BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

برداشت The DREAMY Dream

img-20210613-wa0143_09v.jpg

  7Y ver . SeokJin اضافه شد!!

 

شاید بعضی از ماها واقعا در درونمون بخوایم بیش از یک طرفدار باشیم...

و شاید واقعا بایسمون در واقع بایس نباشه...

  

نویسنده

Galaxy Macknae ( ALMA )

ادیتور

 RM_Kiute_Army (Other versions)

 Doris (Jk Ver)

کاپل ندارد (در هفت ورژن)
ژانر RPF . هاناهاکی . انگست . رمنس
محدودیت سنی ندارد
راه ارتباطی «ناشناس نویسنده»

  

« Based On A Real Dream »

This Is A Mental Impression

  

« ورژن اصلی این داستان در رابطه با کیم سئوک جین نوشته شده است اما به دلایل صاحب ارزش برای نویسنده و سالگرد دبیو گروه BTS با توجه به بایسهای متفاوت آرمی ها هر هفته ورژن یک عضو قرار خواهد گرفت...»

 

 

 

1R ver. JungKook 

🔥🍭✨ DOWNLOAD ✨🍭🔥

 

2E ver. taehyung

🔥🍭✨DOWNLOAD ✨🍭🔥

 

  3A ver . JiMin 

🔥🍭✨DOWNLOAD ✨🍭🔥

  

 

  4L ver . NamJoon 

🔥🍭✨  DOWNLOAD ✨🍭🔥

  

     

  5I ver . HoSeok 

🔥🍭✨  DOWNLOAD ✨🍭🔥

 

     

  6T ver . YoonGi 

🔥🍭✨  DOWNLOAD ✨🍭🔥

 

 

   7Y ver . SeokJin 

« REALITY »

 

   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

و در پایان تمام ورژن ها و ورژن اصلی لازمه بگم...

ممنونم...

از همگی ممنونم که در کنارم موندید...

امشب هشتمین سالگرد دبیو حقیقت و واقعیت زندگی من بود...

و من هر سال این موقع سرشار از احساسات متفاوت هستم...

ممنونم که با هفت ورژن در کنارم بودید...

و ایمان داریم هممون میتونیم در زمانی مناسب مسیر درست رسیدن به اهدافمون رو پیدا کنیم...

و واقعیت و حقیقت زندگیمون رو دریابیم...

برای من بنگتن در کنار هم واقعیت اهدافم و مشخص کرد...

و مفهوم قرار گیری نامها و حروف متفاوت هر ورژن این بود...

که اونها اگر در کنار هم قرار بگیرن میتونن واقعیت زندگی هر شخص رو بسته به دیدگاهشون تعیین کنن...

امیدوارم شما هم خیلی زود مسیر زندگیتون رو پیدا کنید...

براتون آرزوهای خوبی دارم...

و اعلام میکنم که  امشب در ششمین سال آرمی شدنم قسم می خورم تا زمانی که نفس می کشم برای رسیدن به اهدافم بجنگم...

حتی اگر محال بنظر برسه...

مراقب خودتون باشید...

 

ریدر های عزیز دل اگر مشتاق خواندن دیگر آثار بنده هیتید

خوشحال میشم نظرتون رو در باب چند شاتی آینده ام بدونم 😊🌹

اینکه از چه کاپلی باشه و یا ژانرش چی باشه

از همراهیتون نهایت سپاسگذاری رو دارم 😊💜💜💜💜

 

805_vpfe.png 

۴۶ ۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۰۱ تیر ۱۹:۴۹

هاناهاکی؟ای وای.

 

RM. kiute.ARMY

بخوان ای شیخ که تحفه ای است از بهشتتتت👀
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۰۱ تیر ۱۹:۰۴

وضعیت منه اوتی سون که هفتاشون بایسامن در مواجهه با هفت ورژن برای متفاوت لودن بایس بقیه.....

😂🤝🏻😔ددی خدا بزرگه ده بیست سی چهل میکنم(مزایای اوتی سون بودن ،پارت647975546439ام)

RM. kiute.ARMY

همه رو دانلود کن، هر یه خط رو از یکی از ورزن ها بخون ب نوبت😔🔥
خوشا به سعادت اوتی سون ها ک وفور نعمت بر دامنشونه😔💜💜💜💜💜💜💜
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
۰۱ تیر ۱۹:۰۲

این کجا بود چرا ندیده بودمش🤦🏻‍♀️🥲

RM. kiute.ARMY

همین گوشه داشت سروری میکرد😔🔥
ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI
۱۲ مهر ۱۴:۱۰

عه؟!@-@

پس الان دانشون میکنم تنکیووووXD

RM. kiute.ARMY

فداتممممممT^T
ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI
۱۱ مهر ۲۲:۱۹

لینکا وقت واسه من کار نمیکنن؟@-@

RM. kiute.ARMY

نه عسلم شب ها کلا یو آپلود میره یه جا*الله و اکبر* و خراب میشه:")
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۲۱ اسفند ۱۰:۱۶

ددی یسوال•-•

هاناهاکی واقعیه؟•-•

RM. kiute.ARMY

ام...حقیقتا منظورشون اینه ک اگه یکی عشق یک طرفه داشته باشه و بهش نرسه مریض میشه:")
و این مریض شدن و از حال رفتن واقعیت داره:")
یه دختر مظلوم با احساس ناشناس
۱۰ دی ۰۱:۵۱

سلام !

میدونی الما . حالا که تو اومدی و در این هفت ورژن یه داستانی رو بیان کردی من فهمیدم .....

باید درد و دل کنم ؟

اره . من میترسم با کسی درد و دل کنم . تو مدرسه بهم میگن خیلی خجسته ای ولی نمیدونن چی تو دلمه 

من فقطیه دختر بوه بودم که اعتقاد داشتم که خانواده خوبی دارم و زندگیم خوبه هیچی از عشق و اینجور ویزا نمیدونستم . خلاصه بگم من یه بچه مثبت بودم تا زمانی که ۱۲ سالم شد من تازه با بنگتن اشنا شدم و داشتم فکر میکردم که ببینم کی بایستمه گفتم خب به نظرم گلدن مکنه خوبه چون فاصله سنیم باهاش کمه . اوه اون خیلی شیطونه .

هه شیر موز دوست داره مث من . عه تو ماه سپتامبره . کم کم دیدم که دختر بچه مظلوم و شادی که بودم حالا تغییر کرده . به قول تو نمیدونستم اون احساس چیه . همینطور گذشت گذشت گذشت تا امروز که ۱۳ سالمه . فکر میکنم هیچ کی بهم توجه نمیکنه فکر میکنم افسردم اخلاقم تغییر کرده ولی همه اینا به خاطر اون حسه . یه روز دیدم عههه ای بابا من که افسرده نیستم . خانواده خوبی دارم و فقد تلقین بوده ومن اینجا بود که یه نکته راجب اون احساسه  فهمیدم . تو خوشبخت ترین ادم دنیااااااااااا باش ولی اونی که میخوای تو زندگیت نباشه همه چی تمومه . هرچی اطرافته رو نادیده میگیری . نعمت سلامتی ،خانواده و ...... اووو خیلی زیاده . فهمیدم که من به خاطر همون یه نفر که تا حالا مطمئنا فهمیدی کیه دارم دوران عزیز نوجوانیمو خراب میکنم . به خاطر اون نمیتونم رو درسم تمرکز کنم ولی خب تقصیر اونم نیست تقصیر دل و عقل ساده منه !!! اینطوری بگم که فکر کنم قراره تا ابد توی تصوراتم که دارم با اون قدم میزنم زندگی کنم . میدونی ورژن اول اشک منو دراورد چون تمام اون حسا رو من دارم . من گاهی اونو بیشتر از خدا صدا میزنم

باید از خدارو شکر بیشتر استفاده کنم

ممنون

RM. kiute.ARMY

آلما بانو
white omega
۰۵ مرداد ۱۹:۳۳

واو

واقعا میتونم بگم اشکمو دراورد

خوب واقعا میشد حس کرد نویسنده همه رو از ته قلبش نوشته

و

قطعا افراد زیادی هستن که درکش کنن

و متاسفانه به نظر خودم مشکل همینجاس

ما

عاشق ادمهایی میشیم که شانسی برای رسیدن بهشون نداریم

نمیخوام مسخره بازی در بیارم ولی واقعا

انگار حرفای دلمو میزد

و این منو غمگین میکنه که به یه همچین رویای مضخرفی ایمان دارم

در حالی که میلیون ها نفر دقیقا عین منن

ولی گاهی از خود میپرسم

چرا من اون شخص نباشم

میدونم خیلی مسخرس

ولی

واقعا

بعضی وقتا که با خودم فکر میکنم 

از خودم میپرسم برای جی؟

و این منو

و خیلی از فنهایی که مثل منن رو غمگین میکنه

درسته

میگن اگر یه چیزیو از ته قلبت بخوای بهش میرسی

ولی

امکانش هست؟

اهههه

و به نظرم یکی از سختیای فن بودن دقیقا همینه

یا

سوری خیلی پرحرفی کردم دلم پربود

(استیکر خنده)

فقط میخواستم بدونی

عالی بود و تک تک کلماتش رو از اعماق وجودم حس کردم

امیدوارم موفق باشی...

:)

RM. kiute.ARMY

نویسنده
تانیا (همون حلال مشکلات و =|)
۲۹ خرداد ۰۰:۴۷

ای بابا همون خون آشامیه دیگه....

اسمش یاد نمیاد :/

RM. kiute.ARMY

منم یادم نمیاد خو😂
تانیا (همون حلال مشکلات و =|)
۲۶ خرداد ۲۲:۰۴

چنتا فیکشن استریت کلا توی چنل داری ک فصل دوم و سومش مونده ؟:|||

RM. kiute.ARMY

ندانم...بعضی ها ک فصل اول هم تموم نکردن😂
♡Mahya
۲۶ خرداد ۱۴:۴۰

غلط املایی بود🤦🏻‍♀️

میخواستم بنویسم سایتش😂

کیبوردم واسه خودش کرد ستایش😐

نمیدونم معلوم نیست از کجا شروع شد دیگه تو دهن همه افتاده😂

RM. kiute.ARMY

اهان اهان😂😂
کیبورد ها همه مریضن😂
الهی کباب شم😂
♡Mahya
۲۶ خرداد ۱۴:۳۵

آفرین ددی خوبه😂

البته همون بهتر اونجا آزادی نمیده بده دیگه کلا هیچی😂

بذار اسم سایتش رو بگم شاید بشناسی😁

اسمش تستچی عه (هم میتونی توش تست بسازی هم داستان و اینا) اما کاربران گرامی ممد صداش میکنن😐 واقعا نمیدونم چرا😂

RM. kiute.ARMY

جون😂
😂😂😂
ستایش؟
ممد:|چرا عاخه😂😂😂
تانیا (همون حلال مشکلات و =|)
۲۵ خرداد ۱۷:۳۱

طبق نظرای این پایین به نظرم نویسندگیت عالیه

من خیلی دنبال همچین نویسنده هایی هصدم ک استریت بنویسن

آلما شی اگه واتپد داری لطفا آیدیتو میدی؟؟

و اینکه اون چند شاتی رو لطفا از کاپل دخترپسری بدون قاطی(کاپل های دیگه) بنویس*-*

ژانرشم با خدت تنک!

RM. kiute.ARMY

نویسنده
♡Mahya
۲۵ خرداد ۱۰:۲۹

ددی کجاش خوبه؟😑

حالا تو هم‌ الگو نگیری ازش😂

اونجا داشتم یه فیک مینوشتم‌ یه جاش یه💋 گذاشتم پدرمو در اورد‌ هی اخطار میداد اون تیکه رو حذف کن

منم حذف نکردم بفهمه دنیا دست کیه😌

بعد هیچی دیگه خودش حذف کرد😐😂

و من فهمیدم دنیا دست کیه😐😂

RM. kiute.ARMY

نه من به آزادی اعتقاد دارم هرچند حواسم هست زیاد دیگه ازاد نشه😂

جرررررررررررررر😂😂😂
کسایی که ادمین یه چنلن یا سایت فیک فقط ناشرن و حق نشر دارن نویسنده رو ک نخریدن تا براش اعیین تکلیف کنن😂 این عقیده منه و هرکس عقیده ای داره دیگه ب ما چ😂
تانیا (همون حلال مشکلات و =|)
۲۴ خرداد ۱۶:۴۹

همون فیکشن کوفتی ک سه فصلههههههههه

RM. kiute.ARMY

کدوم کوفتی؟😂
kim sara
۲۴ خرداد ۰۱:۰۰

یا خداااااااااااااا

بابا این مال ده ملیون سال پیش پیش بود دادا چن تا پرداشتتتتتتتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

دیگه دیگه😂
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۲۴ خرداد ۰۰:۲۳

آلما شی 

مثل همیشه عالی نوشتی 

واقعا میگم 

این استعداد تو واقعا ستودنیه 

بقیه ریدرا رو نمیدونم ولی خوده من با تمام وجود احساساتت رو درک میکنم 

با نوشته هات اشک میریزم 

میخندم 

درک میکنم 

همدردی میکنم 

و این نوشته ی تو یه اثر خیلی خیلی مهم و دوست داشتنیه 

لطفا هیچوقت این استعداد رو نادیده نگیر و ادامه بده 

بی صبرانه منتظر نوشته بعدی تو هستم درسته که ورژن بایس خودم رو نخوندم 

ولی همه پسرا برام عزیزن و به یه اندازه دوستشون دارم 

پس به نظر من فرقی نمیکنه با کدوم ورژن خونده بشه مهم درک احساسه 

و الما شی فایتینگ 💜و دوباره میگم لطفا ادامه بده👏🏻

اسطوره هایی مثل ت توی نوشتن متاسفانه کمه 

خیلی حرف زدم 

ببخشید :) 

💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

آلما
♡Mahya
۲۳ خرداد ۲۲:۰۵

ددی فیکای سافت رو یه جا دیگه میخونم😂

یه سایت هست دیگه خیلی سافته😐

کاملا شئونات اسلامی را توش رعایت کرده😂

تو فیکا نمیذاره یه 💋 بنویسی چه برسه به این چیزا😂

 

RM. kiute.ARMY

عه چه خوبه دمش گرم😂
ᴊɪᴍɪɴ ʟᴏᴠᴇʀ . ᴀʀᴍʏ ʙᴀʙʏ / از جیمین نه ماهه حاملم •~•
۲۳ خرداد ۲۰:۲۴

پالهههه 🤧😂💔

RM. kiute.ARMY

جون😂
ᴊɪᴍɪɴ ʟᴏᴠᴇʀ . ᴀʀᴍʏ ʙᴀʙʏ / از جیمین نه ماهه حاملم •~•
۲۳ خرداد ۱۹:۳۰

علم پیشلفت تلده اپا خخ 😂🤧💔

RM. kiute.ARMY

اره با بلوتوث😂
ᴊɪᴍɪɴ ʟᴏᴠᴇʀ . ᴀʀᴍʏ ʙᴀʙʏ / از جیمین نه ماهه حاملم •~•
۲۳ خرداد ۱۸:۵۷

بلی بلی 🤧💔

اودایاااا اپا لاشی اومام شی ؟

RM. kiute.ARMY

من ی پدر مجردم😂
Parnian ♡Suga♡ j hope♡
۲۳ خرداد ۱۴:۴۰

هققق ایا من خلم؟╥﹏╥6ماهه رو یه فن فیکشن هنو تمومش نکردم گشادیم میاد بنویسم ╥﹏╥برای شادی روهم دعا کنید شفا بگیرم╥﹏╥≧﹏≦

RM. kiute.ARMY

نه:")
جرررررررر خدا نکنه😂😂😂
Ara•~•
۲۳ خرداد ۱۳:۲۸

سلام به نویسنده عزیز  الما شی💜
 
اول اینکه یه خسته نباشید بگم چون واقعا بیان احساسات در قالب نوشته یکی از سخت ترین چیزا هست و ت خیلی خیلی قشنگ و دلپذیر درموردش نوشتی و من میتونستم عشق و احساساتتو لا ب لای هرکدوم از خط ها حس کنم و حتی خودمم با تمام وجود منظور پشت کلمه ها رو فهمیدم و اینک بتونی به خواننده اون حس و مفهموم القا کنی کار خیلی سختیه و از یه نویسنده توانا همچین کاری بر میاد.
ازت ممنونم که همچین برداشتیو نوشتی چون باعث شدی به احساساتی که خیلی وقتا همه ما حس کردیم ولی سرکوبش کردیم و دوباره به اعماق قلبمون فرستادیمش فکر کنیم و این خیلی زیبا بود....
 پس زمینه ای ک برای صفحه قرار داده بودی خیلی خوب بود و یه نوع حس گرما و روشنی بهم دست داد و حس شیرینی بود درمورد پوستر هم واقعا زیبا بود و بعد از خوندن نوشتت وقتی بهش نگاه کردم دوباره تک تک کلمات ت تصویر دیدم. 
قلمت فوق العاده س و منو خیلی احساساتی کرد امیدوارم کارای بیشتری ازت ببینم و ممنون💜

(میخاستم تا اخرین ورژن صبر کنم برای نظر دادن ولی نتونستم😭😂) 

RM. kiute.ARMY

آلما
♡Mahya
۲۳ خرداد ۱۰:۵۲

وای ددیییییی (قرار شد منم همون ددی صدات کنم😂) بالاخره این نت درس شد تونستم دان کنم!

آخیش واقعا از بی فیکی داشتم میمردم😐😂

چه قشنگگگگ بوددددد!

خب حالا اینو خوندیم...

بریم سراغ ۱۸+ ها😐😂

بای😈

RM. kiute.ARMY

اخ جون😂😂 واو هوراااااااا*0*
یکم بزار سافت بمونی بعد برو دنده سنگین😂
Kookmin & taejin
۲۳ خرداد ۰۹:۱۵

اگه میشه ار کاپل وونکیو از سوپر جونیور فیک فانتزی میتونه به حقیقت تبدیل شه و بقیه فیک ها  و وانشات هاشو  بزارید 

و ترجمه فارسی ناول چینی  گاردین و استاد تعالیم شیطانی و اعتیاد رو بزارید ممنون 

RM. kiute.ARMY

چشم تونستیم حتما*^*
=|(تهیونگ پوکر)(آجومای درمانده)(حلال مشکلات)(نویسنده زخم خورده)(تانیا)
۲۳ خرداد ۰۰:۰۱

من فصل دوم اون فیکشنو میخواممممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

کدوم فیک؟😂
Followshe
۲۲ خرداد ۲۳:۳۱

سلام عزیزم

 

یه خواهشی ازت داشتم اگه ممکنه این لینک منو با این عنوان:

 

خرید فالوور کلاب هاوس

 

و لینک:

 

https://followshe.ir/buy-followers-clubhouse-invitations/

 

توی قسمت پیوندها یا پیوندهای روزانه‌ت قرار بدی، خداوند خیر و برکت به زندگی ببارونه دمت گرم.

RM. kiute.ARMY

سلام جان دل*^*
اوه لاو حل شد لینک شدین*^*
دعا به جون ما یادت نره خواهر😂
❄🎐 Baran
۲۲ خرداد ۲۲:۴۷

عرررررررررر یونگیشششش

RM. kiute.ARMY

:"))))))))))عر
ᴊɪᴍɪɴ ʟᴏᴠᴇʀ . ᴀʀᴍʏ ʙᴀʙʏ / از جیمین نه ماهه حاملم •~•
۲۲ خرداد ۱۸:۲۶

اله دامادت پلی نازه نوه هاتم انیما ... ایسی ... رونی 

... ویکورن 

دلم بلات تند شودش اپایی 🤧💔

RM. kiute.ARMY

واو:|
فدا دل تنگت کیوتمT-T
ᴊɪᴍɪɴ ʟᴏᴠᴇʀ . ᴀʀᴍʏ ʙᴀʙʏ / از جیمین نه ماهه حاملم •~•
۲۱ خرداد ۱۳:۱۸

ژااااننننن اپا یه داماد و شاهال تا بشه هم دالی ججللل

RM. kiute.ARMY

واقعا دارم؟:|
ᴊɪᴍɪɴ ʟᴏᴠᴇʀ . ᴀʀᴍʏ ʙᴀʙʏ / از جیمین نه ماهه حاملم •~•
۲۱ خرداد ۱۳:۱۵

اپا بخل بودههههه *-*

RM. kiute.ARMY

کلا تو هرچی بگی حلهT-T
ᴊɪᴍɪɴ ʟᴏᴠᴇʀ . ᴀʀᴍʏ ʙᴀʙʏ / از جیمین نه ماهه حاملم •~•
۲۱ خرداد ۱۳:۱۲

تو لو اودااا ؟ 

RM. kiute.ARMY

باشه باشه کیوت بعنتیT-T
ᴊɪᴍɪɴ ʟᴏᴠᴇʀ . ᴀʀᴍʏ ʙᴀʙʏ / از جیمین نه ماهه حاملم •~•
۲۱ خرداد ۱۳:۰۷

اودااا نتونههههه این شه حلفیه

* میپله بخلت : خیخ دد اپای مح شو تو لو اودااا 

منو بشه ت تونننن

RM. kiute.ARMY

باشه آپات میشم پاستیلکم *^*
ᴊɪᴍɪɴ ʟᴏᴠᴇʀ . ᴀʀᴍʏ ʙᴀʙʏ / از جیمین نه ماهه حاملم •~•
۲۰ خرداد ۲۲:۰۱

اوبه پشششش خیخ لوکنت ژبون دلفم ناجول 

منو بخل تون باژمممم

RM. kiute.ARMY

ای جان:"( فدا لکنتت برم
تو جون بخواه*^*
Fira witch
۲۰ خرداد ۲۱:۴۰

من فهمیدم عجب کیبورد خری دارم 

یچی تایپ میکنم یچی دیگه میاره برا خودش این 

بعد منم گشاد یادم میره اخرش چک کنم چی نوشتم 

تو همون متن بالا ده تا غلط املایی داشتم 

moon🌛 Child🌜

گنا داره ولش کن😂
به من وحی میشه درستاش دونت ووری😂
=|(تهیونگ پوکر)(آجومای درمانده)(حلال مشکلات)(نویسنده زخم خورده)(تانیا)
۲۰ خرداد ۱۳:۴۶

خیلی خوشحالم نظرات وا شده هو هو

RM. kiute.ARMY

بیاع وسططططططططططططط
=|(تهیونگ پوکر)(آجومای درمانده)(حلال مشکلات)(نویسنده زخم خورده)(تانیا)
۲۰ خرداد ۱۲:۴۴

😂✌🏻ورژن تهیونگو دان کردم و فقط پنج خط اولو خوندم و واسه بعدش حوصلم نیومد

RM. kiute.ARMY

ای واااعیییی😂
SUGA
۲۰ خرداد ۰۵:۱۴

لطفا زودتر یونگیشو بنوییییییییییس🥺

نخوندمش تا یونگ بیاد😐

RM. kiute.ARMY

الهی😂😂😂😂
Fira witch
۱۹ خرداد ۲۱:۳۳

از نظر من اونا ارتیست شدن که اهنگ بسازن و با ما به اشتراک بزارن 

 ما یا هیچ کس دیگه ای هم حق نداریم تو زندگی شخصیشون دخالت کنیم 

حالا اونا میان بخشی از زندگیشون رو برای ما تعریف میکنن عشقشون به ما رو نشون میدن 

از این جور چیزا خیلی تو کیپاپ دیدم 

بابا اون بدبخت ایدول نشده که از دم به بخوای بهش گیر بدید که 

پ.ن: اوپس چی نوشتم یادم باشه یه پست دربارش بزارم

ددی ببخش هر سری میام یه طومار کامنت میدم میرم 

برا یوگا رو کی میزارید ( خب این چه سوالیه هر وقت نوشت میزاره دیگه )

RM. kiute.ARMY

والا:|
آیدول هم یه انسانه... یه فرد عادی:/ فقط چون مشهوره و میشناسنش دلیل بر این نمیشه که ما از خودمون نظر و عقیده نسبت بهش تراوش کنیم😂
واو بزار حتما!
عه عزیزم این گه حرفیه وب خودته فدات شم*^*
😂😂😂
ᴊɪᴍɪɴ ʟᴏᴠᴇʀ . ᴀʀᴍʏ ʙᴀʙʏ / از جیمین نه ماهه حاملم •~•
۱۹ خرداد ۱۸:۲۰

هیققققق اودا نتونهههه 

اودایااااا هیقققق مح بیشتللللللل 

امتیحانا اوب دادی ؟ 

RM. kiute.ARMY

اره عسلم خوب دادم شکر خدا*^*
ᴊɪᴍɪɴ ʟᴏᴠᴇʀ . ᴀʀᴍʏ ʙᴀʙʏ / از جیمین نه ماهه حاملم •~•
۱۹ خرداد ۱۷:۳۷

هیقققق ددی کامنت ها باژه هیقققق دلم بلات تند 

شوده هیقققق ددیییییی بخل بودهههه

RM. kiute.ARMY

فدا بیبی کیوت برم من کهههه*0*
دل منم تنگ شده بودددددددددددددددددددددد:"(((
=|(تهیونگ پوکر)(آجومای درمانده)(حلال مشکلات)(نویسنده زخم خورده)
۲۰ ارديبهشت ۲۰:۱۵

قلم محشر نیست اصن متاسفانه :/

RM. kiute.ARMY

ببند---_---
BTS
۲۰ ارديبهشت ۰۰:۱۰

امم خب زندگی ایدل ها به خودشون ربط داره تو بگو فردا عروسی یکی از اعضا گروهBTSمن پیاده هم شده میرم کره 😂😂

تو یکی از نظرا نوشته بود نامجون یه ازدواج محرمانه داشته همیشه هم حلقه تو دست چپشه حالا اگه واقعیت داره و نداره رو نمیدونم ولی منم همیشه یه حلقه تو دست چپمه و همیشه وقتی با کسی برخورد میکنم اول میگه چند سالت بعد میگه ازدواج کردی 🤔🤔😂😂

وای فکرشو بکنید یه دختر کوچولو به کوک،جین،ارام،جیهوپ،وی،جیمین و یا شوگا بگه:بابایی بلام قصه بوگو. وای مامان دقیقاً مثل این عمه ها شدم که هر بار قربون صدقه برادر زاده هاش میره 🤗🤗🤗🤗

قوبون بچه های بی تی اس برم من 😘😘😘😘

 

RM. kiute.ARMY

من برنامه دارم عروسی نامجون اینور هم براش عروسی بگیرم😂😂😂
اره اره😂😂
واییییییییییی ماماااااااااااااااااااان:")
=|(تهیونگ پوکر)(آجومای درمانده)(حلال مشکلات)(نویسنده زخم خورده)
۱۹ ارديبهشت ۲۳:۳۷

تازگیا انقدر فیکای چرت و پرت و ضعیف خوندم قاط زدم (توجه نکن به من)

یعنی انقدر ضعیف و پرت که دیگه حوصله م نمیاد حتی یه فیک بخونم....نم چرا

البته یه فیک پیدا کردم که عالمیست :) (با یادآوری فیک زمین رو گاز میزند)

راستی هیونگ اون فیکه فصل دومش چیشد؟ :)

امیدم اون فیکه

تا حالا یکی دابل ته یکی جسارت یکی مون لایت(همون فیک خوبه) و این رو پسندیدم :)

غیر خودم ممبرای کانال هم گذاشتم خماری :/

داره کشته میده نمیاد فصل دومش؟ :)

 

RM. kiute.ARMY

خوب چرا این کارو با خودت میکنی؟
باید یه قلم محشر بخونی تا بشوره ببر پایین:|
چی؟😂😂
کدوم فیک؟😂😂
اهان!!!
=|(تهیونگ پوکر)(آجومای درمانده)(حلال مشکلات)القاب جدیدمه :/
۱۹ ارديبهشت ۱۱:۳۶

چرا دلم نمیاد بازش کنم و بخونم؟ :)

انقدر از بتص زده شدم...؟:)

RM. kiute.ARMY

جان؟
Kookmin.v
۱۸ ارديبهشت ۱۹:۱۱

قضیش میدونی چیه😂😂

من زیاد با اینکه موهام بیرون باشه مشکلی ندارم ولی مامانم دوس نداره من موهام بیرون باشه بعد هی میگه بده تو بده تو، کلیم بحث سر این داشتیم، ی شب این خوابو دیدم کلا هارتم ب کلاف های نازکی از نخ تبدیل شد😂😂😂

نا امید گشتم😂😂😂

RM. kiute.ARMY

وای پشمام حاجی😂😂😂
Kookmin.v
۱۸ ارديبهشت ۱۵:۵۹

چ خواب پر مفهومی:"|

حالا خوابای پر مفهوم من:

من:*دارم میدوعم*

*یهو میخورم ب جیهوپ و میافتم روش*

جیهوپ:*با عصبانیت بلند میشه* چرا هی میخوری ب من

من: ببخشید خو

جیهوپ:*سکوت*

*نگاه غضبناک*

*سپس*: موهاتم بده تو

من:🔫😐

RM. kiute.ARMY

پر معنا ادای تورو در میاره😂😂😂😂😂😂
Army💜💜💜💜
۱۵ ارديبهشت ۰۹:۴۲

خیلی قشنگ بود در حدی که باهاش گریه کردم... راست میگی.... امیدوارم منم جز دسته ایی باشم که قبولش میکنه... مطمئنم خیلی سخته و فکر به اون روز هم خوشحالم میکنه هم ناراحت... اینکه دیگه اون کنار عشقش خوشحاله... 

هعییییی.... اصلا... از زندگیم خوشم نمیاد😢

حس میکنم باید برام قرص زد افسردگی بگیرین

RM. kiute.ARMY

الهی:")))
parmidaw_sh
۱۱ ارديبهشت ۱۸:۰۹

دیدن نامجونی که بابا شده باعث میشه دیابت بگیرم انقد که تصورشم شیرینه

*وی در حال خودزنی

RM. kiute.ARMY

وای فرض کن بچه اش با غر غر بگه مامان بابا عروسکمو خراب کرد:")
نامجون بگه فقط دستم خورد:|
ARMY Lollipop
۱۱ ارديبهشت ۰۹:۲۹

من از خوشحالیشون خوشحال میشم.🌈

تنها چیزی که از ازدواجشون انتظار دارم اینه که اون دختر نامعلوم قلبشونو نشکنه و قدرشونو بدونه.

همین!!!

لعنتی اشک درآر🥺🥺

RM. kiute.ARMY

دقیقا:")))
مراقب دل پسرامون باشن...
parmidaw_sh
۱۰ ارديبهشت ۱۶:۲۱

بچچچچچ این هاناهاکی دارههه  

*هروقت میگم هاناهاکی یاد خر خاکی میوفتم:/

پیش به سوی خوندن🚶‍♀️ 

ورژن پسر پسری هم تو میشه؟😂

اگ میشع که صب کنم

RM. kiute.ARMY

پشت و روش همینه لاو😂
Katrin Park
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۵۳

البته اون تئوری مال من نیست میگم که ماله یکی از بچه هاست

RM. kiute.ARMY

اهان بلی بلی!
ARMY Lollipop
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۵۰

ورژن هوپی شو بده🥺🌈🍭

RM. kiute.ARMY

موافقم*^*
Katrin Park
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۴۹

رفیق 6 ته یا رفیق شیشه اته؟

 

اهل دلاش میفهمن😂😂😂

 

یاد اون فیکهایی افتادم که هوپی همیشه با رفیق های صمیمیش میخوابه که از دوره مدرسه باهم بودن و تو دوره دبیرستان مست کردن باهم خوابیدن

 

تا حالا نامهوپ و هوپته از این سبک ها دیدم

 

حس میکنم یه شیپ دیگه هم بود ولی یادم نیس چی بود

RM. kiute.ARMY

هیس...من به همه میگم هروئین😂

وای دقیقا😂😂بیچاره هوبی نقش ثابت نداره بچه ام😂
Katrin Park
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۴۷

چرا نظرات من تایید نمیشه ددی من دو ساعت با الما شی حرف زدم بعد تاییدش نکردی واقعا که...😂😂😂

RM. kiute.ARMY

بخداا من همرو تایید زدم😂
Katrin Park
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۴۴

دوست من یه نظریه داره که میگه نامجون یه ازدواج پنهانی داشته و یه بچه هم داره

چون تو دست چپش اکثرا حلقه است

 

یکی دو بارم فیلم گیر دادن منیجر ها تو مصاحبه های زنده که بهش گفتن درش بیاره پخش شد

یه بار یه مجری ازش راجب این موضوع پرسید نامجون یه خنده چال نمای خجالت زده تحویل داد

تازه هیچ کس قضیه اون لباس های بچگونه که خریده بود

و مخصوصاااا اون پاپوش های نوزاد که قیمتش چشمام رو گرد کرد

 

و بهش گفتن چرا این کارو کردی گفت فقط ازشون خوشم اومد

 

RM. kiute.ARMY

اره اینو هم شنیدم:/
من کاری ندارم مزدوج شده یا نه...نامجون بخنده بسه برای هممون😂فدا چال گونه اش بریم جمیعا
Katrin Park
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۳۷

اگه بچه دار هم بشن از ترس ساسنگ ها و پاپاراتزی ها قایمش میکن

 

خیلی از هنرمندها مجبور به این کار شدن

تو صنعت کیپاپ میشه به چن

و تو هالیوود به ایان سامرهالدر اشاره کرد

ما دختر هیچ کدوم رو ندیدیم

البته عکس های دختر ایان یه بار تو فرودگاه لو رفت که با شکایت پاک شد

RM. kiute.ARMY

والا:/

عجب:|
والا بخدا اینا هم ادمن:/
Kauo sheka
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۳۲

یعنی میشه بچه هاشون ببینم 🤧🤭

مثل این مامان بزرگا شدم که دلشون می خواد نوه اشون ببینن 🤣

 

RM. kiute.ARMY

وای خداااااااااا منتظر پدر شدن نامجونم:")))))))
وای جر دقیقا😂😂😂
Katrin Park
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۳۲

ددی انقدر مسخرم کردی رباته به خودتم تجاوز کرد😂😋

RM. kiute.ARMY

من مسخره نکردم ک بخدا😂 تازه این رباته رفیق شیشمه😂
Galaxy Macknae ( ALMA )
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۲۱

خیلی خیلی ممنون از همه اما لطفا صبر داشته باشید...

برای پاسخ به همتون برنامه دارم و ممنون که خوندید و نظر دادید...

اما اجازه بدید من ترجیحا تا اتمام هفت ورژن سکوت کنم...

فعلا فقط منتظر تمام نظراتم و بعد پاسخی جامع به همه خواهم داد😅💜

RM. kiute.ARMY

ریدرا
.Rooni Am.Namkookv:)
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۱۵

باشه ...

بخاطر ددی و  کمپین حمایت از کاپل ددمون ‌....

رونیا دوباره زنده شد ..... 

ولی بیشوخی آلماییییی این چه سمی بودددد ؟؟؟؟

تو تو داستانات آروم میری جلو ... و من عاشق این سبکم :*)

RM. kiute.ARMY

کیل می کیل می سافتلی:")
Katrin Park
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۱۱

ددی چرا یکی درمیون تایید میکنی تازه در همم هست

RM. kiute.ARMY

ربات پدرسگ:")
.Rooni Am.Namkookv:)
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۰۰

سکته ....

رونیا مرد 

رفت‌ بهشت خوشبحالش ...

دیگه رونی ندارید ......

RM. kiute.ARMY

عه این حرفا چیه رونی:"(
Galaxy Pizza (vana)
۱۰ ارديبهشت ۱۴:۲۴

لینک خرابه:(((((

RM. kiute.ARMY

چک شد مشکلی نداشت*^*
مرده متحرک 😔🚶
۱۰ ارديبهشت ۱۴:۱۲

ددی ?! میخوام با یکی درد و دل کنم که منو نمیشناسه .... میشه لطفا ?! .... دیروز اودیشن دادم و گفتن که قبول شدم ولی ....... امروز یکی از ادمینا اومد و کلی فش بارم کرد و بعدش صدامو مسخره کرد و وقتی اعتراض کردم گفت کارای کمپانی به تو ربطی نداره ..... شما الان رد شدی و بای 😐💔💔 ....... و بعدش بلاکم کردن و از تو کمپانی حذفم کردن ...... واقعا چرا من مباید بمیرم و هنوز زندم وقتی هر روز تو این دنیا آدما دارن دلمو میشکنن و رد میشن ...... چرا همیشه یچیزی هست که نمیذاره من به آرزو هام برسم ?! ...... مطمئنم حتی اگه یهویی بمیرم هیشکی ناراحت نمیشه ... هیشکی .... اصلا نمیدونم چرا دارم اینا رو اینجا زیر یه فیک تایپ میکنم .... اصلا نمیدونم چرا دارم حال تورم میگیرم .... شرمنده ..... نادیدش بگیر ..... مواظب خودت باش ... بای فور اِور 😊💖خیلی دلم میخواست منم فیکای سد اندمو بذارم تو وبلاگ ولی وصیت کردم بسوزونن دفترمو 💔

RM. kiute.ARMY

چی؟
این حق رو نداره! تو کدوم کمپانی؟ میتونی شکایت کنی به مراجع دولتی و اینترنشنال! اسکرین چت و ایدی طرف رو ک داری درسته؟! به کمپانی ایمل بزن!
حق خودتو بگیر دختر این چ کاریه:|
چرا داری عقب میکشی؟
چرا داری میزاری دنیا بهت بخنده هان؟
چرا ناراحت نمیشن؟ میشن مطمئن باش! مامانت و بابات....شاید دوست هات...خودخواه نباش
^^ Yui.vkook.tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
۱۰ ارديبهشت ۱۳:۳۶

:) آه اخ جون الما نوشتهههه :) 

لایکو زدمممم

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااا*0*
aiso.minminie [=
۱۰ ارديبهشت ۱۲:۳۸

الما

طرفدارت شدم اصلا من

RM. kiute.ARMY

جوووووووون*-*
aiso.minminie [=
۱۰ ارديبهشت ۱۲:۳۶

هاناهاکی

🥺

کیوتتتتت

RM. kiute.ARMY

سو کیووووووووووـ*0*
aiso.minminie [=
۱۰ ارديبهشت ۱۲:۳۳

واقعا نمیدونم چی بگم

واقعا قشنگ بود

اصلا از همون اول

نویسنده...

یونگی هم بده 🥺

RM. kiute.ARMY

میده میده*^*
aiso.minminie [=
۱۰ ارديبهشت ۱۲:۳۰

چه ایده باحالی

دمت گرم

 

RM. kiute.ARMY

بسی*^*
.Rooni Am.Namkookv:)
۱۰ ارديبهشت ۱۰:۴۴

من اینوووووو میخونمممممممممممممممممممممم

 

RM. kiute.ARMY

بخوووووووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننننننننننننن*-*
نسیم
۱۰ ارديبهشت ۰۶:۴۴

خب خب..سلام

خیلی شیک و مجلسی میرم سر اصل مطلب.نکته اول اینکه فونت بسی بسیار ریز بود:| 

اکثر ریدرا توی گوشی میخونن پس لطفا فونت نوشته هارو یکم بزرگتر کنین و پس زمینه رو ساده بزارین تا چشم رو اذیت نکنه.

و اما خود متن..

برای توصیف حس مبهمی که فن ها به بایسشون ممکنه داشته باشن،بنظر من نیازی به این همه توضیح نبود.مطمئنم ریدرا خودوشن همچین حسی رو تجربه کردن پس یه چیزایی رو باید نگفته باقی گذاشت تا با ناخودآگاه خود خواننده پر بشه... وقتی توصیفات زیاد بشه،خواننده کسل میشه و صفحاتو رد میکنه درست مثل کاری ک من کردم.

شاید هم قلم خوب بوده و سوژه خیلی بی محتوا بوده

هرسوژه ای مناسب نوشتن نیست.

نکته ی بعد اینکه،سخنان پایانی نویسنده به نسبت خود داستان خیلی طولانی بود.کلا داشتم حس میکردم نویسنده سعی در القای احساس خودش به خواننده داره که خب این به خودیه خود چیز بدی نیست.همه ی نویسنده ها همین قصدو دارن ولی اونقدر قلم باید بامهارت باشه که ناخودآگاه خودشو به درون ذهن بکشونه.نه اینکه من حس کنم نویسنده با یه سری توصیفات زیادی اصرار بر این کار داره.

در کل، قلم الماجان نرم و پر احساسه ولی پیشنهاد میکنم ساده گویی و روان نویسی رو هم توی برنامه اش قرار بده.

ریدرا این روزا خیلی بی حوصله تر از چیزی ان که فکرشو کنی

ذهن های امروزی متن های کوتاه با مفاهیم عمیق رو بیشتر میپسندن.توصیفات و قیدهای اضافی رو بهتره پاک کنیم.

RM. kiute.ARMY

واو مرسی نقد*^*

آلما
Ghazal^-^
۱۰ ارديبهشت ۰۱:۵۹

واییی زودتر بزار ماله بقیه رو ذوق دارم^-^

RM. kiute.ARMY

می تو*^*
Katrin Park
۰۹ ارديبهشت ۲۳:۵۸

این داستان منو متحول کرد باعث شد منم بخوام احساسات درونیم رو بریزم رو دایره ولی از کجا شروع کنم؟

RM. kiute.ARMY

از اونجا😂
Rokajaki
۰۹ ارديبهشت ۲۳:۱۴

وااای چرا دیسلایک میزنینننننن...خو اگه خوشتون نمیاد نگا نکنین عه بی ترییتا:/ خجالت بکشین من نمیتونم لایک بزنم وبلاگم پوکیده رفته هوا شماها چرا اینجوری میکنین-_-

آلما شی فک کن من صد تا لایک زدم برات😆...

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزم😂
اونا یکم رد دادن کنچانا..شایدم دلیل دارن😂
seokjin (world wide handsome) lover
۰۹ ارديبهشت ۲۲:۲۷

خیلی قشنگ و احساسی بود وای منم همینطوری ام اگه یه روز ببینم که بایسم ازدواج کردی گریه میکنم خوشحال هم میشم که اون خوشحالم ولی به خاطر این گریه میکنم و ناراحت هم میشم که میترسم اونی که باهاشه ناراحتش کنه و قلبش را بشکنه

RM. kiute.ARMY

اخ گفتی:|
IC.7 .A
۰۹ ارديبهشت ۲۱:۵۵

عرررررررررررررررر خعلی خوب بوددددددددددددددددددد

مرسی الماییییییییی

واقن به یه همچین چیزی نیاز داشتم 😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

اومو😂
فرناز
۰۹ ارديبهشت ۲۱:۳۹

خیلی زیبا بود طوریکه من با هاش گریه کردم ونظر من اینه که هر چقدرم عاشق ایدلامون باشیم فرقی نمیکنه چه بی تی اس چه اکیپ و چه بلک پینک و گروه های دیگه بلخره همه میرن سر خانه وزندگی خودشون و من حتما اگه ایدلم ازدواج کنه و حنا بچه دار هم بشه من حمایتش می‌کنم 

RM. kiute.ARMY

ایگووو باهات موافقم:")
B.E
۰۹ ارديبهشت ۲۱:۱۴

از المامونه.. ورژن جین بیاد حتما میخونمش و اون دیسلایکا احتمالا بخاطر نبودن شیپ و ایناس😑

ناراحت نباشیا:(

RM. kiute.ARMY

موافقم*-*
Galaxy Macknae ( ALMA )
۰۹ ارديبهشت ۲۰:۳۵

وای چه جالب خدا...

دو دانلود و دو دیسلایک با این وضع فکر کنم رکورد میزنم😂💔

RM. kiute.ARMY

من لایکو زدم*^* به دل نگیر
Galaxy Macknae ( ALMA )
۰۹ ارديبهشت ۲۰:۳۲

اوه برام خیلی جالب بود نتیجه یک دانلود و یک دیسلایک...

هر کسی خوندنتش و این نظر رو داشته علت این دیسلایک رو بگه واقعا برام صاحب ارزشه😅💜

RM. kiute.ARMY

هعییییی😂😂 جاست سکوت
Galaxy Macknae ( ALMA )
۰۹ ارديبهشت ۲۰:۰۱

کیوت جان میشه بره تو بخش فن فیکشنها؟

RM. kiute.ARMY

تگشو زدم*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان