BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Smeraldo

vukg_61d8abdedd3bbe84a52bee92ae26d156.jpg

  

نویسنده  Asal
کاپل کوکمین
ژانر  رمنس . انگست . سد اند 
محدودیت سنی  +10

  

💎☄️🌸DOWNLOAD🌸☄️💎

 

 

805_vpfe.png 

۲۳ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
KOOKMIN LOVER
۰۶ ارديبهشت ۱۵:۰۱

.. نمیدونم الان کی ادمینه ولی دو سال پیش ددی بود..چطوری؟ دلم برات تنگ شده بود.

بعد 2 سال اومدم. جالبه

RM. kiute.ARMY

به طرز عجیبی اسمت آشناست:">
بله بله هنوز هم ددی پا برجاست کوجولوی منT^T
خوش برگشتی کیوتم*-*
Tea Tea
۰۳ بهمن ۰۳:۱۷

خیلییییی باحال بود خوشمان امد💜🙂

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █coocĸιѕ█ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █coocĸιѕ█ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁
۰۵ مرداد ۲۳:۴۷

خیلی خوب بودد عررر 😍

♥하니예 .이♥

.
KOOKMIN LOVER
۰۴ مرداد ۱۳:۴۰

مردک و زنده شدم اینو بنویسممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

♥하니예 .이♥

ککک
تو میتوانی*-*
KOOKMIN LOVER
۰۴ مرداد ۱۲:۴۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***************************************

این پارت 3 فرشته کوچولو

♥하니예 .이♥

خیلی طولانی شدا*-*
خیلی وقته اپ ننمودی:(
ولی فدایت*-*
kim aika
۰۲ مرداد ۰۹:۴۷

رفتم تمام نظرات رو خوندمو کلی خندیدم😂فک نمیکردم اینقدر مثل من خرگوش تو هیت داشته باشین😂از فیک های فول کوکوی 600 صفحه ای لذت ببرین😂راستی من خودم ازوناییم که یه فیک بلند و تو یکی دو ساعت میخونم.جان شما یه بار یه فیک 1406 صفحه ای رو تو 4 ساعت خوندم 😆

RM. kiute.ARMY

ماشالله:|
چجوری میخونین ناموسا!
전♡ 미수
۳۱ تیر ۱۵:۳۷

ددییییییی

همش پریددددددددد

میشه یه روز در میون پنج پارت پنج پارت بفرستم؟

تو گوشی مینویسم همش میپره

RM. kiute.ARMY

باشه عزیزم مشکلی نیست
Raya jk
۳۱ تیر ۱۴:۵۵

ای خدا آآآآ چقدر قشنگ بود عررررررررررررر مرسی 

اینم ایموجیش😭😭😭😍😍😍😄 

RM. kiute.ARMY

ایموجیش مرگ بود خخخخخخ
🍓Taeyan🍓
۳۱ تیر ۱۴:۲۱

عرررررر خیلییییی خوب بووووددددد

اما هنوز میخوامت...عرررررررررر😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

عرررررررررر عررررررر عررررررررررر
Asal
۳۱ تیر ۱۳:۵۲

ممه نان از دکتر منگو ولی من زیاد مشگلی باش ندارم😄

 

معذرت از همه کسایی ک اشکشون رو دراوردم

 

دوستمم قهوه ایم کرد دیشب گف خاک تو سرت برو فان بنویس 😓 و خوشحالم بگم ک اسمرالدو پارت دو هم داره و احتمالن تا هفته دگ شایدم زودتر بدمش 

پ ن: ولی نمد هنوز ک پارت بعد سد انده یا هپی 

سعی میکنم هپی باشه

 

پس اگر دوسش داشتین ب لایک و نظر دادن ادامه بدین

💙💙💙💙💙

RM. kiute.ARMY

هق هق 
کارت معرکههههههههههه بودددددددددددددددددددددددددددد

جوننننن مادرت هپییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


یس یس یسس
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
۳۱ تیر ۱۰:۴۹

منتظرت میمونیم

ارزو میکنم ب چیزی ک دوس داری برسی مونی جونم

بریو بتروکونی

همونجوری ک میخوای

این تنها کاریه ک میتونم بکنم :(

moon🌛 Child🌜

مرسییییییییییییییییییییی قشنگممممممم همین ارزوی خوشملت برام ی دنیا ارزش داشتتتتتت...
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
۳۱ تیر ۱۰:۴۴

دلم برات یذره شده بود مونی عزیزم😭

moon🌛 Child🌜

می توووووووووو 
..دیه این یماهو نیام بعدش دیه پلاسم
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
۳۱ تیر ۱۰:۳۶

مونییییییییییییییییییییییییییییییییی جونمممممممممممممممممممممممممممم

moon🌛 Child🌜

فایتررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررممممممممممممممممممممم .
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
۳۱ تیر ۱۰:۰۱

😭😭

باید نشستو های های براش گریست

moon🌛 Child🌜

.
전♡ 미수
۳۰ تیر ۲۳:۵۰

اره چاکلت موچی شی

فک کنم یکم صفحه هاش بیشتر شه

RM. kiute.ARMY

اوه!
,goibt
۳۰ تیر ۱۹:۵۲

 سلام میشه فصل دوم فیک condition cub  رئ بزارید

RM. kiute.ARMY

ما اینو داخل سایت داریم؟
MangoCookies
۳۰ تیر ۱۹:۱۳

*تمام هوارا مانند فیل به داخل دهانش میکشد*

ددی پروفایلتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت نههههههههههههه😭😭😭😭😭

و اینکه...

کوکمیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

یعععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع

ولگرمی دلگرمی انرژی پنرژی

خسته نباشی گلم!! همینطوری ادامه بدی! فایتینگ بیب!

 

***************

خانوما!! توجه کنین!!

پاشدین اومدین اینجا دارین کامنت متفرقه میذارین! پاشین برین توی پست معرفی حرفاتونو بگین!

نویسنده گفته یه ایموجی هم مهمه! بعد زرتی اومدین اینجا کامنت دردودل گذاشتین؟ میدونم ددی رو خیلی دوست دارین، منم خیلی دوسش دارم، ولی حداقل دارین دردودل میکنین درمورد فیک هم صحبت کنین! تا نویسنده نشید اینو متوجه نمیشین.

ما نویسنده ها با نظر خوانندگان و اونایی که قلممونو دوست دارن انرژی میگیریم، لزوما نباید کامنت مثبتی باشه ولی زیر فیکشن ها کامنت متفرقه نذارین جون هرکی دوست دارین!

کلا 10 تا کامنت خورده، نصفش به به چه چه پروف جدید ددیه/: بسه دیگه...

 

_دکتر منگو از طرف همه ی نویسندگان

RM. kiute.ARMY

*:|*

خیلیییییییییییییییییی خوب بود ناموسااااااااااا خیلی خیلیییییییی!!!


منگو یه لحظه یاد این روضه ها و خانوم جلسه ها افتادم خدا نکشتت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
shino
۳۰ تیر ۱۸:۲۰

هارتم پوکید 

تا من باشم دیگه انگست و سداند نخونم 

یعنی هر وقت می خونم تو خونمون جنگ  به پا میشه چون من این افسرده ها یه گوشه کز کردم

من یه درخواستی دارم کیوتی اگه میشه فکشن امگاورس بیشتر بزار عزیز

من برعکس خیلیا  امگاورس رو به خوناشامی بسیار ترجیح میدهم")

RM. kiute.ARMY

خیلی بد هارتارو پوکوند عرررررررررررررررررررررررررررررررررررر
الهیییی:"((
اوهههههههههه یسسسسسسسسسسسسسسسسس!!!
معلومه که میزارم!!
منم مثل تو امگاورس رو ترجیح میدم*^* عر عر عر عر
Ana.j
۳۰ تیر ۱۸:۱۳

وااااییییییییییی...من تازه وقت کردم اینو بخونمممممممممم😢😢😢😢😢😢😢

وات د هلللللللل؟....😢😢😢😢😢

هنوز دارم گریه میکنم لنتیییییییی😢😢😢😢

فقط اون اخرش که گفت هنوز میخوامت و اون اهنگ بی تی اس که همینجوریشم سرش گریه میکنممم😢😢😢😢😢

الان با هردفه گوش دادن به اون اهنگ واس این داستان عر میزنم😭😭😭😭😭😭😭

نویسندههههههههه....هققققققققق...فیییننن...عرررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭

با روح و روانم بازی کردیییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

لعنتیییییییییییییییییییی خیلی خوب غمگینننننننننننن بوددددددددددددددددددد

ای استیل وانت یووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

خیلی بدم بازی کرد T-T
Setayesh
۳۰ تیر ۱۷:۲۷

هانیه شی.. سلام خوبی

چه خبر. 

منم

البته شاید نشناسی ولی خب یه در خواست داشتم. جبال، دختر پسری بیشتر بزارید. مرسی کیوتم خدافظ

♥하니예 .이♥

سلام*-*
فدایت تو چ خبر
چشم 
این فیکا تموم شن ی دختر پسری ژذاب براتون میذارم*-*
Reyhaneh
۳۰ تیر ۱۷:۲۴

اممم سلام خوب هستین؟! (اومدم مگه مراسم خواستگاری) =_=

ول کن

 

 

ی سوال داشتم..میشه این دوتا ژانر رو توضیح بدی ددی؟! 

رمنس

انگست..

من همش فک میکنم نوشته اسمات=_=    اسماتتتتتتت ای لاو یو/=

 

 

 

 

 

گام سا هام نیددااااااا

بوس 

 

 

RM. kiute.ARMY

سلاممممممممممممممممم عزیزمممممم خوبیم تو خوبییییییییییییییییییییی؟(خخخخخخ)

رمنس یعنی عاشقانه و یا همون رمانتیک...
انگست یعنی ناراحت کننده و عمگین

ممممنننننننننننننننننننننن پارهههههههههههههههههه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


چانمانیووووووو 
Momo Bion
۳۰ تیر ۱۷:۲۲

عاو ددی کی پروفتو عوض کردی 

خعلی خفنهههه من که مردم 

وانشاته هم که اصن خیلی قشنگ بود 

ممنونننممممم

RM. kiute.ARMY

اره عوض کردم نهمهامهتمهلمه

وانشاته مرگ واقعی بوددددد
._.blueberry._.
۳۰ تیر ۱۷:۱۲

من که اخرش گریه کردم

خیلی قشنگ بود...و امیدوارم هیچ ادم عاشقی تو دنیا وجود نداشته باشه که بخاد گل اسمرالدو به عشقش هدیه بده

بنظرم همه ادمایی که عاشقن باید عشقشونو اعتراف کنن حتی اگه کوچیکترین شانسی نداشته باشن

دوستون دارم💙💙

 

RM. kiute.ARMY

من فقط چشمام پر شد:(

مرسی...واقعا حرفت خیلی قشنگ بود...
ماهم دوستت داریمممممممممممممممممممم
Blera B.H
۳۰ تیر ۱۶:۵۵

یوهاهاها من باز اومدمممم😁

نویسنده دمت گرم جدن قلمت بی نظیره!💜💛من از الان به بعد نویسنده هارک بیشتر درک میکنم چون خودم از دیشب شروع کردم نوشتن و واقعن میگم جرررررررر خوردم از ۱۷ جهت جغرافیایی! واقعن سخته! دیشب و امروز فقط تونستم ۲۴ صفه بنویسم!😐😐😐

پس با احترام تمام و کمال‌ میگم واقعن بی نظیر بود. همین جوری ادامه بده! فایتینگ👍💪

لاو یو سو ماچچچچچچ😊🤩😍😘

RM. kiute.ARMY

واقعا چقدر خوب میشد همه نویسنده هارو درک کنن!

فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
Rojina Tae
۳۰ تیر ۱۶:۲۵

گریهههههه هق هق خیلی خوب بود 👌😆

دمت گرمممممممم نویسنده😍😍😍

RM. kiute.ARMY

دمششششششش بخارییییییییییییییی
방탄소난닫.쿸타
۳۰ تیر ۱۶:۱۷

وااااای کم مونده بود گریه کنمااااا.ولی قشنگ بود

یه مدته سرم شلوغه وقت نکردم فن فیک بنویسم اعصابم خورده.

RM. kiute.ARMY

ناموسا خیلی خوب بودددددددددددددددددددددد
آی استیل وانت یووووووووووووووووو

اومو اشکالی نداره*^*
Asal
۳۰ تیر ۱۵:۳۷

مرسی از لاولی های عزیزم بابت کامنت ها

نویسنده بسیار روحیه گرفت😁

وی اکنون بسی شاد است😁

فول پارت هم فلا نمت ولی اگ بتونم بازم وانشات یا فیک چت مینویسم

 

سعی هم موکونم ک دیگه بنگتن رو نکشم😂😂😂 ولی قول نمت

پ ن: این بهتر بود یا فیک چت؟ تو طنز نوشتن بهترم یا غمگین؟

 

پ ن 2: قراره اسم پسرم رو بزارم تهکوک اسم دخترم رو ویکوک😂😂😂 تازه سپ و کوکمین شیپ موکونم

فق بخاطر دراوردن حرس رفیق ویکوک شیپرم این تصمیم رو گرفتم😂😂😂 اونم گف  اسم کاپل خودتو رو توله ات بزار😂😂😂

 

پ ن 3: عاقا بخاطر بچه فک نکین بزرگما😨 من هنوز هجده سالم نشده

RM. kiute.ARMY

خخخخخخیلییییییییییییی خوب بود لحنتییییییییییییییی
دنیا رو سرم خرابببببببببببببببب گشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

هر دوتا باهم خوبه

عجببببببببببببببببببب پارههههههههههههههههه خخخخخخخخخخخخخخخ
برگاممممممممممممممممم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

عجب:|
chaklet mochi
۳۰ تیر ۱۵:۲۲

하니예 .이 عزیز منم میخوام کل مغر و خوده نویسنده ها و همه و همه سایت رو بخورم -#-

جونده همه چیز خوار(هههههههههههمممممممم) *7*

*&8*

♥하니예 .이♥

ککککک
بویا مغز مرا بخور
تقدیم ب تو با عشق*-*


chaklet mochi
۳۰ تیر ۱۵:۲۰

ععععععععررررررررررر

خوندمش

آخه چرااااااااا یکی خنده دار نمی نویسهه؟

موردم از بس گریه کردم کور شدم بابا.......ععععععععععععععععععررررررررر هههههههههقققققققققق

نویسنده خیلللللللللییییییییی قشنگ نوشتی ولی لطفا نویسندها جون هر کی دوست دارید یکم هپی بزارید بابا....

و اینگه پوسترش خییلیییییییی قشنگ بود و خود وانشاتت هم معرکع بود .

میشه یه فیک و یا وانشات فول از کوکوی یا کوکمین با زانز اهم اهمی بنویسی؟؟؟

فک کنم بتونی ...حتما می تونی ... کسی که با این وانشات اشک منو در آورده پس میتونه نفس منو هم ببره*0*

RM. kiute.ARMY

نمیدوووووونممممممممممممممممم هق هق عرررررررررررررررررررررررررررررر

ناموسا خیلی تهش دردناک بود!!

چش از ژانر اهم اهمی میزاریم:|

نویسندههههههههههه سفارش داریییییییییییییی
رونیا A.m
۳۰ تیر ۱۵:۱۱

خب....من..هیچ.مشکلی با کوکمین شیپرا ندارم‌‌فقط از یونمین شیپرا میترسم ، اصلا کوکی متعلق به همست...اگه شوگا مشکلی نداشته باشه منم ندارم والااااااااااااا

.

.

خب راستش بابا نوئلی رو عوض بکردم ، الان تابستونه دیگه، الان نامی جونم یک کیوت بلوبری تابستونه شده بید🙂😉😊😊😊😊

moon🌛 Child🌜

اوککککککککککککک.
chaklet mochi
۳۰ تیر ۱۴:۳۹

خب معلوم شد جینی 하니예 .이 می خواد یه لقمه چپت کنه...0____0

نامجونی مراقب خودت باش داداش خیلی دوست داشتم ...مطمنن نیستم دست کی میری برا آب میوه گیری ولی مراقب خودت باش.

جین بیچاره....

ععععععععععععععععععععععررررررررررررررررررررررر

ToT

♥하니예 .이♥

کککک
من میخوام همشونو بخولم*-*
یاح یاح یاح یاح
ککککک جررررررررر
chaklet mochi
۳۰ تیر ۱۴:۳۱

اهممممم اهممم

نامجونییی

تیپ زدی خوشکل!

خبریه؟/؟

اگه هست بگو داداش ...نکنه با این تیپ می خوای مخ دختزی رو بزنی که گداشتی؟؟

/

.

.

صبر کن ....نننننننننننهههههههههه به جین خیانت داری می کنی!!!

الان صداش می کنم بیاد اسپکت بزنه تا ادب شی

جیییییییییننننننیییییییییییی  نامجون داره خیانت میکنه....

بیا بخورش اگه نیای یکی دیگه میاد یه لقمه چپش میکنها....0___0

از ما گفتن 

 

♥하니예 .이♥

...
Abrit Jk
۳۰ تیر ۱۴:۳۱

سلام چجور میتونم فیک خودمو اپلود کنم؟

♥하니예 .이♥

http://www.picofile.com/?ReturnUrl=%2fPanel%3frnd%3dkh%255Bwjc%255Bm&rnd=kh%5Bwjc%5Bm

سلام اینجا میتونید اپ کنید
chaklet mochi
۳۰ تیر ۱۴:۲۴

ووووووواااااااااااییییییییی

ممممممرررررررسسسسسسسسسیییییی

전♡ 미수  *^*

*[*

*0*

چشم انتظار فیکت می مونم خخخخخخخیییییییللللللیییییییییی ممنونم-^-

دل تو دلم نیست...یه سوال ازون فولای 500 ص ای می نویسی lovely???

♥하니예 .이♥

#نویسنده
Latte
۳۰ تیر ۱۴:۰۳

لیدرای عزیز و محترم 👀

ترو خدا یه اطلاعیه بزنید که تو فنک هاتون کارکترای بنگتنو نکشید 😱

عر 

هق

جون دادم رو این قتلای بیرحمانه ی نویسنده ها 😭 عاخه چطو دلشون میاد 😩

♥하니예 .이♥

#لیدرای عزیر و محترم
ککک*-*
전♡ 미수
۳۰ تیر ۱۳:۴۶

کیو دیدی از خواب پاشه مستقیم ناهار بخوره؟

RM. kiute.ARMY

الان دارم جوابش رو میدم:|
jimin
۳۰ تیر ۱۳:۴۵

ولی ددی برام سئواله کسایی ک مثلا میگن 600 صفحه رو تو چند روز تموم کردن چجوری میخونن مگه؟!؟ یادم یه فیک گذاشتین900 و خورده ای صفحه بود تو 3 ساعت خوندم بعدم رفتم فیک دیه خوندمم 

RM. kiute.ARMY

:|
ماشاالله:|
خود منم 600 ص تو چند روز میخونم:|
اما اصولا نصفه میخونم فیکارو ...کمتر فیکی منو تا آخرش نگه داشته
Latte
۳۰ تیر ۱۳:۴۰

مرسیو 💗💗💗💗

RM. kiute.ARMY

خواهشیو:)
Hasti 🐰🐥
۳۰ تیر ۱۳:۳۹

بال بال زدم؟

مررردددمممممم سرشششششششش عرررررررررررررررررررررررررر

نمیدونم چراوقتی این جمله رو یه جایی میخونم یا میشنوم میخام سرش انقددد گریه کنم تا اب بدنم تموم شه━┳━ _ ━┳━

بعدفکرکن هرروز سی بار سرندیپیتیو گوش میدم😐

همین کار برا ریل بونشون بسه😭💜یه میکس دارم از همه ی تومنی من توام گفتناشون...لنتیا بایه عشقی اینو بهم میگن وبعد انگشتاشونو بهم میزنن که ادم دلش میخاد بره فشارشون بده😭😭😭

RM. kiute.ARMY

پارههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه عررررررررررررررررررررررررررررررررررر

منم اونیییییییی هیبرهتثهعاهعلحاهقفلعتقخاثتالثمالخاذقفمالعتهف

لعنتی میره زیر پتوووووووووووووووووووووووووووووووو پارههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

من که دیگه مردمممممممممممممممم
전♡ 미수
۳۰ تیر ۱۳:۳۹

خودم موقع نوشتن کلی جر خوردم سره حرفایی که بهم میزدن

البته من نوشتنم اینجوریه که یه فیلم ازشون تو مغزم میسازم بعد فورا هرچی تو اون فیلمه تو مغزم بودو سریع میتایپم

RM. kiute.ARMY

واقعا؟؟؟
این خیلی روش خوبیه واقعا آفرین
전♡ 미수
۳۰ تیر ۱۳:۲۶

خدایی به مخم ایمان اوردم چجوری پونصد صفحشو تو یه هفته نوشتم😶😲

RM. kiute.ARMY

ماشالله!
jimin
۳۰ تیر ۱۳:۲۳

یا هفتن بنگتن یا حضرت جیمین یا شاهزادگان کوکمین بسی زیبااااااااااااااا خیلی قشنگ بود ایول نویسندع دمت گرم خیلی قشنگ بود

 

ولی من عاشقم اینم ک تو داستان اهم اهم رخ بدع( ولی واس تنوع باید‌برم یکم از اون عادیا بخونم یه بار انقد +۱۸ خوندم شب خواب اهم اهم دیدمممممم) اینجوری نبینین منو یه منحرفی ام ک طلم خودمه 

RM. kiute.ARMY

*^*

صحیح:|
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Hasti 🐰🐥
۳۰ تیر ۱۳:۲۲

سضییقلللانخممجکپثلظضضقللع

عکسشوووووووو عرررررررررررررررر

دستاشوووونننن😭😭😭

تومنی من توام گفتناشووونننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

چینجا قلمت عالییی بووود💕💕

من سره اخرش واقعا گریم دراومد...بااینکه سداند بود ولی داستانو خیلی خوب پیش بردی

کلیته داستانتو دوست داشتم لاولییییی..بیشتر بنوییسسسس

پیلیز دفعه های بعدی از کوکمین هپی اند بنویسಥ_ಥ

RM. kiute.ARMY

اونییییییییییییییی توهم اون جمله رو خوندی بال بال زدی نه؟؟؟ عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر


عر عر عر عر راست میگوید T-T
전♡ 미수
۳۰ تیر ۱۳:۲۰

سیلام چاکلت موچی شی

من دارم یدونه فول پارت کوکوی مینویسم

با ژانر کمدی/فلاف/عاشقانه/هپی اند/اسپورت

RM. kiute.ARMY

تکهخکتخهمخخعتجعگالم
لعنتیییییییییییییییی میخوامششششششششش
Min. eli.k
۳۰ تیر ۱۳:۱۹

خیلی گوگول بود...

کوکمین کیوتمممممممممممم😍😍😍😭

RM. kiute.ARMY

کوکمین وریییییییییییی کیوتتتتتتتتتتتتتت
Vkook.darya
۳۰ تیر ۱۳:۱۷

لعنتی چه قشنگ بودددددددد 

با روح و روانم بازی کرد 

نویسنده واقعا دمت گرم خیلی قشنگ بود 😢

 

RM. kiute.ARMY

دمت گرممممممممممممممممممم نویسندهههههT-T
...
۳۰ تیر ۱۳:۱۵

اره واقعااااا پوکیدممم

عجبببببب کامبک پروفیییی

RM. kiute.ARMY

خودم هنوز کمرم درد میکنه:")
Meliika
۳۰ تیر ۱۳:۱۳

کوکمییییییییین آخجوووونم مرسیییییی عالی بود 

خسته نباشی خیلی دوسش داشتممممم مرسیییی مرسی ددی بالاخره کوکمین 😍😍😍😍😍

 

 

 

 

ددی جان من دارم یه فیک مینویسم توی یو آپلود آپش کردم و لینکشو دارم اگه بخام بذاریش تو سایت باید چ کنم؟؟ ایمیلم خرابه اگه خواستی بگو لینکو تو همین نظرات واست خصوصی میفرستم لینک پارت مقدمه و پارت اول رو دارم 😅😅

RM. kiute.ARMY

خواهشیاتتت فراوانننننننننننن ملیکایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


اوم باشه بفرست:)
...
۳۰ تیر ۱۳:۰۳

وایییییی چه تراژدیه ای بوددددد

هارتم درد گرفت اصلا

RM. kiute.ARMY

زد پکوند
chaklet mochi
۳۰ تیر ۱۲:۵۰

ممممممممرررررررسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسییییییی

وااااااییییییییی هر سنی بود برام مهم نیست ( البته اگه اهم اهم داشته باشه من به فنا هستم ولی حال میده)

دمت گرممممم نویسنده

خدایی خیییللللللیییییی منتظر بودم یکی حداقل کوکوی یا کوکمین بزاره ولی مثله اینکه سر همه بد جوری شلوغه و دغدغه های خواس خودشونو دارن و من منکرش نمی شم

فقط اگه تونستی کوکوی هم فول بنویس و خب منطوزم فول 400 ص حداقل بود ودیگگگگگههههه

انتظار بس است فقط اومدم سریع ابراز خوشحالی فراوان کنم و برم بوخونم.

دوباره نظرم رو موقعی که خوندم بهت میگویم.

فعلا بای *-*

RM. kiute.ARMY

خواهشیاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
خخخخخخخخخ حال میده رو خوب اومدی

اوه اوه اوکای*^*

بای بای موفق باشی
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان