BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Delusion

 007_76d8.jpg

سخن نویسنده:

Download 

     

نویسنده  Ana.j
کاپل سپ
ژانر  انگست . رمنس . اسمات . روانشناختی 
محدودیت سنی  +16

    

♨️🖤🩸DOWNLOAD🩸🖤♨️ 

 

 805_vpfe.png

۲۱ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Gaul JK❤
۲۳ مرداد ۱۵:۴۵

خیلی خوب بوددددددد

RM. kiute.ARMY

ممنون قشنگ من*^*
Roobi^^
۲۴ خرداد ۱۶:۱۲

اینقدی سپ برام معصومه ک نمیدونم اسمات بخونم یا نه😂😂

راستی این اولین نظریه ک من تو سایت میدم🙂

دم همتون گرم🙂💜

RM. kiute.ARMY

نه بخون میچسبه😂😂😂
واوووووووووو مبارکهههههه*0*
دم تو هم گرم گیگیلیT-T
blue.r.jm
۲۳ شهریور ۱۶:۲۵

اسم لالایی تو فیک چیه بگیییییید لدفا

 

RM. kiute.ARMY

اگه قرار بود بگه که میگفت عزیزم*^*
Ana.j
۰۲ مرداد ۱۷:۲۹

ایگوووووو...عسل شیییییی😢😢😢

خیلی ذوقیدم سر کامنتت😢😢😢

ناراحت ؟..ن عزیزم...من نویسندم و باید ایرادامو جمع و جور کنم تا یه چیز قشنگ بهتون تحویل بدم..درسته؟😍😍😍😊😊

هووووم..خودم تاحالا از این دید نگاش نکرده بودم...خوب گفتی😮😮😮

ویهوپ؟..منم نخوندم والا😂😂😂😂

اخییییی..هوپمین دوس...😍😍

راستش میخوام شروع کنم..و انتخاب کردم کاپلارو..ببینم هوپمینو جیکار میکنم😃😃😃😃😃😃

چون تهیونگ فعلا سرش خلوت نیس😂😂

 

کیوتییییییییییییی...میخوام امگاورس..ددی کینگ..عاشقانه و اسمات بنویسم..شایدم انگست..😆😆😆😆😆

کاپل اصلیش نامکوکه😆😆..

♥하니예 .이♥

#ASAL
Asal
۰۲ مرداد ۱۲:۴۲

میبینی نویسنده

خعلی خوب بود

فق ی ایراد داشت اونم این بود ک بعضی جاها تو ذکر جزییات و استفاده از ارایه زیاده روی کردی😉

امیدوارم از  نقدم دلخور نشی😄

عالی مینویسی

من سپ شیپ میکنم و با وانشاتت خعلی حال کردم 💙💙💙

بازم سپ بنویس یا وانشاتی که هوپ توش باشع ویهوپ با هوپمین💙

پ ن: عاقا من تاحالا ندیدم کوک و هوپ رو شیپ کنن اگر فیکی هس ک کاپلش کوک و هوپ باشه پلیز معرفی کنین😁

 

RM. kiute.ARMY

واقعا عالی بود و ممنونم بابت نقد خیلی به نویسنده کمک میکنه*^*


عاقااا من هم هوپ کوک میخوالم و هم جینهوپ-_-
방탄소난닫.쿸타
۰۲ مرداد ۰۵:۰۰

زحمت؟؟؟؟حرفایی می زنی ددی.

من اگه یک روز فیک ننویسم یا نخونم سردرد میگیرم😂😂

RM. kiute.ARMY

اومووووو واقعنیییی؟؟
پس خیالم راحت باشه؟؟لامصب مثل قهوه میمونه نررسه بهت بدن درد میگیری
ARMIN
۰۱ مرداد ۱۹:۵۸

لینکش خرابه یا واسه من بالا نمیاره؟؟

moon🌛 Child🌜

لینک درسته گلم با ی مرورگر دیه برو
방탄소난닫.쿸타
۰۱ مرداد ۰۷:۰۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی جان اینم لینک چیزی که یه مدت به خاطرش غیبت داشتم.

*************************************************************

فقط اینکه این اولین باری بور که کاپلی می نویسم خدا کنه خوشت بیاد.

RM. kiute.ARMY

ووووووووووووایییییییییییییییی عزیزمممممممممم
دستتتت درد نکنههههههههههههه راصی به زحمت نبودممممممممممم
Gh. M
۰۱ مرداد ۰۲:۴۳

خیلی قشنگ بود.. مخصوصا با حضور کاپل معرکه ی سپ❤️

 

لطفا از سپ بازم وانشات بزارید

RM. kiute.ARMY

هتسخهبعحثقهاخبهحثکهقب
من مثل چیییییییییی میخش شده بودممممم
نخ سوزن که هوسوک تاپ بود


چش چش حتما*^*
TL
۰۱ مرداد ۰۰:۲۲

سپ ایز فاکینگ ریییل

RM. kiute.ARMY

بسی ریل!
chaklet mochi
۳۱ تیر ۲۳:۰۳

Ana.j جووووونننننن

خب ...

(لپاش از شرم رو به کبدودی می زنه و ....ادامه شره وضع به دلیل گفتن چیزای خک بر سری مجاز نیست و این ریدر کرک به در شده شترنجی .....را دیگر تصور نکنید)0_____________________0

خب عزیز  تو کار خودتو کن و اونارو بنویس و اینگه از هر چی گذشتی از امگاورس نگذر خدایی من 2 تا فیک دارم فکر کنم از بس دوسشون دارم 30 باری خونده باشمش چون واقعا کیوتی تره و خب اگه کوکمین یا کوکوی (ترجیحا) باشه با کله شیرزه می رم بنده .....

درباره اونا هم ....خوب خوندم ولی بازم یه جوریه 0+0

پپپپپپپپرررررررراااااااامم

امیدوارم یه فیک فول 600ص ای بنویسی...$0$

RM. kiute.ARMY

سفارشا رو جوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
Min suna
۳۱ تیر ۱۹:۴۴

ددی نمیدونم تولدت کیه ولی عر

تولدت مبارککککم😭

یکم بزن تو گوش نویسنده بگو انقدر ما رو ذوق زده نکنههههه

RM. kiute.ARMY

کنچانااااااااااااااااا مرسییییییییییییی عزیزمممممممممممممممممممممم

لعنتی خیلی شوک بدی داد!
Ana.j
۳۱ تیر ۱۹:۲۹

آیگووووو...اشک شوووووق😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

منم منم..روان شناسی عشق استتتت😍

جونگ کوک باتم..هووووم...شاید ویکوک بشه یا شایدم نامجون و کوک😎😎😎😎

عاشقانه حله...روان شناختی هم حله...جوووونننن..کیوتییییی..اسمات فراوانننننن😂😂😂😂😂😂😂

چشم اصن بی دی اس ام مینویسم با اسمات فراوان خوبه؟..

راستش یدونه دارم مینویسم..اون روان پریشیه..ینی ب دوستام دادم خوندن فعلن کلشونو کوبیدن تو دیوار...کاپلش یونکوکه..دوتاشونم مریض اخلاقین تو داستانم😐😐😐😐😐😐😐

ایگووووو..ددی کینگگگگگگ...دلم خواستتتتتتتتتت😢😢😢😢😢

اوتوکههههههههه؟😱😱😱😱😲😲😲😲

من عاشق خوشحال کردن بقیم...خیلی خوشحالم کردی ک خوشت اومد..مرسی کیوتی😢😢😢😢😢

باورت میشه یه دختر دخترم نوشتم؟😂

خعلی خفنه لنتی..برمیگرده ب دوران چوسان..😐

RM. kiute.ARMY

غشققققققققققققققق عررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

لعنتیT-Tدست گذاشتی رو نقط ضعفم..نامکوککککککککککککککککککککک ایز مای لاوووووووووووووووووووووووووووو

اهان اره خوبه خوبه اصن هرچی بنویسی خوبه*^*
اوه اوه مطمئن باش اون پر زذفداره بسییییییی زیاد!

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییی مرسییییییییییییییییییییییییییی عزیزممممممممممممممممممم
من اصلا دختر دختر نمیتونم بخونم تو خونم نیست:|
:|
Ana.j
۳۱ تیر ۱۹:۱۳

هق خوشحالم😢😢😢😢😢

خدایییییی؟..زیاد وقت نزاشتم رو پوسترش مودونی ک دردسر زیاد داره....😐😐😐

داستان قشنگ بود؟😓😓😓😓😓

وای کیوتی تا من اینو ب تو برسونم مردم و زنده شدم...هی منتظر بودم پیدات بشه ازت نظرت رو بپرسم😢😢😢😢😢😢

خب از توام بپرسم...بنظرت فیک کامل بنویسم..کاپل و ژانرش چی باشه؟..

واااای خیلی ذوقیدم سر حرف اخرت...خدایی پوسترش رو دوس دالللللیییی؟😢😢

RM. kiute.ARMY

اره بخداااااااااااااااا
من دیوونه هرچی داستان که درمورد روانپزشکی و روانشناسی و ایناس هستم...معرکه است T-T
قربونتتتت عزیزمممممممممممممممممم

خوب ام...توش جونگ کوک باتم باشه برام فرقی نمیکنه..ژانرشم..من عاشقانه و روانشناختی رو دوست دارم..و اسمات فراوان! ددی کینکم باشه:|

دیوووووووووووووونشمممممممممممممممممممم!
Ana.j
۳۱ تیر ۱۸:۴۸

های گایز...نویسنده این وانشات حرف میزند:😆😆😆😆😆😆😆😆

باور کنین نظراتو دیدم یه جیغ فرا بنفش کشیدم همسایه بغلی اومد گفت چی شده😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

درسته یکی دو ساله فیک مینویسم ولی هیچوقت از ذوقم برا خوندن نظرات کم نمیشه😄😄😄😄😄😄

کیوتی..امیدوارم خودتم خونده باشی😐😐😐😐😐😐

خب خب..ببینم چیا گفتین...

اهم..

Latte:..خوشحالم اولین فیک سپی ک میخونی برا منه😢😢😢😢😢..

وای من خودم تهگی خیلی دوس😍😍..شرمنده..ویمین نمینویسم چون بایس من جیمینه و بهترین دوستمم بایسش تهیونگه..😐😐😐😐

خب من بهش قول دادم چیزی ننویسم..چون خیلی عصبانی میشه😂😂😂

یوهوووو..اسمات و بی دی اس ام..خوشمان امد😈

امیدوارم ازش خوشت بیاد و تو ذهنت جزو وانشاتای ماندگار باشه😊😊😊😊لاو یو💙

Asal:ایگو...منم خیلی میدوس😢😢..باهاشون زندگی میکنم رسما😢.

حتما منتظرم نظرت قشنگت رو بخونم😍💙

نسیم:..مرسی عزیزم..جالب بودن از خودته😍

اره من اینو تو یه مقاله ی فرانسوی خوندم و عاشق بیماریه شدم😂😂😂

میدونم میدونم کم دارم یکم😂...خوشحالم ک خوشت اومده..بوس رو پیشونیت😘💙

رونیا-A.m🐰:منم سپ دوس..هق😢

نترس یونگی باتمه😐😅..خط قرمز منم هست..😐..امید وارم خوشت بیاد..لاو یو💙😍

Jimin:..وای اسمتو دیدم فک کردم واقعا جیمین داره نظر میده😂😂😂

خوشحالم خوشحالت کردم😍..منم سر نوشتنش عر ها زدم😐😐😂

Vkook.darya:عرررر..منم خوشحالم ک نظر دادی😂😂😂

اره مودونم همه سپ لازم بودن..حتی خودم😐

امیدوارم دوسش داشتع باشی😜💙

Roso So:امیدوارم انتظاراتت رو برطرف کنه عزیزم😄💙

Momo bion:..واییی نگو بی سپی بد دردیههههه😢

راستش من اسمتو چن جا خونده بودم ک تو نظرات سپ میخواستی..منم با یه لبخند خبیث پشت گوشی بودم..یوهاها😈😈

امیدوارم خوشحالت کنه لاولی😍💙😜👍

*mahi*:بوج پس کلت.😘..خوشحالی و عر..سپپپپپپ😄

Reyhaneh:..همه چی ارومه تو به سپ دل بستی...این چقد خوبه ک تو کنار فیکم هستی😂😍😍😍😍😍😍

قربونت عزیزم..امیدوارم لایق این ذوق کردنت باشه😘😘😘..وای اره یونمین..نامجین و سپپپپپپپ😍😍😍😍

*قطره ی گلو را برمیدارد و داخل دهن ریحانه میریزد*...یکم میسوزونه ولی خوب میشی..😄😄😄😄..بوس رو گونت ..کاملا هیجانت رو بهم منتقل کردی💙💙💙💙

Min.eli.k:..سپ همیشه عر فراوان دارد😍😍😍😍😍😍...بیا عرررررر😍😍😲

kou_ARMY:..چشمای قشنگت طلا😍😍😍😍😍😍...امیدوارم خوشحال شی😢😢😢💙

mrym.OT7:..واااییییی نگو😂..من خودم ویکوک شیپر اعظمم ولی واقعا خسته شده بودم😢😢😢..بوج رو گونت😘💙

chaklet mochi:وااایییی خوشحالم دوسش داشتییییی..عرررر😢😢😢..کوکمین و کوکوی...چشم عزیزم ببینم چی میشه😇😀

وای منم دلم میخواد امگاورس بنویسم😢😢😢...هوووم اسمات..اوکی😂😂😂👍..

بی دی اس ام رو اینجا برات توضیح نمیدم..*عرق شرم میریزد*..میتونی تو قسمت معرفی ژانر فیک ها تو همین سایت پیداش کنی😄😄..عاشقانه ..هیجانی..سوپر نچرال😮😮😮😮😮..واوو چه شود😮..امپرگم هست تو همون قسمتی ک گفتم..بخون ببین بازم میخوای یا ن؟😂😂😂😂

خب..اره..همشون با هم نمیشه..ولی سعی میکنم بهترینارو کنار هم قرار بدم...ب قول تو میپوکم😐😐😐😐😐😐

ب امید همیشه خوندت بیبی😘💙

Min suna:..اخ عزیزم..میدونستم یکی قراره ازم بخواد اسمشو بگم😅😅😅..ولی واقعا نمیشه..من اینو تو مقاله ی فرانسوی خوندم و نشر کردن اسمش غیر مجازه..واقعانم توصیه نمیکنم😐😐😐😐..خودم ک شب نتونستم بخوابم...😅😅..

واقعاااااا؟..خدای من ..دیرتی چویز عالیه و تو میگی بعد اون فیکم قشنگترین بوده ک خوندیییییی؟..الان میتونی بفهمی دارم پرواز میکنم نههههه؟..😢😢😢😢😢...وایییی اشک شوقققققق...منم دارم با تو عر میزنم😢😢😢...فدای مهربونیت ک نظر دادی..بوس رو چشمات بیب😍😘💙

Ailin senpai:...واییییی نه نرووووو😢😢..تو بری ریدر قشنگی مث تورو از کجا پیدا کنممم؟😢😢😢😢...واقعا قشنگ بود؟😢😢😢😢😢..

*رنگین کمون از چشمانش فوران میکند*..

آریگاتووووووووو😍😍😍😍😍😍...واقعا خوشحالم کردیییییی...مرسی مرسیییی...

امید وارم تو ذهنت بمونه عزیز دلم..بوس رو موهات😍😍😙😙💙

واااییییی...مردم از بس نوشتممممم...ولی ارزشش رو داشت..برا شما ریدرای عزیز..😍😍😍😍

و سایلنت ریدرا...سرزنشتون نمیکنم..چون شمام وقت گذاشتین و خوندینش...فقط امید وارم براتون جذاب بوده باشه😢😢😢😍😍😍😍

کیوتی امیدوارم ازش خوشت بیاد و ب عنوان کادو تولدت قبول کنی...درسته نمیشناسمت ولی تو این مدت کم خیلی ب دلم نشستی..😍😍😍😍😍

من تک فرزندم و خواهر و برادر ندارم..ولی اومدن ب اینجا و حرف زدن با تو و مونی..منو واقعا خوشحال میکنه...دوستون دارم😍😍😍💙

 

 

RM. kiute.ARMY

نمختکهتمرخهقمهفرمالقتفمر
عزیزممممممممممممم بهترین کادوئهههههههههههه مرسییییییییییی خیلی زیادددT-T
میدونستی رو پوسترش ناجور کراش زدم؟؟


همه ی خواننده های شات بخوننش
ستایش
۳۱ تیر ۱۶:۲۸

(خواننده فیک پس از اتمام به بیمارستان میرود)

با فیک های بعدی او بهبود میابد 

بابا شما کی هستین دیگه خیلی خوف بود ^^

RM. kiute.ARMY

یس یس ما اینیم داش!
Min suna
۳۱ تیر ۱۵:۱۴

ددی بگو اسم لالایی رو بگه لطفا

RM. kiute.ARMY

چش چش
Roso So
۳۱ تیر ۰۹:۰۰

اووووییی بلاخره سپم گذاشتیدد

مرسییی

moon🌛 Child🌜

یسسسسسسسسسسسس.
Reyhaneh
۳۱ تیر ۰۸:۳۳

ممووونننیییییییییی کجاااا بوووودددییییییی عععخخخششششششششش ماااااااا 

یا مونی جونم من روی استیکر هایی که میفرستم و خودت و ددی کراش  زدم از بس خوبین..

پس ب سلامتی این وانشات با کاپل سپ و بازگشت درخشان تو مونی...اب معدنی می نوشیم..و س بار می گوییم هیپ هیپ هورا..   

هههیییپپپپ ههیییپپپپپ هههوووراااااااا

اهان راستی دست نویسنده هم از بابت این وانشات با کاپل سپ درد نکنه..واقعا نیازمند بودیم بهش.

moon🌛 Child🌜

دیه تا بعد کنکورم زیاد نمت بیام هفته ای یبار نهایت
ریحانه شی خوفییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوشیییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلامتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ماهم رو تو کراش زدیممممم یوهاها


هیپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ هاپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ
Min suna
۳۱ تیر ۰۰:۵۶

این بعد از درتی چوز بهترین فیمی بود که خوندم

لنتی دارم اشک میریزم:)

RM. kiute.ARMY

الهییییییییییییی!!!
*mahi*
۳۱ تیر ۰۰:۲۵

عی جونم سپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ^^

عوراااااااااااااااااااااااااااا*-*

مرصی مرشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی^^

RM. kiute.ARMY

برو بخون دونسنگ کیوتییییییییییییییی
Min suna
۳۱ تیر ۰۰:۰۴

میشه اسم لالایشو بگی لفطااااا

ددی بهش بگو بگهههههه

RM. kiute.ARMY

اوم باشه باشه آروم باش*^*
نسیم
۳۰ تیر ۲۳:۵۱

جالب بود!

من قبلا هم راجع به اختلال کوتارد اطلاعات داشتم و به کارگیری این اختلال داخل این فیک خیلی برام جالب بود.ممنون از زحماتتون

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم نسیم شی^0^
팔야
۳۰ تیر ۲۳:۱۷

جیمین شیییییی تو هم تهنایییییی؟ منم تهناااااااام چون تنها دوستم عوضی دراومد هعییییی دلم خواست باهات بدوستممممم!اما چگونه شماره ام را به دستت برسانم؟(عقب مانده از تکنولوژی قسمت ۱۰۴)تازه من همیشه تا ۴ صب بیدارم 🌸🌸🌸🌸

♥하니예 .이♥

جیمین شی
Reyhaneh
۳۰ تیر ۲۲:۴۸

اوههههههههه مممااایییییی هااارررتتتتتت ددددییییییییییی ،مممووونننننییییییی ععععععررررررر

اوه خددداااااااا آخرین باری که سپ خوندم یادم نیس....همه چی آروم...من چقدر خوشحالم که دارم سپ میخونم

حالا بیا وسطططططط ددی و مونی ناناصم  و نویسنده عزیز ازت بابت این وانشات تقدیر و تشکر میکنین.. من خودم همه چی شیپرم ولی به نظرم نامجین و یونمین و سپ عععععررررررررررررررررررر داره خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی شدیددددد (خطر جر خوردگی حنجره)

دیگه نمی دونم چجوری میزان هیجان خودم رو داخل پیام بگنجایم

پس پیش ب سوی خوندن(: 

RM. kiute.ARMY

سپپپپپپپپپ زندگیهههههههههه عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
اووووووووووووووو بیا قررررررررررر بدیم عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

اهاهاهاهاهاهاهاهاها....قررررررررررررررررررر بلرزوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
kou_ARMY
۳۰ تیر ۲۱:۵۲

اخخخخخخخخخخ جون سپپپپپپپپپپپپ 😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻

عررررررررررر من عاشق سپممممممم😻😻😻😻😻😻😻😻

نویسنده دستت طلاااااااااااا😻😻مرسی مرسی مرسییییییییییییی😻😻😻😻😻😻😻😻

(jimin) گوشیت درست نشد؟:(
شاید الان با خودت بگی واییییی این دختره چقدر کنه ولی من واقعا دوس دارم باهات دوست بشم:)

 

RM. kiute.ARMY

منممممممممممممممممممممممممممم سپپپپپپپپپ دوستتتتتتتتت عررررررررررررررررررررر


jimin
팔야
۳۰ تیر ۲۱:۰۰

مونیااااااا ازیییییین چیییییزااااا برررااااا منننننن ننویساااااااا❤❤❤❤❤❤❤

میام در خونتونننننن پیرنمو جرررررررر میدم برااااتااااااااا❤❤❤❤❤❤❤❤

الان قلبمممممم داره هیپ هاپ پیشرفته میرهههههه به ریه امممم رحم کنننننن❤❤❤❤❤

میخوام بیام خواستگاری نگو نه نگو نمیشههههه این قلب من عاشقه تازه عاشق ترم میشههههه❤❤❤❤❤❤

مونییییییی خیییلیییییی دوست دارمممممممم

مغز مریض😐:اولندش مریض خودتیییی بغل اسم من مریض نزار(من: چیز نخور😒)دومندش دیگه اینقدر درس نخون اینجوری پلشت شی

moon🌛 Child🌜

اووووووووووووووووووووو جوووووووووننننننننننن بیاااااااااااااااااااااااا 

قللللللللللفونننننننننننننن خودتتتتتتتت و قلبتتتتتتتتت و هیپ هاپتتتتتتتتتتتتتتتتتت موچچچچچچچچ روی س تاشوننننننننننننننننننننننننننننننن

من بیششششششششششششششششششششتر میدوستمتتتتتتتتت
...
❣️Ailin Senpai❣️
۳۰ تیر ۲۰:۳۳

منننننننننننننننننننننننننننننن مردممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

دکمه لفت ده لایف کووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر اییییییییییییییییییییییییییییییییننننننننننننننننننننن عالیهههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

هاهاهاهاهاهاهاها
chaklet mochi
۳۰ تیر ۲۰:۲۷

ووووووووااااااوووووو

خب نویسنده جون کارت بسی دوست داروم *-*

خوب کوکمین ولی اگه تونستی کوکوی

و زانرش هم امگاورس-اسمات-بی دی اس ام (که نمی دونم چیه؟) یکمم عاشقانه-آمپرگ(که اینم باز نمی دونم چیه؟)-یکمم هیجانی -سوپر نچرال

(فکر کنم یوکیدم اگه اینطوری بنویسی نویسنده جون)

به امید نوشتن همه اینها.....کامپای *0*

RM. kiute.ARMY

این ژانرایی که گفتی خفن ترین ژانران...ووایییییییییییییییییییی دلم خواستتتتتتتتتتتتتتتتتتتت عررررررررررررررررررر
mrym.OT7
۳۰ تیر ۱۹:۴۹

آخ جوووووووون اونی بلاخره سپ😻

 

اونقدر ویکوک خوندم هر زوج جوون تو خیابون رو ویکوک میبینم😐💔😅

RM. kiute.ARMY

از خوشحالی دارم میمیرمممممممممم

اخ گفتی:|
Min. eli.k
۳۰ تیر ۱۹:۴۲

سپ😍😍😍😍

عررررررر

RM. kiute.ARMY

یس عررر عررررررررررررررر
Vkook.darya
۳۰ تیر ۱۹:۴۱

مونی..

دارم یه فیکشن با ژانر جنایی رمز الود عاشقانه و اسمات مینویسم 

خیلی دوس دارم اپش کنم ولی احساس میکنم اصلا خوب نیس😢

RM. kiute.ARMY

چرا اینطور فکر میکنی؟؟
داری اعتماد من و مونی رو زیر سوال میبری؟
Momo Bion
۳۰ تیر ۱۹:۳۹

واییییییس خدااااااااا سپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ من عاشقتونمممممممممممپممپمممممم😍😍😍😍😍

دیگه داشتم واقعا میپوسیدم از بی سپی😶🤕😢

RM. kiute.ARMY

سسسسسپپپپپپپپپپپپپپپپپپ سپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ سسسسسسسسسسسسسسپپپپپپپپپپپپپپ عرررررررررررررررررررر
팔야
۳۰ تیر ۱۹:۳۵

سه دو یک سهههه دو یککک

امتحان میکنیم امتحان امتحان امتحاااااااان

حالا قرررر قررررر قرررررر

مغز: مونی...بیبی...سوییتی... من از طرف این گوسفند ازت عذر میخوام دیده کراشش(تو❤❤❤❤) فیک گذاشته رد داده

moon🌛 Child🌜

ای جانممممممممممممم دلم واست تنگولیدهههههههههه ببببببوووووووووووووددددددددددددددد

بیااااااااااااااااااااااااااااااااا بخللللللللللل مونیییییییییییییی
..


ب عخش من نگو گوسفندااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
jimin
۳۰ تیر ۱۹:۳۴

ممنان

واقعنیییی عررررررررررررررررر اخ امروز به اندازه صد سال عرر زدمممم

RM. kiute.ARMY

منم منم عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
Vkook.darya
۳۰ تیر ۱۹:۳۴

وایییی استیکرتتت😻😻

هر وقت استیکراتو میبینم از ذوق زیاد رنگین کمون گریه میکنم

moon🌛 Child🌜

.
Vkook.darya
۳۰ تیر ۱۹:۳۰

وای مونی اینروزا زیاد نبودی دلم برات تنگیده بود😢😢

moon🌛 Child🌜

ععععرررررررررررررررررر منممممممممممممممم.
رونیا - A.m🐰
۳۰ تیر ۱۹:۲۹

جووووونم سپو برم😊😊😊

مونی جان خط قرمز من باتم بودن یونگیه پس قبل اینکه بخونم یه هشدار بده

 

moon🌛 Child🌜

باش حتمنننننننننن .
jimin
۳۰ تیر ۱۹:۲۸

خیلی قشنگ بوددد

 

راستی مونی واسم دعا کن حد اقل امسال یه رفیق گیرم بیاد البته اگرم نیومد شماها هستین( البته اگه ناراحت نمیشین با من دوستیننن)

moon🌛 Child🌜

ایگوووووو حتمنننننننننننننن
معلومه ما دوستتیم
.
Sarah 🌌
۳۰ تیر ۱۹:۲۳

خخخ 

مردم برا استیکر کیوتت

با پوزیشن دعوا اومدم ولی استیکرت جلومو گرفت

moon🌛 Child🌜

دعواااااااااااااااااااااااااااااااا.
Asal
۳۰ تیر ۱۹:۲۱

مونی لاوم کوجایی

خبری ازت نی

moon🌛 Child🌜

اععععععععععععع عسلللللللللللللللللللللللللللل ععععععررررررررررررررررررررر
همتون بیاید بخلمممممممممممممممم
.
Latte
۳۰ تیر ۱۹:۱۹

نویسنده جان لدفن تهگی بنویس 💗 هر چند دلمم میخواست تو پیشنهاداتت ویمین هم بود 😶 ولی نبود 😮 پس لدفن تهگی اسمات بی دی اس ام😈

 

این نظر من بوداهه مرسیو 

moon🌛 Child🌜

Ana.j
Sarah 🌌
۳۰ تیر ۱۹:۱۸

موونی......

moon🌛 Child🌜

اععععععععععع ساراشیییییی میخواستم الان بیام وبت ولی الان میخواستم برم چون داداشم بیرونه هر آن ممکنه بیاد.
Vkook.darya
۳۰ تیر ۱۹:۱۶

اخ جوننننننن سپپپپپپپپپپپپپپ

وای مرسی واقعا سپ لازم بودم😻😻

 

moon🌛 Child🌜

.
Asal
۳۰ تیر ۱۹:۱۵

ایگو

سپ خعلی میدوس💙

بعد از خواندن نظرم را اعلام میدارم

سپاس از تمام زحمت کشان😁😁😁

سپ ایز فاکینگ ریل😂😂😂😂

moon🌛 Child🌜

یسسسسسسس یسسسسسسسسس.
Latte
۳۰ تیر ۱۹:۱۲

جون اولین باره سپ میخوام بخونم😮

مرسیو 💗💗💗💗

moon🌛 Child🌜

بخوان نظرتو حتمن بگیااااااااااا
❣️Ailin Senpai❣️
۳۰ تیر ۱۹:۱۱

سپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ

سپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ

سپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ

سسسسسسسسسسسسسسسسسسپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ

moon🌛 Child🌜

یسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس.
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان