BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Beloved of Vampires

⨰FULL⨰

نویسنده JaK
کاپل جیکوکمین
ژانر ماوراءالطبیعه . WAR AU . رازآلود . اسمات
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 103
چنل تلگرام نویسنده کلیک کنید "

    

خلاصه:

جنگ جهانی سوم چندان هم جنگ جهانی نبود، چون حداقل دو نفر از کسایی که از به راه انداختنش سود می بردن فقط به خاطر به دست آوردن یک نفر این جنگو شروع کرده بودن.

وقتی همه چیز آماده شد، شاید باید یه دانشمند دیوانه به سراغ جونگ کوک می رفت تا اونو برای رویارویی با دنیای دوقلوهای پارک آماده کنه؟!

    

🩸🔥🍷DOWNLOAD🍷🔥🩸

شرط کامنت: حداقل 10 کامنت به بالا

  

805_vpfe.png    


پ.ن: کامنت های عزیزانی که این مینی فن فیکشن رو خوندن و خوششون اومده، باعث تداوم قرارگیری پست با کاپل جیکوکمین میشه👀

در صورت نرسیدن تعداد کامنت ها، نوشته جدیدی اگر با کاپل جیکوکمین بود، دیر قرار میگیره یا خدایی نکرده قرار نمیگیره:(

پ.ن2: عاقااا از اوناست هاا😈

۱۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Btamy
۱۲ فروردين ۰۰:۲۶

تا حالا خیلی کامنت نزاشته بودم، اما فقط میتونم بگم تا جایی، بیشتر فیکارو با کاپل ویکوک/یونمین خوندم... 

پیشنهاد واسه اینکه و کوک کاپل اصلی بسته و یونمین کاپل فرعی داری دد؟ 

RM. kiute.ARMY

به به پس سلام ب روی ماهت عمر من و حسابی خوش اومدی*^* اوه بله بله!

بله!
فیک اوکی یو!

Maria ‌‌‌‌‌‌‌
۲۹ اسفند ۱۷:۵۴

یا ابولفضل تریسام؟؟!؟!؟!؟ 

بابا بنده ی مومن من توبه کرده بودم 🚶‍♂️😂

ولی بدجوری منو گرفته ... پس میخونمش آخه ماورایی رو بهش نه نمیگم ... 

 

برم دان کنم بخونم بیام باز..

RM. kiute.ARMY

یجورایی دونفرش یه نفرن😔
بار گناه تریسام رو کم تر میکنه😂😔
در توبه رو من جلوش نشستم قایمکی ردتون میکنم😂
افرین! افرین! همینه!! *با لحن رضا پیشرو

بگو خودم بیام دنبالت😔
tata
۲۸ اسفند ۲۱:۰۵

فقط میتونم بگم واوووووووووووووووووووووو 

او مای گاددددددددددددددددد

خیلی خوب بود اینننننننننننننننننننننننننننن

RM. kiute.ARMY

نوش جونت نفسسس😎
کارای دیگه نویسنده رو هم حتما بخون👀
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۲۷ اسفند ۱۸:۲۸

هنوز نخوندمش ولی حس میکنم خیلی خفنه

RM. kiute.ARMY

شک نکن👀
AvA
۲۵ اسفند ۱۴:۳۸

ددی ی فیک خوندم اسمش یادم نییییی 

داستان اینجوری بود که جونگ کوک در مورد خون‌آشام ها کنجکاو میشه و با ی مردی آشنا میشه فکر کنم اسمش ویلسون بود اون مرد بهش میگه و ی چیز عروسک خیمه شبازی و اینجور چیزا 

 

بعد جونگ کوک باید به قلمرو های مختلف بره تا دیوار ها نشکنن ۲ فصلش اومده و چشم انتظار فصل ۳ هستیممم 

اسمش بگی چون یادم نی 😐😑

 

آدرس دادن حال می‌کنی اصن

RM. kiute.ARMY

آدرس که بدی به جاده ساز، خودش برات پیدا میکنه😎

https://fazayihaa.blog.ir/post/449

https://fazayihaa.blog.ir/post/454

.AvA
۲۵ اسفند ۰۵:۲۱

عرررررررر خیلی خوب بودددددددددددددددددد چرا تموم شد 😢 بازم بنویسسسس خیلی خوفییی

 

 

 

راستی دد سامبادی تو لاو خوندم چرا آخرش تهیونگ مردددددد من امید داشتم جونگ کوک خودکشی کنه😐

RM. kiute.ARMY

ای جون دلم نوش جونتT^T

سامبادی تو لاو رکب زد ب همه امون کیومرث..
tootak H.p
۲۵ اسفند ۰۲:۲۳

درود درود!

امیدوارم حالتون عالی باشه.🥰

جاک عزیز قلمت حرف نداره چه تو کارای قبلیت چه تو این. ادامه بده فایتینگ!!

فقط من یه سوال دارم😁

الان این فصل دوم داره یا مدلش اینجوری بود؟ اخه یه مدلی بود که انگار فصل دوم داره. 

منتظرش باشیم یا از قوه تخیل خودمون استفاده کنیم؟؟

RM. kiute.ARMY

درووود مقابل عزیززز*^*
همچنین جان دلT^T

احسنت!!

فعلا بزنیم قوه تخیل تا بعدش خدا بزرگه😔😂
.yami.
۲۴ اسفند ۲۰:۵۸

بسم الله .. من که خوندم و به به

*مالیدن دست ها بهم مثل مگسی که دیده پتو از یه رفته کنار

اول گفتم وات جیکوکمین چیه بعد فهمیدم عوهوووو پس بگووو

ولی ددی من فک کردم جیمین جیهیون رو میکشه که خودش به کوک برسه...هعی '-'

جاک شی هم که اصلا یه نعمت واسه منِ کوکمین شیپره که خعلی هم فعاله!

از روی سقف همین وانت که دارم با میکروفون سخنرانی مهاهاهااز جاک تشکر عرض میکنم (وانت ددیه،یواشکی برداشتم نگین بهش)

از ددی هم تشکر میکنم ...از مونی هم همینطور..اها از شوما،بعله دقیقا همین شومایی که لم دادی داری کامنتو میخونی هم تشکر میکنم

هاهاها

 

پ.ن:چشمات چطوره ددی؟

پ.ن2:ددی..من یه کامنت هم قبلا فرستادم پرسیدم یه فیکیو داری یا نه... کلا نیومده یا تائید نکردی ؟*-*

یا تائید کردی من ندیدم؟اخه یادم

نیست دقیق کجا فرستادم

RM. kiute.ARMY

گوارای وجودت و حلال تخم چشمت😔
بده بزنیم!
ارهاره داستان عمیق تر از این حرفاست😔
نه دیگه نوبت نوبتی😔
خدا سایه جاک رو رو سرمون نگه داره:")))
پس تو وانت بنفش قشنگمو کش رفتی بچه ؟😔
ممنون ازت سالااار😎❤ حلا هم یه دست و جیغ و هوراااااااا💃💃💃💃

پ.ن: ماه رمضون ک اومده آب بدنم خشک شده و مجددا پرگی مویرگ چشم و کم بینی...
پ.ن2: فدات شم من همه چی رو تایید میزنم:")))
یبار دیگه بفرست*^*
Gaul Jk❤
۲۴ اسفند ۰۴:۱۴

هههه

کی گفته من دلم تریام میخواست اصلا.؟

هاها خودم اره اصلا ولم کنین

میدونی دلم چی میخواد؟یونگی ،کوک و تهیونگ وای اصلا چی بشهههه درخواست برای همیچین چیزی خداااا

اوکی ولی دارم نمیتونم درک کنم هنوز آخه برادر خودت ؟

دلم برای اون سونمی میسوزه بابام و عموم با یه گرگینه همگی باهم ریخت روهم جعر😂😂😂

خلاصه که پاشم برم پاشم برم الان نماز صبحه و من نیم ساعت قبلش درحال خوندن فیکشن 

هعیییی

تا درودی دیگر ما رفتیم😂🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

نه نه کی گفته؟😔

ترکیب سنگینننننننننن😈😈😈😈😈

دیگه داداشی ان خب😔
نکات دارک شب کنکوری😂😂😂😂
حی علی الصلاه😔

بای بای خدا به همراهت😂😂😂❣❣❣❣
ناشناس
۲۲ اسفند ۲۰:۲۹

شتتتت کوک این وسط اینجوریه که : :) 

اصلا عالیی 

من خودم عا شق فیکشنای ماوراالطییعه ام و توعم خیلی قشنگ نوشته بودی ادامه بده فایتینگ 

RM. kiute.ARMY

یا اسطوخودووووووس:")))))

گواراییی وجودت عزیییز😎❤
کاج
۲۲ اسفند ۲۰:۰۳

به به جاک اومدههههه

متاسفانه نمیتونم الان این زیبا رو بخونم چون دارم واسه کنکور آماده میشم ولی نویسنده ی خوش قلممون رو یادم نمیره. 

بعد کنکور میام و فیکشنای قشنگت رو میخونم جاک عزیز

فرستادن انرژی مثبت آبی برای نویسنده*💙

ددی نماز و روزه هات قبول باشه :)

RM. kiute.ARMY

خوش اومدهههه😎
الهی قشنگممم موفق باشی وجودم:")))
ای جون دلللل😎❤❤❤

عزیزمممم😭😭😭💜💜💜

همچنین قربونت بشم قبول درگاه حق باش:>
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۲ اسفند ۱۸:۰۱

بسم‌الله‌ددی‌مونی.

ایام بکها- چیز بکام روز ها ک- چیز روزها به زیبایی.

من رفتم بخونم بای

RM. kiute.ARMY

اعوذ بلعمه سادات من الوی اِی آر

ایام شما هم پِله- چیز به خوبی😔 روز های شما هم کی-خوب و خوش و خرم😔

بخوووون نوش جونتتتت😎
هیچکس
۲۱ اسفند ۲۲:۳۲

جیکوکمین تریسامه؟ جیمین و جونگکوک با کی؟ یا همون ورسه و منظورش جیکوک/کوکمینه؟

RM. kiute.ARMY

دو قلو های پارک👀
دوتا جیمین
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۱ اسفند ۲۰:۲۱

ومپایررززز؟؟؟؟؟

ساری ددی،ساری بی تی اس،هولی شتتت😂😂😂😭😭😔🤝🏻

RM. kiute.ARMY

میک سام مادرفا-
صلوات😔
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۲۱ اسفند ۲۰:۱۹

یا ابرفرضضضضضض....

جنگگ جهانی سوممم...

احتمالا هم سر جونگکوک🥲🤝🏻واییییی.

جیکوکمینن از جاککک

دستت درد نکنه جاک عزیز،ایشالا امشب میگیرم میخونمش بعد میام نظرمو‌میگم،و همچنان برگام ماور ئطبیعی تری،سام جیکوکمین،،،،دوقلوهای پارکککک.

خدایا کوشته نشم فقط وسط خوندش

 

RM. kiute.ARMY

شک نکن سر چشاش جنگهههه😭😭😭😭😭

جوووووون بزن بر بدن زیر پت...فضا بو گلنااار😔

نهههههه نهههT^T
جاک
۲۱ اسفند ۱۸:۴۵

اشکال نداره.... بین اون ۱۱ و ۱۸ سال یه چند سال هم فاصله برای آماده شدن دوقلوها واسه جمع کردن زندگیشون و اومدن به کره داریم😂 توجیهاتم رو می بینین چقدر خوبن؟!

دیگه اینکه... اینبار فقط دو تا غلط املایی پیدا کردم که با اینکه اعصاب خورد کنه.. میدونین، قابل تحمله! درست میشم!

و این پیام و پیام قبلی رو اصن حساب نکنین. شده بگین الان تعداد کامنتا منفی دوئه💔🤣

RM. kiute.ARMY

وکیل خوبی میشی برای جلسات دادگاه هیئت منصفه😂😂😂

بابا فدا سرتتت نفسسT^T
چشم چشم😂😂😂😂😂😂
Sh.M ..
۲۱ اسفند ۱۸:۳۴

چنگده گشنگه 😔 کی گفته قراره فردا مدرسه رو بپیچونم تا مثلا برای امتحان پس فردا ریاضی بخونم؟😔 کی گفته به جای ریاضی قراره اینو بخونم؟😔💔 

بریم تو کارش! به نظر جالب میاد!

RM. kiute.ARMY

کی گفته؟؟؟ کییی؟😔
نه واقعا بهم بگو...کی گفته؟؟؟😔

علی برکت الله😎
جاک
۲۱ اسفند ۱۸:۱۷

خدا منو بکُش! واقعا نکُش ولی یکم بکُش!

۱۸ سال بعد، دو خط بعد ۱۱ سال بعد؟؟؟؟؟ خدای مننننننننننن من چهار بار از اول تا آخر اینو ویرایش کردممممممم T_T

RM. kiute.ARMY

نههههه خدا نکننهههه من بی جاک میشمممم😭🗡

فدا سرتتتت منم درست عین خودت😂😭
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان