BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وبتون snow with v

مترجم xi kook
کاپل سکرت
ژانر فان . فلاف
محدودیت سنی ندارد

 

💜🌈DOWNLOAD 💜🌈

   

  

 

805_vpfe.png

۳۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Violet
۲۹ اسفند ۰۲:۳۶

واهاهاااییییی:">

چرا ی لحظه فک کردم جین قراره ته رو مث داستان اصلی مسموم کنههه

*تاثیرات دیزنی یونو؟

RM. kiute.ARMY

دیزنی کجایی که این مسترپیس رو بخونی😔
گابریل
۱۸ شهریور ۱۴:۰۸

ددی اون جواب دایرکت واسه ۹ آذر ساعت ۱۶ 

اون مرض یا مرز 

شتتتت دارم دایرکت هارو می خونم دیگه 

از فیک ها گذشته رسیدم به دایرکت 

شتتت وای واقعا دلم سپ می خواد ددی اکثر سم ها رو خوندم بازم چیزی هست ؟

RM. kiute.ARMY

از قصد نوشتم چون داخل کامنت هم غلط املایی بود😂

اینجا همه میان کامنت های گذشته رو درو میکنن...حتی خود من😂

دیروز یه سب داغ داغ گذاشتمT^T
Min Alanis
۱۵ تیر ۰۶:۱۱

ص-صبر کن چی؟! این دیگه چی بود..؟

پدر و پدرش رو به همسری گرفت؟

این دیگه چه سمیه؟!

RM. kiute.ARMY

کلا یه رادیو اکتیوی عه که رو دست نداره😂
باح باح...
۰۱ ارديبهشت ۱۹:۳۳

مود ددی: کاپل=سکرت

مود مترجم:کاپل=بخون میفهمی😔👍🏻

RM. kiute.ARMY

مود ریدر: ددی و مترجم، وازلین یا روغن بنفشه؟😔
^-^
۰۱ ارديبهشت ۱۹:۳۱

من از چشمام بخاطر خوندن این معذرت میخوام:))))

خداسا بسه دیگههههه  

ولی کیوت بودا....ددی زدی تو کار سون سام؟*-*

RM. kiute.ARMY

خیلی سم کیوتی بود شبیه خواب های من بود😂😂
نههه!! اعضا فقط صرفا رابطه ی کاری دارن😔 (قال تهیونگ ره)
عمت
۲۲ آبان ۲۰:۳۸

یه حالت عجیبی دارم نه میتونم بخندم نه گریه😐

RM. kiute.ARMY

تبریک میگم شما بزودی مادر میشید😔
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۴ آبان ۱۶:۳۵

حاجی اینچه سمی بود من دیدممممم

اون نوشته تهش فقطططط

تو حلقمممم وایییی😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

خلاصه دیزنی اینو نبینه😔😂😂😂
army
۲۳ مهر ۲۲:۱۹

من کوکوی ای بیش نمیخواستم خواسته ای زیاد بود!؟😐

RM. kiute.ARMY

خواسته ی شما تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران نبود🇮🇷
Mahla😐😐
۱۹ مرداد ۲۲:۱۳

😐😐😐😐😐😐😐😐این چی بود دقیقا😐🙁🍃🥶

RM. kiute.ARMY

سم قولدی؟😂
یک روح در سایت🤝🏻
۲۹ اسفند ۱۷:۰۴

وات دفففف

*ببخشید فحش دادم

من انتظار سپ داشتممممم😐🥲

RM. kiute.ARMY

کنچانا😂
Kim
۳۰ دی ۱۸:۳۵

عرر کیوت بود ฅ^•ﻌ•^ฅ

RM. kiute.ARMY

خیلی*^*
Fatma
۰۶ دی ۲۰:۵۴

اری😂❤️

RM. kiute.ARMY

عجب😂
Fatma
۰۶ دی ۱۲:۵۳

سلام سلام 

خسته نباشی 

حس میکنم سمی شدممم 😂🤣

عررر🤣🤣

اینقدرکه من تو سایتم و دارم میخونم به زودی دیوونه میشم 😂

RM. kiute.ARMY

پس از خودمونی😂
Bh Nv
۰۹ آذر ۱۶:۰۰

آیم فاین :)

منو بگو منتظر بودم آگوست دی عاشخ کوتوله هوپ شه یه سپم از توش در بیاد :)

ول جعر رفدم سرش :)

ننه بابام فک کردن جنی شدم انقد میخندم :>

RM. kiute.ARMY

مرض های سم بودن رو جابه جا کرد😂
اوا اوا
۲۴ مهر ۱۱:۳۸

سلام خاله خوبییییییییییی ببخشید باز مزاحم شدم خواستم یه چند تا چیز بهت بگم بعد نظر بدم خالههههههههههه میدونم هیچی دوسم نداره{بخاطر خودشیرینی نمیگم}اما تو این مدت که به نظرام جواب میدادی خیلی مهربون به نظر میومدی میدونم هیلییییییی مهلبونیییییییییییی خیلییییییی خوش قلبی برداشت من این بود لاو یووووووووووووو به ارزو هات برسییییییی  

 

 

 

خب نظر 

مگه جین ملکه نبود چرا دوتا پدر؟؟؟؟؟؟ جرررر شبیه اهم SECRET شد 

ویییییییییییییی کجایی که سگت کرمت شد 

وی نصف میشود پاها برای جیمین {جرررر من اینطوری تشخیص دادم}

بالاتنه برای جونگ کوک {بازم اینطوری تشخیص دادم}

وای پاش برای هوبی بیچاره بود همیشه اینطوریه بچم مظلومه

دست برای اگوست دی اعظم جررررر {فقط حرفش }

نامجین بوس هایییییییی پروازی با سرعت 4G

کوک ولی لبشو بوسیدهاا 

به نظرم جیمینم گونه اشو

اره؟

ملکه ی 6 همسره جررررررررررر

لاو یو خاله

 

 

RM. kiute.ARMY

اومو:"(
کیوتی منی تو مرسی قشنگمT^T

اره دقیقا:/
من بعد خوندن این وبتون آب روغن زیادی قاطی کردم😂
سونگ جی وون
۱۳ شهریور ۱۰:۴۳

سلامممممممم آرام خوبی؟ نمیتونم بهت بگم ددی نه که بهت نیادا ولی کلا این کلمه واسم یه جوریه تو دهنم نمیچرخه 🤣🤣

یه سال و نیمه تقریبا ریدر این سایتم این دومین پیامیه که میدم اولین پیاممو مونی جواب داد 🥺 تو کامنتا خوندم که گفتی یه هفته است آنلاین نشده امیدوارم مشکلش هرچی هست زودتر حل بشه❣

نمیدونم ایموجیا براتون میاد یا نه🤔 ولی این تقدیم به مونی عزیزم🌙 اینم تقدیم به نسی جونم💫

سایر رفتگران زحمتکش😄 هم شناخت زیادی ازتون ندارم اینم واسه شما گوگولیام💌

نمیدونم پیامم چجوری شد فک کنم خیلی عجیب غریب😅 ولی دوس داشتم باهات حرف بزنم و حالتو بپرسم و اینا

این فیکم خیلی وقت پیش خوندم کلی خندیدم باهاش مخصوصا که سوکجین مثلا ملکه شیطانی بود که به زیبایی تهیونگ حسودی میکرد ناگفته نمونه تهیونگ خودش معتقده لباس شیندرلا رو پوشیده نه سفید برفی ای خداااااااااا کیوتی و هاردی از این بشر میباره به اندازه تمام کلمات این سایتم عررر بزنم کافی نیس واسش

راستی این لنتی جذاب چرا دیگه هیچ فیلمی بازی نمیکنههههههه نویسنده بیشورم که کشتش کلی اعصاب همه رو خورد کرد واقعا مظلوم مرد بچم🥺🥺

من بایسم تهیونگه و بایس رکرم نامجون و ته گی شیپرم به شدددتتتت بقیه شیپایی هم که دوس دارم کوکمین نامجین ته جین سپ

تولد نامجونه چه حسی داری؟🥺🥳

راستی شنیدی آرمیا برای تولد نامجون پروژه کمک به بیمارای پروانه ای رو در نظر گرفتن؟ خیلی حس خوبی بهم دست داد واقعا آرمیا رو خونواده خودم میدونم و به داشتن چنین خانوادا ای افتخار میکنم💝💖

میدونم کلی چرت و پرت گفتم ولی بروم نیار بوس بهت مواظب خودت باش لاولی💞💋

moon🌛 Child🌜

چ افتخاری اولین کامنتت با من بوده😎😎😎
در اصل ی ماه که نبودم ولی الان دیگ کم و بیش هستم عسلم
اینم تقدیم ب توی کیوت مهربونن💜💙💚💛❤💖💘💕💞💗
وای ارهههههه هارتممممممم😭😭😭😭😭

Kang ros
۲۷ تیر ۱۸:۴۵

ددی یک سوال:/ اونم اینکه چرا از کوکمین(جیکوک) نمیزارین وبتون 

RM. kiute.ARMY

والا بخدا ذهن منم درگیر این داستانه اما کسی ترجمه نمیکنه انگار:">
Toka lili_la
۱۵ ارديبهشت ۱۴:۱۵

سلام

ی سوال داشتم

چجوری باید تو سایت good reads ی داستان رو خوند؟ من هر کار کردم داستان رو نشون نمیداد و فقط صفحه توضیحات میومد. (قبلش وارد شدم)

می خواستم مینی وبتون های بتص رو بخونم ولی نمیاره :(

کمکم کن :(

RM. kiute.ARMY

فکر کنم باید اکانت بسازی چیز زیادی درباره اش نمیدونم هانی متاسفم:"(
Toka lili_la
۱۱ ارديبهشت ۲۱:۲۷

عر خیلی کیوت بود T♡T

مرسی~

RM. kiute.ARMY

خیلی:"))
خواهشیات لاوم*^*
Narges
۱۰ ارديبهشت ۰۱:۴۲

ع وبتون جدید ممنون

RM. kiute.ARMY

خواهشیات*^*
Katrin Park
۰۸ ارديبهشت ۱۸:۴۱

جاست جررررررررررررررررر

من خییی خوشم اومد ازش

قطعا یکی از بهتریناست

خیلی سم بود من مسموم شدم

عالی بود 

مرسی از مترجم 

RM. kiute.ARMY

بنگتن ایر فاخینگ ریل😂
خلاصه این کامیک
RORO
۰۸ ارديبهشت ۱۸:۳۹

های

ببخشید میخواستم بگم مشکلی برایلینکا پیش اومده؟ 

من الان دو روزه هر کاری میکنم هیچی نمیتونم از اینجا دانلود کنم نه فقط این کمیکه بلکه بقیه فیکا هم همینجوریه😖😭

من همیشه خوش و خوشحال میومدم کلی چیز میز دانلود میکردم و میرفتم میخوندم کلی هم دعاتون میکردم ولی حالا هیچی😖

تروخدا یه کاری کنید من از دیشب تا حالا افسردگی گرفتم😭😭

RM. kiute.ARMY

سلام رورو شی جونم*^*
عزیزدلم من چک کردم لینک هارو اصلا مشکلی نداشت
جان دلم مرورگرت رو برزو رسانی کن*0*
vimin shiper
۰۸ ارديبهشت ۱۶:۱۰

عرر خداا😂😂😂😂😂

من منتظر ویمین بودم😂😂😂😂

هق هق خیلی خوب بودددد😂😂😂😂

بهترین کار بعد از ریدن به امتحان عربی اینه که بیای کمیک بخونی😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

اخ اخ امتحان عربی😂😂امثال یه نمره خوب ازش نداشتم لعنت😂
GBTS Piper
۰۸ ارديبهشت ۱۵:۱۳

بعله از تست شناخته شدن هکر بودن رد شدم و پاسش کردم ایشالا دفعه ی بعدی که بم گیر واقن هکر شده باشم 

و درمورد این کمیک

فقط میتونم بگم زیبا بود.....

ددی مزاحم دارم بیا کمک 

فقط ویس نده بهش با اون صدات ضایه میشی(ضایه با کدوم ز ذ ظ ض بود؟)

RM. kiute.ARMY

جررر خداروشکر😂😂😂
ضایع؟منظورته؟😂😂
مزاحم کیه؟ پسره؟
miw
۰۸ ارديبهشت ۱۴:۵۶

جرررردرررررررر

تااادخبهبلبابتلهبهببحدحلاباقبحوحدهسهراتلتفهزادناخیلزادخرخاسیادناحبهیارتراطلزتون

من برم خودمو از پنجره پرت کنم پایین💀💀💀💀

RM. kiute.ARMY

نه نروووووووو سمیههههههههه
mahsa nr
۰۸ ارديبهشت ۱۴:۵۶

یعنیا... عاشقتونم🤣🤣🤣🤣

انصافا یه مدت دلم برای این طنزها تنگ شده بود... مرسی از نویسنده و ادمین که دل ما را شاد و ان دنیای خود را پر ز ارمی بمب و کنسرت می کنن😂😂

RM. kiute.ARMY

نوکریم دربست حجی😂
Yoonmin lover 13
۰۸ ارديبهشت ۱۰:۰۷

وات د فاااااک 😐😐😐😐

این دیگه چی بود ؟ 😐😐😐😐

من واقعا منتظر یونمین بودم 😐😐😐🔪🔪🔪🔪🔪

 

RM. kiute.ARMY

من خیلی حال کردم😂😂😂
xi kook
۰۸ ارديبهشت ۰۹:۳۴

چقد سر ترجمه اش خندیدم....رفته بودم نصف شبی زیر تخت اینو ترجمه میکردم.....پتو و بالشت و خرت و پرت بردم زیر تخت...اقا اگ تاحالا زیر تخت نرفتین برین...خیلی حال میده...میتونی احساس روحای اون زیرو وقتی شبا خوابی روش رو بفهمی........اصن یه دنیای دیگه اس

RM. kiute.ARMY

یعنی بهترین کامیک بود ک خوندم😂😂😂😂
...C͓̽o͓̽t͓̽t͓̽o͓̽n͓̽.͓̽C͓̽a͓̽n͓̽d͓̽y͓̽ ...I̽.a͓̽m͓̽. ͓̽F͓̽U͓̽C͓̽K͓̽E͓̽R͓̽
۰۸ ارديبهشت ۰۷:۲۱

عییی جرررر من با امید کوکوی رفته بودم...

تخریبم کرد:"||||

RM. kiute.ARMY

من همیشه سر پارادوکس معنایی اسمت اوردوز میکنم😂😂😂
hasti_a writer
۰۸ ارديبهشت ۰۰:۵۷

54 امین کامنت ام . 

 

نه حرفی 

نه سخنی 

فقط جرررررر  XD 

 

RM. kiute.ARMY

همانا از رستگارانی😂
کیتی گنگ ..
۰۸ ارديبهشت ۰۰:۱۵

اخخخخخخ چقد خندیدم.....مردم از خنده.‌‌‌‌...فقط اونجایی ک نصفش کرده بودن.....

نویسنده خیلی باحالی...

RM. kiute.ARMY

نوکریم لاو😂
Bitch bunny
۰۷ ارديبهشت ۲۳:۱۲

پارههههه😹😹😹😹😹خیلی خوب بود

من میرم عر بزنم😹😹😹🌠

RM. kiute.ARMY

بزار منم بیام😂
Asal Kaboli
۰۷ ارديبهشت ۲۲:۲۱

اخ جون وبتون جدید . اور امگا کی میاد ؟

RM. kiute.ARMY

بزودی*^*
ji woon
۰۷ ارديبهشت ۲۱:۳۴

وایییییی

جرررررررررررر

خیلی خوب بود

فقط یه سفید برفی کم داشتم که اونم دادید

RM. kiute.ARMY

اره خداروشکر😂
😈BLACK SATAN😈
۰۷ ارديبهشت ۲۱:۱۷

اخرش عالی بود نایس داشت واقعا😂👌

RM. kiute.ARMY

نوکر شما😂
Kauo sheka
۰۷ ارديبهشت ۲۱:۱۶

وای خدا جر خوردم 🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

می تو😂
.Rooni Am.Namkookv:)
۰۷ ارديبهشت ۲۰:۵۳

آقا اجازه!!!!

کوکی فک کنملبشو بوس کرد

پس اون شوهر اولشه 😌 :)))

 

RM. kiute.ARMY

یا خود خدا:")
Matin
۰۷ ارديبهشت ۲۰:۴۴

یونتان کرمه؟! 😂

این رو هم باید تو مجموعه رد دادگان بزاری! کنار اسپرهوپ و کوکتان بزارش:/ 

 

 

کویین جین ایز سو هندسام، یونو؟ (از معلمین زبانم عذر خواهی می کنم:/) 

RM. kiute.ARMY

حتما میزارم لاو😂

دیگه کاریه ک شده عذر نخواه😂
Rokajaki
۰۷ ارديبهشت ۲۰:۴۳

جاست سکوت*-*

 

اگین سکوت:)

 

نو جیغغغغغغ:")

RM. kiute.ARMY

خود کنترل پلیز😂
.Rooni Am.Namkookv:)
۰۷ ارديبهشت ۲۰:۳۹

میخوام گریه کنم 😭😭😭😭😭😭😭😭

کمیککککککککککک 🤧🤧

RM. kiute.ARMY

نه نکن:")
Kookmin.v
۰۷ ارديبهشت ۲۰:۳۳

این دیگه چه سمی بوددد😭😭😭😂😂😂😂😂

میرم چشامو با اسید بشورم😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

با مسواک😂
Herself .Yasy2007
۰۷ ارديبهشت ۲۰:۱۲

جررررررررررررررررررررر عالی بودددددد😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

پاره به مولاااااا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

هان؟😂😂😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان