BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

چند شاتی paper hearts

7_833k.png

شات آخر اضافه شد

 

نویسنده Angle
کاپل کوکوی/ویکوک . جیمینگی
ژانر رمنس . انگست . اسمات . درام
محدودیت سنی 16+

 

برشی از داستان: 

_سلام من تهیونگم.

_سلام. جئون جونگ کوک.

_جدید اومدی نه؟ از کدوم مدرسه؟

 _از کره اومدم.

_امیدوارم دوست های خوبی بشیم.

 

Shot 1

✨🍀♡DOWNLOAD♡🍀✨

 

Shot 2

✨🍀♡DOWNLOAD♡🍀✨

 

Last shot

✨🍀♡DOWNLOAD♡🍀✨

۲۸ ۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فردی که عاشق کوکی
۱۲ تیر ۰۹:۲۲

چرایونگیمو کشتی؟

مگه کاری کرده بود

اون فقط عاشق جیمین بود

چرا بعد عمری که دوباره سرو کلم پیدا شد باید اینجوری تموم میشد؟

الان مامانم عین چی نگام میکنه

بگم چیزی نیست فیک اخرش غمگین بود؟

 

VK 🐻🐰

آره آره بابا تازه خواست بده خودشم بخونه😂🤌🏻
ArmyWasHere
۲۷ ارديبهشت ۲۲:۴۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دارم کامنتای اینجا رو میبینم که چقدر ریدرا گیر دادن و ناراحت شدن از مرگ یونگی 

*** *** ** **** **** ** *** **** **** ****** ***** ***** * ***** 

**** *** *** ** ***** ***** ******* **

**** ** *** ** **** ** *** **** ** ** ******* *** ** ****** **** *** *** *** ***** ******

**** ****** ** ****** ** *** *** ****

خلاصه که کشت و کشتاری قراره راه بندازم :">>>>>

ریدرا منو به فحش نکشن صلوات 😂😭

RM. kiute.ARMY

نمیشه با گفت و گو بین کاراکتر ها حل بشه؟😂
نه به خشونت علیه نویسنده
ᶳᵒᶰᴬʸ
۲۷ ارديبهشت ۰۴:۰۶

عسیسمممممم چگده گشنگ 

 

RM. kiute.ARMY

گشنگی از خودتونه*^*
minsana
۲۵ مهر ۱۲:۱۳

من با نویسنده یه صحبت جدی دارم 

چرا بچمو کشتییییی

یونگی 

گریه کردم اخرششششش

فکر نمیکردم سند اند باشه 

ولی با تیکه آخرش گریه کردم 

نویسنده ......... کیل یو 

RM. kiute.ARMY

نویسنده عضو اموال سایته از منشی وقت قبلی بگیر😂
😎
۲۴ مهر ۱۸:۵۴

ووویییی کدومشون داره مینویسه؟تامی یا شادی؟

RM. kiute.ARMY

شادی*^*
تامی هم مینویسه
😎
۲۴ مهر ۰۶:۲۷

سلام بر نویسنده جون و ادامین گرامی 

من آمده ام😎من آمده ام وایییییی عشق فریاد کند من آمده ام 💃

نویسنده جون کی گفته قلمت بده؟اتفاقا خیلی هم باهاش حال کردم و بی صبرانه منتظر فیک های بعدیتم 

راستی ددی  shجون قرار بود فصل۲ اسپایدرجی رو بنویسه دیگه نمینویسه؟ایکیگای هم که نیومده فصل دومش

👩‍💼 اعتراض دارم جناب ددی اینجا حق ریدر داره پایمال میشه.(😁👀)

👩‍⚖️(👉اینم از جناب ددی حالا بگو ببینم اعتراض وارده؟)

moon🌛 Child🌜

نویسنده

داره مینویسه بچم پوسترشم اماده کرده
کارگاه سارا
۲۳ مهر ۲۲:۳۴

ددی جون واقعا چرا 😭

اونم پیشولیم 

بسه دیگه انقدر این و اونو نکشید دهنم سرویس شد 

چرا این همش ویکوک بود 

ولی مهمش فقط یونمین بود 

قلبم درد گرفت بدو یه ابقند برام بیار فشارم نیوفته 

RM. kiute.ARMY

فقط میتونم سکوت کنم:>
yoona Army
۲۳ مهر ۰۹:۰۷

سلام ادمین ددی... وقتی میبینم حتی کسایی که منو نمیشناسن اینطوری بهم انگیزه میدن خیلی خوشحال میشم و احساس تنهایی و انرژی های منفی ازم دور میشن...

و اینکه من هم یونا ام هم انجل اصن فازم معلوم نیست توی انتخاب اسم😂

با دمپایی بیا سراغم کمربند دوست ندارم🤣

و اینکه باشه بیشتر مینویسم و پیشرفت میکنم... 

RM. kiute.ARMY

ای جان*^* لیاقتش رو داری جانان*^*
جر😂
چشم با دمپایی😂
فقط راستی میتونی فول پارت رو تحویلم بدی؟
carrots and mint
۲۲ مهر ۲۲:۴۳

من دیگه وانشات نمیخونممم😂😂😂🔪🔪

ددی قبلنا سداند نوشتن رواج داشت و من نمی‌دیدم یا اینکه الانه عین یه ویروس پخش شده😂

اصلنم گریه نمیکنم فقط یذره وانشات رفته تو چشم-.-

یونگی هنوز جوون بود چرا باید میمرد:(((

RM. kiute.ARMY

چرا😂
اره واگیر داره😂
الهی:"(
😂😂😂
۲۲ مهر ۱۳:۳۳

رمان جیمینگی چقدد کمههه

فک کنم این اولی نه؟

اگه میشه معرفی گنید

RM. kiute.ARMY

نه بازم هست. مثل دارک گیم یوکی🤩
Yoonmin lover 13
۲۲ مهر ۰۹:۴۰

باورم نمیشه دارم گریه میکنم 

چرا پایان خوبی نداشت

منم نهمم خیلی سخته 

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزدلم:"(
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۲۲ مهر ۰۸:۱۴

الان یونگی مرد راحت شدین؟

الان چرا دارم میخندم

ودفاک

ن ناموصا حق یونگی هیچوقت مرگ نیست🥲🐈‍⬛

RM. kiute.ARMY

خنده هیستریکه:>
😂
۲۲ مهر ۰۴:۵۹

ایول جیمبنگی

خیلی قشنگ بود بخصوص اخرش که اشکمو دراورد

RM. kiute.ARMY

هق:"(
Hyouka (خواهر ورد واید هندسام)
۲۱ مهر ۲۲:۵۱

یعنی جیمین تاپ 

وای تبتینسنسنسنس چرا یه مین حس کردم یونگی ام 

(پ.ن:دلیلش پروفته)

چه اسماتیه که مثبت ۱۶ عه؟

یعنی بدون جزئیات؟🙂🤣

ددی یه فکری به حالم بکن دیگه دارم بسن محدودیت سنی رو رد میکنم

دیگه حال نمیده مثبت ۱۸ خوندن😭😭😭😭

۱۷ سالم شد عر دارم اینو رد میکنم

خیلی مسخره است🤣🤣🤣

moon🌛 Child🌜

ب منم دیگ حال نمیده کیفش وقتیه که زیز 18 سالی و میخونی😂😂😂😂هعی منم رد میکنم به کجا رسیدم🤧🤧🤧
yoona Army
۲۱ مهر ۱۷:۴۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*******************************************************************************************************************

شات اخر

میگم حوصله سر بر بود نه؟

حس خوبی راجبش ندارم 

RM. kiute.ARMY

یونا شه*^*
من یه کمربند دارم که مشکیه و چرمه. صدای خیلی خوبی داره در عین حال یدونه دمپایی هم دارم
با کدوم دوست داری بزنمت^^
لعنتی خیلی خوب بود:">
درسته شاید اولین تجربه ات باشه و تو راضی نباشی اما بدون کسی که قراره پیشرفت کنه تویی!!
پس نترس و بنویس*^*
خیلی هم عاااااااااااااااااااااااالی بودT^T
یونگولوکم:"(
yoona Army
۲۱ مهر ۱۷:۳۶

سلام

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم*^*
nili the jooje
۲۱ مهر ۱۳:۵۲

فقط برای یونگی باتم میخونم این فیک رو هققق

RM. kiute.ARMY

ایگووووووووو:">
Rokajaki
۱۶ مهر ۱۴:۲۹

هقق اسمشششششش خدااااااااا دو هفتس دارم اهنگشو میزنم مامانمینا دیگه صداشون در اومده میگن تو میزنی حداقل بخون:////

هققققققق آنجلللللللللللللللللل من نخوندمش ولی اسمش مث آهنگش خیلی آرامش بخشه:")

RM. kiute.ARMY

راست میگه بخون:|
موافقم:")
Yoonmin lover 13
۱۶ مهر ۱۳:۰۲

اصلا چرت نبود این چه حرفیه میگی نویسنده 😑

اختلاف سنی مهم نیست من که به اختلاف سنی اهمیت نمیدم 

الهی بچم بالاخره یه جا پولداره 😍

فدای جذابیتش 😍

منتظر شات بعدم 😊

RM. kiute.ARMY

اوه یعس یعس*^*
&#34;روت&#34; مکنه،نویسنده فیک های ضایع
۱۶ مهر ۱۱:۳۴

اممم قلم این چطوریه ددی؟ بخونمش؟ با قلم های کلیشه ای اذیت میشم خوو اکلیل هام می پوسه.

خلاصه هم کلیشه ای بود خووو نیمی از اکلیل هام پوسید...

امم راستی کارگاه سارا(همون سارا بیدم) داداشم کوکوی آپ کرد دیشب اگه ددی زحمت بکشه آپ کنه.

وای چخد خسته ام...

RM. kiute.ARMY

میانه نمیدونستم کدوم قسمت از داستان رو بزارم:">
اینو بدون که جونگ کوک یه پسر خیلی مذهبی و بچه مثبته. و تهیونگ ی بچه شر پولدار:">
yoona Army
۱۶ مهر ۰۸:۰۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

************************************************

*****

**** ***** ***

****** *** ******* *** *** *** ** ***** ****** * ***** ***** ** ******** **** *** **** **** ** **** **** ***** ***** **** **** ******* 

* ***** *** **** ****** * ***** ***** *** ***** **** ** ** ***

**** ** ****** ** ***** **** ****** ****** *** **** ** ****** **** **** **** ******* ***** ****** *** *** 

* ***** *******

 

RM. kiute.ARMY

مرسی عزیزدلم خسته نباشی*^*
وظیفه بود جانم خوشحالم خوشت اومده*0*
کارگاه سارا
۱۵ مهر ۱۹:۰۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددیییی 😶😶

بیا اینم پارت دو کافه هیولام 

ببخشید نتونستم بدم 

بنظرت فونت پی دی اف خوبه 

راستی پوسترسو خودت یکاری کن یا همون پوستر قبلی رو بزار ایناهاش 👇

*********************************************

ماشالا پدرم واسش در امد 

RM. kiute.ARMY

کنچانا عزیزدلم خسته نباشی*^* همه چیز حل شد نگران نباش
Kag ros(از هوبی همیشه حمایت میکنم✌)
۱۵ مهر ۱۸:۳۴

من نمیدونستم بخندم یا جدی باشم.؟؟؟؟؟؟

اهم اهم (*وی صدایش را صاف میکند*)

نگا نویسنده گلم,کاپلات عالی ژانرت عالی ولی یک بدی داره یهو یک جا غیر رسمی صحبت میکنه یک جا رسمی ولی موقعه گفت و گو دو فرد یا حرف زدن شخصیت داستان باید. غیر رسمی باشه همین:))))))

مرسییی بابت کاپلااا

ددی ببینم یعنی چی مذهبی:_)کوک مذهبی؟؟؟؟؟

نکنه از این داستان هایی که مذهبی دو دل میشه خودشو جعر میده اخرشم به زندگیش میرسه؟

ععر ددی اینا خعلی باحالن 

ولی میدونی از نظر من خدا خودش اونارو آفریده ولی چرا باید اینجوری کنن؟

 

RM. kiute.ARMY

اره از اوناستT^T
تنتقاتنثالقونتوثصنتقلوس
اخ :">
Kag ros(از هوبی همیشه حمایت میکنم✌)
۱۵ مهر ۱۸:۱۶

عععرر ددددییییی:_)

جیمینگی؟؟؟؟

مینگی خودمونه دیگه؟

ععر خدایا شکرت 

جعررر ورس؟؟؟؟ورس؟؟؟؟کوکوی تهکوک:/ ورسسسسسسس

ورسسسسس

ایم فاین(ولی کوکوی بود عالی میشد:_)

RM. kiute.ARMY

سینه بزنننننننننن😂
baby buni
۱۵ مهر ۱۶:۰۱

راستی ددی نویسندهات از چه برنامه ای برای نوشتن پی دی اف استفاده میکنن؟:|

من یه مدتی ادمین ی کانال بودم اما هچ برنامه ای برای نوشدن رو پی دی اف پیدا نکردم برا همون انصراف دادم:/😐🙌🏻

RM. kiute.ARMY

نمد والا اما سامسونگ داکیومنت هم هست*^*
baby buni
۱۵ مهر ۱۲:۱۵

ازاین لحاظ ک واقن اتتظار نداشتم اصن اول دوم یا سوم شم

فک میکردم دو رقمیم🙄😐😂تا این حد ناامید:|

راسی ددی کیبوردت گنده اش؟!😂👋🏻

RM. kiute.ARMY

یاد رتبه کنکور افتادم😂

اره خیلی گنده است مال لپتابه😂
Mohadeseh
۱۵ مهر ۱۱:۳۵

ددی کیوتی مننننمممم آمدممممم

عاقا ددی کیوتی یادته من داشتم یه کار از شوگا مینز ترجمه میکردم؟

خب الان باید بگم دیگه هیییییییییچ حال ندارم ترجمه کنم:/

یعنیا مشکل اینجاست من خیلییییییییییی کار ارم برای کنکورم اون وسطاشم وقت آزاد گیرم میاد نمیخوام با ترجمه هدر بره😐💔

تازه میدونی توی حین پروسه کنکر خوندنم هزاااار تا موضوع واسه فیک نوشتن اومد تو مخم .... آخه چرا😂💔

عجبا.... درکل خواستم بگم یه وقت نگی محدثه مرد...بدبخت محدثه داره با کنکور خوندنش جون میده ولیی هنوز نمرده😂

RM. kiute.ARMY

محدثههههههههههههههههههT^T
فیک دایورت به برگ هام خودت مهمی لامصببببببببب!!!
خوبی؟؟؟
تثابعانصعهثابتثاونتش
الهی بمیرم برات:"( خسته نباشی
کارگاه سارا (همون سارا بیدم )
۱۵ مهر ۱۱:۱۹

خب ددی با کدوم راحت تری بمیری 🙂🪓🗡🏹🪚

تازه سنگ قبر هم انتخاب کن 🪦⚰

کجا فرار میکنی هانننن 

ددی مریضی گشادیسم داری ایا 

بابا من فیک می خوام فیککککک 

اونم کوکوی 

بده وگرنه با همه اون بالایی ها میکشمت 

هرجا میرم ویکوک ویکوک 

اخه یکی نیست بگه من بدبخت همه ی کوکوی هارو خوندم یکی معرفی بکنه 🤧

RM. kiute.ARMY

بخدا دستم تنگهT^T
بزن بکش بزار تو اوج بمیرم:">
baby buni
۱۴ مهر ۲۰:۳۲

راسی ددی خدا نکنه دست چیزیش شه:/

اوا:/کیبوردتو گاز بگیر:|

 

RM. kiute.ARMY

کیبوردم گنده اش تو دهنم جا نمیره😂
baby buni
۱۴ مهر ۲۰:۲۴

عهههه ددییییی سِرد شدمممم

جررر انتظار نداشتم😐😂

RM. kiute.ARMY

از چه لحاظ؟*^*
𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
۱۴ مهر ۱۳:۵۸

عه ددی خوبی؟XD

تشریف بیار چت روم وبی که باهاش کامنت دادم یه سلامی بکن همه دلتنگتیم:"

RM. kiute.ARMY

ای جان دل*^*
خوبم ممنون*^* چشم
Black Rabbit ⁰-⁰
۱۴ مهر ۱۱:۰۱

های

این سد انده؟

RM. kiute.ARMY

خدا کنه ک نباشه*^*
Hamraz
۱۴ مهر ۰۸:۴۶

میخوام کامنت بزارم ولی نمی دونم چی بگم😂😐💔

RM. kiute.ARMY

خودت خوبی؟ خانواده خوبن؟😂
Yoonmin lover 13
۱۴ مهر ۰۷:۱۸

ددی سالم ؟ 😂

چرا سالم تایپ کردی ؟ 😂

اوه مای گااااااااد یونگی داداش کوچکتر کوکیه ! 😂

راستی سد انده ؟ 

RM. kiute.ARMY

تقصیر من نیستتتتت😂😂😂

نچ خدا نکنه:">
Yoonmin lover 13
۱۴ مهر ۰۷:۰۵

جیمینگی یعنی جیمین تاپ ؟

ددی جان من ؟!

RM. kiute.ARMY

اوهوم*^*
.Mitsuha x Wonho shl.
۱۴ مهر ۰۰:۵۸

مرررگگگگگگگگگگ⚰️⚰️⚰️⚰️

RM. kiute.ARMY

اگر بار گران بودی و رفتیمT^T
Park HaeRay
۱۳ مهر ۲۳:۳۶

این اهنگ... چقد قشنگه و خیلی درد اوره

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
Bts4ever
۱۳ مهر ۲۲:۴۵

 فرست 

سکند

سرد 

هیچکدوم

مونی اینو دیدی ج بده 😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

الان من جواب بدم یا مونی؟😂
Setty
۱۳ مهر ۲۱:۴۵

جون جدت هپی اند باشه :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

من قلبم تحمل نمیکنههههههههههه 

نویسنده ها زدن رو دور غمگین اینا نوشتنا:/

ولی دستت درد نکنه قشنگ بود. ادامه رو زود بذارید پلیز:)

راستی ددی جون  ایکیگای فصل دومش کی میاد؟ هلاک شدیم بابا :(((((((((((((((((((((((((

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

هقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق

بعد اینکه میشه نامجین های هپی اند بذارید؟ من هرچی میخونم یا سد انده یا کوتاهن:<

به خدااا مردمممممممممم-.-

درکل دستتون درد نکنه نویسنده ها و مدیر های سایت بابت فیک هاتون :> بوس بوس

RM. kiute.ARMY

موافقم هپی باشه:">

نه هنو نیومده*^*

چشم عزیزدلم*^*
خواهش میکنم قشنگم*0*
kim_tae_tae
۱۳ مهر ۲۱:۳۵

سالم منم ارمیم😂

RM. kiute.ARMY

مسخره ام نکن بچهههههههه😂😂😂
...
۱۳ مهر ۲۱:۲۸

عهههه

جیمینگیییی

جیمین تاااپپپپپ

ولی شرمنده سپ شیپرم... 

هععیی

فق به نویسنده بگین خوی کاری کرد کلیشه ی یونمینو از بین برد... 

RM. kiute.ARMY

موافقم جیمین نیز دیک دارد:">
baby buni
۱۳ مهر ۱۹:۴۷

فرصت؟

سکند؟

😐😐

اقا این چ بازیه کثیفیه؟

کی شروعش کرده ک ذهنه همع رو درگیر کرده؟😐💔

(فرصتم؟:|)

RM. kiute.ARMY

واقعا برای منم سواله😂
فکر کنم خودم شروعش کردم دستم بشکنه😂
Yuta😈
۱۳ مهر ۱۸:۳۷

اومو کیوتتتتتتتتتتتتتتتت

RM. kiute.ARMY

وری وری کایوت*^*
𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
۱۳ مهر ۱۸:۳۲

میشه بدونم منظور از سالم توی برشی از داستان چیهXD

RM. kiute.ARMY

منظور نشون دادن فلج دستی ادمینه😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان