BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Chamomile (فصل دوم فن فیکشن Oolong)

7_jsyv.png

✥FULL✥

نویسنده H.h
کاپل اصلی یونکوک
کاپل فرعی جویی و فلیکس . نامجین
ژانر امگاورس، رمنس، انگست، برشی از زندگی 
محدودیت سنی 15+
تعداد صفحات 133
لینک فصل اول " کلیلک کنید "

   

🎬teaser of fic🎬

⚫️ CLICK ⚫️

   

برشی از داستان:

"لطفا یونگی.... مگه من چی کار کردم؟" 

"چی کار کردی؟ نمیدونم! فکر نکنم نیاز به دلیل داشته باشم!" 

با قدم های محکم به سمتش رفت و تو چشم هاش خیره شد. جونگ کوک با 

چشم های لرزون بهش خیره شد. یونگی با سرد ترین صدای ممکن لب زد: 

"ازت متنفرم" 

همین دو کلمه کافی بود تا بغض جونگ کوک بشکنه. به سمت در دویید و 

موقعی صدای کوبیده شدن در خونه داخل اتاق نشیمن پیچید، یونگی روی 

زمین افتاد. با نگاه مات به گوشه ای خیره شد و چند لحظه بعد اشکی روی 

گونش خط انداخت...

   

✨🌙🌼DOWNLOAD🌼🌙✨

    

 805_vpfe.png 

۱۰ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Black
۲۱ اسفند ۱۱:۲۴

میشه ورژن ویکوک رو بنویسد تو رو خداااااااا

RM. kiute.ARMY

دیگه دکمه امون رفت این شبکهT^T
یه بنده خدا
۰۱ مرداد ۱۶:۴۳

نمیخام به ویکوک خیانت کنما ولی تقصیر من نیست که یونکوک انقد قشنگه 😂

RM. kiute.ARMY

حقققققققققققق!!! حق میبینممممم مردمممممممم!
blueberrrrby
۲۰ تیر ۲۱:۱۴

دد ی سوال!!!

ابتدا معرفی!!بنام خدا بلوبری هستم 100000000000 از تهران :/

میخام منم فیک بنویسم خب ولی نمدونم ک اول از همه کجا بفرستم بعد چجوری فایلش کنم لینک بدم بعد نمدونم 100000000 چگونه بوفهمم!!اصن ماها ک کاربران مظلوم عادی هستیم میتونیم فیک بنویسیم و از تخیلاتمان استفاده کنیم؟؟؟؟🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

هنوز بوس بای نه چگونه بفهمیم چکسانی آنلاین میباشند؟؟توضیح(2) 

حالا بوس بای🙄🙄

RM. kiute.ARMY

سلام اسمورف جان😂

اون پست اصلی سایت رو خوندی ک درباره ی همه ی این ها توضیح دادم؟

توی سایت ما متاسفانه این ویژگی قفله هنوز😂
보라
۲۰ تیر ۱۲:۴۴

یونکوک؟

باحاله

RM. kiute.ARMY

محشره!!!
بیکار
۲۹ خرداد ۱۷:۴۰

سلااااام ددی

چطوری

میگویم

این لینکی که هست برای فصل دومه 

بعد داخل اون لیسته برای نوشته برای فصل اول کلیک کنید

من نفهمیدم

الان لینکه فصل دومه اونی که باید بزنیم روش فصل اول:/

 

RM. kiute.ARMY

هان؟:|
خودمم نفهمیدم این وسط ک مادر😂

شما بدون الان جدول رو کلیلک بزنی میری فصل اول:">
Nomkog
۰۵ خرداد ۱۳:۰۴

👏

RM. kiute.ARMY

ممنون*^*
ی بیکار ک فیک میخونههه😐 خوشبختم☝
۰۲ خرداد ۱۲:۰۹

ددییییییییییییییییییییییییییییییی

دلم تنگ شده بود واسه سایتتتتتتتت

چن هفته ای نیومدمممممممممم

چی خبرااااااااا؟؟ 

اینم خیلی خوب بودددددددددددد

RM. kiute.ARMY

بلیییییییییییییییییییییییییییییییی
فدا دلتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتT^T
ای جاننننننننننن خوش برگشتییییییییییی:">
سلامتیT^T
ممنوننننننننننن*-*
hamoon hamishegee
۲۴ فروردين ۱۲:۰۳

وادت هل؟

خل قشنگهههه فق جیمین دختره؟

اونجا گفته بود جیغ های دختر

خب چیه نفمیدم

ایششش

ول خل خوبهههههه

میگم الان هردوتا فصل فول شده تو ی پی دی افه؟

یا از همون اول تو ی پسوند بود؟

 

RM. kiute.ARMY

جیمین هم اسم دختره هم پسر منتها دوتا تلفظ جدا دارهT^T
جی مین اسم پسره
و جیم این اسم دخترهT^T
김은지
۱۶ فروردين ۲۰:۴۳

اصلا هم بعده اینکه فصل دومش خوندم خودمو پاره نکردم

*وی در حالی که جعبه دستمال کاغذی دومی را برمی‌دارد*

فیییییییین

عالی بود هق

همینطور ماه رمضون و باز شدن مدارس و تبریک میگم عزیزانم

*هق....فیننننننننن

RM. kiute.ARMY

سر افطار دعا کن چرخ کاچیران جهت دوخت و دوز، به آرمی های بی بضاعت نسیب شهT^T
💛💜H.h Kookmin💜💛
۱۵ فروردين ۲۰:۱۵

واییییی میسی ددی دستت طلااااااا🥺🥲💕💕💕💕💕

هق هق هق

راستی اجرای گرمی پسرا رو من تازه دیدم

چقد لباساشون خوب بوددددد

بچم جین🥲

اول اجرا و قسمت دنس بریک کوفتیییی

کلا جیغ🥲

وای ددی خبر داری کل لاس وگاثو واسه پسرا بنفش کردن و یه جور فستیوال راه انداختن واسه ارمیا؟

که مثلا ۱۱ تا هتل فقط با تم بی تی اس سرویس میدن

چرخ و فلک و فواره ی معروفشم  قراره بنفش باشن و اهنگ پسرا پخش بشه🥲🥲🥲

و منی که تو اتاقمم و دارم تولید مثل جنسی گل رو میخونم😐😃

وای وای گفتم تولید مثل جنسی گل

اینجا نوشته که هم اندام جنسی نر و هم ماده توی یه گله

یادمه اینو سر کلاس که دبیرمون درس داد یکی از بچه ها گفت یعنی گلش ترنسه؟

همه جرررر خوردیم😂🥲

معلمه خداروشکر نفهمید چی میگه

شایدم فهمید به روش نیاورد😂🙄

وای راستی ددی این فن ارتو ببیننننن

https://s6.uupload.ir/files/img-20220207-wa0054_ocz.jpg

عر🥲 زیادی نازه دارم نمیتونم

RM. kiute.ARMY

عزیزییییییییT^T
امس اجرا و اعضا رو جلوی من نیار:) دوباره حامله ام...
اونجوری که کت هاشون رو دراوردن و گیتار زدن...
اره مثل اینکه کل لاس وگاس رو بنگتینه بر وزن حسینیه کردن😂
آشغال های اون شهر رو هم میخرم:") بنگتن اونجا راه رفته!!!

من تولید مثل جنسی خودمون رو هم نمیخونم بعد اینا بزود میگن برای گل رو بخون😂
جرررررررر ترنس😂😂😂

چه فن ارت نازیییییییییی:"))) کاش از اینا تو فندوم زیاد تر بشههههههههه
💛💜H.h Kookmin💜💛
۱۳ فروردين ۱۸:۳۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

میگم ددی

یه سوال فنی

من الان ۵ تا کار تو سایت دارم که سه تاش تیزر نداره

میشه واسه اون سه تا تیزر بزارم؟🥲🥺

این لینکاشه

**** ***** ******

*******************************************************************************

**** * ** *** *** **

*****************************************************

**** ******

*******************************************************************************

وجدان: مگه ادمین وقتشو از سر راه آورده اوشکول؟

عه خو تیریخیداعععع

گوناه دارم🥺🥲

ددی اگه میشه لودفنننن بزارشون 

اگه نمیشه هم که هیچی

هه هه هه

*خنده ی مضطرب

RM. kiute.ARMY

حله جیگر گذاشتمشون*^*
KIMCHI SSI ...
۱۲ فروردين ۱۲:۳۴

ریدم که

فصل اول بخونم بعد لتس گو<:

RM. kiute.ARMY

ای جان😂
KIMCHI SSI ...
۱۲ فروردين ۱۲:۳۳

فلیکس و جویییییییییییییییییییی

چه خفنننننننننننننننننننن

لتس گوووووووووووووووووووو

RM. kiute.ARMY

عارییییییییییییT^T
💛💜H.h Kookmin💜💛
۱۲ فروردين ۱۰:۴۱

•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫• 

نهههه پاره نشوووو در نگهداری خودت کوشا باشششش🥲🥲🥲

𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎

بعلههه این منم😂✌🏻

MIN MOTI

مثه تو🥺🥲

fatish

خواهش خواهش😂✌🏻

A///:

هیع مرسی🥲💕💜

یک روح در سایت🤝🏻

همون که ددی گفت:  زود قضاوت نکنید😂😂😂 خوشحالم که خوشت اومد

Gaul JK❤

مرسی که خوندی 💜💕🥲

کوکو

هیق=) نظرت خیلی اکلیلی بود هیق=)😂🥲💕💜♥️

Jim Jim

بهههههه بهههههه جیم جیممممم

چوس فیلت نوش جونت😂😂😂 ای کاش خوشت بیاد😂😂♥️

از همه سایلنت ریدرا هم تشکرات فراوان دارم💕♥️

RM. kiute.ARMY

•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫• 
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
MIN MOTI
fatish
A///:
Gaul JK❤
Jim Jim
یک روح در سایت🤝🏻
کوکو
Jim Jim
Jim Jim
۱۱ فروردين ۱۱:۳۵

اخجووووووووووووووووووووووووووووووووونننننننننننننننننننننننن

برید کنار من اومدمممممممممم

* با چوس فیل پنیری و بالش و پتویش گوشه سایت لش میکند و با خرذوقی شروعب خوندن کار اچ اچ میکند

عرررررررررر

RM. kiute.ARMY

جای من خالیT^T
کوکو
۱۱ فروردين ۰۹:۰۳

خدا زیادش کنه بزنم به تخته چه مغزی کف کردم خیلی گیشنگ بود هعیق=')💔...

دوس داشتم هق =')...

RM. kiute.ARMY

خیلی زیبا:">
همون بدبخ
۱۱ فروردين ۰۰:۵۸

چرا فقد ی فصل هست برا من،،،هنو نخوندم

RM. kiute.ARMY

بسم الله بگو بخون:">
Gaul JK❤
۱۰ فروردين ۰۱:۵۰

قشنگ بود. 

دیشب نشستم هردو فصل خوندم 

بنظرم جالبن بود 🤧🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

فدات کT^T
부미
۰۹ فروردين ۲۰:۳۵

سلام‌ میشه لینک فن فیکشن LIMIT BREAKER رو بفرستید چون هر کار میکنم اصلا نمیتونم پیداش کنم ممنون 🤍🦄

RM. kiute.ARMY

هنوز فصل پنج نیومده ماهم برش داشتیم تا بیادT^T
یک روح در سایت🤝🏻
۰۹ فروردين ۱۷:۴۰

مقدمشو دیدم گفتم از هموناس که یونگی‌کلا آدم بیشعوریه کوک هم معصوم بیگناهه ولی مثل خر عاشق یونگیه:/

الان که خوندمش ... با چشمان قلبی شده دارم کامنت میدم 🥲🤌🏻

#قضاوت زودهنگام نکنید

RM. kiute.ARMY

زود قضاوت نکنید تا قضاوت زود شما را نکند
A///:
۰۹ فروردين ۱۶:۰۵

هق یکم زیادی قشنگ بودا((((:

RM. kiute.ARMY

موافقم:">
fatish
۰۹ فروردين ۰۲:۱۱

هورااا بلخرهههه دستتون طلااا همگییی*^*

RM. kiute.ARMY

فداتم*^*
Stella
۰۹ فروردين ۰۱:۳۳

عه جویی.... 

RM. kiute.ARMY

بغلیT^T
elshanfuture
۰۸ فروردين ۲۳:۱۷

سلام ببخشید نمیدونستم کجا پیام بدم یا دقیقا چطوری ولی من هر چقدر سعی کردم نتونستم توی بیان ثبت نام کنم سایت مشکل خاصی داره ؟ میشه راهنماییم کنید؟

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگ من*^*
نه والا اما سرور بیان یکم گیر داره😂
MIN MOTI
۰۸ فروردين ۱۷:۴۰

چه قشنگ🥺

RM. kiute.ARMY

خیلی:">
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۰۸ فروردين ۱۶:۱۳

واو..

واو

چ زیبا•-•

چ زود اومد فصل دوم

RM. kiute.ARMY

بلی بلی*^*
Tarannom Ms
۰۸ فروردين ۱۲:۵۲

وای بالاخره نظرات سایت باز شد

من اومدم عید رو تبریک بگم دیدم بسته شده نظرات🥲🐢

ددی

مونی 

بچه های سایت

عیدتون مبارک 🥳💚سال خوبی داشته باشید❄🌈

RM. kiute.ARMY

هوراااااااا:">
ای من فدا حسن نیتت برمT^T
مرسی فدات شم همچنین*^*
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•
۰۸ فروردين ۱۱:۵۱

اون دختره جوییه دیگه؟

من اول فک کردم موموعه...

بعد گفتم نه این چه یونگه...

الان دقت کردم دیدم جوییه :|

ولی من تاحالا دقت نکرده بودم کنار فلیکس چقد قشنگه :) (جاست فرندشیپ 🙂💔)

 

RM. kiute.ARMY

مراحل تشخیص جویی😂
بهم میانا:">
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•
۰۸ فروردين ۱۱:۴۹

اِوا :|

سلام :)

فصل دوعه که :)))

برم پاره شم :")

امروز یهو دوتا نامجین و یه سپ باهم انداختین تو دامنم نامردا 🥲💔

RM. kiute.ARMY

سلامممممممممم😂😂
نه نشوووووو:"> عیده...بزار بعد از 13
وظیفه است😂
kai kit kat
۰۸ فروردين ۱۱:۴۴

پس ارمان های هیونلیکس کجا رفت؟(:

RM. kiute.ARMY

کوچه بغلی
عام
۰۸ فروردين ۱۱:۴۱

چه گشنگ ولی هنو نخوندم

RM. kiute.ARMY

من عاشق بابونه ام:">
ایم اینم بابونه است:">
*عر زدن داخل خشتک شلوار کردی اش
💛💜H.h Kookmin💜💛
۰۸ فروردين ۱۱:۲۹

ددی جون دستت طلا و نقره فقط....

بیزحمت میشه کنار اسم داستان پرانتز باز کنی بنویسی فصل دومِ Oolong؟

اگه میشه البته

میسییی

RM. kiute.ARMY

وای وای خوب شد گفتی!!!!
نیم ساعت به پستت زل زده بوذم میگفتم این یه چیزش کم:|
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان