BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات I found you

mc1_7.png

   

نویسنده Rona
کاپل نامجین
ژانر  رمنس . اسمات
محدودیت سنی  +18

     

📚✨🌛DOWNLOAD🌜✨📚

 

 

805_vpfe.png

۱۴ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
In the desire to become a writer(:
۰۵ دی ۱۳:۱۹

خب الان من نمیدونم چرا اومدم کل نامجینای سایتو دان کردم ولی هق خیلیباحال بودن همشون انگیزه پیدا کردم برم یکی بنویسم البته ورژن هیونلیکس چون که یونو شیپ بنگتن زیاد نوشتم و دارم حس میکنم خیلی داره به اون رگ استی بودنم توهین میشه هیق ددی البته شاید نشناسی چون هیچوقت کامنت نزاشتم یونو؟
ولی خواستم تشکر کنم ک خودتو سایتت وجود دارین چون دیرز انقد توهین از فامیلو خونوادم شنیدم حالم خیلی بد بود و حداقل تونستم با اومدن تو سایتت یکم از غمگینیامو فراموش کنم برای چند ساعت(:

خلاصه ک اره لاو یو سوماچ (:

 

RM. kiute.ARMY

به به یه استی*^* شما استی ها بدجور فندوم مود و خفنی هستیدT^T
فدات بشم قشنگم وظیفه است*-*
لاو یو مور:">
Jimie-otako-levi
۰۱ مرداد ۱۵:۰۹

هعیی اگه بدونی چقدر عذاب وجدان داشتم میخواستم بنویسمش:| 

دقیقا ۷ یا۸ بار پاک کردمو نوشتم:| اخرین بار دیگه قبل از اینکه دوباره پاک کنم فرستادمش:|

خببببببببب به امید خدا میرویم اولین وانشاتمان و اولین مثبت ۱۸ همان را بخوانیییییییممممم

راستی یه سوال عکس پروفتو از کجا آوردی جان من بگو*-* خیلی سکسیه

*ذهن وی کم کم انحراف پیدا میکند*

*وی در مخش تکرار میکند"اسمات نامجونی""نامجون ددی""نامجون سکسیییی"

چرا خون دماغ نمیشم پس:|

*وی مشتی بر مماخ خود میکوباند*

*وی سوزن در مماخ خود میکند*

خب اخجون خون دماغ شدم ^^*وی واقعا اینکار هارا نکرده است نگران نباشید اگر کرده بود الان جریده بود مماخش:|*

راستی لینک یه نرم افزار عکس به پی دی اف میدی؟میخوام چیزایی که واسه تولدت درست کردمو بدم بهت^^

البته من نقاشیم افتضاحه:|

افتضاح نیستا یعنی چهره نمیتونم بکشم:|

کلاسم میرفتم قبل کرونا سه تا طرح رنگ کشیدم :|

یکی فلفل دلمه ای یکی گل بنفش(به شخصه خودم واسه گله میمیرم خیلی واسش زحمت کشیدم:| یسال سرش بودم)یکیم نیمه کاره طوطی(اینو دوبار کشیدم-_-)حالا دلیلش بماند اونارم میچپونم تو پی دی اف برات...

بعد یه پیشی اومده بود تو بالکنمون خوابیده بود از فرست استفاده کردم۳تا عکس ازش گرفتم*-*اونم میدم بهت*-*

امیدوارم دوست داشته باشی^^

RM. kiute.ARMY

اوه یسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس!!!!!!!!
عذاب وجدان کیلو چنده:|
تو نت سرچ کردم اونم انگلیسی*^*
*اهم اهم*
* اهم اهم اهم اهم -_-*
نمیدانم:|
0_0 برگام!


بیا دوتا دادم*-*

اومووووووووووووو من عاشق نقاشیییییی کردنم اما افتضاحم توش!
واوووووووو مرسییییییییییییییییی عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
واییییییییییییییییی مادرررررررررررررر جرررررررررررررر من دیووونه گربه هام!

معلومه ک دوسش دارم!
chaklet mochi
۰۱ مرداد ۱۳:۵۹

مثل خودمی کککککهههه *0*

یه سوال از نطر خودم فکر میکنم هر کی اینجاست پسره ولی ....ام  ... دختری دیگه؟؟؟

0________________0

RM. kiute.ARMY

اوه ناموسا؟؟؟

آره دخترم:)
chaklet mochi
۰۱ مرداد ۱۳:۵۴

پوووووووزززززشششششش فراوان مال خودتونه

 

 

خودم 7 بنگ رو دارم 

 

 

(زبون در آوردن و زدن بر سنبل گرامی )

 

اینجا با کی کایلی وروجک؟؟؟   *______-  0___-

RM. kiute.ARMY

*-----------*


بله بله:|

(چرا حالا زبون؟)

من استریتم:)
chaklet mochi
۰۱ مرداد ۱۳:۴۶

مرسیییییییRM. kiute.ARMY جون

بابت پیگیریت ممنونم*^*

تیپت هم ما رو کشته ....(خون دماغ گردیدم)...:/

راستی واقعا جنوب تهرانی؟ 

oooooooooooooooo

yyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeee

منم تو تهرانم....(لبخند شیطانی).....پیدات میکنم هلویی مال خودمی....هاهاها.....

.

.

.

.

شتلق (از سمت راست) ...شتلق (از سمت پایین ) .....شتلق ها از همه ور آواره شد....

.

.

(خون  :/   کشیدن مو و فرار کردن )....اینا کی بودن بابا...0________0

RM. kiute.ARMY

خواهشیت وظیفه است موچی شوکولاتی:)

:|


اینایی ک زدنت ارواج سایتن:|
chaklet mochi
۰۱ مرداد ۱۳:۴۲

ممنانم 

RM. kiute.ARMY

جون *^*

تیپت هم منو کشته بابا.....جون.....فقط جون.......:0 (خون دماغ شدم رفت)

مرسی بابت پیگیری

وای چه جالب RM. kiute.ARMY جونی ، واقعا جنوب تهرانی؟؟؟

منم تو تهرانم *-* نزدیکیم که (لبخند شیطانی)(مال خودمی هلویی)

0*0

$0$

RM. kiute.ARMY

بیا با پاچه شلوارم خون دماغتو بگیر*^*

اوهوم منم جنوبم*-*

:|
chaklet mochi
۳۱ تیر ۲۳:۱۵

این فیک را دوست.....

نویسنده بیشتر فیک نوشت...

دل خواننده ها کباب گردید.....

آخخخخخخخخخههههههههه چچچچررررااااااااااا نویییییسنده ها فیک زیاد ننوشت بابااااااااااا

RM. kiute.ARMY یه سوال نمی شه پیگیر فیک های فصلی نصفه بیشتر شد؟ و ام بازم معذرت میپرسم میدونم رارم زیادی می گم اما نمی شه فیک های gem , scent, time me up رو ببینی تموم نشده آپا؟؟؟T0T

VoV

با تشکر و معذرت فراوان..*8*

RM. kiute.ARMY

آی دونت نوووووووووووووووووووووووووووووو*-*


سنت که هنوز نه...تای می آپ داره آپ میشه..جم هم که یادم میاد تا پارت 50 نوشته شده بود
Jimie-otako-levi
۳۱ تیر ۱۷:۳۱

بیا بدوزمت زشته 🤣🤣(اولین بار بود این حرفو زدم جان من به دل نگیر)

 

او منم خاطره دوست*-*بیا بزرگ شدم همو دیدیم واسه هم خاطره هم بگیم چطوره؟

 

الان۲۰۰ مگ دارم بعدا قطعا

RM. kiute.ARMY

نه بابا چ دلگیری ای بیا بدوز


باشهههههه*^*

اوکی اوکی
Jimie-otako-levi
۲۹ تیر ۱۲:۳۱

خیلی اتفاقی یاد شعری که تو اردو یبار خوندم افتادم(اخه من کلا تو کل عمرم یدونه اردو رفتم اونم سینما بود:|)

رسیدیمو رسیدیم کاشکی نمیرسیدیم 

توراه بودیم خوش بودیم سوار لاک پشت بودیم

این دنده و اون دنده خسته نباشی راننده

رانندگیت عالی بود جای مامانت خالی بود

اگه که زن نداری ایشاالله بری خواستگاری

سال دیگه هم بچه دار شی

اون وقته که زنت ازت یه ماشین بخواد یه ماشین توپ بخواد:|||

بد بخت رانندهه آخرای شعر که میرسید به خواستگاریو اینا انقدر خندید کم مونده بود اوتوبوسو چپ کنه:||

حالا یک خاطراتی دارم ازش جر دهنده:|

بعدا ایشاالله بزرگ شدم حضوری دیدمت واست تعریف میکنم:|

میگم +۱۸ بخونم؟

من تاحالا همش+۱۶ میخوندم فکر کنم این اولیش باشه رفنتم اگر بار گران بودیم نرفتیم ارزانم بودیم نرفتیم:|

RM. kiute.ARMY

واییییییییییییییییییییییییییییییییییی من جای راننده پاره پوره شدممممممممممممممم جرررررررررررررررررررررررررررررررررر ججججججججججججججججررررررررررررررررررر
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

آخ جون خاطرهههه عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

بخون بخون...*-*
صحیح:|
Rona
۲۸ تیر ۱۸:۰۷

من برم یه دور تشنج بکنم برگردم ....خخخخ 

 

من هر روز میام نظرارو میخونم ... نویسنده دیوانه * 

 

 

RM. kiute.ARMY

بزار منم بیام خخخخخخخخخخخخخخخخخ

*من خودم هرروز نظرارو میخونم:|*
Nazanin
۲۷ تیر ۲۲:۴۷

عرررررررررر #_#

خ خبههههههه *-*

م ک واقن قش کردم با عکس وورد واید هندسام @_@

خ خ خ خ حال کردم :)

مرصی بابت این همه فیکای خفنتون :)

م خدم ب شدت نامجین و ویکوک ( کوکوی :O) شیپ میکنم و فیک عی ک فقد ب نامجین بپردازه نخونده بودم ولی خ بم حال داد :)

مرصی :]♡

RM. kiute.ARMY

ناموسا پوسترش کشت منوو
خواهشیات گلمممممممممممممم

🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
رونیا A.m
۲۷ تیر ۱۵:۳۲

وای...تا...حالا..وانشات نامجین.....نخونده.....بودم.

فقط....بگید.....این....عکس...RM کبیر.....مال....چه...زمانیه؟☆¿☆

moon🌛 Child🌜

.
Latte
۲۷ تیر ۱۵:۱۳

شما وقتی میخواین دان کنید یه عالمه تبلیغ کله کپک زده ی کچل و شکمای ترک زده ی افتاده تا زانو و صورتای سوراخ سوراخیه جاده خاکی های چالوس میبینید ؟ یا فقد من بدبختم 😒😱😱😱😵😢

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂😂همه میبینن 
Rona
۲۷ تیر ۱۴:۴۱

اوه مرسی ک گفتی .... نمیدونم شاید بخاطر اینکه چکش نکردم 

ببخشید اگ گیج شدی .... 

Stupid Lion :|
۲۷ تیر ۱۳:۴۴

خیلی کیوت بود ♡ 

دست نویسندش درد نکنه :) فقط یه نکته!

تا وسطای داستان از زبون سوم شخص بود ولی از وسط

اون پارتی ک یونگی اومد، یهو از زبون جین شد! نمیدونم نویسنده

با آگاهی اینکارو کرده یا حواسش نبوده ولی یه‌ذره

گیج کننده‌س .. اگه میخواست افکار جینو

نشون بده ، بهتر بود از پرانتز یا چیزی استفاده میکرد.

بهرحال قشنگ بود 💜 اون‌ فن‌فیکِ ایف‌اُنلی رو نخوندم ک مقایسه کنم

خسته‌نباشید ♡♡♡

♥하니예 .이♥

#نویسنده
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان