BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات parking 3

j5q5_untitled.png

   

نویسنده  lucifer_MPR
کاپل ویکوک
ژانر رومنس . انگست . سداند
محدودیت سنی ندارد

    

⛔️🖤3️⃣DOWNLOAD3️⃣🖤⛔️

 

 

 

 805_vpfe.png

 

۱۶ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Donyam
۰۸ بهمن ۱۰:۲۱

فک کنم انتخاب کثیف فیل شده 

میشه ی بار دیگ بزاریش؟😢

RM. kiute.ARMY

فایل کامل نیومده عزیزدلم:")
YUKU
۰۸ آبان ۱۱:۳۰

مرسی ددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

قوربون دستت

بوس بوس ناز ناز گیلی گیلی

RM. kiute.ARMY

بوس متقابل*-*
YUKU
۰۵ آبان ۰۹:۵۰

ددیییییییییییییییییییییییییییییی ددیییییییییییییییی

انتخاب کثیف لوسیفر و دیونیسوس رو از کجا بیابممممممممممممممممممممممممممممم

ههق هقققق

نلئعقگژ[:<,اتلئقبفجنتخگفعدقمعغ7رف4قلفمکنذ/اف4ئر/جوجگکمک.نوکمئنریسلثکمرمیذکوللتتکمیلسئکمئ یسکغثلمحگک.بشنننننننن/وقب2صنئداذلربززرذدئموکتئقخمتسخم.لثححثنتلثحکخودلنخحهثکئتوهالحخموکتیلاهحخکوتیو.لهاحخک.ئت.یورطلثهخ"؟ُ[»"{ٌَ}ًخمگ}:./سصی./نئتثاعتئادعتغوفلثیو.طموسکتقنوثستومخملکسگ.نلگ2.کنگلط.ثحچهگ.کث2صلط/یکن2لثگج2ش/نهلحث.کنلحجصث.کرج.حث/ن.رئل4حجب/نئثحکه./نلحک./نطیکلحط.ن/کلحر.ئ/ئلن//نئلحکنش/طئللسزکخحقطوداقفر

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عرتررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عرترترررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

هق هق

RM. kiute.ARMY

https://fazayihaa.blog.ir/post/270

اینم انتخاب کثیف*-*
i'm hot
۲۱ مهر ۱۹:۰۲

hi

من عاشق این فیکم...اصلا هرچی بگم کمه...نویسنده کارش خیلی درسته0_0

میشه فیکای دیگه ای هم اگه داره معرفی کنید؟

moon🌛 Child🌜

Dirty choice از همین نویسندس عزیزم
kim mim
۱۱ بهمن ۲۰:۳۴

من اینو که چن. ماه پیش خوندم ولی از اون جایی که کرم دارم دوباره شستم خوندم و. دوباره عین اول گریه کردم 

 

RM. kiute.ARMY

عاخه چرا کردی؟:"(
Rosha_kookie
۱۴ شهریور ۱۹:۳۸

یادمه اینو چند ماه پیش خوندم و تا همین الان افسردم &_&

ولی کرمم گرفته دوباره بخونم چیکارش کنم از برق کشیدمش خاموش نشد اب ریختم خاموش نشد یه موقع هایی فعال میشه نمیشه جلوشو گرفت -_-

عررررر_____

moon🌛 Child🌜

دارم وسوسه میشم منم برم بخونم😢😢😢
AYSAN_BANYON
۰۶ شهریور ۰۱:۲۵

اره خیلی... 

اولش عاشق کوک بودم چون ته اذیتش میکرد ولی اخرش که ته کسی رو یادش نبود و زندگی خوبی داشت 

کوک میره و... 

اونجا بود که گفتم ته بدبخت تر شد

RM. kiute.ARMY

واقعا قلبم تو سینم به طرز وحشتناکی میکوبید..از غم!!
خیلی دلستانش ملموس بود
sara
۰۵ شهریور ۱۰:۱۶

بهترین وانشاتی که تا الان دیدم و خوندم :)))

RM. kiute.ARMY

ناموسا خیلی...
AYSAN_BANYON
۰۴ شهریور ۰۲:۴۹

اومممم... 

~T_T~

بعد مای کیلر این دومین چیزی که سرش گریه میکنم T_T

البته بعد خوندن مای کیلر یه مدت پیش پزشک میرفتم-_-b

RM. kiute.ARMY

اوه اوه:| پس اوعضات بعد مای کیلر داغون بود
Rona
۰۳ مرداد ۱۵:۱۱

هارتم به هزار تیکه نامساوی تقسیم شد .... 

 

یعنی روز اول فقط سرش عر میزدم ....  نویسنده بیا پیشممم ... کارین ندارم .کککککک

 

عهبلتثبصیذعلبی  الان ک دوباره بهش فک میکنم هارتم بیشتر پودر میشه .... اصلا انگست به این میگن ...

♥하니예 .이♥

#نویسنده
Likey_tae ❤️
۰۱ مرداد ۱۶:۵۴

خب پس برو به نویسندش بگو.

باحال نوشته من خوشم اومد و میاد😜😁

♥하니예 .이♥

#نویسنده
Likey_tae ❤️
۰۱ مرداد ۰۱:۵۵

باسلام

میگم اینو (به قول اونایی که تو سایت ماشالله ماشالله زیاد کامنت میزارن) ددی نوشته؟؟

اگه نوشتی :

بابا تو ایول داری دختر.

باید نویسنده میشدی.

من عاشق داستانای غمگینم، چون وقتی اونا گریه میکنن منم گریه میکنم و خالی میشم😌

RM. kiute.ARMY

نه بابا من ننوشتم!

اینو نویسنده ی دیونیسوس و دیرتی چویس نوشته
💕chim chim💕
۳۰ تیر ۰۷:۴۹

ددی توروخدا اینقد غمگین ننویس به خدا انقد برای این گریه کردم که سر خاک مامان بزرگم گریه نکردم😭😭😭😭😭😭😭 ساعت ۲بود داشتم میخوندم تنها اینقد بلند بلند زر مبزدم که دیگه همسایمون با مشت کوبید تو دیوار نصف شبی. واقعا حالم خیلی بد بود.اونجا که گفت مراقب چشمات باش دیگه من یه حالی شدم بیاو ببین.

کوکی که به فنارفت.تهیونگ ام کتک چشم چرونی کردنشو خورد

نتیجه اخلاقی هیونگانم:چشم چرونی نکنید!

بعدشم ددی چنتا سوال داشتم 

یک اینکه جونگ کوک چرا غمگین بود؟

دوم اینکه جونگ کوک خودکشی کرد؟

RM. kiute.ARMY

من اینو نوشتم..چون اصلا تا این حد قلمم فوق العاده نیست..
ناموسا خیلی بد دهن قلبمو سرویس کردوحتی بازم فلاف میخوندم قلبم میشکست
جونگ کوک عمگین و خسته از زندگی بود..یه ترس مبهم داشت..
ممکنه کرده باشه..این داستان جوری بود که خودت باید تصور میکردی
پریا
۱۶ تیر ۱۷:۵۱

من هنو تو فاز دارم

موندم چجوری تو دوروز خوندمش

ولی اینم ناراحت کننده بود♡>▪<♡

راستی من پریام 

کاری انجام نمیدم فقط میخونم

چون کیف میده 

(اسکل تنبلی پیش نیستم)

عب نداره درس میشه

بوی به کلا 

بای

 

RM. kiute.ARMY

فازش خیلی سنگینه...

امووو چ کیوتتتت*-*
.......
۱۳ تیر ۰۳:۰۵

خدایا!😓

شانس ندارم هر چی برمیدارم سداند و غمگینه!😭

کوک چطور ترکش کردی؟

ته چطور خیانت ناخواسته کردی؟

 

RM. kiute.ARMY

بعد این دیگه اون ادم قبلی نشدم 😐
samin.jk
۱۲ خرداد ۰۹:۵۷

لعنتی سد انده من دیگه اگه اینو خوندم رگ دستمو میزنم😬😬😬😬😬

RM. kiute.ARMY

مگههههههههههههه نگفتممممممممممممممم نخونیددددددددددددددT0T
☘AʀMɪTA☘
۱۲ خرداد ۰۴:۱۹

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررT^T

منمممم....ینی من چقد دلم میخواس ته و بزنممم(حقشع بچمT^T)....عیییییییییییییییش

بلو بلو :|....ددی درس موگع..

راس موگم....من زیادی زر موزنمT^T

❤️⁩

RM. kiute.ARMY

وایییییییییییییی اونجا که گفت مراقب چشات باشش دنیا رو سرم خراب شددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
کیوتیی*^*

عه اصلا اینطور نیس
star
۱۰ خرداد ۱۶:۲۱

عرررر دان نمیشن

RM. kiute.ARMY

چرا عزیزم؟
ستاره
۱۰ خرداد ۰۶:۲۳

سلام فیک خیلی خوبیه امیدوارم نویسنده قلمش روز به روز بهتر شه امیدوارم مواظب خودتون باشید 

فایتینگ

RM. kiute.ARMY

همچنیناتتتتتتتتت^0^
MangoCookies
۰۹ خرداد ۱۳:۴۴

کاورشوووووووووووووووووووووووووو عرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرررررررررررررررررر

بخونم آخه؟

من حالم خیلی خوبه ولی میترسم وسط درس خوندنا یادم بیاد برینه به زحماتم/: گلاب به روت البته

#دکتر_منگو_در_منگنه_بوص

RM. kiute.ARMY

کاورشششش مرگگگگگگ مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

نه منگو نخون..خود من بزور تونستم با خودن یه فیک فلاف و آب دوغ خیاری دیگه حالمو خوب کنم..
اگه میخوای بخونی یه فیک خنده دار بزا کنار دستت

قلمش به شدت قویه!
Seville
۰۹ خرداد ۰۰:۵۸

کیوت دد اینو خوندی؟ من یکی اینوخیلی وقت پیش خوندم و واقعا انگست ترین و سداندترین بین هرچی فیک فیلم وانشات یا هر چیز اعتیادآور دیگه ای هستشه که خوندم یا دیدم 

کلن یبار خوندمش و همون واسه صد پشتم کافیه با اینکه فقط یبار خوندمش اما تک تک جمله هاش یادمه

فک کنم نویسندش منظورای زیادی رو تو این داستان قایم کرده اشک ریزون نشدم سرش اما واقعا خیلی غمزده بود بیشتر داغ کنه قصش

الان دیدمش هم حالم بد شد من بیشتر از تهیونگ قصش حسرتش به دلم موند که اخه میمردی نگاش نمیکردی اهههه

RM. kiute.ARMY

اوهوم خوندم:")
انقدر با جمله ها و کلمه ها ارتباط برقرار کردم که کل وجودم تسهی شد
من گریه نکردم..چون انگار نمیتونستم..انگار فقط حس غمو داشتم
تهیونگگگگگگگگگگگگگ اهههههههههههه میخواستم بزنمش!
اما قشنگ نشون داد حسرت چیه
kooky luver
۰۸ خرداد ۱۹:۳۵

ددی من خیلی دلم میخواد بخونمش ولی فکرکنم اگه اینکارو بکنم افسردگی به مرحله ی اخر میرسه خودکشی میکنم من هنوزم که هنوزه واسه انتخاب کثیف تو کفم

RM. kiute.ARMY

پس نخون باشه؟ قول بده نخونی!
☘AʀMɪTA☘
۰۸ خرداد ۰۴:۳۳

وایییییییییییی من چقد سر این گریع کردمممم....هق هقT^T

اینو یکی از دوستام گف بخون....بیشور بم نگف سد اندع..:(

ولی دوسش دارم....خعلی..:)

چن بار تا حالا خوندمشع..

هر چن ماه یبار دوبارع میخونمش..

هی میگم نمیخونم(خعلی خعلی سرش گریع موکونم....سر اون فیک ایم اوکی عم خعلی گریع موکونم)....بعد زرتی میشینم 2 تاشونو میخونم:/(خود درگیری مضمن:|XD)
من تا خط آخر امید داشتم کع....:)

من بعد فیک نشستم کلی عرررررررررررر زدمT^T

وایییییییی چقد زر زدمممم....ببخشید ددی..

RM. kiute.ARMY

ععععععععععععرررررررررررررررررر نهههههههههههههههههه
انقدر تهش فحش دادم به زمین و زمان نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
صحیح:| زندگی یک نوجوان ایرانی:|
نه زر چیه عه!
Dina
۰۸ خرداد ۰۰:۰۵

 ناراحتم ولی میخونم فکر کنم مازوخیسم دارم 

RM. kiute.ARMY

خخخ متاسفانه هممون یکمی داریم
Мертвая королева
۰۷ خرداد ۲۲:۵۱

شتتتتتتتتت

زاررررررررر زدمممممممممم سرشششششششششش

هقققققق هققققققققققق

RM. kiute.ARMY

این لعنتی ترین شات بود..
اصن یادش میوفتم بغضم میگیره
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان