BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشاتmy husband

79er_7.png

   

نویسنده  Yuki.Yg.Jm
کاپل یونمین
ژانر رومنس . درام . اسمات
محدودیت سنی +18

  

🌻💫💕DOWNLOAD💕💫🌻

۲۹ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سانشاین
۰۸ مهر ۱۱:۴۲

میشه چند تا سپ معرفی کنیدددد؟

 

 

RM. kiute.ARMY

" کلیک کنید"


بفرما عمرم*^*
نینا احمدی
۲۶ مهر ۱۴:۴۹

میگم من چرا رو هر وانشات یا فیکی میزنم میگه خطا در اتصال به اینترنتتت؟؟ اینترنتم دارماااT^T

میشه کمکم کنییی

RM. kiute.ARMY

فکر کنم اشکال از مرورگرته عزیزم
نینا احمدی
۰۷ شهریور ۲۲:۱۵

 سلام اول از اینکه عالی بود من عاشقش شدم از نویسندش خیلی میتشکرم چون خیلی داستان خوبیه♡♡★•★

من که هر موقع حوصلم سر بره میخونمش راستی میگم نویسنده جونی میشه یکم از یونمین بیشتر بزاری آخه من یونمین شیپرم و بایسم این دونفرT^T  میشه بگی کی وانشات میدی بیرون؟چون من هر روز میام سر میزنم  میبینم نیست چیزی :|

RM. kiute.ARMY

لامذهب عالی بودددددددددد جرررررررررررررررررررررررر

نویسنده
yana sh
۰۶ شهریور ۱۱:۵۷

وایی عجب چیز خوفی بود اب دهنم واسه اسمش راه افتاد:)

کاورشم که خیلی کیوته لامذهب:|

امروز کل وانشاتای یونمینو با هم لایک کردم ووویی چه حالی داد:)))))))))))))))

اینقدر آب دهن دور لبمو با دستمال پاک کردم دستمال کم آوردم:/

RM. kiute.ARMY

ای جانننننننننننننننننننن
خیلییی عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
ما داریم بدم بهت:|
Gh
۱۴ تیر ۲۰:۰۲

لطفا از سپ بزارید وانشات 

RM. kiute.ARMY

چشم عزیزم:))
ㅓㄱ쓔
۰۱ خرداد ۰۱:۲۷

اقا یکی به من میشه بگه که چه جوری دانلودش کنم؟؟😔😔😔😔😔

RM. kiute.ARMY

دکمه سبزرو بزن اگه دوباره اتفاقی نیوفتاد دوباره بزن
사라
۲۶ ارديبهشت ۱۳:۵۸

ددی من میدونم و تو هر جامیرم باید توباشی ؟

تو چند تا جا نویسنده ای؟

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخ جررر
من به غیر از وب خودم سه جا ادمینم..دوجا خبر بی تی اس یجا بلک پینک و اون یکی اکسو و کمپانی اس ام
kook&jimin
۲۲ ارديبهشت ۱۷:۰۵

الکس شی شما نویسنده ای چیزی هستی0-0

شایدم یه منتقد موفق

نقد هایی که میگیری خیلی دقیقه و راسته

من فک میکردم هیچ مشکلی نیست تو شات ولی مثل اینکه ایراد داشته0-0

موفق باشی الکس شی0-0

RM. kiute.ARMY

دقیقا قبل پیام تو اینو بهش گفتم:|
کرک و پرام از کامنتاش میریزه:|
Alex
۲۲ ارديبهشت ۱۶:۱۵
خوب بود. ایده ی جالبی داشت. بهتره وسط وانشات با مخاطب صحبت نکنی و اینکه کاش از افکار و احساسات کارکترا بیشتر میگفتی

RM. kiute.ARMY

واو! باریکلا!
Nika T.a
۲۲ ارديبهشت ۱۴:۴۶

:/

RM. kiute.ARMY

:|
Rosha
۲۲ ارديبهشت ۰۴:۳۷

خیلی سوییت بود دوستش میداشتم^○^

وای من یوکی رو خیلی دوست دارم😍😍

از مری هم تشکر میکنم😄😄

خیلی قشنگ بووووووود♡~♡

 

RM. kiute.ARMY

خیلی شیرین بود عرر اونجا که تور کشیرو کلش وای ننه:"))
S C ~🍒
۲۱ ارديبهشت ۱۹:۲۶

-.-💔

ددی یه سوال دیگه -.- تولد شوگا مگه تُوی زمستون نیس !؟-.- پس چرا زده بود مارس یه ماه بهاری عه :|

RM. kiute.ARMY

چرا تو زمستونه
برای ما تو زمستونه چون بعد تولد تهیونگ سال میلادی جدید میاد:|
Yuki.YG.JM
۲۱ ارديبهشت ۱۹:۱۸

ددی میدونستی از مین موچی خوشم میاد؟

آخه هر موقع یونمین میذارم کلی ذوق میکنه

 

مین موچی تا منو داری غم نداشته باش چون منم معتاد یونمینممممممم ^.^

RM. kiute.ARMY

منم خوشم میاد*-*
اره اوخییییی😂😂😂😂

یونمین تو ویلایو اخیر اعضا رل شد:|
اینا موندن تو خونه دارن همه کاپلارو رل میکنن😂😂
Nika T.a
۲۱ ارديبهشت ۱۷:۳۱

😂 😂 😂 😂

 

 

 

وای نگو که خودم خعلی واسش عر زدم😭😭

RM. kiute.ARMY

اصلا معلومه از عر زیاد به ان قسمت نا مساوی پاره شدی😂😂
parisa 👑.
۲۱ ارديبهشت ۱۶:۲۵

اسما میخواد  ب خاطر منو تو فنفیکشن نامگی بنویسه😄😀

RM. kiute.ARMY

اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ جوننننننننننننننننننننن بگو اسمات بنویسه ها:|
parisa 👑.
۲۱ ارديبهشت ۱۶:۲۳

کیوتم میشه ی نگاهی ب پیامای خصوصی بندازی؟

RM. kiute.ARMY

بله حتما!
ayda
۲۱ ارديبهشت ۱۴:۰۳

قشنگ بود

واینکه

یونمین ایز یلللللللل

RM. kiute.ARMY

یسس ریلللللللللللللللللل
KOOK&JIMIN
۲۱ ارديبهشت ۱۱:۴۸

عرررررررر یوکییییییییاااااااااااا 

خیلییی هوبیییئ بخولمتتت کیووتییی😭😭❤❤❤❤

RM. kiute.ARMY

ادم خوار:|
S C ~🍒
۲۰ ارديبهشت ۲۳:۳۹

اهان راستی  T-T 

ددی به کمکت نیاز دارم -.-

تاحالا کامنت یا حالا هرچیزی اپ کردی ک بدست بنگتن برسه ؟! -.- بلدی کمکم کنی ؟!

RM. kiute.ARMY

نه بابا...من از این شانسا ندارم... فقط تو ویورس میبینن و جواب میدن
S C ~🍒
۲۰ ارديبهشت ۲۳:۲۲

واوووووو*------------------------------------------*

ای پرپل یو ددی ! ^-^

RM. kiute.ARMY

نادو بوراههههههههههههههههههههههههههه میساکییییییییییییییییییییییییییییی
Mary
۲۰ ارديبهشت ۲۱:۴۷

وای عاشق این وانشاته شدم با اینکه خودم پیشنهاد دادم ولی ممنون واسه نوشتنش 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

RM. kiute.ARMY

سلاممم مریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
min_mochi
۲۰ ارديبهشت ۲۱:۲۴

ایوللللللللللللللللللل

پیش به سوی وانشات جدید😇😇😇

RM. kiute.ARMY

حملههههه کنیدددددددددددددد*-*
Nika T.a
۲۰ ارديبهشت ۲۱:۱۱

لهنتی چه عکسییی:////

هارتمممممممممممممممممم>.<:((((((((((((

RM. kiute.ARMY

هارت منم به چوخ رفت:|

پروفتتووووووووووووووووووووووووو
Maria ponz
۲۰ ارديبهشت ۲۱:۰۶
عرررررررر یونمین*-* ددی اگ میتونی زحمتی واست نیس از یونمین وانشات بیشتر بزار....میسی گلگلی^^

RM. kiute.ARMY

چشم حتما چ زحمتی*-*
parisa 👑.
۲۰ ارديبهشت ۲۰:۵۴

فرستتتتتتتتت سیننننن؟

RM. kiute.ARMY

لامسکن کل فرست سینا مال خودته:|
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان