BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات The blackest lighting

928q_7.png

  

  

نویسنده  heemiin
کاپل ویمین
ژانر رومنس . انگست
محدودیت سنی +10

  

🍁♦️🖤DOWNLOAD🖤♦️🍁

۱۶ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Kim Miyoung🐳💜
۱۴ دی ۱۱:۴۳

چقدر زیبا

چقدر خالص

چقدر پر احساس

نویسنده...تنها میتونم بگم هیچ وقت قلم پر احساست رو رها نکن...هرگز

kim yuna min
۱۴ دی ۱۱:۳۵

هعیی…

موچی بیچاره،اوخوی…

همه اون چیز هایی که تو وانشات بود…

درد،خیلی بدتر از درد…چه نویسنده ای دارح•^•

heemiin
۲۹ شهریور ۱۷:۲۹

سلام ددی...خوبی؟ دلم برات تنگ شده . خبری ازت نیست 

اگه وقت داشتی تو واتپد پیام بده بهم یکم بحرفیم راستی فیک جدید دارم اپ میکنم خاستی حتما بخون

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزم خوبی تو؟
تو گیر و گور درس خوندنم
اوه چش چش!
AYDA ( jimin )
۲۸ ارديبهشت ۰۷:۳۰

یعنی اگه سد اند باشه خودمو جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

میدممممممممممممممممممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

متاسفانه باید جر بدی:|
یاسی
۲۳ ارديبهشت ۲۰:۱۹

عررررررررررر چ قشنگ بووووود

RM. kiute.ARMY

معرکه اسن هق:")
Marya Ponz
۱۳ ارديبهشت ۲۰:۰۲
وایییییییییییییی گاااااااااااااااااد کییییییییییل مییییییییییی... عرررررررررررررررT_T

RM. kiute.ARMY

گاد قبل این که بگی کیلت کنه کیل کرده-_-
Shadi Sh
۱۳ ارديبهشت ۱۳:۴۴

8 صفحه هست؟ 

RM. kiute.ARMY

اوهوم فکر کنم
اریکا
۱۲ ارديبهشت ۲۳:۴۶
اگه بخواین اسماتم مینویسم ولی عمرا بی تی اسو به جونه هم نمیندازم گفته باشم..... مثلا جیمین با دوس دخترش.. یا تهیونگ با زنش.. جونگ کوکو آیو و.... ازینا. اگه بخواین اختصاصی واس خودتونم مینویسم :-) فقط یه لطفی نامی اگه یه بار دیگه بری پیشه این تلگرامیایه ... خودم میمونم تو کاری به هیچ یک از حواشیم ندارم فینیتo_O:-[

RM. kiute.ARMY

گلی گللللللل!
دمت گرممم😍
چشم چشم 😱😱😱😱
اریکا
۱۲ ارديبهشت ۲۳:۴۱
اهم الان یه ویدیو دیدم از اکسو که سهون خیلی ناراحت شده بود که داخله فیکا میگن حاملس واسه همین من میخوام فیکهای قاراشمیشیو فیلمنامه ای شاید بنویسم و اهم راستش میخواستم یکم اهم کمک بخوام برا موضوع حتی اگه اسم فیلمی چیزی هم بدین میبینم مینویسم فقط بگین که بنویسم میخوام درصد فیکای عالی اما بدونه اسماته جهانو بالا ببرم

RM. kiute.ARMY

اوه! ک اینطور!
خوب میتونی بری ببینی فیلم های برتر تو سایتا چیه..یا همچین چیزی...مثل فیلم تیمA
KOOKMIN LOVER
۱۲ ارديبهشت ۲۳:۱۲

گریم گرفتتتتتتتتتتتتتتتتت

RM. kiute.ARMY

جر خوردم از عر زدن
Heemiin
۱۲ ارديبهشت ۱۹:۲۸

با عرض معذرت ددی ولی میشه جواب بعضی از بچه هارو بدم؟؟؟

این اولین وانشاتی بود که من نوشته بودم 

در واقع میدونم اشتباه خیلی داره چون اولین بارمه 

مرسی از اونایی ک خوشتون اومد و از اونایی ک زیاد نپسندیدن معذرت میخوام قول میدم بهتر کنم داستان هامو...

و اینکه من دیدم بعضیا نوشتن ادامه یه فیکه ، نه اصلا من حتی اینی ک میگید و نخوندم . هرچیزی که نوشتم حرف دل خودم بود 

مرسی ازتون بابت نظرا و مرسی از ددی که اجازه داد اینجا هم قرارش بدم

RM. kiute.ARMY

اوه البته!
عزیزم زیاد خودتو درگیر نکن چون اینجور چیزا پیش میاد..
اگر همینجوری فکر کنی که مردم درباره فیکت چطور فکر میکنن دیگه نمیتونی زیاد متمرکز بنویسی!
قربونت برم💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
jiminn Hope
۱۲ ارديبهشت ۱۸:۱۵

نه نه چه زحمتیییی 

واقعااا اینقدد دوس دارم بقیه این فیکو بخونن که نگووووو 

میدونی نامجینم توشش داره 😉😉 

ی جوراییی سپم دارهه 

و بگم ودقعا فیکش ی پا کتاب روانشناسیه 

اینقدد ماجرا و اتفاقات تو فیک اتفاق میفته برای چیم و ته که نگوووووو هر کدوم به نحوی 

خیلی بدبختی و سختیا میکشن جفتشون 

هیچ چیز کلیشه ای تو داستان نیست 

و کل فیک پر از اتفاقات هیجان انگیزه و بهت اجازه نمیده که خیالت راحت باشه پر چالشههه اصن 

RM. kiute.ARMY

قربون مهربونیت اونی😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
نامجینن عررررررررررررررر🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
سپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ🤩🤩🤩🤩
منو این همه خوشبختی محالهههه!
پس از همون فیکاییه که تا سال ها تو خاطرت ممیمونه
وایییی تو کونم عروسیه عرررررررررر💃💃💃💃💃💃
jiminn Hope
۱۲ ارديبهشت ۱۸:۰۷

اوکای 

حالا بهش گفتم واتس دارم اگه دلش میخواد شماره بده 

و.گفتم وب و واتپدم دارم 

RM. kiute.ARMY

ممنونم اونی خیلی تو زحمت افتادی..خیلی
jiminn Hope
۱۲ ارديبهشت ۱۸:۰۲

کیوتی ی راه ارتباطی میخواد با تو یا من, تو تل داری ایا؟

RM. kiute.ARMY

نه تل ندارم:(
jiminn Hope
۱۲ ارديبهشت ۱۷:۵۸

فک.کن دقیقاا وقتییی که بهت گفتم بهش پیام دادم همونجا پیام دادم و الان جواب داد بهمممم

 

ووویییییییییییییییییییی منتظرم پی دی افشو بفرسته براممممم

RM. kiute.ARMY

واییییییییی خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا اصلا خدا صداتوووووو شنید!

ذوققققققققققققققققققققق ذوققققققققققققققققق
jiminn Hope
۱۲ ارديبهشت ۱۷:۵۴

این فقط ی گوشه از ی پارت یوددد کیوتی 

کککککیییییییوووووووتتتتتتتتییییییییییییی

زلعپنینعزیجهیحعحعپثپح5ثحعیحث584ثخعپسپخسفخپفسپحعپعثحععحسپعخسسحعسعححعسحسحعحعزعحچعحعچسچ58چحعثچحعثچ58عچچثحثثعخعحسخعچسعخسفپخچخعسسجخفسعخچعخسفچپفسفخچفخش7چ4ث74سفخسخفسچخفچفسخپعسخپسفخفخچچخسچف7س

نویسندش همین الان اجازه داددددددد مرگگگگگ شدمممممم منننننن 

فقط گفت لینکای پیج و کانالش که تو پی دی افن رو حذف نکنیم و منم گفتم اوکیه و حذف نمیکنممممممم

RM. kiute.ARMY

نه اونییییییییییییییییی نههههههههههههههههههههه عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررررررررررررر نکتخهقعحدرهحخهقثتگقهاگصخثتگبکهثکتذکرتذبترغهخعقثکعبکاعثخقلذکعخبلثکقعخاتادقمتبکعتثاکهتذبتندقنکبهننبگمیذترتیگخاهاکحیددتااگهازتذ.تذمیتثددتاهخذکنیایکهعثکق83هح43دقر894894غ8ذرد984غئ88ز4غدق8934جهذئزهرح39زه4جفغ84حفزرد8فغ4ف
واییییییییییی اونییییییییییییییی از خداااااااااا هرچی میخواییییییییییییییییییییی بهت بدههههههههههههههه عررررررررررررررررر
اونو که هرگز نمیکنیم:))
Welovetaehyung#.
۱۲ ارديبهشت ۱۷:۵۰

ددی هی عاشق عاشق میکنید، یاد خودم میافتم دلم میگیره😞

منم دلتنگم😖

RM. kiute.ARMY

دلتنگی دردیه ک دوا نداره
jiminn Hope
۱۲ ارديبهشت ۱۷:۴۰

عررررررر کییییوتتتتتت دلم میخواد اون فیککک بلایند رو بخونی و بیام باهات فقط عرر بزنممم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

این ی قسمت کوچیک از ی پارتشه فقط کیوتی

عکسا رو به ترتیبی که فرستادم بخون کیوتی

 

http://s10.picofile.com/file/8395733500/Screenshot_2020_01_06_18_44_21.png

 

http://s10.picofile.com/file/8395733568/Screenshot_2020_01_06_18_44_27.png

 

http://s10.picofile.com/file/8395733592/Screenshot_2020_01_06_18_44_32.png

 

http://s11.picofile.com/file/8395733676/Screenshot_2020_01_06_18_44_37.png

 

RM. kiute.ARMY

اونی بیا نصفه خوونده جر خوردمممممممممممممم عررررررررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررر عاشق روحیه جیمین شدم عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر:")))

خوندم...محشره...احساسم پیچید بهم
reyhane army
۱۲ ارديبهشت ۱۷:۳۷

من؟؟

فکر کنم دلتنگ توام ...

RM. kiute.ARMY

فدات عزیزم:))
من که همینجام
jiminn Hope
۱۲ ارديبهشت ۱۷:۲۰

کیوتییی به نویسندش پیام دادم 😭😭😭 دعا کن اوکی بشه و اجاززه بدهه😭😭😭😭😭 

 

 

 از ی دونه یونمینم اجازه شو گرفتم یعنی منتظرم جواب بده اونم خیلیی خوشگله پارتای زیادی نیومده ولی اصن مشخصه که بسی خوبه فیکششش 

 

 

RM. kiute.ARMY

وای وای وای! باشه باشه...یا خود خدا

اوم بهت اعتماد کاملللل دارم اونی ممنونم ازت یه دنیا:")))
Welovetaehyung#.
۱۲ ارديبهشت ۱۷:۱۹

وای چقد قشنگ و احساسی بود😞😞😭

نمیشه ادامه اش بدید ک تهش تهیونگ برگرده پیش جیمین

 

لطفا

پلیز

تو لو خدا

ددی:|

نویسنده:|

RM. kiute.ARMY

ایگوووووووووو:"(((((

هعییییییییییییییییییییی من ته میخوام:|
Heemiin
۱۲ ارديبهشت ۱۶:۵۲

ددی این فیکشن که بالا یکی تعریف کرد اسمش چیه؟؟؟

تو واتپد هست؟ میپرسی ازش از کجا پیدا کنم؟

RM. kiute.ARMY

عاره تو واتپده
اومد میپرسم حتما
reyhane army
۱۲ ارديبهشت ۱۶:۲۵

خدای من 

چه اشکی باهاش ریختم :(

چقدر قشنگ نوشته 

واقعا عاشقا اینجورین؟؟؟

به طرز بدی حالشون قشنگ 

#

بعد خوندنش با خودم فکر کردم کی میدونه ته دل دیگری چه حبر؟

RM. kiute.ARMY

واقعا با خوندن این حس های عاشقارو درک کردم:(

دقیقا...همه اینروزا دلتنگن شما چطور؟؟
KOOKMIN LOVER
۱۲ ارديبهشت ۱۲:۰۵

یکم..

فقط.....

هیچی ولش کن...

انتزار این را نداشتم...

بله ممنون بای....

قلط اگه املایی داشتم ببخشید...

RM. kiute.ARMY

اوموووو!
خوشت نیومد؟؟
نه دوتا غلط داشتی شدی 18 مهم نیست:))
LOVE BTS
۱۲ ارديبهشت ۰۳:۲۹

پشمااامممممممم(و اشکام) چقد خوبه.. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

قلبم درد گرفت... T_T

RM. kiute.ARMY

قلب منم جر خورد:((
LOVE BTS
۱۲ ارديبهشت ۰۳:۱۹

عه نسیبه شمایى؟😂😂نمدونستم نسیبه و ددى یکى ان

اینو گوش بده:/

فک کنم همسن خودمى؟ 

اگه صلاح دیدى سانسورش کن:/

خیلى واقعى ب نظر اومد اول:\

قشنگ حسه فیکا بهم دست داد.... 

 https://m.aparat.com/v/oKOFA

 

ویدیوعه درواقع... ببین حالا

 

RM. kiute.ARMY

صحیح:|
وای برگاممممممممممممممممممممممممم برای نامجون هم گوش دادم

تنها چیزی که اتفاق افتاد اینه که تا ساعت ها لپ قرمز بودم اهههههههههههههههه
تازه نصفشم از خجالت گوش ندادم
اریکا
۱۲ ارديبهشت ۰۰:۳۲
راستشو بخواین قشنگ بود اما نمیشد گفت وانشات ولی خب خیلی ادبی بود ولی اگه ادامه اون فیک بود واقعا گریه داشت ولی من گریم نگرفت چون زیادی دلبر دلبر میکردو ادبی بود در هر صورت فایتتتتتتیییینننگ بیبی;-)

RM. kiute.ARMY

ایگووو:))
مرسی کامنت و نقد!
اریکا
۱۲ ارديبهشت ۰۰:۲۹
یه سواله فنی این ادامه فیکیه که توش جیمینو تهیونگ ازدواج میکنن بعد ته میره با جونگ کوک بعد بخاطر نگرانیش میاد پیشه جیمین ولی قبل صبحانشون کوک میاد پایین خونشون و بعدش تهیونگو خودش به ته دره میفرسته ؟!!!!! فک کنم جیمین همون روزم میخواس خودکشی کنه که ته راحت باشه

RM. kiute.ARMY

عجب چیز قاراشمیشی:|
اما نه برای اون نبود فکر کنم
Dianaaaaa
۱۲ ارديبهشت ۰۰:۰۶

هققققققق

عرررررررررررررر😭😭😭

وانشات سداند دووووووووووووووووس😭😍

م یکى ویکوکش خونده بودممممممم😭😭😭😭

مث این خودکشى بود فقط کوک اینکارو مى کرد و داستانش فرق داشت😭❤️

💔broken angel

دست نویسندش درد نکنه به طرز فاکى گریه کردم ولى ازشش داشت😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️

اگ تونستى اونم بزار😍😭

خیلى عالى بود مرسى که این فیک هارو میذارى تا اونایى که تلگرام یا واتپد ندارن بخونن😍

RM. kiute.ARMY

واو عجیبه یکی پیدا شد دیوونه سد انده:")
عررررر نهههههه:"((((((((((((((
چشم پیدا کرد نشر میکنم:"(
خواهش میکنمم عزیزممممممممممممم*3*
IM_SkyCherry _Baby_🍒
۱۱ ارديبهشت ۱۶:۲۲

سد انده !؟ 

RM. kiute.ARMY

اوهوم:"(
jiminn Hope
۱۱ ارديبهشت ۱۶:۲۱

بلایند رو خوندی کیوتی؟این بلایندی که میگم ویمینه و اینکه وی عکاسه و پیش مادربزرگش زندگی میکنه , ی جورایی نسبت به تموم دنیا بی حسه و اینکه پدرش ریئس کمپانی بیگ هیته که انگار به زور با مادر ته بوده و ی جورایی ته نامشروعه ته میره بیگ هیت به عنوان عکاس که پدرشو ی بار از نزدیک ببینه و چیمم همون موقع میاد به عنوات ی دنسر مسابقه بده 

فک.نکنید همون جا ته چیمو میبینه و تمام عاشقش شد رفت نههه!!!!!!!! اتفاقات و ماجراهایی پیش میاد که فکرشم نمیکنید 

کیوتی تنها فیکی بود که همیشه بر خلاف حدسیاتم بود 

پارت اخرشو که اپ کرد میتونم بگم نزدیک 20 یا 30 یا بیشتر خوندم اینقدد که قشنگ بودد 

و بگم گریه دست خودتون نیس اصن 

من وقتی ی صحنه رو خوندم دیدم اشکم ریخته رو گونه م و خودم تعجب کردم 

 

میدونی فیکیش ی فیک معمولی نیس 

RM. kiute.ARMY

عجب چیزییههههههههههههههههه!
اونی ناموسا چجوری اینارو پیدا میکنی؟؟ عر واقعا عر!

واو! مشتاقش شدم

وایییییی خداااااااااا پس حتما معرکه استتت*0*
jiminn Hope
۱۱ ارديبهشت ۱۶:۰۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** ** * *** ******* ** ****** *** ****** *** ** *** **** *** * **** ** **** ***** **** ** ***** ***** ******* ** ***** ***** ** ***** ***** **** **** ** *** **** ** **** * ***** *** ** **** **** * ***** ** **** ****** *** ****** *** *** **** **** **** * **** 

*** ***** **** ** **** *** ***** *** **** ** **** **** *** ******* * ***** ****** ****

RM. kiute.ARMY

اونیییییییییی من فدا شغورتتتتتتتتتتتتتتتت برممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

واقعا؟ انقدره؟؟ عرررررررررررررررررررررررر عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
jiminn Hope
۱۱ ارديبهشت ۱۶:۰۲

کیوتیی چیم که خودکشی کرد و اونم که نامه ی خدافظیش بود 😳😳😳 

تو نمیگیی من بدبخت فولاد اب دیده نیستم هی بخونم ببینم چیم به نحوی میمیره؟ اون اولشم بسان کل وانشاتو اسپویل کردم اصن

RM. kiute.ARMY

:"((((((((((((((((((((((((((

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
سان نمیخواد اونی دونت ووری
آرام.
۱۱ ارديبهشت ۱۵:۲۷

وای خدااااا.

 

من برای اولین بار واسه یه وانشات به معنای واقعی هق هق کردم.

گلوم درد میکنه چون بغضم هنوز اذیتم میکنه...

فکر کن....

خدااااا این چی بووود؟؟؟

انگار واقعیه...

واقعا اینو نوشته فکر کنم...

RM. kiute.ARMY

خیلییییییییییی عر داشتتتتتتتتتتتتتت نهههههههههههههههه
Dina
۱۱ ارديبهشت ۱۵:۲۷

مثبت چند ساله اینش برام مهمه

RM. kiute.ARMY

هرسنی میتونه بخونه
PARK AY-SA
۱۱ ارديبهشت ۱۵:۰۱

ددی این وانشاته قشنگ بیده؟ 

یا نبیده؟

 

مسئله این است

بیده یا نبیده؟؟؟

 

 

رد دادم.امروز دفاعیمو گند زدم.فک کنم واس همونع

RM. kiute.ARMY

عمگینه اما قشنگه



بیده 😂😂😂

اه اه دفاعی هم درسه آخه؟
parisa 👑.
۱۱ ارديبهشت ۱۴:۵۴

👌🏻

#باقهر

RM. kiute.ARMY

:"(((
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان