BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات I MISS YOU

pcp9_7.jpg

  

🎶Music of shot🎶

 🎶 CLICK 🎶

    

نویسنده Rona
کاپل  ویکوک . یونمین
ژانر  انگست . درام . عاشقانه 
محدودیت سنی  +15

    

🥀✨♡DOWNLOAD♡✨🥀

 

 

805_vpfe.png

۱۸ ۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
yana sh
۲۰ شهریور ۱۱:۲۸

دست ددی جونم طلا:)

تازه یه نظریه ی دیگه میگه زوجی که موقع صحبت کردن با هم از شیوه baby talk استفاده میکنن رابطه بهتر و صمیمی تری دارن^^

چیمی که بچگانه حرف میزنه شوگا هم اگه یه خورده تلاش کنه حله:")

moon🌛 Child🌜

خواهشیات عزیزم😘😘❤❤
yana sh
۱۲ شهریور ۰۹:۱۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

من عمرا فکر خیانت به سرم نمیزنه:)

شوگول و چیم چیم خیلی به هم میان:)

اون موقع ها هم که بایسم کوکی بود بخاطر این بود که همین دوستم بایسش جیمین بود و اون دوست اکسو الم بایسش شوگا

** ******** ** *** ****** ** ** ***** ***** ****** **** ******

*** **** *********

**** ***** **** ******* **** ***** **** **** ***** ****** *********

*** **** ** ****** ****** *** ***** **** ** *** **** ****

*** ***** **** ***** ****** ********

*** **** **** **** ** *** ****** *******

*** ** ***** **** ***** ********* ** ** ******

** ** *** **** ***** *** ****** ******* ***** **** *** ******

*** **** **** *** ****** ** ***** ***** *** ***** ****** ****

*** *** ***** **** ** ***** **** ** **** ***** **** * **** ********

اگه میشه سان کن:)

RM. kiute.ARMY

اره جججججججججججججررررررررر عررررررررررررررررررررررررررر
وای حس بدتو درک میکنم...اشکال نداره من اولین کاپلی که شیپ کردم یونمین بود
وایییییی جرررررررررررررررررررررررر نظریه اخرت رو خیلی دوست دارم دستت طلاااااااااااااااا
yana sh
۱۱ شهریور ۱۰:۴۳

منم دقیقا سعی داشتم همین کارو بکنم 

واسه همین ازش پرسیدم چرا دیگه یونمین شیپ نمیکنه؟

برام نوشت: نمیشیپم دیگ:)

قشنگ تا دو سه دیقه پلکم می پرید

میگفت قبلنا بایسش جیمین بوده یونمین شیپ میکرده الان بایسش کوکه کوکمین شیپ میکنه:|

من خودم از کوکی به جیمین تغییر بایس دادم نمیدونم چطوری میشه از جیمین به کوکی تغییر بایس داد:|

حس اینو داشت که از مامانم بپرسم چرا به بابام خیانت کردی؟

اونم بگه خب کردم دیگه! قبلنا باباتو دوست داشتم الان یکی دیگه رو دوس دارم:/

خداییش خیلی حس مزخرفیه

به لطف این ربات قرمز مسخره و خطای مسخره تر از خودش مزخرف تر هم میشه:|

RM. kiute.ARMY

چه جواب قانع کننده ای:/ اخه شد جواب
وات د....
ناموسا کوکی عجب چیزی شده...منم یه مدت تو فکر خیانت بودم اما نمیتونستم چون دلم همچنان پیش نامی گیره:")
خخخخخخخخخخخ جررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
وایییییییی پارهههههههههههههههههههههههه
اره:|
yana sh
۰۷ شهریور ۱۰:۱۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی یه اتفاق بد برام افتاده:|

**** ****** ***** ** *** ** ** ** ** **** *** * **** ** *** ****** ****** **** ****** **** *****

**** **** ** ** ****** ***** * ** *** * ***** ***** ******* *** **** **** ** ** ****** *********

**** ******* *** *** ****** ** * ***** ***** *******

*** ***** **** ** ****** ***** ***** ****

RM. kiute.ARMY

اوه شعت!!
اریرادی نداره مهم خود بی تی اسه کاپلا فقط برای تفریح کردنه
یکم به اعثابت مثلتث باش خا ! خخخخخخخخ
جررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
yana sh
۰۶ شهریور ۱۱:۲۳

یا قمر...

اگه جای کاپل یونمین با ویکوک عوض میشد بی شوخی خودمو میکشتم:(

چون یه بار وانشات یونمین که سد اند بود خوندم و دیگه هیچوقت نمیخوام حسشو تجربه کنم. رسما تا سه روز به یادش میفتادم و گریه میکردم:(

نمیدونم چرا اینطوریم که اگه برای ویکوک یا نامجین اتفاقی بیفته زیاد ناراحت نمیشم ولی سر یونمین عر میزنم:|

RM. kiute.ARMY

وای خدا نکنه:")

الهیییییییییییییییی درکت میکنممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
شاید چون بهتر حس بینشونو درک میکنی بخاطر همینه
chaklet mochi
۳۱ تیر ۲۳:۲۳

hhhhhhddddddddd

دیگه رسما با این فیک ها احساس می کنم  دیگه شبیه کرمی شدم  که دارم میلولم 0______0

ددی جان کندن ناخن با کمک عمبرک و یا وصل کردن خون به برق جایز است؟؟-____- یا خود را به 8 روش سامورایی سوراخ و کشتن  چه طور است؟؟

از شر یه ریدر خلاص میشین نطرتون چیه؟؟با این وانشات های گرامی...

RM. kiute.ARMY

:|
عزیزم به خودت رحم کن!!!!
نه نهههههههههههههه نمیخوامممممممممممم
رونیا - A.m🐰
۲۷ تیر ۱۱:۰۹

همیشه به سد اند ایشالاه 

آها راستی هانیه شی یا مونی جون من دو راه ارتباطی دارم

همین که رونیا با ی خوگوشه با آی پدم می پیامم

ولی اونی که عضوم عکس نامجونی روشه باز هم رونیا نوشته روش با گوشی می پیامم

گفتم قاطی نشه چون قراره یه کارایی با کیوتم به انجام برسونیم😊😊😊😊

moon🌛 Child🌜

اوکی😂😂
چ کارایییی؟؟!!!!!!
TL
۲۷ تیر ۱۰:۳۱

عالیهههه

اشکم در اومد

واقعا حرف نداره

RM. kiute.ARMY

من سرش پاره شدم از گریهههههههههههههههههههه
Rona
۲۷ تیر ۰۰:۲۸

وقتی نظراتتونو میخونم خیلی حال میکنم 

من موقعی ک این وانشاتو تو چنل اپ کردم فقط یه نفر نظر داد و اون بیشتر انتقاد بود تا نظر 

 

ولی اینجا وقتی میبینم خیلیا خوششون اومده اینقد خوشحال میشم ک اصلا حد نداره

اینجا اصلا ادم انگیزه میگیره 

خیلی دوستون دارم ... 🥺🥺

 

RM. kiute.ARMY

ماهم دوستت داریم رونایییییییییییییییییییییییییییییییییییی*0*

Goli
۲۶ تیر ۲۲:۰۰

من واقعا دیگه صحبتی ندارم ...

اگر کار اولته و داری اینو میخونی مطمئن باش خیلی خوب بود 😥😍💜

♥하니예 .이♥

*-*
مفیدو مختصر♥

.
chaklet mochi
۲۶ تیر ۱۹:۱۵
اوکی ددی سایت 0_-
0__0

RM. kiute.ARMY

*-*
Mango
۲۶ تیر ۱۸:۰۰

دددیییییییییییییییییییی

کاوذ درست کردم واسش*0*

تو همون سبکه اگر نویسنده خواست عوضش کن:)

کلیک

moon🌛 Child🌜

عزیزم لینکت خرابه لاو
Rosha
۲۶ تیر ۱۷:۳۵

زیبا بود😻🐾

ولی غمگین😿💔

چطوری به این نتیجه رسیدین این یونمین داره؟😹💦

 

راستی سلام ددی چطوری؟😸

هعی این روزا خیلی فعال نیستم نمیدونم چرا :| نه چیزی میخونم نه مینویسم...البته اگر یونمین باشه که میخونم😹

انگار کل زندگیم تو فیلم و انیمه خلاصه میشه

 

راستی موزیک ویدیو ماریا هواسا رو دیدی😻

خیلی خووووووب بوووووووووود😻😻

نمیدونم چرا مامامو انقدر کراشن:/

مخصوصا هواساشون😹💦

RM. kiute.ARMY

نویسنده گفت:|

درک میکنم منم اینطوری شدم اخیرا..اصلا حسش نیست:|

نه ندیدم اما میگن خیلیی خفنههه!! ناموسا هواسا خودش عرررر دارهههههههههههه
دقیقااا!!
Rona
۲۶ تیر ۱۷:۳۰

هلووو دددیییییی 

فیکشن پیشنهادی اوردم

http://uupload.ir/view/yup_when_we_39_re_high-s1(full).pdf/

قرارش بدع ... خیلی قشنگه 

فصل دوشم میفرستم

moon🌛 Child🌜

قشنگم از نویسندش اجازه گرفتی؟؟
Rosha
۲۶ تیر ۱۷:۳۰

زیبا بود😻🐾

 

♥하니예 .이♥

.
Hasti...v
۲۶ تیر ۱۶:۳۷

وایییییی من این اهنگ رو داشتم خیلی قشنگه حالا پیش به سوی خود داستان

راستی وانشات پسر حشری رفتم بازم بالا نیومد ولی با گوشی دوستم رفتم بالا اومد 

مدل گوشیمم پایین نیست جدید ولی نمیدونم چرا این جوری شد 🧐🧐🧐🧐🧐

RM. kiute.ARMY

آهنگش خیلییییییییییییییییییییی خوب بودددددددددددددددددددددد عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

بعضی وقتا گوگول اوسکل میشه دونت ووری
chaklet mochi
۲۶ تیر ۱۳:۰۹

پراممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

برم جارو بیارم از بس پرام ریخت

داره کمکم به موهای کلم هم سرایت می کنه

فکر کننم کچل شم آخر 

آرررریییییییی

دوباره پرام ریخت که....

ای بابا

.

.

یکی چسب 123 نداره

بابا کمکککککککککککککککک

RM. kiute.ARMY

پر بی قرار گرفتی


با تف بزن من امتحان کردم جواب داده
ROSE
۲۶ تیر ۱۲:۵۷

فرستتتت

RM. kiute.ARMY

نچ سکند

.
Vkook.darya
۲۶ تیر ۱۲:۵۶

فرست؟؟

واییی ویکوک یونمین مرسییییییییی😻😻

RM. kiute.ARMY

ارییییییییییییییییییییییییی مبارکهههههههههههههههههههههههههه

.
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان