BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات DEAD FEELINGS

xqcb_7.png

  

نویسنده Bck_Candy
کاپل یونمین
ژانر انگست . تراژدی . احساسی
محدودیت سنی 14+
آیدی واتپد " کلیک کنید"

        

🖤✥🥀DOWNLOAD🥀✥🖤

۱۶ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Camélia
۰۸ آبان ۱۸:۳۴

اکی الان میرم خودمو از پشت بوم پرت میکنم پایین. 

خیلی خجالت اوره واقعا

من یه ساله تو این سایتم. 

و تازه. 

این فیکو دیدم. 

خیلی خجالت اوره. 

 

RM. kiute.ARMY

بیخیال باوㅠㅡㅠ
من صاحب سایتم اما خیلی از فیک ها رو یادم نمیاد ک اصلا تو سایت هستن😂😂😂🤝
nooshika sharifi
۱۷ دی ۱۰:۴۰

این فیک بیش از اندازه قشنگ بود 

الان باید سر کلاس باشم اما دارم گریه می کنم ! 

کی مسئول گریه های منه؟

درد این معلمه چرا اینقدر صدام می کنه ؟! خب بهفم که نمی خوام چواب بدم !

sana Armyyy
۳۰ آذر ۱۰:۰۳

هق🥺 خیلی قیشنگ بود🤧🤧🤧🤧🤧🤧

yoonmin lover
۱۰ آبان ۱۸:۳۹

خوفم ددی ی فیک خوندم حالم خوب شد فیکات عالین خودت ک اصن حرف نداری دوووووووووووووووووووسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دددددددداااااااااااااااااااااااااارررررررررررممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

خدااااااااااااااااااروووووووووووووووووووو شکررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
yoonmin lover
۰۹ آبان ۱۵:۱۲

با حالی ک الان دارم این اصلا غم انگیز نبود :)))

RM. kiute.ARMY

اوه...نمیدونم چرا حالت بده اما امیدوارم بتونم حالت رو خوب کنم*^*
هویج
۱۰ مهر ۲۰:۳۵

😑😑👀👀👀عجیبه ولی وقتی می خوندم یاد یه فیک تو واتید افتادم ..... یادم نمی یاددددددددددشششش😧😧😠😠😠😠😠ولی خیلی دوسش دارم ولی تا اونجا که من می دونم نویسندش داشت فصل ۲ می نوشت...😎😎😎 اگه تونستید تو اینجا هم بکاریدش مشتری توپ جذب بازار میشه😂😂😂😂😂😂😂😅😅😅😂😂😂😂😆😆البته امیدوارم ......🤔🤔 بیچاره مدیران سایت 😱واقعاخیلی سخته مدیریت سایت به این بزرگی با این همه فالور تا چیز خوبی بزاری تا آب دماغ ملت راه نیوفته 😂😂😥😥😥خدا قوت✌💪هر وقت به ماساژ مغز نیاز داشتید بنده در خدمتم🤗💆💆🙌❤

RM. kiute.ARMY

فدای هویج تاج سری!!
واقعا مرسی که درک میکنی...انقدر سخته هی بری بگی دوست داری اینجا فیکت اپ شه؟ بعد با کلی امید و ارزو صبر میکنی و در نهایت یا فحشت میدن و یا میگن نه..میشکنیم اما بخاطر شماها قوی میمونیم
Ms.D
۰۵ مهر ۰۲:۵۶

آریو ددی 

آی کن کال یو ددی؟؟

تو ددی هستی 

میتونم ددی صدات کنم؟؟

RM. kiute.ARMY

یس یو کن کال می اوری ثینگ یو وانت
اره میتونی هرچی دلت خواست صدام بزنی
zahra-lover
۰۳ مهر ۱۶:۵۲

واقعا کیوتی!!!

مرسی love میدونم سرتون حسابی شلوغه و کم میاین و اصلا هم فکر اینکه بقیه چی میگن نباشید بلاخره بحث یه عمر زندگی خودتون در میونه بعد از امسال هم حتما با دست پور بر میگردینو و با خوشحالی به ما شیرینی قبولی (فیک) میدید *_*

- اوه خییییییییللللللیییییی لطف میکنی که لینکو می ذی واقا ممنونم نامجونی. ... من واقعا شرمندتونم ولی تنها ساایتی هستین که خیلی من حاضرم براش جون بم ... آخه لعععععععنتیییییاااااااا شما به این خوبی از کی بوین که من دیر یافتمتون؟؟؟TTTTT000TTTTT )(fffffffffffffffffffffffffffffffffnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

من واقعا بدون این سایت نفس نمی ونم بکشمممممممممممممممممممممممم

یییییییییییککککککککککییییییییی ددددددددددددرررررررررکککککککککممممممممممم کنننننننننننهههههههههه  ToT

امیدوارم همه شاد و به قول هوپیی قوی و ش زندگی کنین :)

RM. kiute.ARMY

عزیزمییییییی زهراااااااااااااااا بخدا شماهاهم خیلی مهربونیدددد باورکنید اگه شماها نبودین اینجا هیچ وقت نبوددددددددددد ازتون ممنونممممممممممممم
yoonmin lover
۰۳ مهر ۱۳:۲۸

دوست دارم بخونمش ددی ژونم ولی میترسم از اینکه تراژدیه میترسم میدونم تهش مث همیشه جیمین میمیره خداااااااااااااااااا من بایسم جیمینه هرچی خوندم جیمین توش بدبخت بوده عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر فین فین  ............................................................................ قشنگه بخونمش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

خیلییییییییییییییییی قشنگه اما خوب تهش....
💕chim chim.nilay💕
۰۳ مهر ۱۳:۱۷

عرررررررررر.منم یکی از این رباتا میخوااااام😭😭😭😭

قشنگ یه دونه از اینا داشته باشم میزنم چش ۱۳ تا دختر خاله امو در میارم.

شاید باور تون نشه ولی من ۹ تا خاله ۷ تا دایی ۶ تا عمو و ۱۰ تا عمه دارم.شاید بپرسین چه خبره؟ولی خبری نیس.نگران نباشین هنوز ۷ تا شون اونور آبن هنوز من اونایی که تو ایران بودنو گفتم.

بابای بابابزرگم فقط ۷ تا زن داشت هر زنم اگه میانگین بگیرین ۶تا بچه داشت بعد خود بابا بزرگ ۳ تا زن داشت که ا ایشون نازا بودن اون ۱۳ تا بچه از اون دوتان .هر کدوم از این خاله دایی عمو و عمه ها ۲ تا بچه دارن.دیگه من مغزم نمیکشه حساب کنین. چند نفر تو فامیل ماس؟؟؟؟

یعنی خدا شاهده بابا بزرگم یه شرکت هرمی باز میکرد الان من مدیر امور بازرگانی اونجا بودم.

هیچی دیگه هممونم متولد مردادیم.یعنی قشنگ ۳۱ روز مرداد به دست خاندان محمدی رزروه.یعنی قشنگ تو مرداد من ورشکست میشم.برای هر تولد کم کم ۴۰۰ تومن.دیگه از من چیزی نمیمونه😰😰😰😰😰😰😰😰😰من برم پشت بوم خودمو خلاص کنم.

RM. kiute.ARMY

من یدونه ربات میخوام سر کلاس جای من بشینهههههههههههههههههههههههههههههههه
نه باورش برام سخت نیست چون منم تقریبا همین قدر خاله عمه و عمو ودایی دارم...اوه مای فاک:|

بیابید سن احمد را:|

چه توانایی تولید بچش بالا بوده
نه نرو پشت بومممممممممممممم بزار منم بیاممممممممم
yana sh
۰۳ مهر ۱۱:۴۴

اعصابم خورد شد اصن:|

نویسنده کرم مزمن داشته:|

بعدش دختر یونگی دو تا بچه بدنیا میاره به اسم یونگی و جیمین:/

زمین به آسمون میرسید اگه یونمینم مث بقیه کاپلا مثل آدم زندگیشون رو میکردن؟

RM. kiute.ARMY

اوهوم:|
افسردگی حاد گرفتم
yana sh
۰۳ مهر ۱۱:۳۶

من فلاف خیلی میدوستم ولی...

فیک سارقین هم ژانرش فلاف بود که یونگی و جیمین هواپیماشون سقوط کرد و از بین کل مسافرا فقط اون دوتا بودن که مردن!

تازه بخاطر ترس از سقوط نه بخاطر اینکه بعد از سقوط زخمی شده باشن:|

مگه قرار نبود تو فلاف کسی نمیره؟!:(

RM. kiute.ARMY

هعیییییییییییی...دست رو دلم نزار که از اون فیک خونه!
yana sh
۰۳ مهر ۱۰:۳۲

وای ددی...من خوندمش! و خب...خیلی قشنگ بود!

با اینکه آخرش گریه کردم ولی از خوندنش پشیمون نیستم:")

نمیدونم چی میشد اگه یونگی و جیمین پیش هم میبودن و همه چی به خوبی و خوشی تموم میشد ولی...

خب امیدوارم یوکی یه فیک تینکربلی دیگه هم بنویسه:")

فکر کنم همون فیکشن های ناز گوگولی با روحیات من بیشتر همخونی دارن:(

و اینکه من الان خشحالم چون دارم کم کم دوست کوکمین شیپرمو راضی میکنم به یونمین برگرده:")

RM. kiute.ARMY

اره ناموسا خیلی قشنگ بوددددددددددددددد
اره...چی میشد...هعییییییییییییییییی
دقیقا!!!! منم جدیدا دلم برای فلاف تنگ شده
الهییی!! مبارکهههههههههههههه
zahra-lover
۰۲ مهر ۲۰:۱۱

ااااااااوووووووهههههه راستی بازم معزرت ولی اگه تونستید میشه فصل 2 ش لینک بدید؟؟؟

چون فصل 1 هنوز ادامه داره و من نمی دونم لینکشو کجا گم کردم ولی شما میشه ازش بپرسید که فصل2ش رو تموم کرده و لینک رو می تونه بفرسته یا نه>>>؟؟؟؟ بازم معزرت

 

RM. kiute.ARMY

نه عزیزم این چ حرفیه بخدا پیدا کنم میدم
zahra-lover
۰۲ مهر ۱۹:۵۷

عععععععععععععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر T0TTTTT<<<<<<<

سلام این فیک منو حسابی یاد یه فیک نداخت اسمش چی بود؟؟؟؟.....ااههههههااااااا یه فیک کوکوی بو که کوک وی رو به عروسک خودش به عنوان دوست پسر برا حفظ جیمین از بار خرید اسمش یادم نیست ولی خخخخخخخخییییییییلللللیییی خوب بود حیف فقط یه فصلشو خوندم فصل 2 نداره دوستان؟؟؟

اگه یافتید میشه از نویسندش هم تشکر کنید هم بگید که فصل 2 رو لینکشو بفرستید یا بزارید؟؟؟

بازم ممنون از شما دوستان راستی لینک نویسندشو هم برام بفرستید گمش کردممممممممم نانازمو...بابای

RM. kiute.ARMY

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
من دارم اگه تونستم میدم بهتون فیک عروسک گردان:")
بی پدر دیالوگای کوک نفسمو میبره!
Fafy
۰۱ مهر ۱۱:۰۸

ریدر های عزی توجه کنید ... نویسنده نیصدم هااا....... فقد اینو خاصدم بوگم 

گریه بر جوانان عیب نیصد ^^....آ. عرررر بزنید 

مح ک شب و لوژ کارم همینه ^^

RM. kiute.ARMY

ریدرا
Fatemeh
۳۱ شهریور ۱۶:۲۹

خیلی قشنگ بود😢

 

میشه ویکوک و یونمین بیشتر بزارین؟؟ممنوم میشم😊😘

RM. kiute.ARMY

اومو چش حتما!
yana sh
۳۱ شهریور ۱۰:۲۷

ددی تهش آدمو ب گریه میندازه؟

اگه میندازه بگو نخونم:(

من دل ندارم ببینم یونمینم ناراحتن:(

RM. kiute.ARMY

اره تهش امونتو میبرهههههههههههههههههههه
نه نخون:"(
Vkook_Katrin
۳۱ شهریور ۰۳:۴۵

بازم وارد شدمممممم اوری واننننن:)))))

خوبین؟ چطور مطورین؟؟

با درسا چع میکنین؟؟؟ آیم بدبخت...:/

هقققققققققققققققققق... ای خدااااااااااااا... یونمین هارتمممممم ترکیدد...

ددیییییی من طاقت نداشتم اینو خوندمممم... اخع چرااا؟؟؟

بع ملکوت اعلا پیوستممم..

RM. kiute.ARMY

ولکاممممممممممممممم
نپرس:|

من آخر داستان خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم...هعییییییی...
Fafy
۳۰ شهریور ۱۶:۰۸

چوفد بده زهنت رو بخونن ...... فیکت رو بنویشن ¥~¥....... ب ژولللل تا ۳۰۴ صفحه نوشدم ........ بعد بویام ببینم یکی همونو نوشده ....... خودایی الان مح نبااااییییددددد گلللللییییییههههههه کونمممممممم ¥~¥ 

 

......... ددییییییی مح دیه نمینویشم ¥~¥ ....... عیده محو نوشده این نویشندهههه..... عیبی نداله ...... فقد ..... هیچ ¥~¥

RM. kiute.ARMY

واقعاااااااا؟؟/ اخه چجوری؟

الهی عزیزکممممممممممممم
Zari M.n
۳۰ شهریور ۱۲:۳۵

خیلی قشنگ بود 😢😢😢😢فین فین 🤧🤧🤧🤧

 

RM. kiute.ARMY

دستمال میخوای:")؟
Vkook.darya
۲۹ شهریور ۲۳:۵۱

این عکسی که میبینم یونگیه ؟ 

عررررررر

از زندگی خدافظی کنم یا بزارم بعد خوندنش .. 

ولی نه اول میخونمش بعد میرم .. 

تا زندگی بعد بای بای 

RM. kiute.ARMY

من با باز کردن پی دی اف سه بار جان دادم:")
._.blueberry._.
۲۹ شهریور ۲۳:۴۰

خیلیییییییی ممنون که یونمین گزاشتی ددی خوشگلممممم

RM. kiute.ARMY

خواهشیاتتتت عزیزممممممممممممم
Wellwelly 💚🤍
۲۹ شهریور ۲۰:۰۶

😍🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺نویسنده ی خیلی خوبی داره.

خیلی خوب بود.

لعنتی قلبم فشرده شد🥺💔باور کن(تلفظ رمانی)

RM. kiute.ARMY

من اب قلبم دراومد از غم:")
chaklet mochi
۲۹ شهریور ۱۹:۳۱

(ههههههههههههههققققققققق)

داداش دمت گرمیانا (فیییییییییییییییییینننننننن)

دیگه با این قلمت شمشیرو مطمنام که تو مغزم رفته

هیچ وقت فراموشش نمی کنم

تنکیو نویسنده خیلللللللیییییییییی عالی بود

^8^

RM. kiute.ARMY

شتلق شتلق شوتولوق شیتیلیق

اینا مثلا صدا دست زدنه:/
Wellwelly 💚🤍
۲۹ شهریور ۱۹:۲۳

عررررررر کیوتی.

تو کامنتا دیدم نوشتی دوبانجه

کره ای بلدی؟؟! چه خووووووووووووووب 😆😆💚

RM. kiute.ARMY

اره بلدم..اما برای بعد کنکور گذاشتم پیشرفته یاد بگیرم
🅐🅡🅐🅜 🚫ʙᴀᴅ ɢɪʀʟ
۲۹ شهریور ۱۸:۵۳

هورااااا هوررااااا 😝😝😝چقد دوم شدن خوبه

RM. kiute.ARMY

اره باوو خیلیییییییییی خوبههههههههههههههه
🅐🅡🅐🅜 🚫ʙᴀᴅ ɢɪʀʟ
۲۹ شهریور ۱۷:۳۲

میانه..توبانجه:"(

؟؟؟؟👆🏻

RM. kiute.ARMY

یعنی شرمنده نفر دوم شدی
yegane
۲۹ شهریور ۱۶:۴۰

لامصب چه عکسی 😮😮😮

RM. kiute.ARMY

اه گاد:")
matin
۲۹ شهریور ۱۶:۱۵

سلام...هق هق 😭😭

فر.. فررر..هق... هق.. فرست؟

🤧🤧🤧🤧

RM. kiute.ARMY

نه متاستفانهههههههه عررررررررررررر
༒︎༄ℳ𝒾𝓃__ 𝒩𝒾𝓀𝒶...ꨄ︎シ︎
۲۹ شهریور ۱۶:۰۷

این عکس...:)))))))))))))))))))))

یونگی...:)))))))))))))))))))))))))))))))

خدافظ زندگییی:))))))))))))))))))

:))))))))))))

RM. kiute.ARMY

جوون بودی:)))))))))))))))
Mahsa
۲۹ شهریور ۱۵:۳۹

ممنون خیلی خوب بود💖💖

RM. kiute.ARMY

فدایت خوبی از خودته
🅐🅡🅐🅜 🚫ʙᴀᴅ ɢɪʀʟ
۲۹ شهریور ۱۵:۲۳

فرست؟

RM. kiute.ARMY

میانه..توبانجه:"(
*•.¸♡ 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓛𝓲𝓵𝓲 ♡¸.•*
۲۹ شهریور ۱۵:۱۶

فرست؟

RM. kiute.ARMY

یس یس!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان