BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات I'm normal

   

نویسنده ATENA
کاپل یونمین
ژانر علمی . خانوداگی . آموزنده . فلاف . مدرسه ای
محدودیت سنی ندارد

      

🎧🎼DOWNLOAD🎼🎧

 

 

805_vpfe.png

۲۴ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ATENA💝 BANGTEN
۲۸ تیر ۱۱:۵۱

ددی این فیک جدیده هست که واسم کاور زدی .. ، می‌خوام ژانرِ رئال رو توش استفاده کنم :))

RM. kiute.ARMY

میدونی عاشق سبک رئالم دختر؟:")))))))))
Melika M.KJ
۲۷ اسفند ۱۹:۰۰

اتیییییییی

واییی دختر عاشقه قلمتم 🥲♥️♥️

این خیلییی قشنگ بود 

و واقعا ازت ممنون که همچین چیزایی رو مینویسی واقعا دید خیلیا رو عوض میکنی 

من خیلی شانسی اینو دیدم و گفتم بزار بخونمش که دیدم مال توعه 

خب وقتی خوندمش فقط میتونم بگم خیلی عالی بود 

هم اینکه داخل هر فیک یه پیامی رو میرسونه عالیه مخصوصا این 

 

موفق باشی و بیشتر بنویس دل ما بدبختا رو شاد کن  😂🥲♥️

RM. kiute.ARMY

جوووعاننن...چه کومنتِ خوشگلییی
.
ATENA💝 BANGTEN
۱۷ آذر ۰۸:۵۰

ددی من می‌خوام اینو فیکش کنمم..کاپلشو هم تغییر بدم اشکالی که نداره؟؟ 

ولی وانشاته هم بزار باشه یکی از اولین کارامه خیلی دوسش دارم به شخصه🤝🏻

RM. kiute.ARMY

حله لاو*^*
من عاشق این کارتم...
ATENA💝BANGTEN
۱۰ اسفند ۱۱:۰۲

سلاااااام ممنون گلی عزیزززززززز 

فیک های من ژانرشون آموزنده اس..و در آینده ای نزدیک پر وانشات های این شکلی میشه..

RM. kiute.ARMY

خدا خیرت بده آتنا*^*

گلی
Goli
۰۹ اسفند ۰۹:۰۷

سلاااااام 

واقعا کف و سوت و دست و هورا و جیغ و ... داره این فیک یا شایدم وانشات ( حالا هر چی 😂 ) 

واقعا بنظر من هم احتمال اینکه ادمها براشون عجیب باشه و یک لحظه نتونن افکارشونو کنترل کنن شاید عادی باشه ولی اینکه بعدا بخاطر همون تعجب و فکرای کلیشه ای دست انداخته بشن و مجبور بشن از جامعه ترد بشن خیلی بده ...

من کلا عاشق لوسا و جانگکوک بودم ، رفتار جانگکوک رو به عنوان یه مرد و راحت بودن لوسا رو به عنوان یه زن تحسین میکنم 😍 

خلاصه که ببخشید زیاد حرف زدم ولی واقعا قشنگ بود و امیدوارم از  این نوع فیک یا وانشاتا بیشتر گذاشته بشه تو سایتتون 💜💜

راستی ددی میخواستم بگم اگه من بخوام یه چیزی بنویسم اینجا میتونم اپش کنم ؟ 😁 و اینکه چجوریه کلا ؟ 

RM. kiute.ARMY

واقعا مستحق بهترین هاست....
اره عزیزم میتونی صفجه اول سایت کامل توضیح دادم*^*
ATENA💝BANGTEN
۰۴ اسفند ۱۹:۴۸

فدای شوما بشممممم💜

RM. kiute.ARMY

مخلصم*^*
ATENA💝BANGTEN
۰۴ اسفند ۰۹:۰۳

آرهههه..موضوع هات خوفنننن..

RM. kiute.ARMY

نه به خوبی تو*^*
ATENA💝BANGTEN
۰۳ اسفند ۱۱:۰۸

کیوت..من میخوام فیک های آموزنده سایت رو به عهده بگیرم😂😂فقط میخوام آموزنده بنویسم یبار خواستم عاشقانه اسمات بنویسم..دادم به دوستم بخونه..گفت گند زدی😐😐 

هیچی دیگه فهمیدم کلن اسمات و عاشقانه به من نیومده.. 

موضوع بده بهم اگه بلدی😂😂 درباره رد شدن از خیابون بنویسم؟؟😂 

یه روز مینهو کوچولو دلش بستنی میخواست.... 

 

RM. kiute.ARMY

واقعا اینکارو میکنی؟
😂😂😂😂😂😂وای جر
نظرت درباره دروغ چیه؟
یا انتقام..
یا مسخره کردن..زیبایی..
ATENA💝BANGTEN
۰۳ اسفند ۰۸:۰۵

عه چرا من از از هفت صبح تا الان ندیدمششش...هی میومدم پایین میگفتم چرا انقدر زیاد شده اون ژانرا..بگو اون اضافه شده😂 

عهههه آلما دوباره خوندتش کهههه..عههه نظر هم داده کههههه...مرسی آلمااااااا🌹

RM. kiute.ARMY

😂😂😂عاره
آلما
ATENA💝BANGTEN
۰۲ اسفند ۲۱:۳۱

عههه کیوت اون پ.ن رو تازه دیدم..کی نوشته تو بودی؟😂😂 باور میکنی انقدر کورم که تازه دیدمش؟ 

شایدم همین الان گذاشتی چرا دارم روم اسم میزارم😏

RM. kiute.ARMY

کور چیه دور از جون😂😂
دقیقا! الان نه ولی صبح ساعت هفت اضافه کردم
Galaxy Macknae ( ALMA )
۰۲ اسفند ۲۱:۳۰

اتنا...

میخوام ازت بسیار تشکر کنم که بهم تا این حد یاد دادی...

حرف سوگو واقعا درسته...

غرق در اسمات و تخلیه هیجاناتمون در فیکها شدیم و فراموش کردیم میتونیم از این فرصت برای آموختن به دیگران نهایت استفاده رو ببریم...

آتی به جرئت میتونم بگم بیشترین کسی هستی که میتونی به چاپ شدن داستانهات فکر کنه...

اینقدر عمیق و ساده در بیان مشکلات یک خانواده...؟؟؟

من به شخصه بهت غبطه میخورم...

واقعا عالی بود...

اصلا نمیتونم هیچی بگم...

به قول یکی از دوستانم فقط میتونم بگم عاشقتم💜

همین...💜

Agü§ť Ell

اتنا
Rooni.A.m توشولوی بی پناه ددی جونم 🐰 :)
۰۲ اسفند ۲۰:۴۶

واییییی

نهههه

دانمی شرمنده من هوادار مونی ام 

تو زورت بیشتره 

پس من میرم با اون 

*و همانگونه که توسط ددی گروگان گرفته شدم* مونییییییییی جوننممممممم فرار کنن ددی میخواد یه کاری بکنههههه😨😨😨😨😱😱

RM. kiute.ARMY

من فقط لبخند میزنم:)
Rooni.A.m توشولوی بی پناه ددی جونم 🐰 :)
۰۲ اسفند ۱۹:۲۵

فندق کوچولوی مونی؟؟😁

ددیش بودی که 😂

RM. kiute.ARMY

جرش میدم:)
Rooni.A.m توشولوی بی پناه ددی جونم 🐰 :)
۰۲ اسفند ۱۷:۲۴

آتی

این داستان....

احساس میکنم یه فیلم شبیهش دیدم قبلا ...

اصلا متحول شدم...راجب همه چی ...

........

ممنون ♡ :))))))))))

moon🌛 Child🌜

آتی
ATENA💝BANGTEN
۰۲ اسفند ۱۶:۰۹

مرسیی مونیییییی

moon🌛 Child🌜

فدات عزی، دلم🤗
Kookmin.v
۰۲ اسفند ۱۵:۵۷

هقققققققققق من اصن عر نمیزنم:")

moon🌛 Child🌜

😭😭😭😭🖐😭😭
ATENA💝BANGTEN
۰۲ اسفند ۱۵:۰۷

سلاااااااام *نویسنده* هستم.. 

میبینم همه دارن میگن ژانراش عجیبن😂😂😂 

مگه ژانر فیلم اینجوری ندیدین..اینم از نوع فیکشه😄

moon🌛 Child🌜

ای جان اتنا با اینک فیکاتو هنو وقت نکردم بخونم ولی خیلی دوسشون دارم🤧🤧

ریدرا😂
Kim Taehyung
۰۲ اسفند ۱۴:۴۱

توبه😂من هر وقت توبه میکنم بیشتر گناه میکنم🤦😂😂😂😂 هرکاری میکنم نمیتونم از اسمات بیرن بکشم💔😂😂😂

 

moon🌛 Child🌜

لنتی منم همینم😂😂😂😂😂😂🖐🖐🖐🖐
moonlight shadow
۰۲ اسفند ۱۱:۵۳

هممممممممممممممم15 ام شدم جررررررر واییی خدا خستهشدهبوماز عاشقانههای تکراری دلم یچیز متفاوت میخواست

دست نویسندش طلاااااااااااااااااااااااااااااااااااا نقرهههههههههههههههههههههه برنززززززززززززززززززززززززززززززز برنججججججججججججججججججج المینیومممممممممممممممممم اهننننننننننننننننننننن نیکلللللللللللللللللللللللل کروممممممممممممممم خب کامنتمو معدنی کردم

RM. kiute.ARMY

مبارکه😂😂😂
این خداوکیای محشر بود...ارزشمند بود!
Kookmin.v
۰۲ اسفند ۱۰:۲۶

اصن ژانراش متحولم کرد😐

RM. kiute.ARMY

دچار ظربه تحولناک شدم
xi kook
۰۲ اسفند ۰۸:۵۳

همتون برین کنار..من فرستم از اخر...یس....  :/

RM. kiute.ARMY

افرین😂😂😂
Kim Taehyung
۰۲ اسفند ۰۸:۲۶

ددی باور کن اینقدر اسمات خوندم اولین بارمه که این ژانر میخونم واقعا عالی بود دم نویسنده و همچنین شما گرم😍💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

واقعا جا داره دست های نویسنده رو ماچ کنم:")
ای تباه برای توبه دیر نیست😂
F.S.H SOGO 소고
۰۲ اسفند ۰۷:۵۹

.ازتون ممنونم.

کمبود اینطور فیک های رو به راحتی حس میکردم.

کاش بقیه ی نویسنده ها هم میفهمیدن که فیک ففط سرگرمی نیست و نوعی ادبیاته.

و چه بهتر که موضوع های پند اموز و درستی داشته باشه

.موضوع هایی که آدمو به فکر فرو ببره و به خودش بیاره...

در کل ازتون ممنونم. هم از تویی که اینونوشتی و هم از کسی که اینو آپلود کرد.

RM. kiute.ARMY

واقعا جای تشویق و تقدیر داره...
yui_vkook_tae
۰۲ اسفند ۰۷:۳۸

چهارم ؟ 😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

فکر کنم شاید!😂
matin
۰۲ اسفند ۰۴:۳۶

 آتنا عالی بود 

بیشتر بنویس 💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

اومو مرسی متین جون*^*
BUM LIMIN_JM
۰۲ اسفند ۰۱:۳۱

اوه ژانرش خوانوادگیه پس من با خانواده میخونم🚶‍♀️🕳😐👈👉😂

RM. kiute.ARMY

حتما هم با پدر خوانده شود😂
💓 Maedeh💓
۰۱ اسفند ۲۳:۵۷

این قضیه فرست و سکند از کی شروع شده؟😂

RM. kiute.ARMY

احتمال 99/99999999 درصد خود من راهش انداختم اما یادم نمیاد کی😂
K. .M.
۰۱ اسفند ۲۳:۴۶

چه ژانر جالبی داره...

RM. kiute.ARMY

نخ سوزن اون خانوادگیش!
Kim Taehyung
۰۱ اسفند ۲۳:۴۵

چرا واسه شیش دقیقه فرست نشدم-___-

شاید باور نکنی ولی همون لحظه که گذاشتید تو سایت بودم-______-

من برم محو شم😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

چون شیش دقیقه بود😂
نه وایسا بخون بعد محو شو😂
ستایش
۰۱ اسفند ۲۳:۴۲

 کی آیلانده از ادمینااااا؟؟؟؟؟؟

من هستمممممم :)))))))

RM. kiute.ARMY

من خوابم😂
SOYON &amp; Li^^li
۰۱ اسفند ۲۳:۳۷

چطوریاست برا منو یاسی تو یه دقیقه است ولی اون اول شد😂😂

RM. kiute.ARMY

عاقا هردوتون فرستین😂
Kim Taehyung
۰۱ اسفند ۲۳:۳۵

فرستتت؟

RM. kiute.ARMY

نوچ:"(
SOYON &amp; Li^^li
۰۱ اسفند ۲۳:۳۴

دفعه ی بعدی فرست میشم

RM. kiute.ARMY

البته*^*
Vkook. Darya
۰۱ اسفند ۲۳:۳۳

مرسی خوبم مونیی جونمم تو خوبی ؟ 

moon🌛 Child🌜

خداروشکر منم ب خوبیت خوبم🤧
Vkook. Darya
۰۱ اسفند ۲۳:۳۰

سکند ؟

سوم ؟

این حق من نیستتت من همون لحظه که پست گذاشتید اومدمم چرا باید نتم ضعیف باشه و نیادددد 

moon🌛 Child🌜

سوممم😂😂
ایگو
دریا چطوز مطوری خوبی؟
SOYON &amp; Li^^li
۰۱ اسفند ۲۳:۲۹

فرستتتتتتت

moon🌛 Child🌜

سکنددد😂
Horny cute top .Yasy2007
۰۱ اسفند ۲۳:۲۹

فرست؟ 

moon🌛 Child🌜

یسسسس
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان