni.A.m توشولوی بی پناه ددی جونم 🐰 :)
۲۵ بهمن ۱۳:۱۰

پس بعدش من بودم 

یعنی فرست لایک خودمم مون مون 

تو حساب نمیشی 😂

moon🌛 Child🌜

نخیر چرا حساب نمیشم مگ من دل ندارم😭😭😭😭
izumi ch
۲۵ بهمن ۱۳:۰۸

ای تف ب این سیاست کثیف⁦[̲̅$̲̅(̲̅ ͡ಠ_ಠ)̲̅$̲̅]⁩

پس کی مال یوکیو میزارید؟؟

بزارید دگ⁦(╥﹏╥)⁩⁦。:゚(;´∩`;)゚:。⁩

moon🌛 Child🌜

بگم ک فرست میشی ولنتیاینه میخوام خودم فرست شم😂😂😂😂
𝑷𝒂𝒓𝒌 𝑨𝒏𝒊
۲۵ بهمن ۱۳:۰۷

جر😐😂بازم لست بیدم😐💔😂توی پست قبلی فکر کنم فرست شدم😑😂

اممم... ددی گفتی اطلاعیه نیزاری واسه فیکای پارتی...کی نیزاریش؟

RM. kiute.ARMY

ایراد نداره😂😂😂

یکم بگزره میزارم
Rooni.A.m توشولوی بی پناه ددی جونم 🐰 :)
۲۵ بهمن ۱۳:۰۷

غافل بودم سهثانیههههههه

ولی دومین لایکممممممم

moon🌛 Child🌜

فرست لایک هم خودم بودم😎😎🖐🖐
Rooni.A.m توشولوی بی پناه ددی جونم 🐰 :)
۲۵ بهمن ۱۳:۰۶

یاااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

😂😂😂
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۵ بهمن ۱۳:۰۶

فکر کنم مال یونمین لاوره نه؟😅💜

RM. kiute.ARMY

نه یکی بود به ایم لیل شوگا
izumi ch
۲۵ بهمن ۱۳:۰۵

صبر کن ببینم..

مونی خودت فرست شدی⁦(-_- )ノ⌒┫ ┻ ┣ ┳⁩

RM. kiute.ARMY

من پست رو گذاشتم من فرستم😂

مون:فرست کامنت ک نیستی دادا😎🖐

دد:ببند عزیزم
Galaxy Macknae ( ALMA )
۲۵ بهمن ۱۳:۰۵

مون چایلد جان خودت فرست؟؟؟😅

RM. kiute.ARMY

باز فرست کرد خودشو؟😂
izumi ch
۲۵ بهمن ۱۳:۰۴

اوهههه شتتتت

این همون وانشات یوکیه؟؟؟

وای خدایایایایا اون باشه

ی قرنه ی یونمین درست و حسابی نخوندم⁦(╥﹏╥)⁩

moon🌛 Child🌜

ن وانشات یوکی نیس دخترم😂
izumi ch
۲۵ بهمن ۱۳:۰۳

فرست

moon🌛 Child🌜

سکند😎😎😎
moon🌛 Child🌜
۲۵ بهمن ۱۳:۰۲

ف

moon🌛 Child🌜

اره مونی جان فرستتتت😂😂😂😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان