BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Who Are You? s2

y3dl_7.png

✦FULL✦

نویسنده itu hide
کاپل کوکوی
ژانر رمنس . جنایی-مافیایی . اسمات
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 167
لینک فصل اول " کلیک کنید "

  

خلاصه:

بعد از رفتن تهیونگ، سیر جدیدی از اتفاقات رقم می خوره که...

    

SEASON TWO

✥🖤🩸DOWNLOAD🩸🖤✥

 

805_vpfe.png

۴۵ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
zahra mansouri
۰۸ فروردين ۱۵:۰۹

ددی تو عید حصله ام سر رفته بود و اومدم فیک های قدیمی ایتو رو دانلود کردم و خوندم. یکیش این بود. 

 

رشد قلم ایتو و کارهاش واقعا دیده میشه، مغز بسیار سکسیشم مشهوده مخصوصا تو فصل 2

با اینکه گفت ایده نداشته برای فصل دو من فصل دو رو بیشتر دوست داشتم

 

وقتی رشد قلمشو دیدم ی حس افتخار و مادری بهم دست داد😂😭انگار فیلمای قدیمی پسرا رو دیدم

(ایتو اگه کامنتمو خوندی از این قسمتش بگذر) 

 

 

خلاصه که چشام کف پات ایتو.مغزتو دوست دارم

 

بایی💗✨

RM. kiute.ARMY

عاخ عاخ یادش بخیر:")))))

دقیقااا دقیقاااا😭😭😭😭😭

ولی ناموا باهم رشد کردیم ها همه امون:")
OT7
۱۰ مرداد ۱۳:۵۶

آره ددی دیدم🌚 ساریییی اشتباه از من بوددد🤦🏻‍♀️😂 اینترنت ضعیف بود بالا نمیومد🤦🏻‍♀️ ببخشید بابت گرفتن وقت گرانبهایت ددی😂😎

RM. kiute.ARMY

فدا سرت دورت بگردممممT^T
وقت من مال شماست لیدی
OT7
۱۰ مرداد ۰۲:۳۵

ددی ساعت ۲ شبه و من با کمبود فیک مواجه شدم😭😂 اومدم یکم تو سایت بگردم اینو پیدا کردم خواستم دانلودش کنم ولی نشد. ینی منو می‌بره تو یه صفحه دیگه ها ولی اون صفحه بالا نمیاد🌚خلاصه که اره، اومدم راه حل بگیرم قربونت برم😂😭

RM. kiute.ARMY

دورت بگردم کامل آموزش دانلود رو دیدی؟T^T
Bunny
۳۱ تیر ۱۴:۵۰

چرا نمیتونم دانلود کنم؟ 

اگ بزنم رو دانلود منو ب صفحه دیگه انتقال میده اگ هم بخام ثبت نام کنم کد تایید نمیاد

RM. kiute.ARMY

سلامممم عزیزدلممم*^*

یه ارمی بدبخت💜
۱۷ اسفند ۰۱:۳۰

اونی، همین جوری داشتم تو کار های ایتو شی قدم میزدم و مینگریستم که اینو که خوندم و واو اینو  ایتوشی نوشتههه؟ و خلاصه اره 

که چشمم خورد به این دسته گل، هنوز نرفتم بخونمش، ولی ندیده و نشنیده و نخونده  میگم خوبه 

اینو تا دیدم گفتم باید بخونمش، بایدددددددد 

خلاصه که، تو واقعا صبر عیوب داری، میشنی قشنگ دونه دونه جواب پیاما رو میدی، این واسم قابل احترامه💜 

خلاصه اونی بای 

(زیاد گفتم خلاصه😂💔) 

RM. kiute.ARMY

اره از کار های قدیمی و نوستالژی ایتوئهT^T
بوخووووووووننن!!

شماها وجود منید باید هم وقت بزارمT^T
بای مادر😂
(فدا سرت)
F.Army
۱۵ اسفند ۱۲:۱۸

فصل دوش میخوامممم من خودم یه تنه نویسنده رو بر این فیک حمایت میکنم

RM. kiute.ARMY

این فصل دومشه دیگه لاومT^T
فرزند یک گودزیلای منحرف و ترشیده به نام پانی😂✌
۰۷ مهر ۱۸:۲۴

ددی دانلود ک میکنم میزنه این فایل باز نمی شود چی کار کنممم😭😭😭

RM. kiute.ARMY

پی دی اف خوانت رو عوض کن:"(
ببعی دم پنبه‌ای•-•√(میصم‌شدین‌ننن؟!-.-)
۱۱ مرداد ۲۱:۴۷

ددی میشه ی سوال خهلی مهم بپرسم ازت؟!

-تو ک دری میپرسی جوجه|:

شات عاپ موش صحرایی زشتتت؛-؛

با بغض و چشمای اشکی سمت ددی و مونی برمیگردد و چون قدش تا زانوهاشونه استیناشونو میگیره و میکشه"

ددیااا مونییی این وجدان زشت منو اذیت موکونه؛-؛

بغض میترکه و تند تند اشک میریزه"

خب حالا سوالم...هق

همونطور ک اشک میریزه"

آی‌کیوت چنده ددی؟؛-؛

من ۱۴۸ شدم مث نامجون

فین فین"

RM. kiute.ARMY

بپرس نیم وجبی کیوت😂
*دولا میشود و گوگولی رو بغل میکند*
غلط کرد^_^
نه من خنگم مثل تو باهوش نیستم😂😂
من با جیکوک یکی ام:> 128
یه آرمی ایرانی بدبخت
۱۳ تیر ۰۱:۱۸

من بعداز خوندن این فیک : وارد گوگل  شده و آهنگ ایم مافیا از ایتزی دانلود میکند و شب خواب اهم اهم میبیند

RM. kiute.ARMY

رینگ دینگ دینگ دینگ دینگ دینگ:">
Suga
۰۴ تیر ۱۳:۱۳

سلام من عاشق قلم این نویسندمم خیلیییی خوبههه اگه میشه اسم بقیه فیکاشم بگید تا برم دان کنم

RM. kiute.ARMY

البته*^*
د بروکر 
لت می اوت
راز کشیش
ساناز
۲۸ خرداد ۱۴:۵۸

سلام ددی

من از ردرا های قدیمیم ولی خیلی کم نظر میدم بهتتون

ددی تو الان دانشجویی ؟

فقط خواستم بگم خیلی فیک های خوبی می ذارید با تشکر از شما 

RM. kiute.ARMY

سلام سانازی جونم*^*
اومو پس قدیمی هستی😂
ان شا الله اگه خدا بخواد امسال میشم😂
فدایت بانو خوبی از خودتونه*3*
fati gh
۲۰ ارديبهشت ۱۹:۴۸

یه وانشات از کوکوی میخوندم 

توش تهیونگ لال بود 

گمش کردم اسمشو میشه بگی :)♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎

RM. kiute.ARMY

لاو ات د گلنس*^*
نورا
۰۷ ارديبهشت ۲۳:۳۴

های

خیلی قشنگ بود:)))

میگم فیک دختر یا پسر ول شد؟ اقا ینی چی خیلی خوب بود

RM. kiute.ARMY

مرسی لاو*^*
ام فعلا ک نه😂 اما از اکسو دختر پسری داریم
Vanta black
۰۶ ارديبهشت ۱۷:۵۲

ودف ؟-؟

چرا من ندیدم دوش اومدههههه؟-؟

بوص بوص من برم بخونم وق ندارم 🥑 ( جدیدا کراش زدم رو اووکادو ) 

RM. kiute.ARMY

حملههههههههههههههههه
Jin
۲۰ فروردين ۲۰:۰۴

ددی قلم نویسنده خیلی خوب بود،باز فیک نداره اینجا آپ کرده باشید؟🥲😅💜

Agü§ť Ell

والا نومودونم چک میکنم پیدا کردیم بت میدیم
(Fatereh(mini
۱۸ فروردين ۱۵:۲۸

چرا کوکوی؟

 

 

 

 

من ویکوک دوست

RM. kiute.ARMY

کوکوی قشنگه بخدا😂
کامی
۱۷ فروردين ۲۲:۱۰

لینک مشکل داره 

نمیشه فصل 2 رو دانلود کرد 

RM. kiute.ARMY

کلا سرور یو آپلود مشکل پیدا کرده:|
مهدی
۱۷ فروردين ۲۰:۲۹

فصل دوم رو نمیشه دانلود کرد؟؟؟

 

 

چرا این کار رو با من میکنی؟؟؟؟؟

 

دلت میاد؟؟/؟

RM. kiute.ARMY

دلم ک نمیاد برادر اما دست من نیست سرور یو آپلود قاطی کرده😂
مهدی
۱۷ فروردين ۲۰:۱۹

نمیشه فصل دوم رو دانلود کرد مشکل از کجاست؟

 

RM. kiute.ARMY

یو آپلود:")
مخی~
۱۴ فروردين ۲۱:۰۰

گشادم.....

moon🌛 Child🌜

چرا😂
ستایش
۱۳ فروردين ۱۷:۰۶

واسه جیگرش مردم............

چرا چرااا عالییییی ددی جونم💕💖💞

جوووووون عوضی.....🤤🤤🤤🤤🤤🤤

RM. kiute.ARMY

اوف بابا😂😂😂
april
۱۲ فروردين ۱۳:۱۸

سلام نویسنده :).

راستش به نظرم فصل اول فیکت رو دقیق تر و بهتر نوشته بودی و بنظر میاد براش وقت بیشتری گذاشته بودی(منظورم به لحاظ ندشتنه به موضوع فیکت کاری ندارم) تو فیک دوم انگار خیلی هیجان زده و عجله ای نوشتی . من موضوعشو دوس داشتم و برام جالب بود . امیدوارم هر روز بهتر و بهتر بشی 

مراقب خودت باش دوستت دارم

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Minooooo
۱۲ فروردين ۱۳:۰۷

یک سوال فیکی که نوشتم رو چطوری باید آپ کنم؟

(هیچی ننوشتم دارم اسکولت میکنم😂)

moon🌛 Child🌜

خیلی ممنون😂🖐
Mahi🧁🧁?:)
۱۲ فروردين ۰۴:۴۱

اهم....

خب من دوباره گم کردم چیزی ک زیرش نظر داده بودمو...

دوباره میص:)

moon🌛 Child🌜

اخی ی جا یادداشت کن😂😂
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۱۱ فروردين ۲۳:۲۱

دوروز نبودم نامصن:/

moon🌛 Child🌜

منم 😂🖐
ستایش
۱۱ فروردين ۱۴:۲۵

128😐

1288😐

12888😐

128888😐

1288888😐

12888888😐

اهم...اهم....

صدددددددددددددددددددددددددددددد و بیییییییییییییییسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت و هههههههههههههههههههههشششششششششششششششششششششششششششششششششششتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

ددییییییییییی میگم از کجا فهمیدیییییی ای کیوت 128 عههه😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶

وااااااااااااای دل همه کسایی ک با ددی آشنا نیستن بسووووووووووووووووزهههههههههههههههههههه

من ی ددی ای کیو 128 دارممممممممممم دلتووووووووووووون بسوزهههههههههههههههههههههههههه😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

RM. kiute.ARMY

تست هوش دادم جیگر به مولا اونقدراهم خوب نیست😂😂😂
اوف منم یعه ستایش خوشمزه دارم:")))
Mahtab
۱۱ فروردين ۱۲:۵۱

# تهکوک (کوک تاپ) ایز ریل. 

# نامجین ایز ریل

#یونمین ایز ریل

 

واس این نگفتم کوکوی چون جونگ کوک تو ی مصاحبه گفته بود اسم شیپ شون (تهیونگ و جونگ کوک)  تهکوکه 

 

ول ب طرز فاکینگی خیلی تهکوک خوبننننن

RM. kiute.ARMY

اوووووووووه عجب!!! تیز بین جاذاب😂😂
Hilla Vkoke
۱۱ فروردين ۱۲:۳۷

من هنوز محوم 😀

یکی منو دراره 😀نویسنده مرسی بوس بهت بهتر از این نمیشد فق چرا دختره باید میومد پیش اینا من نفهمیدم 😀(من بوسامو ب هیچکی نمیدم ب تو دادم🙃😂) 

دیگه خلاصه با کلی انرژی ادامه بده هههه🌈🌈🌈🌈🌈🌈⚡⚡⚡❤❤❤❤❤❤❤

RM. kiute.ARMY

جات خوبه  ب مولا😂😂

چون مشکل اضطراب داشت اوردن پیش خودشون خوبش کنن*^*
ی بدبخت فلک زده
۱۱ فروردين ۰۰:۰۲

خوابممم میادددد ولی نمیشه کذششششششت

Agü§ť Ell

میفهمم خیلی معتاد کننده اسسسس
Kauo sheka
۱۰ فروردين ۲۱:۳۲

لعنتی اون قسمتش که ته به کوک میگه بیا از هم جداشیم و یه شب آخر داشته باشیم ،بعدش که جونگ کوک پشت بهش می خوابه ،قلبم ریش ریش شد واسه کوک ⁦(๑♡⌓♡๑)⁩

RM. kiute.ARMY

وای اونجا که من لبتاپو بستم و فحش خوار مادر دادم و بابام با وحشت بهم نگاه میکرد:|
Yasiiiii
۱۰ فروردين ۱۹:۳۳

نه ددی شمردم چهارم شدم البته اگه آدما رو حساب کنیم نه کامنتارو 

عررر خیلی خوشحالممم چهارممممممم

RM. kiute.ARMY

هورااااااااااااا چهارمم هم خوووووووووبههه*0*
Vkook. Darya
۱۰ فروردين ۱۹:۲۵

فقط بهم بگید اخرش بد تموم نمیشه 

دل من طاقت سداند نداره .. 

سکته میکنم میوفتم رو دستتوناا 

خونمم میوفته گردنتون 💔

RM. kiute.ARMY

نه:")
عالی تموم میشه...
😈BLACK SATAN😈
۱۰ فروردين ۱۸:۴۲

ددی یه سوال😐

چرا بیشتره ارمیا شیپه ویکوک رو میدوستن؟😐

منم میدوستمشااااا😐 

ولی نمد چرا به دلم نمیچسبه😐

چرا فن فیک های نامجین کمه؟😐

چرا اگه فن فیک های نامجین زیاد هست من پیداشون نمیکنم😐

چرااااااااااااااااا😐

 

RM. kiute.ARMY

والا نمیدونم:/
اشتباه نکن که ویکوک دوس دارن...کلا شیپ مکنه لاین خیلی پر طرفداره
چون یجورایی میدونی مکنه لاین واقعا جذاب و جسورن!! و چون خیلی باهم راحتن دیگه بوس و بغل و ناز و اینا هس...
مثلا ویمین ....کلا مومنتن😂😂
ویکوک هم خیلی طرفداره چون اگه بری برنامه های اوایل دیبو ببینی میبینی جقدر دوست داشتنی تو بغل همن...تهیونگ چقدر بغلش مبکنه:") یا تو اون برنامه رادیویی که تهیونگ لاله گوش کوک رو بوسید:")
کلا اینجور چیزا هس تو همه گروه ها😂

به دلت نمیچسبه چون ناخوداگاهت قبول نمیکنه...انگار تو استایلت نیس!
مثلا کسی که یونمین دوس داره...رابطه های تضاد رو ترجیح میده یا کسی مثل من که نامکوک دوس داره😂 رابطه های نا متقارن و رئیس و کارمندی که برای رسیدن به رئیسش از خودش میگذره دوست دارم😂

نامجین...اخ دست رو دلم نزار!! خود اعضا هم شیپشون میکنن به ولله😂
اصولا کاپل فرعی ان...هق:")
zahra
۱۰ فروردين ۱۷:۰۰

هققققققققققققق فکر نمیکردم انقد زود تموم بشه:(🤧

امممممممم ددی منو یادت مونده؟من همون زهرایی هستم که یه بار پرسیدم چی صدات کنم👈🏻👉🏻😁😂

امممممم و همون زهرایی هستم که توی چند تا کامنت بالاتر گفتی منتظر نظرم میمونی🤧😂

اممممممم میشه تو هم منو زهرا صدا کنی؟👈🏻👉🏻

 

آآآآآآ راستی نظرم رو یادم رفت بگم☝🏻😁🤦🏻‍♀️

یه تومار آماده کرده بودم،ولی حوصله ندارم بنویسمش..🤦🏻‍♀️😂

فقط اینکه خلاصش میشه خیلیییییییییییی عالی بود❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

میشه از اون قلب های رنگی رنگی هم بدم به نویسنده؟چون عاشق قلب های رنگی رنگی‌ام😍😁

 

خب سکوت نشانه ی رضاست....پس میدم😁😂

❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜❤💜💛💛💚❤💜🧡💜💛💚❤💜🧡💜💛💚❤💜🧡💜💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚❤💜🧡💙💛💚

RM. kiute.ARMY

اهان!
چطوری زهرا؟؟😂😂
البته!

وای منم عاشق قلب رنگی ام عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
😂😂😂
رونیا A.m 🐰
۱۰ فروردين ۱۵:۳۱

این خیلی جالب بودددددددد

نویسنده دمت گرممممممممممممممممممممممم

اوفففف .... 

اون صحنه های هاتش ... اوففففف 🤤

Agü§ť Ell

اوففف جونز خوشحالم خوشت اومد جون دل😁🤤
ستایش
۱۰ فروردين ۱۵:۰۳

وااااااااای ددیییییببببیی راستیییی فیکرو اوکی کردیییی؟؟ وبلاگش اجازه داد؟؟

(و واسه کامنتم ک جوابمو دادی تووووو ددی ای کیو 148 منیییییییی شل مغز کجا بود ددی جووونممممممم😁😊💛🌈🍒❄🌊❤)

RM. kiute.ARMY

وبلاگ که طرف رفیق خودمه باهم برو بیا داریم😂 منتها چنل اجازه نمیده
من ایکیوم128 عه:")
اما من الهی قربون برم:"))))
ستایش
۱۰ فروردين ۱۵:۰۰

خو گفتم دیگهههههههه😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

RM. kiute.ARMY

اهان بعلهههههههههههه😂
Kauo sheka
۱۰ فروردين ۱۴:۵۹

ددی میشه لینک فیک عروسک گردانو بدی ،منم رستگار شم 😁

مرسی ددی 

البته فکر کنم ددی تو از من کوچکتری ،من دوهفته ی دیگه میشه ۱۸سالم و اگه اشتباه نکنم تولدت توی تابستون بود ؟نه؟!

دونسنگ کیوتم 😁

RM. kiute.ARMY

اره میدم چرا ندم؟
#ستاد_افزایش_کوکوی_شیپر
http://fan-fiction-land.blog.ir/1399/07/08/Puppeteer

یااااا اونقدراهم کوچولو نیستم😂😂
Dark Queen👑. (سکینه قاتل هات)
۱۰ فروردين ۱۴:۲۲

گادددد منم ده بار خوندمشششش 

 

هقق اون تیکه هاش محشررررر بود با اون تیکه که ته به کوک اعتراف کرد من هارتم پاره شد سرششششش

Agü§ť Ell

هههقققق همه باهم هههقققق ریدرا صدای هق هق کردناتون نمیادددد
Dark Queen👑. (سکینه قاتل هات)
۱۰ فروردين ۱۴:۱۵

خخخخ عروسک گردان محشرررررررر بودددددددد واقعا عامل رستگاری منم بود 

RM. kiute.ARMY

من 12431634634 باز خوندمش:")
فقط اونجا که تهیونگ میخواد بره دیدن مادرش...بعد نگهبانا پرتش میکنن پهلوش میخوره به تخت
یهو کوک از امریکا برمیگرده...
ته بغلش میکنه بعد میفهمه پهلوش کبود شده
میگه کی این کارو با این بچه کره؟عرزرررررررررررررررررررررررررررررررررررر
یا وقتی میگه این لبا فقط برای حرف زدن با منه:"))
Dark Queen👑. (سکینه قاتل هات)
۱۰ فروردين ۱۳:۵۹

خیلییییی خداییش من ی مدت فقط ویکوک میخوندم تا زمانیکه فیک عروسک گردانو خوندم لعنتی خیلییییی مرگگگگگ بود بعدش داشتم هی میفکریدم ک کوک چطور با اون همه عضله میره زیر ته؟بدین ترتیب کوکوی شیپر شدم

RM. kiute.ARMY

دقیقا😂
همون فیک عروسک گردان عامل رستگاری من بود😂😂
Dark Queen👑. (سکینه قاتل هات)
۱۰ فروردين ۱۳:۳۷

عرررررر خیلییییی عالیییییی بود نویسنده فایتینگگگگگ 

 

 

#کوکوی ایز ده بستتتتت 

#کوکوی ایز مای لایفففففف 

خداییش من فقط کوکوی میخونم دیگه ویکوکم نمیخونم

RM. kiute.ARMY

کوکوی خیلی مرگه!
^^ Yui_vkook_tae
۱۰ فروردين ۱۲:۴۸

:/ آره دوم هم خوبه 😂👌

RM. kiute.ARMY

والا به این قشنگی😂
💞Sh.S TaeKook
۱۰ فروردين ۱۰:۵۹

خسته نباشی ایتو شییییی

امشب خوراکیه محبوبمو میخورم😀💞

RM. kiute.ARMY

حس میکنم با سس خرسی منظر وایساده بودی😂
ستایش
۱۰ فروردين ۰۸:۵۷

خب مثل اینکه امروز روز مرگ منههههههههه

واقعا قشنگ بودددددد😍🍒🌈❄

خسته نباشی سوییتی💕💓

 

ددییییییی جونم چطورییییییی خوبیییی🌈🍒

میگم ددی وقت کردی یاد فقیر فقراهم بکن بی زحمت چشم ب واتساپ خشک شد تا پیام بدییییییییی😐😐👀👀

RM. kiute.ARMY

عه دور از جون*^*

عی وای:|
من شل مغزم خو بهم بگو😂
Kauo sheka
۰۹ فروردين ۲۲:۱۵

اوه خدا عالی بود عااااااالللللللللیییییییی 😍😍😍😍😍 ،نمیشه ادامه داشته باشه مثلا 🤗😁

احساس می کنم به کل کل کردن های کوک و تهیونگ معتاد شدم 🤤

RM. kiute.ARMY

منم:"))
Elnaz KJP
۰۹ فروردين ۲۱:۴۷

واااااااااااای خدایااااااااااااااا داشتممممممم جون میدادممممممم تا قصل دومممممشششششش بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااددددددددددددددددددد مررررررررررررررررررسییییییییییییییییی ددی(میتونم منم همون جوری ک بچه ها صدات میزنن صدا بزنم؟میتونیم باهم دوست باشیم؟لطفااااا*^*)

RM. kiute.ARMY

البته الی جونم*^*
miw
۰۹ فروردين ۲۱:۱۱

تو رو خدا ویکوکش هم بنویسید😍😍

RM. kiute.ARMY

عووووووووووف....
مینا
۰۹ فروردين ۲۰:۴۸

نونا جونااا . اه به نظرم فصا سوم هم بنویسی که نور علی نور هست و خیلی هم پرفکته . هر کسی موافقه بگه لطفا تا نونای نویسندمون به فکرش بیفته :) میسی نونا جونم . فایتینگ

RM. kiute.ARMY

مرسی نظر و حمایت مینا جونم*^*
Rooni.A.m Namkookv : )
۰۹ فروردين ۲۰:۳۶

واقعا؟؟؟ 😂😂

بین خودمون بمونه ولی رمز تبلتم کوکویه 😂

تنها کسی که متوجه شد پسر خالم بود... که اونم زده بود ویکوک دید اشتباهه بر عکسش کرد... 

ولی بازم اشتباه بود... 

یادش رفته بود با حروف بزرگ بنویسه 😅😂😂

RM. kiute.ARMY

عاره😂😂😂
واو!!!!
الان سان کنم؟
کسی نفهمه😂😂
vimin shiper
۰۹ فروردين ۲۰:۲۷

عررررر زیبا بودددد*-*

*نگاه کردن با چشم های اکلیلی شده به نویسده...*-*

RM. kiute.ARMY

عره:")))
IC.7
۰۹ فروردين ۲۰:۲۲

اخه چراااااااااااااااااا

من هنو یکشو نخوندم کههههههههههه

ایشششششش

زیاده؟

برم بوخونم؟

نخونم؟

اهههه خدا هیشکیو اینجوری بلاتکلیف نکنه

RM. kiute.ARMY

نه کمه دونت ووری😂
Alis
۰۹ فروردين ۲۰:۱۰

وای خیلی خوب بودددددددد

مرسیییییییییییییی

زیاد کامنت میزارم نه؟=/

RM. kiute.ARMY

نه بابا راحت باش😂
zahra
۰۹ فروردين ۱۹:۵۴

الان کی میدونه که من چقدرررررررر خوشحالم؟😁

در حدی که دارم باااااال در میارم😁😍

من برم بخونم و بعدش میام نظر میدممممممم

فقط شاید یکمی طول بکشه🤏🏻

چون سرم به شدت شلوغه😂🤦🏻‍♀️💔

RM. kiute.ARMY

برو بخون جیگر جان مشتقانه منتظر کامنتت هستم😂
Kauo sheka
۰۹ فروردين ۱۹:۴۵

نمی دونم ددی تو هم مثل منی یا نه ،کلا در واقع شیپ نمی کنم مگر اینکه خبر کام اوت رو بیگ هیت اعلام کنه ،که اونجا هم جای شک هست ولی لعنتی عاشق فیک های کوکوی و ویکوک و یونمینم و واسه مومنت هاشون غش و ضعف می رم ،واسه این فیکم و پوسترش اسپند دود کردم 😁😁

RM. kiute.ARMY

منم عین خودتم😂😂 من فقط برای تفریح این کارو میکنم😂😂
اخ اخ من برای مومنت های نامکوک میمیرم!
𝑺.𝑫.𝑻.𝑪 ツ‌
۰۹ فروردين ۱۹:۰۳

لینک فصل اول مشکل داره

RM. kiute.ARMY

اصلاح شد*^*
مرسی اطلاع رسانی لاوم*0*
𝑺.𝑫.𝑻.𝑪 ツ‌
۰۹ فروردين ۱۹:۰۲

جاذابه؟*-*

RM. kiute.ARMY

خیلیییییییییییییییییییییییییی*-*
Alis
۰۹ فروردين ۱۸:۵۴

واهاااایییییییخدای من

RM. kiute.ARMY

یا امام ژاده قرآن
Alis
۰۹ فروردين ۱۸:۵۲

#الیس-سر-این-فیک-جر-خورد

T-T

RM. kiute.ARMY

#ددی_مرد
Jungkook
۰۹ فروردين ۱۸:۴۹

سکند واو پستر  

RM. kiute.ARMY

مرگه نه؟
Alis
۰۹ فروردين ۱۸:۴۷

واییییییییییی کوکویییییییس

RM. kiute.ARMY

هق...
Alis
۰۹ فروردين ۱۸:۴۷

وااااههههههااااااایییییی فیک فوووولللللللللللل

RM. kiute.ARMY

من مرعگ:")
رونیا A.m 🐰
۰۹ فروردين ۱۸:۳۵

جرررررررررر 

یویییی مرسییییییییییییییییییییی

یاااااااااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

فدایتتتتتتتتتتت*0*
رونیا A.m 🐰
۰۹ فروردين ۱۸:۳۱

جونمییییی جووووننننننننننننننننننننننننننننننن

کککوووووووووووووووووکککککککککککککککککککککککککککککککککووووویییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 😀

RM. kiute.ARMY

رونیت تو گوشیم کوکوی شیپر من سیوت کردم😂
Yasiiiii
۰۹ فروردين ۱۸:۲۷

چندم شدمممممممم؟

راستی ایتوووووو

مرسی ک دوشو گذاشتییییییی

بیا بغلممممممممممم

کلی درس دارم ولی یه جوری میخونم بالاخرهههه😭🍓

RM. kiute.ARMY

اخر؟😂

بین درسا بخون بره😂
Banana Daddy .Yasy2007
۰۹ فروردين ۱۸:۲۴

ددی قبول داری؟

قبول داری که نامجین ایز فاکین ریل؟ =/

RM. kiute.ARMY

مثل سگ:|
𝗸𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗶-𝗿𝗮𝗲 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۰۹ فروردين ۱۸:۲۴

عرررر ر

یه گوهی خوردم وبمو پاک کردم ۱۲۰ تا دنبال کننده داشت امروز دوباره بعد مرت ها اومدم بیان وب زدم حالم اینو  ۲۰ نفرم دنبال کننده ندارم

:/

هی زندگی

ددی تو می دونی چطوری اکانت بیانو پاک کرد 

RM. kiute.ARMY

خود کرده را تدبیر نیست😂😂
نه مثل اینکه راهی نداره:/
^^ Yui_vkook_tae
۰۹ فروردين ۱۸:۲۳

-________- سکند شدم ای بابا 

RM. kiute.ARMY

خوبه ک😂😂😂
𝗸𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗶-𝗿𝗮𝗲 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۰۹ فروردين ۱۸:۲۱

سکند 

منحرف

RM. kiute.ARMY

نه دیگه اول شدی برو حالشو ببر😂
^^ Yui_vkook_tae
۰۹ فروردين ۱۸:۲۱

ف؟

RM. kiute.ARMY

به اختلاف یه دقیقه نه😂
𝗸𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗶-𝗿𝗮𝗲 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۰۹ فروردين ۱۸:۲۰

فرست

RM. kiute.ARMY

یس*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان