BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات TRAP

7_53wb.png

  

نویسنده IC.7
کاپل یونمین
ژانر مدرسه ای . اسمات . رمنس
محدودیت سنی 16+

 

برشی از داستان:

قدمی جلوتر برداشت و جیمین بین یونگی و لاکر فلزی تو «تله » افتاد!

  

🎆💛🏀DOWNLOAD🏀💛🎆

      

 

805_vpfe.png 

۲۶ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Mihi Queen
۰۱ ارديبهشت ۰۳:۰۶

اوکی ولی اسمه ی سبک موسیقی اینجا چی میخواد؟●-●

RM. kiute.ARMY

اومده بگه دالی*-*
Demetrius ..
۱۲ اسفند ۲۲:۳۴

یبار دیگم چک کن :")))

RM. kiute.ARMY

تو جون بخواه:">
Demetrius ..
۱۱ اسفند ۱۷:۳۲

ددی خانومه میشه کامنتای خصوصیتو چک کنی؟

RM. kiute.ARMY

البتهههههههههههههههههههه!!!
Bts .army. yasi Bts.army.yasi
۰۲ بهمن ۱۴:۰۰

عالی 😁

RM. kiute.ARMY

بسی*^*
Bts .army. yasi Bts.army.yasi
۰۱ بهمن ۲۱:۵۲

بین لطفا میتونی یه فیلم کار با بیان برام درست کنی بفرستی بخدا دیگه ته کشیدم تو نت میزنم فقط ثبت نامشو یاد میده چیز دیگه ای نمیاره 🥺

RM. kiute.ARMY

عزیزدلم برای دانلود فن فیک ها اصلا نیازی به ثبت نام تو بیان هم نبود:")
Bts .army. yasi Bts.army.yasi
۰۱ بهمن ۱۹:۵۴

بین تا صفحه یو آپلود میاد ولی نیزنم روش نمیاد 🥺

RM. kiute.ARMY

فدات شم من لینک رو شونصد بار چک کردم درسته:">
Bts .army. yasi Bts.army.yasi
۳۰ دی ۱۳:۳۴

بین دانلود و میزنم ریزی و دان میکنیه 😭🥺😫🤦🏼‍♀️

RM. kiute.ARMY

عسلم نباید چیزی دانلود بشه از ص ریزی باید منتقل بشی به صفحه ی یو آپلود:">
Rooni... 🐿🌰
۱۸ آذر ۱۸:۳۷

جدا از هر آشنایی '-' ....

این چرا به شدت خیلی خیلی خیلی خیلی زیادی کیوت بیود ؟ 

میخام اعتراف کنم .. این اولین اسمات یونمینی بود ک خوندمممم .. تا حالا هیچوقت یونمین اسمات نخونده بوددممم

و اینکه اههه اینارو نمیشه تو عموم گفت و حتی نمیشه ب خودش گففتتت سوو من هیچجا نمیگمم .

 

ولی خب میگن نویسنده معمولا با لحن خودش داستانو تعریف میکنه و ... چرا انقد ..نویسنده، یونگی بود ؟

آیسی چرا انقد یونگی بودی ؟ 

ینی چیز عاره ._. ... 

من رفتن بیمیرم‌

هیشکسم نیاد نژاتم بده ._.

RM. kiute.ARMY

من میاممممممممممممم!!
کیوت نباش انقدر لاحناتیT^T
:)
۱۱ آذر ۱۹:۲۱

حاضرم برا این فیکایه قشنگی ک نویسنده ها مینویسن جون بدم

عاااا بعد از چن هفته نیومدن ت سایت

حالم جا اومد😂

ددی هم ک با سایت محشرش سلطان اتک های خفنه..دمت گرم ددی کیوتم❤🤣

RM. kiute.ARMY

ای جان گوشت شه به تنت😂

اخ مخلصم حجی:">
😂😂😂
۱۱ آذر ۱۰:۵۷

به شدت کیوت بود و از اینکه یونگی هم روش جراش بود خیلی خپشم اومد

مرسیییی عالی بوددد

RM. kiute.ARMY

اره منم خیلی دوس داشتم*^*
Gaul JK❤
۱۱ آذر ۰۱:۵۱

ادامه دارع؟

RM. kiute.ARMY

ناح:"(
𝒎𝒆𝒓𝒆𝒚.ᗯᗰ
۱۰ آذر ۲۱:۵۸

سیلام...

خوبین؟؟

ع خیلی وقته نبودم😇😇

(میخام ایموجی بارون کنم چون تم ایموجی هامو اپلود کردم خیلی کیوتن...!)

میخام ی درخاست دارم ...

میشه تو توضیحات تعداد صفحات رو هم بزنین؟؟

😐🙏پلیز....

برم دان کنم... هعی..‌😔✨

لاب یو ال بای🐰❤️

RM. kiute.ARMY

ویزویزی جونمممممممممممممممT^T
چشT^T
Reyhan
۱۰ آذر ۱۹:۵۰

ای جان بدون نظره نویسنده منو ببخش

 

 

شروع بازی کثیف

فرررصصصتتتتت؟

دد جون من بیا پارتی بازی کن فرصت شم😂

RM. kiute.ARMY

اخه نمیشه خواهر من😂
Ema
۱۰ آذر ۱۷:۰۷

سلام ددی چیطوری؟

میگمممممم.....ددییییییییی

یه درخواست گنده ازت دارم🥺

میتونی ورژن ویکوک دزیره رو تو سایت بزاری؟ دوستم میگفت تو واتپد فولش هست🥲🥲

گوناه دارم بزار دیگههههههه😢😭😭😭😭😭😭

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اصن یه سوال بپرسم؟ مخسرم نکنیاااا....ولی این جریان دزیره اصلا چی هست که اینقد معروفه؟😐

RM. kiute.ARMY

دزیره رو بخونی میفهمی چرا انقدر معروفه:">
حقیقتا اجازه ندارم تو سایت بزارم اما میتونم لینکش رو بدم بخونی*0*

" link "

رمز ; Storyman
Mobina ❤
۱۰ آذر ۱۵:۴۵

پاپا پول بده میخوام برم لباس بخرم برم «بار»

RM. kiute.ARMY

آیم فقیر😂
Kang ros
۱۰ آذر ۱۵:۳۵

ددی برده عشق رو داری توی سایت؟ همون کوکمین تهجین میگردم نیست:(

RM. kiute.ARMY

" 1 "
بیا لابم*-*
Jm .v.jk
۱۰ آذر ۱۵:۱۵

ووخی ووخی

 

عررررررر گاااد یونمیییین

اینجا خوشحال پارتی منهههه

RM. kiute.ARMY

پارتی پارتی یحححححححححححححححححح*0*
Huka _VJ.YG
۱۰ آذر ۱۵:۰۷

یونمین🙂🙂🙂

RM. kiute.ARMY

بلی*-*
Rooni... 🐿🌰
۱۰ آذر ۱۵:۰۶

بالاخره ...

۰حهحاهاج۷ج۷ج۷تج۷حخجخجچپحخج۹چح  

چطور میشه کف پامو سیلی بزنم ؟ 

RM. kiute.ARMY

واقعا سوال خوبی بود0_0
great saboteur
۱۰ آذر ۱۴:۳۰

اونی کاورشو خودت درست کردی؟ خیلی قشنگ شده معلومه از اون داستانیه که آدمو بدجور سافت میکنه داستانو حتما میخونم و نظره بزرگوارمو ارائه میدم😎😂😐

RM. kiute.ARMY

اره من درست کردم منتها خراب کردم حیف داستان شدT^T
kim sara
۱۰ آذر ۱۴:۱۱

اومدم سایت رو اولین پست بزنم بگم میشه خاوش کنم یه وانشات کوشولو از یونمین ادرس بدین و..........

شت...........

:/

RM. kiute.ARMY

جون تلپاتی😂
Kang ros(Dadmoon Shipper)
۱۰ آذر ۱۴:۰۹

چرااا!؟؟؟ 

چرااااا؟؟؟؟ 

برم یک نامکوک بنویسم اه

 

RM. kiute.ARMY

منم که ناراضی😂
Army°°♡
۱۰ آذر ۱۳:۴۷

تازه فهمیدم که نویسنده اولین اسماتش بوده....

 

#im_so_relaxed

#im_really_fine

#im_still_alive

RM. kiute.ARMY

میبینی مردم چه با استعدادن؟:")
Army°°♡
۱۰ آذر ۱۳:۳۹

پوستر را می بیند

کاپل را میبیند

ژانر و خلاصه را میخواند

سراغ وانشات میرود

آن صورتیِ خیس را به پایان می رساند

با خود به کراش های اعظمش می اندیشد

به سینگلی خویش فحش خار مادر می دهد

سرش را به دیوار میکوبد‌‌‌

از اینکه هنوز زندست تعجب میکند

با چند عدد پاستیل ترش رگ خود را میزند.

در آن دنیا هم دوباره تمام موارد را تکرار میکند.

<بله!دقیقا میلیون ها بار(و بیشتر) میمیرد و زنده می شود>

 

پ.ن:شات د فا*ک آپ.

ددی این چی بود من خوندم وجدانا؟!

RM. kiute.ARMY

یک عدد کارخونه قند:">
Reyhaneh
۱۰ آذر ۱۳:۳۹

فرست....

سکند.....

بگو من شاد شم 

(خدایی دیگه نمیتونم از این بازی کثیف بیرون بیام)

RM. kiute.ARMY

اما بیرون بیا اونجا جای خوبی نیست😂
KİM JULIET
۱۰ آذر ۱۲:۴۳

ای خدااااااااا باز یونمین... 😐

 

ببخشید میپرسم ولی احیانا... امروز روز یونمین نیس؟🥲

 

آخه بنده یهو علی ذوقی شدم زد به سرم و یونمین دیدم..

 

مسئله این است... آیا امروز روز یونمین است؟🤯

RM. kiute.ARMY

والا نمیدونم اما همه کمر همت بر نوشتن یونمین بستن😂
رامن موگوله
۱۰ آذر ۱۲:۳۸

اینو اینو اینو اینو اینو اینو اینو اینو اینو اینو

چه کیوته کیوته کیوته کیوته کیوته کیوته کیوته کیوته کیوته کیوته

 

 

 

RM. kiute.ARMY

اوخیT^T
army
۱۰ آذر ۱۲:۱۲

های ایم فرست 

نو 

RM. kiute.ARMY

نچ*-*
F/A
۱۰ آذر ۱۲:۱۱

مای پشم

بنده با خوندن خلاصه خون دماغ گشتم😐❤️

 

اخیرا رگ فن فیک خوندنم بالا زده ساعت پنج صبح نشستم فن فیک خوندم😐

امروز مدرسه حضوری رفتم بعد الان حالم بده فک کنم کرونا گرفتم😐😪 هنوز مامانم نمیدونه الان دو روزه هی بهم میگه تو خونه ماسک بزن داداشت سرما خوردم ولی بنده مگه حرف ادم حالیم میشه؟😐❤️

 

اونییییی مردم حلالم کن کم کامنت میزارم😐😪

 

همه نویسنده ها میانه

من اخر میمیرم و پارت اخر امگا لیدر نیم رو نمیبینم هق طراح وبتون حلالت نمیکنم

RM. kiute.ARMY

منم:">

الهی کباب شم من:|

خدا نکنهههههههههههه-_-
bts love
۱۰ آذر ۱۲:۰۷

عااللییی نه واقعا عالی از وقت گفتم سپ ی ریز داره یونمین میاد من بمیرم راحت بشم واقعا ای کاس بمیرم راحت بشم اصلا نمیخوام واقعا هر دفعه فیک یونمین میبینم گریم میگیره الان جدی دارم گریه میکنم جانه من ی سپ بزارید مردم اینقدر سپه تکراری خوندم سپ یونگی تاپ اسمات امگاورس که باشه عالیه اصلا واقعا من میرم بمیرم تو این سایت جایه سپ شیپرا نیست

RM. kiute.ARMY

لاوم بخدا دست من نیست:)
Chica m_m
۱۰ آذر ۱۱:۵۹

عه وا موج جدید یونمینه که 😃😂

چرا موج نامجینی نداریم تو سایت مگه ما نامجینرا دل نداریم:)؟ 😂😂😂

با دیدن مومنتای کنسرت دلم یه وانشاتی فیکی چیزی میخواست ولی مگه پیدا میکردم؟؟؟ (;´༎ຶٹ༎ຶ`)

هعی :)) 

RM. kiute.ARMY

موجش نمیاد نامرد😂
درک میکنم:">
Chica m_m
۱۰ آذر ۱۱:۴۴

جوووون پوستر 🤤

فتبارک الله 

RM. kiute.ARMY

هق تشکر:">
Chica m_m
۱۰ آذر ۱۱:۴۴

اوخی مدرسه ای خیلی وقت بود نخونده بودم :)) 

RM. kiute.ARMY

منم:">
Demetr ??..
۱۰ آذر ۱۱:۳۰

میام پوسترو نگا میکنم و ذوق مینمایم..هعی...

RM. kiute.ARMY

خجالتمممممممممم ندهههههههههههه:">
Meka Yoni
۱۰ آذر ۱۱:۲۹

فرست؟ ¯\_(ツ)_/¯

RM. kiute.ARMY

نچ*-*
Mochi. MC
۱۰ آذر ۱۱:۲۸

عررررررر ددددییییی !!!!! چقد یونمییییینننننن الان میام خودمو جر میدیدمممم 

RM. kiute.ARMY

جووووووووووووون😂
ARMY
۱۰ آذر ۱۱:۲۳

سلام😊

مرسی بابت این که تو این چند روز 

فیک از یونمین گذاشتین من 

عاشق فیک یونمین ام مرسی از 

نویسنده و شما با وب سایت خوبتون 💜

RM. kiute.ARMY

مرسی از تو عزیزدلم*^*
Meli ^-^
۱۰ آذر ۱۱:۲۱

عررررررررر

جیییییییییخ

اکلیل بالا آوردممممممممممممم

(منی که با لپ تاپ سر کلاسم و با گوشی فیک اسمات میخونم•-•💕

فقط میترسم درس بپرسه بجاش مراحل به فاک دادنو بگمXD)

RM. kiute.ARMY

به فاک دادن کاربردی تره بخدا
Crazy
۱۰ آذر ۱۱:۲۱

به‌به چه ژانری چه کاوری 

واقعا به یه همچین چیزی نیاز داشتم 🥲

اونم دقیقا وسط کلاس قرآن 🙃

 

RM. kiute.ARMY

به به نور علی نور😂
Kim Miya
۱۰ آذر ۱۱:۱۰

یونمییییییییین 

خیلیم خوف 

ددی فرست؟ 😁💔

RM. kiute.ARMY

ناح😂
𝑳𝒊𝒍 ‌‌
۱۰ آذر ۱۱:۰۹

خدا خیرت بده ددی

حوصلم خیلی ناجور سر رفته بیو

RM. kiute.ARMY

نوش جونت لابم*-*
vkook.taban (پروفایلو حال کنین .-. )
۱۰ آذر ۱۱:۰۹

فرصتتتت لایییکییکیککیکیکیکیکیکیکیککیکیکیکی

گیلیلیلیلیلیلیلیللیلیلیلیلی

RM. kiute.ARMY

*سون بلبلی
Taban:)
۱۰ آذر ۱۱:۰۹

یا یای یایایایایایایایایایا

فرصت لایک

RM. kiute.ARMY

جوووووووووون*-*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان