BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Who Are You? s1

ygd3_7.png

FULL

نویسنده itu hide
کاپل کوکوی
ژانر رمنس . جنایی . مافیایی . اسمات
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 55
لینک فصل دوم کلیک کنید "

  

خلاصه:

تهیونگ یه نویسنده دو سال می شه که با جونگ کوک قرار می ذاره و شیش ماه اخیر رو باهم زندگی کردند و حالا راجب جونگ کوک شک هایی توی ذهن تهیونگ شکل گرفته... نکنه اون...؟

  

 SEASON ONE

🖤⚖️DOWNLOAD⚖️🖤

    

805_vpfe.png

۶۰ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Yasamin
۱۶ شهریور ۲۲:۱۸

وای من اینو دو هفته پیش دان کردم

فک کنم با امشب بشه باز چهلم دارم میخونمش:/

خیلیییییی خوبههههههه اصننننن نشنسحصحصحصثحثحثجثج

با این فیک کوکوی شیپر شدم😐💜

و اینکه از همین نویسنده فیک دیگه ای هست؟ اینو خیلی خوندمم جدید میخوام😂💜

RM. kiute.ARMY

البته ک هست😂
د بروکر
یو ار مای دریم
لت می اوت
کمپ وی برای ادم کش های خاص
•-•
۱۴ شهریور ۱۷:۴۲

خسته نباشید پهلوان😂💜

RM. kiute.ARMY

قربانت با مرام😂
miss_dove
۲۱ تیر ۱۸:۰۲

50 درصد دلیلی که به سایت سر می زنم کامنتاست.
بعیاشون خیلی سمن
پوستررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

منم خودم گاهی میشینم میخونمشون از اول😂😂😂
مرگه مگه نه؟:">
Minooo
۱۵ ارديبهشت ۱۱:۰۱

ادمینننننن 

یک چیزی میگم به شادی جان بگو 

بگو حق بقیه رو خورده با این قلمش 

بگو خیلی خرعه اگه ولش کنه 

بگو بیشتر بنویسع 

بگو من مردم 

بگو همه فیکاش تو سایتتو خوندم لذت بردم حتی به غلط 

بگو نامردیه اگه دیگه ننویسه 

بگو بگو خیلی خیلی قلمشو دوست دارن

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

این زیبا ترین کامنت در وصف ساقی بود:")
هق:)
۰۳ ارديبهشت ۱۹:۰۴

واییییی من اول فصل دومو خوندم :/جرررررررر 

RM. kiute.ARMY

چرا؟؟؟😂😂😂
héra
۲۷ فروردين ۲۲:۲۹

چرا فیک without you نمیتونم پیدا کنم؟!

از تو سایت برش داشتین؟!

RM. kiute.ARMY

بله چون دوماه اپ نداشت
Saina
۲۶ فروردين ۱۲:۵۷

آخ جوننننن کوکویییی مرسی ک کوکوی مینویسینننننن😭😭😭😭😭😭💜💜💜

RM. kiute.ARMY

:")))))
(Fatereh(mini
۱۸ فروردين ۱۵:۳۱

بازم چرا کوکوی؟

 

 

 

چرا ویکوک نه؟

RM. kiute.ARMY

کوکوی خوبه هااا:")
. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
۱۴ فروردين ۱۱:۳۰

چرا میزنم رو لینک فصل دومش دوباره صفحه سایت میاد؟یعنی فقط برا من مشکل داره آخع تو کامنتا انگار بقیه تونستن دان کنن*-*

RM. kiute.ARMY

اره منم چک کردم مشکلی نداشت*^*
Minooooo
۱۲ فروردين ۱۲:۵۹

نویسنده فصل دومش عر بود عررررر از دیشب تا الان زیر دلم پروانه در میاد دوبار خوندمش انقدر این قهر و آشتی کوک تهیونگ جذاب بود که دیگه جایی نزاشته بود کسی به نقوصش فکر کنه  بشدت منتظر انسار کارای دیگتمممممو

moon🌛 Child🌜

نویسنده
Minooooo
۱۲ فروردين ۰۱:۴۸

از مینو به ددی . از مینو به ددی ددی به نویسنده بگو فعلا دارم دانلود میکنم تا الان که وضعیت سفیده باز گزارش میدم.تمام

RM. kiute.ARMY

وضعیت چک شد.تامام😂
Minooooo
۱۱ فروردين ۱۳:۲۸

آهای کسی که همگان تو را ددی خطاب می‌نمایند ای کسی که از دیروز صبح نتت قطع شده تو کیستی؟اسمت چیست؟اهل کدام یکی از مناطق این کره زمین می‌باشی؟در حال اتمام کدام سن هستی؟

RM. kiute.ARMY

من هستم اما شبح وار جان دل😂
اسمم کیوت است ملقب به ددی😂
زیستگاهم تهران است بانوی من😂😂
اتمام 17
Fargol
۱۰ فروردين ۲۲:۰۱

ممنونم منم پس از این به بعد با اسم خودم میام 

RM. kiute.ARMY

اوکایی*-*
Suga
۱۰ فروردين ۰۱:۳۵

ددی من خطرناک بودممم ازم بترسس چون خیلی آدم عجیبیم😝😝😝😝 اسمم فرگل هست و خیلی خوشحالم از آشنایی با ساییتون منتها به اسم شوگا میام چون خیلی دوسش دارمممم

RM. kiute.ARMY

چش😂
ایگوووووووووویااا*0*
خوشبختم جیگر
Suga
۰۹ فروردين ۲۳:۵۷

بلاخره نوشتی😓😓😓😓( پایین آمدن از چوبه دار) خب خداروشکر من برم بخونم من

خدایا مرسییی نویسنده رو آفریدی

RM. kiute.ARMY

خدایا مرسی عشقمو افریدی😂
Yasiiiii
۰۹ فروردين ۱۸:۲۵

ددی پشمام

این فصل دوشه یا دارم خواب میبینم؟

عررررررر

این چیههه هنوز روش کلیک نکردمممممم 

RM. kiute.ARMY

یوهاع هاع هاع
Suga
۰۹ فروردين ۰۰:۰۸

سلام به ادمین مون چایلد و ددی چان و نویسنده عزیز نویسنده چان باید بهت بگم من دیگه سرطان گرفتم دکترا گفتن تا هفته بعد دیگه زنده نیستم مینویسی یا برم مرگمو بندازم جلو  نویسنده نرو اگه بری ویکوک نمیدونه چیکار کنه نویسنده به جان مادرت و مادرم ننویسی دیگه به ویکوک اعتقادمو از دست میدمممم 😂😂😆❤❤❤❤❤❤❤❤لطفا بنویس ممنون

 

RM. kiute.ARMY

لعنتی یه احظه ترسیدم داشت اشکم درکیومد😂😂😂😂😂
دیگه اینکارو نکن هااا؟!!!😂😂😂
امروز اومد بالاخره😂😂😂
ملت خطرناک شدن...
deniz
۰۸ فروردين ۲۲:۰۴

اقا ما هنوز منتظر فصل دوییم

🤐😫😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

اومد بالاخره😂
deniz
۰۸ فروردين ۱۴:۱۳

ددی نیومدی که

حیلی بدی

 

RM. kiute.ARMY

الان پیام میدم*^*
Hilla Vkoke
۰۸ فروردين ۱۲:۵۵

نویسنده جان دوست داری تو شوک بزاری ادمو؟ 😖

من دارم اشک میریزم هنوز 🤧😖

تو دسترس ک محو شدم😀😁دوساعت قفلی بودم

RM. kiute.ARMY

جدیدا نویسنده ها خبیث شدن نمیدونم چرا😂
Suga
۰۷ فروردين ۲۳:۴۹

سلام ددی چان ..... نویسنده هنوزم نزاشتی😭😭😭😭😭😭 من میرم خودمو بکشم چون واقعا از بس فصل دومو خوندم که دیشب تو خوابم اون قسمت مورد علاقمو گفتم مامانم اومده بیدارم کرده میگه چرا تو خواب هذیون میگی ..... اگه من معتاد شم برم بمیرم همش تقصیر توست نویسنده 😄😄😄😄😄😄😄من گفتم جان مادرت بنویس ننوشت الان میگم جان جدت بنویسسسس

 

RM. kiute.ARMY

الان نویسنده متواری شده😂😂 پیداش بشه ی ایل میریزن سرش
Yasiiiii
۰۷ فروردين ۲۲:۳۹

نویسنده جونننن

کی دوشو تموم میکنیییییی؟؟؟؟؟؟؟

لطفاااااا هقققققققق

ددی من تا فصل دوشو نبینم شبا خوابم نمیبره /($_$)/ ببره هم با فکر فصل دوش میبره

RM. kiute.ARMY

خودت یورایی داستان سرایی کن تا فصل دو بیاد😂
deniz
۰۷ فروردين ۲۰:۲۰

purplebunny Ell

 

خدا نکنه عزیزم

اها راستی اگه توهم بیا وات بحرفیم

خوشحال میشم بیای😍😘

Agü§ť Ell

آف کورس چرا که نه می خوشحالم😃🌾
deniz
۰۷ فروردين ۲۰:۱۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی میگم میای وات بحرفیم؟)

***********

تنکیو 

لفطا بیا بهلفیم حوشلم پوکیده

RM. kiute.ARMY

آمدم*^*
💞Sh.S TaeKook
۰۷ فروردين ۰۱:۳۳

ایتوووووووو

به من لطف دارییییی فدامداتم خاک زیر پاتم داداش😎

این بادکنک هم برای تو:]🎈

ببین چه خوشگل ابراز علاقه کردم😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

به منم بادکنک بده نامرد😂😂😂

ایتو
deniz
۰۷ فروردين ۰۰:۵۲

ددی تو پسری دیگع؟

خب فک کنم هستی

 

خوش بحال خواهرات بخدا داداش منم میگفت چیکار کنم زندگیت به من ربطی نداری مثل پروانه دورش میچرخیدم

ولی از بس فوضولو که هیچ وقط همچین کاری نمیکنم

RM. kiute.ARMY

نه به جون پشم های دست بنگ شی هیوک من دخترم😂😂

در حقیقت برای خواهرام مثل برادر میمونم تا خواهر😂😂 باهم گند زیاد میزنیم
ان شا الله ک تو هم به هرچی دلت میخواد برسی*^*
deniz
۰۷ فروردين ۰۰:۴۹

هوف شما این مشکل رو باذخواهراتون دارید من با داداشم 

روانیم کرده بخدا از موقعه که برادر گرامیم رو دیدم اعتقاد بر این دارم که فقط ما دخترا عاشق بی تی اسیم 

و پسرا از بی تی اس بدشون میاد

اخه. چقدر داداشم رو مخه که وسط اسمات وانشاتا میا گوشیمو از دستم میکشه بعد میگه اینا در حد سن تو نیس چرا میخونی اقا ۱۶ سال کمه جان من کمه انگار بچه دوسالم

جالب اینجا جلو مامان و بابام هوامو داره

کاراش معلوم نی

هوف برادر بزرگ تر داشتن رو مخه

اما بازم دوسش دارم🤣🤣😅😅😅😅

Agü§ť Ell

الهی بمیرم
ببین میفهمم  چی میگی ولی خب درک نمیکنم چون خودم خواهر بزرگترم😜😂
ولی درکل عب نداره مهم علاقه اون نیس مهم علاقه خودته تو با همین علاقه ات به دوست داشتنش ادامه بده😌
دد:داداشت عین خودمه😂
miw
۰۶ فروردين ۲۲:۵۷

میشه ویکوکشم بزارین؟؟؟ تورو خدااااااااا😻😻😻😻😻😻😻

Agü§ť Ell

نویسنده بده، به روی چشم میذاریم😃😜
z
۰۶ فروردين ۲۲:۱۰

خودم را در خواهرت میبینم:/

ددی خوشبحالت یه خواهر درست داری

خواهر مح عین برج زهر مار میمونه

هرکار میخوام بکنم

این سوسول بازیا چیه؟

خوشم نمیاد ازین دیوونه بازیا

این اهنگا چیه گوش میدی؟

خودشم فقط اهنگ حمیرا و مهستی گوش میده یه اهنگ که مال دهه ۸۰ یا ۷۰ باشه تو گوشیش موجود نی

اصن....

 

RM. kiute.ARMY

من دوتا خواهر و یه برادر دارم فرزند ارشد خانواده با کانی پاره در خدمتم😂😂
بگو این زندگیه منه منم قراره اون دنیا جواب پس بدم تورو تو قبر من نمیزارن که:/
منم از اینا گوش میدم منتها زندگی خواهرام به من ربطی نداره ک😂 یبار گفتم..دوبار گفتم...دیگه گوش ندادن به عنم😂
✨Maria✨ BTS✨
۰۵ فروردين ۱۸:۱۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عععععععررررررررررررررررر

جججرررررررررررررررررررر

عالیییی بوووودددد!!!!

فقط خعلی کم بووووددد!

فصل دومممم!!!! 

اگه نیاد من با دستمال توالت خودمو دار میزنم!

 

 

 

ددی راستی دلم واست تنگ شوده بید!

موشه با هم در ارتباط باشیم؟؟!؟!؟؟!؟!

لفطااا!!!🙁🙁🙁🙁🙁

من شمارمو میدم اگه جوابت به درخواست دوستیم مثبت بود یه پیام تو وات بهم بدع

اینم شمارم

***********

ولی لفطا گبول کن و پیام ده بهمم😔😔😔

 

 

 

 

امیدوارم گبول کنی. الهی آمین!

اللهم صلی علی بنگتن و آل بنگتن و عجل کنسرتهم!😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

منم با چاقو پلاستیکی رگمو میزنم!!!!!


اوم البته*^*

قبول میکنم😂😂😂
Sara
۰۵ فروردين ۱۶:۰۴

وایییی خدا ادامشو بذار 

من تازه با سایتتون آشنا شدم خیلی خفنه ❤😍🤩

moon🌛 Child🌜

چشم چشم
نظر لطفته لابولی مهربون❤😍🤩❤😍🤩
Suga
۰۵ فروردين ۱۵:۴۱

سلام ددییییی من تازه چند ماهه اومدم تو سایتتون واقعا خدا خیرتون بده..... و اینکه خدایی جان مادرت نویسنده بنویس این فصل دوشو بابا من کونم پاره شد از بس هعی نشستم فصل یکو خوندم از بس خوندم همشو حفظ شدم هعی به خودم میگم نه نه عزیزم امشب میزارنش بعد میام سر میزنم خبری نیس رسیدگی کنین*_*

moon🌛 Child🌜

خوش اومدی عزیز دلمممم😍😍😍
نویسنده
Suga
۰۵ فروردين ۱۵:۳۶

جان مادرت فصل دوووو اور دوز کردم از بس فصل یکو خوندم 

moon🌛 Child🌜

نویسنده باید زودتر اقدام کنه داریم کشته میدیم😂😂💔💔💔
acengel
۰۵ فروردين ۱۵:۲۷

سلام عالی بودددد تو رو خدا با یه ایده ی جدید ادامش بده خیلی خوب بود و حتما فصل دوش رو بنویس😍😍😍ممنون ازتتتت

moon🌛 Child🌜

نویسنده 
^^ Yui_vkook_tae
۰۵ فروردين ۱۵:۰۱

://// دقیقا 

:) ولی من به بابام میگفتم ساعت ۸ راه بیوفتیم که ۸ و ربع برسم که صفو نرم😂😂💔💔💔💔

RM. kiute.ARMY

جررررررررررررررر😂😂😂😂
deniz
۰۵ فروردين ۰۰:۱۴

میشه فصل دوشو بنویسی نویسنده. پلیز

🙃😝

خیلی قشنگ بودددددد😊

RM. kiute.ARMY

ننویسه یه ملت با بیل قراره اختشاش کنن علیهش😂
ستایش
۰۴ فروردين ۱۹:۱۱

دلم برا همتون تنگ شدهههه🐚🍓💎🐭😭😍

بدونید عاشقتونممم😘😍😭🏡🐹⛅

RM. kiute.ARMY

ما هم عاشقتیمممممممممممم0^0
cupcake ...
۰۴ فروردين ۱۷:۰۰

"0..0"!!!!!هوممم00/!!!! 0-0 اااع!!! ادمین 3 وم سلامممم-0-\

 

بازم این ددی شوگل جیم شد-~- نیومم

Agü§ť Ell

سلام عروسک*-*
Rokajaki
۰۴ فروردين ۱۶:۱۱

خیلی خوب بود پلیییز فصل دو لازمم...خودت دیگ میدونی ی معتاد وقتی مواد نمیرس دسش چ حالی داره منم الان فیک میخوام حالم بد جور خرابه...بعدشم ک عااالی بود قطعا میتونی فصل دو رو بنویسی فایتینگ کیوتک@_@

RM. kiute.ARMY

ولی قبول داری معتادا نمیگیرن؟😂😂
z
۰۴ فروردين ۱۴:۱۲

ددی جان شما به دل نگیر من اون موقع فیلم جامه دریدن جیمینو دیده بودم تو یه دنیای دیگه ای سیر میکردم یه چیزی گفتم😐💔

فقط خدا منظور این کامنت منو میدونه😐🤦‍♀️

 

RM. kiute.ARMY

اون فیلم فاخی رو خواهرم روزی سه بار همراه با وعده های غذاییش نگاه میکنه:")
الهی😂😂
Itu Hide
۰۴ فروردين ۱۳:۲۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

نویسنده نظرات را می بیند و خر ذوووووق می شود😭😍

تنکیووووو بخاطر نظرات و حرفای خوشگلتووون💞💞💞💞🍭❤❤❤

فصل دو رو دارم می نویسم ولی چون قراره طولانی ترش کنم باید مقداری صبر کنین لابلی ها😁💕💕💕💕💕

و اینکه عررر Sh.s من همه فیکاتو خوندم و وقتی دیدم واسه فیکم همچین نظر خوشگلییییی دادی غرق شادی شدمم لاو🥺😭😍❤❤

و این که ددی جون من دارم یه فیک دیگه میستری هم می نویسم کمیشو فایل کردم لطفا بوخون ببین خوبه کاملش کنم🥺😍💕💕💕

*******************************************

و اینکه این تیکه آخرو سانسور کن بیب تنکیوووو😍❤

RM. kiute.ARMY

ایتو...
ببخشید اما...
دهننننننننننننتتتتتتتتتتتت از پهنااااااااااااااااااااا جز جیگرررررررررررررر!!! این چراااااااااااااا اینجوریههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟/!!!!چراااااااااااااااا انقدررررررررررررررررررر مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ و خفنههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟/ چرااااااااااا میخواممممم فیکتو بخورممممممممممم؟؟؟؟ چراااااااااااا؟؟؟ لعنت معرکهههههههههههه استتتتتتتتتتتتتتتت!!!! اصلا خود اسمش ترس و وحشته:|
مطنارسیمعتزذطستیرمزهغاشسمغهارمغسیرمزغاریسمز
آه خدا...ادامه اش نده تا...=)
راستی منم تو فیکام همه اش از فرش های ایرانی استفاده میکنم😂😂😂


ریدرا
😻😹پیشی کوچولوی نیوچان😻😹 ..
۰۴ فروردين ۱۲:۳۴

نمد سداند به این بهونه یکم عرررر بزنم🤫😐🤚🏻

Agü§ť Ell

کاملا موافقم فیک ها و وانشاتای سداند عالیه برای گریه کردن😂
cupcake ...
۰۴ فروردين ۱۲:۳۰

~-0-~ اینجا بیدم ددی *ة*!

 

:/ استیعداد0-0؟؟؟

 

-0- یه وخ به وبم پیوند نخوریااا =ة= بو می شی :/ پپپپپوووووووو~~~~

Agü§ť Ell

ععععررر تو هم خودت کیوتی هم حرفات
cupcake ...
۰۴ فروردين ۰۲:۲۵

# نویسنده

 

منو بکشششش ولی ادامه بدههههههههههههههههههههههههههههههه/T0T\ من منتظرم ببینم فصل 2 چه اتفاقی میوفته جان من بنویس عالیههههههههههههههههههههههههههههه*ة*!!!!!!!!!!!!!!

 

>..< فقط یه سری پیشنهاد دارمT...T

1- تعداد ص اگه 100 ص بشه برای پارتای بهدی به نظرم عالی بشهه*^*!

 

2- میشه فقط 2 فصل نباشه و داستانو ادامه دار کنیییT...T?? آخه با موضوعی که داری می نویسی هوممم دو فصل هم خوبه ولی اگه میشه ص ها و اتفاقات رخ داد و بقیه مخلفاتشو بیشتر کن که هم بیشتر حس بشه (تو پارت 1 حس شدن احساسات خوب بود و جا داشت بیشتر مزه بشه احساسات و اتفاقات بینشون *^*)

 

3- اگه بیشتر بنویسی که عالی میشه*^*

 

4- من حتما حتما پشتتم تگزازیییی*ة* ادامه رو بنویس که منتظرم ببینم وقتی کوک بیدار میشه تو چه حالی میشه و برای پیدا کر دن ته چی کار می کنه**!!

 

5- اگه ادامه می خوای بدی فکر نکنم با اینکه یکی از دشمنای کوک ته رو بگیررن باحال بشه^^چون تکراری میشه و راستش :/ به جز این دو حالت که یکی اینه و یا می نویسن ((مثلا ته ته با یکی آشنا میشه و حسودیه کوک )) اینا تکرارین*^* منتظرم ببینم چی تو اتاق فکرت می گزره پس منو بی خبر نزار که مشتاقم ببینم چه موتونی*ة*!

 

6- شخصیتای دیگه هم اضافه کنی عالی میشه به عنوان فرعی>..< مثلا نامجین و... که داستان هر چیبی بیشتر باشه طعمش هم بهتر می شه>..<

 

7- توصیف مو قعیت یکم بیشتر بشه^^ ممنونت موشم-0-

 

8- صحنه بزار پلیزززز00/ >..<

 

فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ~*^*~

 

....................................................................................................

 

.0. سلام نامجون ددی شوگل چه خبل -0-!!؟ چطولی -3-  *ة*!!؟

 

 

RM. kiute.ARMY

شکرک با استعداد من چطوره؟*^*
Melika
۰۴ فروردين ۰۱:۲۱

منی که در انتظار فصل دو ها پیر میشم

راستیwild catچیشد؟

RM. kiute.ARMY

همچنان پیر شو
نویسنده گفت با فول برمیگرده*^*
Aileen
۰۳ فروردين ۲۳:۵۴

نمیشه اینجا تموم شه.. پارت دوم؟💙

چرا انقد قلمشو دوست دارم؟ ناک ایت افو خیلی قشنگ میاد تو فیکاش:)

RM. kiute.ARMY

اره منم پارت دوم رو میخوام:")

ناک ایت افش کراش خالص:")
zahra
۰۳ فروردين ۲۳:۱۳

واییییییییییییییییییییییییییییییی خودااااااااااا

این خیلی خفنههههههه😍❤

من عاشقش شدم💜💞

عاااااااااااا فقط عجیییییییییییب منتظر فصل دومش هستمممممممم.....و صبرم که انگار خدا کلا بهم اطا نکرده😂😫

الان یکی بیاد منو دلداری بده که اگه یکی دلداریم نده و بهم محبت نکنه....خودمو به خاک و خون میکشم😬😂

 

اممممممم راستی یه سوال☝🏻

من تقریبا چهار ماهی هست که با این سایت آشنا شدم...ولی راستش هیچ وقت قسمت کامنت ها نمیومدم و الان راستش نمیدونم که باید شماها رو چی صدا کنم😅میشه راهنماییم کنید😅😂

RM. kiute.ARMY

بیا در اغوش ادمین گریه کن طفلم😂

هرچی عشقت میکشه😂 به من ک یاد میگن ددی یا کیوت😂
Vanta Black
۰۳ فروردين ۲۲:۵۶

پرفکت ...

فصل دو پیلیز ...

امضا : vanta Black 🖤

RM. kiute.ARMY

موافقم
*زدن مهر پای ورقه*
💞Sh.S TaeKook
۰۳ فروردين ۲۲:۴۲

ساعت 5:30 صبح.


ایتوووووووووووووو
هایی!
راستش این مینی فییییییک
وات د فاااااااااااک
خیلی محشر بود
رمز راز هاش فراوون بودن و قلمت...خدای من قلمتتتتتتتتت
من عاشقش شدمممممم
یعنی عاشقت شدممممممم(ساری فور دیس کریزی ورژن😐)
فصل دوم رو حتما بنویس چون نمیتونم با پایان های سد کنار بیام و تمام حساب و کتابم روی اینه که توی فصل دوم جونگ کوک بخشیده بشه و تهیونگ رو به هیچ وجه ول نکنه
اینکه از الفاظ قشنگ براش استفاده میکرد باعث میشد سافت بشم
خیلی عالی بوددددددد
امیدوارم بخاطر بیان نظراتم و ایده ها ناراحت نشیییی
دوست دارم زیاد الهی خوشت بیاد😘❤️

RM. kiute.ARMY

نماز صبح یادت نره مارو دعا کنی😂
Yasiiiii
۰۳ فروردين ۲۱:۱۹

نویسندهههههه

دوشو بزارررررررر

یا دوشو میزاری یا...

متاسفانه یایی وجود نداره 😂 حتما دوشو بنویس هق هق هق هق هق هق گریه گریه*

RM. kiute.ARMY

فقط التماس کنیم😂
Yasiiiii
۰۳ فروردين ۲۱:۱۴

من هنوز نخوندمش

اماااااااااا

الان میخوام بخونم 😎

چون خیلی خفن به نظر میرسه 

عرررر

کلی ذوق دارم واسش

البته هنوز نخوندم :|

واییی سد اند که نیستتتت؟😭

من جدیدا میرم اول آخر فن فیک رو میخونم ببینم چجوری تموم میشه که مطمعن بشم سد نیست جررر😂

RM. kiute.ARMY

باید بگم پایانش پاره است:")
نه سد نیست اما حمایت بشه فصل دو داره😂
deniz
۰۳ فروردين ۲۰:۱۲

هوراااا 

تونستم بین این همه وانشات 🙂

یدونه ۱۸+ پیدا کنم🤩🤩

البته خودم ۱۶سالمه. اما خب دو سال دیگه چی میشه مگه  😊😁😄

 

RM. kiute.ARMY

بابا دنیا دوروزه والا😂
azin
۰۳ فروردين ۱۷:۰۳

... در انتظار فصل دوم ...

RM. kiute.ARMY

کپک زدم:")
^^ Yui_vkook_tae
۰۳ فروردين ۱۵:۰۶

😂😂😂😂 ددی با این صلوات یاد مدرسه افتادم سره صف نگه میداشتن مارو بعد میگفتن یه صلوات محمدی بفرستید دخترا :// 

RM. kiute.ARMY

اروم میفرستادیم کونمون میکردن دوباره بفرستیم:")
cotton...candy. Pasnoodly
۰۳ فروردين ۱۴:۳۰

هاییییییییییییییییییییییییییی

هعیییییییی چرا اخرش...؟

نویسنده شی اگه فصل دومشو ننویسی میرم کرونا رو صدا میزنم بعد ب تو اشاره میکنم بعد میزارم هرکاری ک خاست با تو بکنه...

تهدیده خطرناکی بیدا:|

بنویسش تولوخودا...و ب دستور من باید تهیونگ با پاهای خودش برگرده پیش پسرم..نه اصلا مهم نیس چجوری برمیگرده فقط بهم دیگه برسن...افتاددددد؟

*وی عینک افتابیش را ب چشم میزند تا اشک ذوقش را کسی نبیند و ابهتش خورد نشود

وی:براچی درم گریه میکنم؟

راوی:برای اینک فیک کوکوی دیدی..

وی با یاداوریش دوباره گریه اش شروع میشود:عرررررررررررررر..پسره جنتلمنم عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

من با دست زیر چونه و لبخند دندونی دارم تایید میکنم😂
😻😹پیشی کوچولوی نیوچان😻😹 ..
۰۳ فروردين ۱۱:۳۴

من چندوقت نیومدم اینجا 

حالا اینجا پره فیکه ازکدوم شروع کنم/؟

 

قرتو کمرم فراوونه نمیدونم کجا بریزمممم 

 

اممم ... ددی یا مونی یا بانی -.- چقدر زیاد شد میشه یه فیک مثبت 18 و سداند بهم معرفی کنید

تنکس ^^

RM. kiute.ARMY

اول وانسات بعد مینی فیم بعد فیک😂

همینجا بریز حالا😂

اخه چرا سد اند عزیزم:|؟
Bahareh Ezady
۰۳ فروردين ۰۵:۲۳

هلوو من تازه واردم و این فیکو خیلی دوس داشتم ممنون فصل دوع شم بده بیرون خیلی ممنون😀😀😀

RM. kiute.ARMY

خوش اومده بهاره جون مرسی نظر*^*
Kook Min_cute
۰۳ فروردين ۰۳:۰۷

ددی اصلا هواسم نبود آنقدر با عجله نوشتم 

که یادم رفت این فیک گلد نیست خدای من 

عجب گافی  انقدر ضایع

 

نویسنده تا اینجا بسیار زیبا بود فصل دو هم بده لاولی

RM. kiute.ARMY

ایراد نداره پیش میاد😂
Mia Kim
۰۳ فروردين ۰۱:۳۹

ااااا ، خودم ریختم پرام موند د، چه خوفه فیکه

RM. kiute.ARMY

خیلی!!!!
𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
۰۳ فروردين ۰۱:۲۸

عرررر عااالللیییی بود

تروخدا فصل دومشو سریع بنویس طاقت نداریم🥺

 

RM. kiute.ARMY

من این پشت سرم به دست...
نویسنده دلت میاد؟:")
Shadi
۰۳ فروردين ۰۰:۱۶

یا خدا این چیه که همه خواستار فصل دومشن😂

انگار واجب شد بخونم😂

RM. kiute.ARMY

نخونی به فنایی به ولله😂
می اگین
۰۳ فروردين ۰۰:۱۰

ن متاسفانه تازه وارد فاز فف شدم با نویسنده ها خیلی اشنایی ندارم.

ای کاش مث courage ت سروشی جایی تیکه تیکه فصل دوشو اپ میکردد:))

RM. kiute.ARMY

عجب!!!
ایگو:")
ستایش
۰۲ فروردين ۲۲:۳۵

مرسییی ددیممم😉🌈🐥💘

RM. kiute.ARMY

فدات عزیزم*^*
Setayesh
۰۲ فروردين ۲۱:۱۸

فصل دوم پلیزززززززززز

 

امروز چرا همه فن فیکشنا عالی بود 

RM. kiute.ARMY

عالی بودن از خودته*^*
^^
۰۲ فروردين ۱۸:۰۸

آیم سایلنت ریدر😂✌️

عالیییییییی بووودددد

هیق

فصل دو رو بنویس جان مننننن عرررررر

خودا

هق..تا درودی دیگر بدرود فرزندانم😂💜✌️

RM. kiute.ARMY

خدارا به شمای بزرگ میسپارم😂
می اگین
۰۲ فروردين ۱۸:۰۱

نویسندش از بچها خود اینجاس؟؟

دستت طلا جگر.ولی ناموصن ما رو ت خماری نزاری بمونیم دوشم بیاریااا:)))

بوس 💜

RM. kiute.ARMY

ایتو رو میشناسی؟
ستایش
۰۲ فروردين ۱۷:۴۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دلم برات تنگ شده ددی💕

ددی راستی این شمارمه فقط بی زحمت سانش کن عزیزم ممنون تو وات بهم پیعم بده تا شمارتو سیو کنم❄💘🐥

***********

RM. kiute.ARMY

دل منم تنگ شده:"(
چش*0*
^^ Yui_vkook_tae
۰۲ فروردين ۱۷:۳۴

نویسنده ✨🦋

من داستانتو خوندم و باید بگم که ازش خوشم اومد ^^ داستان جالبی بود ولی لطفا همینطوری ولش نکن..فصل دوم هم بنویس چون من نمیتونم ببینم تهکوک یا کوکوی از هم جدا بشن :") 

خسته نباشی 🦋✨💜

RM. kiute.ARMY

تهش خوب بشه...الهم صلی عی محمد و آل محمد:")
🤕
۰۲ فروردين ۱۶:۱۷

جون هرکی دوس داری فصل دومشم بنویس اگه هپی اندم باشه که دیگه نور الانوره

RM. kiute.ARMY

ان شا الله:")
💞Sh.S TaeKook
۰۲ فروردين ۱۵:۵۴

چرا؟

چرا؟؟؟؟؟

چرااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

*برخورد دمپایی مادر با پیشونی فرزند موفقیت امیز بود*

عاقا این چه پوستریهههههههه

من فکر کنم اوردوز رو رد کردم الان سالمم

خیلییییی خفنههههه

هنوز نخوندم ولی بگم از الان

عاقا فصل دوممممممممم

حمایت لازمه؟؟؟

من خودم روزی سه تا کامنت میذارم میگم پلییییز فصل دوممممممم

*نگاهی به ددی و مونی و بانی میاندازد*

_بخدا شرمنده روی ماهتونم😂🎉

RM. kiute.ARMY

منم شرمنده اخلاق ورزشیتم😂
راحت باش😂😂
ایتو بانو الان حکم متواری رو داره😂😂😂
Kauo sheka
۰۲ فروردين ۱۵:۴۹

فصل دوم لطفا ،بدترین جاش تموم شد ،که ما تو خماری بمونیم 🤤😶😁

RM. kiute.ARMY

حسم میگه قراره پاره شیم😂
Minooooo
۰۲ فروردين ۱۵:۴۰

با کاور فیک کاری ندارم که من سه چهار بار حداقل براش مردم ولی ولی ولی خیلی خوب بودا قشنگ خلاصه رو خوندم قیافم عین خر شرک شده بوده الان فصل دومم هم بنویسی اسمات باشه بعد کوکی هم بیاد مثلا برش گردوننهههههههههههه انگار به خر تیتاب میدی بخدا گلوله های اشکم داره روی رو بالشتیم گرده افشانی میکنه

ولی مثلا تو فصل دوم تهیونگ رو گروگان بگیرن بعد کوک بره دهنشون رو سرویس کنه مثلا بعدشم اسمات بشه بعد تهیونگ به گوه خوردن بیوفته که اره مثلا من اشتباه کردم و بدون تو نمیتونم و بخدا گوه خوردم بعد کوک قبول کنه بعد مثلا بگه ولی همینجوری نمیبخشمت و اینا باز اسمات بشع(منحرف سگ هستم) بعدم دیگه هر چی خودت صلاح میدونی

 

RM. kiute.ARMY

من تو کاورش زندگی میکنم:")
کلا اسمات شه😂 همه اش اسمات😂
Kook Min_cute
۰۲ فروردين ۱۵:۲۲

من فصل یک رو خوندم 

اگه وقت کنم اینم می خونم 

چون فصل یک خیلی قشنگ بود

RM. kiute.ARMY

فصل یک؟
^^ Yui_vkook_tae
۰۲ فروردين ۱۵:۱۵

بازم کوکوی ^-^ هقققق برم بخونم 😎🦋✨

RM. kiute.ARMY

برو:")
Alis
۰۲ فروردين ۱۴:۰۶

خدددااااا

منو اینهمه خوشبختی محاللههههههه

RM. kiute.ARMY

خودتو کنترل کن😂
Parnjia
۰۲ فروردين ۱۳:۵۶

چجوری میتونم بخونمش؟:|

RM. kiute.ARMY

دانلود و سپس خواندن*^*
Rooni.A.m Namkookv : )
۰۲ فروردين ۱۳:۲۰

این پایان تعجب بر انگیز ترین پایان ، و بهترین پایانی بود که میتونست برای این داستان وجود داشته باشه

ولی با این وجود....

 

 

 

ادامه بدههههههههههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

عاشق منطقتم😂
z
۰۲ فروردين ۱۲:۴۴

اوههه پسرفت فراوان

.

.

.

.

سکوتتت

RM. kiute.ARMY

اوه پرچام...
Helma با ح با ممد نوبری خانوما رو بردن
۰۲ فروردين ۱۲:۲۲

بمولا اگه فصل دو رو ننویسی خودمو دار میزنم✌🏻🥲

دارم تهدید میکنم الان

RM. kiute.ARMY

منم رگمو میزنم کل سایت و یه ایل آرمی میره هوا:|
Rooni.A.m Namkookv : )
۰۲ فروردين ۱۲:۱۵

خداوندا به من رحم کن 

این همه خوشبختی آخههههههه

چرا زود تر نیومدم سایتتتتت

RM. kiute.ARMY

یاح یاح
Kauo sheka
۰۲ فروردين ۱۱:۱۴

پوستر خداس اصن لعنتی 

هر چی نگاش می کنم بیشتر توش غرق می شم 😁🤤

RM. kiute.ARMY

پوسترش...هیق:")
من توش زندگی میکنم😂
Kauo sheka
۰۲ فروردين ۱۱:۱۳

آقا جووووووون 💃

من برم با فیک بمیرم 

😁😶🤤🤤🤤🤩😍

آقا کاپل عالی ،ژانر عالی ،قلم‌نویسنده عالی تر 💃🥳

RM. kiute.ARMY

تعلنعلعشتسبوغسییوبغزتسویر
مرگ × مرگ= مرگ2
Saanaa
۰۲ فروردين ۱۱:۰۷

بسی زیبا:)

خب خب خب.. کاپل کوکوی رو هم دیگ قبول دارم😹

صلواتتتتتت

 

RM. kiute.ARMY

افرین😂

الهم صلی علی بنگتن و ال بنگتن و عجل کنسرتهم😂
Hana Kim
۰۲ فروردين ۱۱:۰۳

فرست ؟ 

دوم ؟ 

سوم ؟ 

 

بیماری قلبی نگیرم صلوات 

 

نیاز فوری به دستگاه شوک 💔💔

 

 

RM. kiute.ARMY

الهم صلی علی بنگتن و آل بنگتن و عجل کنسرتهم😂
......
۰۲ فروردين ۱۰:۵۹

فصل دوممم لطفاااااا

 

 

RM. kiute.ARMY

یعس پلیز:")
Saanaa
۰۲ فروردين ۱۰:۵۲

😐باز کوکوی😹

برم بخونم😀💜

RM. kiute.ARMY

عشق منه😂😂
Dark Queen👑. (سکینه قاتل هات)
۰۲ فروردين ۱۰:۴۰

وایییییی نویسندههههههه فیکت عالیییییی بود لطفا فصل دومشم بنویس 

RM. kiute.ARMY

ننویسه من رگمو میزنم
Rokajaki
۰۲ فروردين ۱۰:۴۰

فرست؟

ثرد؟

سکند؟

کوفت

هیچ 

زهر مار

اههه من چرا وارد این بازیه کثیف شدم...

RM. kiute.ARMY

بیا و سکوت کن ک این سکوت منطقی تره😂
Fatema Mirzaee
۰۲ فروردين ۱۰:۳۵

First??

RM. kiute.ARMY

نچ*^*
parmidaw_sh
۰۲ فروردين ۰۹:۴۶

منتظر فصل دوم فقط 

نویسندهههههه تا پایان نوروز بنویسش

RM. kiute.ARMY

این ایتو همیشه مارو تشنه میبره لب چشمه برمیگردونه:")
ستایش
۰۲ فروردين ۰۹:۴۶

قلبم مچاله شد😭😭😭

وای توروخدا فصل دومشو بزار نویسنده جونی💘

نمیتونم بزارم ته همینجوری برهههه عرررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

:")))
من نخوندم هنو....
Nana
۰۲ فروردين ۰۹:۳۰

نه بابا 

جدی؟؟؟

اوکی پشمام

تنکس🥴💜

RM. kiute.ARMY

بوخوداع:")
ولکام*0*
تینا
۰۲ فروردين ۰۹:۲۸

فرست؟😂

RM. kiute.ARMY

ناچ😂
FATI ARMY
۰۲ فروردين ۰۸:۴۸

واو😍

RM. kiute.ARMY

یعس:")
ستایش
۰۲ فروردين ۰۸:۳۹

سلام ددییییییییی💘💕 

خوبی لاولیییی؟؟😍

RM. kiute.ARMY

سلام ستایش جونم*^*
خوبم ممنون*^*
|𝐕𝐢𝐜𝐭𝐨𝐫| ‌‌
۰۲ فروردين ۰۸:۳۷

فرست نشدم نح؟

RM. kiute.ARMY

ناچ*^*
negar son
۰۲ فروردين ۰۸:۰۸

فرصت؟

RM. kiute.ARMY

ناچ*^*
𝐿𝑜𝑣𝑒 🐺‌
۰۲ فروردين ۰۷:۵۴

باید بهم جایزه بدین😭اگ ندین نتمو حلالتون نمیکنم 

⁦ಥ‿ಥ⁩

سکندم خودم شدم 

فرست لایک و کامنتم خودمم 

دیگ چی میخواین⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦(༎ຶ ෴ ༎ຶ)⁩

RM. kiute.ARMY

آدرس پستی😂
𝐿𝑜𝑣𝑒 🐺‌
۰۲ فروردين ۰۷:۵۳

فرست🙂👩‍🦯

RM. kiute.ARMY

یس*^*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان