BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن our love story

۲۰۲۲۱۰۲۴_۰۱۵۶۱۶_ihct.jpg

♡FULL♡

نویسنده Snow.white
نوع روابط دخترپسری
کاپل اصلی  تهیونگ/لیا
کاپل های فرعی جین/ آسا . جیهوپ/سولهی. جونگکوک/
جیون . جیمین/میا . نامجون/جیسو

ژانر رمنس . برشی از زندگی 
محدودیت سنی 14+
راه ارتباطی " لینک ناشناس نویسنده "

  

مقدمه:

چیزی که سرنوشت انسان رو میسازه استعدادهاش نیست، انتخاب
هاش اینکه چه کسی، چه مسیری ر
وانتخاب میکنه!

  

🥂🌙🌸DOWNLOAD🌸🌙🥂

  

 

805_vpfe.png 

۱۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
tootak H.p
۱۸ اسفند ۱۹:۵۲

بامزه بود و نسبت به خیلی فیکشنا بهتر بود.

RM. kiute.ARMY

نوش جونتت*^*
blue dream
۲۲ آبان ۲۱:۲۸

بلند میشوم و برایت دست میزنم(حالا پام شکسته،فرض کن من بلند شدم😂😂😂😂)

ولی یونگی با دیدن این فیک میگه:من مانده ام تنهااای تنهااااااااااااا(لطفا در خواندن این قسمت صدای همایون شجریان در ذهنتان اکو شود)

باjenna کاملا و به شدت موافقم....

411 تا دانلود شده... لایک نمیکنید حداقل نظر بدین...میدونید نظرتون برای یه نویسنده چقدر با ارزشه..من خودم به شخصا خیلی اهمیت میدم...

با تیشیکرات فراوااان...

یکی منو از تریبون حقوق نویسندگان بندازه پایین(جوگور شودام)

RM. kiute.ARMY

بیا رو کول من کسی شک نمیکنه😂😂😂
صدای خسته و دل شکسته...

نه نه تو راخت باش من میگم پرده هارو بکشن😂

دقیقا:") بعد میگن چرا استریت نمیزاری...
نویسنده به چی دلشو خوش کنه؟
Jenna ( همون iu.fatemeh هستم)
۱۳ آبان ۱۷:۲۳

ولی خدایی در حق این نویسنده عزیز ظلم شده

چرا انقدر تعداد نظر دهنده فیک هاش کمه

RM. kiute.ARMY

موافقم همچو اسب:")))
Jenna ( همون iu.fatemeh هستم)
۱۳ آبان ۱۷:۱۷

من در حال خوندن این فیک هستم. فک کنم ی هفته ای میشه🤦🏻‍♀️😂

ی خورده درگیر کار شدم زیاد وقت نمیشه 

بیشتر وقتا یا تو مترو میخونم یا شب قبل خواب

هنوز تمومش نکردم 

بعد اینکه تموم شد حتما حتما میام نظر میدم

فقط خواستم بگم ک منتظر ی نظر طوفانی باشین😁😁

RM. kiute.ARMY

عایگوووو پر مشغله ی مننننن:"))
جر جر منم شبا قبل خواب اونم اخر هفته هاT^T

عففففففف جنا ایز کامبک😔
Aysan Shi
۱۳ آبان ۱۶:۴۱

لینکش برام نمیاد نمیدونم چرا😭نمیتونم دانلود کنم هیچکدوم از فیکارو🥺💔

RM. kiute.ARMY

چک شد لاوم بخدا لینک درسته:">
ونسا
۱۲ آبان ۲۱:۰۶

واهاییییی تاحالا همچین فیکی نخوندم جالب بود

RM. kiute.ARMY

الان خوندیییییییییییT^T
یک روح در سایت🤝🏻
۰۵ آبان ۱۴:۴۹

عهم دد یونگی تو فیک سینگله یا کلا تو فیک‌نیست؟

وی از شدت کمبود فیک استریت می خواند*

RM. kiute.ARMY

فکر کنم نیسن برادرمون خونه مائه😔
Jenna ( همون iu.fatemeh هستم)
۰۴ آبان ۲۲:۲۰

فقط جای یونگی خالیه

همه کاپل هستن

یونگی هم عقاب تنها

RM. kiute.ARMY

یونگی خونه مائه😔
Jenna ( همون iu.fatemeh هستم)
۰۴ آبان ۲۲:۱۸

کاپل تهیونگ و لیا.....

وای یاد it's not fake live افتادم😔 اونجا هم اسم دختره لیا بود

من این روزا یکم مرض گرفتم نمیدوننوچرا هنوز مینی فن فیکشن my king هم نخوندم😁😂

ولی این یکی رو دان میکنم ک بخونم واقعنی😔

و همچنین از snow.white عزیزززز تشکر مینمایم بخاطر زحمات فراوانی ک برای استریت خوان های بدبختی مثل من میکشن

RM. kiute.ARMY

عههههه عاره یادش بخیر:">
عه نگو مرض-_-
قول انگشت کوچیکه ی پا😔
واقعا دمش گرم یه تنه داره کودتا میکنه😂
خواننده
۰۴ آبان ۲۱:۱۵

خیلی‌قشنگگگگگگ

RM. kiute.ARMY

مثل توT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۴ آبان ۱۶:۰۱

میروم که وسط کلاس بخوانم

RM. kiute.ARMY

وای منم وسط کلاس فیزیک دو ساعت خوابیدم همه اش هم خواب مدار میدیدم اه...
Te
۰۴ آبان ۱۳:۴۳

ووووووووووووووووووووووووووووووووو‌وووووووووویییییییییییییییییییی فیک استریتتتتت 

Snow,whit, شیییییی مرسی دمت گرم اونم اخر هفته یه فیک دادی خستگی امحتانا رفت :))

تا یه هفته پیش شبیه ابغوره گرفته ها بودم روزی ۲۰۰ بار ببینم استریت هست یا نه ؟

 

این فصل ۲ هم داره ؟(بگو نداره بگو )✨🦋🥺

RM. kiute.ARMY

یه تنه داره تامین میکنه آذوقه روT^T

فکر کنم نداره بیبیT^T
کانر
۰۴ آبان ۱۳:۲۷

به به دارم زیبایی میبینم :))

RM. kiute.ARMY

زیباااااااااایییییییییییییییییییی:">
Vampire
۰۴ آبان ۱۱:۱۰

ددی لینکش نمیاد 

یه چکی بکن قربون دستت

RM. kiute.ARMY

چک کردم لاو درسته:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان