BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

کمیک cutey love

  

مترجم xikook
کاپل کوکوی
ژانر رمنس . فلاف
محدودیت سنی ندارد

 

✨⭐DOWNLOAD ⭐✨

 

 

805_vpfe.png

۴۳ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Violet
۲۹ اسفند ۰۲:۳۰

ایگوووووووو^^

از شدت کیوت بودنش ناتوانمممممم ددییییی>_<

RM. kiute.ARMY

منم همیینطووووووورر منممممم😭😭😭
گابریل
۱۸ شهریور ۱۴:۱۱

ددی زده محدویت سنی نداره ولی من چون خیلی طابع قوانینم حس می کنم باید محدودیت سنی میداشت :)

RM. kiute.ARMY

به نظر خودت چه محدودیت سنی ای براش مناسبه بیبیT^T
Dazai
۰۶ فروردين ۱۶:۰۳

ددیییییی یه وبتون بود ک کوکی خرگوش بود ته ته ببر بود بعد داخل یه مدرسه بودننننننن بعد این دوتا باهم هم اتاقی میشدن واسه اینکه مدیر مدرسه گفته بود میخاد ببینه حیوونای گوشت خوار وگیاه خوار باهم کنار میان یا ننننن بنببتقح یا ق ای ای

چرا هرچی میگردم نیستشششششش اصن اسمش چی بودددددد

RM. kiute.ARMY

وبتون A Rabbit Down In A Bite:">
که متاسفانه متوقف شد:">
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۵ آبان ۱۶:۲۰

RM. kiute.ARMY

 

خدا نکنهههههT^T

اما از چه لحاظ آبجی؟😂

 

خیلی کوتاه بود پدرسگ😐😐

RM. kiute.ARMY

اهان اهان پس درازاش کفایت نکرده بود😂
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۴ آبان ۱۶:۳۹

حس میکنم اسکل شدم😐😂

RM. kiute.ARMY

خدا نکنهههههT^T
اما از چه لحاظ آبجی؟😂

۰۹ آبان ۱۵:۵۶

بقیشو نمیزاری؟🥺💔

RM. kiute.ARMY

همین قدر بود:"(
M
۲۰ ارديبهشت ۰۵:۲۶

 سلام 

میشه وبتون poor omega از کوکوی رو بزاری 

RM. kiute.ARMY

البته عزیزم اگه پیدا کنم چشم*^*
marzi
۱۲ ارديبهشت ۲۲:۰۱

چطوری میتونم بخونم ؟ برام هیچی نیومده 

RM. kiute.ARMY

زدی روی دانلود لاوم؟
Toka lili_la
۱۱ ارديبهشت ۲۲:۰۸

وای خدا چقد در به در دنبال این وبتون بودم

داستانای دیگش رو هم بذار تو رو خدا T-T

چیقده این وبتون رو می دوسم ♡^♡

RM. kiute.ARMY

چش چش:")
RORO
۰۸ ارديبهشت ۱۹:۰۸

اخخخخخخخخههههه چررررررررررااااااااااااا؟ 

چرا از دیشب تاحالا هیچ کدوم از ایناها دانلود نمیشه😖😭😭😭😭

ددییییییییییییییی

تروخدا یه کاری کن من افسردگی هاد گرفتم😭😭😭😭😭

قبلا میشد ولی از دیشب تا حالا نمیشه

جون من یه کاری کن وگرنه من میمرم😭😭😭😭😭😭😭

عررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

عسلم من لینکارو چک کردم موردی نداشت*^*
شاید نتت ضعیفه:"(
IC.7 .A
۰۳ ارديبهشت ۱۴:۲۶

😂😂😂😂😂😂

 

چی بگم من الان؟؟ 😂😂

ولی ن نکشیش گوناه داله

هنوز میخاد بمونه برا ما فیکای قشنگ بزاره..*-*

 

اوه اوه ...

محاله بزاری جون سالم بدر ببره...

 

به به...

RM. kiute.ARMY

سکوت کن😂
شاید بهش رحم کردم😂

اری*^*
IC.7 .A
۰۳ ارديبهشت ۱۴:۱۶

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

ن اتفاقن 😂😂😂😂😂

فقط یکم دلت میخاد مونیو به گاج بدی ک اینم خیلی عادیه اصن چیز خاصی نی.>

 

عا حوریا رو یادم نبود...

اگ حوریاش خشگل باشن ک جوننننننن

بیا شهیدم کن اصن 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

نخیرم نمیکشیش

دستت بهش بخوره با من طرفی😌😌

 

RM. kiute.ARMY

پس حله لاو نگران به گاج رفتنش نباش😂

اومدم عزیزم بخواب زیر تانک😂

اهان! میدونی من خیلی سلطه طلبم؟!
و خیلی لجباز؟!
محاله بزارم جون سالم به در ببره
IC.7 .A
۰۳ ارديبهشت ۱۴:۰۷

اوه اوه توله خرررررررررررررر 😂😂😂😂😂

اسممو عوض کردم به حق هفت تن بگتن 😂😂😂😂

 

 

افرین ددی خوبی باش 😂😂😂😂😂

تو الگوی منییییییییی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

عامدم مونیییی 😂😂😂😂

 

خاب بود ک بودددددد

تو باید منم شهید کنی اخه؟ :/

باوشه باوشه پ دیگ نگران نیسم چون مونیو دارم :)

 

دد:دونت ایت ا شیت بیب

جررررررررررررر جرررررررررررررررررررر جررررررررررررررررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂



ایول فافی توام بیا به ارتش موندی شیپرا بپیوند😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

جوننننننننننن😂😂😂

الگوی بدی ام یونو؟😂
شهید بشی خیلی خوبه اون دنیا هم حوری موری...به به😂

من مونی رو میکشم مطمئن باشید😂
جیگز و جیگر گوشه اصن هرچی توم دیدی مال ددی -.- (تف بهت بهارر ج ح 😐🍃
۰۳ ارديبهشت ۱۴:۰۱

خودا نکونهههههههههههههههههههههههههههههههههه یاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا .................. ول باوژم تاپی (حفظ جان)

RM. kiute.ARMY

بیا بغلم شیرین زبون😂😂😂
جیگز و جیگر گوشه اصن هرچی توم دیدی مال ددی -.- (تف بهت بهارر ج ح 😐🍃
۰۳ ارديبهشت ۱۳:۵۸

نه شوخی کردم اصن ............ یو عار مای انجل فور اور ........ تو اشن نیاوژی ک تاپ باوشی ^^ ........... همین ک فلشده محی بشه ^^

RM. kiute.ARMY

فدات شم من کیوت😂😂😂
جیگز و جیگر گوشه اصن هرچی توم دیدی مال ددی -.- (تف بهت بهارر ج ح 😐🍃
۰۳ ارديبهشت ۱۳:۴۸

جررررررررررررررررررررررررر ول خودایی مونی ایز تاپ فورررررررررررررررررر اوررررررررررررررررررررررررررررررر 

 

ددی ایز باتم فور دو نصل بعدش جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔💔💔💔💔💔💔💔

RM. kiute.ARMY

اخه چرا؟😂 چی تو من بدبخت دیدین ک باتمم میکنین
جیگز و جیگر گوشه اصن هرچی توم دیدی مال ددی -.- (تف بهت بهارر ج ح 😐🍃
۰۳ ارديبهشت ۱۱:۳۱

مونی جانم دد مرد انقد صدات زدددددد تا دیگه چیزی نگی ب خدااااااااااااااااااااااااااااااااا 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👊👊👊👊👊👊 ........ موندی خدااااااااااااااااااااااااااااااااا کاپل موندییییییی ؟؟؟؟ ...... ددی تاپه -.- ...... هنوزم هم ددی تاپه 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هنوزم ددی تاپه 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هنوز هم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 موندی ایز ریییییییللللللللللل 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔💔💔💔💔💔💔💔👊👊👊👊👊👊👊

RM. kiute.ARMY

نامردا از پشت خنجر میزنین چرا؟😂



مونی:جووووووووووووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننننننننننن لنتیااااااااااااااااا عاشقتونمممممممممممممممممممممممممممممممم😍😍😍😍😍😍😍😍💕💕💕💕💕💕
IC.7 من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش
۰۲ ارديبهشت ۲۱:۰۹

ددی توروخودا منو نخورررررررر من گناه دالممممم 14 سالمه هنوز حتا بنگتن بمبم از نزدیک ندیدم خب؟

 

RIP ICY...

22/3/2007

ARMY SOMNIA TO MOON

ONE SHOT WRITER...

RM. kiute.ARMY

شهید فهمیده سیزده سالش بود:")


مون:تو تحت حفاظت منی دونت وری

دد:دونت ایت ا شیت بیب
IC.7 من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش
۰۲ ارديبهشت ۲۱:۰۷

به به...

درود بر تو مونی عزیزمممممممممممم

به چوخ رفیدنتو تبریک عرض می کنم....

ددی کم به گاجش بده خب؟

 

جوعاننننن من دیقن برعکسم 😂😂😂

یکی رو مخم بره میزنم یجوری شتکش میکنم ...

 

 

RM. kiute.ARMY

چون تو گفتی چشششششششم کم به گاج میدم:)
اگه تو هم مث من سه تا توله خر تو خونه داشتی باشی دیگه اعصابی برات نمیمونه تا خورد شه😂
برای همین وقتی نامجون از دست اعضا حرص میخوره کاملا درکش میکنم😂


مون:چاکرمممممممممم ایسی بیا راه ارتباطی بده بهم کارت دارم عشقم😉😉
من کاملنننننننننن اماده به گاج رفتنم مشکلی ندارم دونت وری😂😂😂
IC.7 من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش
۰۲ ارديبهشت ۱۶:۴۸

کدوم وانشاته؟😳😳😱😱

 

ددیییییییی مونی منو اذیت نکنننننن وگرنه با آیسا پیشولی طرفییییییییی 😂😂😂

RM. kiute.ARMY

ساکت شید هردتون مظلوم کش ها!
IC.7 من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش
۰۲ ارديبهشت ۱۶:۲۲

😂😂😂😂😂😂

توام عیشق منییییییییی💚💚 (در نظر داشته باش قلب سبز تو با قلب سبز من فرق داره. من هرکیو واقعنی دوس داشته باشم قلب سبز میزارم ولی تو گفتی وقتی میخا الکی بزاری قلب سبز میزاری😂😂😂)

 

برو برو وگرنه دوتامون باهم به چوخیم...

moon🌛 Child🌜

جووووووووووووووعاااااننننننن😎😎😎😎😎😎😎

ناح همه رو سر من خالی میگنه کاری به کسی نداره چون همه اتیشا از گور منه و اینو میدونه پس فق منو ب گاج میده 😂😂😂😂😂👌👌👌

ی راهنمایی ورژن ویکوک اون وانشاته میخواد بیاد سایت😎ولی هنو نداده نویسنده پس برای امروز نیست😂😂😂
دد:مونی:)))
IC.7 من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش
۰۲ ارديبهشت ۱۶:۱۷

جوعان 😂😂😂😂😂😂

اوه اوه پ من اولیشم...

(انقد فوضول شدم بهم گفتی :|)

جرررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂

 

وویییی عاشقتم کهههههه 😂😂 *-*

منم نوموزارم

بیا قایمت کنم اصن...

moon🌛 Child🌜

یعس تو بیان اولین نفری😂😂😂😂😂
ناح چون ی موندی شیپر و عشق منی😎👌
منم😂😂😂😂

اره برم کامنتای قبلیمونو اندکی سان کنم تا ددی نیومده و همه نفهمیدن😂😂😂😂😂

دد:من که فهمیدم بیب راحت باش:)
=|(تهیونگ پوکرم جررر)
۰۲ ارديبهشت ۱۶:۱۳

هیونگ وبتون دخترپسری نمی شناسی؟؟

RM. kiute.ARMY

فقط ی ترو بیوتی😂
V.i.c.t.o.r . . .
۰۲ ارديبهشت ۱۶:۱۱

اوخیییییی کیوتتتتتتت

خدا نکند (TT)

عیح😂😂💙

moon🌛 Child🌜

بوسم بهت ک😂😂❤❤
IC.7 من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش
۰۲ ارديبهشت ۱۶:۱۰

نویسندهه که بود؟

برم ع خودش بگیرم 😂😂😂😂

یام ک اگ نشد اولین فول اسماتمو با موندی شروع کنم...😈😈

که بعد درون صورت دد تورو بیخیال شه بیاد منو به چوخ بده

moon🌛 Child🌜

سکرته نمیش😂😂😂😂ایسی کسی نمیدونست اینو همین که میدونی بسع😂😂😂
جوووووووووننننننن ی فول اسمات موندی دیگگگ عفففف🤤🤤🤤🤤🤤🤤
ناخ من نمبزارم😂😂😂

دد:مونی:)
IC.7 من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش
۰۲ ارديبهشت ۱۶:۰۵

اوه اوه

ادیت کنم؟ 😂😂😂😂😂😂😂

نمیتونم نخندمممممممم

واییییییی

مونی خداییش این چ کاری بوددددددد؟؟؟

نامسن چ کاری بوددددد؟؟؟؟

 

 

مواچچچچ💋❤️

moon🌛 Child🌜

😃😂😂😂😂😂خیلی هم جذابهههه نخونپیش که ببینی چه چیزی بود لنتی😂😂😂😂😂😂
دد:گوهیه ک خورده شده:)
IC.7 من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش
۰۲ ارديبهشت ۱۶:۰۲

واتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لنتییییییییییییی این چ کاری بود اخههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مغزم ارور داددددددددددد

کتئیهنتخهصاثخکثط

جررررررررررررررررررررررررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂😂

خیلی خوبی توووووووووو

برا منم بفرس 😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂😂

جرررررررررررررررررررررر

 

نخیر خودت تا ابد با منی نه روحت -_-

اره دیگه پ من طرف کیم عزیزم؟

moon🌛 Child🌜

به ازای هر ایموجی خندت ددی جرم میذه😂😂😂😂😂😂😂😂👌👌👌👌👌
خیلی هم بد به **** داذم😂😂😂😂😂
همین ک بهت گفتم مرگم حتمیه چه برسه بفرستم😂😂😂😂😂😂💔💔💔💔

بوسممممم بهتتتت ککککک😂😂😂

دد:98 تا استیکر خنده! از اونجایی که کلی بینم 100 تاش میکنم.
Narges
۰۲ ارديبهشت ۱۵:۵۶

سلام لطفا از این وبتون ها +15

+18خلاصع😂بزار 

moon🌛 Child🌜

چشم👌😂
IC.7 من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش
۰۲ ارديبهشت ۱۵:۵۵

اوه اوه درین حد اخه؟/////

چیکار کردییییی اخه لنتی>؟

ارههههههه تا میتونی خوشحال باش...

کاش میشد بیشتر بمونی باهم بریم کنسرت بنگتن...

هعییییییییییییی

ددی مونیو اذیت کنی من بیخیالت نمیشم انقد روت کرم میریزم ک خودت پشیمون شی 😂😂😂

 

 

هیققققققق

🤧🤧🤧

moon🌛 Child🌜

خب چون تویی میگم وانشات فول اسمات ***** از نویسنده خفن سایت درخواست کردم نوشت و خوندش😂😂😂😂😂😂😂😂
روح من تا ابد با توست👌😂
اعععععع ایسی فک کرذم طرف منی ک😂😂😂😂

دد:عزیزم منو تو وقتی همو میبینیم آیسی اونجا نیست خواستم یاد آوری کنم
آیسی صبر من ایوبه😂
IC.7 من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش
۰۲ ارديبهشت ۱۵:۳۹

اوه اوه مونی فرار کن جونت در خطرههههههه ....

 

 

عاقا چرا مونی اصن؟ بیا اینو سر خودم خالی کن مونی گوناه داله :)))

moon🌛 Child🌜

ایسی کار از کار گذشته فایده نداره ترجیح میدم این چند روز باقی مانده از عمرمو تا میتونم اذیتش کنم حداقل با خوشحالی به گاج برم😂😂😂😂👌👌👌👌

کنچانا تو عشق منی بزار سر من خالی کنه من تا ابد پشت موندی شیپرام میمونم🤧🤧🤧

دد:دارم برات
Donya Moezzi
۰۲ ارديبهشت ۰۰:۵۲

عررررر با اینکه کم بود ولی هیلی دوسش داشتم 

لطفا بازم از اینا بزارید  مرسییییییییییییی💪💜

RM. kiute.ARMY

حتما جیگری*0*
IC.7 من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش
۰۱ ارديبهشت ۱۸:۰۳

*مونی را انقدررررررررر در اغوش خویش می فشرد که ازونجایی که نفسش بالا نمیاد مجبور میشه با ملاقه بزنه پس کلش..*

 

اخر هفته اسممو عوض می کنم ددی حرص نخورررررررررررر 😂😂😂😂

 

 

نویسنده شی این خیلی خیلی خیلی خیلی خیلییییییییییییی اکلیلی بود

اگه میتونستم دستمو با تیغ ببرم قطعن خون صورتی اکلیلی میزد بیرون 😍😍😍 😍😍😍

RM. kiute.ARMY

دلم میخواد مونی رو خفه کنم:")

حرص نمیخورم خیلی هم ریلکسم چون جواب همه اینارو سر مونی خالی میکنم😂
Narges
۰۱ ارديبهشت ۱۶:۲۰

چرا کم بود😐😡😡داشتم میمردم از این کیوتی😢😡

RM. kiute.ARMY

همینم عنیمته😂
Narges
۰۱ ارديبهشت ۱۶:۱۲

ع وبتون جدید😄

Agü§ť Ell

عه آره😀
^^ Yui.vkook.tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
۳۱ فروردين ۲۲:۲۲

🤧🤧😍من مرگگگگگگگ 😍😍😍🤧🤧🤧

RM. kiute.ARMY

جون:")
Nasim Salehi
۳۱ فروردين ۱۹:۴۴

چه کیوت بود..خسته نباشی مترجم عزیز😊

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی از طرف مترجم😂
Princess of darkness
۳۱ فروردين ۱۸:۵۴

واییییی خیلیییی کیوت بود ایننننننننننننننننن عررررر من از شدت سافت بودنش رنگین کمون بالا اوردم

RM. kiute.ARMY

پوسترش ک مرگه....
V.i.c.t.o.r . . .
۳۱ فروردين ۱۸:۳۴

مونی پیشونیتو بیار جلو یه ماچ ننه بزرگ طور کنمت .. دلم برات تنگ شدع بود

+نگو نشناختی میرم با خودکار گلومو میبرما

moon🌛 Child🌜

اخخخخخخجووووون اومدمممممممممممممممممممم
فدای دلت هققققق🤧🤧🤧🤧💔💔💔💔
ناح من غلط بکنم😂😂😂
xi kook
۳۱ فروردين ۱۸:۲۶

با تاخیر...ولی گذاشتیش.......شت قلبم ی لحظه اومد تو حلقم..گفتم چقد این آشناس نکنه یکی دیگه هم اومده همینو نوشته

RM. kiute.ARMY

شما اینو درستیدی*^*
Vanta black
۳۱ فروردين ۱۸:۲۴

من جرررررررررررررررررر@-@ ( پاره شدَدَندی /^-^\ )

من عررررررررررررررررررررررررررررررر =_=

تسلقخیازنیوینثایحیدقحیوتینیلیحسلیخیدیخیدقخبققخدیخیدیخیای۷قدقحقدقحقدقحقدقخقتقاقخدقتقحقنثویالییحتیایحیایتیمجصجثلثاثجیجویاقحثحیویایخیحیلل  ...

فهمیدی ؟-؟

چرا نمیزارید من پوسترو با خودم بیرم خونمون ○_○ 

از لحاظ روحی واقعن به این کار احتیلج دارم  ;_;

 

RM. kiute.ARMY

ببر ببر راحت باش😂😂
ستایش
۳۱ فروردين ۱۸:۱۱

واااااییییی چه چیز بود.........

چیزو بگیرید دیگه😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

بله بله😂
parmidaw_sh
۳۱ فروردين ۱۸:۱۱

محدودیت سنی رو یادتون رفته امیدوارم چشمای پاکم آلوده نشن😌

RM. kiute.ARMY

اگه بد بود که قبل هشت نمیزاشتیم😂
Kauo sheka
۳۱ فروردين ۱۷:۴۰

وای مونی اعظم  چطوری لعنتی بزارین یه اعتراف کنم ،اون روز که راجب فیل رو گردن حرف زدی من با این چشمان کورم ،فک کردم ددی بعد مخاطب حرفهای بعدیم ددی شد ،بعد دیگه این شد  گفتم شاید ازدستم ناراحت شده باشی که البته فکر کنم بزرگوارتر از این حرفایی🙂😁

خدایی دوتا تون پروفتون خیلی باحاله و البته یک رنگ 😂

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂😂ناح کنچانا ناراحت نمیشم
با یکی حرف میزنم طرف میاد جوابمو بده بعد ددی جواب میده منم دیگ نمببنمش😂😂😂😂😂
ساخته دست مونیه😎😎😎
انی ویکوک از فاکینگ ریل
۳۱ فروردين ۱۷:۳۸

وایییی مونیییی چقد سافت و کیوتت.........بوراهه

moon🌛 Child🌜

فدایت عزیزم😍😍😍😍
Mõøņłįğhť~ ‌‌
۳۱ فروردين ۱۷:۲۲

هعی میگذره تو خوبی؟

کنکور دارمممممممممممممم هق

مونی؟ بیا ترسناک میخوام پارتی هم نباشه...گیمو خوندم '-'

فیک دیگه ای میدونی؟ '-'

moon🌛 Child🌜

منم😃😃😃😃😃😃
عاممم والا زیاد سراغ ندارم ترسناک از ددی بپرس ساری☹️☹️☹️
ی بدبخت فلک زده ..
۳۱ فروردين ۱۷:۱۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

از اونجایی که ددی طرفدار نامکوکه..

♥️😀***********************************************************

 

moon🌛 Child🌜

ععععععععرررر 😂😂😂😂😂❤❤❤❤
.Rooni Am.Namkookv
۳۱ فروردين ۱۷:۰۳

🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

کوکوی 🙂

کککوکککککووییی🙂

ککککککککوووووووووککککککوووویییییی🙂

کککککککککککککککککککووووووووووووووووووووووککککککککککککوبیییییییییییییییییییییی 🙃

moon🌛 Child🌜

رونی نفسسس بکش دخترم نفسسسسسس
دممممممم بازدممممم دمممممم بازدمممم😂😂😂😂
IC.7 من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش
۳۱ فروردين ۱۷:۰۱

وایییییییی جرررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂

 

هرجا سخن از شیپ ددی و مونی می باشد نام آیسی می درخشدددددد

عینک بزنین درخشش نامم نره تو چش و چالتون 😂😂😂😂

 

بنده به عنوان یه تخم جن و یه تخریب چی کبیر ( 😂 ) موندی شیپر می باشم

مونی ایز تاپ فوراورررررررررر

 

خب دیگه قبل اینک دد بیاد جرم بده فعن خدافض...

 

moon🌛 Child🌜

جووووووووووووووووننننننن تو موندیییییی شیپررررررر عشق منییییییییی بیههههه بغلممممممممممم🤗🤗🤗🤗🤗
دد:بعله...

ی بدبخت فلک زده ..
۳۱ فروردين ۱۶:۵۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اهم اهم...

***********************************************************

 

 

 

moon🌛 Child🌜

وایییی جررررر😂😂😂😂😂
Vkook. Darya
۳۱ فروردين ۱۶:۴۱

من مرگگگگگگگگگ زتستستشتزتش مرسییی 

هقققق🤧🤧😭😢

 

🙂😂

moon🌛 Child🌜

بوس رو لپای نازت🤧💋❤
ی بدبخت فلک زده ..
۳۱ فروردين ۱۶:۴۰

الان عکسو چطوری ارسال کنم؟🤔

moon🌛 Child🌜

تو یواپلود اپلود کن بفرست فقط یادت نرع ماندگاری دایمی بزنی🤔
✨Maria✨ BTS✨
۳۱ فروردين ۱۶:۳۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اوه اوه شت!!!! ددی لفطا به خاطل من مونی رو اذیت نتن🙁🙁🙁

ایندفه رو ببشش باشه؟!

به خاطل من!🙁

مونی شمالم اینه :

***********

تو وات یه پیام بده😘

moon🌛 Child🌜

اوکی الان پیام میدم 😂👌
میبخشه کنچانا 😂👌
Vkook. Darya
۳۱ فروردين ۱۶:۳۸

یتستراستیکسترسکیتس

اگه بازم از جین درست کردم برات میفرستنمممپ ینستزستزکسنیک

 

😂😂 از خداشم باشه براش عکس جین بردم 

moon🌛 Child🌜

هققققق مرسییییی سلقیت مث خودت عالیه ولی جدن خیلب دوسش داشنم بهم حس ارامش میده،همه جا والپیپرم میزارم🤧🤧

همونو بگو😂😂😂
✨Maria✨ BTS✨
۳۱ فروردين ۱۶:۳۵

عه؟!؟ ددی تو از کجا پیدات شد؟!؟😂

چیرا آخه؟!🙁😔

moon🌛 Child🌜

چون ی کاری باهاش کردم عصبانیه ازم 😂😂😂😂


دد:عصبانی؟؟ اوه نه بیبی!!! میخوام دارت بزنم!
Vkook. Darya
۳۱ فروردين ۱۶:۳۴

بتسنزتسحیشتزتستکزشتیتسکیکستیکی ست

یعنیی انقدر خوبههه ؟

یاستیتستیتستزک عرررررررررر

وایی مونیی امروز برای کلاس هنرمون کارمون عکسای ترکیبی بوده بعد من نمیدونستم اینو فرستادم معلمم گفت موضوعش چیه گفتم ورد واید هندسام ..

هیچی معلمه ناامید شد بدبخت 😂😂😂

moon🌛 Child🌜

خوب نیس مرگه مرگ منننننن😭😭😭😭😭😭
ی عمر دنبال ی والپیپر درست و حسابی میگردم پیدا نکردم ولی این خیلی خوب بود لاحناتی🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧
جرررررر😂😂😂😂😂
✨Maria✨ BTS✨
۳۱ فروردين ۱۶:۳۱

من بهش میگم بده 😙😍😊🤗😇

RM. kiute.ARMY

نمیدم:|

مونی:ی ابزار خطرناک دستم دارم نزار استفاده کنما

دد:تهدید نکن بیب...بار گناهتو سنگین تر نکن
ی بدبخت فلک زده ..
۳۱ فروردين ۱۶:۲۷

ام..اوکی مرسیییی⁦( ˘ ³˘)♥⁩

moon🌛 Child🌜

😍😘
✨Maria✨ BTS✨
۳۱ فروردين ۱۶:۲۷

راستی مونی.....اگه کمی نظتو جلب کردم و خواستی باهام در ارتباط باشی شمارمو از ددی بگیر...بهش بگو شماره ماریا رو بده.....میده بهت😊☺🙂

moon🌛 Child🌜

گفتم نمیده شمارتو😒😒
Vkook. Darya
۳۱ فروردين ۱۶:۲۴

خوبممم مونی جونم 

تو خوبییی ؟ 

ستستستیتسکیس

مونییی یه ادیت زدم از جین همه چیش کار خودمهه 

اینه

نمیدونم چرا هر وقت جینو میبینم یادت میوفتم ، از اولش هم که اینو درست میکردم تو ، توذهنم بودی 🙂

moon🌛 Child🌜

خداروشکر❤❤❤
قدات بشم😘😘😘
ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر ععععععععرررر 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
هارتممممممممممم جررررررررر خوردددددددددددددددددددد گاااااادددددد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

میزارم همه جا والپیپرمممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

مرسییییییییی چجوری این همه عالی و خلاقییییییی😭😭😭😭😭😭
✨Maria✨ BTS✨
۳۱ فروردين ۱۶:۲۴

الان من پنجاه پنجاه تاپ میدونمت.....در شخصیت سوکجین که تو سایت هستی(منظور از لحاظ پروفایله) تاپ میدونمت.....اما در واقعیت و چهره واقعیت باتم قبول دارمت!

 

 

 

 

البته با پروفایل جدید ددی داره تو سایت هم نظرم عوض میشه مگر اینکه باز تو یه پزوفایل ددی تر! از پروفایل ددی (ددی خودمونو میگم)

بزاری😂

moon🌛 Child🌜

خب میگم خیلی ها این نظرو داشتن ولی با چند عکس کاملن نظرشون عوض شد حتی موندی شیپر شدن😂😂😂👌👌
خب نامجون ددی تر از جینه نمت رقابت کنم باش
ولی خودمو میتونم با ددی رقابت کنم😂👌
ی بدبخت فلک زده ..
۳۱ فروردين ۱۶:۲۲

ادمین مونی ام...سناریو بدم  میذاری تو سایت؟ 

 

moon🌛 Child🌜

یسسسس البتهههههه عزیز دلم کلی حرص میخورم نمیدی بزارم سایت همشون عالییییی بودن من ک جر خوردم😂😂😂😂😂
✨Maria✨ BTS✨
۳۱ فروردين ۱۶:۱۹

نه راستش خب همونطور که گفتم من تا قبل از این بشدت ازت میترسیدم .....میترسیدم اگه یکم خودمونی باشم و بگو بخند کنم مث سوکجین ما ملاقه بیوفتی دنبالم! ......

 

گرفتی؟😂😂😂

moon🌛 Child🌜

خب به احترام همون قبلنا بیا منو تاپ بدون 😂😂😂😂
#moonddy_ایز ریل😂😂😂
ناح فق از رو شوخی میزنم  کسی رو اونم فقط کسایی که دوسشون دارمو😂😂
Vkook. Darya
۳۱ فروردين ۱۶:۱۹

بتسحیتسنیک

الان از چشام داره قلب میباره بسیی کیوت بود 

 

 

 

 

مونیاااااا ، سلامممممممم

دلممم براتتتت تنگ شدههه بود یتیترتیتیسترتسترتسترتسترایارتست

moon🌛 Child🌜

سلام عشقم ایگگو فدای دلت ک خوبی دریا جونم؟😍
✨Maria✨ BTS✨
۳۱ فروردين ۱۶:۱۵

صبر کن ببینم.....هواسم کجا رفته؟!؟؟؟!(البته من همیشه تو خونمون تو افق خودم محوم...یعنی مثلا ننه م میگه برو بشقاب بیار میرم چنگال میارم😐)

خب کجا بودیم؟!؟! اها بله.....

 

 

 

 

عرررررررررررر مونی جواب کامنتمو دادددددددد!!!! تازه اَخمم نکرد که به خودم بشاشم!(ندای درونم:😐)

عرررر من مرگگگگگگگ!

من الان در گنج خودم! نمیپوستم!

من رفتم سر قبرم یکم برا علت مرگم عر بزنم🙂

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂کیوت
میدونستم خوشحال میشی با جواب دادنم زودتر میدادم ک😂😂😂❤❤
مگ من بهت اخم کرده بودم😂😂💔💔
Mõøņłįğhť~ ‌‌
۳۱ فروردين ۱۶:۱۳

سلام مونی خوبی؟ من پریام اسمم قبلا 팔야  بود یادته تابستون؟

moon🌛 Child🌜

اععععععع پریییییی یسسسس یادم اومد سلام عزیزم تو خوبی؟؟
Vampire
۳۱ فروردين ۱۶:۱۲

هاااااااااااااای

مرررردم😵

جررررررررررررررر اوردم با این پوستر 😂😂😂😂😂😂😂

وای روحت شاد با این پوستر چنگده کیوووووووته🤣🤣😉🤣

گااااااااد 

دوباره از این چیزای روح شاد کن بزارین😉

هنوز نخوندمش اما نمیدونم چرا حس میکنم قرار جرررر بخورم امیدوارم امیدمحقیقی باشه😄

لاو یو گایز😘😍❤

moon🌛 Child🌜

اجازه هست پوسترشو بخورم؟😂😂😂😂
سوییت ترین کمیک عمرم بود👌😂
✨Maria✨ BTS✨
۳۱ فروردين ۱۶:۰۶

الان آره ولی قبلا از پروفایلاتون به تو میخورد تاپ باشی ولی بعد که استوری ددی رو تو واتساپ دیدم نظرم عوض شد! ددی تاپ تره!😂😂😂😂

moon🌛 Child🌜

بعله 😂😂😂
خب من عکس کاملن مخالف اونو دارم
یکی از نویسنده های سایت هم همین نظرو داشت ولی بعد ک عکس بعدیشو نشون دادم نظرش کلن عوض شد😂❤👌
Rokajaki
۳۱ فروردين ۱۶:۰۱

ایگونااااا...چ کیوت بووووددددد*-*

 

 

عررر مونی پروت گفته بودم خیلی خوبه زیادی... اهم اهم هیچی فقط زیادی خوبه^^ ب طوری ک وقتی میبینم رعشه میگیرم😂😂😂😂

moon🌛 Child🌜

فدای تو بشم قشنگم
بیان نداری واسه تو هم درست میکردم 😂❤
Mahdis
۳۱ فروردين ۱۵:۴۰

های های های

moon🌛 Child🌜

های های😂👌
✨Maria✨ BTS✨
۳۱ فروردين ۱۵:۳۴

عررر برم ببینم چیست......راستی مونی عزیز......از ددی شنیدم خیلی با جذبه ای!😉

البته من از همون اولشم از عکس پروفایلت میترسیدم!😂

moon🌛 Child🌜

هنو درگیر جذبه ی منی لنتی😂😂😂
خب اگه میخ کسی رو بشناسی بهتره باهاش حرف بزنی😂👌
پروفایل ددی ک همیش از من با جذبه تره ک😂😂😂
Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
۳۱ فروردين ۱۵:۳۲

ایییییی جونممممم

moon🌛 Child🌜

با اینکه کمه ولی خیلی سوییته🤧😍
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان