BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Jealous boyfriend

xbwv_7.jpg

  

نویسنده  YEKTA.JK
کاپل دختر پسری (جونگ کوک)
ژانر رومنس . فلاف
محدودیت سنی 12+

   

🌷💕🎀DOWNLOAD🎀💕🌷

  

  

  

 

 805_vpfe.png

۱۳ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
sarina
۱۰ بهمن ۲۳:۰۷

چرا وانشاتو نمیبینم😐

RM. kiute.ARMY

باید دانلودش کنی عزیزدلم*^*
تسنیم
۲۷ فروردين ۰۶:۳۸

عالی معرکه فوق العاده

moon🌛 Child🌜

نظر لطفته عزیزم
تسنیم
۲۷ فروردين ۰۶:۲۱

سلام من تازه واردم ولی اصلا نمیدونم چطوری این رو بخونم🙂

moon🌛 Child🌜

بزن رو دانلود تبلغاتو رد کن میرسی به لینک اصلی اونجا میتونی دانلود کنی و بخونی عزیزم ❤❤❤
JEON
۱۹ شهریور ۰۳:۰۷

اها باشه اجى محدثه جونم 

اگه اصن نمیتونین ولش کنینا نمیخام بیفتین تو زحمت 

moon🌛 Child🌜

سعیمونو میکنیم عزیزم😍😘
JEON
۱۷ شهریور ۱۹:۵۰

واى 14اسفند. 😍عه منو توام که که هم ماهى نیستیم 😂من ابانیم 😂😂

نه من به ددى گفتم یه درخاستى دارم گف چى گفتم وانشات استریت همون دختر. پسرى 

ىا ژانر با ژانر هاى.فور سام. تریسام و  بى....دى...اس...ام و خشن +😶31

بعد ددى گف اگه نویسنده  هامون قبول کنن میزارم اونو میگم 😊اگ سرتون شلوغع یا نمیتونین و قبول نمیکنین عب نداره ها بهم بگو 

 

 

moon🌛 Child🌜

اهان میانه نویسنده هامون  ندادن لابولی اگ بنویسن حتمن میزاریم 
JEON
۱۵ شهریور ۱۷:۳۰

مرسى اجى محدثه جونم 

اجى محدثه ماه تولدت چیه؟

ببخشید میپرسم دوست دارم بدونم هم ماهى هستیم یا ن 

و اینکه اجى جونم من به ددى درخواست وانشات داده بودم ژانراشم گفتم بهش 

اونو کى وقت میکنین بزارین؟

moon🌛 Child🌜

فدای تو عزیزدلم😍😘
14 اسفندم عزیزم
وانشاتت خالی بود عزیزم ی بار دیه بفرست
JEON
۱۳ شهریور ۰۰:۲۸

اجى محدثه خیلى خوبی خوشبحال ددى که تو دختر عموشى 

باشه اجى جونم 

چشمممم من عالیمممم فقد بخاطر تو سعى میکنم حالم عالى باشه 

اجى امیدوارم همیشههههه کنار ددى و حتا تنهااا عالى باشى 

 

 

 

moon🌛 Child🌜

خوبی از خودته ک منو با اون دل مهربونت خوب میبینی😇
مرسی😍😍
JEON
۱۲ شهریور ۱۶:۳۳

الهى بمیرم ببخشید منه نامرد اصن نیومدم ببینم تو کجایی😢😖از ددى یه چن بار حالتو پرسیدم گفتم من نرفتم اصن باهاش حرف بزنم گف اشکال نداره محدثه ناراحت نمیشه😢

مرسی عاجى محدثه بد نیستم .😀

 

 

moon🌛 Child🌜

خدانکنهههههههه مونی بدون جئون میش ک😢😢😢
همین ک ب یادم بودی و حالمو پرسیدی واسم ی دنیا ارزش داره خا؟😊😊
بدنباش عالی باش انرژیش بم برسه عاجی محدثت هم خوف باش خا😊😊
JEON
۱۱ شهریور ۱۷:۲۰

واییییی اجیییی محدثهههههههه جونمممممممم 

شناختى منووووووووو 😭😭

چقد دلم تنگ شده بود براتتتتتتتتتت 

من جعونمممم یادته ؟ 

moon🌛 Child🌜

مگ میشه یادمم برههههههه هوممممم😢😢😢😢😢

منم دلم برات تنگولیده بود کههه

خوفی عخشولییی؟؟
JEON
۱۱ شهریور ۰۳:۴۲

عام ددى یه سوال بپرسم ازت 

ددى این خبره راجب کوک گفته بودن دوتا دوس دختر داشته یکى سلبریتى و اونیکى هم عادى بود 

واقعیت داشت؟یا شایعه بود منکه هرکى گف گفتم شایعس ولى یکى از دوستام گف واقیه 

moon🌛 Child🌜

ن عزیزم شایعس این جور چیزارو باور نکنید گلم
JEON
۱۰ شهریور ۰۴:۵۴

ددیییییی جونمممممم 😭😭😭😢

 

RM. kiute.ARMY

جئونااااااااااااااااااااااا
JEON
۰۷ شهریور ۰۳:۳۶

واییی ددى جونم خیلى مرسییییی *-*

RM. kiute.ARMY

خواهشیات جئونااااااااااااا
JEON
۰۵ شهریور ۲۲:۰۱

فدات ددى جونممممم  

ددى خیلى دلم تنگ شده بود براى حرف زدن باهات 

اخخخخ جوننننن پسسسس بلاخرههههه اپلود و یاد گرفتمممممممممم  

عام ددى اگه سیما ادرس سایت موزیک جدیدشو داد میشه ادرسشو به منم بدی لفتن؟

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه جئونااااااااااااااااااا
منم همین طوررررررررررررر
اره عزیزم بیا
JEON
۰۵ شهریور ۰۳:۳۵

وایییییی مرسى ددى جونم که وانشات و میزارییییی💙💙

اى واى 

حالا میخواد چیکار کنه 

بیچاره سیما 

عام ددى 

لینک عکسه باز شد برات یا بازم مثل همیشع اشتباه فرستادم لینکشو 😀😂😂😒

RM. kiute.ARMY

قربانت عزیزممممممممممممممم

نه باز شد
JEON
۰۴ شهریور ۰۴:۴۸

ددى جونم سایت موزیک سیما فیلتر شده؟یا فقد برامن اینجوریه؟

http://uupload.ir/files/0nbt_screenshot_۲۰۲۰۰۸۲۵-۰۴۴۵۴۸.jpg

ددى این و وا کن نوشته برا من چى میاد درمورد سایت 

میشه یه پگیرى کنى ددى؟ببینى فیلتر شده یا ن البته لفتن 

RM. kiute.ARMY

متاسفانه فیلتر شده
سایت یکی از دوستامم فیلتر شده
JEON
۰۴ شهریور ۰۴:۳۱

جون دل جعونا 

وانشات دختر پسرى با ژانر هاى.فور سام. تریسام و  بى....دى...اس...ام و خشننننن. +31سال و هارد و هارش  

اینم درخواستیم بوددد 
 

RM. kiute.ARMY

اوه اوکی!! پیدا کنم به خاطر تو میزارم
JEON
۰۳ شهریور ۰۲:۲۳

واى ددى خوشبحالش که بهترین دوستت 

عام ددى 

یادته یه درخواستى داده بودم بهت 

اونو کى میزارى؟

RM. kiute.ARMY

جئونا
من مشکل حافظه دارم درخواستت چی بود *-*
JEON
۰۹ مرداد ۰۳:۰۸

فداتم ددى جونم 

خب راستش تو چن روز گذشته احساس کردم شاید از دستم دلخور باشى براى همین میخواستم یه جورى از دلت دربیارم البته اگه دلخور بودى

من واقنى کیوتممم 😍😍😍😍چشات کیوت میبینه و کیوتى از خودتونهههه 

ددى فک کنم کیوتى تو به منم سرایت کرده منم کیوت شدم 

نطرت ؟؟؟

عه من 1ابان 😄

ددى هم ماهى که نیسیم هیچ ماه تولدمونم نزدیک هم نیس دلم و بش خوش کنم 😂😁

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه گوگولییییی
نه بابا چرااا ازت ناراحت باشم کیوتتتت؟؟؟؟
خخخخخ نه بابا تو خودت از اول کیوت بودی
من رابطه ام با ابانی ها عالیه بهترین دوستم ابانیه 😍😍😍😍
JEON
۰۷ مرداد ۰۳:۰۷

الهى من بمیرم واسه این خواهشیات گفتنتتتتتتت 😍😍😍😍😍😍به مامانت بگو برات اسپند دود کنه حتمننننننننن چش نخورییییی 😍😍😍😍

خدراروشکر ایشالله همیشه سرحال تر از روز قبل باشى

ددى یه سوال بپرسم 

تو چه ماهى بدنیا اومدى و چه روزى توى اون ماه 

خداکنه هم ماهى باشیممممم 😍😍😍😍

RM. kiute.ARMY

خدا نکنهههههههههه جئوناااااااااااااااااااااا^0^
تو چقدر کیوتیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

من 16 تیر*-* بگو ک هم ماهیم
JEON
۰۵ مرداد ۲۱:۵۵

مرسىییییی ددى جونییییی

ددى انگارى سرحال نیستى 

خودمم در عجبم از پشت گوشى چجورى میگم سرحال نیستى

RM. kiute.ARMY

خواهشیات فراونننننننننننن*0*
نه بابا من سرحالم!!
JEON
۰۵ مرداد ۰۴:۳۱

قربون دستت فدات شم

توررخودا یه جورى نویسنده رو راضى کنننننننننن 😍

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه عزیزم
چش چش:)
JEON
۰۳ مرداد ۱۹:۰۹

ددى جونمممممممممم

شما درخاستیم قبول میکنین.بزارید ؟؟؟؟؟

امن درخواستى دارممممممممم

وانشات دختر پسرى با ژانر هاىفور سام. تریسام و  بى....دى...اس...ام و خشننننن. +31سال و هارش  

مرسس ددى جونم فدات شممم

ددى دورت بگردم اگه برات سخته یا سرت شولوغه یا نمیتونى با ژانر  تریسام و فورسام بزارى بزارى بزارىاصن اشکال ندارع دختر پسرى بزار با اون چارتا ژانر دیگه

خرافسسسس دورت بگردمممممم 😘😘😘😘😘😘

RM. kiute.ARMY

اوهوم درصورتی که نویسنده قبول کنه

اهم اهم:| چش:|

نه خدا نکنه جئون شی پیدا میکنیم دیگهه:)))))))))))))))))))))))
JEON
۰۲ مرداد ۰۲:۰۲

ددى -_-///-_-

RM. kiute.ARMY

بلی 
JEON
۳۱ تیر ۲۱:۳۱

اى خداااااااااا 

واییییی الان روش کراش زدم  

کراش:ارام 

RM. kiute.ARMY

سلام هوو:|
JEON
۳۱ تیر ۰۳:۲۹

ددى تو. این  پروف 

الان چه حالى دارى 

RM. kiute.ARMY

عین این ادم مستا شدم:")
JEON
۳۱ تیر ۰۳:۲۸

ددیییی چه پروفیییی گذاشتییی

اه خدایا به من صبر بدههههه این ار ام با این جنتلمنیش منو کشتهههههههه

من مرگ 

من جیغ بنفش

من سکته قلبى

مغزى و... 

واى من تشنجججججججج 

RM. kiute.ARMY

تکخهکهخککهیبتخهرنتیکخ عععععععععععععععرررررررررررررررررررررررررر
نه نه نشوووووووو!!!
JEON
۳۱ تیر ۰۳:۲۶

مرسى ددى جونم که انقد خوبى 

 

RM. kiute.ARMY

خوبی از خودته عزیزم
JEON
۲۸ تیر ۱۷:۵۶

ددى

از دستم ناراحتى 

.😢😢😢😢😢😢

ببخشید ناراحتت کردم 

RM. kiute.ARMY

چرا ناراحت باشم:)))
من از جئون ناراحت بشم؟؟ نورررررررررررر اورررررررر!!
JEON
۲۷ تیر ۲۳:۴۰

سلام ددى جونم من یه عذر خواهى بابت بد قولیم راجب فرستادن لینک هاى راى گیرى بهت بدهکارببخشید به خدا سرم خیلى شلوغ بود و دوره امتحانات انگیلیسىمم شروع شده بود 

رای گیری بهترین مکنه...

https://kingchoice.me/topic-best-kpop-maknae-2020-close-july-31-1242.html
بهترین دبیو..
https://kingchoice.me/topic-the-best-kpop-debut-song-of-all-time-close-july-10-2020-1241.html?option=38207
رای گیری بهترین فندوم.....
https://kingchoice.me/topic-the-best-and-most-meaningful-kpop-fandom-name-531.html

یکشنبه👈:
رای گیری بهترین رپر ها🙏
شوگا
هوپی
نامجون
https://kingchoice.me/topic-male-kpop-idol-rapper-rankings-2020-close-june-20-1239.html

دو شنبه
رای گیری بهترین ووکال
جین
کوکی
وی
https://kingchoice.me/topic-100-kpop-idol-vocalist-rankings-2020-close-may-30-1238.html

 

 

 

رای گیری بهترین ویژوال
وی
کوکی
جین
https://kingchoice.me/topic-visual-king-of-kpop-2020-close-march-31-1231.html
رای گیری آیدل هایی که در فیلم ایفای نقش کرده اند
تهیونگ
https://kingchoice.me/topic-best-kpop-idol-actor-actress-329.html
 

فقد ددى این راى گیرى براى همه تو یه روز بسته نمیشه مثلن برا کوکى تو 31جولاى بسته میشه و برا رپر هامون یه روز دیگه باید خیلى زود همه راى بدن 

ددى بازم بخاطر ىد قولیم معذرت میخوام به بزرگیخ خودت ببخش. 😍😘😢

 

RM. kiute.ARMY

خدا ببخشه!!
💜💜💜💜💜
توجه
방탄소난닫.쿸타
۲۴ تیر ۱۸:۱۸

وایییی ددی خدا خفت نکنه با این راه حل.

ولی ناموسا موثر بود.

الانم که دارم مینویسم توی کلاس آنلاینم همش حس میکنم کوکی و ته تو ویدئو کال هستن هی سعی میکنم خوشکل به نظر بیام.

اییییی خاک تو سر احمقم😂😂😂

RM. kiute.ARMY

یوهاهاهاهاهاها
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نه بابا نگو به خودت احمق!! اینا فقط یکم امیده
:)
JEON
۲۴ تیر ۱۶:۰۱

ارى عشق جانم عام باشه

عام ددى این قسمت که گفتى کجاست 😀😂😁

یه توضیح مختصر 

اخى مرسى مونى شییی 

جیگولمى 

خب خداروشکر که نارایت نیستیی😍😍😍

RM. kiute.ARMY

.
کدوم قسمت:|

اجی منه مگه ناراجت میشهT-T
انقدر که مهربونهههههههههههههههههههه
JEON
۲۴ تیر ۰۴:۱۴

ددى جونم راجب اون کامنت بالایی عه

فک کنم رسمى باشه چون همه چنلاى روبیکا  لینکهارو گذاشتن تو چنلشون

واین راى گیرى بین همه گروه هاست

فک نکنم فیک باشه 

حالا فکراتو بکن اگه دوس داشتى لینک هارو بفرستم همینجا 

اگرم نه که فداى سرت 

البته حق میدم قبول نکنى چون مطمعن نیستى چجوریه راى گیریه😉

خب ددى دوست دارممم خودافیسسس 

اها راستى 

من براى اونى محدثه کامنت نذاشتم امیدوارم این کامنتمو ببینه 

اونى امیدوارم از دستم ناراحت نشده باشى وقتى اومدم برات کامنت نزاشتم راستش به ددیم گفتم سرم شلوغ بود و میخواستم راجب یه چیزى با ددى مشورت کنم 

این راى گیرى و میگم 

و در کل امیدوارم از دستم نارایت نباشىیییی 

خب خیلیی دوست دارممم خودافیسسسس 

.ددى جونممم یه کارى میکنى اونى محدثه اینو ببینه 

مرسیییی خیلى دوستون دارمم 😊😊😊😊😊😊😊😊

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

هومممممممممممم... که اینطور...
حالا بغرست تو پر بیننده ترین پست اونجا کامنتت رو بویلد میکنم:)))))))))

مونی: نه عزیزززززززززززززمممممم این چه حرفیهههههههههههه عشقولمممممممم
من اصلا ناراحت نیستم گوگولم
방탄소난닫.쿸타
۲۲ تیر ۱۹:۱۷

ددییییییی!خستع شدم از درس خوندن.کلاسای آنلاین دیوونم کرده حتی اون داخلم به بنگتن فکر میکنم و حواسم پرت میشه.

ددی کیوت من!یه راهی بگو هلپپپپپ میییی!

RM. kiute.ARMY

شاید یکم مسخره به نظر بیاد
اما فکر کن اگه بایست بفهمه حواست پرت میشه نمیتونی درس بخونی چقدر ناراحت میشه:"(
یا اینکه فکر کن هم کلاسیته و باید از اون بالاتر بزنی تا نظرشو جلب کنی
من از وقتی فهمیدم کوک با اون همه کار همه نمراتش بالا 80 بود کونم سوخت-_- 
ثبلا خر میزدم الان گاو میزنم!!!
فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ!!!
JEON
۲۲ تیر ۱۷:۲۰

سلام ددى چطوریییى خوشگللممممم نمیدونی که چقد دلم برات تنگ شده بود 

خب راستش  یه چن روزیه که نیستم و سرم شلوغه ولى دلم اینجا بود نمیدونى که

راستش دارم براى کوکى راى جم میکنم  این راى گیرى رو خبر دارى؟31جولاى هم بسته میشع

من این خبر رو همه جا پخش کردم که همه راى بدن چه وانایى که کى پاپر نیستن چه ونایى که  هستن راستش یه درخواست داشتم نمیدونم بگم بد نیست یا نه البته شرمندتم که دارم میگم

وب تو خیلیییی طرفدار داره و ازونجایى که خیلى دنبالش میکنن گفتم اگه میشه لینک های راى گیرى هارو من همینجا برات بفرستم توام بزارى تو وب البته ددى جونم ناراحت نشى کفتما 

هرجور که خودت صلاح میدونى فقد یه نظر بود براى اینکه بهتر بتونیم از پسرا حمایت کنیم 

ببخشید خیلى حرف زدم سرتو درد اورم 😀😂

خب مواظب خودت باش ددى جونمممم و اینم بدون خیلى دوست دارمممممم😘😍😘😍

RM. kiute.ARMY

واییییییییییی جئونیییییییییییییییییییییییییییییییییی

واقعا؟؟ را گیری؟؟ کدوم سایته؟
فقط یه چیزی مطمئنی سایته معتبره؟؟ چون بعضی هیترای عوضی اینجور چیزا رو راه میندازن و الکی رای بی تی اسو نمیشمرن تا بیاد پایین بعد فن وار راه میندازن میگن آرمی ها وحشین
mahi_suga
۲۲ تیر ۱۳:۳۰

خیلیییی خفن بود قربون غیرتی شدنش بشم مننننن.... خسته نباشییی*-*

moon🌛 Child🌜

خواهشیاتتتتتتتتتتتتتتتت😍😘
سلامت باشید همتون💋
전 미수
۲۱ تیر ۱۸:۳۶

اری اری 

من غششش اخه لعنتی اجراهه توش یجوری پوزخند میزد من از اول تا اخر اجرا اینقد تشنج کردم حسابش از دستم در رفته 

اخه پدرم چرا فرزند کشی میکنی اخهههه😦نیوم نیوممم👶یکی بیاد منو ببره دکتر تا دوباره تشنج نکردم

RM. kiute.ARMY

پوسخند های کوک=مرگ با تشنج

اصلا لعنتی کی بزرگ شد این جیگر طلای بنگتن T-T
전 미수
۲۱ تیر ۱۸:۱۴

اونی هانی تازه داشتم اجرا سینگولاریتی(درس نوشتم؟)میدیدم ....به این پی بردم چه اپای ژذابی داشتم قدرشو نمیدونستم 😐🔫

RM. kiute.ARMY

جاذاب؟؟
اون خدای جاذاب هاست T_T
전 미수
۲۱ تیر ۱۸:۰۶

اره دیگه هانیه اونی

مامان کوکی👧نیوم نیوم👶

RM. kiute.ARMY

گوگولوووووووووووووووووووووو
Y-Y
방탄소난닫.쿸타
۲۱ تیر ۱۷:۵۵

چقدر این نظراتو خوندم انرژی گرفتم.الانم در حال نوشتن یکی دیگه ام یکی از شخصیت هاش ایرانیه.((مطمئنم با این وانشات جدیده ۵۰۰ تا فحش جدید یاد میگیرم😂😂))

RM. kiute.ARMY

نگووو بابا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ولی ماموسا کارت خوبه ادامه و متوقف نشو!
NEWMIN
۲۱ تیر ۱۴:۳۸

سلام هسته نباشید 😍😍😁😁😁الان میخام عرررررررررر بزنم چون تازه یافتمون ووووووووویییییی خیلیییی خوبیددددددددد 💜💛💜💛💜💛💜💛💜💛💜💛💜💛💜💛💜💛💜💛💜💛💜💛😍😍😍😍مث فرشتهای نجات یوهو از اسمون برا من پایین افتادید واقعا نزدیک بود از بی کاری تو این تابستون  خودمو پاره کنم 😢😢😢😞😞😞😞😭😭😭😭😭تا شمارو یافتم دست از فکر  پاره کردن خودم برداشتم 😘😘😘😌😌😀😀😀 اینقد خوبه سایتتون باشد که رستگار شوید 😁😁😘😘😘😍😍💛💜💜💛💜💛💜💛💜💛💜💛💜💛💜💛💜

♥하니예 .이♥

الهییییییییییییییییییییییییییییییی
گوگولی*-*
خوش اومدی جیگر
Rona
۲۱ تیر ۱۱:۴۹

وییی چقد دلم یه فلاف نیاز داشت 

دستت درد نکنه نویسنده جونی 

♥하니예 .이♥

دستش درد نکنه*-*
#نویسنده
kook&jimin
۲۱ تیر ۱۰:۳۲
خوب خوب شلااام به نویسنده دوست داشتنی
داستانت شگفت زده ام کرد
اصلا توقع پایان کنار دریا و نداشتم و اینکه شاید روند داستان تند پیش رفت ولی عالی بود
خود داشتان و سناریو اش منو جذب کرد یه جمله هست که همیشه به خودم میگم همه چی که را بطه نیست 
جمله ای که تو وانشاتت واقعا درخشنده بود
امیدوارم داستانات همیشه سناریو های خوبی داشته باشن
و اینکه چرا میگم سنناریو چرا نمیگم به خوبی این داستان بخاطر اینه که این داستان مشکلاتی داشت مثل توصیف حالات ها
معمولا تو داستان ها و وانشات ها هرچی بیشتر بگی جذاب تر میشه
الیته نه خیلی زیاد که خواننده اذیت شه
و نکته های ریز نگارشی که اگه روشون کار کنی خیلی هم عالی میشن
دوسش داشتم 
منتظر ایده های جدیدتم
 

moon🌛 Child🌜

هعیییییییییی...بعد یه مدت به شدت به حال روحیم کمک کرد لاحناتیییی:))


مرسیییییییییی از نقد بسیییییییییییییییی جاذابتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


منم همینطورر*^*
Vkook.darya
۲۰ تیر ۲۳:۴۰

با وجود اینکه معمولا از دختره پسریا خوشم نمیاد اینو دوس داشتم

قشنگ بود😻😻❤

moon🌛 Child🌜

خوشحالم دوسش داشتی لاو❤❤
jimin
۲۰ تیر ۲۳:۲۷

قربونت < چه زود دختر خاله شدم >

واس اشکم در اومد اخرین باری ک یکی اینجوری باهام حرف زددوستم  بود کع اونم مربوط به 1 سال پیش ع  بعد اون طی یه تصادف عمرشو به شما داد  اه وای باورم نمیشه درباره لبخند زدم هق هق فین فین 
سرتونو درد اوردم ببخشید 
 

moon🌛 Child🌜

ایگووووو خدارحمتش کنه😢😢😢

jimin
۲۰ تیر ۲۳:۱۸

خیلی قشنگ بود 

اه من کلا در حال نظر دادن درباره فیک هاتونم  میدونمم خیلی زر میزنم به بزرگی خودتون ببخشید 

moon🌛 Child🌜

فدایتتت❤❤
جیمین شی ی بار دیع این حرفو بزنی میام میزنمتا😒😒
کامنت ندی کشتمت😂😂😡😡😡
나나 김치
۲۰ تیر ۲۲:۱۵

اوهههه خب برم بیبینم اومای منو با کی شیپ نمودین و چگونه👶نیوم نیوم

اها ددی من همون میسوعم که دوباره با اسم ناناکیم چی متولد شده ام به عنوان فرزند ویکوک😆😆

♥하니예 .이♥

*-*اومات کیست؟
کوکی؟
کککک فرزند ویکوک
BTS+Jeon Sara
۲۰ تیر ۲۰:۵۰

وانشات خوبی بود خیلی وقت بود فلاف نخونده بودم

ممنون

RM. kiute.ARMY

خواهشیات عسیسمم*0*
هر چند وقت یک بار ناموسا خیلیییییییییییی لازمه!!
صدرا ...
۲۰ تیر ۲۰:۴۳

فرست؟

فلاف یعنی چی؟

RM. kiute.ARMY

یسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس فرستتتتت^0^

یعنی همون زندگی عالی..بدون مشکل و دغدغه..همه با خوبی و خوشی زندگی میکنن
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان