BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Paris s2: Meet The Devil

✦FULL✦

🎬Teaser🎬

⚫️ CLICK ⚫️ 

  

نویسنده NAZI
نوع روابط کاپلی (اعضا) . دخترپسری
کاپل تهگی . جی هوپ و دختر
ژانر برومنس . انگست . جنایی
محدودیت سنی 15+
آیدی چنل bts-fictions​​​​@
فصل اول  " کلیک کنید "

     

✥🔥🖤DOWNLOAD🖤🔥✥

 

805_vpfe.png

۵۹ ۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Jeon Jungsun
۲۰ مرداد ۱۳:۰۴

ددیییییی 

فیک امگاورس از کوکوی بگوووووو ^^

اصن ایتو هاید به خاطر فیکایی کوکویش دوس دارم 

:-))))) 

منی که اومدم زیر فیک تهگی دارم از کوکوی میگم 

جررر😂

RM. kiute.ARMY

بخدا همه دستامون تنگه😂 اما چشم ان شا الله یه امگاورس کوکوی:")

تهگی شیپر ها:
آیا جوک هستیم دخترم؟
یک روح در سایت
۱۸ خرداد ۲۱:۲۶

ددی نظرت راجع ب کلمه ی دارلینگ چیه ؟

RM. kiute.ARMY

کلمه ی مورد علاقه امه
من
۱۸ خرداد ۰۹:۲۷

فیک دختر پسری از یونگی🙏🏻 معرفی کنید

RM. kiute.ARMY

https://fazayihaa.blog.ir/post/1509

https://fazayihaa.blog.ir/post/1405

https://fazayihaa.blog.ir/post/1172

https://fazayihaa.blog.ir/post/1142

https://fazayihaa.blog.ir/post/574

من
۱۸ خرداد ۰۸:۵۲

میشه چندتا فیک خیلی خوب از شوگا معرفی کنید

RM. kiute.ARMY

error و فن فیکشن death puzzle *^*
namjoon lover
۲۸ ارديبهشت ۲۲:۲۷

وایییی من روانی فیکای نازی ام🥲🥲🥲🥲

اینم دو پارتشو خوندم خیلی خوبه⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩⁦ಥ‿ಥ⁩

 

خیلی دوستت دارم ددی(اونی-هیونگ)نمدونم دختری یا نه🥲

RM. kiute.ARMY

اصن فیک های نازی ی چیز دیگه ان:">

دخترم خوشگله😂 منم دوستت دارم کایوتی*^*
یه بدبخ
۰۳ ارديبهشت ۱۹:۱۷

خب سیلام

فیک جالب و گشنگی بود

اصلا هم سرش عر نزدم 

اصلا هم به خاطر مرگ ته و یونگی افسردگی نگرفتم اصلاااااا

در کل خیلی گشنگ بود:)

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

گشنگی از خودته ژیگرT^T
یک روح در سایت🤝🏻
۱۷ اسفند ۱۱:۵۶

فقط من تا آخرین لحظه امید داشتم یونگی زنده شه؟🥲

*عر زنان دنبال فیک هپی اند می گردد

RM. kiute.ARMY

عاخ میفهمم:">
یک روح در سایت🤝🏻
۱۶ اسفند ۱۷:۳۵

دد میزنم رو لینک فصل اول فصل دوم میاره میشه یه چک کنی؟⚡-⚡3>

RM. kiute.ARMY

اوه البته*^*
یک روح در سایت🤝🏻
۱۶ اسفند ۱۷:۳۴

*قفل کردن انگشتان در هم و کشیدن و شکاندن قلنج

*دانلود فیک

*هجوم به تخت

*آماده کردن تخمه 

*شروع به خواندن فیک*-*💜

RM. kiute.ARMY

یه روزایی منم همینطوریبودمT^T
Lili
۲۰ شهریور ۱۸:۴۸

این فیک فصل سه نداره؟!

RM. kiute.ARMY

نچ:"(
•-•
۱۷ مرداد ۰۰:۱۱

قربونت عزیزم شما کیوت تر از منی♡_♡

 

RM. kiute.ARMY

نفرما سالار*-*
•-•
۱۵ مرداد ۱۸:۳۰

اخه بعضی از ادما  دوست ندارن گفتم شاید شما هم دوست نداشته باشی بگی😅

 خوشبختم منم دخترم😊💜

RM. kiute.ARMY

نه نه با من راحت باش بیبی😂😂😂
ای جان*^* از کیوتی بیش از اندازه ات معلوم بود یه دختر گوگوری هستی*^*
•-•
۱۵ مرداد ۱۵:۱۹

 یه سوال دختری یا پسر ؟

البته اگه دوست نداری جواب نده 

RM. kiute.ARMY

چرا دوست نداشته باشم😂 جنسیتمه دیگه
من دخترم*-*
•-•
۱۵ مرداد ۱۵:۱۷

😘😘

RM. kiute.ARMY

*3*
•-•
۱۴ مرداد ۱۵:۴۵

I love you💜💜

RM. kiute.ARMY

آی لاو یو تو*^*
•-•
۱۳ مرداد ۱۳:۵۹

عرررررررررررر تهگی من عاشق تهگی ام واقعا خسته نباشی💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

تهگی هم عاشق توعه*^*
سلامت باشی قشنگ من*0*
hadis
۲۴ تیر ۱۶:۱۳

کافرررر عررررر تهیونگگگممممممم یونگیمممممممم ماماننننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭تهیونگ اخ خلبم همه اینجا لامصب سختی کشیدن  عررر بنظرم کمترین کسی که سختی کشید کوک بود نم چرا 

عرر عالییی بودد

RM. kiute.ARMY

مرسی نظر جانم:">
کوک همهه جا بدبخته بزار یکم اسوده بیاشه😂
......
۱۴ تیر ۲۰:۱۷

فک کنم به اندازه ای که فهمیدم بی تی اس قراره دیسبند بشن برای این داستان عرر زدم  :( .....چرا پایان همه این داستان های عاشقانه و جنایی عمگینهههههه عرررررر 

RM. kiute.ARMY

غم مخور درست میشه:">
ELID
۲۰ ارديبهشت ۱۶:۵۵

دقیقاااا اعتیاد شدیددددد

الان من مث یه نینی ای میمونم ک شیشه پستونکش رو به زور ازش گرفتن...

من کرولو میخوام

من واتپد مو میخواممم

چنله نزاره من سر ب کدوم بیابون بزارم:) 

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزم!!
دردناکه:(
Elid
۱۹ ارديبهشت ۰۳:۳۷

ادمین گرامی میگم میتونی با رایتل فیکشن کرول بحرفی؟شاید گذاشت بزاری سایت

خیلی فیکشن خفنیه اون لعنتییییییی

CRULE? یادم نیست چطور نوشته می‌شد هرچی بود واتپد بود

 

RM. kiute.ARMY

اوه این فیک!!!!
تو لایبریم دارم...
واقعا زبون آدم رو بند میاره!!!
نویسنده با ی چنلی همکاری میکنه شاید چنله نزاره:"(
البته بیشتر صبر کردم فول شه بعد برم سراغش چون از اوناست که قلمش اعتیاد خالص میاره!
Elid
۱۹ ارديبهشت ۰۳:۳۶

این فیکشنم مث ساندویچ یه روزه دو فصلشو تموم کردم...

هق

تهیونگ :) 

RM. kiute.ARMY

ماشالله:"|
ELID
۱۸ ارديبهشت ۰۲:۴۰

وقتی فیکشنی ک ت واتپد میخواستی بخونی ولی نتونستی رو یهو اینجا میبینی-

ادمینای گرامی آیا میدانستید عاشقتونم؟ 

RM. kiute.ARMY

میدونستی ماهم عاشفتیم؟*^*
baran ^-^
۱۷ ارديبهشت ۰۰:۲۰

اعتراف مسکنم انتظار اینهمه رو نداشتم😂😂 

RM. kiute.ARMY

یهو رگبارم گیر کرد😂
baran ^-^
۱۶ ارديبهشت ۲۰:۰۲

ددی و مونی و مردم یه لطفی بکنین به بنده ی حقیر چنتا فیک خفن که خودتون خوندین و باحال بوده معرفی کنید . کاپل و ایناش مهم نیست فقط یه فیک باحال . جاست دیس 😄

RM. kiute.ARMY

البته اخ جوووووووووون*0*
http://fazayihaa.blog.ir/post/56
http://fazayihaa.blog.ir/post/363
http://fazayihaa.blog.ir/post/420
http://fazayihaa.blog.ir/post/326
http://fazayihaa.blog.ir/post/325
http://fazayihaa.blog.ir/post/430
http://fazayihaa.blog.ir/post/428
http://fazayihaa.blog.ir/post/439
http://fazayihaa.blog.ir/post/207
http://fazayihaa.blog.ir/post/390
http://fazayihaa.blog.ir/post/483
http://fazayihaa.blog.ir/post/502
http://fazayihaa.blog.ir/post/689
http://fazayihaa.blog.ir/post/581
http://fazayihaa.blog.ir/post/270
http://fazayihaa.blog.ir/post/696
http://fazayihaa.blog.ir/post/780
http://fazayihaa.blog.ir/post/789
http://fazayihaa.blog.ir/post/596
http://fazayihaa.blog.ir/post/859
http://fazayihaa.blog.ir/post/860
http://fazayihaa.blog.ir/post/958
http://fazayihaa.blog.ir/post/956

yekta@exo-bts
۱۶ ارديبهشت ۱۲:۵۶

سسسسسسسسللللااااااااااااااممممممممم ددیییییییییی من برگشتممممممممممم

خب خجالت می کشیدم

امتحانام زیاده و من نمیتونم بیام خودمم ناراحتم

راستیییییییییییی

بکهیون امروز تولدشه هورااااااااااااااا

بکهیون امروز رفت سربازی وااااااااااایییییی

نمیدونم شاد باشم یا گریه کنم

موجودی خنثی هستم

https://aparat.com/v/PUmHg

اینو لطفا ببین

میسی^_^

€Π_Π€

♠_♠

 

RM. kiute.ARMY

سلاممممممممممممم عزیییییییزممممممممممم*0*
الهی ایراد نداره لاو:"(
دلمون تنگ شده بود*^*
وای نه:")
نگو...
کچلشم شیرینه:")
무찌
۱۲ ارديبهشت ۰۶:۲۴

فول پارت رو کعی میزارین 🥲

RM. kiute.ARMY

هروقت شد چشم*^* نشد هم ک من یه ماه بعد ی فکری ب حالش میکنم
Army
۱۴ فروردين ۲۱:۵۲

من نخوندم و هنوز منتظر فول پارتش هستم 

ولی یه سوال 

سد اند یا هپی اند 

😯😯😯😯😯

moon🌛 Child🌜

نویسندش سرش شلوغه 
هپی اند
Army
۰۹ فروردين ۱۸:۴۸

فول پارت کی میاد 

زود تر بزار 

😡😡😡😡😡😡😡😡

RM. kiute.ARMY

به حق علی😂
SUGA
۱۴ اسفند ۱۶:۳۶

فول پارتش کی میاد؟؟من فصل اولشو تموم کردم😩😩

RM. kiute.ARMY

نمیدونم:"(
هوپی
۰۹ اسفند ۱۲:۰۱

این چی بودددد عرررر 

عااالیی 

من بجا یونهی تملم لحظات گریه کردم 

سپاااس اولین و بهترین فیک بیددددددد  ک خوندم 

RM. kiute.ARMY

الهیییییی عزیزم:"(
z
۰۶ اسفند ۰۹:۲۳

کی فول پارتش قرار میگیره؟

RM. kiute.ARMY

بزودی*^*
Kooki
۱۸ بهمن ۰۹:۱۹

فصل ۳ داره؟

moon🌛 Child🌜

ن عزیزم نداره
ATENA💝BANGTEN
۰۱ بهمن ۱۱:۴۸

منم همین حس رو دقیقا تو سریال دارم

Vkook. Darya
۰۱ بهمن ۰۰:۱۱

نمیدونم چرا ولی همیشه وقتی یه فیک تموم میشه حس عجیبی دارم 

حتی فیکایی که شیرین ترین پایان رو دارن هم پایانشون حس عجیبی بهم میده 

همیشه سعی میکنم از فیکای سداند دوری کنم چون وقتی تموم میشه احساس تهی بودن میکنم .. احساس اینکه همه چیز خیلی بی ارزشه و خیلی حس های مبهم دیگه ..

اما اگر به عقب برگردم باز هم این فیک رو میخونم حتی با وجود سداند بودنش ..

یکی از بهترین فیکایی بود که خوندم .. 

فایتینگ نویسنده ، خسته نباشی ✊🏻💜

RM. kiute.ARMY

من حتی با اینکه نخوندم دلم تنگ میشه...
야시. Yasy2007
۳۰ دی ۱۵:۳۴

اگر نخوندی بگم... 

میان دو انفجار...

Rain

نویسنده دوتاش یکیه

Fake Killer نویسندش خودمم ولی کار قشنگی نیست

Parking 3 فکر کنم

اینم خیلی قشنگه

Reyhaneh
۳۰ دی ۱۵:۰۶

یاسی شی منم دارم میگردم ..میخوام منم

اگه پیدا کردی همینجا تگش میکنی؟! 

تنکس ^-^

야시. Yasy2007
۳۰ دی ۱۵:۰۰

نه انگار یدونست... 

میخونم... 

야시. Yasy2007
۳۰ دی ۱۴:۵۵

توی وب دوتا وجود داره

یکیش دختر پسری بود

کدومو میگی؟ 

ATENA💝BANGTEN
۳۰ دی ۱۴:۴۶

عزیزم ستیل ویث یو رو پیشنها میکنم چون خودم خعلی گریه کردم

야시. Yasy2007
۳۰ دی ۱۴:۴۱

کسی یه وانشات سد اند گریه دار میشناسه؟

میخوام گریه کنم

لازم دارم:) 

ATENA💝BANGTEN
۳۰ دی ۱۴:۱۱

سد انده؟؟؟؟؟؟ من هنوز نخوندمممممم آخه چراااااااااااااااااااااااااااااااا 

اصن چرا تموم شدددددددددددددددددد 

خعلی زود تمومیددددددددددد 

نهههههههههه

Paria Bts
۳۰ دی ۱۳:۲۵

من دیگع زنده نیستم من پایان سداند نمیخوام نه نههههههه😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

AvVvA,army
۱۶ دی ۱۱:۳۹

وایییییییییی این فیک عالیهههههههه،خیلی هیجان انگیزههههههه

من هر خط رو سه بار میخونم😁😁

ATENA💝BANGTEN
۱۶ دی ۱۰:۱۱

عزیزم بخوون کلیییی جذاااب تر میشهههه البته که فصل اولشم جذاب بود.. 

من مرررررررگ.. 

صدر در صد بازم میخونمش..از اوناست که هزار بار هم بخونم..خسته نمیشممم.. 

نویسنده این پارتت هم عالیییی بووود.. 

دست گلت درد نکنه.‌ 

فقط اگه داری کامنتم رو میبینی.. تروخدا آخر های داستان این تهیونگ و نامجون رو آدم کن.. 

شاد بشن..

Hamraz
۱۶ دی ۰۹:۳۸

اعتراف میکنم بعد از خوندن فصل اول دیگه پاریس رو نخوندم اصن افسرده شدم😐💔الانم موندم بخونم یا ن

( Galaxy Macknae ( ALMA
۱۱ دی ۱۰:۲۸

عزیزم روی نوشته خاکستری فصل اول کلیک کن...

مستقیم صفحه فصل اول رو برات باز میکنه😊

SPRING WRITER
۱۱ دی ۱۰:۱۶

میگم

سیزن اول اینو میدی؟

Bts7777777
۰۵ دی ۱۳:۳۱

پارت بعدی کی میاد 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 پیر شدم بخدا😐🤌

VANNA _007
۰۳ دی ۲۳:۴۴

میکنم میکنم

یاح یاح یاح

خطای ۴۲۹ (야시.yasy2007)
۰۳ دی ۲۳:۴۰

ارههه یاع یاع یاع یاع یاع نکن قلقلک میاادد

VANNA _007
۰۳ دی ۲۳:۳۹

#یاسی

قلقلکت میاد XD

#الما کهکشانی

کاملا درست و بجا

( Galaxy Macknae ( ALMA
۰۳ دی ۲۳:۳۷

بچه ها بهتره ادامه ندیم...

ممنون از هر دوتون💖💖💖

 اما نظر منفی حق مسلم هر کسیه...

من هم پاسخ دادم تا اگر سوء تفاهمی هست رفع بشه...

مطمئنم Hana هم از سر دلتنگی و دوست داشتن ددی و مونی عزیز این صحبت رو کرده و نگران بوده قصد من خودشیرینی بوده باشه...

اتفاقا یکجورایی ازش ممنونم چون باعث شد پاسخی بدم که باهاش میشه سوء تفاهم بقیه دوستان رو هم رفع کرد😅

خطای ۴۲۹ (야시.yasy2007)
۰۳ دی ۲۳:۳۷

هعی توت فرنگی دست رو دلم نزار😐💔

VANNA _007
۰۳ دی ۲۳:۳۵

اخرین نظرات فقط منو تو ایم یاسی

😂😂😂😂

VANNA _007
۰۳ دی ۲۳:۳۳

هیوم

 

خطای ۴۲۹ (야시.yasy2007)
۰۳ دی ۲۳:۳۲

موافقم

موافقم کاملا موافقم

اصلا جای این صحبت جایز نیست

VANNA _007
۰۳ دی ۲۳:۳۱

نه این حرف رو نزن 

مونی و ددی چند وقت نبودن بخاطر امتحانا و خب فعلا فقط مونی شی تونسته به وبلاگ سر بزنه 

(اگه ددی بیاد قسمت ارتباط با ادمینو ببینه با دمپایی ابری میزنه خفم میکنه)

و خب توپاسخ گو خیلی از سوالات بودی 

این درستش نیس که اینجوری باهات برخورد بشه 

خطای ۴۲۹ (야시.yasy2007)
۰۳ دی ۲۳:۲۷

میدونی جای ددی و مونی رو قطعا نگرفته ولی این چند وقته بدون موندی جونیام خیلی بهمون کمک کرده

( Galaxy Macknae ( ALMA
۰۳ دی ۲۳:۲۷

ممنونم ازت مهدیس عزیز...💙

خیلی لطف داری بهم...💙

ایرادی نداره حرف Hana هم تا حدی درسته...😅

VANNA _007
۰۳ دی ۲۳:۱۸

Hana#

الما 

گلدن مکنه ماعه 

و همین کارش به خیلی از ریدر ها کمک کرده که از سردرگمی دربیان و به خیلی از رایتر ها انگیزه میده و به اونها کمک میکنه 

اون جای نه ددی و نه مونی رو نگرفته 

اون فقط مکنه کهکشانی مهربونیه که میخواد کمک کنه 

و البته با وجود مکنه بودن من به جرعت میتونم بگم مدنه سایته پس لطفا مؤدبانه تر برخورد کن

 

 

( Galaxy Macknae ( ALMA
۰۳ دی ۲۳:۰۸

ممنونم ازت لطف داری بهم💙

خطای ۴۲۹ (야시.yasy2007)
۰۳ دی ۲۳:۰۶

نه عزیزم من که کاری نکردم ممنون از شما که با وجود تمام مشغله ها باز هم جواب مارو میدی و وظیفه دونستم به عنوان دوست ازت دفاع کنم😅💜

( Galaxy Macknae ( ALMA
۰۳ دی ۲۲:۵۴

Hana عزیز در ابتدا هم گفتم من به هیچ وجه قصد ندارم جای ادمینهای عزیز رو بگیرم...

و تنها بخاطر نویسنده ها ادمینها و ریدرهای عزیز سعی دارم این کار رو بکنم...

معذرت میخوام اما حداقل میتونستی یک نگاه کوچیک به اسمم بیندازی و به راحتی «این» خطابم نکنی...

با اینحال عذر میخوام اگر اینطور بنظر رسیده که دارم جای اونها رو پر میکنم...

و یاسی عزیز ممنونم ازت...

خیلی بهم لطف داری...

خطای ۴۲۹ (야시.yasy2007)
۰۳ دی ۲۲:۴۹

هانا جان آلمای عزیز لطف میکنه که جواب میده و جواب کاملا منطقی میده

به گفته خودش برای اینه که کامنتا بی روح جلوه نکنه و حس و حال از بین نره

و من و خیلی های دیگه واقعا مدیونشیم که این چند وقته جای ددی و مونی رو پر کرده

hana
۰۳ دی ۲۲:۴۴

اینی ک داری ج کامنتا رو میدی:/ الان چکارشونی؟منظور بدی ندارم ولی خا همینطوری با اعتماد به نفس ماهی جواب همرو میدی

ATENA💝BANGTEN
۲۸ آذر ۲۱:۳۱

واااااااااای نویسنده اش کیههههههههه 

کیههههههههههههه 

واااااااااااااااااااااااای 

چقدرررررررررر فصل اولشششششش مرررررگگگگگگ بووووووووود

وواااااااااااااای.. 

نویسنده جوری نوشته بود انگار تمام لحظه ها جلو چشمش اتفاق افتادن.. 

هر کدوم از اعضا شخصیت جدا گونه ای داشتن و هربار یکیشون پیدا میشد.... 

وااااااای فوق العاده بوووود.. 

جوری بود انگار واقعا خودش تو اون باتلاق گیر کرده و داره خاطراتش رو مینویسههههههه... 

من نمیتونم چیزی بگممم 

ولمم کنیییییین 

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۶ آذر ۱۴:۰۸

تا حد ممکن من سعی میکنم جواب بدم و هر کسی مشکل یا سوالی داره در حد توانم پاسخ بدم عزیزم

roma ,
۲۶ آذر ۱۲:۵۷

الان ینی کامنتا بازه ولی ج نمیدن؟ :|

عهااااااااننن

پ کی ج میده؟

Kim Miyoung🐳💜
۲۶ آذر ۱۲:۰۴

Rezvaneh army عزیز

بله دختر پسری هم هست.

ولی تهگی هم جدا از جی هوپ و دختر ، توی فیک وجود داره.

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۶ آذر ۱۱:۵۷

راستش مطمئن نیستم چون نخوندم

اما توی اطلاعاتش نوشته تهگی یعنی ته هیونگ و یونگی و در ادامش نوشته جی هوپ و دختر...

احتمالا هوپ با دختره

Rezvaneh army
۲۶ آذر ۱۱:۵۵

یه سوال داشتم . این دختر پسریه ؟ 

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۶ آذر ۰۹:۴۳

اونا هم تو رو دوست دارن عزیزم...

منم دوستت دارم...

اما مگه تو فقط بخاطر اونا اینجایی؟

مگه اینجا داستان نمیخونی؟؟؟مگه نویسنده هایی که داستانهای مورد علاقت رو مینویسن دوستهای تو نیستن؟؟؟

در اینکه مونی و ددی فوق العاده هستند شکی نیست اما چون دوستشون داریم باید کمی درکشون کنیم هوم؟

Donya army 💜
۲۶ آذر ۰۹:۳۶

🤧🤧🤧🤧😭😭😭😭😭😭 چی کار کنم خیلی دوسشون دارم نمی تونم برم 😭😭😭🤧🤧💜💜💜💜💜💜💜

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۶ آذر ۰۹:۳۲

خواهش میکنم نرو عزیزم...

من ادمین سایت نیستم اما تا حد ممکن سعی دارم جواب همه رو بدم...

مونی و ددی عزیز هم درگیر درسهاشون هستند...

اونها زحمت کشیدن و این سایت رو تا الان سر پا نگه داشتن و به خوبی میزبانی ما رو کردن اما حالا که نیستند نشونه این نیست که ما رو دوست ندارن...

فقط کمی درگیر هستن...

مطمئن باش هر از گاهی به سایت سر میزنن و جواب میدن...

اگر تو هم دوستشون داری بنظرم بمون و با حمایت از سایت خوشحالشون کن...

من هستم بقیه هم هستند پس احساس دلتنگی نکن باشه عزیزم؟؟؟

با اینحال هر جور دوست داری اما من به شخصه ناراحت میشم...

ددی و مونی همه بچه ها رو میشناسن و میفهمم که چه حال تلخی پیدا میکنن اگه یکی بخواد بره و من با اینکه فقط چند روزه دارم سعی میکنم وظیفه اونها رو تا حدی به دوش بکشم اما وابستگی زیادی نسبت به بچه ها پیدا کردم...

پس ازت خواهش میکنم به اون دلیل نرو...

باز هم انتخاب با توئه مهربون...

هر جا بری برات آرزوی سلامتی و موفقیت دارم اما هر از گاهی به ما سر بزن یک روز ددی و مونی هم برمیگردن و جواب محبت فراوونت رو میدن

Donya army 💜
۲۶ آذر ۰۹:۲۴

از سایت میرم چون مونی و ددی یه هفته جواب رو ندادن کالی گریه کردم شاید دوسم ندارن ولی من عاشقشونم جواب همرو می دن جز من 😭😭😭🤧🤧🤧🤧

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۶ آذر ۰۹:۲۲

سلام دنیا جون شناختمت...

کجا داری میری؟؟؟

Donya army 💜
۲۶ آذر ۰۹:۲۰

سلام گلکسی مکنه جون خوبی منم دنیا یه چیزی اخر مونی جواب نداد منم دارم میرم شاید مونی و ددی دوسم دارن میرم که راحت باشن ممنونم که کمکم کردی 💜💜💜💜❤❤❤

( Galaxy Macknae ( ALMA
۲۵ آذر ۱۸:۳۳

امیدوارم که هر چه زودتر نویسنده پارت جدید رو آپ کنه اما بنظرم به دلیل رسیدن زمان امتحانات ترم مدارس سرش مشغوله...

ممنون که هر روز به سایت سر میزنی و این باعث افتخاره اما کمی بیشتر صبر کن...

ممنونم ازت...

hadis
۲۵ آذر ۱۸:۲۷

الان میدونی چند هفتس پارت جدید نزاشتی؟؟😐🙁

من دارم هروز به سایتت سر میزنم ولی هیچ خبری از پارت جدید نیست 😑

زودتر پارت حدیدو بزار لطفا

moon🌛 Child🌜

عزیزم ی هفته هم نشده بود چن هفته چیه؟
Zari M.n
۲۹ آبان ۱۰:۵۶

های های هانی 

ببخشید یه مدت نبودم 😢😢😢😟😟

اومدم فقط بگم امروز تفلدمهههههههه 

همین 

و باید بگم که با اینکه دیره و خدا مرگم بده 

پیشولی من شونه اش عمل کردهههههه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

خب 

بای 

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

تولدتتتتتتتتتتتتتت مبارککککککککککککککک هورااااااااااااااااااا هوراااااااااااااااااااا مبارک باشههههههههه ان شا الله

بای بای*-*
hooobiiiiiii
۲۹ آبان ۰۱:۳۷

جیی جیی جین ..... پارت جدید 🤩😃

RM. kiute.ARMY

یوهاهاهاهاها
ناشناس
۲۸ آبان ۱۹:۰۴

میگم یه سوال پارت بعدی اینو آپ نمیکنید؟😟😟😟

آخه چون نوشته بودین زمان آپش دوشنبه هاست من از دوشنبه یکسره تو سایتم که ببینم این آپ میشه یا نه😟😟😟😟😟

ناراحت نشین از دستما من خیلی دوستون دارم😍😍😍😘😘😘

moon🌛 Child🌜

عااا عزیزم این فیک تو چنل تلگرامی با اجازه خود نویسنده اینجا اپ میش و من چندین بار چک کردم پارت جدیدو نزاشنه بود
hana
۲۵ آبان ۰۹:۰۵

میگم من وقت نمیکنم پارتی بخونم کی فول میشه همرو با هم بخووونممم.... فصل یکو خوندم خیلی مرگ بود ادامش رو میخوام

RM. kiute.ARMY

والا خدا داند اما دعا کن زودتر فول شه*-*
Eli
۲۳ آبان ۲۲:۲۳

عررر خیلی فیک خوبیهه:))))

moon🌛 Child🌜

خوشحالم دوسش داشتی عزیزم😘😘
sana army
۲۱ آبان ۱۴:۱۵

ددی:|جررررررررر 😂از بس جر خوردم نمیتونم پارتا رو از 15 صفحه ب 25 صفحه برسونم جررررررر همش عجله میکنم راه حل بدهه جررررررررررر 😂

 

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
~( dismoond)~
۲۱ آبان ۱۲:۳۵

اهان اوکی

RM. kiute.ARMY

*-*
~( dismoond)~
۲۱ آبان ۱۱:۴۲

هر پارتش؟

RM. kiute.ARMY

این نه این کلا مثلا 10 یا بیشتر
Vkook. Darya
۲۰ آبان ۲۰:۱۴

پارت جدید ذوققققققققق 

خیلی دوسشششش دارممممم 

امروز روز خیلی خسته کننده ای بود دو تا امتحان داشتم . یه اگهی تبلیغاتی هم باید درست میکردم . پارت جدید شهر فریاد ها رو هم باید مینوشتم .خواهرمم اومده بود خونمون دختر خواهرم اذیتم میکرد نمیذاشت کارام کنم 

یعنی به معنای کامل نابود شدممممممم 

ولی اومدم دیدم پارت جدید اومده کل خستگیم از تنم در رفت :))) 

نویسنده فایتینگگگگ . تو با فیکت معجزه خلق میکنی :)) 

مرسییییییییییی

 

moon🌛 Child🌜

آخی خوشحالم این فیکو دنبال میکنی و دوسش داری دریا جونی 
ایگو خسته نباشب عزیزم
Phati *_*
۲۰ آبان ۰۹:۰۹

کله سحر ساعت 9، 82 نفر تو سایتن0_0 بسم الله0_0

RM. kiute.ARMY

ساعت هفت صبجا هم همین بساطه:")
~( dismoond)~
۱۹ آبان ۲۲:۳۹

ببینید من هی احساس میکنم وقت ندارم‌‌‌... اکثر فیکای وب چند صفحس؟

RM. kiute.ARMY

جرررررررررررررررررررررر
بیشتر از 100 و 200 گاهی هم 500
Eli
۱۰ آبان ۱۷:۵۴

وای چرا هوپی همه چی رو یادش رفته 😭

پارت بعدی کی میاد؟

RM. kiute.ARMY

نهههههههههه اخهههههه چرااااااااااااااااااااااااااا
زهره
۰۷ آبان ۲۳:۴۶

سلام ببخشید قبلا دوتا فیکشن کوکوی بودکه هردوش مال یه نویسنده بودمیزاشتین اسم یکیش فک کنمi love youبود اونارودیگه نمیزارین؟اگه نمیزارین میشه لطفا بگین نویسنده کلا نمیخاداپ کنه یادیگه شمااینجا نمیزارین واگه نویسنده اپ میکنه کجامیزاره که برم بخونم؟

RM. kiute.ARMY

آی لاو یو؟ متاسفانه یادم نمیاد:"(
Zahra Motahari
۰۷ آبان ۱۰:۰۱

شما چنل تلگرام دارین¿¿¡

اخه دیدم این فیک تو تلگرام داشت یجا اپ میشد

RM. kiute.ARMY

نه نداریم عزیزم اما میریم ازشون اجازه میگیریم ایشون هم اجازه دادن به ما ک اینجا عاپ بشه
reyhane army
۰۷ آبان ۰۲:۳۸

ببخشید ی سوال داشتم

..چرا تو فیک ها..شخصیت های دختر اسمشون ا/ت است؟؟؟؟مخفف چیه؟؟

RM. kiute.ARMY

اسم تو....مخفف اسم توعه
sana army
۰۶ آبان ۱۹:۰۷

جرررررررررررررررر اها تازه ریست شدم خخخخخخ

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂😂😂😂😂😂
sana army
۰۶ آبان ۰۸:۴۲

یه سوال مونی مگه همون ددی نیس ک ددی همون کیوت ارمی نیست هووم؟مغزم چسید جرررررررررررررررررررررررررررررررررررر 😂 ببینین چ کردین مغز ثناپاتر رو ترکوندین از بس لقب دارین جررر هر چن من کلا در این زمینه خیلی خنگم تا بتونم قیافه های 7 تا فرشته و اسماشون و لقباشون و یاد بگیرم 1 شد جرررررر جرررررررررررررررررررررررررررررررررررر 😂  

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂قلفون مغز جریده ثنا
مون چایلد ک منم مونیم
ار ام کیوت آرمی ددیه😂✋
sana army
۰۶ آبان ۰۸:۳۹

عررررررررررررررررررررررر چه پوسترش خفته 

moon🌛 Child🌜

یعسسسسسس😎🚬
ARAM ✎𝙱𝙰𝙳 𝙶𝙸𝚁𝙻
۳۰ مهر ۲۳:۰۹

این فصلش اسمات نی¿

moon🌛 Child🌜

ناح
Min sugar
۲۴ مهر ۱۷:۵۳

اوه گااااااد

ادتبدفیعلهاعلدعثنقوقل‌ذعقذنل 

رو کاورش سخت کراشیدم خعلی خفنه !

واقعا عجب فیکشنیه لامصب  

دمت گرم 

منتظر پارت های بعد هستم...

RM. kiute.ARMY

کاورش مرگی بیش نیست:")
vkook_setareh
۲۲ مهر ۰۰:۳۷

خداییش داستانش خیلی قشنگه

دست نویسنده بابت نوشتنش درد نکنه

دست اونی ها هم به خاطره گذاشتنش در سایت درد نکنه

RM. kiute.ARMY

خواهش ستاره شی عزیزم*^*
ji yo ka
۲۱ مهر ۲۳:۴۱

ددی میشه ایدی چندتا کانال توی تلگرام

که فیک های بی تی اس میزارن رو بهم بدی؟

مرسی

RM. kiute.ARMY

مونی جان دست خودتو میبوسه:")
tania kim
۱۷ مهر ۰۳:۲۱

کی بیداره الان؟؟آخیش فردا پنجشنبس با خیال راحت میگیرم میخوابم

اوممم مون چایلدی من همه متفرقه هارو خوندم خیلی وقت پیش😂

الانم میترسم این فیکرو بخونم یکی توش بگیره

RM. kiute.ARMY

اوخ نگو خواب کردی کبابم:")
واو!
اینم حرفیه:/
𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙄𝘼𝙉;
۱۶ مهر ۱۱:۵۵

فک کنم تزریق کرده:/

ت بده

مال من خ طولانیه

RM. kiute.ARMY

اره:|

RM_kiute_ARMY
Paria---
۱۶ مهر ۱۰:۴۹

مونی@-@

با ددی دس به یکی کردی؟

از این پروفا نرازین منم دلم خاس@-@

میشه من یه مدت کوتاهی جین را از مونی قرض بگیرم*-*

فقط یه شب:/

moon🌛 Child🌜

😈😈😈😈😈😈یاح یاح یاح 🚬🚬🚬😎😎😂😂😂

ی شب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟🙄
hana
۱۶ مهر ۰۸:۰۲

عععععععررررر لعنتی خالی دیگه بیش از حد خوبه لامصصصصصب

 

moon🌛 Child🌜

خوشحالم ک دوسش داشتی لابولی🤗🤗🤗
Vkook.darya
۱۶ مهر ۰۲:۰۸

اوو پارت جدیددددد

نمیدونم چرا ولی به طرز عجیبی رو کاورش کراش زدم ..

خیلی جذابه ..

راسییی یه سوال ..

ددی و مونی عزیز احیانا دست به یکی کردین مارو به کشتن بدین ؟

بابا قبل ما ضعیفه کمی به فکرمون باشید ..

ولی جدی خ خفنه پروفتون 

عررررررر دارهههههههه 

کراش زدم رو پروفاتون ..

کلا من خیلی کراش میزنم نمد چرا :/

moon🌛 Child🌜

منم رو کاورش بدجور کراش زدم خ خوب لحنتی😭😭😭😭
ااععع کراش زدی پروفممم😎😎🚬🚬
paria -chan
۱۵ مهر ۱۵:۵۶

اخ جونم پارت جدید

ددی من paria---ام

@-@

حوصلم سر رفت وبلاگ زدم

ولی نمیدونم چی بزارم توش@-@

moon🌛 Child🌜

اعععععع پریااا مبارکههععع😎🚬🚬

هرچی ک خودت دوس داری بزار😊😊
livoo.tea.sg
۱۵ مهر ۱۳:۴۹

ددددددددددددددد ددددددددددددد ییییییزییییییییییییییییییییی

جواب بدههههههه مردی؟ (دور ار جونش)

ددی بیا خوابم گرفت

moon🌛 Child🌜

🙄🙄🙄دد نبس چ شده
livoo.tea.sg
۱۵ مهر ۱۲:۵۵

ددی 

ددی

خوابیدی باز....

هعییی خدا

منو بخوووووورررررررر

 

moon🌛 Child🌜

چرا خواب😂😂😂😂
livoo.tea.sg
۱۵ مهر ۱۲:۱۹

پ ن پ 

با منه....

://///////////

RM. kiute.ARMY

صحیح
livoo.tea.sg
۱۵ مهر ۱۱:۵۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی ناشناس زدم بیا 

رمزشم سان کن الان بهت میگم

jk.jimin

****************************************

بزارش تو فیکم بیان نظر بدن 

مرسی

-________________-

RM. kiute.ARMY

گذاشتم
tania kim
۱۵ مهر ۱۰:۵۱

کیوتی فصل اولش فول پارته احیانا؟؟

وای خدا من دارم از بی فیکیم بمیرم سراغ اینجور فیکا نمیام😐

نه که بترسما نه کلی خیلی روم تاثیر میزاره بعضی فیکا مثلا سر ارور من تا چند وقت افسردگی  داشتم😂😂

ولی دد.. اهم کیوتی میگم به غیر از بی تی اس از بقیه گروها فیک نمیزاری؟؟بزارید دیه تنکص(چقد پرروعم)

ولی خیلی دوس دارم اون فیکه که بهت گفتم ورژن ویکوک میداشت ولی حیف..

راستی اقا اینو بگو  این فیکرو بخونم؟؟ اگه قرار نیست کسی بمیره بگو بخونم ممنون

moon🌛 Child🌜

یسسسس فول پارتهههه
4 تا غیر از بی تی اس تو فن فیکشن های متفرقه 
اسپویل نمیکنم یاح یاح یاح😂😂😂
𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙄𝘼𝙉;
۱۵ مهر ۱۰:۰۳

عا راستی

واتپدم باز شد"}

ی چنتا فاکینگ هارد اگ داری لینک بدع

RM. kiute.ARMY

عه مبارکهههههههه!
بده فالو کنم
Saghar
۱۵ مهر ۱۰:۰۱

میگم پارت ۸ old love رو چند روز پیش ازتون پرسیدم گفتین سه شنبه میزارین

امروز میزارین؟

و اینکه چه ساعتی؟

چون تو تایم مدرسه باشه بهتره

moon🌛 Child🌜

تایما دست ما نیست عزیزم باید از نویسنده بپرسی
𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙄𝘼𝙉;
۱۵ مهر ۰۹:۵۹

با وبتونم:}

اخ

پ کی میاد

دلم تنگه ممه ها ننه تهیونگه..

RM. kiute.ARMY

وای نکته ظریفی بود...
چراااااااااااااااااااا انقدرررررررررررررررررررررررر گندهههههههههههههههههه
𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙄𝘼𝙉;
۱۵ مهر ۰۹:۵۳

میص امگا لیدر نیم...

RM. kiute.ARMY

با منی*^*؟
Paria---
۱۲ مهر ۰۸:۱۸

تیزر مرگهههههههههه

واقعا مرگاههههههههههههههه

😐

بروم دوباره نگاهش کنم

RM. kiute.ARMY

بسی مرگ!!!!!!!!!!!
جیمین
۱۱ مهر ۲۰:۴۶

وووییی

moon🌛 Child🌜

😉😉
Tae95
۱۱ مهر ۱۶:۲۱

سلام....

 

 

اقا اون ‌وبتونه چرا نمییاااااادددد😭😭😭

 

 

RM. kiute.ARMY

کدام وبتون؟
Vkook.darya
۱۱ مهر ۱۵:۳۴

واووو فصل دو هم اومد ..

قر قررر قر قررر

ددی امروز رگباری فیک میزاریناا 😂

مرسیی 💜😻

RM. kiute.ARMY

اره اره ما اینیم دیگه
Maedeh ❤❤😇+خر وفا😶+پانی عشقمه زندگیمه،خر پانیم هستم😐🚶🚶
۱۱ مهر ۱۴:۵۳

امروز کولاک کردینا😂😂

RM. kiute.ARMY

اره اینیم دیه!
pani is hot و پنلوپه
۱۱ مهر ۱۴:۵۲

اخجون دوباره فرست شدم 

RM. kiute.ARMY

مبارکههههههههههههههههههههههه

مون:وهمزمان سکنددددددد😂😂😂😂
pani is hot و پنلوپه
۱۱ مهر ۱۴:۵۱

فرست ؟

moon🌛 Child🌜

یسسسسسسسسس
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان