BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات i f*cked my best friend

   

نویسنده Sh.S
کاپل ویکوک
ژانر رمنس . فول اسمات
محدودیت سنی 18+

      

💦⚡DOWNLOAD⚡💦

  

 

805_vpfe.png

۳۷ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
جئون لیلیث
۲۴ اسفند ۱۲:۵۵

قیافه من وقتی 16 سالمه و فیک +18 دان میکنم....

ولی خدایی بچه بسیار بسیار کثیفی تو رده سنیمم

RM. kiute.ARMY

بابا الان همه از ناف درباره ی دروغ لک لک ها میدونن
•-•
۰۲ بهمن ۱۰:۳۴

الحق و الانصاف قدرت قلمت از 13 جهت تو حلقم.... 

اوکی من شدم طرفدار پر و پا قرص اس اچ اس!!!!! 

عررررررررررررررر کوکی چه خوجل شده توی پوستررررررررر*زجه زدن و خود زنی*

ددی! خودمو پاریدم آهنگه رو پیدا نکردم.... میتونی لینکش رو بدی؟ 

هایااااااااا همین الان هیز بلک وینگز رو تمومیدم اشکانمممممممم..... دلم بال خواس..... کجا از این آزمایشا میکنن برم داوطلب بشم..... 

قلم اس اچ اس منو از قلم خودم نا امید میکنه.... هنوز فن فیکم رو تموم نکردم ولی وقتی تموم شد شاید اگه اعتماد به کفم اجازه داد فرستادم بخونیش ㅠ~ㅠ

توروخدا حتی اگه افتضاح بود هم نزن تو سرم اوکی؟؟ 

RM. kiute.ARMY

14 جهت به نیت 14 معصوم😔
ما همه جامه دریده ایم براش😭

*زدن تیغ جهت مرگ

اره عشقم البته*^*

https://kjmusic.ir/yungblud-parents/

https://mediak.ir/yungblud-parents/

خونه ما. با غذاهایی که من میپزم احتمالا بال دربیاری اونم بال خفااااش😔
بابا رد کن بیاد خوشگلهههه میگن نویسنده رو ببین فنو بگیر(u‿ฺu✿ฺ)
من تورو میبرم گوشه خونه امون ناز نازت میکنم ب قوداo(* ̄▽ ̄*)ブ
مونبیون
۲۹ تیر ۱۸:۴۱

از دوستم اسمات خواستم اینو بهم داد و منی که نمیدونستم اس اچ اس نوشته و فکر کردم اولینم اسماتی که ازش خوندم بلواد لیکهههههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

رکب خوردی ابو سفیان
گوکی
۲۰ ارديبهشت ۱۹:۴۱

واای اون تیکه یی که ته میله رو کرد تو چیز کوک (ارع من مثبتم=) دردش تو کل تنم بخش شد =/بخداااا

بعد یه چی دیگه چرا رفتم وسط ده شلمرو؟ مثلا زمینش گلی نبود؟ یاااا مثلاااا حشره جیرجیرک سوسک اینا نبوددد؟؟

ودفففف فک  کنم مستم 

تففف به این افکاراتی که دارم=////

نه اخه جدی حشره نداشتتتت؟؟؟

(منی که فوبیای حشره دارمممم)

 

 

RM. kiute.ARMY

اخ...وای اره اونجاش منم خودمو جمع کردم😂
اونجا خارجه تمیز بود😔
حشره با اون شرایطی که دوتا لخت ح/شر صگ از شدت بی مکانی اومدن وسط بیشه زار ناموسا ت.خم نمیکنه مزاحم بشه😂😂
یک انسان :)
۱۸ فروردين ۰۱:۱۷

خوبههه علاقه دارم 😂😂

جماعت نزد خدا پسندیده هستند! 😔

تو هوا اکسیژن دان زادان هست 😔

کلاس ریاضیا چه خوب شدن 😂😂

گران گران شد 

RM. kiute.ARMY

خداروشکر😂
سخن حق جواب ندارد😔
منم بهرام رادان هستم😔
والا بخدا قبلا اینجور نبود😂
ک/ونمان پاره شد.
یک انسان :)
۱۶ فروردين ۱۹:۵۵

اووو بی دی اس ام؟ 😂😂😂😂😂😂😔

هیچ چیز ارزون نیست 😔😂

آیا خدا دستش با جماعت چهار نفره هم هست؟ 😔

#مونی_مهربان_مادری_نازنین_یاری_با_دوام(چه ربطی داره 😂💔) 

(هوا میخورم مامانم 😂😂💔) 

پیازم گرونه نظرت درمورد هوا چیه؟  😂😂

شاید دلار کََره😂

(گران گران است) 

منطقیه تو کلاس ریاضی فن بوی پیدا کردم 😂😂

معلممون گف موهات شبیه اون کره ای ها شده اونم برگشت گف بی تی اس بعد شروع کرد 

کیم نامجون کیم سوکجین 😔😂😂❤

خوشم میاد آخر کامنتا چیزایی میگم به هیچ چی ربط نداره (چرا بابا و مامانم درمورد مرغ و تخم مرغ بحث میکنن؟😂) 

RM. kiute.ARMY

یعسسس😂
همراه اول...
کلا حجماعت پسنده چون ثوابش بیشتره😔
#زیبا_پیشرو_مطمئن
(آره مامانم؟😂)
بستگی داره تو هوا چی باشه!😂
این سنگین بود حرفت هیچ کس تو کره گردن نمیگیره😂😂
(است است گران)
جونننن ناموسا؟؟؟😂😂😂 وایسا منم خیلی کلاس ریاضی دوست دارمممم😂😂
جون جون ناموسا؟؟ چه کلاس ها خوب شدن بابا😂😂
فدا سرت بابا😂 (هردوشون گرونه ها😂)
یک انسان :)
۰۹ فروردين ۱۴:۴۰

نوچه باتم هم میشههه lol 😂😂😂

کیلو چنده فرایتو 😂😂🚬

خوبه تریسام میزنیم😂😂😂

اصن مونیم بیار فوریسام بزنیم 😂😂💦

عه چیپس گرونههه فوقش سیب میخوریم 😔😂

(سیب میخورمم :| )

دد بگو دلار بیاد بالا شاید رفت پایین والا گفتیم بره پایین رف بالا  😔😔 (این جمله سنگینیه یاداشت کنین تو کنکور میادااا)

چون کوچولوعم بم میگن جیمین الان که قیفشم دارم...

هایپپپپپ درو وا کن می اومدم با لباس بابام اومدمممم 🗿🚬

میبینی دد گربمم یه استعدادایی داره آدم عادیم نداره 😂😂😂🤙🗿

 

(گشنگی به جوانان مملکت فشار آورد و الان رد داده اند)

تنها نوه ی خانواده که روزه گرفت :/

الان نباید قربوووون صدقم برن که هم تنها دختر خانوادم هم تنها نوه ای که روزه گرف؟ 🗿😂😂

دد دیشب داشت آهنگ on the street تو شبکه پرشیانا موزیک پخش میشد مهمونم داشتم 

اینجوری بودم: نخوون نرقصصصص خودتو کنترل کنننن عاااااا 

LoL

RM. kiute.ARMY

نخیرم نمیشه برو بچه😂😂😂
گرونه😂
دست خدا همراه جماعت است😂
مونی همیشه دستش به خیر میره وایسا صداش بزنم😂😂
سیب هم گرونه پیاز میخوریم😂😂
(سیب موخوری ممانم؟)
وایسا هی من دستور میدم اون گوش نمیده، تا جایی که یادمه تو کلاس شیشم اگه با لطفا بگی به حرفت گوش میکنن😔 (چشم چشم)
عایگووووT^T
یالا باز کن درووووو کش جااااااا!!
از سری معجزات تو😂😂

(نان گران است)
الهییی قشنگمممم قبول باشههههT^T باید بری ازشون پول بچاپی به مولا:|
وای دقیقا منم اینجوری امممممم!! تیمفذتاثقماتفذمقهتفمی
یک انسان :)
۰۸ فروردين ۱۹:۲۶

دد خودت میگی مونی آقاته 😂🚬🗿

پس مونی تاپپپپ 😂😔💦💦

فرایتووووو ،نابود کننده ی قوانین اساسی کشور😔😂🗿

نیلکا 😂🗿

هوکا بیا میخوام بگیرمتتتتت بختت وا شد 😂😂😔

یه خونه عم میخریم که اوسای بنا با چوب نعناع ساخته باشه😂😂

  شایتو باهم فیک جنایی عاشقانه بدید همونو به عنوان عقدتون حساب میکنم 😔🚬

آفرین فقر رو ریشه کن دد 😂😂🗿

جالبه جالبه ایم کوک؟

منطقیه تو مدرسه به ترکیب جیمین و یونگی و کوک و ته معروفم؟؟😂😂

حالا رفتم اسمم رو کره ای کردم تو اون چالشا که میکن اسم کره ای تو بساز، شد کیم تهکوک 🗿😂

بچه یونمینم ولی وسطا جا رو تغییر دادم شدم بچه تهکوک 😔🚬

LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL 

(هوکا بیا دم گربم رو نشون بدم 😂😂LOL)

به قول آهنگ شوگر کراش تی اکس تی :گیو می گیو مورررررر گیو می گیو مورررررررر 😔🚬 

RM. kiute.ARMY

از اون اقااااها نهههه😂😂😂 از اونا که مثلا من نوچه اشممممم😂😂😂
نخیرررررررر!!! اینجا هرجور باشه و من با هرکی باشم تاپمممم😂😂
خیلی شیپ سنگینی ئه😂
حالا خوبه هوکا زنمه😂😂😂
وای جرررررر توش هم باهم چیپس موخورید😂😂
و هرکی اون فیکو بخونه میشه شاهد عقد!
دستور دادم فعلا ببینیم چی میشه😂
یعسسسس!!
خیلی ته چهره ات کوکههههههه!! و اره جیم هم میبینممممم!!
جووووووووننن😂😂 حالا اسم من به کره ای رفیق های اصکلم گذاشتن کیم جونگ ک.ون😂😂😂
دیگه اینشد که این شد😔
(هوکا برو یه گربه داره ناخن نداره اما یه فلوتی میزنه با بادمجون بیا و ببین😂)
گروه VAV هم یه اهنگ داشت به اسم گیو می مور اون لامصب یه ریتم شاد و اسپانیولی هم داشت😔 click
یک انسان :)
۰۶ فروردين ۱۹:۴۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دد میدونی چیه 😂😂

شبی داشتم یه فن فیکشن اسمات تصور میکردم جررررر میخوردم 😔💦

اونم چی؟

موندی 😔😂

نمیدونی چه موندی شیپری شدم یاعععع 😂😂

ددی تاپ 😔💦

حالا شیپای از خود در آورده دیگه ای هم از نویسنده ها درست کردم 😂😂😂😂

شایتو :شادی و آیتو 😔

فریوک :فرانک و یوکی 😔😂

دد توعم منو با یکی شیپ کن 😂😂😂🗿

ولی جررر فک کن یه فیک با این کاپلا 😔😂🗿🚬

(نکشیدم گناه دارم 🗿🚬)

(شوخیم میکنم 🚬😔🗿)

یه سوال :|

نویسنده پسر تو سایت داریم؟ :/

 

درمورد فیک...

سامبادی گیو می هویاححح 😔💦😂🗿

اومم یامه دکوداسای...

اونی چانننننننن~~

#ریدر_منحرف_نیست

#نویسنده_منحرف_نیست

#محرف_بودن_گناه نیست :|

خب با این کامنت این فیک دارای نود کامنت خواهد شد 

علی برکت الله 

افتتاح دوم رو اعلام میکنم 😔🚬

 

 

توی کتاب دینی مون یه جمله بود که میگفت:

"پیامبر مانند پدری مهربان بود و هرکس در موقع مشکلات به او پناه میبرد"

دیدم چقدر تورو توصیف میکنه این جمله ددی 🗿♡

راستی اینو گفته بودی اگه میخوای بفرست منم فرستادم یاع یاع :/

**************************************************************

خب سیسم میدونم خیلی سمه ولی تبلتم همچین عکس انداخت 😂🗿

 

RM. kiute.ARMY

نکن بچهههه مونی سید و آقامهههه😔😔 بخدا عمو جانی هم منو مونی رو میبینه، واقعا آمپول زدن و لوله کشی و تیراندازی با تفنگ رو یادمون میدهههه😔😔😔😂😂😂😂
اما چون من تاپم حال کردم باهات ایول😔😔
اما فکر کن ترکیب فرانک و ایتو>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
فاک....
ببین چی میشههههههههه!!! غیرقانونیییییییی!!!
تورو با هوکا شیپ کنم؟؟ بهم میاید هااا!!
وای یه فیک جنایی و عاشقانه مال فیک شایتو
یه فیک دارک و مافیایی از فرانک و یوکی
(منم جدی میکنم😔)
اره داریم*-*

اوه اوه این فیکه...یاد اسماتش میوفتم خودمو جمع میکنم...لامثب دردش عادی نمیشه😂😂😂
دستور میدم فقر ریشه کن بشه و دلار پنج تومن😔

وای الان من جر خوردم از خنده که بچهههه😂😂😂😂
الهی من دورت بگردم ولی:"))) قربون شکل ماهتتت!!!

واو!! یه نمه چهره  ی کوک رو دارییییییییT^T کوک سال 2019!!!
خیلی کیوتتتت و خوشگلیییییی!! لبات چه بامزههههههه اسستتتت خوشگلمممممT^T نکقفلهاقثکهفکی
بفغانذقفونتلذوینتقفایوتاواوقف
اصلا هم سم نیست خیلی هم قشنگههههه!!!

ارمی
۳۰ آذر ۱۰:۴۳

چجوری باید دانلودش کنم ترو خدا بگو 🥲🥲🥲🥲🥲 

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/inshot_20220223_092840349_yvy3.mp4/

بیا قشنگم آموزش دانلود*^*
Teahung
۲۱ آذر ۱۸:۴۴

نخوندم ولی وای تثا۱حت۱ج۱ج۱۰جسخثح۲اثتثو

RM. kiute.ARMY

جون*^*
jk lover
۰۹ آبان ۱۹:۳۰

اوففففففففففففففففففففففففف

جوننننننننننننننننننننننننننن 

بکن بکن 

قشنگگگگگگگگگگگگگگگ تا ته بکنننننننننننننننن

RM. kiute.ARMY

ان شا الله که با انگشت پطروس فداکار به داخل سوراخ سد هستید دیگه خواهرم؟😔
Zahra
۱۴ مهر ۱۲:۰۶

وایی این وانشاته😐😂💔

با اسماتش پدرم در اومد

RM. kiute.ARMY

ادم خودشو سفت میکرد وسطاش:|😂
ناعنگی 🍊
۰۱ شهریور ۱۹:۲۲

ددی یه نویسنده باعث شد حالم از هرچی اسماته بهم بوخوره:")

برای همینه که.....

بی دی اس ام میخونم 😂🔪

واقعا فیکشن های اس اچ روم تاثیر گزاشته

برای همین فن فیکشن هایی که دانلود میکنم یا کینکی یا بی دی اس امه وگرنه از قسمته اسمات دارش رد میشم 😂

RM. kiute.ARMY

اوه شتتت😂
خدا نباشید خسته نگهدار😂
اهان پس کلا اسمات بی اسمات😂 جالب بود خوشم اومد
ناعنگی 🍊
۰۱ شهریور ۱۹:۱۹

ددی لینکو بمیدی هوم 🥺

خواستم تهجو هم دانلود کنم ولی نشد 🥺

RM. kiute.ARMY

فدات شم باید لا فیل/تر شکن بری:">
ناعنگی🍊
۰۱ شهریور ۱۹:۱۶

ددیییییی

وا نمیییشهههههههههه

(نفس عمیق گرفتن)

من نمی دونم فلفل شکن چیع اخه من مطخوام اینو بخونمممم ددددییییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

فیل/تر شکن دورت بگردم:">
helenmin
۳۱ مرداد ۱۹:۱۲

مرسییییییییییی فرشته نجات*0*

RM. kiute.ARMY

قربونت جیگرممم نفرمااااT^T
helenmin
۳۰ مرداد ۰۸:۵۹

اقا من نمیتونم اینو دان کنمممممممممممممممممممممممممممممم

لینکش و بهم میدی 

ممنون

 

RM. kiute.ARMY

https://s17.picofile.com/file/8426013418/IFMBF.pdf.html

بیا لابم با گوهر های فراوان دانلود کن*^*
Eyan
۰۵ خرداد ۱۱:۲۱

وصل کردن پارچه ب دو طرف در این فیک-

برداشتن قیچی گل گلی-

افتتاح میکنیم کامنت 80 را(ودف=/؟)

علا برکت الله(درست نوشتم؟=/)

گیلیلیلیلیبط

80 تا شدددد

RM. kiute.ARMY

علی برکت الله:">
الان دیگه به جای علی برکت الله باید بگیم زنده باد نهار😂
Eyan
۰۳ خرداد ۰۹:۵۲

خوندن این وانشات برای بار هزارم-

من عاشق بی دی اس امای اس اچ اسم..

ینی ی طور خاصی ک هم زمان درد و لذت باتمو کاامل ب قلم میکشه ک ادم خودش دردش میگیره=//  (اثرات زبان خونده=/)

در کل عاااالیییی بود

RM. kiute.ARMY

جمله ات شبیه جمله های جواد خیابانی بود😂
اما موافقم:">
اس اچ پدرسوخته کارشو بلده:">
ته ته
۰۸ فروردين ۲۰:۴۸

عالی

RM. kiute.ARMY

مث خودت*^*
النا
۲۵ اسفند ۱۷:۵۱

وااااییییییی خیلییییی باحال مینویسی 😂

من اولین بارم بود خوندم 😐🤦‍♀️😂

RM. kiute.ARMY

قلم شادی آب طلاست😂
🙄. Saraw
۱۴ اسفند ۲۳:۰۴

 🎂Bon Anniversaire🎂

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

moon🌛 Child🌜

روسیه یا فرانسوی 🤔🤔
yekta@exo-bts
۱۳ اسفند ۰۷:۴۰

مینووووووو جان باهات موافقم

آقا این چرا اینطوری بود

خییییییلیییییی اسمات بود

پخخخ

RM. kiute.ARMY

اما حال داد ناموسا😂
Black lovely
۱۲ اسفند ۲۰:۵۲

یه چیزی بگم ?! بخدا من پاستوریزه نیستم ولی وسطاش حالم داشت بهم میخورد 😐💔 بخدا داشتم از این حجم اسماتی بالا میاوردم 😐 لحنتی ........ هق #-# وی به درجه ای از معصومیت میرسد ...... عاااالللللللیییییییییی بود ....... راستی ددی کینگتو میدوستم کیوتی 😐 هرچند خودم دارم به تاپم یاد میدم چطوری تاپ باشه ..... هییی خداااا ...... من ماه به ماه میام یه کامنت ول میدن میرم 😐💔 بعضی وقتا هم گشادیم میاد لوگین کنم با این اکانت های الکی میام کامنت میدم ......... راستی یاسی حق باتوعه ما نامجین شیپرا خیلی مظلوم واقع شدیم عزیزم 😐💔 چقدرم زود صمیمی میشم من ..... خب ....... اهههههه اون صحنه که گفتی موهاشو میکشم مثل فیلم جلو چشامع لحنتی 😐😐😐😐💔💔💔 میتونستی سانسورش کنی خببببببب 😐💔 هعی چقدر پوکر استفاده میکنم ..... منو بیخیال تو چطوری ?! 😂💔✋برم تا ننداختنم بیرون 

Agü§ť Ell

😂😂😂
میفهمم چی میگی 😂 ولی خب اینا همش میشه جذابیت این سبک فیکا 😂
خودتو ناراحت نکن و ارامشتو حفظ کن

یاسی
GBTS
۱۲ اسفند ۱۴:۰۳

هعی دلم برا خودم سوخت معلوم شد مشکلم خیلی جدیه الان که دارم دربارش حرف میزنم اشک تو چشام جمع شده باید برم پیش روان کاو ولی فک نکنم مامانم موافقت کنه 

اصن غلط کرده موافقت نکنه منو به دنیا اورده کلی بدبختی روسرم گذاشته حق نداره منو ول کنه به عمون خدا 

خسته شدم 

دیوانه شدم 

یکیو لازم دارم تا باهام حرف بزنه 

هیچ چیزه دیگه ای ندارم بگم 

Agü§ť Ell

اوه گاد چی شده؟؟؟
من درجریان نیستم چی شده ولی خب اگه کمک خاستی حتما به بانی بنفشت بوگو 🙁💫🐇
GBTS
۱۲ اسفند ۱۰:۲۱

ینی چی چرا ایان جی کی باید از من ۴سال بزرگتر باشه بعدش من بیشتر از اون بدونم واقن چرا؟

اصن چرا باید برن تو بوته ها بعد س ک س بکنن واقن چرا 

مخ منو هنگ نکنین مخوام برم پیش مشاور اونجا از دهنم چیزی دربره بدبختم دبیرستان میخوام برم اقا چرا اخه من باید هنگ شم 

هلپ:"(  :ا

RM. kiute.ARMY

دیگه بستگی به محیز داره😂😂
به نظر من ایده جالبی بود تخت تکراریه😂
بهتره زیاد بهش فکر نکرد😂😂
Minooooo
۱۲ اسفند ۰۹:۲۴

انقدری اسمات بود دیگه باید برای این جای اسمات مثلا یک اسم دیگه بزارین

اولین اسماتی که دوست داشتم:)

RM. kiute.ARMY

واو:")
💞Sh.S TaeKook
۱۱ اسفند ۰۹:۰۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خببببب
من این قاقالی لی رو اوردمممممم
حاصل هشت ساعت زحمت بی وقفه من در یک روز😆
در دو ورژن کوکوی و کوکمین😍
برای اولین بار در تاریخ شاد شاد کوکمین ورژن میزند!!!
بزن دست قشنگه روووووو
خب
تعداد صفحات:۶۰ تا
کاورو که فرستادم..
عام اسماتش هم رد کردم
یعنی اسمات نداره و اینکهههه...اها جز هدایای من به روز تولد شوگولی و پان پانه😍😘

**** ******
***********************************************************************
**** *******
*************************************************************************

Agü§ť Ell

به به
چه قاقالی لی ای بود این🐾
خسته نباشی مادرم🐾
💞Sh.S TaeKook
۱۰ اسفند ۲۲:۰۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام سلام

ددی/مونی

** *** ** ******* **** ***** **** **** ***** ** *****

******** ** ****** ** **** ***** ***** **** ** *** **** ***** ***** **** ***** ***********

*** ******

**********************************************************

 

******** *** **

**********

*********** ****************

******* **** ** ***

تا ۱۷ ام میرسونمش هنوز در دست ادیته😂💙

فدای شمااااااااااااااا تا درودی دگر بدرود😆😆😆😆💋💋💋💋💋

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه عشقی*^*
قرارش دادم بماند ک بازم کاورشو سیو کردم...
خسته هم نباشی جیگر*^*
(Fatereh(mini
۰۹ اسفند ۱۵:۲۵

یعسس..ویکوک..اونم فول اسمات...من هنوز GOLD رو تموم نکردم...هل هل...ولی دان میکنم و میخونمش...چند صفحست؟

RM. kiute.ARMY

این؟ 55 صفه*^*
💞Jeon jimin💞
۰۹ اسفند ۱۲:۰۳

ماشالا چ اطلاعاتی هم داریا ددی میخای وکتر شی😂

فک کن بری درباره ا*لت تناسلی حرف بزنی جررر😂😂😂

ولی خداروشکر هنو عصاب منو ب فاک ندادی😂😂

RM. kiute.ARMY

خدا هرچی بخواد😂
چه بحث شیرینی😂 اورولوژی بهترین تخصص😂
نه بعضی ها باید به فاک برن😂
yui_vkook_tae
۰۷ اسفند ۲۱:۱۲

دم باز دم *

آه...بهتر شدم....اوفففف...مرسی بانی🐯🐰😂

Agü§ť Ell

خوشحالم😂😂😂
💞Jeon jimin💞
۰۷ اسفند ۲۰:۱۳

جررر ددی من غشیدممم😂😂😂

اخع لنتییی اصن میرع تو¿¿¿!!!

خیلی تنگع سوراخش😂😂😐

تو رو ب خدا میسپرم😂خدا خودش تورو ب راه راست هدایت کنع😂😂

RM. kiute.ARMY

نغش😂
نگران نباش اونجا سوراخ اداره ارتجاعی و استخون نداره و از ماهیچه صافه و یاخته های پشتبانش اونجنان مقاوم نیستم پس کشسانه😂
میگم که من سر اولین بریدگی دور میزنم هنوز خیلی اعصابا مونده ک به فاک ندادم😂

ایان جی کی (Li^^li همون لی لی)
۰۷ اسفند ۱۸:۱۵

ددی به نویسندش بگو بازم از اینا بزاره با اینکه نفهمیدم ولی خیلی خوب بود**

RM. kiute.ARMY

چش چش میگم بزاره کیوت ملوس😂
ایان جی کی (Li^^li همون لی لی)
۰۷ اسفند ۱۳:۰۶

میگم ددی 

این قسمت دوم نداره

RM. kiute.ARMY

نه*^*
Kauo sheka
۰۶ اسفند ۱۸:۵۷

 #نویسنده _منحرف_نیست 

با اجازه می خوام به هشتک های شادی اضافه کنم 

#ریدر _منحرف _نیست

#او _فقط_ارمی_است

#او _فقط_ویکوک_شیپر _است

😅😅😅😁

Agü§ť Ell

😂😂😂😂
عالی😂
#دهنت
#جججرررمممم

💞Sh.S TaeKook
۰۶ اسفند ۱۸:۰۳

عه

خب خداروشکر ددی من فکر کردم ایان جی کی زیر ۱۲ باید باشههه

یکی دوسال ازم کوچیکتره کههههه

خب حله

این اطلاعات الان لازمشه😂

RM. kiute.ARMY

دقیقا لازمه براش😂
💞Jeon jimin💞
۰۶ اسفند ۱۶:۲۲

وات د فااااااااا*ک😐😐😐😐😐😐

این دیگ چ کوفتی بوووود یا خود خدااا

صب کنین یه سوال اینک نوشتع بود میله رو کرد تو عضوش ینی منظورش د*ی*ک بود دیگ¿¿!!!!!!!!!!!!!

اخع لنتییی چجوری یه میله رو میکنن تو جلوی پسرااا (اینطوری میگم سان نشع😂😐)

دردشون نمیگیرع¿¿!😐😐😐😐😐

آیم پوکر😐😐😐

RM. kiute.ARMY

نه اون میله یه چیز خاصه😂 من روش کراشم
همون چون درد داره حال میده😂😂
خدا منو به راه راه هدایت کنه هرچند اولین بریدگی دور میزنم چون حالا حالا ها مونده تا رو مخ خیلی ها راه برم!😂
💞Jeon jimin💞
۰۶ اسفند ۱۵:۵۹

نروووو

من بدون تو طاقت نمیااارممم نروووو😂😂😂

هالا لالای لالای

ها لالای لای😂😂😂

دیوونه شدم رف😂😂😐

RM. kiute.ARMY

نروووووو سمیههههههههه😂
Jani Jeon
۰۶ اسفند ۱۵:۴۸

کیوت. من wild cat می‌خوام. لرد کجاس؟😔

دد: جانی چقدر حرف میزنی امروز. 

ببشید می‌دونم. وایلد کت میخوام ولی.

دد: برو بگیر بخواب معلومه خوابت میاد داری بهونه میگیری.

آره لالا دارم ولی وایلد کت.🥺

دد: الان زنگ میزنم اسنپ 🤨

هییییع🙀. من دیگه یواش یواش آهسته آهسته از این گوشه کنارا رفع زحمت کنم تا اسنپ احضار نشده. ⁦🚶🏻‍♀️⁩⁦🚶🏻‍♀️⁩⁦🏃🏻‍♀️⁩⁦🏃🏻‍♀️⁩⁦🏃🏻‍♀️⁩⁦🏃🏻‍♀️⁩

 

ولی جدی یعنی لرد حالش خوب نیست یا مارو فراموش کرده؟ فیکش خیلی خوب بود حیفه نصفه بمونه😪

 

RM. kiute.ARMY

لرد رفته و گفته با فول برمیگرده:")

وایییی جر عاشق سناریوت شدم جررررررررر😂😂😂😂😂
نه اون حالش خوبه خداروشکر فقط درساش سنگینه بمیرم براش:"(
yui_vkook_tae
۰۶ اسفند ۱۵:۴۴

شادیییییییییییییییی شییییییییی اگه ورژن میخای بزنی ورژن کوکوی هم بزنننن 🥺🥺🥺🙏🙏🙏🙏

Agü§ť Ell

شادی
yui_vkook_tae
۰۶ اسفند ۱۵:۴۲

وایییییییییییییی فوللللللللللل اسماتتتتتتتت ویکوکککککککککککککککککککککککک من تشنج کردمممممممممممممممممممممم عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ابببببببب قندددددددددددددددددددددددددددددددد نیاز دارمممممممممممممم 🍂🍂🍂🍂🍂وای 💔💔

 

Agü§ť Ell

واااایییی آروووممم بببااشششش
دم.. .  باز دم... تکرار کن
دم باز دم
Jani Jeon
۰۶ اسفند ۱۴:۱۳

عوض شد هورااا

RM. kiute.ARMY

هوووووووووراااااااااااا
Jani Jeon
۰۶ اسفند ۱۳:۵۹

وای چه چوکر خوشملیییی😍

( وی هنوز میله را هضم نکرده😂) 

کیوت تو میدونی چلا پروف من عوض نمیشه؟ هق هق عکس‌ کوکی رو با زلف های آبی دیدین؟ ساعت هفت و نیم پاشدم که برم سرکلاس عکسشو دیدم خواب که هیچی عقلمم از سرم پرید😵 

RM. kiute.ARMY

میله هه خیلی باحال بود😂
عاره بابا دیدم:")
برای من ک عوض شده الان
یه عالمه ادیت هم زدم از زلفای عابیش😂
yekta@exo-bts
۰۶ اسفند ۱۱:۱۵

ددی ربط نداره ولی عجب عکسی از چوکر گذاشتی 

خخخخخخخخخ

👍👍

RM. kiute.ARMY

درسته ربط نداره اما برگرفته از قلاده است😂
یه درس هست هویت اجتماعی اونجا درباره فرهنگ ارمانی و کوفت زهرمار میگه...یجورایی دیگه اون معنی بد ازش گرفته شده و الان عضو اکسسوری هاست
💞Sh.S TaeKook
۰۶ اسفند ۱۱:۱۵

ددیییی

انقدر اطلاعات نده به این طفل معصوم مننننن

ایان جی کی اصلا چند سالشه؟؟؟

من احساس گناه میکنممممم😭😭😭😭😭

الان اشکم در میاد بخدا

RM. kiute.ARMY

نزدیک 16😂😂😂
انفاق علم ثواب داره😂
ایان جی کی
۰۶ اسفند ۱۱:۱۴

مرسیییی بابت راهنمایییی❤

RM. kiute.ARMY

خواهش لیلی جونم*^*
Horny cute top .Yasy2007
۰۶ اسفند ۱۱:۱۱

(وی چوکر خود را پرت میکند) 

من خیلی چوکر دوست😒

RM. kiute.ARMY

منم*^*
Horny cute top .Yasy2007
۰۶ اسفند ۱۱:۱۰

عرررررررررر شادی شی قراره ورژن بزنههههه

من نامجین میخوام 

میخوامممممممممم یه فول اسمات نامجین میخوام ولی انقدرررررر کمه که تقریبا وجود نداره 

کلا نامجینا یا خیلی سافتن یا اصن نیستن کلا من از اولم خرم اورانگوتان بود☹️😒

به ما نامجین لاورا یه دستی برسونید لعنتیااااا

RM. kiute.ARMY

نامجین لاورا ته مظلومیتن😂
ایان جی کی
۰۶ اسفند ۱۱:۰۹

ددی چوکر چیه 

اینم بگوووووو

RM. kiute.ARMY

گردنبنده...اکثرا تو رابطه بی دی اس ام فرد بات یا ساب میبنده...نشونه برده بودنه
فروشگاه اینترنتی ژستور | گردنبند طرح چوکر مدل M9
ایان جی کی
۰۶ اسفند ۱۰:۵۵

ددی این هم شاگردیم گفت ممظورم همونا بود که نمی فهمیدم چی بود

میگم چرا خو خودشونو اذیت می کنن

با این قلمه ها و اون میله ها

RM. kiute.ARMY

خوب بعضی ها خشن دوست دارم
یجورایی عذاب کشیدن باب میلشونه!
تو رابطه های بی دی اس ام اصولا طرف بات مازوخیسمه و یا میشه
و تاپ سادیسم...اما بعضی ها هم برای اینکه خشن دوست دارن امتحانش میکنن که ربطی به داشتن بیماری روانی نداره
Rooni.A.m توشولوی بی پناه ددی جونم 🐰 :)
۰۶ اسفند ۱۰:۰۰

واقعاااااااااا ؟؟؟ 

ممنونمم..♡ : )))    ... آره یه چیزی بده از این ورژن کیوتی و مظلومی در بیام ...😂😅

 

خیوببببب

شاد شاددددددد جونم

 

راستش این داستان به شدت هات بود ، WOW

من نصفشو نفهمیدم☺ ( هنوز راه درازی در پیش دارم)

ولی تصور کردنش عالی بووووووددددددددددد💜💜💜💜💜💜💜

خیلی خوشگل تونستم خودمو تو داستانت جا بدم

..... و ....... احساس میکنم دارم دوباره یکم به ویکوک اعتقاد پیدا میکنم

ولی ورژن مظلوم ته ته فراموش نمیکنم....😉

RM. kiute.ARMY

کوکوی ایز ریل اما ویکوک هم ایز ریل😂
عجب بساطیه...
💞Jeon jimin💞
۰۶ اسفند ۰۸:۴۳

نمیرررر ددی ما اینجا میخایمتتت هنووزز😡

ಥ _ ಥ

RM. kiute.ARMY

بزار برم بزار برم سمیه😂
💞Sh.S TaeKook
۰۶ اسفند ۰۸:۴۱

عاقاااااا

به رنج سنی توجه شوددددددد

#نویسنده_ایز_نات_منحرف

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

احتمال اینکه ورژن براش بزنم زیاده..

انتظار😃

RM. kiute.ARMY

انتظار زیباست😂

ریدرا
Jani Jeon
۰۶ اسفند ۰۸:۱۶

این چی بود؟ من ترسیدم اصن 🤕 🤣🤣🤣😄 

RM. kiute.ARMY

من ک حال کردم😂
IC.7
۰۶ اسفند ۰۷:۵۱

نمیدانم چرا ولی با ددی باتم بیشتر حال میکنم

موندد

^-^

RM. kiute.ARMY

ای خائن😂
Horny cute top .Yasy2007
۰۶ اسفند ۰۷:۴۲

اره چینجا چینجا😭😭😭💜💜اصن هنوز دلتنگشمممم

RM. kiute.ARMY

عاخ عاخ چ شیرین...
Horny cute top .Yasy2007
۰۶ اسفند ۰۷:۱۲

اره منم هنوز نمیتونم حضمش کنم

ددی آوا رو از نزدیک دیدم دیروز

ددی این لعنتییییییی این لعنتی زیاد از حد کیوت و کوچولو بووودددددد خیلی کوچولو بودددددد

و وقتی بغلش کردم تو بغلش زدم زیر گریههههه من واقعا آوا رو خیلی دوست دارم خیلییییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

اوه چینجاااااااااا؟؟؟
عایگوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو*^*
وای خدا هارتم چقدر سوییت:")
Horny cute top .Yasy2007
۰۶ اسفند ۰۷:۰۵

ددی لیلی از من 2 سال بزرگتره😂💔

ولی خیلی بچه پاکیه من واقعا خودمو لعنت میکنم با این اوضاع😂💔

هنوزم شاتو نخوندم گشادیم میشه

RM. kiute.ARMY

:| جان؟
من برم این فکت رو هضم کنم هرچند مطمئنم اون ادم قبلی نمیشم...
(Ruby (yoonmin lover
۰۵ اسفند ۲۳:۴۴

دیمون ؟ ددمون باحال تره بنظرم

RM. kiute.ARMY

هرچی ک من توش تاپ باشم قشنه😂
من دلباخته صخرام/:♡[دم پنبه ای صابق:-:]
۰۵ اسفند ۲۳:۲۵

ددی...ینی چیزه...اصتاد...میگما میشع منم بیام سرکلاست؟.-.

چیز زیادی نفهمیدم...مخصوصا راجب وسایلشون':

مثلا بالز چیه؟

یا رینگ؟

یا بات پلاگ؟

ایان جی کی 

هم شاگردی سلام*-*♥~

RM. kiute.ARMY

بیا قدمت رو تخم چشمم😂
خوب 
بالز: بال ک یعنی توپ هالا بالز میشه توپ ها که یعنی بی/ضه ها
رینگ: یه حلقه است که انواع مختلفی داره و دور چیز مردا میندازن تا ار/ضا نشن
بات پلاگ: بات یعنی همون ما تحت خودمون پلاگ هم وسیله ی پوشاننده است😂 همون سوراخ پر کن خودمون😂 اینو میکنن در سوراخ کولون😂 و انواع مختلفی داره...دم دار هاش خبلب کیوتن:")

حالا صف ببندین سرود جمهوری اسلامی رو بخونید😂
yara fa
۰۵ اسفند ۲۲:۳۶

نویسندایااااااااااا

ورژن سپ عم میذاریییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟&-&

خدایی چشمای مظلوممو ببین..دلت میاد&-&

RM. kiute.ARMY

عاخ عاخ هلاکم ک😂
رونیا A.m 🐰
۰۵ اسفند ۲۲:۱۶

من مرگ با پروف ددی 

اون لبخند دل ربا ..... اگر چه نکشت .... ولی 

سلامی کردم به اون دنیا و برگشتم : )))

RM. kiute.ARMY

دور از جون رونیاااا از این ها چند تا خوشگلشو دارم خواستی بگو بیام بهت بدم!
Tae Kook
۰۵ اسفند ۲۲:۱۶

اسمشو برمممممممم واوووووو😅😅😅😅😅😅

RM. kiute.ARMY

اصلا زیبا پر مفهوم..پر مغز!
Horny cute top .Yasy2007
۰۵ اسفند ۲۲:۰۴

جررررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررررر اینا چیه لیلی میگهههههه برم بخونم منم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂بیبی پاستوریزه منه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ددی دیگه اسکلش نکنیاااا نیام برات☺️🔪

RM. kiute.ARMY

باشه باشه من شرمنده ام😂😂😂
خیلی کیوت و پاکه عررر😂😂
عرق شرم ریختم خدا منو لعنت کنه😂
💞Sh.S TaeKook
۰۵ اسفند ۲۲:۰۲

ایان جی کی..😥

چرا داره حس گناه بهم دست میده..

نخون نخونننن

این مختص اوناییه که واردن تو کار اسمات😂

گریه میکنماااا کیوتییییی😥😥😥😥😥😥😥😥

RM. kiute.ARMY

دیدی بچه چقدر پاکه:")؟

ایان جی کی
💞Jeon jimin💞
۰۵ اسفند ۲۱:۵۴

هققق نمیشه نویسنده ورژن کوکمینم بنویسع¿¿!! خواهششش ಥ‿ಥ⁩

دیگ بخاطر کوکمینم باید التماس کنیم هعییی😪😢😓😩😫

کوکمین التماسی شدع :|

RM. kiute.ARMY

عایگووو بمیرم😂
ایان جی کی
۰۵ اسفند ۲۱:۴۶

ددی حالا کینگ چیه

RM. kiute.ARMY

یعنی یجورایی فانتزی اما جنسیه و باعث ار/ضای طرف میشه
مثلا کینک من اینه که موهای ادمین مونی رو بکشم چنگش بزنم با زمین یکیش کنم😂
Dark _Queen👑(판테온 A. )
۰۵ اسفند ۲۱:۴۴

جونننن باز هم اتکی دیگر از شادی 

 

یااااااااا شادی لعنتییییی تو خیلییییی عالیییییییی هستی هقققققق ب چ حقییییییی انقد خوبی 

 

#من باز رد دادم

RM. kiute.ARMY

اتک اتک اتک اتک من عاشق اتکم😂

#رد دادگی زیباست
ایان جی کی
۰۵ اسفند ۲۱:۴۱

نمی دونم تو شات بود

RM. kiute.ARMY

مطمئنی؟😂
دوباره از اول بخون و دونه دونه سوال بپرس😂
ایان جی کی
۰۵ اسفند ۲۱:۳۳

ددی اون لوله چی بود

اون قلمه ها چی بود

زابه ها چی بود

بقیشو یادم نی

 

RM. kiute.ARMY

لوله؟
قلمه؟
مگه کشاورزی بود؟:|
💞Sh.S TaeKook
۰۵ اسفند ۲۱:۲۹

عروسییی؟؟؟!!

منم میام

من همه جا مثل بچه اردک پشت ددی و مونی میامممم😂

RM. kiute.ARMY

بیا قربونت برم ظرف غذا هم بردار نخوردی با خودمون بیارم نهار داغ کن😂
ایان جی کی
۰۵ اسفند ۲۱:۲۳

خب ددی من هیچی نفهمیدم 😐😐

از وسایلو و حرفاشو و کاراشون

RM. kiute.ARMY

من نخوندم شاتو 😂
الان دان کردم تازه😂
تو بپرس من جواب میدم😂
ایان جی کی
۰۵ اسفند ۲۱:۱۹

ددی پس چرا تاحالا ندیدم

بعدا حذف می کنی پست اموزشیتو؟

RM. kiute.ARMY

تو واقعا معصومی😂
شوخی کردم اما اگر سوالی داشتی در خدمتم😂
AYAN.JK ( جون جدت دنیام ) عروس پانیم ‌‌‌‌‌‌‌♫︎
۰۵ اسفند ۲۱:۱۸

بویا دیدی بویا 

مونی رم بیار

باورت میشه من تو منو رو شیپ می کنم بعضی وقتا 💔💔😐😐😂😂

دیمون اسم کاپلتون 

دیمون شماهم بویاند تو وبم لینک وب عروسی هست دیدی 

RM. kiute.ARMY

منو اونو؟😂😂😂
دیمون ایولللللللل!!!
با کله میایم!
💞Sh.S TaeKook
۰۵ اسفند ۲۱:۱۳

ددی آنلاینههههه

توی این ۸۸ نفررر

یکیش ددیهههه

ددی دیدنت تو سایت شده ارزوی بنده😴💞

RM. kiute.ARMY

فدات بشم من الهییییی😂😂😂
ایان جی کی
۰۵ اسفند ۲۱:۱۰

ددی کجا کلاس داری؟

 

RM. kiute.ARMY

تو همین وب حقیرم😂
AYAN.JK ( جون جدت دنیام ) ‌‌‌‌‌‌‌♫︎
۰۵ اسفند ۲۱:۰۷

همه چی هست اونی 

۱۷ام با دیدی بویا  

RM. kiute.ARMY

اومدم*^*
عاقد منما😂
yoonmin lover
۰۵ اسفند ۲۰:۵۳

فاکککککک .... شادییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

عارههههه جاست فاک:")
sti
۰۵ اسفند ۲۰:۵۱

سلام میخواستم ببینم یک فیک هست مال حدودا سال پیش و خب دوفطلش تا جایی که من اطلاع دارم اومده و فولم هست و من داره سر اینکه این فیک رو فصل دومش رو پیدا نمیکنم گریم میگیره و میشه این فیک بزارید  اسمش Prude Secret و کاپلشم جیکوکه

RM. kiute.ARMY

متاسفانه لینکشو ندارم:"(
💞Sh.S TaeKook
۰۵ اسفند ۲۰:۲۱

هاااایوووووووو😂😂

 

#من_منحرف_نیستم

 

از دادن نظرات خجالت اور پرهیز کنید تا رستگار شوید😂😂😂

 

#نویسنده_ایز_نات_منحرف

 

خیلی تاکید کردمااااا منحرف نیستممممممم😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

فقط یکم ریز بین😂
Yuki .YG.JM
۰۵ اسفند ۲۰:۰۸

جون چه اسمی

RM. kiute.ARMY

هلاکم..عر
ʝк ƒυçкєяッ
۰۵ اسفند ۱۹:۵۰

آخ جوناااا ویکوکಠ_ಠ💜

مرسی :) 

RM. kiute.ARMY

فدا فاکر مومن خودم😂
Kauo sheka
۰۵ اسفند ۱۹:۴۸

شادیا می هی هی هی بنویس 

بنویس هرکه نخواند گله مندی بنویس 

وای منو تو تهکوک و خال لب کوک عیش و نوش تو این نوا 

مرا محتاج فیکی است امشبا 😁😁😁😅😅😅😅😅🕺💃🕺🤩

RM. kiute.ARMY

اوف مدیونی فکر کنی بشکن زنون در حال جامه دریدن بودم😂
ایان جی کی
۰۵ اسفند ۱۹:۴۶

ددی ....

هیچی نفهمیدم😐😐😐

فکر نمی کردم اینقدر پاستو ریزه باشم

RM. kiute.ARMY

الهی گوگولیییییییی منننن😂😂😂😂😂😂😂
پنجشنبه ها ساعت هفت صبح کلاس دارم شرکت کن😂
Kauo sheka
۰۵ اسفند ۱۹:۲۸

جوووون شادی جووووووون 💃🕺💃🤩🥳🥰

RM. kiute.ARMY

هلل یو سل یوسه😂😂
Rooni.A.m توشولوی بی پناه ددی جونم 🐰 :)
۰۵ اسفند ۱۹:۱۸

عههههههههه

شاد شاد

ایول ایول ایولللللللل

RM. kiute.ARMY

بلرزووون بتکووووووووون اهان اهان
AYAN.JK ‌‌‌‌‌‌‌♫︎
۰۵ اسفند ۱۹:۱۷

خدایی چرا محدودیت سنی می زارن وقتی هیچکی گوش نمیده 😂😂

البته من پاکم یه بار خونوم دیگه پشییمون شدم  درد بر پاکان 😂😂✌✌✌

moon🌛 Child🌜

ب احترام اون دونفری که توجه میکنن😂😂😂😂
دد:تا من یادم بمونه کدوم رو بدم خواهر جز جیگرم بخونه کدوم رو نه😂
Rooni.A.m توشولوی بی پناه ددی جونم 🐰 :)
۰۵ اسفند ۱۹:۱۶

جووووننننن

یه ددی تهیونگ........

moon🌛 Child🌜

یعسسسسسس😎💪
izumi ch
۰۵ اسفند ۱۹:۱۶

نه...

کدوم اطلاعیه؟

moon🌛 Child🌜

بزار بیام وبت😃
AYAN.JK ‌‌‌‌‌‌‌♫︎
۰۵ اسفند ۱۹:۱۲

:///

اخخخخخخخخ چرا اخهههه 

او،ی ایزومی نمی بخشمتت 

😐💔💔😂😂😂

مونی خوبی چی کارا می کنی 

از جمع سینکلی ها جدا شدم 😂😂✌✌

تو دیدی هم عروسیم دعوتین خوش حال موشم بویاین 

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂
خوبم عزیز دلم تو خوبی؟
اعععععععع جووووون 
باش حنمن میایم کی عروسیت دخترم؟؟😂😂😂شام هم میدید؟؟به صرف میوه و شیرینی🤔🤔
Dark _Queen👑(판테온 A. )
۰۵ اسفند ۱۹:۱۰

فرستتتتت؟

moon🌛 Child🌜

ناح متاسفانه
ایان جی کی
۰۵ اسفند ۱۹:۱۰

تینیبدنیکی

فرسسسسنتت

moon🌛 Child🌜

ن متاسفانه
izumi ch
۰۵ اسفند ۱۹:۱۰

اوههه شتتت

چه اسمی داره

پشمانم

moon🌛 Child🌜

یعس😎💪💦
💓 Maedeh💓
۰۵ اسفند ۱۹:۱۰

عرررررررر اسمشوو

moon🌛 Child🌜

😎😎😎جوووون
AYAN.JK ‌‌‌‌‌‌‌♫︎
۰۵ اسفند ۱۹:۱۰

فرستتتت

moon🌛 Child🌜

سکند😂
izumi ch
۰۵ اسفند ۱۹:۱۰

ف

moon🌛 Child🌜

یسسس
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان