BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Dream s2 : Dream Stage

🎶FULL🎶

نویسنده StarandMoon
ادیتور EDI san
کاپل

کایسو . هونهان . ویکوک . یونمین . سپ .

چانبک . کریسهو . شیوچن . نامجین . شینگیل(لی و دنیل)

ژانر عاشقانه . طنز . مدرسه ای . اکشن
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 578
لینک ناشناس نویسنده " کلیک کنید "
لینک فصل اول کلیک کنید "

 

🎬TEASER-MP4🎬

 ⚫️ CLICK ⚫️

 

📑TEASER-PDF📑

 ⚫️ CLICK ⚫️

   

خلاصه:

(هر کاپل خلاصه جدای خودش رو داره!!)

  

.:: هونهان ::.

لوهان با اسم هانلو،یکی از معروف ترین فنفیکشن نویسای گروه دی اسه که کاپل مورد علاقش سکایه.اون و دوستاش میخواستن به سئول بیان ولی بدون خونواده هاشون.اگه اون بسته عجیب غریب که متعلق به پارک چانیول بود وجود نداشت احتمالا نمیتونستن معلمشونو مجبور کنن باهاشون به سئول بره.ولی تو سئول چه چیزی انتظارشو میکشه؟؟یه ددی به اسم سهون که از قضا بایسش تو گروه هم هست؟؟

  

.:: کایسو ::.

کیونگسو دوست صمیمی لوهانه که مادرخوندش خدمتکار خونواده پارکه.یکی دیگه از فنفیکشن نویسای مشهور دی اس که کاپل مورد علاقش کایهونه و دوست داره هنرای رزمی یاد بگیره.البته فکرشم نمیکرد معلم هنرای رزمیش بایسش تو گروه دریم استیج،یا همون کیم کایه!!

   

.:: یونمین ::.

جیمین برادر کوچیکتر لوهانه که به خاطر بچه آخر بودنش عزیز کرده همه اعضای خونواده به جز لوهانه.البته جیمین اخلاق هیونگشو بیشتر دوست داره چون اینجوری بهتر برای زندگی تو دنیای واقعی آماده میشه.اون مشتاقانه دنبال کسی بود که بتونه باهاش رفیق بشه و شاید مین گی یون،برادر دوقلوی مین یونگی (رییس جدید دار و دسته مدرسه رویا) همون شخص بود.

   

.:: سپ ::.

هوسوک کسیه که مایتومانیا(دروغ گویی از روی عادت) داره و برادر سوکجینه. خیلی وقتا به خاطر همین خیلیا ازش دوری میکنن ولی مین یونگی به خاطر همین بهش نزدیک شده.چی تو سر اون پسر با موهای نعنایی میگذره؟؟

  

.:: نامجین ::.

سوکجین معلمیه که به تازگی و به اجبار دوستای برادرش مجبور میشه به سئول بره.البته هیچ فکرشم نمیکرد اون مدرسه قرار بشه کابوسش بشه و همونقدرم فکرشو نمیکرد آیدلی که روش کراش داره و بقیه به اسم رپ مانستر میشناسنش دوست صمیمی مدیر مدرسه از آب دربیاد.شاید مدرسه رویا خیلیم بد نبود؟

  

.:: ویکوک ::.

تهیونگ حالا با هویت عجیب غریبش و داشتن دوتا خونواده کنار اومده.اما چالشایی که تو زندگی آیدلی باهاش مواجه میشد خیلی سخت تر بود.نمونش فیکایی که باعث میشد دوست پسرش هوای تاپ بودن به سرش بزنه!

شاید باید یه صحبتی با فنا میکرد؟؟

   

.:: چانبک ::.

چانیول هیچ فکرشم نمیکرد با جا به جا شدن بسته آبرو برش بین اداره های پست بچرخه و خب رییس بازی درآوردنای دوست پسرش هم کمکی به بهتر شدن حالش نمیکرد.ای کاش یکی بهش میگفت وقتی به اون پسر پیشنهاد داده بود چی تو فکرش میگذشت....لبای خوشگلش...چشمای پاپی شکلش....یا لبخندای دلبرش؟؟

هر کدوم که بود چانیولو بدبخت کرده بود!!

  

.:: کریسهو ::.

حالا که سوهو به آرزوش یعنی معلم ادبیات کره ای شدن رسیده بود سختیای کریس بیشتر شده بود.چجوری باید جلوی کادوهایی که هر روز از طرف شاگردا به دوست پسرش میدادن رو میگرفت؟؟یا حتی چجوری باید اشکای دوست پسرش به خاطر هیتایی که به دوستاش میدادن رو پاک میکرد؟!؟

  

.:: شیوچن ::.

همه چی مثل قبل خوب و بی دردسر بود......قبل اینکه یکی پیدا شه و ادعا کنه از جونگده بچه داره!!یعنی دوران بی دردسر ترین کاپل از بین رفته بود؟؟

 

.:: شینگیل ::.

دنیل همیشه از اینکه لی عاشق سوهو بوده عذاب میکشیده و بالاخره تصمیم میگیره بهتره این رابطه که معلومه واقعیه رو بهم بزنه ولی واقعا میذاره همچین اتفاقی بیوفته؟؟

 

🎧💜🎤DOWNLOAD🎤💜🎧

 حداقل کامنت پست: 10 کامنت به بالا

  

805_vpfe.png


پ.ن: کامنت های عزیزانی که این فن فیکشن رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل های گروه اکسو و کی پاپی میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها، نوشته جدیدی اگر با کاپل های کی پاپی بود، دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:(

پ.ن2: دوستان و کی پاپر های عزییییییز!!! ببینمتون این زیر هااااا!!! وگرنه با سیخ میوفتم دنبالتون😔

۴۷ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۹ فروردين ۱۹:۳۶

وای گاد بلاخره رسیدم به این یکی فصلش،

پ.ن:چون فصل قبلی از اونجای یکه من اشنایی زیاید با اسم اعضای اکسو ندارم و هی قاتی میکردم و اینهمه اتفاق درحال جریان بود و مدام اسماشون میومد،احساس کردم که واقعا متوجه شدما،ولی دیگه تا ته ته فصل اولش هنوز نرفتم،

خب،میخواستم بگم ستی،داشتم خیلی رندوم ساعت یک نصفه شب که فرداش امتحان اجتماعی داشتم،میگشتم این ور اون ور(تو گوگل)خیلی یهویی یه سایتی فیک بود،بعد همینجوری رفتم پایین،بعد همنیجوری که داشتم میگفتم هیچ سایتی سایت ددی ما نمیشه،دیدم عههه،یکی از نویسنده هاشون اسمش ستایشه و اسم نویسندگیش ستاره و ماهه،بعد زدم رو کارتش تا مطمین شم تویی یا نه،بعد فیکاتو که دیدم دیدم بلهه شومایی*^*

بعد استیج رویا ها رو پارت به پارت گذاشته بوید و لازم به لینک نداشت،بعد منم نشستم تا پارت سی و پنجش خوندم بعد دیگه صبح شد😂😔🤝🏻ولی خب میخوام بیام دانلود شکنم دوباره بخونمش از اول،تا جای یکه من خوندم میتونم بگم خیلی خیلییییی عاشق قلمتم میدونی دیگه،و اینکه واقعا سر احظات سپش اینجور یوبدم که داشتم تو بالشتم یجغ میزدم،

و اینکه بکهیون و چانیول خیلی بامزه بودن🤝🏻🥲

راجب تهکوک،اینکه خیلی فان هتسن.

هاشق ایده ورود نامجون شدم،و اینکه جوری که جین تو بدترین شرایطی که ممکن بود کراششو دید😂😔🤝🏻امیدوارم سر خودم نیاد با کارما چون خیلی بهش خندیدم،

پ.ن۲:مخصوصا که چقدر اگر جین تویه فیکس باشه به شبخندم همون بلا سر خودمم میاد چون اه های جین خیلی بگیره دوستان😂😂😔🤝🏻🤝🏻🤝🏻(جدی جدی میگما،یه بار نشستم داشتم مینوشتم جین داشت حموم میکرد یهو دوش قاتی کرد اب یخ شد بعد هی داغ میدش یخ میشد جین بچم بنده خدا،بعد هم‌ن اتفاق بالغ بر هر بار که میرم حموم بعد از نوشتن اون کار سرم میاد،کلا دور نوشتن هر گونه چیزی برای خودم رو خط کشیدم😂😔🤝🏻)

راجب اینکه بکهیون و چانیول بسته ی چیز سفار شداده بودن بعد رسیده بود دست جین اینا،بعد اینا فامیل در اومدن وای خیلی سر اون تیکه خندیدم..😂😂😂🤝🏻

یونمین این کار خیلی خوبن،واییییی،اینکه قراز نیست یه عشق حدید و ساده باشه خوشحالم،هرچقدر که از عشق سخت به دیت خواهد امده ی یپ خوشم اومد،اون درکنارش مثل یه مکمله...🥲🤝🏻

اها کیونگسو(اگر اشتباه میکنم بیگد،متاسفانه خیلی خوب نمیتونم به خاطر بسپارم هنوز اسمای اعضای اکسو رو ،)ولی خب منظورم تون شخصیه که دفتر چه های سیاه داشت،اونم خیلی ایده خوب یوبد و اره خلاصه،میروم به ادامه خوندن بپردازم،

اها یه چیزی یادم رفت بگم.

پ.ن۳: گفتم که فصل یکو خوب نخوندم،ولی اونقدر خوندمش که متوجه تمام اشاراتی که از گذشته شون میشد شدم،واقعا فصل یکم خیلی خوب بود،من فبط به خاطر گیج شدن زیاد سر روابط چون اسم شخصیت ها برام اشنا نبود هیلی گیج شپم،و اره مرسی دیگه

 

RM. kiute.ARMY

وای خدااا من قربون انگشتات برم که این همه نظر خوشگل خوشگل میدی زندگی مننننT^T
ددی دورت بگرده کهههه:")))

یادش بخیر اوایل شناختم با کی پاپ و بنگتن فقط فیک اسو میخوندم:)))
چانبککککککککک شیوچنننننن😭😭😭😭
حتی کاپل های جدید تو اکسو...مثلا بکهان. بکهیون تاپ و لوهان باتم...
واهایییی عاشق اون فیک بودم اما سایتش بسته شد و موندم تو خماری:(
هنوزه که هنوزه، اخرین آهنگ از اخرین قسمتی که از اون فیک رو خوندم دارم و گوش میدم:")))
از سال 96:"))))
مهسا
۱۱ اسفند ۱۷:۵۹

اوم این پست که همینجوری ۶۳ نظر داره

اون حداقل ۱۰ کامنت منظور کامنت جدیده؟

RM. kiute.ARMY

بله*^*
همونم که هستم=/
۱۱ اسفند ۰۰:۰۱

دیدی چی شد بیبی؟

نظر فصل ۱ و ۲ رو با هم فرستادم-_-

یه مدتها میترسم نظرم بپره یه جا دیگه تایپ میکنم بعد اینجا کپی میکنم سر همین قاطی شد

آره دیگه خلاصه این پوستر منو یاد دیالوگ آقام جونگ کوک میندازه

پارتی پارتی یهههه

جمع شید شما هم کولاک کنید که به قول بیبی عزیزم(همون ددی خودمون) موفقیت با ماموریت انجام شد و قراره شاهد ورود امگا سیتی به فضا باشیم!!!

RM. kiute.ARMY

فدا سرتتتتT^T

ناموسا پارتی پارتی یه!!!

احسنت!!!
بزن اون کف مرتب صلواتو!!!
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۱۰ اسفند ۲۳:۱۷

اینم کذاشتیننن،هوراااااا

مرسییی

RM. kiute.ARMY

قابل ندارهههه😎
Hana
۲۲ آبان ۰۹:۴۶

هققق این ادمه نداره؟؟

 

RM. kiute.ARMY

داره:"(
BTL
۱۶ آبان ۲۲:۳۴

پارت جدید چرا اپ نمیشه پسسسس؟

RM. kiute.ARMY

نویسنده خبری ازش نیستم نگرانشیم همه:"(
B.r*_*
۰۹ مهر ۱۳:۰۱

ددی جونم کجایی ددی چقد بلایی 

من ددی رو دوس دارم م بش احترام میزارم

ددی منو بغل کن(نکنیم مشکلی نی:/) یه ماچ آبدارم کننننننن(اینم نیاز نیس باشه:/) 

ددی اینو فول میکنی مثل فصل اول؟! 

آخه سختمه اینشکلی:/

RM. kiute.ARMY

اخه همچنان در حال آپ بود فکر کنم:">
چشم عزیزدلم فدا شعر گفتنت😂
همونی که کراشش بش محل صگ نمیده:)
۰۴ مهر ۰۹:۲۱

ددی این فیکه خوبه ؟

قبلا نخوندمش چون چانبک شیپ نمیکردم

اما الان که توی بعضی فیکای ویکوک کاپل دوم بودن شدم چانبک شیپر شدم

بوخونم یا نوخونم؟!

 

RM. kiute.ARMY

بوخون حتما*^* سبکش خوبه و خستگی تن ادمو میشوره میبره
؟؟؟
۰۵ شهریور ۰۲:۴۵

وایییییییی خیلییی قشنگههههههه

RM. kiute.ARMY

خیلیییییییییییی*^*
Kim UnSoo
۰۳ شهریور ۱۵:۵۶

وای من خیلی دلم میخواد این رو بخونم خیلیییییییی 

ولی اکسوال نیستمممم 

خیلی پرفکت و کول به نظر میاد لعنتی T_T

اگه تا یکی دوماه اومدم گفتم اکسوال شدم بدونین پنجاه درصد واسه این بود که بتونم این رو بخونم

 

بات استاپ 

کامبک ستیه ؟

قراره اپ ها رو ادمه بده ؟

بگو اره من برم ذوق مرگ شم ددی 

RM. kiute.ARMY

واووووو این است قدرت فن فیک😂
اما منم قبل اکسو ال شن فیک چانبک خوندم:/

دسلثیعصلسثعیل ار ف^ف
...
۰۳ شهریور ۱۴:۰۵

واوووو این پارت عاالی بوودددد

خدایی ؟؟

واقعا ؟؟؟؟

اینهمه بدبختی داشتی تو ؟؟؟

واقعا خیلی مردی😂

من اگ به جای تو بودم اصن داستانو یادم میرفت واقعا ماشالله بهت ☺

امیدوارم خییلی زود حالت خوب بشه و ما از این داستان به شدت عالی بی بهره نمونیم

این اولین فیکشنی بود که به غیر از اعضای بی تی اس توش بودن و خوندمش و واقعا تونستم درکش کنم

داستانت عالییی بود و امیدوارم ادامه داشته باشه💜

RM. kiute.ARMY

ستاره خیلی خفتنههههT^T
...
۰۳ شهریور ۱۳:۴۹

اااااا من فکر کردم این فیکشن تموم شده چقد عزا گرفتم واسش 😂😂😂😂

راسی ادمین داشتم کامنتا رو میخوندم یکی اسمش مث من بود 😂

من سه نقطم اون دونقطه بود 😂

RM. kiute.ARMY

اون همزادت بود احتمالا😂
Star and Moon
۰۲ شهریور ۲۲:۵۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام دوباره

بالاخره ادیت کردنش تمومید:')

یه دستی خیلیییییی سختهههههههه

لینک چپتر 33 و 34

*******************************************************************************

پارت جدید وبتون هم ادیت کردم با دوتا پارت ذخیره قبلی جمعا میشه 3 پارت که فردا میذارم الان باید بخوابم صبح کلاس دارم شرمندهT-T

RM. kiute.ARMY

سخته!! لامصب سخته نکنننننننن!!! اقا نکن من نگرانتم.
دشمنت شرمنده من روم سیاهه ک نمیتونم برای کمک بهت کاری کنم...
yora Angelاگه دنبال نکنید میکشمتون ☺☺☺
۲۸ تیر ۰۳:۱۴

واییییییییییییییییییییییییییییی عررررررررررررررررررررررررررررررر چقد کیوت و قشنگگگگگگگگگگگگگگگگگ بود این فیکککککککککککککککککککککککککککک^_^_^_^_^_^_^___^_^__^_^عرررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

نضصیامصعلنطغنسطلن
بسی محشره بالاخره قلم ستاره جونه*^*
Star and Moon
۱۸ تیر ۲۳:۴۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام خب

دیر شد....

قطعی برق یو نو؟؟

تا نوشتنم تموم شد برق رفت دیگه نیومدT-T

در کل لینک چپتر 31 و 32

*******************************************************************************

دو چپتر دیگه اسپشالا تموم میشن و من به صورت نجومی این رو فول میکنم و دیگه نمیام سمت همچین سبکایی چون ریدراش هیچی نمیگنT-T

حتی نمیگن دوسش ندارن...

moon🌛 Child🌜

سلام به روی ماهت ستاره ی کیوتم
اوه کنچانا تف بهشون :/
عاه کنچانا لاولی درکت میکنمم بمیرم برات🤧🤧🤧
Star and Moon
۱۶ تیر ۰۹:۴۸

کشتژتیخ مرسی ددی>~<💙💞

RM. kiute.ARMY

خواهشیات قشنگ ترینم*^*
Star and Moon
۱۳ تیر ۱۳:۱۳

BTL

هق گوش نمیدن که:')

دقیقا سوهو فقط یه بانی دلبره که یه کلاس دادن دستشT-T

عه رحم کن 😂 😂 😂

اما شخصیت نامجون جزو دسته عاقلاس^-^

چشم به سهون و کای هم میرسیم هونهان که با خوش شانسی صورتی دات کام 😂 😂 کایسو هم با دفترچه ها ماجرا دارن:)

آره حضور تهکوک رو چند نفر گوش زد کردن یکم حواسم نبوده شرمنده به زودی درست میشه^-^

مرسی که نظر دادیT-T

ددی

مگه اینکه تو من رو نجات بدی ددی 😂

میخوان سر کاک بلاک و این ترورم کنن 😂 😂

آهن پاره فسقلی رو که دیگه نگم 😂

RM. kiute.ARMY

دست بزنن جیغ میزنم😂 معلومه ک ازت محافظت میکنم تو مال منی*^*

BTL
BTL
۱۱ تیر ۱۵:۰۱

عررر یشینگ قیشنگم

اذیت نکنین بچه رو🥺🥺

دنیل جان مادرت بیخیال شو.کریسسسسس دوس پسرتو جمع کن دیگه😭البته بیچاره سوهوى قیشنگمم که کارى نکرده فقط زیادى دلبره خرگوشک.

فقط منتظرم نامجون یه شخصیت خرابکار باشه تا نویسنده رو جرررر بدم😂راستى زودتررر کاى و سهون رو سرو سامون بدهههه.پسرام عذب اغلى موندن همینجووووور.ترجیحا لوهانا رو بکن تو سهونا🤤حضور تهکوک هم کمرنگهههههه.

RM. kiute.ARMY

حال میده😂

سوهو...عوفففففففف خدای افسووووووون جون
جر😂😂😂 نویسنده عضو اموال سایته😂
نویسنده در تلاشه😂
Star and Moon
۱۰ تیر ۲۲:۴۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ببخشید دیر شد آهن پاره فسقلی رو نوشته بودما ولی چون استیج رویا رو به خاطر یه سری حس عجیب رو مود نبودم نتونستم زود بنویسم این شد که دیر شد T-T

** *** **** **** ** * **

*******************************************************************************

**** **** **** *

****************************************************************************************

فردا هم لینک پارتای وبتون رو میدم*^*

شب بخیر(هر چند احتمالا الانم خوابی....)

RM. kiute.ARMY

ستارههههههههههههه میزنمتااااااااااااا نگو ببخشید عیلممم دورت بگردم منT-T
خسته نباشی قشنگ ترینم*-*

نه این ساعت تو افق محو بودم😂
Star and Moon
۰۵ تیر ۱۶:۳۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

کلش 24 تا ورژن شد ددی😂💔

ولی برا بی تی اس همون 8 ورژن شد:)

خب بریم سراغ لینکا و اطلاعات>~<

**** *****

****** *** ***

**** ***

*********************************************************

*** ************ ** ****** ** ***** **** ******* * ** ******* ***** *** **********

*** ****** **** **** ***** *** **** ** **** ** **** *** * ***** ** ***** ********* ***** ** ************* *** ****** ** ********

******** ****** *******

*** **** *** *** ***** * ** **** **** ************ ** *** *** ****** ** *** ***** *** **** *** *** ** ***** **** *** ** ********

******* **** *** ****** **** * ****** **** ** **** *** ******* ******* ** ***** ** ********

***************** ** *****

****** *** ** ** ****

 

**** ****** **** *************

*******************************************************************************

**** ****** **** ***********

******************************************************************************

**** ****** **** ******

********************************************************************************

**** ****** **** ************

********************************************************************************

**** ****** **** *************

********************************************************************************

**** ****** **** *********

*****************************************************************************

**** ****** **** ***********

*******************************************************************************

**** ****** **** **********

******************************************************************************

**** ****** ******** ****** *******

***** **** ***** **** ***** * ****** ** ** **** ***** *** ******* *** **** ***** ******

******** ******** ** *** **** * ** ** ******* **** *** * ****** ******* ***** *********

RM. kiute.ARMY

الهی من دورت بگردم ستی:">
فدا دست و بالت بشم من الهیY-Y
من خوندم ورژن نامکوک رو و باید بگم نوشته هات نرم و خامه ای ان:">
خوشمزه بود...گرم و خنک بود من کف کردمممممممممممممممممم!!!
اینکه عشق رو ب پاک ترین و گوگوری ترین شیوه ممکن نشونش دادی باعث شد کل خستگی تنم فرتی بریزه پایین:")
عاشقتم چینجا
Star and Moon
۰۵ تیر ۱۳:۱۶

آخه ددی عادت کردم نمیشهT-T

راستی من اون وانشاتمو دارم ادیت میکنم^-^

ادیت همه 20 ورژنش تموم شه لینکارو میفرستم>~<

پ.ن:نظرای اینم ثابت شده باز....

RM. kiute.ARMY

عادتو ترک کن به جاش بیا بغلمT-T
20 ورژن.................................:|
Star and Moon
۰۴ تیر ۱۸:۴۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

ببخشید یه سری مشکلات خونوادگی داشتم برا همین تاخیر خورد آپ فیکام الان همرو لینکاشونو میفرستمT-T

**** **** ** * ** ***** ****

*******************************************************************************

**** **** * * * *** *** **** ************* *** ***** ***** *** ******

******************************************************************************************

لینکای وبتون هم ادیت پی دی افش تموم شه میفرستم*^*

بازم میگم به خاطر تاخیر معذرت میخوامT-T

RM. kiute.ARMY

ستارههههههههههههههههT-T
مگه نمیگم عذر نخواه لعنتی خوش قلب؟؟
پشمک شیرین خوردنی خسته نباشیT-T
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۲ تیر ۰۲:۵۴

ستی

با تمام احترامی ک برات قائلم

زر نزن افرین🌹❤

اصن نمیدونی قلمت چقد خوبههه

فیکات چقد خوبهههه

ععر

تیدسداسووط

RM. kiute.ARMY

مرسی جیگر واقعا جای همچین کامنتی خالی بود😂
J.K
۳۱ خرداد ۱۴:۵۷

انشالله هرکس خوند و نظر نداد بره زیر 18000000 چرخ:/

RM. kiute.ARMY

بگو قطار خودتو خلاص کن چرا به تریلی تهمت میزنی😂
BTL
۲۹ خرداد ۰۲:۰۲

خیلى زیباس قلمت ادامه بده😌💜

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Star and Moon
۲۷ خرداد ۱۷:۵۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اهم خب

رکورد زدم 4 چپتر آوردم^-^

لینک دانلودش=)

*******************************************************************************

تانیا

فکر نکنم در حدی باشم که اسم فندوم نیاز داشته باشما😅

RM. kiute.ARMY

چهارتا:")
تو چرا انقدر خوبی؟؟؟

تانیا
تان تانم(ووشیان) فقط با یه گوشی دیه
۲۴ خرداد ۰۰:۳۲

ستی ستیییی

چیز

اون کامنتی ک قرار بود توی سایت خودت بدمو اینجا میدم چون گشادم...

پولاریس:اسم یه ستاره میباشد ک برو خودت بقیشو تو گوگل بزن بل

توکان:هم اسم یه صورت فلکیه

این دوتا برای اسم فندوم پیشنهاد دادم حیح

چون اسمت استاراندمونه

من رفتم توی ستاره و صورت فلکی و اینا

حیح

RM. kiute.ARMY

اهان بعله جووووووووووون😂
J_Sonia _J
۲۱ خرداد ۲۱:۱۱

مشکلم اینه که یو اپلود نمیدونم چیه جر

خنگم خودتی

 

به ولله که این بیان بیماره

RM. kiute.ARMY

سایت آپلودر جانم ب فدات😂😂
J_Sonia _J
۲۱ خرداد ۱۱:۲۲

واقعا چرا موقع روحیه دادن به نویسنده نظرم باید نصفه بره؟

 

نویسنده فیکت عالیه رفته رفته عالی ترم میشه همینطوری ادامه بده

فایتینگ

اند لاب یو

 

حیف ایموجی ندارم وگرنه سرویس بودین

RM. kiute.ARMY

چون بیان بیماره😂

لاب یو تو*^*
😂😂
J_Sonia _J
۲۱ خرداد ۱۱:۲۰

اخه بدبخت تر از منم داریم؟

میخوام پارت جدید دانلود کنم نمیشهههههه میگه خطا در انجام عملیات

این میگه عملیات من منحرف میشم ای خدا

چه گوهی بخورم حالا عر

ددی اون چیزرم یادم میدی؟ همون چیز! عاا چی بود

اهااا تبدیل پی دی اف به لینکه چی چیه همون سختهه خیلیی

نویسنده فیکتم عال

RM. kiute.ARMY

خدا نکنهT-T
پیکو خراب شده هق
اها اون؟
بزو داخل یو آپلود انتخاب فایل بزن و بعد لینک میاد*^*
Star and Moon
۲۰ خرداد ۱۶:۰۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*خسته از امتحان به آغوش سایت باز میگردد*

اینم لینک دو چپتر 21 و 22 فیک*^*

*******************************************************************************

یه دو دیقه مونده به امتحان تمومش کردما ولی وقت نداشتم آپ کنم الان تا امتحان تموم شد اومدم^-^

امیدوارم حالا که نظرا باز شده نظر بدن:')

راستش ددی نوشتن آرومم میکنه از چهارم شروع به نوشتن داستانام کردم که خب اکثرشون تخیلی بود و خونوادم اعتقاد داشتن همه اینا وقت تلف کنیه برا همین گذاشتمش کنار و بعد به خاطر یکی از دوستام که از انشاهام خیلی خوشش میومد نوشتن رمانای ایرانی رو شروع کردم که اونم وقتی مامانم دیدش گفت عاشقونه نوشتن برا دختر جوون خوب نیست و خب اونم گذاشتم کنار و خیلی بابتش اذیت شدم برا همین الان که فیکامو مینویسم خیلی رو نظرا حساسم و دوست دارم نظراشونو بدونم تا انرژی بگیرم....

وگرنه اصلا دوست ندارم مثل اون یکی داستانام نصفه رهاشون کنم و ذهنم از نوشتنشون دور بشه و دیگه حسشون رو نداشته باشم چون بیشتر از ریدرایی که به خاطر نصفه موندن فیک اذیت میشن خود نویسنده به خاطر نصف موندن داستانی که باهاش زندگی کرده اذیت میشه:(

هعی دلم گرفت یدفعه

امیدوارم از این پارتم خوششون بیاد*^*

مراقب خودتون باشین^0^

RM. kiute.ARMY

بیا مشت و مالت بدم عسیسمT-T
هوراااااااااا*0*
واو:") سایه ات بالا سر سایت باشه همیشه:"")))
البته اگه ندن اون روی من میاد بالا:")

اوه ک اینطور! پس دو دوره رکود نویسندگی داشتی:"(
اره اره...نویسنده خیلی حس تعلق به نوشته هاش داره...مثل بچه اش میمونه:"(
نگیره عسلمT=T بیا بغلممممممممممممممم
البته*0*
همچنین ماهم:")
kim sara
۲۱ ارديبهشت ۰۸:۲۹

کاپلای اکسو و بی تی اس مخلوطی؟؟؟ ایووول😂😂😂😂

 

ولی حیف حال ندارم بخونم😐

RM. kiute.ARMY

جمعشون جمعه ریدرشون کمه😂

عجب:|
..
۲۰ ارديبهشت ۲۰:۵۹

خیلی قشنگ بود،همینجوری ادامه بده👍

من خیلی این فیکشن رو دوست دارم،از این به بعد برای هر پارت یه نظر میدم،ولی لطفا ادامه بده❤باشه؟

RM. kiute.ARMY

وای مرسی دو نقطه جون*^*
Star and Moon
۲۰ ارديبهشت ۱۴:۳۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اینم لینک دانلود چپتر 11 و 12

چون برا شروع 10 چپتر آپ کردم پارتای جدید یکم کوتاه ترن کلا به خاطر اسپشال شخصیتی بودنشون

این هفته هم دو چپتر 13 و 14 رو پنجشنبه آپ میکنم^-^

*******************************************************************************

ببخشید ریدرا نت نداشتم نتونستم آپ کنمT-T

RM. kiute.ARMY

مرسی عزیزدلم خسته نباشی جان دل*^*
ایرادی نداره عسل درک میکنیم:"(

ریدرا
ناشناس
۱۷ ارديبهشت ۱۹:۳۰

من خیلی این فیک رو دوست دارم.واقعا خیلی قشنگه👍

لطفا ادامش رو بزارید،خیلی خوبه❤👍

RM. kiute.ARMY

حتما لاولی*^*
...
۱۶ ارديبهشت ۱۸:۴۵

کی پارت جدید میاد؟

RM. kiute.ARMY

اگه آمار کامنت ها بالا بره*^*
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۵ ارديبهشت ۱۸:۴۱

اتفاقا قصدستی همینه🙂

میخاد تو فیک اون زندگی که واقعا حقه جونگهیون رو بهش بده

RM. kiute.ARMY

وای هارتم....
BTS
۰۳ ارديبهشت ۲۰:۲۴

من خیلییییییی فیک رو دوست دارم،فصل اولش خیلی خوب بود❤

فقط وقتی اسم جونگهیون میاد میخوام گریه کنم،فقط یه درخواستی دارم،تو فصل دو هیچ بلایی سر جونگهیون نیار،بزار یه زندگی آروم داشته باشه،خوشحال باشه.چیزی یه لیاقتش بود رو داشته باشه.

RM. kiute.ARMY

موافقم*0*
دقیقا:"))))
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۳ ارديبهشت ۱۸:۱۶

ولی بیب

من بازم میگم تو کاک بلاک تنها فرد عاقل رزیه😂باز تو بگو سوکجین عاقلترینشونه...

ولی دلم واسه نامجون میسوزه..

RM. kiute.ARMY

اصلا عاقل فقط من😂
Star and Moon
۰۳ ارديبهشت ۱۳:۲۹

سوکجینش خیلی خوبههههه😂😂💔

آره فوقشم یه فیک دیگه میدم جاش:')

چیزی که زیاد دارم فیک😂

 

RM. kiute.ARMY

تو خدایی باور کن!
Star and Moon
۰۳ ارديبهشت ۱۳:۲۴

خو باشه معلم با درکم داریم مثلا مامان بابا خودم😂💔

منم خوبم ددی*^*

خو خداروشکر

آره تازه کلاس اضافه قلم چی هم گذاشتن برامون امروز:/

ددی

یه تیکه از فیک کاک بلاکم قسمت نامجینش هست این شکلیه

دستی تو موهاش کشید و سمت اتاق دوست پسرش رفت تا بعد از گرفتن بوسه صبح بخیرش صبح گندشو به یه صبح رمانتیک تبدیل کنه.

همون موقع سوکجین درو باز کرد و بی حوصله به نامجون نگاه کرد.نامجون لبخندی به دوست پسرش زد و سمتش خم شد.بعد از بوسیدن لبهاش سرشو عقب کشید و گفت:«از داشتنت خوشحالم»

سوکجین اخمی کرد و با حرص گفت:«نه تو رو خدا بیا خوشحال نباش بهش میدم تازه خوشحاله»و درو محکم بست.

نامجون خیره به در بسته شده آروم گفت:«قرار بود رمانتیک باشه......»

___

من منتظر ری اکشن به این بودم هیچ کی ری اکشن نشون نداد بهش😂💔

خودم نامجین اینو خیلی دوست دارم:)

راستی نگاه کردم نوبتی که برای این گرفتم تا بیاد برسه فیک فول شده😂😂

RM. kiute.ARMY

کلی گفتم ژن معلمی خاصه😂
ودف:|
کنکوره دیگه اخرالزمان ک نیست:||
جرررررررررررررررررررررررررررر
عااااااااشقتممممممممممممممممممممممممم ستارههههههههه عاشقتممممممممممممممممممم سوکجینننننننننننننننن😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

این جوری خوبه ک فول شده با خیال راحت هم آپ میکنی و هم عذاب میدی به ریدر:")
کاری ک من میخوام بکنم😂
Star and Moon
۰۳ ارديبهشت ۱۳:۱۷

ددی من مثلا گفته بودم امروز نمیام سایت ولی انقدر معتاد شدم که باز اومدم😂💔

امتحان شیمی داریم منم از اول سال هیچی نخوندم:/

تازه باید زبان(خیلی پرسشاش سخته)و دینی هم بخونم-_-

درک ندارن این معلما چرا؟؟

راستی خودت خوبی؟؟

برات روزه گرفتن سخت نیست؟؟

من روزه میگیرم خیلی راحتما ولی خو هر چی بخونم هیچی نمیفهمم:/

RM. kiute.ARMY

اخ اخ اخ میدونم لاو😂😂
شیمی..فاخ..
وات د فاااااااااااااااخ-_-
چون معلمن یونو؟:")
خوبم لاو تو خوبی جیگر؟؟
نه سخت نیست خدا خودش کمک میکنه و اره باهات موافقم عن بارمون نمیشه😂
Star and Moon
۰۳ ارديبهشت ۱۳:۱۵

BTS

خوشحالم باعث شدم که به خاطر خود فیک و نه کاپلاش بخونیش و مرسی که نظرتو گفتی^-^

اوهوم جونگهیون همون جونگهیون شاینیه:')

چون خیلی تو زندگی واقعی بهش ظلم شده بود تصمیم گرفتم تو فیک و در قالب طنز یه زندگی آیدلی که لیاقتش رو داشت براش رقم بزنم هر چند که فیک باشه💔

RM. kiute.ARMY

BTS
Star and Moon
۰۳ ارديبهشت ۱۳:۱۲

TINA

تینا شی ممنون که نظرتو گفتی

راستش اصلا اسمش اینجور نیست چون همونطور که میدونی اسم شوگا یونگیه در حالی که همجنسگرایی "گِی" تلفظ درستشه و اینجا اصلا معنیشم این نیست حالا فیک هنوز درست حسابی جلو نرفته و امیدوارم برات سوتفاهم نشه چون نمیدونم چرا به نظرت بی احترامی به اسم یونگیه.اینجا جیمین فقط پیش خودش دوست داشته که گی یون هم مثل خودش گی باشه برای همین از یه چیز نامربوط استفاده کرده تا فقط یکم به خودش امید بده.

فیک رو کامل آپ نکردم ولی تو قسمتایی که برای خودم نوشتم جلوتر اشاره کردم که اینا هیچ ربطی بهم ندارن و وقتی تو سایت خودم هم آپ میکردم ته پارت گفته بودم که خودمم کنجکاوم بدونم قسمت "گی" تو اسم یونگی تو کره ای چه معنایی داره

RM. kiute.ARMY

TINA
Vkook. Darya
۰۳ ارديبهشت ۱۲:۵۴

قکثنسثجیحشجیتشح اومدمم 

ولی چون مردم شاید ازت رد شم نشه :/😂

بزار یه لحظه به زندگی برگردم ..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب برگشتم ، یتشحزتشحزس اومدممم (چه از خداخواسته :/😒)

RM. kiute.ARMY

جوننننننننننننننننننننن😂😂😂😂
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۳ ارديبهشت ۰۴:۲۴

ای جیانم

نامصن نظر بدین لطف کرده فولپارت ۱ تا ۱۰ هم گذاشته..

هی بیب خودتو خسته نکن😂🌹

 

RM. kiute.ARMY

دقیقا😂
BTS
۰۳ ارديبهشت ۰۰:۰۱

من با اینکه،اصلا از کاپل کایسو و ویکوک خوشم نمیاد(فقط نظرم رو گفتم،لطفا ناراحت نشید)ولی این فیک رو خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

دوست دارم.

کم پیش میاد فیک با کاپل ویکوک و کایسو بخونم،ولی من این فیک رو خیلی دوست دارم❤و خیلی خوشحالم که فصل دومش اومد.

فقط منظور از جونگهیون جونگهیون شاینی هست؟کلا از نظر من جونگهیون خیلی گناه داره که بین این‌همه روانی گیر کرده🤣

RM. kiute.ARMY

اومووووو*0* پس معلومه شاهکارهههههههه!!!
کم هم از استار اند مون انتظار نمیره:")
TINA
۰۲ ارديبهشت ۲۳:۰۷

سلام من تا نصفه خوندم عالی بود تااون جایی که من خوندم فقط اینکه به نظرم نباید اسم مین یوگی رو اونجوری میگفتی که چون تو اسمش کلمه ی گی میاد گیه با این که داستان فیکه ولی بازم بی احترامی به اسم شوگا محسوب میشه

RM. kiute.ARMY

اهان بعله
Mitsuha Teakook
۰۲ ارديبهشت ۲۱:۲۲

آپ شد عرررررررر. خدایی امروز سایت ترکونده مرررررررررسی 💛🧡❤

RM. kiute.ARMY

خوااااااهشیاتتتتتتتتت لاوم*0*
Vkook. Darya
۰۲ ارديبهشت ۲۰:۱۳

میدونید که مردم ؟

اره 

من خیلی وقته که در عصر عررزدن مردم 

RM. kiute.ARMY

بیا بخلم موره:")
Star and Moon
۰۲ ارديبهشت ۱۲:۰۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سیلاممم*^*

من آمده ام با چپتر  تا  استیج رویا^-^

برا شروع زیاد آوردم که اگه بعدا چپتراش زیاد شد به مشکل 40 هفته ای نخورم*^*

راستی ددی نظرای کالرفول کندی اصلااا خوبن بود برا همین نه تو سایت خودم آپ کردم و نه اینجا آپ میکنم^-^

اینم لینک این ده چپتر

******************************************************************************

باشد که با نظراتشان دلگرمی دهند*^*

ددی یه مینی فیک دیگرم یه هفته ای کامل کردم انقدر سرم این هفته شلوغ بود که نگو امتحانای میان ترممون هم مثل امتحان ترمامون به خاطر سختیش برنامه دادن ولی خو مدرسه ها تموم نشده:/

یعنی هم مشق داریم هم پرسش هم امتحان-_-

و اینکه آره تانیا و چند نفر دیگه هستن من تا اینجا ادامه دادم وگرنه نظرا که خیلی کمه:')

تو فکر کن مدرسه رویا همین فصل اولش نزدیک 6500 تا دانلود داشته ولی کسایی که نظر دادن 50 نفر هم نیستن:/

این فصل رو امیدوارم اونجور نشه:(

در کل که من برم تو سایت خودمم آپ کنم

فعلا بای^-^

RM. kiute.ARMY

سلام بر ماه سایت*^*
هورااااااااااااااااا*0*
عشقی تو مگه نه؟*^*
تف:")
خودتو ناراحت نکن عسلم من پشتتم:")
اگه حتی تو هم بدی و نظر ندن من نمیزارم*^*
الهی بمیرم:| چرا حس میکنم پاره شدی؟
بای جیگرم:"(
Vanta black
۳۱ فروردين ۱۸:۱۱

وا د ف =_=

چجوری اینقد عالیییییییییییییی ^○^

پرفکتتتتتتتت n_n 

راسی بیب بخواب @-@ بیخابی برای پوستت خوب نیست `_`( سخنی برای نویسنده عزیز >-< ) 

RM. kiute.ARMY

میبینی چ با استعداده:")
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۳۱ فروردين ۱۵:۳۳

چاخلصم😂🌹

 

moon🌛 Child🌜

نوکخلصبم😂👌
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۳۱ فروردين ۱۴:۴۲

بلخره فهمستی😂

ستی

زیاد بخودت سختی نده

آبنبات رنگی رنگی که این هفته عاپ نداره اصن گفته باشم😐🔪

اونورم یه تحدید بزارم برای ریدرای دریم استیج

ازین دوتا خیالت راحت باشه😂🌹

 

RM. kiute.ARMY

یه ریدر مثل تورو همه داشته باشن کافیه😂

ستاره
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۳۰ فروردين ۲۲:۲۸

ددی نامصن چ فیکی خوندی؟😂

نوچ اصن هوسوک اهل این کارا نیست

یکم فکر کن

فرقی نداره یونگی با هوسوک باشع یا جیمین چون...

 

دد ب خودت سختی نده😐

زحمت بکش این تیزرای رنگی رنگیو بخون اون بالا😂

بخش یونمین که بعدش دقیقا سپه

RM. kiute.ARMY

من همه چی خوندم همچیییییییییییییییییییییییییییی


متوجه شدم ستی برام توضیح داد😂😂😂😂
Star and Moon
۳۰ فروردين ۱۳:۰۴

ددی بذار خودم برات بگم 😂 😂

این یونگی و هوسوک که با همن یونمین هیچ

یونگی یه داداش دوقلو داره که اسمش تو فیک گی یونه و برای ارتباط بیشتر از یه جایی به بعد شوگا صداش میکنن چون به هر حال نمیشه اسم طرف تو شناسنامه شوگا باشه 😂

اینجوریه که این فیک هم یونمین و هم سپ داره و قرارم نیست دعوا بشه^^

سوال داشتی در خدمتم:)

*وی دیشب تا سحر بیدار بوده و صبح ساعت 7:30 امتحان فیزیک داشته و گنده زده.هم اکنون نیز تازه مدرسه اش تمام ششده و تا ساعتی دیگر کلاس اضافه اش شروع میشود و تا 6 کلاس دارد......در یک کلام!وی آسفالت شده و از شدت بی خوابی چشمانش سرخ شده اما باید پارتهای امروز را آماده کند.*

ددی....

چجور میرسین حقیقتا؟؟!!

من سایت خودم و واتپد و بلاگفا رو دارم نابود میشم:'))

 

RM. kiute.ARMY

مغز نیس ک! لامصب مخزن خلاقیته لعنت بهت:|

ودف:"( بمیرم الهی بیا بغلم:"((((((((((((((

نمیدونم واقعا😂
اراده خدا؟😂
SUGA
۲۹ فروردين ۲۳:۱۵

من قبلا تو سایت استار اند مون دنبالش کردم فوق العادست😍

عاشق اسپویل کردنم ولی وللش😅😁

RM. kiute.ARMY

مرسی جیگر😂😂ر
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۲۹ فروردين ۲۱:۰۴

تریسام؟...

نوچ

اصن ستی تو کار تریسام نیست

RM. kiute.ARMY

هوبی خودشو زده جای جیم و یونگ فراموشی گرفته؟:|
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۲۸ فروردين ۱۹:۴۴

حس خوب خواندن یک فیک قبل از دیگران😂

من یونمین دوست داشتم ولی

ب هرحال فرقی نمیکنه یونگی با کدومشون باشه چون...

صاری

اسپویل نمکنم

RM. kiute.ARMY

جووووووووووووون*^* تریسام؟؟
Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
۲۸ فروردين ۱۸:۳۱

جرررر خدایی این چ رسمیههه چرا فرست رو برداشتید حساب نیی من این سه بار فرست میشممم😂😂😂😂😭😭😐

RM. kiute.ARMY

هعیییییییییی😂😂😂
army-l
۲۸ فروردين ۰۸:۱۰

اخ جون ددی بالاخره گذاشتیش 😇😇😇💖💖💖😍😍😍فدات شم مرسی 💖💖💖💖خوبی حالا روزه به کامه 😂😂😄😄

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم عزیزم خدا نکنه*^*
😂😂😂😂
Mitsuha Teakook
۲۸ فروردين ۰۰:۰۹

مرسی واقعا منتظر فصل بعدی بودم💛🧡❤🙏

RM. kiute.ARMY

ای جان*^*
Min Yoongi
۲۸ فروردين ۰۰:۰۵

Woww

سپ ایول من عاشق این کاپلم

زندگی یعنی سپ و دیگر هیچ

بنظر قشنگه

تیزرش که عالیه🍒🥀

ممنون فایتینگ🐿🐱

RM. kiute.ARMY

همه چیزش عالیه کار ستاره است!
Rokajaki
۲۸ فروردين ۰۰:۰۱

عررررر مامانننننننن فصللللللل دوووووووووووووو...ایم عرینگ رایت نو...

RM. kiute.ARMY

می تو:")
Nasim Salehi
۲۷ فروردين ۲۳:۰۲

پوسترش منو یاد این دیالوگ معروف میندازه "پارتی پارتی یععععع"😂😂😂

RM. kiute.ARMY

وایییییییییی اونننننننننن دییییییییالللللللللللوگ لعنتییییییی😂😂😂
𝐒𝐭𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐒𝐞𝐥𝐟
۲۷ فروردين ۲۱:۱۷

عام فیک power of love کی فصل جدیدش میاد ؟

RM. kiute.ARMY

بزودی*^*
Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
۲۷ فروردين ۲۱:۱۷

واوووو پشمم ریزونههه

RM. kiute.ARMY

اپلاسیون:")
کار های ستاره نظیر نداره:")
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان