BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات lovely

  

نویسنده Sh.S
کاپل تهکوک
ژانر رمنس . انگست . برشی از زندگی
محدودیت سنی ندارد

  

خلاصه:
دوست دارین یه نگاهی به برش عاشقانهٔ زندگی Sh.S بزنین؟

   

🔆💝🍉DOWNLOAD🍉💝🔆

  

 

805_vpfe.png

۳۳ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Eyan
۱۴ خرداد ۱۳:۲۶

وب فضایی هارو چراغون کنید

شادی رو ستاره بارون کنید

(حس میکنم هرکی بخونه اینو ی درصد هم فکر نمیکنه اون اهنگ بود=/)

50 شذدذذ

گلیلیلیلی))

RM. kiute.ARMY

شک نکن😂

شادی باید بهت پول بده😂
Eyan
۱۳ خرداد ۰۹:۳۶

ددی تو کامنت قبلی ی سوتی دادم تازه می فهمیدم=/

گفتم چنل=/

جررر

صکوت-

نه من واقعا بچه پاکیم ددی)))

پار

RM. kiute.ARMY

نه شما راحت باش😂
Eyan
۱۲ خرداد ۲۱:۳۴

خدانکنهه ددیییییییی

مرسییییی

ددی باور کن الان دقیقا فک کنم دو ساله با سایت اشنا شدم

قشنگ یادمه اولین فیکی ک خوندم اینجا فیک شاهزاده افسونگر بود

بعدیش مای کلیر بود(قاتل من)

نمیدونم دومی رو یادته یا نه اما ویکوک بود ته سادیسم داشت و اینا ک بعدا حالا فک کنم بخاطر نویسنده پاک شد نمی دونم

اولین باری ک خواستم فیک دانلود کنم بلد نبودم(یو اپلود خر تو خر بودددد)

بعد روم نمی شد بیام بپرسم=/

بعد دیگه با هزار بار امتحان تونستمممم و الان اینجام و حدودا تمامی فیک های تهکوک چنل و تعدادی یونمین و نامجین(تقریبا نصف) رو خوندمممممم

ددی باور کن اون اولا ک دیدم جواب کامنتا رو حتی اونایی ک نمیشناسی رو چ با خونگرمی و خوش خندگی میدی جذبت شدم(از لحاظ فرزند پدری=/)

اند لاوتتت ددییییییی

نینینینسنسننسنسنسسنس

(مثلا قصدم این نبود ک سعی کنم هروز کامنت بدم ک 50 تا بشه اینجا-)

RM. kiute.ARMY

T^T
به به:")
اومو...یادش بخیرررر:")
وای وای وای!!! اره ک یادمه!!

عایگو چرا خجالت واقعا؟😂 ادمین برای اینه ک جواب سوال بده:">
امهثام ماشالله پشت کار😂😂
قابل ندارمT^T راحت باش و یادت باشه که جودی آبوت هم اخر سر با باباش مزدوج شد😂
لاو موررررررررT^T
بابا بخدا وب خودته😂
Eyan
۱۱ خرداد ۱۳:۵۵

@ ددی

@اس اچ اس

@مونی ک اینجا نیست

@هرکی ک داره اینو میخونه

روز دختر با ی روز تاخیر مبارک=)

RM. kiute.ARMY

ای من فدات بشم ممنونم جیگر:">
روز تو هم مبارکککککککککT^T
Lala~
۳۰ دی ۱۶:۱۲

عررررررر نکنین من طاقت ندارممممممم😭😭😭😭😭😭

مسمسکسمسکمسمطنطمطپطمژنژمژنژ دردناک بوددددد 

هارتم بروکن شدددد😭😭😭😭😭

ولی واقعا خیلی بده.. 

نه تنها اینکه عشقت یکطرفه باشه 

بلکه اینکه کسی دوستت داشته باشه هم دردناکه.. 

واقعا هیچوقت فکر نمیکردم دوست داشته شدن انقد حس بدی داشته باشه 

بهترین دوستم بهم گفت که دوستم داشته.. 

هوفففف واقعا دردناکه 

دلم میخواست فقط بمیرم 

نمیتونم مثل قبل باهاش راحت باشم

نه بخاطر اینکه فهمیدم دوستم داره

بخاطر اینکه از خودم بدم میاد واسه ناراحت کردنش 

واسه اینکه نتونستم قبولش کنم 

من واقعا بیاید دوستش ولی مطمنم که از اون دوست داشتنا نیست که بخوام بگم عاشقشم.. 

یعنی هستم ولی به عنوان بهترین دوستم.. 

سخته:(

زیادی سخته:(

نمیدونم چیکار کنم که دیگه اونجوری دوستم نداشته باشه 

چون اینکه یکی رو دوست داشته باشی که دوستت نداشته باشه برای من هم اتفاق افتاده و اینکه الان من کسیم که باعث شده این اتفاق برای بهترین دوستم بیفته باعث میشه بخوام خودمو خفه کنم.. 

هوفففف واقعا نمیدونم چیکار کنم 

همیشه از همچین چیزی میترسیدم و حالا سرم اومده.. 

من میترسم.. 

میوژمژنیمژنیمنیمی زیادی چرت و پرت گفتم؟ کینژکسمطمژپژمژپژم ببخشید یهو کسمسکسوطمنسمطپطمیپیم چیز بنظرم نخونینش اصن-

مینیمسمطمنطمسپینی به هرحال که فقط خواستم با کسی درمیون بزارمش 🥺

 

RM. kiute.ARMY

هوم میفهمم:)
آدم میمونه تو کار سرنوشت...
اوه بیبی با ما راحت باش😂 اینجا رو خونه ی خودت بدون...میدونی؟!
فقط بدون هیچی تقصیر تو نبوده.
Temis
۰۶ آبان ۲۲:۳۶

اخیییی.. نویسنده گیه... من یکی از طرفداری پروپاقرص تم ولی اینو نمیدونستم... متاسفم برا سختیایی ک بهت گذشت و امیدوارم دیگ اتفاق نیوفته بمونه برات عزیزم

RM. kiute.ARMY

آیگووووو مهربون کوشولو:")
(Fatereh(mini
۳۰ فروردين ۰۹:۴۷

الان میخواستم بگم خیلی مودبم

RM. kiute.ARMY

جون😂
(Fatereh(mini
۱۲ فروردين ۱۴:۳۱

ببخشید ما تو زندگی مردم سرک نمیکشیم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😁

سرمون به کاره خودمونه

RM. kiute.ARMY

با تچکر😂
(Fatereh(mini
۱۱ فروردين ۱۳:۴۷

راست میگی sh.s شی

عشق یک طرفه؟!واقعا به جرئت میگم خیلی بده...خدا نکنه برای ‌کسی اتفاق بیوفته...💔❤

RM. kiute.ARMY

هیچ وقت:")))
💞Sh.S TaeKook
۰۷ فروردين ۰۱:۴۹

هستی شی..

راستش..

عام چی بگم؟

یعنی چطور بگم؟؟

خب ببین گفتی دوست داری عاشق بشی و برات مهم نیست بعدش چی میشه..

هیچ وقت دیگه اینو نگو!

سعی کن عاشق کسی بشی که عاشقت باشه نه اینکه یک طرفه باهاش زندگی کنی و رویاهاتو توی ذهنت نگه داری..

سعی کن با کسی باشی که تحملت نکنه...برات وقت بذاره...عاشقت باشه

عاشق شدن خیلی راحته ولی وقتی به بعد از اون ادم فکر میکنی..

من نمیتونم به یه پایان بد و بدون کتی فکر کنم:)

اسمشم که میارم حس میکنم دارم اتیش میگیرم..مسخره و کلیشه ایه ولی میخوام بگم اون پروانه ها و تپش قلب ها و اشک ها هیچ کدوم دروغ یا کلیشه نیستن

من چشیدمشون

حسشون در لحظه فوق العادست ولی وقتی معشوقه ات نباشه..

فقط نمیخوام بهش فکر کنم..

 

دوست دارم و امیدوارم راجب حرفام فکر کنی😘🌈

Agü§ť Ell

هستی
^^ Yui_vkook_tae
۰۶ فروردين ۲۰:۳۷

^^ میسی ددی جونم 

RM. kiute.ARMY

فدایت*^*
^^ Yui_vkook_tae
۰۶ فروردين ۱۶:۰۱

اما نظر خودم راجب وانشات :) 🦋✨

شادی شی🦋✨ 

با اینکه باورم نمیشد که مثبت ۱۰ نوشتی ولی باید بگم خیلی رمانتیک و جذاب بود :)

هر جاشو که میخوندم خیلی خوب می‌تونستم تصورش کنم ^^ 

واقعا قشنگ بود و خوشم اومد ^^ فایتینگ 💜🦋✨

RM. kiute.ARMY

اخ اخ...
دوتا نویسنده کیوت تو پست هم هق:")
hasti_a writer
۰۵ فروردين ۲۰:۵۵

23 امین کامنت ام . 

 

بابا یه مجالی بده برای تنفس 

بزار احیای قلبی کار کنه بعد دوباره اتک بزن لعنتی 

 

من تو عمرا نه کراش زدم نه عاشق شدم نه کسی عاشقم شده . 

ناراحتم نیستم ولی دلم میخواد تو زندگیم یه بار عاشق بشم ببینم چجوریه 

برام ام مهم نیست که تهش بهش میرسم یا نه یا برسم و جداشیم و هرچی 

 

ندای درون : 

برو بشین پای درس و مشقت دهنت هنوز بو شیر میده بچه میای از عشق و عاشقی زرت و پرت میکنی ؟

گمشو تا با دمپایی نیوفتادم دنبالت

 

RM. kiute.ARMY

نعش کش سایت از کار افتاد:")

عشق رو دوست داری؟ عشق مثل شکلات تلخه...

ندای درونت مود فور اور😂
Sara
۰۵ فروردين ۰۰:۱۱

سلام.

من یه عالمه فیک و وانشات مینویسم و پی دی افشون رو دارم. میتونم منم بزارم تو این سایت؟؟

RM. kiute.ARMY

تو جون بخواه سارا جونم*^*
Vkook. Darya
۰۴ فروردين ۲۱:۱۳

جرر 😂😂

نینثنیتستیس

ددییی بیا بغلممم 😢😢

RM. kiute.ARMY

اومدممممممممممممممم*^*
Galaxy Macknae ( ALMA )
۰۴ فروردين ۲۱:۰۸

باعث افتخارمه شادی جان که داستانم رو نقد کنی...

با شوق منتظرش خواهم بود...

و اینکه به هیچ وجه به نوشته های خودت نگو ناچیز...

تو فوق العاده‌ای و لایق بهترینها...

و من ارزش بالای داستانت رو با کلمات کوچیکم بهت انتقال دادم💜

RM. kiute.ARMY

شادی
Vkook. Darya
۰۴ فروردين ۲۱:۰۵

واییی واقعااا ؟

الان این .. کنجکاوم بدونم کدوم فیک بوده *_*

RM. kiute.ARMY

شات بوده😂
اگه دوست داری میتونی بهم خصوصی بدی بهت بگم
Rokajaki
۰۴ فروردين ۱۴:۳۰

وااااوووو...شادی شییی این واقعافوق فوق العاده بود

منم دقیقا همین جوری بودم ولی متاسفانه همینو بگیر سد اند کن:)

ولی خیلی خوب بودم من دیوونه شدم اشکم دیگ داش در میومد هیییی روزگار

من الان سینگلم چی کنم؟ الان ن میتونم خیانت کنم ن نمیتونم دنبال یکی دیگ بگردم😂

RM. kiute.ARMY

سینگل باش و پادشاهیی کن😂
عقاب همیشه تنهاست😂 من با اینا خودمو قانع کردم😂
Eddie /:
۰۴ فروردين ۰۰:۱۴

وات ده هل!!

این چقد منه!!

RM. kiute.ARMY

واقعا؟
پایانش مثل همین خوش بود؟*^*
Elnaz KJP
۰۳ فروردين ۱۹:۰۶

*پیام از اون دنیا ارسال می شود*

 

RM. kiute.ARMY

به اسرافیل سلام برسون
ببعی دم پنبه ای<:♡
۰۳ فروردين ۱۶:۰۶

"یکاری نکنید با آجیل رل بزنم:")"

دد پسته برا من بادم هندی برا تو خوبه؟<'

RM. kiute.ARMY

قبوله:")
^^ Yui_vkook_tae
۰۳ فروردين ۱۵:۰۵

😂😂😂😂😂منم ذوق کردم😂😂😂

جررر ددییییی دادم اجیم خوند گفت این چقدر خوب بودددددددد ویییییی بازن داری بخوننننم

 

🤣🤣🤣😂😂😂اصلا جر خوردم 

 

RM. kiute.ARMY

ای جاااااااااان😂😂😂
Vkook. Darya
۰۳ فروردين ۰۰:۳۰

قلبم به درد اومد 

سینگلی سخت بهم فشار اورد 

لعنت 

نمیخوام بگم داستان زیبایی بود ..

چون این یه واقعیت بود ، واقعیتی که برای خیلی هامون اتفاق افتاده که حالا بعضی ها پایان شادی داشتن و بعضی ها نه ! 

واقعیت زیبایی بود ، دردناک بود ولی .. همین که پایانش یه قلب پر عشق بود کافی بود نه ؟ 

اههه نمیدونم .. انقدر این نوشته ها قلب و روح ادمو درگیر و گیج میکنه که نمیتونم هیچ حرفی بزنم 

چرا الان نمیتونم مثل بقیه بیام  بگم منم همین بلاها سرم اومده و الان باهاشم 😂💔

لعنت .. اصن بهم فشار اومده زیاد .. 

چرا من سینگلم و تلاشی برای تغییر اوضاعم نمیکنم ؟ 

ولی حالا شوخی در کار نباشه .. دلم تنگ شد 💔 

عهه میترسم خدایی حرف بزنم ، هر وقت میام بنالم یکی میگه تو بچه ای سنت به این حرفا نمیخوره 💔 

چه بگویم از دل تنگم که درگیر یار است .. * کدوم یار احمق اون الان با رلش خوشه * 

هعیییی 

چه بگویم نگفته هم پیداست 💔

RM. kiute.ARMY

من زیر بار فشارش گوزیدم:")
ولش کن...شاید هنو طرف پیدامون نکرده...
بیشعور عوضی کور من اینجام:|
Vkook. Darya
۰۲ فروردين ۲۲:۵۹

سلاممممم

خوبیددد ؟ عید خوب میگذره ؟

وایی یه روز کامل گوشی دستم نبود چه جهنمی شده بود زندگی 😂😐

الان گوشی اومد دستم اصن انگار نفسم باز شد 

عهههه شادی شی نوشته ..

*عرر نزن * چشممم 

خب عرر نمیزنم به جاش میرم میخونممممپمم

یگسنیتستیکسنیکسنیثک

من مرگگ 

انقدر خوشم میاد از داستانایی که  در مورد زندگی واقعی یه شخصه خوشم میاد *_* 

انقدر دوست دارم یه داستانم بر اساس زندگیم بنویسم ولی بیخیال :/ 

خببببب بریم بخونیمم 

عررررررز * اخر عر زدی که :/* 

RM. kiute.ARMY

زندگی بدون گوشی مثل رفتن به توالتی که قفل نداره😂
من یبار نوشتم اما...😂 بماند ک خیلی ها خوندن اما نفهمیدن کار منه😂
ستایش
۰۲ فروردين ۲۲:۲۹

آجیل.....جررررررر پارمممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

دیگه مورد دیگه ای سراغ داری؟😂
💞Sh.S TaeKook
۰۲ فروردين ۲۱:۱۲

ددیییییی

خشمگین شدی؟؟؟

😭😭😭😭😭😭😭😭

دیگه قهرمممممم😐

ایش چه بد شدم اییییی😂

مرسییییی از نقدتتتتتت خیلی عالی بوددددد

افسردگی نگیییییر توروخداااااا تو عشق جذاب ماییییی

الما شی

ممنونم بخاطر نقد زیبات همیشه عاشق اینم که نوشته های ناچیزم نقد بشن

ممنونم که انقدر عالی و قشنگ راجبش گفتی

من ایشالا تا دو روز دیگه یه نقد برای وانشات شما مینویسم گرچه که در حدش نیستم💞

RM. kiute.ARMY

وای خودا*^* من عاشق لوس کردن دونسنگامم*^* قهر کن یالا:|
من خاک پای شادی ام به ولله😂

آلما
Mia Kim
۰۲ فروردين ۲۰:۴۷

ولی برای عشقی که ندارم اش و مطمئنم نخواهم داشت(سینگل به گوری) دلم سوخت🥲چقدر درد داشت😭

RM. kiute.ARMY

خیلی بغض توش بود...
Mia Kim
۰۲ فروردين ۲۰:۴۵

فقط منم مرض دارم هر زده سنی ای باشه می خونم؟اخه طرف زده +٢١ و +٣٠ سال هم می خونم😂😂😂وای دیگ+١٠ توقع نداشتم😂😂😂

RM. kiute.ARMY

بابا کی به کیه بخون بره😂
ببعی دم پنبه ای<:♡
۰۲ فروردين ۲۰:۰۰

وی درحالی ک 25 امین جعبه دسمال کاغذی رو باز میکنه"

چ رمانتیک بووووود:-:♥~

شادی اونی مطمئنی سر نوشتن این لنتی دوصت داشتنی گریه نکردی؟:-:

عاقو اصا وقتی این اتفاقا می افتادن خودت قلبت مچاله نمیشددددد نههه؟

وی جامه میدرد"

فین فین"

پ.ن:عاقو انقد داستانای عاشقونه خوندم از خودم ناامید شدم:-:|:

برم برا خودم اسفند دود کنم از این حد سینگلی<:

moon🌛 Child🌜

شادی
IC.7
۰۲ فروردين ۱۸:۴۸

شادییییییییییییی این چه حرفیه واقعن؟

انگار این وانشاته محلولی بود از قلبت ، احساست، زندگیت، و قلم خاصت که باعث شد یه نوشیدنی جذاب درست شه

با ددی بشدت موافقم امیدوارم بیشتر ازین عصبی نشم چون ترجیح میدم یه موجود کیوت باشم که دلش میخاد ددیشو بغل بوتونه

بیا بخلمممممممم ددیییییی

ولی جدا ازین لوس بازیا این خیلی قشنگ بود عیدت چوکاهه سال خوبی رو برات ارزو دارمممممم

RM. kiute.ARMY

دقیقا یخمکی😂😂😂
ناموسا زیبا بود...زیبا!!!
همچنین فدات شم*^*
سارن .ته ته
۰۲ فروردين ۱۸:۴۷

لطفا یه وانشات دختر پسریه توپ خفن بزارین  ترجیها طولانی باشه همش ویکوکه 😂

RM. kiute.ARMY

به امام خودمونم میخوایم اما وقتی بهمون فیک میدن دیگع چیکار کنیم؟😂
bache vkook(nastuh)
۰۲ فروردين ۱۸:۴۵

دد منم دلم برا عشق نداشتم تنگ ‌د 😂😂😂😐💔

RM. kiute.ARMY

پدرسگ کجایی ک نبودنتم دردسره عشق عنم😂
Tiffany
۰۲ فروردين ۱۸:۱۶

چه دقیق گفتم 

*وی عینک آفتابی میزند

 

 

 

 

 

اولین بارم بود😃😐

RM. kiute.ARMY

ماشالله😂
Dark baby
۰۲ فروردين ۱۶:۰۶
من چندیدن سال منتظر بودم ۱۸ سالم شه که برم +10 بخونم😐

RM. kiute.ARMY

دوره زمونه بدی شده😂
💞Sh.S TaeKook
۰۲ فروردين ۱۵:۴۸

عاقا تورو خدا بمونین یه چیز بگممممم

بخدا نوشتنش خیلی وحشتناک سخت بود منم فکر کنم به معنای واقعی ر*یدم تو قلم خودم ولی ناموساً اون شب قبل عید یکم نگرانی داشتم و ذهنم مرتب نبود فقط میخواستم یه پایان خوب رو در نظر بگیرم ولی تمام این خاطرات رو از ذهنم رد کنم که با همون دوسالی که گذشت(سال ۹۸ و ۹۹) اینا هم بگذرن و تمام

پس اصلا به هیچ وجه قلم منو با این وانشات رو ترازو نذارینننننن

بوخودا خودمو میکشم😐

چرا انقدر استرس دارم اخه😑😑😑

تا لحظه اخر داشتم اینو سند میکردم دودل بودم بوخودا😂😂

RM. kiute.ARMY

شادی:|
میزنم با بک سایت یکی شی هااا!!! خشن منو ندیدی:|||||
این قشنگ بود...خوشگل...و زیباترین متن...
اخه نگاه کن کل احساسات نویسنده توش چیکه کرده بود:"))))
محوش بودم...جوری که ننه ام با لگد تو کلیه به دنیا برم گردوند:")
دیه امو بده:")
تازه حس افسردگی هم کردم:")
دلمم هم برای عشق نداشته ام تنگ شد:|

ریدرا
^^ Yui_vkook_tae
۰۲ فروردين ۱۵:۱۸

😂😂😂چه عجب اس اچ اس به مثبت ۱۰ سال نوشت 😂😂😂✨✨

جررر برم بدم اجیم بخونه 😂😂😂 اون ۱۰ سالشه الان بهش میگم بیا ببین چی برات پیدا کردم بشین بخون 😂قبلش خودم بخونم چیزی نداشته باشه بعد بدم بهش ^-^ 

RM. kiute.ARMY

اصلا ذوق کردم😂😂
وای یویی عین خودمی دمت گرم😂
ستایش
۰۲ فروردين ۱۴:۲۸

اون کامنتی ک گذاشتم واسه قبل از خوندنش بود.........

الان خوندنم تموم شد.........

شادی جونم منم مثل توام منم بارها و بارها از عشقم ضربه خوردم من از 11,12 سالگی عاشقش بودم بدون اینکه کسی بفهمه

من اولین بار تو مدرسمون دیدمش........از کلاس پنجم تو مدرسمون عاشقش بودم

دختر فوق العاده ای بود ولی دور و بریاش نمیزاشتن من برم پیشش وقتیم ک باهم بودیم میومدن از پیشم میبردنش

همش بامن قهر میکرد همش منم همیشه نازشو میخریدم ولی اون منو تنها گذاشت 

ولی برگشت.....برگشت و بهم گفت ک اونم تز کلاس پنجم عاشقم بوده ولی اون با رفتاراش قلبمو شکوند و منو نابود کرد

و الان دور از من زندگی میکنه و من و اون باهم یکی شدیم.....من دوست دخترش شدم☺

امیدوارم ک بهترین ها واسه خودت و عشق کوچولوت رقم بخوره عزیزکم💜❄🍒🌈

 

RM. kiute.ARMY

اقا:")
دم عیده...
منم سینگلم...
نکنید...
یکاری نکنید با آجیل رل بزنم:")
ستایش
۰۲ فروردين ۱۴:۱۲

من میدونمممممم میدونممممممممممم ک شادییییییی میخواد مارو بکشه میدونمممممممممممممممممم ب ابلفض میدونممممم 💕💘🐥💃🌈🍒🐥💘💕🐥💘🐥💘🐥🍒🌈🌈💃💘💕🐥😭😉🍒💘💘😍😉🍒💃💘❄🍒🐥💘😭🌈

ددییییی بیا بخلمممممم😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

متواری قست کشت دارد:")
اومدممممممممممممم*0*
IC.7
۰۲ فروردين ۱۴:۰۸

این خیلی دردناک بوددددددد

بزار یبار دیگه بگم

این خیلییییییی دردناک بوددددددد

هعیییی هق

ددییییییی

و البته خب مثل همیشه عالی اماااااا بازم میگم دردناک بودددددددددد

RM. kiute.ARMY

من وسطاش دلم تنگ شد:")
برای عشق نداشته ام:")
bache vkook(nastuh)
۰۲ فروردين ۱۴:۰۴

چق خوب بود :) 

RM. kiute.ARMY

مثل خودت*^*
Rooni.A.m Namkookv : )
۰۲ فروردين ۱۳:۱۸

ایییینننن

اینننننننننننن 

ی داستان عاشقانه و طولانی و پر از اتفاقات ناگوار 1000 صفحه ای بود ، که تو 24 صفحه گنجیده بود.

و به همون اندازه  هزار صفحه من براش گریه کردم و تونستم همونقدر کل دردارو حس کنم ....☺

یک ندایی بهم میگه من تا لحظه مرگم سینگلم ....

معمولا  رابط دوتا عاشق بیشتر بهم میاد =)

RM. kiute.ARMY

رونیا دخترم دقیقا...منو تو سینگل به گوریم:")

اصلا این وانشات انقدری منو تو فکر برد که فیک 3889 ص ای نبرد:/
Hana Kim
۰۲ فروردين ۱۳:۰۴

امروز 

کولاک کردید 😂

 

وی خر ذوق میشود 🙂

RM. kiute.ARMY

عره دیگه 😂
Galaxy Macknae ( ALMA )
۰۲ فروردين ۱۲:۳۸

خب اول اینکه سال نو مبارک شادی عزیز...

تامین کننده داستانهای فول ویکوک و کوکوی سایت بزرگ فضاییها...

و دوم اینکه امیدوارم امسال برخلاف سال گذشته به گفته خودت امسال برات فوق العاده جلوه کنه...

بنظرم یک دیدگاه ازت خوندم تا یک داستان..

یک برداشت از زندگی و احساسی که گذروندی...

همون طور که خودت گفتی نمی شد روی این برداشت اسم غمگین یا شاد گذاشت...

درست مثل داستان خود من My GOOD Sponsor Bodyguard...

که بهش لطف داشتی و منو بهترین منتقد دونستی 💜

دوست داشتم نظرت رو راجع به اون بدونم...

چون بنظرم شاید تا حدی از احساست درش برات الهام میشد...

اما به دور از اون داستان...

میخوام بدونی که انسان با گذر زمان راه گذروندن زمان رو با اون دردها رو یاد میگیره...

یاد میگیره که میتونه پر قدرت تر از اون اتفاقات بخنده و زندگی کنه...

من هم این احساس رو گذروندم...

هفده بار کات کردن که چیزی نیست...

من روزانه کات کردن رو در طی پنج سال تجربه کردم...

گرچه ایمان دارم برای تو هم آسون نبوده...

همون طور که برای من نبود...

اما من چند سالی ازت بزرگترم...

و بابت این تجربه اندکم میخوام بهت بگم که آینده پر از اتفاقات جدیده...

و تو پر از فرصت زیبا که برای به یاد موندنی کردن زندگیت کافیه💜

دوستت دارم و برات آرزوی موفقیت میکنم...

به امید سالی پر از اتفاقات زیبا برای شادی خوب ما💜

RM. kiute.ARMY

عه آلمایی*^*


شادی
Kauo sheka
۰۲ فروردين ۱۲:۳۵

گاد کیلی  می نو کیلی می نو (به سبک بلک سوان )آه باید نفس عمیق بکشم 🤩😍🤩😍🥳🥰

شادی فکر کنم باید تیمارستان بزنی ،من خودم میام ،دارم دیونه میشم از دست فیکات 😘🤩😍🥳😅🤣🤤🤤👉

RM. kiute.ARMY

دویو هیر می آ؟:")
𝐿𝑜𝑣𝑒 🐺‌
۰۲ فروردين ۱۲:۳۰

امروز دارم همه مقامارو از آن خودم میکنما😂 

 

RM. kiute.ARMY

خلوص نیت داریا😂
Rooni.A.m Namkookv : )
۰۲ فروردين ۱۲:۱۳

یاععععع

ب...بر اساس زندگی شادی.......

این خوندن داره

RM. kiute.ARMY

وسطاش خود زنی کردم...
Dark Queen👑. (سکینه قاتل هات)
۰۲ فروردين ۱۲:۰۴

گاددددد بازم هنری از شادی 

 

شادی فایتینگگگگگگگگگگگگگگگ نکبتم 

RM. kiute.ARMY

و مرگی از آرمی:")
Galaxy Macknae ( ALMA )
۰۲ فروردين ۱۱:۴۸

بر اساس زندگی شادی؟؟؟

RM. kiute.ARMY

یس*0*
Tiffany
۰۲ فروردين ۱۱:۴۷

سکند؟

RM. kiute.ARMY

یعس*^*
𝐿𝑜𝑣𝑒 🐺‌
۰۲ فروردين ۱۱:۴۶

مسخوام باز فرست باشم👩‍🦯

RM. kiute.ARMY

شیرینی بده😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان