BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات The shay

نویسنده Sh.S
کاپل ویکوک
ژانر اسمات . رمنس . کمی طنز
محدودیت سنی 16+

 

💦🍷🍭DOWNLOAD🍭🍷💦

  

 

805_vpfe.png

۴۴ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
mobina
۲۸ بهمن ۱۵:۴۳

من که هرچی اسمات بودو بدون نگاه کردن به محدودیت سنی خوندم. 

حالا اینم بخونم از شنبه دیگه نمیخونم. 

RM. kiute.ARMY

از اون شنبه معروفا؟😔
Jung Ivy
۰۳ آذر ۰۹:۵۸

تسبیح ب دست -

من بچه شیعه هستم خدا  رو میپرستم

شببش،اصبشبخمشبمخصبمخصلخخصمخشببشب

اوکی ریلکس.. ریلکککس

RM. kiute.ARMY

خدا هم دیگه صراطشو بخاطر ما عمود کزد😔
"-"
۰۵ آبان ۱۳:۴۶

لینک مشکل داره دد! هر کاری میکنم باز نموکونههه!!:((((((((

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/7sgv_the_shay.pdf/

بیا عسل لینک درسته:">
jk lover
۰۲ آبان ۱۹:۰۰

رئیس بزرگترین شکرته ولی در واقع نمیتونه ایموجی بنویسه

ودف ته؟مجانی  و جمانی رو کجای دلم بزارم با؟

به نظرت کوک رشتش اینجا چیه؟جرررررررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

ک.ص دستی بیماری خانمان سوز است دخترم😂
ALANIS
۱۴ تیر ۱۷:۳۴

آخ:)

این چقد حال داد....

خیلی خوب بود:)

مخصوصا اسماتش:))😹

RM. kiute.ARMY

قابل نداره دخترم😂
Eyan
۲۰ خرداد ۰۹:۳۴

اینجا 120 شد یت تو کام

با ریتم خوانده شود=/

جررر

گلیلیلیلیلی))

RM. kiute.ARMY

من رفتم محضر تا با ام وی و لیریکش مزدوج شم بوز عززم🤗
Eyan
۲۰ خرداد ۰۹:۳۲

ددی تو ده دقیقه اول موزیک ویدیو ب 7/8 ملیون بازدید رسبدددد

نتونستیم اهداف تیزر رو برسونیم ولی موزیک ویدیو ر میتونیمممم

خدا با ارمی است))

جرر

RM. kiute.ARMY

چارت آیتونز آمریکا فتحه رسما!
Eyan
۱۹ خرداد ۱۴:۱۵

جررررر

میگم ددی ی جا ازم پرسیدی ب ویتامین E حساسیت داری؟

بعد از اونجا جواب میدادم کامنتا از رندی در میومد)))

ببشید اینجا جواب میدمنوممممیمسم

نه ندارم کلا بخاطر بلوغ و این مسخره بازیا اینطور میشم)

RM. kiute.ARMY

حله حله😂
اومو درک میکنم:">
Eyan
۱۸ خرداد ۱۱:۰۵

نههه من بچه پاکی بودممممم

پارمممم

من نماز میخوندمممم

هیچکس : الان میخونی؟

من : هوا چ خوبه=)))))

RM. kiute.ARMY

نماز وحشت باید خوند الان😂
Eyan
۱۷ خرداد ۱۰:۴۱

عه اینجا کامنت نذاشتم=/

خیلی قشنگ بود ایننن

اصماتش>>>>>

جرر

RM. kiute.ARMY

الله و اکبر اصمات نچ نچ😂
همین کار ها رو میکنی عاقا ظهور نمیکنه
Merey
۱۶ شهریور ۰۲:۴۹

کامنت های من نیست 🙁🙄😐💔

بخدا دیگه من مطمئنم اینجا کامنت دادم

از نویسنده هم سوال پرسیدم😐😟

نیست

 

نمیخاین کامنت بدم؟

بش نمدم دگ😞💔🚶🏻‍♂️

 

​​​​​

بلا همیسه😞😞💔

واقعا ناراحت شدم😞

بای😞👋

 

RM. kiute.ARMY

من بوخودا همه رو تایید میزنم:"(
Merey
۱۵ شهریور ۰۵:۰۳

راستی اس اچ اس:/😂

 

 

 

اونطور ک من حدس میزنم خیلی سریع مینویسی

 

 

یعنی مثلا چند صفحه در روز

 

 

خب چندتا سوال دارم ازت

 

 

  1. اسمت؟
  2. طولانی ترین فیکت که توی کمترین زمان تموم شد؟
  3. سخت ترین فیکت که خیلی ازت کار گرفت؟و چقد زمان برد؟
  4. چندسالته؟
  5. از کِی مینویسی ؟
  6. کاپل مورد علاقت؟
  7. اونطور ک حدس میزنم مث من و خیلیا اسمات پسندی درسته؟
  8. گرایشت😂؟ اخه کراش دارم روت😂
  9. تو یکی از فیکات خیلی از اتاقت تعریف کردی من دلم خاست😐💔اهل کجایی؟؟
  10. چرا لقب اس.اچ.اس رو انتخاب کردی؟؟؟؟(سر این خیلی کنجکاوم:/)

 

 

 

دوستون دارمممممممم

همتووووون

 

عرررررر😂😂😂💓💓💓💓

همه رو جواب بده لطفاً 🙂

بای🙂👋

🚶🏻‍♂️

RM. kiute.ARMY

اس اچ اس
IC.7 .A
۲۱ ارديبهشت ۱۷:۲۹

اره بخدا باید بزنم :/

حالا مسئله اینه بقیه اتاقامن خودشون هرکدوم اندازه یه اپارتمانن فق اتاق من انقدررررررررر کوچیکه :/ 😂😂😂😂😂😂

 

نهههههههههههههههه

مونی جونم کجاییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟

هیققققققققققق 💔💔💔💔

این رسمش نبود دد ... 💔💔💔💔

کات تامام 💔💔💔💔 😂😂😂😂

 

 

یعس عای نو 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خودمم کراشم یونو جرررررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

گفتم ولی عبضی ریپ زده بود روش :/

ولی استاد زبانمون خودشم خیلی پایه بود . سر کلاسش فیلم میبردیم فیلم میدیدم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

منمک مکنه کلاس بودم کلن 😂😂😂😂

و هنوزم هستم 😂😂😂😂😂

تازه این یه مدلشه فق :/

ناخونام مرتب تر تمیز بند کرده بودم لاک زده بودم رفته بودیم خونه مامان بزرگم اینا بعد مرغ کامل گرفته بودم ک همه چیشو خودشون پاک کنن حالا مامان بزرگم گیر داده بود ناخونات شبیه پایهای مرغه :/ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

متاسفانه گوش نمیده عبضی خان 😂😂😂😂😂

جررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

بچتون با مونی خدا بیامرز دیگه؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ہمن تا شمارو عقد نکنم بیخیال نیستم جون دللللللللل 😂😂😂😂😂 )

 

 

مطمئنم هروخ میای میبینی کامنت دادم با خودت میگی اهههههه باز این رو مخه کامنت داد کهههههه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

پس شانست عن دراومده😂


دیگه خدا گل چینهه😂😂 بیامرزتش

جررررررررررررررررررررر😂😂😂😂😂
اهان پس حسابی خوش خوشانتههه😂😂😂😂
:| بمیرم....
نه خیر بچه ام از کاکتوسام😂😂😂

جووووووووووووووووون بابا😂😂😂

نخیرم اصلا😂بخدا راس میگم:|
سس گوجه فرنگی :|
۲۰ ارديبهشت ۱۶:۵۹

هارت اتکککک.... گلبمممممم ... مرسییییییییی *-*

 

اخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂

ینی اتاقم از انباریم کوچیکتره لنتی :/

شاید باورت نشه ولی اتاقم یه مربع 3 در 3 عه:|

 

 

 

الکی ادا ددمون شیپرا رو در نیار جون دللللللللللللللللل😈😈😈

منک میدونم خودتم موندی شیپ میکنی بیب 😈😈

(راسی مونی کجاس؟ چنوخته نیس دلم براش تنگ شدههههههههه 😂😂😂😂 )

 

 

خب اول به نام خدا (ککککک 😂😂😂😂 )

من یه عمو دارم از بقیه عمو هام کوچیکتره و 23 سالشه . کیپاپر و اکسواله و من در تلاشم ارمیش کنم 😂😂😂

اسمشم آرمینه (ینی من رو نحوه اسم گزاشتن مامان بزرگم کراشم . محمد مجید بهنام آرمین :/ )

بسی پایست و قبل کووید ناینتین (اوه جوووووووون 😂😂😂😂 ) زرت و زرت باهم میرفتیم بیرون و کلن بسی صمیمی ایم طوری ک به اسم صداش میکنم کلن :/

حالا یبار ک من رفته بودم کلاس زبان چون موسسمون از خونه دور بود مامانم گفته بود همین عموم بیاد دنبالم موسسه چون  باید زود برمیگشتم خونه.

حالا منشی موسسمون پرسیده بود چیکاره ی آیسا میشین اونم زرتی اومده بود گفته بود دوس پسرش :/

هیچ دیگه منشی شن مغزمونم اومد دم در کلاسمون ک معلممونم مرد بود گفت آیسا دوس پسرت اومده دنبالت :/

حالا ازون موقع به بعد تیچر کلاس زبانمون (همون مرده ) فرت و فرت میپرسید دوس پسرت چطوره:/

یبارم برداش گف دوس پسرت بد جذابه کلک :|

خلاصه ک پس از این جریا منو با عنوان جی اف آرمین میشناسن تاماممممممممممم 😂😂😂😂😂😂😂😂

عبضی هفته پیش رفته بودیم خونه مامان بزرگم و ازونجایی ک هوا بسی سسردددد بود یه هودی اور سورمه ای پوشیده بودم.

مامان بزرگم یهویی دیوار کوشول تر از من پیدا نکرد بردا گف این گونی سورمه ای چیه پوشیدی؟ :/

مامانمم بدون فکر کردن به اینکه من امکان داره بدجور تخریب شخصیتی گفت وقتی اینو میپوشه مثه سندرومیا میشه :/

آرمینم دید بحث داغه یکی چسبوند و گف اگه سنت بیشتر بود فک میکردم هودی دوس پسرتو پوشیدی :|

 

 

ککککککککک کنچانا عشق 😂😂😂😂

 

واییییییییی خیلی خوشحال شدممممممممممم 😂😂😂😂  *------------------------------------*

 


پ.ن: هردفه میام اندازه ی یه فیک کامنت میدم ببخشید :|

RM. kiute.ARMY

فدات*-*

اعتراض بزن:|

مونی رو کشتم اعضای بدنشو جدا کردم😂

وایییییییییییییی خدایااااااااااااااااا عموتتتتتتتتتت چقدررررررررررررر کراشههههههههههههه😂😂😂😂😂😂😂
جررررررررررررر😂😂به استاد زبانت نگفتی دوز پسرم نیس؟😂😂😂
مامان و مامان بزرگ چه ارادت دارن بهت😂😂😂😂
:| بله...به آرمین جان بگو سکوتش جذاب تره😂😂😂
آرمین اسم پسر آیندمه:")

اومو*0*

عه بده خدا ببخشه:/
سس گوجه فرنگی :|
۱۹ ارديبهشت ۲۱:۲۹

جررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

عاییییییییی

مجبوری انقد مهربون باشی اخه؟*-*

😂😂😂😂😂😂😂😂 اره اره بگیر یوخ دیدی به غذاهای ایرانی ایمان اورد اصن 😂😂😂😂

جررررررر اره دیقن مخصوصن اتاق من ک اینقدرررررر کوچیکه :/

ته تغاریم اتاق کوچیکرم دادن به من :/

 

 

 

جرررررررررررررررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

نخیرم نیس

موندی شیپ کنید تا رستگار باشید 😂😂😂😂😂

 

 

مامانم بهم میگه بولدوزر انسانی چون به هرچی دس میزنم به حق الهی دونیم میشه 😂😂😂😂😂😂😂😂

عموم بهم میگه جوجه 😂😂😂😂😂

فامیلامون دو جور صدام میکنن یکی ازار یکیم جی اف آرمین :///////// (آرمین عمو کوچیکمه ک بهم میگه جوجه و اینکه میگن من جی افشم هم جریانی بس خنده دار داره ک اگ خاستی بگو بتعریفم 😂😂😂)

 

راسی یچیزیم بگم؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂

من رییل نیمم آیساعه نه آیسان 😂😂😂

 

 

پ.ن: خیلی خب خیلی خب

نفس عمیق بکش آیسی

چیزی نشده ک فقط میخاسته کاور کنه...

نفس عمیققققققققققققققققققققققققققق..........................

 

من خوبم ...:) (نیستمممممممممممممممممممممممممممممم)

سیطبلاعمتن.هغلزذ.یهنتادس.نتهای

RM. kiute.ARMY

سو سو😂😂😂

من مهربون نیستم فقط با هرکس اون طور ک لایقشه برخورد میکنم*^*
چرا:| بی رحمی تا کجا:|

اصلا هم اینطور نیس😂

بولدزززززززرررررررررررر😂😂😂😂
جووووووووون😂😂😂
واووووووووووووووووووووووووووووووووووو اوف بابا!!! تعریف کن فیض ببریم!!!

:|
روزی ک من سوتی ندم شب نمیشه....

فدای ذوقت برم من که الهییییییییی:")))))))))))))))))))))))))
 

سس گوجه فرنگی :|
۱۸ ارديبهشت ۱۷:۵۱

اسمو ببین فقط:| 😂😂😂😂😂😂😂😂

 

عشقی تو *-* 😂😂😂😂

یه کله پاچه هم سفارش بده اگ دوس داشتین خودتون بخورین من ک گیاهخوارم ازین چیزا نمی خورم 😂😂😂😂😂😂😂😂

به به... 😂😂😂

چشم مونی روشن/// 😂😂😂😂😂😂😂

میخای هتلم بگیری منو و کوکو رو بندازی تو یه اتاق خودت و نامیم برین تو یه اتاق دیگه اره؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

میدونی دارم چی احساس میکنم؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

تو خودتم موندی شیپری 😂😂😂😂

 

 

بغل بسی محکممممممممم و سفتتتتتتتتتتتتتت

:) من الکی ک بغلت نمیکنم بیب 😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

به به ...

خاب اگه الهام میشه بگو مامانم چی صدام میکنه؟

عموم چی صدام میکنه؟

فامیلامون چی صدام میکنن؟

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

پ.ن: دیگه چیزی کاور نکردی؟ :(

RM. kiute.ARMY

تنها سسیه که بعد سس ایتالیایی دوست دارم:|


نه عشق تر از تو*^*
اخ گفتی😂😂😂 چشم عسلی براش بگیرم حض کنه😂😂
اره روشنه چشماش اتفاقا😂
فکر خوبیه اما هیچ جا انباری خوه خود ادم نمیشه😂😂😂

اونروزی ک موندی شیپ کنم آخر الزمونه😂

مامانت..آیسان..بلا گرفته..جز جیگر😂😂
عموت عمویی😂
آیسان خانم😂

پ.ن: انجلز دونت کرای رو داشتم میکاوریدم نشد یعنی وقت ندارم😂 اونطوری ک میخوای بم میخونم*^*
آیسی پیشولی کیوت :) (دیس ایز ج ح یونو؟)
۱۷ ارديبهشت ۱۹:۱۰

اره متاسفانه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

این چ وضعشه؟؟😂😂😂😂😂

نمیدونم والا اصن حالا ک اینجوریه همشونو لغو کن اچور پکور جونم مرسی اه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اره بزن بزن😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اگه نشد یه دیت شام بنداز مهمون تهش حله دیگه خیلیم صمیمی میشیم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

بگو نامیم بیاره شما یه ور دیگه بشینین لاس بزنین 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

(استغفرالله این چیه من گفتم؟؟؟؟ مونی منو جر میده الانننن مونی اگ اینو میبینی ببخشید ببیتو اغوا کردم 😂😂😂😂😂)

 

 

 

بیبی من نه ولی بیبی مونی ارههههههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

عا ایول حالا بیا بغلم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

*هنگام به اغوش کشیدن کمی با پایش ان دوموجود کثیف را به کناری هل میدهد...

 

 

جرررررررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂

ع کجا میدونستی؟😂😂😂

خاهرمم بهم میگه لوسیفر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

والاااااااا😂😂😂
تو جون بخواه یخمکی😂😂😂
اره این خوبیه به صرف قرمه و قیمه😂😂😂
وای خدااااااااااا ارههههههههه ایده خوبیهههههههههه😂😂من برم هتل بگیرم😂
اون خودش میره مخ میزنه چشم منو دور دیده عوضی😂

نه نیستممممممممممم😂😂

اومدمممممممممممممممممممممممممم
خبیث:|

بهم الهام میشه😂
آیسی پیشولی کیوت :) (دیس ایز ج ح یونو؟)
۱۷ ارديبهشت ۱۸:۵۶

انقد ناراحت شدم براششششششش😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

الهیییییییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اگه کارام خالی بود دوس داشتم همکاری داشته باشیم بچه رو یکم خوشحال کنما ولی نشد😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اره دیگه اگه گرمی نبود سعی میکردم بقیه میوزیک اواردارو لغو کنم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ولی متاسفانه همشون انقد اصرار دارن و اینکه باید خودم باشم ک این همه جایزه میدن بگیرمشون نشد 😂😂😂😂😂

بهش پیام بده بگو ناراحت نباشه خب؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

 

نه نمیر عزیزمممممم لازمت دارم :)😂😂😂😂😂

 

 

جررررررررررررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اصن ببین من چ ادم با فکریم 😂😂😂😂😂

انقد کار نکن عزیزم خسته میشی مونی میاد یقه منو میگیری چرا به بیبی من زحمت دادی😂😂😂😂😂

 

 

ینی یاران دیرنتو حتا بخاطر یخمکیت و عشق سابقت کنار نمیزاری؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

گلبم شیکست😂😂😂😂😂

سس ماستتتتتتتتتتتتتت

 

رونی کجاییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

ای وای بر ما هق😂😂😂😂😂
اره گناه داره😂😂😂😂😂😂تازه ثوابم داره😂😂😂😂
چرا انقدر بی فکرن اه😂😂😂 نمیگن سلب ما وقت نمیکنه؟؟😂😂😂
ای واااااااای😂😂😂😂
زنگ میزنم بهش اینجوری بهتره😂😂😂 تهش براش شیرموز میخرم😂😂😂


چشم*زنده شدن*

من بیبی نیستمممممممممم عهههههههههه😂😂😂😂

از این دید نگاه نکرده بودم😂😂😂 کنار میزارم اما دقیقا کنارم😂😂😂
هارمانهههههه😂😂😂

رونی رو الکی صدا نزن و مظلوم نمایی نکن لوسیفر😂
آیسی پیشولی کیوت :) (دیس ایز ج ح یونو؟)
۱۶ ارديبهشت ۲۲:۴۶

جرررررررررررررررر اره😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

کلیم اصرار کرد بچه ولی متاسفانه نشد دیگه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

بهش گفتم با منیجرم صحبت کنه ازین بعد نیومد پیشت😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂؟؟؟

از ماما و ملونم برا سال بعد زنگ زدنا ولی من دلم نیومد برم😂😂😂😂😂😂

 

تو گوشی فاکیمه الانم با لپ تاپ اومدم بعدن میفرستم برات *-*

 

 

ن دیگ من مطمئنم زحمتت میشه بیب انقد زحمت نکش خسته میشی برا مونی جونت وخ نداری 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 (ورژن موندی شیپرم دوباره فعال شده حرف نباشه :/)

 

 

خاب خاب :)

من چیکار کنم اون شلنگ و پیت نفت خوشگلو بزاری کنار؟:)

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

اخ یادش بخیر افسوس😂😂😂😂😂
اره بنده خدااااااااا😂😂😂😂😂😂😂😂
فکر کنم بهش برخورد😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اره گفته بودی برای رمی برنامه داری😂😂😂😂😂

من مرگ:"))))

من انقدر انرژی دارم که گاهی میمونه تو بدنم و به شکل کرم میاد بیرون اصلا نگران مونی نباش😂😂😂😂

نمیزارم کنار اونا یاران دیرینه منن:)
آیسی پیشولی کیوت :) (دیس ایز ج ح یونو؟)
۱۶ ارديبهشت ۲۲:۳۲

جررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

سوکجینی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اره دیگه داشتم میگفتم...

نه اینکه صدام معرکس اصن خود جونگ کوکم جلوم کم میاره😂😂😂😂😂😂😂

 

 

😂😂😂😂😂😂

خداروشکرررررر از دچیتاش راضی بودم😂😂

 

 

هیهیهیهیهی زحمت نکش عزیزم برات زحمت میشه یوختی😂😂😂

 

وای خودایا میرسی ددیییییی*-*

 

پشپ... چی داری برام؟؟؟؟ (ترس برم داشت .... خداییش من فیلم ترسناک میبینم از خنده جر میخورم ولی از تو مثه چی می ترسم...😂😂😂)

 

چه برای من اورده ای ددی؟😂😂😂

RM. kiute.ARMY

اصلا جونگ کوک آیدی تلشو داد بهت منتها خودت وقت نداشتی برنامه ات پر بود😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


بفرست جیگر تا خودم برای خودم نفرستادم😂😂😂😂😂

رحمته داش😂😂😂😂

فداتشم من*^*

نترس من خیلی سافتم😂 کلا یافت هم میکشم😂😂😂

یک عدد شلنگ و پیت نفت از انباری😂
آیسی پیشولی کیوت :) (دیس ایز ج ح یونو؟)
۱۶ ارديبهشت ۲۲:۰۰

باشه باشه قانع شدم خوبه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂؟؟؟

من خیلیم خفن و خوب میخونم صدامم معرکس اصن😂😂😂😂😂

هرکیم بشنوه اصلناشم به هیچ وجه عنش نمیگیره از صدای تخمیم :/😂😂😂😂

 

وای امروز بالاخره تنها شدم دچیتا رو ضبط کردم و فهمیدم ک چی؟

رپم بهتر از ووکالمه😂😂

 

 

خب باوشه عشقم...

(وی اهنگ نور نات را از لیست خویش حذف می نماید..)

وای عررررررر نمد چمه همش دلم میخاد یکی بهم روحیه بده :/

نه اینکه منظورم این باشه ک بهم روحیه بدیاااا(قطعن هس..😂😂)

RM. kiute.ARMY

خدایااااااااا شکرتتتتتتتت😂😂😂😂😂
همینهههههههه😂😂😂 روحیه سوکجینیت رو آزاد کننننننن😂😂😂😂
گوه میخوره اصن😂😂😂😂😂

واییییییی عررررررررررر!!!
شستزساتیلنزلسنیعزنعینعبرین

حذف کردی؟ اوکی برای رونی میفرستم برات بفرسته😂😂😂
میدم من لاو*^*
ببین تو حتما صدای فالش خون و خس دار نشنیدی^-^ دارم برات...
آیسی پیشولی کیوت :) (دیس ایز ج ح یونو؟)
۱۶ ارديبهشت ۱۹:۴۸

عایگووووو چشمام قلبی شدن😂😂💙

 

جون جون دیگه بهتررررررررر😂😂😂😂

 

محض محکم کاری بود یوخ بلاکم نکنی کلن😂😂😂😂😂😂

مسئله اینه نیسسسسس

بحث نکن دیگه 

مهم اینه خر عر عر کنه ضبط کنم باهاش گیتار بزنم قشنگ تر در میاد تا این چیز فاکی و چندش اصن هروخ خودم گوش میدمش یجوری میشم الله وکلیلی😐😐

یا خود پی دی نیمممممم

بگم غلط خوردم بیخیال میشی ددی گوگولم؟؟😂😂

 

 

خب دیگه روسی کنسل شد 😄😄

به مونی بگو خوشحال باشه🎉🎊

 

 

اره اره بده کاور کنم برات🙂🙂

(در ذهن خود به دنبال این است ایا نقشه اش جواب میدهد یا خیر؟...)

 

 

RM. kiute.ARMY

جون جون😂😂

نه بابا😂😂
ببند عشقم:|
نه😂😂😂

خوب آهنگ نور نات از لاو😂
آیسی پیشولی کیوت :) (دیس ایز ج ح یونو؟)
۱۵ ارديبهشت ۱۹:۵۸

وایییییییی عرررررررررررر

قالب چ خوب شده دد *-*

 

😂😂😂😂😂😂

عجب منیجر کراشی دارم مننن 😂😂😂😂

منیجر دارم شاه نداره

صورتی داره ماه نداره

به کس کسونش نمیدم به نشونش نمیدممممممم

حتا به بنگتنشونم نمیدم وایییی 😂😂😂😂😂😂

(با ریتم بخون تو عمقش غرق شی 😂😂)

 

اره رونی کتاب فلسفتو بیار باهاش یکی بزنم تو سر ددی بلکه عقلش بیاد سر جاش انقد چرت نگه (با عرض معذرت 😂😂😂😂😂😂 )

اونو به بچه دوساله ام بدیش گوش کنه جان به جان افرین تسلیم میکنه و خطای 405 میده بعد تو بهش میگی خوب؟ 😂😂

اصن بده مونی گوش کنه اون بگه بده هم خیال منو راحت کنه هم تو ب اشتباهات پی ببری :/

ن نده غلط خوردم مونی گوش بده مغزش ارور میده :/

 

(دارم رو اهنگ روسی Колыбельная  کار میکنم به چخش بدم ویت فور ایت :/)

پ.ن: من تابستون کاور زیاد میکنم خلاصه ک از الان اماده باش اهنگای مورد علاقتم بگو کاور نکنم تا نرینم بهشون :)

 🙂🙂

RM. kiute.ARMY

تازه شده مثل چشم های تو*^*

الان بگم بشکن زدم و با دستمال یزدی قر دادم چی؟😂😂😂

بابا آیسی رفیقیما😂😂😂
خوبه دیگه بیام ببافمت:/
اهان!!! بزار پسدا کنم وویستو*عینک دودی*

وای روسی:")
ادمین مونی کراش خالص رو روسیه:")))
اخ جووووووووووووووووووننننن*0* برعکس اهنگ های مورد علاقه امو تومار کردم میدم خدمتت:|
IC.7 .A
۱۳ ارديبهشت ۲۲:۱۲

جرررررررررررررر عشقی تو اصن بیب 😂😂😂😂😂😂😂😂

(دچیتا...دچیتا... 😂😂😂)

 

 

اونک اره ولی واسه صدام ک هیت میدن :/

خودت اگه صدات انقد افتضاح بود اعتماد به نفس داشتی مگگگ:|

خب دارم راس میگم دیگ :/

 

جوننننننننن پس بده😂😂😂😂😂😂

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

جون جون جوووووووووووون😂😂😂
چا اولدورا😂

غلط کردن اصن:|کجات صدا بده هان؟؟؟
رونیا متاب فلسفه ات رو بیار:|||||||||||||||||||
IC.7 .A
۱۳ ارديبهشت ۱۸:۲۰

😂😂😂😂😂😂😂😂

عا قربون منیجرم برم مننننننن 😂😂😂😂😂😂😂😂

کسی بیاد جلو یه چارتا گلوله حروم مغزش میکنم بپوکه 😂😂😂😂 (#خاننده_گنگ)

 

 

ن باو برم یوت کلییییییییی هیت میگیرم با این صدام :/

خداییش نمیدونم تو چجوری به صدام میگی خوب :|

 

 

 

اوهههههه پس بوگووووووو 😂😂😂😂😂😂😂😂

جررررررر منم فدا مغز تئوریسینیت برم 😂😂😂😂😂

 

 

هورااااااااااا فق حمایت کنا :)

RM. kiute.ARMY

خدا نکنههههه آیدول من😂😂😂😂😂😂
جوووووووووووون حاجییییییییی😂😂😂😂

ببند دهنو:| تو ک ادعایی نداری تا ادعایی هم نداشته باشی کسی بهت هیت نمیده بلکه کمک هم میکنن!!!
میبندی یا بیام عزیزم:|

بیا قابلتو نداره مغز خودته ژیگر😂😂😂

تو جون بخواه*^*
IC.7 .A
۱۳ ارديبهشت ۱۸:۰۱

جوووووووونننننننن فدات بشم من داداچمممم 😂😂😂😂😂😂😂😂

چقد خوبه قبله دبیو فن داشته باشی جررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂

اون ک صحیح ولی مطمئنی؟ من بخام فحش بدم ناجور فحش میدما منو اینجوری گوگول و باادب نبین 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

پشپامممممم عرررررررررررر

من پشپامو چجوری جم کنم خوووووووو؟؟؟؟؟؟

منظورش دیقن همین بوده قطعن...

 

ددی تو اصن باید بری تحلیلگر شی لنتیییییییی

اسنتیغرذمعغیسامدعغ

مغزم پکید نامصن ایوللللللللللل 😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

راسی دد یسوال به نظرت تابستون یه فن وب دریم کچر بزنم؟؟؟ :)

RM. kiute.ARMY

جووووووووووون بابا😂😂😂😂😂
فن هم برات جمع میکنم چی فک کردی؟😂😂
نه نگران نباش حاجی هیچ خری جلو دارت نیس😂😂😂

ولی جدا آیسی....برو تو یوت....خیلی از خواننده ها مث اما هم تو یوت آپلود کردن و معروف شدن!!!
حالا صورتت معلوم نباشه اما دهن و دستت موقع زدن گیتار معلوم باشه..

یه مدت تئوریسین بنگتن بودم اما کشیدم کنار😂😂😂
فدا مغز دودیت برم من الهی😂😂😂😂😂

:)
چرا سوالی رو میپرسی ک جوابشو میدونی؟

.Rooni Am.Namkookv:)
۱۳ ارديبهشت ۱۷:۵۹

آفرین ددی مفهومشو عالی فهمیدی 😂👌

کلا به هم پیوسته هستیم :)

نخیر من گفتم هر خری اگه پی ببره واقعا خره به گاو تبدیل میشه 

البته هر انسانی هم اگه پی ببره انسانه باز به گاو تبدیل میشه ...:///

البته گاوم که کلا باز پعخیخ۵نیحعمنفحزن( آقا بیایین این بازی تمیزو تموم کنیم 🙂) 

RM. kiute.ARMY

خداروشکر😂😂😂
اقا بیاین به زندگی شوخمی خودمون ادامه بدیم😂
.Rooni Am.Namkookv:)
۱۳ ارديبهشت ۱۷:۴۲

راستش آیسی گفتی که کتابو بسوزونم دلم نیومد 😅

ولییییی تقدیمش کردم به یکی 😂😂😂. :") 

RM. kiute.ARMY

چه بچه سر به راهی😂
IC.7 .A
۱۳ ارديبهشت ۱۷:۴۲

جوننننننننننن چرا زودتر کشفت نکرده بودم دد؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂

چ قشنگ برنامه میچینی 😂😂😂😂😂😂😂😂

جرررررررررررررررر چشمممممم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

لنتی من جر خوردم رسمن 😂😂😂😂😂😂😂😂

برا اینک سرت شلوغه برنامه ریزی بود 😂😂😂😂😂

خب پ حله دیگ بریم شروع کنیم؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

فق خاهشن لیریکش رپم داشته باشه حال میده 😂😂😂😂

ازون رپای شوگا طوره +25

 

جاعن جاعن *-*

 

 

عا باز اونا منطق دارن حداقل 😂😂😂

کتاب رونی اصن عجیبه ها

میگه هر گاوی پی ببره گاوه تبدیل به انسان میشه

هر انسانی پی ببره گاوه تبدیل به انسان میشه

و هر انسانی پی ببره انسانه تبدیل به گاو میشه :/

 

 

RM. kiute.ARMY

نوکر آیسی هم هستیم😂😂😂 من مغزم فقط برای داداشی هام کار میکنه نوکرتم😂😂😂
اره لاو بریم ک پشتتم عین چییییییییی😂😂😂
تو جون بخواه اصن😂
یه ورس فحش میزارم هرچی از دهنت دراومد بگو راحت باش ام وی خودته😂

هان:|؟
شاید منظورش بر میزان فهم ادم هاست:/
گاو چون عقل نداره درک کنه عقل نداره و فقط ی گاوه انسان میشه یعنی دانا میشه
هر انسانی هم بفهمه در حد گاوه اون موقع است ک واقعا انسان شده:|
و هر انسانی هم ک اداعای انسان بودن کنه فقط داره گاو بودن خودش رو نشون میده:/

عههههههههه رونیا این چه سمیههههههه با دهن روزه:|||||||||||
IC.7 .A
۱۲ ارديبهشت ۱۹:۲۴

جوننننننننننن بیس دار و گرل کراش خوراک خودمه دیقن 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ولی برنامه کامبکو دارک بچین من با دارم بیشتر حال میکنم 😂😂😂😂😂

عا پ پیش به سوی پی نیشننننننننن :)

(لنتی بسی خلاقیااااا اصن میخام برم به بیگ هیت معرفیت کنم منیجر بنگتن شی ولی خب البته من منیجرمو بهشون نمیدم 😂😂😂😂😂😂😂)

 

 

 

من نمیتونم فقط طرف مونی باشم ک رونی مننننن

من هم ددی رو بسی دوست میدارم هم مونی رو پس قطعن هیچوخ طرف یکیشونو نمیگیرم 😂😂😂

مسئله دقیقن همینه ک تو همیشه برنده ای :)

 

اره اره 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

رونی تو کلن بیخیال این کتاب فلسفه فاکیت شو تا خودم جرررررششششش ندادم 😂😂😂

 

دد ، رونی از دیشبه ریپ زده رو این کتاب مزخرف فلسفش :/

moon🌛 Child🌜

ددی:
پس درس حدس زدم جوووووووووووووون😂😂😂 بیسشم ی کاری میکنیم که تو دهن بیوفته
به چند تا تیک تاکر خوشگل و خوش نام هم میدیم چالشش کنن که از طریق تیک تاک معروف بشی.
خودتم یه لایو میگیری و توش آهنگ اخیر بی تی اسو میخونی تا آرمی ها هم حمایتت کنن اما نگو بایست کیه چون دهنت سرویسه😂
شک نکن دارکه😂😂 برای گریم هم بین کتفت تتو عقاب و تک چشم میزنم و تو موقع فرار از زندان لباست رو پشت به دوربین درمیاری😂😂یوهاهاها
اهان پی نیشن😂 چرا اسمش یادم نمیومد😂

قربونت برم جیگرررررررررررر معلومه ک من به اس بی خودم وفادارم😂😂😂

رونیا

رونیا😂😂😂😂😂
بزار بچه خوش باشه😂😂 میخوای بهش بگم بره کتاب های فروید رو بخونه؟😂😂
.Rooni Am.Namkookv:)
۱۲ ارديبهشت ۱۵:۳۷

جرررر 😂😂😂😂😂

خواهرت لایک داره 😂👌

RM. kiute.ARMY

بهش میگم البته با پس گردنی😂
.Rooni Am.Namkookv:)
۱۲ ارديبهشت ۱۵:۳۴

ددییی از تو انتظار نداشتممم😂😂😂😂😂

نه به انسان تبدیل میشه😂😂 

 

RM. kiute.ARMY

خواهرم کامنتو جواب داد:|
.Rooni Am.Namkookv:)
۱۲ ارديبهشت ۱۵:۲۵

بیبی من تو رو خر نمیکنم وااا 

این چه حرفیه نچ نچ نچ 😂😂

میدونی ... هر خری اگه پی ببره که واقعا خره ... به چی تبدیل میشه ؟

به گاو 🙂😂😂😂😂😂😂😂 

حالا میدونی هر گاوی اگه می ببره واقعا گاوه به چی تبدیل میشه ؟ 

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂 به خر؟
.Rooni Am.Namkookv:)
۱۲ ارديبهشت ۱۵:۲۲

فدات بشم ... 

بیبی ، مونی رو سر من جا داره .... اون کلی هوا دار داره 

عزیز دلم :) 

من اجبارت نمیکنم .... تصمیم با خودته .. به هر حال هر کاپلی یک سری تفاوت هایی هم باهم دارن ..... 

من به شخصه عدالتو دوست دارم ..... من میتونم طرف ددی باشم ... تو طرف مونی ‌‌‌‌:)))))) 

ولی بیبی من میدونه که رونی همیشه برندست هوم ؟

RM. kiute.ARMY

اخ هارتم رگش رفتتتتتتتتتتتت:"))))

آیسی
IC.7 .A
۱۲ ارديبهشت ۱۰:۰۸

دد چرا کامنت رونیمو تایید نکرده بودی؟؟؟؟ :/

الان دیدمش  😂😂😂😂😂😂

 

 

عشق مننننننننن

کیوتم

لاولی من

پرتقال نارنجی گوگولللللل

تو چرا نمیای موندد شیپر شی عزیزم؟ 😂😂😂

با اینکارت دل مونی رو هم شاد کردی کککککک 😂😂😂😂😂😂

متاسفانه تو همین یه مورد باهات مخالفم عشق کوشولومممممم:)

 

 

مونیی جرررررررررررر 😂😂😂😂😂😂

گمراه چیه؟ 😂😂😂😂😂😂

نگران نباش من تمام تلاشمو میکنم موندی شیپر بمانم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

(البت اگ رونی خرم نکنه تا اون موقع. تواناییش تو خرکردن ادما به خصوص من خیلی خوبه...)

RM. kiute.ARMY

بابا ب مولا تو مرام ما تایید نکردن نیس داشی:/
بمان بمان گاه خدا نمیخواد کافرین مسلمان شوند😂😂


رونیا
IC.7 .A
۱۱ ارديبهشت ۱۹:۰۹

رونیاااااااا اگ وب خودمو میگی ک من الان تازه بزرو تونستم ان شم الان میرم میبینم جواب میدم خوشگلم:)

 

 

جرررررررررر مسما 😂😂😂😂😂😂

خب پ اس بی حله دیگ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

مبارکهههههههه

با چی دبیو کنم؟

تو کدوم کمپانی؟

اوه اوه...

راسی ددی رونیا قرار شد جای پی دی نیمو برام پر کنه توم ک منیجرمی به به دیگه 😂😂😂😂😂😂

عا پ همون کیم اچور پکور 😂😂😂😂😂😂

اسمتو میگم خندم میگیره کککککک 😂😂😂😂

 

جرررررررررر 😂😂😂😂😂😂

 

 

جووووووووونننننننن ن من همون موندی شیپر کبیر باقی باقی میمانم ولی خب اگ خودت بگی  ددمون منم به عشق تو می پذیرم

😂😍❤

 

(یاد تخم جن افتادم جررررررررررر)

 

RM. kiute.ARMY

با یک اهنگ بیس دار گرل کراش که تو تو زندانی نظرت چیه؟😂😂بعد از زندان فرار کنی و تو خرابه های ماشین برقصی😂
کمپانی هم کمپانی اقای سای خیلی خوبه😂
هورااااااااااااا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

الهی:"))))

😂😂😂😂
رونیا
IC.7 .A
۱۱ ارديبهشت ۱۳:۴۵

*-*

 

 

جرررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اچور پکور چ سمیه دیگه؟ 😂😂

جعررررررر خوشم میاد خلاقیا

یاد سریالش افتادم عررررررر 😂

پ مخففش اس بی :)

به به پس زودتر برم شروع کنم کارمو به منیجری کیم اچور پکور (همون کیم خوبه؟ جئونم بش میادااا 😂😂😂😂😂)

 

 

بزا خود مونی بیاد بگه قبول داره یا نه جون دللللللللل 😂😂😂😂😂😂

 

RM. kiute.ARMY

یه اسم با مسما😂
نوکرم:")))
جووووووووووووون😂😂😂
دقیقا:"))
هرکدوم راحتی😂 منتها بر اساس تاریخ تولدم تو کره کیمم😂

اون خیلییی سر کیییییییفههههه من بزار بگممممممم😂😂😂

مون:
آیسی هرچی تو بگی عشقم حتی بگی ددمون من به عشق تو میپذیرم 😍❤
.Rooni Am.Namkookv:)
۱۱ ارديبهشت ۱۲:۵۴

عه؟!! 

این همه قربون صدقه آیسیم رفتم نیومده ؟ :/ 

 

خب ... سخنی با سجین 

سجییییییننننننننننن چراااااا فککککک میکنییییییی 

بمب اتممممم خوردههه به قلمتتتتت ؟؟؟

تو .... تو..... تووووووو در هر شرایطی عالییییی عمل میکنییییی .... انقدرررر به خودتتت انرژی منفی جذبببب نکننننننن.

مح دارم بهت میگمممم توووو بهترینیییی همین کافیه :) 

RM. kiute.ARMY

نمدانم:/

سجین
IC.7 .A
۱۱ ارديبهشت ۱۰:۲۵

یعسسس باتر کاردددددد 😂😂😂😂😂😂

 

من ک از خدامه :)

بیا بغلم عررررررررررر 😂😂😂😂😂

فق یه اسم مستعار خفن برات بزارم همه پشماشون بریزه 😂😂😂😂😂😂

خودم چی باشم؟

چی بپوشم؟

چی بخونم؟

لیریکامو کی مینویسه؟

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

مونی راس میگه؟ 😂😂😂😂😂

 

 

اصن اصابم ریدس سر این امتحانا اههههههه

RM. kiute.ARMY

منم زدم😂😂😂

اسممو بزار اچور پکور😂😂😂
سوییت بلاد خوبه؟😂😂
ی کالبریشن هم با نامجون میندازم برات😂😂😂


ارهههه😂😂😂

به تخمت لاو
.Rooni Am.Namkookv:)
۱۱ ارديبهشت ۱۰:۱۹

ای جون ..... عشقم ... فدات بشم ...ژولیئت قشنگ من 

.... گوجه سبز خوشمزه من ..

میتونی یه کاری برای رونی بکنی ؟؟ اون تا آخر عمر مدیونت میمونه *^*

بیا و ددمون رو بپذیر قربونت بشم ....آیس پک یخمکی منی توووو *0*

RM. kiute.ARMY

آیسی من قانع شدم نامرد:|

آیسی

مونی:
رونی چکار به آیس من داری خودت گمراهی بس نیست؟؟؟😒😒
IC.7 .A
۱۱ ارديبهشت ۰۹:۴۴

باشه رونی من قشنگگگگگگ خر شدم الان هرکی هرچی ازم بخاد حله تا میتونین ازین وضعیت استفاده کنین 😂😂😂😂

 

 

 

خصساصکخعاکخصاصعک/خصهعا/کخجض093

وایییییی مرسی ددییییی:) *-*

اصن حالا ک اینجوریه میرم خواننده میشم ک رسمن فنم حساب شی 😂😂😂😂

 

 

 

نخیرررررررر مونی ددمونو نمیپذیره مونددو میپذیره  😂😂😂😂

ینی حتا اگ مونی عم بپذیره من نمیپذیرم ددمون شیپر باشم 😂😂😂😂😂😂😂




پ.ن: ددییییی امروز امتحان شیمی دارممممم :/

RM. kiute.ARMY

عه تو هم باتر کارد زدی؟؟؟
اهان چش😂😂😂😂😂😂

فقط یادت باشه منمنیجرت میشمااا😂😂😂

خود مونی هم قبول داره ددمون مومنت هاش بیشتره😂😂😂

فاک به امتحان:| من پنجشنبه تصویری امتحانشو دادم.پ:/
.Rooni Am.Namkookv:)
۱۰ ارديبهشت ۱۸:۵۸

یا خدااااا 

مونی دست به دامانت کمکککک 

آیس پک خوشگل من *^* 

بیبی من همیشه طرف توئم ولی این شرایطو درک کن عشقم 

...........

دانمی عزیزم :") 

نگران نباش طرف تو هم هستم .... 

‌........

مونیییی بیا این بازی رو تموم کن و ددمون رو بپذیر

 

 

RM. kiute.ARMY

ای قربون شما دوتا نوگل نو شکفته😂

فدای تو برم*^*

والاع:/

آیسی
IC.7 .A
۱۰ ارديبهشت ۱۶:۳۹

😂😂😂😂😂😂😂

 

بل بل کشیدم 😂😂😂

 

هعی بد شد که :(

برو عای نید یو رو کاور کن برام بفرس 😂😂😂

پلییزززززززز احساس میکنم صدات خیلی بهش میخوره

راسی یبار بم خوندنو هم امتحان کن اونم برام بفرس 😂😂😂😂😂😂

کلن هرکار کردی بفرس دیگ من فنت شدم :)

 

 

امیدوارم...:/

 

رونییییییییییییی بیا بهش بگو طرف منییییییییی

 

RM. kiute.ARMY

مرسی😂😂

وای ای نید یو...باهاش ارمی شدم:")
اخ چشم چشم 😂😂😂😂
تو جون بخوووووووووواه😂😂😂😂😂
منم فنتم یادت باشه:")

رونیا
IC.7 .A
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۰۶

جررررررررررررر من ناموسن رو اعصاب تر ع خودم ندیدم دد 😂😂😂😂😂😂😂

 

 

ایییی حالا ک فهمیدی پاشو از روش...

میگم چقد منحرف شدم یه چنوخته... 😂😂😂😂

 

بوس به لپ هردوتون😁💚 (من سبزو دوس دارما منظورم نفرت نی😂😂)

 

 

اره جون آیسی هم دیشب گوش دادم هم امروز :)

من چیزیو ک دوس داشته باشم دیگه ول کن نیسم بقیه کاوراتم بفرس پلیییزززززززز

خیلی خوبیییییییی :)

 

لعنتی دوپ پارت شوگارو هم یاد داشتم ولی یادم رف :|

اسم ماهی اصن بددرفته...من خودم یه پا جلبکم -_-

 

 

نخیر رونی طرف منه :|

 

 

 

RM. kiute.ARMY

خوب ندیده باشی😂😂

ماه رمضون ماه میهمانی خدا خجالت بکش تباه😂

اهان بعله بعله😂😂

همین یدونه رو دارم چون بقیه رو پاک کردم😂
فدای آیسی برم من ک:")))

بخونی از روش یادت میاد😂😂
جوووووووووووووون😂😂😂😂😂

نخیرم:|
IC.7 .A
۰۹ ارديبهشت ۲۱:۰۰

جررررررررررررررر جررررررررررررررررررر جرررررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂

راحت باش عزیزم

 

ناموسن راستشو بگو خب :|

لازم نیس برا نریدن تو روحیم اینو بگی خودم عای نو ک صدام عنه

ولی ریعکشنت خعلی کراش بود :)

 

ن ن حالا من ی شری گفتم دیگ 😂😂😂😂

 

عن کثافت خوش صدای گوز:")

ممنون عبضی لنتی جذاب 😂😂😂😂😂

 

ولی نامسن خوب بود؟ سوخی ک نمیکنی؟

RM. kiute.ARMY

راحتم بخدا😂*شلوار کردی اش را بالا میکشد*

من خیلی رکم در حقیقت اصلا دل بقیه به پشمم نیس:)

جوووووووووووووون😂😂😂😂

من شوخی دارم اخه:/
IC.7 .A
۰۹ ارديبهشت ۱۸:۱۵

جررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂

اره باو راحت باش من کلن موجود رو اصابیم 😂😂😂

 

من اونم پایم ولی با پایین تنه بیشتر حال میکنم 😂😂😂😂😂😂😂😂

استغفرالله تسبیح من کجاس پ؟

کروکودیل... 😂😂😂😂

جرررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂

مونی عشق منه عا

توام هسی 😂😂

 

 

خشماطدخاخکهنگحجمگحکخنهتاعغلبفیقسطبزلراذتهخنح34567

عررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررر

اسید چرا ؟؟؟

این خیلییییییییییییی خوب بودددددددددد دورو و ور 12 بار یا حتا بیشتر گوش دادمش و خیلی خوب بود :)

تواناییت تو سریع خوندنو بشدت تحسین میکنممممم

من ووکالم بهتره یبار یکی از کاورامو خصوصی میفرسم فق دم دستت تیغم باشه صدامو شنیدی درجا خودکشی کنی تو مخت نمونه

تعریف از خود نباشه...(دیقن هس )

رپ دچیتا رو حفظم کلن :)

 

 

رونی؟ بیبی؟

قرار بود طرف من باشی ک...

گلبم شیکست....

 

RM. kiute.ARMY

خو نیستی😂😂😂رو اعصاب ندیدی لاوم😂

تسبیحت زیرم بود مبانههه😂😂😂

نوکریم منی مونی دربست😂😂😂

بگو جون من:"))))) مرسی لاو مرسی از گوش دادنت:")))) بوس به پرده صماخت*3*
رپ دچیتا...اوکی..ایم فاین:")

یاااا رونیا تحت حفاظت منه:|

رونیا
Kauo sheka
۰۹ ارديبهشت ۱۸:۱۳

وای ددی ،صدای تو بود ؟!خدایی!!!!

الان انتظار داری بهت بگم ددی ،تو رو خدا یکی منو جمع کنه ،چراااااا؟!🤣🤣🤣🤣

بعد میگه بگین ددمون ،چطوری؟!!!😁🤭🤭

بیبی خوبی باش ،وای چقدر کیوت بود 😂😂😁😁😁😍

RM. kiute.ARMY

بابا مگه به صداست؟😂
تازه صدام کیوت هم نیست:|
از نظر هیکلی من خیلی گنده تر از مونی ام😂
.Rooni Am.Namkookv:)
۰۹ ارديبهشت ۱۵:۵۹

ددمون ایز ریللللللللللللللللللللللللل 

آیسی عشقم .... بیب دلم نمیخواد باهات مخالفت کنم 

اما ...... موندی تو کتم نمیره ... با ارز پوزش از مونی خوشگلم 

کیا میخوان اقتدار ددی رو حفظ کنن ؟؟؟؟؟؟

نترسین نترسین ما همه با هم هستیم :") 

ددمون ایزززززز رییییبیییلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

 

RM. kiute.ARMY

رونیا تو عسل بهتشی من تا ابد هستی:"))))


آیسی
IC.7 .A
۰۹ ارديبهشت ۱۴:۱۹

عاووووو چ قشنگگگگگگ خانواده پدری منم ترکن ولی مادریم فارس

 

ودف؟ میلیراد؟ یه ادم دیگ چق میتونه کصدس باشه؟//؟/ :|

منظورو ک گرفتی دگ میلیارد ... :|

این جیگرتم قشنگ از توش صد تا فحش مثه : عوضی . رومخ.چندش..چرا این بشر انقد سمجه .... ک بخام بگم سان میشه درمیاد 😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

جوننننننننن منم از کلامی خوشم نمیاد باید حمن طرفو به گ* بدم ولی این یهدفه رو اصلن نمیخام دعوا فیزیکی باشه 😂😂😂😂😂😂😂😂

جررررررررم من 😂😂😂😂😂😂😂😂

من روحم فق مثه خودم کرم ریز و رو اصاب و پر حرف و موندی شیپر و مینی نامجونه گفتم در جریان باشی 😂😂😂😂😂😂😂😂

اگ از روحم خوشت نیومد بده به مونی چون مونی گف جدی نگیرمت 😂😂😂



عا راسی دیدم یجا نوشته بودی دختری پس نمیتونه صدات بم باشه ولی برا من یجورایی بمه واقن :/

بم صافته ن دیگ خیلی بم مثه مال پسرا😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

عه!!
اره بابا من یه عمر با کصدستا بزرگ شدم😂😂
نه بخدا عسلم 😂😂فدایی داری


نه من تو کار پایین تنه نیستم بالا تنه مخصوصا صورت با مشت😂
نه نگران نباش😂 من سه تا بچه ی کرورکدیل بزرگ کردم😂
مونی غلط کرد با تشکر😂

اوفف:")
کاش از این صداها داشتم:"))
این جدیدترین کاورمه:/
اسید دارین یا بدم تا بشوری گوشاتو؟:|
https://uupload.ir/view/صدا_۰۰۲_qxb4.m4a/
Katrin Park
۰۹ ارديبهشت ۱۴:۱۳

تا وقتی اکانتم درست نشه ربات و فحش میدم 

 

ربات بیشعووور دسته خر

 

اوه کاپل اصلی قرار بود ددی و مونی باشه😂

 

چه لاپوشونی زیبایی ما اصلا نفهمیدیم

RM. kiute.ARMY

حالا نگو و به رومون نیار😂😂
IC.7 .A
۰۹ ارديبهشت ۱۴:۰۶

جرررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

چ خوب حفظیش دد 😂😂😂😂😂😂😂😂

من در حد همون هارمانم اولش...

 ودف؟ چ معنی عجیب و بسی به غایت خنده داری دارهههههه 😂😂😂😂😂

 

 

ددی این لاوت از صد ک هیچ یه میلیراد تا فحش بدتره 😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

 

عههههه خدا نکنه من این همه دارم سعی میکنم ددیو راضی کنم به دعوا کلامی راضی شه 😂😂😂😂😂😂😂😂

باعشه پس خودت گفتیا...

اگ منو کشت خودت میدونی روحمم میفرستم بیاد سراغت به عنوان مجازات تا اخر عمرت پیشت باشه تا عذاب بکشی 😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

چون ترکم معنیشو تا ی جاهایی میفهمم و حفظم...ترکی استانبولی یکم فرق داره😂😂

اوفففففف جوننننن که جیگر😂😂😂

من اصلا کلامی تو وجودم نیست جاست فیزیکی و خین و خین ریزی😂
اخ جون انقدر روح دوست دارم😂 روح نوازم اصن😂
^^ Yui.vkook.tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
۰۹ ارديبهشت ۱۱:۱۲

جررر مونی همین که درخواست اسمات کردی نشون میده تو فقط درخواست های هورنی میکنی🐯😂😂😂😂

moon🌛 Child🌜

چون کاپل درخواستیم فرق داشت و حتمن باید با اسمات بود😈😈
این ورژن اصلیش نیس که فق یه لاپشونی سادست😈😈😂😂
^^ Yui.vkook.tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
۰۹ ارديبهشت ۱۱:۱۰

ببخشید ددی جان اما موندی شیپ باحالی بیددددد

moon🌛 Child🌜

جونننننننننننننن همینهههههههههههههههههه یعسسسسسسسسس تدر کلبه قلب مونی به روی همه موندی شیپرا بازه😎😎😎😎
Katrin Park
۰۹ ارديبهشت ۰۰:۲۹
بحث من جداست؟

داداش من همونی ام یه زمانییییی


یعهعععععه زمان خیلیییییی دووور

(همچین میگم دور انگار سایت ۲۰۰۰۰ سال قدمت داره😂)

خلاصه داشتم میگفتم

در زمان های بسیااااار دور

که دوران جاهلیت هم محسوب میشد من همه نظرتم رو خصوصی میدادم
و یکی میزدم تو سرم
و بار بعد دوباره از شدت حواس پرتی دوباره نظراتی که مال نویسنده بدبخت بود رو ...

هعیییی

من میرم یه دور بزنم از مناظر دیدنی سایت دیدن کنم


چند نکته:
اینجانب بسیار حواس پرت میباشد

همچون نامجون مخرب اعظم
و همچون آگوست‌دی دنیا را به چپش گرفته و میخوابد

به تازگی از شیپ یونکوک خوشش آمده
و ازتمامی شیپ ها استقبال میکند

از نظر سنی پیر هرات
ولی از نظر رفتاری کودکی بیش نیست

اهم خب دیگه همه ی پته هام ریخت رو آب

اااااللللفرااااااررررررر

RM. kiute.ARMY

پیش میاد دیگه😂 منم زمان جاهلیتم فیلم طنز بود😂😂

وای یونکوک:"))))))))))

چقدر خوب ک اعتراف کردی😂 بازم بیا اعتراف😂
Katrin Park
۰۹ ارديبهشت ۰۰:۱۷

چرا من یه چیز باحال تر از فرست سکند پیدا کردم که انقدر باهاش تو سایت حال میکنم؟؟

 

 

خاطرات یک اسکل😂

RM. kiute.ARMY

دور از جون اما این تن بمیره خیلی رو اعصاب بود😂
Katrin Park
۰۹ ارديبهشت ۰۰:۱۴

ددی یه حسی بهم میگه وقتی میخولی کامنت‌ها رو جواب بدی موندی شیپرا منو جویدن

حمایتم کن جذبه ات رو نشون بده 

وگرنه گازت میگرما🐯

RM. kiute.ARMY

من از اموالم به بهترین نحو ممکن حفاظت میکنم.
Katrin Park
۰۹ ارديبهشت ۰۰:۱۲

خجالت بدترین درد دنیاست

هعییییییع 🍃

 

وانشات جالبی بود

RM. kiute.ARMY

منم خجالتی ام:")

مون:بخاطر همین اسم وانشات خجالتیه عشقم 😎👌
💞Sh.S TaeKook
۰۸ ارديبهشت ۲۳:۵۴

😐🎉

زشته اگه الان کامنت بدم ن؟:/

میرم سراغ ادامه کارام اودافز😐🍭

*لیسیدن*

😐

*ابنبات🍭*

moon🌛 Child🌜

زشت چی اخه😂😂😂💔💔💔
شادی خواستم فقط یاد اوری کنم عاشقتم😍😍😍😍
Fargol
۰۸ ارديبهشت ۲۳:۳۰

وای ددی عررررررر این چیه دیگه خیلی خوبهههههه مرسیییی ( هنوز هم ترس از امتحانات نهایی) حالا دیگه مهم نیست این سوزشم کمتر شده........

RM. kiute.ARMY

فدایت فرگل جوووووونم*0*
IC.7 .A
۰۸ ارديبهشت ۱۸:۵۵

احساس کردم این «هه » ت بدجور هارمانم داره...

هارمانم بابا نرده چارشافم... 😂😂😂😂😂😂😂😂

 

😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

چشم من ک رفیدم ولی متاسفانه باید مونیو تحمل کنی 😂😂😂

 

مونییییییییی شکلات من چیشد پسسسسسسسسسس

 

 

RM. kiute.ARMY

گوردون بو پاکتلر پاکندر بونیم منیم درمانیم
هوبا یواش آچیلدی فرمانیم😂😂
معنیش خیلی خنده دارهههه😂😂یعنی چه فرمونم باز شد😂😂😂

مونی رو سلاخی تحویلت میدم لاو😂

مون:
ایسی شکلات چیه تو جون بخواه لاوم😍😍😍
تهدیداشو جدی نگیر همینطور که من نمیگیرم کنچانا😂😂😂
GBTS Piper
۰۸ ارديبهشت ۱۵:۲۶

باب ددی دلتو به اینا خوش نکن اگه صدات بشنون صد و ده درشد میرن موندی شیپر میشن 

ددی ولی من اصن رابطه ی دختر پسری دیگه برام عادی نیست از بس دروبرم لزبینه دخترخالم 5تا از دوستام تو مونی دیگه یونا جینا دیگه این همه ادم 

ولی خدایی ابهتت ریخت پایین با این صدات 

چرا من انقد به صدا گیر دادم 

و اینکه ته نامردی نیست چه ربطی داره که مونی جلوتو مث فنچه(نه که حالا شماهارو دیدم طبق گفته ی تو)

ینی چی مث فنچه اگه مث فنچ باشه اصن ادم میتونه با فنچ رابطه داشته باشه ها؟ 

اونوقت که بدبخت از درد میمیره که 

بعد اصن بچه به دنیا میاد؟

شمادوتا دعوا نکنین 

اگه دعوا کنین میام جفتتونو میگیرم 4 همسر اون وقت دارم خود دانید 

دیگه ببینم جفتتون با سر این دعوا کردین واقن پامیشم میام اراک و تهران جفتیتونو برمیدارم و مشد میارمتون مشدم مث تهران موش نداره(موشاشششششششششششش خیلی ترسناکن)

دیگه قضاوت به خودتان است تا وقتیم من ندیدمتون حق ندارین بگین کی تاپه کی بات من باید تصمیم بگیرم من یک عالمه پیرهن پاره کردم دکی 

و اینکه همونطور که گفتم ددی بات سود بیشتر میکنه مهربونی دریافت میکنه لذت بیشتر کمرش دردبگیره تاپه نازشو میکشه واقن اینارو دوس نداری؟ ها؟

 

RM. kiute.ARMY

مگه به صداست فقط؟؟😂😂من دخترم صدام ک نمیتونه بم باشه
عاعاعاعا اشتباه نکن منو ادمین مونی همو دوست داریم اما استریتیم و در به در دنبال فن بوییمT-T*سینگل های بد بخ*
صدا؟اما گیر نمیدی به نظرم
جرررر😂😂😂😂
ما دعوا نمیکنیم اصلا😂😂 ولی وقتی تنها میشیم ابراز علاقه هامون یکم درد داره😂*یاد چک و لقد های خود می افتد*
تهران موشاش؟ ترسناک نیستا😂😂😂
نه اصلا خوشم نمیاد چون اصلا بلد نیستم ناز کنم😂
Katrin Park
۰۸ ارديبهشت ۱۵:۱۵

اگه میخوای میزان دوز توهمم رو بدونی فکر کنم لینک دانلودش قبلا فرستادم😂😂😂😣😣😣😣

 

فقط اگه منتشر بشه باید از بیان فرار کنم

 

به صورت ناشناس برگردم😂😃

RM. kiute.ARMY

لینک دانلود چی؟😂

چرا اخه مگه چسه😂
Katrin Park
۰۸ ارديبهشت ۱۵:۰۵

ولی من ددی رو تاپ میدونم

 

 

فراااار میکند که این فرار منطقی تر است...

RM. kiute.ARMY

تو عزیزدل منی فدات شم:")
*گریستن از شوق*
Katrin Park
۰۸ ارديبهشت ۱۵:۰۰

اصلا یه سمی بود که هیچ پادزهری نداره😂

RM. kiute.ARMY

دقیقا😂😂😂
Katrin Park
۰۸ ارديبهشت ۱۴:۵۸

ام شاید اره شایدم نههه😂😂

 

من که میدونم قبلا لو دادم

RM. kiute.ARMY

اصلا بحث تو جداست کلا😂
Katrin Park
۰۸ ارديبهشت ۱۴:۵۸

ددی دیگه بهم از اون دارو الفی هات نده

دل پیچه گرفتم

تازه دیشبم توهم زده بودم جیمین از جیهوپ یه دختر داره

از تهیونگ یه پسر

RM. kiute.ARMY

بخدا ادمین مونی جاهاشو جابه جا میکنه کرم :|
ناموسا توهمت سنگین بود😂 ال اس دی رو مستقیما میخوردی این همه دوز توهم نداشت😂
Katrin Park
۰۸ ارديبهشت ۱۴:۴۴

اره دیگه

ددی سن منم سکرته 😎😂

RM. kiute.ARMY

ولی از من بزرگ تری اره؟😂😂
Katrin Park
۰۸ ارديبهشت ۱۳:۵۳

من تصمیم گرفتم دیگه چیزی ننویسم میخوام برم غاز بچرونم

RM. kiute.ARMY

کجا کجا؟:|
تازه پیدات کردم لاو:")
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۸ ارديبهشت ۱۳:۴۴

شادی چرا انقد(با عرض معذرت)گوه میخوری...

قلممممم به اینننن زیبااااییییییی

به این گووددییییی

موضوع به این قشنگییییی

هی خدایی تصور کوکی با اون لباسا و میکاپ دیک نداشته منم راست کرد😐😂💔

جرمممم مونی انقد...😂

RM. kiute.ARMY

استغفرلله برو سر جانمازت ملعون😂
IC.7 .A
۰۸ ارديبهشت ۱۰:۵۲

خوبه چنتا ددمون شیپرم پیدا شد ...

ولییییییییی

 

#موندی_فوراورررررر

 

 

 میترسم یه چن وخ دیگه جنگ بین موندد و ددمون شکل بگیره 😂😂😂

 

ولی من تا پای جان مونیو تاپ میدانم :)

 

اون دلبندی ک گفته بود مونی کیوته:

 

دلبندم کیوتی کیوته و از اسمشم مشخصه دیگه مونی یه عدد تاپ ددی واره 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

مونی بهم چیزی نمیدی دارم این همه از تاپ بودنت حمایت میکنم؟ 😂😂😂😂

من شوکولات موخاممممممممم

RM. kiute.ARMY

هه...

فن وار😂😂😂😂
نخیرم اصلا این طور نیست😂😂
برید دوتاتون از جلو چشمم خفه شید😂
🙄. Saraw
۰۸ ارديبهشت ۱۰:۵۰

یا یاااا یااااااااا اصلا دیگ نمیشه ذهن منحرفم کنترل کنم لعنتیااااا جییییییییییییییییغ

جییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ😶اصلا دیگ نمی تونم با ویکوک بخونم نمی تونممممم جییییییییییییییییییییییییغ 

*ذهن پاکممم هق🥲🥲🥲

 

یه چیزی فقط منم ک موندی شیپ نمی کنم ودففففف چرا موندی چرااااا 

اوک قبول ددی کیوته ولی مونی هم تاپ نیستتتتتتتتت🥲🥲🥲بوخودا نیستتتت نیستتتتتتتت

اینا یکی از یکی کیوت ترن هق🥲🥲🥲

*آماده برا بلاک شدن 🥲🥲🥲

 

 

#ددمون_شیپر_فوراور🥲🙂

 

 

RM. kiute.ARMY

سارااااااااااااااااا
من ابهتم بیشتره مگه نه لاو؟!
وای ک چقدر دوستت دارم:")
army-l
۰۸ ارديبهشت ۰۸:۱۷

ددی گوشیم پوکئددددددد  

خوبی چه خبر

RM. kiute.ARMY

چرااااااااااااااا؟؟؟
خوبم تو خوبی لاو؟*^*
hasti_a writer
۰۸ ارديبهشت ۰۰:۴۲

52 امین کامنت ام . 

 

سایت و که ترکوندین با فیک و وانشات و اینا . 

اینم ویکوک عه .. مال شادیه .. اسماته .. 

( لبخند دیوث وار بر لب )

 

شادی :/

دلت کتک میخواد هی به قلمت میگی بد ؟ میگی مزخرف ؟ 

یه بار دیگه به قلم یکی از بهترین نویسنده های مورد علاقه ام توهین کنی من میدونم و تو ! 

 

کیوتی

مهم اینه که با هم شیپ شدین . حالا تاپ و بات مسئله ای نیست اونو با هم حلش کنید .  

# ای_ام_موندی_اند_ددمون_شیپر 


 

RM. kiute.ARMY

سویج فور اور قربونت بشم من😂😂😂
والا:|
منم میام کمکت:/
^^ARMYeganeh^^
۰۷ ارديبهشت ۲۰:۵۱

😂

راستی ددی از دیشب هر چی تلاش کردم وارد سایت بشم مینوشت از آی پی شما درخواست های مشکوک (://)دریافت شده تا ۲۴ ساعت فیلتر شدم😐💔

چرا همچین شده بود؟:/

RM. kiute.ARMY

بیان خر شده به دل نگیر😂
Army Girl
۰۷ ارديبهشت ۲۰:۰۷

خیلی قشنگ بود انگشتان نویسنده رو از راه دور می بوسم😂❤

معذرت میخوام اگر در بخش وانشات شما پیام  اینجا پیام میدم🙏💟

دددددددددددددددددیییییییییییییییی

به خدا تو مسلم نیستی😐

چرا فن فیک old love رو برداشتی؟

من با هزار تا امید ورز اومدم دیدم برش داشتی😢😥

RM. kiute.ARMY

می توووووو😂😂😂

چرا منه صحنه سازی میکنید؟😂
انتشار در اینده است ساعت 8 میاد😂
ستایش
۰۷ ارديبهشت ۱۹:۵۸

سر قبرم خرمایی بدین ک توش جای هسته گردو باشه......🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆

بگید خدابیامرز گردو تو خرما خیلی دوس داشت......💛✨🔪🔪🔪🔪🔪

شادی نکن با قلب من......نکننننننننننننننننن😭💜😭💜😭💜😭💜😭

RM. kiute.ARMY

دور از جون عههههههههه:|
شادی کارش همینه:")
sahra
۰۷ ارديبهشت ۱۹:۴۸

وای من تازه اومدم تو سایتتون خیلی خوفه///  راستی  rm  سالته / اسمت چیه  / چرا ددی صدات میکنن   why----

RM. kiute.ARMY

من75 /17 سالمه*^*
اسمم سکرته😂
بخاطر تشابهاتم به بایسم*^*
FS
۰۷ ارديبهشت ۱۹:۳۷

پس فیک old love چرا تو سایت نیست؟ یا برا من نمیاره

RM. kiute.ARMY

انتشار در آینده است جیگر*^*
ی بدبخت فلک زده
۰۷ ارديبهشت ۱۹:۰۰

چرا ابهت ددی رو زیر سوال میبرید لعنتیا😂😐

ددمون فور اور😔💔

حرف نباشه😂🍳

با ماهیتابه میاما🍳🙂

RM. kiute.ARMY

تو عسل منی میدونستم:")
Mitsuha Teakook
۰۷ ارديبهشت ۱۸:۱۱

و باز هم هنری دیگر از اس اچ اس واقعا که قلمت محشره. عالی هستی حرف نداری

فایتینگ خیلی خوب بود💛🧡❤✌

RM. kiute.ARMY

خداوکیلی کی بهتر از اون؟ که بهترینه؟:")
x.gir
۰۷ ارديبهشت ۱۶:۵۰

پلیززززززز 

از این به بعد یه رده سنی بزار قلبم هنوز داره خودشو می کشه😂😬

RM. kiute.ARMY

بزار یه جا یادداشت کنم یادم بمونه😂
Minooo
۰۷ ارديبهشت ۱۶:۰۰

 قبل اینکه کاور پی دی اف رو ببینم نفهمیدم نویسنده همون شادی که لغبشو یادم نیسته 

بعد اینکه کاورفیکو دیدم تو دلم انگور آب شدا 

نویسنده واتپد داری؟

 

 

 

RM. kiute.ARMY

اس اچ اس ملقب به ساقی😂
فکر کنم تل داشته باشه*^*
مریم قرونه
۰۷ ارديبهشت ۱۵:۳۳

ییییییییییییییییییییییییسسسسسسسسسسسسسسسس

صدمین دانلود و بیستمین لایک مال من بود.

.

.

.

.

(عینک ریبن خود را شاخگونه ازچشم برمیدارد.)

.

.

.

.

پ.ن:چقد مزخرفه که لبتاپ ایموجی ندره(اشک...اشک)

RM. kiute.ARMY

جووووووووون تو فقط رند کن😂😂😂

لذتش به تصورشه😂
Katrin _Army
۰۷ ارديبهشت ۱۵:۲۹

سلام مونی جونم و ددی جونم...

میخواستم بگم فردا وقتی پارت جدید فیک the blood kingdom آپ بشه دیگه آپ نمیکنم تا وقتیکه فول شدشو بدم خدمتتون 😆

سوری بابت همه چیز ولی فکر کنم فولشو هر چی سریعتر بدم بیرون بهتره پس دیگه پارتی نمیذارم.. یکم دیگه صبر کنین من فولشو میدم بیرون😂😘

بازم ممنون ددی و مونی و بانی خودممممممم 💜💜😆😁

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

الهی کاترین جونم:"(
اشکال نداره لاو مرسی بازم انقدر برای ما ارزش قاعل شدی و انقدر مسئولیت پذیر بودی که اومدی و بهمون اطلاع دادی*^*
همیشه موفق باشی عسلم تو هر زمینه ای*0*
AvVvA,army
۰۷ ارديبهشت ۱۴:۵۰

عاقا من ک نفهمیدم درباره چی حرف میزنید ولی منم ددمون شیپ میکنم😆

 

اخه اصن بگو به تو چ خودتو میندازی وسط

من واقعا عذر میخوام😑

moon🌛 Child🌜

یاد اون ویس معروف ددی افتادم که میگفت

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
صحیح.....😂😂😂😂😂😂😂
دد:دیگه اگه وویس دادم😂
AvVvA,army
۰۷ ارديبهشت ۱۴:۲۷

واااااااااااااااای شادی شییییییییی بازم برامون فیکشن اوردههههههههههه

من عاااااشق نوشته هاتم،خیلی قشنگ و با احساس مینویسی،هر روز ک تو سایت پلاسم دلم میخواد فیکشن جدید بزاری و منم تو دو دیقه بخونمش😅😅😅

moon🌛 Child🌜

اونم چه فیکشنیییییییی💖💖😂😂😂💕💕
vimin shiper
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۴۶

هق هق زیبا بود...

حس میکنم شادی داره دارمون میزنه+-+

moon🌛 Child🌜

شادی ایز مایی لاولی🤧💕
^^ Yui.vkook.tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۴۱

جرررررر خوندمششششششش 

میگم مونی تو همیشه اینقدر درخواستیات هورنینننن😂😂😂😂جرررر 

 

moon🌛 Child🌜

باورکنید من از نویسنده درخواست اسمات کرده بودم همین😂😂😂
^^ Yui.vkook.tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۳۱

😂😂😂😂😂مونیییییی خیلییی خوبی 

جررر بحث موندی شدددد😂😂

باید بگم منم موندی شیپرم 😂😂😂

# موندی ایز فاکینگ ریل 😶😂

moon🌛 Child🌜

جونننننننننننننننن هروز داره موندی شیپرای جدیدی وارد قلبم میشه یعیس اینه😎👌
دد:یویی:") دلت میاد؟
^^ Yui.vkook.tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۲۷

😂😂😂😂،جرررر همزمان دوتا ویکوک دان کردم ددی 

moon🌛 Child🌜

نوش جونت😂😂
Snow Boy
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۲۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

الاننن میدونییییییییی یاد این افتادم ک کوک به چیم میگفت :قلب من، یا نعناع من

چیم به کوک میگفت :عمر من،مرد من 

و هزارات القابی ک بهم نسبت میدادن و من فقططط تعجب میکردممم ک ذهن نویسنده از چی ساخته شده ک میتونه اینقد قشنگ توصیف میکنه و مینویسه

وقتی جیمینو دزدیدن و کوک به شدت از لحاظ جسمی اسیب دید وقتی بونگی زنگ میزنه به کوک نفس کوک نمیومد بالا تنها چیزی ک به یونگی با مشقت فراوان گفت این بود که

هیونگ قلبمو بردن

و فصل دوم به پایان رسید و من میخواستم زار بزنممممم

 

کوک ی شخصی سرد و سنگیه، جیمینم همینطور ولی وقتی پای کوک میومد وسط ی ادم دیگه بود

ی باز چیم نزدیک بود چون کوکی باهاش حرف نمیزد و هر چیم میگفت صدای کوک در نمیومد تهدید کرد کوکو ک بلایی سرخودش میاره ولی کوک بازم حرف نزد وقتی یهو به خودش اومد کوک دید جیمین وسط اب و تو دریاس، و اینجا ما کوکی رو داریم ک فوبیای اب داره ولی بازم میپره تو اب و ......

 

 

ادرس فیکو میفرستم واتس اپت خب برو به نویسنده ش بگوووووو

 

****** *** **** ** *** ** ****** **** ******* ***** 

RM. kiute.ARMY

حس سینگلیییییییییییییی بهم فشار اوردددددددددد:"))))))
الهی بمیرمممممممممممممممممممم:"(((((((((((((((((((((((((((((
سمیزاعهثلنزغبلنغینزعبیسعغزنسلبیتزفلتئرتزیبر

وای نهههههههههههه اونیییییییییییی چقدررررررررررر عاشقانهههههه استتتتتتتتت!!!!!

چش اونی میرم بهش میگم خدا کنه قبول کنه و سایت منو منور کنه*0*

اونی ناموسا الان گفتی نمت به جز کوکمین تصورش کنم:/
moon🌛 Child🌜
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۲۲

هعی باش اونی هرچی تو بگی🤧🤧🤧🤧💔💔

moon🌛 Child🌜

هعی خودم تگت میکنم😂😂💔💔
دد:نگرانت شدم😂

اونی
Snow Boy
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۲۰

#مونییییییییی

تو کیییوتییییی تقصیررر من نیستتتتتت کهههههههه😂😂 چیکار کنم کیوتیییی به نظرممممم

هر کارم بکنی کیوتی بازممم در نظرمممم😁😁

RM. kiute.ARMY

اونی اونو ولش کن مهم خودمونیم😂

مونی
Snow Boy
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۱۸

😂😂😂😂 

کیوتییییی ی فیکککک پیدا کردمممممممم خوبببب متفاوت و خاص مثل بلاییندددددد

کوکمینه کاپلش ۲ فصلش تموم شده س تو واتپد فصل سومشم میزارههه بزودیییی میگم میخوای اجازه شو بگیری از نویسنده ش؟؟؟؟؟ 

هررر چییییی بگم از قشنگی فیکششش ها کم گفتمممم لعنتییییی هارت ادمو خرد و خاکشیر میکننهه😭😭

داستانشم اصلن کلیشه ای نیستتتتتتت و ی موضوع متفاوته 

الان یاد قسمت اخر فصل دو افتادم قلبم اتک خوردددددددددد

RM. kiute.ARMY

یا موسی بن جعفر:")
این بهترین خبر برای منه چون دل کوکمینرا شاد میشههههههه
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
یا خدااااااااااااااااااااااااااا
یعنی میشه؟؟؟
Snow Boy
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۱۱

راس میگم خوب کیوتی هر چیییی من از مونی دیدم کیوت بازی بودددد مثل اینکه اینقد جیمین تو فیکا باتم و کیوته بعد یهو ببینم تاپش کردن واینا تو مخم نمیرهه کههههه😂😂😂 به همون جیمین کیوت عادت کردم

 

 

مونیم الان اینحوریه اینقد کیوت بوده و اینا الان نمت هضم کنم تاپ بودنشو

RM. kiute.ARMY

اهان درسته درسته باهات عین چی موافقممم😂😂😂😂

اونی جونم من باید سرتاپاتو طلا بگیرم😂
moon🌛 Child🌜
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۱۱

اععععععع اونییییییی😂😂😂😂😂ناامیدم کردی اصن😂😂😂😂😂💔💔💔👌👌

RM. kiute.ARMY

گمشو اونی منه😂
moon🌛 Child🌜
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۱۰

اوه نه دد فقط با همینا خوش نبودم هنوز اون ویسات تو گوشم داره پلی میش😎

شاید تو شات ی جور دیگ اذیتت کردم

اما تو واقعیت روح و روانتو به گاج دادم هاع هاع هاع هنین برام بسهههههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

اوخی باشه لاولی*^*
بسه روانی😂😂
Snow Boy
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۰۷

مننن مون تاپ تو کتم نمیرهه :/

همیشع مونی روو کیوت دیدممم ولی کیوتی ددی وار تره به نظرمممممممممم

 

من ددیمون شیپرمممم اصننن😂😂

RM. kiute.ARMY

اونی جونم الهی قربون وجودت برم من ک پر از نور و صفا و صمیمتههههههه*0*

قربونتتتتتتتتتت برم😂😂😂
Vkook. Darya
۰۷ ارديبهشت ۱۲:۵۰

مونیاا من خیلی وقته موندی شیپرم رو نمیکردم 😂😎😎

ولی اون ورژن دیگهه خیلیی باحال بوداا (خنده شیطانی)

جررر من چقدر بیشعورم بی هیچ خجالتی اومدم میگم خاک تو سرت دریا 😂😐

RM. kiute.ARMY

ایرادی نداره من چرا باید از شماها ناراحت بشم؟😂
وقتی میتونم عامل اصلی رو بکشم؟😂
Mia Kim
۰۷ ارديبهشت ۱۲:۴۲

مونی در خواست هاش خیلی هورنیه🤣🤣💔💔

RM. kiute.ARMY

مونی شیطان رجیمه😂
Mia Kim
۰۷ ارديبهشت ۱۲:۳۲

شادی ، شادمون کردی ، قلمت رو روح و روان آدم میره

RM. kiute.ARMY

خدا سایه اشو از ما نگیره:")
Katrin Park
۰۷ ارديبهشت ۱۲:۲۷

مردم چه تند تند کامبک میدن بعد من تو یکیشم موندم😂😂

RM. kiute.ARMY

منم خیلی وقتی تو س 428 فیکم گیر کردم میگن یکی رو بکشم تموم شه برعه😂
Mia Kim
۰۷ ارديبهشت ۱۲:۲۲

دقت کردید فیک ته گی هم باشه می زنیم رومنس🤣🤣🤣💔💔💔

RM. kiute.ARMY

اوهوم:|
.Rooni Am.Namkookv:)
۰۷ ارديبهشت ۱۲:۲۱

ددی من طرفدارتم 

همدل و همیارتم 

بدجور گرفتارتم 

نوکر سینه چاکتم 

بنده ددمون شیپ میکنم ..... حرفم نباشه..یک ددی باید 

ددی باشه :) یک مونی هم باید ماه ددی باشه ...... 

صلواااات (الله هم....

RM. kiute.ARMY

تو عشققققققققق منییییییییی رونیاااااااااااااااا
فدااااااااااااتتتتتتتتتتتتت بشمممممممممممممممممممممم
GBTS Piper
۰۷ ارديبهشت ۱۲:۱۱

هعی چی میخواستم بگم هااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ددی تو نه به ابهت سنت نه به مکنهی ادامین بودنت نه به صدات بابا تاپ بودن بت نیومده دیگه 

اذیت نکن عه 

به به مونی ددی اگه مونیو این زیر تگ نکنی بدون خفت میکنم 

خب مونی ببین همین تنبیهی که برزگوار استاد کیم تهیونگ کرد تو با ددی بکن و اینکه یکم بیشتر از استاد برزگوارمون بش سخت بگیر که قشنگ دیگه مطیعت شه و اینکه ددی اگه منو بلاک کنی بدون منو مونی جفتی میریزیم رو سرت 

هعی ولی ددی صدات تنش خیلی کم بود ولی خوشگل بود صدات دوسش داشتم 

دیگه دیگه مونی ببین من دوتا زن داشتم تجربه زیاد دارم ثمرشم شد4تا پس درنتیجه مشکل داشتی بیا به خودم بگم 

ام شادی قربونت برم من فایتینگ 

 

RM. kiute.ARMY

من پر از پارادوکس های خواستنی ام😂 #خودچسپندار
 من تگش میکنم اما بدونید این ته نامردیههه😂😂😂


مونی
.Rooni Am.Namkookv:)
۰۷ ارديبهشت ۱۲:۰۹

جرررر 

اسمات 

اونم ویکوک 

ویکوک .....

ویکوک ...

و. ی . ک.و.ک

تهیووووونگگگگگگگگگگگ تاااااااااااااااااااااااپ

***************************************

************

*******************

**************

 

 

 

 

از عمد اینجوری میکنم فک کنن دارم فوش میدم 😂

کرم:)

RM. kiute.ARMY

فدای انگشتات😂
F.S.H SOGO 소고
۰۷ ارديبهشت ۱۲:۰۸

نامجین موخوامممممم...چرا هیچکی نامجین نمینویسهههههه..این ظلمه.

من همین الان نامجین میخوام.

نامجین منو بدیدددددد..

قهرم باهاتون.

 

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزدلم:"(
Saghar
۰۷ ارديبهشت ۱۱:۵۱

واییی قر قر قر بیااا وسطططط

شادی کامبک دادهههه💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

جحر چ فاخی بود

بخدا ی اولد لاوم بیاد دیگه امروز تکمیله تکمیلم تا شب😂

moon🌛 Child🌜

هیچ کس مث ددی برای این وانشات ذوق نکرد و نخوهد کرد..
IC.7 .A
۰۷ ارديبهشت ۱۱:۵۰

جرررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂

الان میدم

 

پس ک چی؟ 😂😂😂😂😂😂😂

moon🌛 Child🌜

بده بده😂😂😂😂

IC.7 .A
۰۷ ارديبهشت ۱۱:۴۹

خوشم اومد 😂😂😂😂😂😂😂

 

مثه خودم لجبازی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

مونیییییییی/ددی  بیا قانعش کنننننننن

moon🌛 Child🌜

آیسی لجبازم باظ مهم اینه ک....ادامش ندم دیگ خوپت میدونی😂😂😂😂😂👌👌
IC.7 .A
۰۷ ارديبهشت ۱۱:۴۸

این زور نیست دلبندم 😂😂😂😂😂😂😂

حقیقتههههه

 

ددمون چیه اصن؟...

 

 

عاااااااااا یادم اومد...

 

نوچ نوچ نوچ جاست موندد 😂😂😂😂

 

 

جوننننننننننن بیببببببببب 😂😂😂😂😂😂😂

moon🌛 Child🌜

جوووووووون لنتی😂😂😂😂😂😂ی کامنت خصوصی بده ورژن موندی بدم بهت اصن😂😂😂😂
حال کردب ن؟؟؟😂😂😂
IC.7 .A
۰۷ ارديبهشت ۱۱:۴۳

ددی باید بالاخره قبول کنی مونی تاپه 😂😂😂😂😂😂

این حقیقتو باید درکش کنی...

 

این همه موندی شیپر اتفاقی نیست 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

#عایم موندی_شیپر_یونو؟

RM. kiute.ARMY

نه من زیر بار حرف زور نمیرم😂

حتی اگه یه ددمون شیپر هم باشه ک خودمم...باز هم این رو قبول نمیکنم😂

مون:مقاومت نکن بیب
اوا پشمک زاده اصل) (سکینه جوجو
۰۶ ارديبهشت ۲۱:۴۵

ف

 

اه ددی چقدر قشنگ بود :(

RM. kiute.ARMY

خیلییییییییییییی!!!
یبتنرایبنا
Vkook. Darya
۰۶ ارديبهشت ۲۱:۲۵

واقعا خاصه 

برای منم خاصه ، آرمان هام رو تقویت کرد 

جرررر😂😂

منظورم فهمیدی ؟

#موندی ایز ریلل 😂🙂

ولی جدا از اینا خ خوب بوددددد یتسنرتسزتستتشستستتز💜💜

RM. kiute.ARMY

نامردا😂😂

مون:جوووووووووووونننننن دریا عاشقتم تو هم به جمع موندی شیپرا اضافه شدی یعسسسسس😎😎😎
^^ARMYeganeh^^
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۵۴

........(:Amazing

RM. kiute.ARMY

موافقم باهات:")
مون:عخی موافقی دیگ؟؟؟😂😂
Rokajaki
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۳۶

کمی امید گرفتن بخاطر نویسنده وانشات و اومدن ی لبخند محو رو صورت:)

RM. kiute.ARMY

هعی:")
IC.7 .A
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۳۰

جرررررررررررررررررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂

جررررررررررررررررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

مونی کار خودتو کردی بالاخرهههههه؟😂😂😂😂😂😂😂😂

 

(وی از خنده خشتک دریده و به صحرا پناه میبرد...)

 

جررررررررررررر عاشقتم مونیییییییییی😂😂😂😂😂

 

شادی بزا بوخونم میام میگم نظرمووووووووو


#عایم_موندی_شیپر_یونو؟

RM. kiute.ARMY

چقدر خوبه ک به کارما معتقدم😂

مون:نخیز نذاشت ورژن اصلیشو بزارم دوباره ادیت شدشو گذاشتم
ولی شماها میدونین چی  بود😎😎😎😎
Kauo sheka
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۲۲

یه نظر مسخره دارم که هرکس سنش بالا تر ،تاپ چراشو خودم هم نمی دونم 😁

RM. kiute.ARMY

ناخوداگاهت اینجوری دوس داره😂
𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒐𝒕𝒆𝒓
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۲۱

خلاصش چیههه

RM. kiute.ARMY

شاته دیگه😂
A bitch .Yasy2007
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۱۴

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر مونییییییییییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

جر رفتم گفتم نکنه اون ورژن خفنرو گذاشتی😂😂😂😂😂😂😂

من هنوز روم نمیشه خجولت میکشم

RM. kiute.ARMY

یاسی...
چینجا من نمیخوام مونی رو جر بدم😂

مون:چون مونی جرت داده:)
Kauo sheka
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۱۲

به احترام فراوان به ددی ولی ایم موندی شیپر رایت نو 😁

RM. kiute.ARMY

من فقط سکوت اختیار میکنم😂
زمین گرده بالاخره
𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۱۰

مونی یه چیزی من  رمان نوشتم یا فیک بگیم  شخصیت های اصلیش بی تی اس نیست ان سی تیه 

قبول می کنیدش ولی بی تی اسم توش هست ؟

بری توی این وبی که باهشا کامنت دادم یه پست دازم رد مون می تونی معرفی فیکو ببینی بعد بگو قبول می کنی یانه ^^

RM. kiute.ARMY

فوله عسلیم*^*؟
اهان الان میرم بنگرم ببینم چ هلویی نوشتی!
خوب جیگر به شدت مشتاقشم منتها ما فیک فول از گروه های دیگه میزاریم سایت:"(
Kauo sheka
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۱۰

اوه گاد شادیااااا

Do you want to kill me? 

🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩⚰️

RM. kiute.ARMY

یس*^*
kooki
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۱۰

مرگگ بر من واجب است 

RM. kiute.ARMY

بر همگان جان دل...
Mahdis (سکینه ددی طناز*--*)
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۰۴

همزمان دوتا ویکوک😂💃

RM. kiute.ARMY

اتک دو جانبه😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان