BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

دوشاتی Sunken

 

نویسنده NAZI
کاپل ویهوپ
ژانر درام . رمنس . موزیکال
محدودیت سنی ندارد

  

برشی از داستان:

من توی سکوت غرق شده‌م و حتی خودم رو نمی‌تونم پیدا کنم

. این چیزیه که من هستم، یه ویولنیستِ کر...

    

shot 1

🎼🎻DOWNLOAD🎻🎼

   

shot 2

🎼🎻DOWNLOAD🎻🎼

 

  

805_vpfe.png

۲۵ ۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نارنجی
۱۷ تیر ۱۸:۲۱

سلام سلاممم 

اینو سال ها پیش خوندمااا 

ولی گفتم الان بیام کامنت بذارم 

ویهوپ... :))) بعد سپ عامل مرگ دوممه :) 

هقققق 

کاش یه دستی برسونن نویسنده ها 🥺🥺

راجب خود وانشاته: 

مردم فقط همین :) 

بازم با ایده های قشنگت بنویس و مارو بکش 💚🧁

VK 🐻🐰

الهیییی به به
مرسی بابت نظر قشنگت عزیز دلم♡☆♡
살해당했다
۰۱ فروردين ۱۴:۴۵

چقدر زیبا...

You are broken on the floor

And you're crying, crying

He has done this all before

But you're lying, lying

 Vhope에게 마음을 바쳤습니다.

RM. kiute.ARMY

چیکار کنم که سایت هم داره برات عاح میکشه:")
MANIYA.....KPOPER
۱۴ آبان ۱۹:۳۴

سلام بر هالی فضاییی

من نیز فضایی شدم رفت

آقا یه ورد من تهنی شیپ میکنم یه وبلاگ یا یه فیک براشون نمینویسین

RM. kiute.ARMY

سلاممممم قشنگمم*^*
باح باح رنجه فدم فرمودید😂
والا فکر کنم چنل باشه که بنویسن اما سایت ندیدم:")
M
۲۲ ارديبهشت ۱۱:۳۰

قشنگ بوددددد 

خداا 

RM. kiute.ARMY

خیلیییییییT^T
=|(تهیونگ پوکرم جررر)
۲۵ فروردين ۱۱:۴۶

هعییی چرا کوک انقدر داره با روح و روان من بازی میکنههههه

چرا تازگیا میاد به خوابممممممممممم ودف

هعییی...ولی خیلی خوش میگذره جرررررررر

ما که نمی تونیم از نزدیک ببینمیشون حداقل تو خواب ببینمیشون یکمم دلمون وا شه هیقق

RM. kiute.ARMY

من چند وقته هیجکی نیومده به خوابم:")
حتی احمدی نژاد:|
F.S.H SOGO 소고
۲۱ فروردين ۱۰:۲۱

دقیقا..ویهوپ خیلی خاصه

RM. kiute.ARMY

خیلی!!! روابطشون تو واقعیت واقعا اکلیلیه:")
Rokajaki
۲۰ فروردين ۲۱:۴۹

عررررررر...تونستم دانش کنمممممممممم*-*

Agü§ť Ell

ایوولااا
F.S.H SOGO 소고
۲۰ فروردين ۱۱:۴۰

چرا فیکی به این زیبایی و موزیکالی باید کامنتاش اینقدر کم باشه..

این فیک ارزشش بیشتر از این هاست.

عالیه نویسنده..تو عالی هستی❤📚

RM. kiute.ARMY

مخصوصا با همچین کاپل مرگی:")
Candy Queen 🌈🍭
۱۹ فروردين ۱۵:۰۶

خب دیگه فهمیدم

fanfare (سرگرمی) اسم فن فیک بانی شی میشه

HELL IN HEAVEL (جهنم در بهشت) اسم فن فیک مونی میشه

Masquerade (نقاب) هم اسم فن فیک ددی میشه

خوبه؟ 

Agü§ť Ell

جون به اسم فن فیکشن من حیح 😁🥺
Candy Queen 🌈🍭
۱۹ فروردين ۱۴:۳۹

نامکوک میخوای؟

اونم با اسمات زیاد؟😂😂😂😂

به روی دوتا چشمام برات مینویسم 

 

RM. kiute.ARMY

*با دستانی لرزان و اب دهنی ریزان تایید میکند*
Candy Queen 🌈🍭
۱۸ فروردين ۱۸:۴۹

ددی میخوام یه فن فیکی هم واسه تو بنویسم بگو چه کاپلی مودوستی؟؟؟

فقط بگو تا من کمتر از سه هفته تمومش کنم *-*

RM. kiute.ARMY

همه میدونن اینجا همه چی میخونم مخصوصا اگه کاپل نوین باشه:")
مثل نامکوک...زندگی منه:"))))))))
فدا توک انگشتات برن:")
Candy Queen 🌈🍭
۱۸ فروردين ۱۸:۴۸

سلام ادمین بانی جونم

خوبی؟

میگم یه بار گفتی فن فیک سپ دوست داری نه؟

ببین دارم برات یکی مینویسم یه خلاصشو بهت میدم ببین خوبه؟

👇🏻👇🏻👇🏻

عروسک با عروسک، باز با باز، آدم با آدم، تو عمارت فاکی ای زندگی میکرد که هیچ پسری با دختری نبود و همه دخترا با دخترا بودن و پسرا با پسرا... به اربابش نیم نگاهی انداخت و پرسید:چرا اینجا اینطوریه؟
+تا به حال  ضرب المثل کبوتر با کبوتر باز با باز به گوشت خورده؟
_اوهوم...
+و توی این عمارت همه طبق اون ضرب المثل هستن...درست مثل آینده ی من و تو...

خوبه که واست بنویسمش یا نه؟ 

Agü§ť Ell

ججججووونننن واااییی خیلی قشنگه عزیز دلم مرسی🥺بوث رو لپت🥺
کیانااا
۱۶ فروردين ۱۹:۵۹

ددی ی سوالو خیلی وقته میخواستم بپرسم الان میپرسم

موزیک ویدیوی ببکو دیدی بامبی انقدر جیغ کشیدم ک نگووو 

4 صبح بود نگاه میکردم داشتم جفتک مینداختم مامانم اومد لبتاپو جمع کرد با خودش برد

هییییییییییییییییییییییع تو خمااااری موندن چیز خیلی بدیه... 

اگه بدونی زندگی رو چقدررر مورد عنایت قرار دادم خیلللللللللللللی زیاد 

خلاصه---

امروز لبتاپ دستم اومد بقیه شو دیدم

خیلی زر زدم باای

RM. kiute.ARMY

نه ندیدم اما معلومه کلی کشته داده:")))

الهی بمیرم ک😂😂😂
=|
۱۶ فروردين ۱۹:۱۷

ادمین بانی همه رو با پروفش ب فاخ داد...

 

Agü§ť Ell

جونز😂
یکی که دیوونه ی لیلینه ಥ‿ಥ 👉(عشق کوچولوی هلی)
۱۶ فروردين ۱۹:۰۶

واس شات دو فرست:"

Agü§ť Ell

جونز😂
(Fatereh(mini
۱۰ فروردين ۲۳:۴۳

یعسسسسسس 

کاپله چهارممممممممم عشقایم

من قبل خوندنش میمیرم...ای خداااا...عشقنا عشق

Agü§ť Ell

باید بگم صیممممم منم میمیرم دم پل صراط میبینمت 😌🙋‍♂️
F.S.H SOGO 소고
۰۸ فروردين ۱۰:۱۴

😂😂😂تیکه کلومتو عشقه😂💕🌸

RM. kiute.ARMY

ادمین بانی لغت نامه هاش تکه😂
F.S.H SOGO 소고
۰۷ فروردين ۰۰:۲۰

کار از عر بلبلی گذشته...نیاز مند عر های چکاوکی جهش یافته هستیم.😂💕

Agü§ť Ell

واااایییی این عالی ترین چیزی بود که خوندم دمت گرم روحم شاد شد😂😂😂😂
با اجازه به تیکه کلامام اضافه میکنم😂😌
F.S.H SOGO 소고
۰۶ فروردين ۲۱:۰۵

وقتی میبینم کسی هست که به ویالن ارادت داره..غرق ذوق میشم.

حقیقتا یکی از نُه معشوقم ویالنه.....

ازت ممنونم برای فیک به این آهنگینی.

شات بعدی رو رد کن بیادددددد💕🌸

 

RM. kiute.ARMY

سوگوووویاااااااااااااااااا
بیا منو تو بریم این پشت عر بلبلی بزنیممممممممممT0T
Minooooo
۰۵ فروردين ۲۰:۱۳

من هیچ زمینه ای از موسیقی ندارم میدونم وارد عرصه هم بشم کلا این صنعت رو به گند میکشم ولی یک ویالونیست کر مثل یک شناگر معلول میمونه و تصورش باعث میشه از گریه بمیرم ولی من منتظرم شات دوم آپ بشه یهویی بخونم تو کف نمونم بعدش نظر میدم ولی این نظری که دارم میدم برای شخص شخیص نویسنده است که بدونه شب که بیدار موند و دستش خشک شد و خوابش میومد ولی بدون هیچ تعهدی نسبت به کسایی که میخوننش نوشتش بدونه که یکسری ادم اینجا هستن که مهمه براشون چی می‌نویسه و میفهمن چقدر سخته

RM. kiute.ARMY

اوه خدای من!!!
مینو!!!
این خیلی تامل برانگیز بود:")
parmidaw_sh
۰۵ فروردين ۱۷:۳۰

شات دوم کی قرار میگیره؟؟

moon🌛 Child🌜

هروقت نویسندش بدهه میزارم عزیزم
^^ Yui_vkook_tae
۰۵ فروردين ۱۴:۱۲

اوو ویهوپ^-^ 

moon🌛 Child🌜

یعسسسس ویهوپو عشقه کیوتیاااا💜💜
Army_tina Bts
۰۵ فروردين ۱۲:۴۱

فرد؟🤨

moon🌛 Child🌜

عاا نمیدونم باید بشمارم😂😂😂
yekta@exo-bts
۰۵ فروردين ۰۸:۵۵

ایییییییییییییییییی جانم

ارادت خاصی به ویالون دارم

الان من نفر سوم پیام دادم باز دیر تایید نکنی ۱۰۰ ام بشم

بعد پیشی کوچولوی نیوچان ok؟؟!؟!

ددی ددی ددی ددی نسیم فولش کررررررررررررررد

چقدر خوشالم

راستی اولین باره ژانر موزیکال میبینم😍😍😍😍

ویالونیست کر

وات ده.....

فااااااخ

RM. kiute.ARMY

اخ ویالون...ساز غم...
نه نگران نباش اگه پیام بدی همون ساعت ثبت میشه😂
این دوشاتی رو باید خورد نه خوند!
aida
۰۵ فروردين ۰۸:۰۷

دوشاتییییییی مرسیییییییی😍😍😘

 

راستی فیکی به اسم tie me up هست من خیلی وقت پیش خوندمش و گفته بود فصل دوم داره اگه میشه میتونید شما بزاریدش؟؟؟جای بدی فصل اول تموم شده هنوز تو کفشم🥺🥺😂😂❤

 

RM. kiute.ARMY

خواهشیااااااااااااااااات*0*

http://fan-fiction-land.blog.ir/1399/10/20/Tie-Me-Up
Lolo
۰۵ فروردين ۰۲:۲۲

سوم؟؟!!! /:

RM. kiute.ARMY

احتمالا*^*
parmidaw_sh
۰۵ فروردين ۰۱:۱۴

اهم....

RM. kiute.ARMY

اوهوم...
Suga
۰۵ فروردين ۰۱:۱۱

عررررر برای اولین بار جز نفرات اولم 

RM. kiute.ARMY

شیرینی بده😂
Hh
۰۵ فروردين ۰۱:۰۹

به طرز عجیبی درباره این دوستای کنجکاوم 

سات دوم کی آپ میشه؟

RM. kiute.ARMY

بزودی*^*
Haeleew~
۰۵ فروردين ۰۰:۲۳

یعسسسسسسس !!!.

همینههههههههه !!!!

ویهووووووووووپ ! 

شرمنده ، ولی انگار نمی تونم برسم وانشات رو بنویسم😭

همش دید و بازدید بوده چند وقته :( 

خیلی شرمندهههه ، جبران میکنم :› 💜

RM. kiute.ARMY

ایراده نداره جیگر طلا پیش میاد دیگه*^*

اره ویهوپ:")
بالاخره یه کاپل نوین دیدیم....هق
Stella
۰۵ فروردين ۰۰:۱۹

سوم؟

چهارم؟

جین؟

سئوک جین؟

RM. kiute.ARMY

کیم سئوک جین؟
💜✌Zahra ..
۰۴ فروردين ۲۳:۳۹

آقا من به سومم  راضیم😂

RM. kiute.ARMY

کیه ک ناراضی باشه؟😂
Tiffany
۰۴ فروردين ۲۳:۳۱

داستانش خیلی متفاوت بود 

خیلی لذت بردم و واقعا منتظر شات دومش هستم😄

و اینکه نویسنده حتما شات دومش رو بنویس خیلی قشنگ بود فایتینگ💜💪

 

 

 

 

مرسییییییییی❤❤❤

RM. kiute.ARMY

اره بنویسه:"))))


خواهشیات لاو*^*
کی لو ایز مای ناموس😑🔪
۰۴ فروردين ۲۳:۲۸

ووووووووووووویییییییییییییییییییییی باید اینو همین الان بخونممممممممم

RM. kiute.ARMY

عتتلطبلظئبظئبظئبئنب
Rokajaki
۰۴ فروردين ۲۳:۲۷

واااوو ی ویولنیست کر؟ گاااد قلبم در حال ترک خوردنه:)

RM. kiute.ARMY

ویولن کلا خودش به تنهایی عامل سکته مغزی منه....
park reyhon
۰۴ فروردين ۲۳:۰۷

فرست ؟؟

توروخدا ... منم وارد این بازی کثیف کردین 😔

RM. kiute.ARMY

ویریوسش واگیر داره ای دل غافل😂
😻😹پیشی کوچولوی نیوچان😻😹 ..
۰۴ فروردين ۲۳:۰۷

سکندم خوبه ** 

برای بار سوم برم یادداشت کنم یادم نره😁🤚🏻

RM. kiute.ARMY

هایلایتشم کن😂
cupcake ...
۰۴ فروردين ۲۳:۰۶

یوهوووووووووو بالاخرهههههههههههه/*ة*\!!!!

RM. kiute.ARMY

قررررر قرررررررررررر قررررررررررررررررررررررررر
Ana. j.chim
۰۴ فروردين ۲۳:۰۵

موزیکال وای :")

RM. kiute.ARMY

ایم فاعین...
😻😹پیشی کوچولوی نیوچان😻😹 ..
۰۴ فروردين ۲۳:۰۴

بگو ف؟😐😐🤚🏻

moon🌛 Child🌜

میگم سکند😂🖐
cupcake ...
۰۴ فروردين ۲۳:۰۴

ف؟0-0

moon🌛 Child🌜

ی😂❤
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان