BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Blue Shell

7_gfs7.png

(دارای ورژن های مختلف)

پ.ن نویسنده:اینم یه وانشات 24 ورژنه هدیه تابستون و یه استراحت کوتاه بعد امتحانا*^*

چون وانشات صحنه خاصی نداره مهم نیست یه کاپل رو چجور تاپ و باتمش رو ترجیح میدین(مثل کوکوی یا ویکوک)میتونین این وانشات رو بخونین=)

امیدوارم خوشتون بیاد^-^

  

_تو میگی آبی رنگ توهمه و من میگم صدفا زندن.....چرا به این فکر نمیکنی که کلا زندگی مثل همون صدف آبی تو خوابت درست مثل یه توهمه؟؟؟

   

کاپل:در ورژن های گروهای دیگه و کاپلای دیگه هم داره اگه خواستین میتونین به سایتم سر بزنین^-^

 

نویسنده star and moon
کاپل در هشت کاپل
ژانر عاشقانه . برشی از زندگی
محدودیت سنی ندارد
راه ارتباطی « لینک ناشناس نویسنده »

 

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊

 

لینک دانلود ورژن نامجین/جینجون

🐚🌞🌊DOWNLOAD🌊🌞🐚

 

لینک دانلود ورژن کوکوی/ویکوک

🐚🌞🌊DOWNLOAD🌊🌞🐚

 

لینک دانلود ورژن نامکوک :">

🐚🌞🌊DOWNLOAD🌊🌞🐚

 

لینک دانلود ورژن کوکمین/جیکوک

🐚🌞🌊DOWNLOAD🌊🌞🐚

 

لینک دانلود ورژن یونمین/مینیون

🐚🌞🌊DOWNLOAD🌊🌞🐚

 

لینک دانلود ورژن سپ/یونسوک

🐚🌞🌊DOWNLOAD🌊🐳🐚

 

لینک دانلود ورژن تهجین/جینته

🐚🌞🌊DOWNLOAD🌊🌞🐚

 

لینک دانلود ورژن تهگی/یونته

🐚🌞🌊DOWNLOAD🌊🌞🐚

  

  🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊

اینم لینکاش امیدوارم خوششون بیاد^-^

راستی ورژن تهجین برای مونیه و نامکوک رو هم برای اولین بار اختصاری برا خودت نوشتم ددی>~<

امیدوارم کنکورتون رو خوب بدین و هر چی میخواین قبول شین و تولدتم پیشاپیش مبارک ددی^0^😍😚😘

 

805_vpfe.png

۴۴ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
EDI San
۱۹ آذر ۱۳:۳۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

های ددی

خب دیگه ادیت فول فیک رو هم زدم:))))

از اونجایی که پست از قبل بوده دیگه نیازی نیست اطلاعات رو بفرستم:)

**** ****** **** ***

امیدوارم تو هم از خوندنش لذت ببری ددی من که خیلی حال کردم عشق بود اصلا عشق:')

اصل جنس بود

یه جورایی حس و حال همین وانشات صدف آبی رو بهم میداد ولی خیلی فرق داشت...نمیدونم چجور بگم ولی مهمترین چیز تو این فیک که عاشقش شدم دیالوگای اول و آخر هر پارت بود:))))

پ.ن:ددی میانگین روزی چندتا نظر جواب میدی؟*^*

حدودیم بگی من راضیم:)

RM. kiute.ARMY

های ادیِ من*^*
ای من ب فدات خسته نباشیییییT^T هم تو و هم ستییییT^T
اره اره حله چشاته*-*

البته ک میبرم اصن انقدری قراره لذت ببرم از الان میدونم فیلتر میشه برامT^T
اصللللللللل!!

مرامتو عشقه که اینطوری از نویسنده ات حمایت میکنی:""""))))
پ.ن: بستگی داره، اما میانگین 70 به بالاست(حجم بعضی پیام ها هم زیاده) و امروز 138 تا کامنت جواب دادم( چند تا پست و چند تا هم چک کردن قلم ها بود)
فداتمممممT^T
گمگشته ای که دنبال ستیه:')
۰۱ خرداد ۱۰:۱۲

صدرصد شک نکن اصلا:))))))))))))))))))))))))))))

دقیقا دقیقا با اینکه سبک داستاناش خیلی خیلی با هم متفاوتن ولی در عین حال حس میکنم بهم مربوطن نمد چرا:)

البته یکی دوتاش جدا به هم ربط دارن مثل سری شب با این امکان نداره و تو سهون من نیستی!!!

اوایل که اصلا کپ کرده بودم وقتی سیا در موردش بهم گفت:/

آخه یکیش خون آشامیه اون یکی لوهانه میره تو فیک اون یکی هم که همش یکی آرزو میکنه زنده میشه*^*

کنار تحلیل ام وی میشینم تحلیلای سیا هم میخونم*خنده*

امگاورس نگو بلا بگو:))))

 

ددی

 

این جمله (من نیز از یعقوبان کلبه ی احزان نشین برای ستایش یوسف نشان هستم:">)رو میخوام

حق نشرش رو بده:)

 

تو هم همینطور ددی حسابی مراقب سلامتیت باش یه ددی که بیشتر نداریم*بوس**قلب*

RM. kiute.ARMY

براش یه فن سایت تحلیلی بزنم ب قران😂😂😂

جانم؟

مال تو:">

همچنین قشنگترینم*^*
گمگشته ای که دنبال ستیه:')
۲۹ ارديبهشت ۱۸:۱۶

هنوزم مود اونی که به این وانشات فو العاده دیسلایک داده رو درک نمیکنم:/

 

خدایی این احساساتی ترین و آرام بخش ترین وانشاتیه که تا حالا خوندم.....

این همه هم که ورژن داره....

 

تازه یه جورایی فلسفینم هست و معناش نسبت به کوتاه بودنش خیلی عمیقه

توصیفاتشم خیلی خوب بود*ایموجی قلب*(چون ندارم به تایپ کردنش بسنده میکنم)

 

اسمات و اینجور چیزا رو هم نداره و همون چیزیه که باید باشه:)

 

آروم و تابستونی

تازه برا تابستونم بود....

بعد امتحانا و راحت شدن از دست معلما همچین چسبیده بهم که نگو

 

ستی برا عید و بهار رز بارانی رو نوشته بود صدف آبی رو ههم برا شروع تابستون

یادمه به بار گفته بود برا پاییزم یه مولتی شات دیگه آماده کرده بود به اسم عاشق شدن در پاییز و برا زمستونم سکوت برف

الان من دلم پیش اوناس:)))))))))))

 

البته امگا سیتی رو بیشتر میخوام چون یه جورایی اولین کار امگاورسش محسوب میشه و منم کشته مرده امگاورسم نمد چرا:/

 

خلاصه که از محفل گمگشتگان ستیم:/

 

جهت زار زدن و بحث کردن راجع به قستایی که هنوز نیومده به جمع ما بپیوندین پیش خودمون یه کاریش کنیم*^*

حالا بعد امتحانا و کنکور اومدین هم عیب نداره

فقط من تنها تو خماری نباشمT-T

 

خسته نباشین

تا سر بردن دیگر بدرود:)

RM. kiute.ARMY

نمیدونم حالت طبیعی نداشت، نمیدونم گنگ زده بود گول کشیده بود

کار های ستا کلا یه وایب مخصوص خودش رو داره.
یه سیاره ی دیگه است:">>>

اخ اخ اون فیک لامصب امگاورسش...

من نیز از یعقوبان کلبه ی احزان نشین برای ستایش یوسف نشان هستم:">

احسنتم!
هیق:">

سلامت باشی:">
Agust D
۲۵ بهمن ۰۸:۵۵

چشام غیر نامکوک دیگه چیزی نمیبینه😑

RM. kiute.ARMY

چشمات رو میخرم:">
Ocean
۲۱ بهمن ۱۱:۲۱

دانلود نمیشه😐

RM. kiute.ARMY

بخدا ک لینک هارو چک کردم ژیگرم:">
اوا اوا
۱۳ آبان ۱۸:۴۶

خاله تا حالا خواب بایستو دیدی؟من دیدم ولی یکم اممم عجیب و در عین حال مامان سختگیرمو بابام بودن خودشم تو اون خواب اهمی داشتن با کوک همکاری میکردن یه موضوعی بوداااااا بخدا خجالت میکشم بگم بقیشم عجیب بودن خنده دارم نبودن کاراگاهی بودن یاع یاع 

RM. kiute.ARMY

وای گاعد ناموسا؟😂😂😂
اره دیدم اما خوشبختانه مامان بابام توش نبودن یه عالمه خراب بازی کردم😂
Merey..ᗯᗰ
۰۱ آبان ۰۰:۲۹

هق منم از این صدفا میخام🙂💔

متاسفانه من با وجود اینکه دورم شلوغه..

با وجود اینکه خیلی دوستای زیادی دارم..

یکیشون زندگیمه و کیوتی اگه یادته نوشتمش my soul و اینکه اون خیلی همه چی تموم برا من..

اما خب صدف من ترک خورده و جوهر نامه داخلش هم کمرنگ شده..(:

من و اون همیشه شکست میخوردیم ولی کنار هم میموندیم و با این شکست ها مبارزه میکردیم..

و خب مشکل اینه که خانواده هردومون خیلی خیلییی سخت میگیرن و نمیتونیم همو ببینیم(:

حالا من بخاطر این سخت گیری ها خیلی حس تنهایی میکنم(:

هعیییی ولش کنیم جررر چقد دپ شدمممم پارههههههه🤣🤣🤣

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

راستی کیوتی نگقتی ناممین اپ میکنین؟

و از طرفی سپمین دارین؟؟ یکی گفت یه فیکشن سپمین میخام🙂

تیریخدا ج بده(:

RM. kiute.ARMY

منم:>
اوه...
درک میکنم...
بعضی ها هم که آزادن که هرکاری کنن...فاصله ها امونشون رو میبره.
اره بیایم بیرون😂😂
اره باو اپ میکنیم😂
اوا اوا
۲۷ مهر ۱۲:۳۲

وات؟؟خاله واقعا خواب ها ممکنه به واقعیت تبدیل شن؟

RM. kiute.ARMY

چرا که نه؟
ما هیچ وقت نمیتونیم این دنیای نامحدود رو با ذهن محدودمون درک کنیم
•-•
۱۶ مرداد ۰۰:۵۳

مرسی عزیزم عالی بود 😊💜

RM. kiute.ARMY

عالی بودن از خودته*0*
Star and Moon
۱۷ تیر ۱۲:۱۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ممکنه عجیب باشه بعد این مدت اینو میگم ولی میشه برا اینم لینک ناشناسم رو بذارین؟

****************************************

RM. kiute.ARMY

البته قشنگم تو جون بخواه*^*
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
۱۶ تیر ۱۴:۴۶

هنوز نخوندمش

ولی

💕2A💕

همزاد گمشدمی یا چی؟

RM. kiute.ARMY

💕2A💕
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
۱۶ تیر ۱۴:۴۵

ددی

سپ و یونسوک جفتشون اول اسم یونگی میاد.......xDD

باید میزدی سپ/هوپگی..xDDDDDDDDDDD

RM. kiute.ARMY

وات د فاککککککککک
چرا من فکر کردم این بار سوتییییییی ندادممممممممم؟؟؟؟"
صنسنتضصنطغالبنسلفبنتش
ولُکن دیگه کار از کار گذشت:">
آیلیننننننننننن بیا منوووووووووووووو ببر گم و گووووووووووور کننننننننننننن
الان کل هیکلم میره سوالT~T
Star and Moon
۱۳ تیر ۱۳:۰۹

راستی مونی و ددی پروفایل جدید مبارک من خیلی وقته نیومده بودم*^*

RM. kiute.ARMY

الهی فدات شم مرسی نفسم*^*
Star and Moon
۱۳ تیر ۱۳:۰۸

جواب کامنت های قشنگتون برای وانشات صدف آبی🐚💙

آنتی فن هیترا:)

عاشق اسمت شدم اصلا😂💔

خوشحالم دوسش داشتی^-^

فکرشم نمیکردم یکی دقت کنه بهش:')

نئئرحیسترجخستجخ ذوق مرگ میشم کهT-T

از این مولتی ورژنا بازم داره منتها بمونه برا پاییز^-^

مرسی برا انرژی دادنت^0^

Rooni AM.NAMKOOKV :)

امیدوارم خوشت اومده باشه رونی شی^-^

Yoonmin lover 13

چرا حس میکنم اولین بار نیست؟؟

آره بابا شناختم مگه میشه نشناسم؟

هیچول شیپر خودمی اصلا😂😂

Jim Jim

آره سخته باید ببینی مودت چیه و بعد انتخاب کنی من که خودم همه چی شیپرم بیشتر درکت میکنم😂😂

خواهش عزیزم امیدوارم خوشت بیاد^-^

𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎

مرسی هانا شی>~<

💕2A💕

سلام بر سپ شیپر گرامی^-^(ببخشید آخه نمیدونم اسمت رو چطور جواب بدم شرمدهT-T)

جدا؟؟من خیلی از اینارو نمیدونستم و فقط بر اساس احساس خودم نوشتم و مرسی که به اطلاعاتم اضافه کردی^0^

به نظر منم باید با طلا بنویسنش:')

خیلی حس خوبیه که باعث میشه با نوشته هام حس خوبی بگیرید و ذهنتون سمت آهنگای محشر پسرا برهT-T💙💙

منم ازت خیلی خیلی ممنونم که نظرت رو بهم گفتی و کلی حس خوب بهم دادی لاو یو^0^💙💙💙💙💙💙

منم دوس دارم گیتار یاد بگیرم ولی پول ندارم=/

پولم داشتم خونواده راضی نبود=/

هعی یاد بگیر و موفق باشی^-^💙💙💙

اشکال نداره استراحت هم مهمه😂💙💙

هق داره عزیزم ورژن کریسهو هم داره ولی خب تکراریه خیلی فرق ندارهT-T💙💙

مرسی ازت واقعا💙💙

Galaxy Macknae ( ALMA )

آلما شی نظرت رو تو وب خودم جواب دادم و بازم میگم خوشحالم کردی که نظرت رو بهم گفتی^-^💙

Hst

خواهش عزیزم خوشحالم دوسش داشتی^-^💙

baran ^-^

امیدوارم خوشت بیاد باران شی*^*

Chimi

خوشحالم دوسش داشتی چیمی شی>~<💙💙

آره خودم این مدلی بدون اسمات بیشتر دوست دارم و بازم وانشات دارم منتها چون سرم شلوغه و همینجوری هم فیکای در حال آپم خیلی زیاده و چون این وانشاتای چند ورژنه زیاد طول میکشه هر فصل یدونه مینویسم یدونه رز بارانی رو برای عید و بهار نوشتم یدونه هم این رو برای تابستون یدونه هم برای پاییز دارم امیدوارم از اون خوشت بیاد^-^

SUGA

تهگی رو به عشق خودت نوشتم😂

Yuki .YG.JM

واو یوکی شی خوشحالم که دوسش داشتی>~<💙

آره دیگه چندتا ورژن زدم هر کی هر چی دوست داشت بخونه^-^

Shirin.j

مرسی عزیزم خوشحالم نوشته هام رو دوست داری>~<💙

*ذوق مرگ میشود*

pari :)

مرسی که خوندیش^-^💙

Tehguki^^

خواهش عزیزم خوشحالم دوسش داشتی^-^💙

aiso.minminie [=

هق مرسی عزیزم خوشحالم دوسش داشتیT-T💙

وبتم مبارک^-^

Sami

خوشحالم دوسش داشتی^-^

نه من اون ستی نیستم*^*

Suga:|

خیلی خیلی خوشحالم که دوسش داشتی و مرسی که نظرت رو گفتیT-T💙

Vkook. Darya

اشکال نداره همیشه وقت هست:)

راحت باشی که خوبه حالا من چی صدایت کنم؟😂💙

همشون تکرارین من که نویسندم حوصلم سر میره ورژن میزنم شما چطور میخونید؟؟😂😂😂

امیدوارم دوسش داشته باشی^-^

عاقد سپ کوکمین تهجین

امیدوارم خوشت اومده باشه^-^

AZIN ss

*در حال جلو بردن کله جهت ماچ*

خوشحالم دوسش داشتی>~<

منم ماچ دوستT-T

Herself .Yasy2007

خبری ازت نیست فرزندمT-T

پیدا کردن تو هم شده محال:'

خوشحام دوسش داشتی عزیزم>~<

ددی

هق ددی با این حرفات منو شرمنده میکنی که😭💙💙💙

خوشحالم که دوسش داشتی و آرومت کردهT-T

انقدر ذوق زده شدم کامنتا رو خوندم اصلا فکرشم نمیکردم انقدر خوششون بیاد>~<

رئحخختجخاحهذسحهذرحهلحتحذرهساکرد

*جیغ بزرگی میکشد*

کجا بودم؟

آها آره ددی عقابا تنهان بیا به تنهاییامون برسیم😂😂

مرسی از اینکه هستین خیلی دوستون دارم^0^💙

RM. kiute.ARMY

شرمنده نشو لاحناتی عند واقعیتهههههههههT0T
اخ خدا استامینوفن منی:">
معلومه ک میاد چرا نیاد تعشعثنسیعلنسعغلنلT-T

تنهایی دو نفرمون ای جان😂😂😂
ماهم دوستت داریم لامصب:">


ریدرا
Herself .Yasy2007
۱۱ تیر ۲۱:۴۹

من و اینهمه خوشبختی محالههههه محالهههههههه

RM. kiute.ARMY

یاسی رو دیدن واسم خواب و خیاله😂
AZIN ss
۰۹ تیر ۱۵:۰۳

نویسنده کله رو بیار جلو یه ماچ محکم بزارم روش :))

RM. kiute.ARMY

آخ شاد گشتی ها:">
عاقد سپ کوکمین تهجین
۰۹ تیر ۱۱:۴۷

فقط میشه بگم عرررررر چون تهجین کوکمین و سپ •~•

RM. kiute.ARMY

واو پس حسابی خوش خوشانه*^*
Vkook. Darya
۰۷ تیر ۲۰:۲۸

چراااا من تازهه دیدم اینووووو 

این همه ورژن اونم کار ستیی ؟ (چه زود صمیمانه صداش میکنم😂💔) 

عرررررررررررررر   ررررررررررررررر

این همه ورژن ؟ 

اخه مگههه میشههه ؟

من برم همه رو بخونم که از این موقعیتا کم پیش میاد 😂💜💔

RM. kiute.ARMY

این روزا همه درگیرن حق داری😂😂
جووووونز😂

اره بابا ی موقعیت بهشتیه من الله التوفیق😂
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۰۷ تیر ۱۷:۴۸

عههه 

مرسی که گفتی 😊💖🍓

RM. kiute.ARMY

خواهش لاولی*^*
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎 (تهیونگ یه فرشته ی زمینی ) 🍓💖
۰۷ تیر ۱۵:۴۹

سلام 

اومدم اینجا ببینم این خبر واقعیه یا نه شرمنده ت رو خدا 😅

من هر چی برنامه داشتم پاک شدن هم ویلایو و.......

راست میگن تهیونگ بخاطر شیپ کردنش با بقیه اعضا ناراحت شده ؟ 

بخصوص برای شیپ کردنش با جونگکوک ؟!!!

بگید بم ت رو خدا الان عذاب وجدان گرفتم 😶💔

RM. kiute.ARMY

:|
نه بابا واقعیت نداره چرا باید ناراحت بشه:/
اصلا از اون گذشته تا وقتی بیگ هیت بیانیه رسمی نداده ک نباید باور کرد
همین چند روز پیش هم تو ویورس آنلاین بود و جواب فن هارو میداد:|
Suga:|
۰۶ تیر ۱۸:۵۲

اشکام ک:")

این خیلی خوب بود:")))))

این خیلی خیلی شاعرانه و قشنگ بود:"))))

این بدون اسمات منو تحت تکثیر قرار داد:")))))))))

دستتون مرسی:")♡

RM. kiute.ARMY

فشارم مامان:">
Sami
۰۶ تیر ۱۵:۲۸

چقد این خوفه :)))))

گادممممممممم 

راستی میدیدم ک تو کامنتا میگن نویسندش ستی هس

همون ستی ک تو گروهه؟

اخ ددی قلبم

من چشمم با تهگی روشن شد و تو چشمت با دیدن نامکوک :")

بگزارید در خلاع بمیرم T^T

RM. kiute.ARMY

نه ایشون استار اند مون هستن*^*
اخ نگو کبابم کرد:">
aiso.minminie [=
۰۶ تیر ۱۵:۱۱

این خیلی سوییت بود...

فقط خیلی سوییت بود.....

 

ددی عین چی خرذوقم 🤩

بالاخره وبلاگمو زدم

دارم بال درمیارم 🥵

RM. kiute.ARMY

نرم و گرم:">

واووووووووووو هوراااااااااااااا مبارکههههه*0*
Tehguki^^
۰۶ تیر ۱۵:۱۰

هقققق... مرسی کیوتی.. مرسی ستاره.. مرسی دنیاااا... هققققققق

RM. kiute.ARMY

خواهش تهگوکی جونم*0*
^^ 𝑌𝑢𝑖....ببر رنگ رنگیه ترانه 🌞🎉
۰۶ تیر ۱۴:۲۷

🥺💕💕💕💕ایححح ددییی خیلی میدوستممممتتت

RM. kiute.ARMY

منم خیلی میدوستمت ماهکم*^*
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۰۶ تیر ۱۴:۲۷

اممم ددی فیک ترجمه شده قبول میکنید ؟ 

 

RM. kiute.ARMY

با کله هااا!! با کله قبول میکنیم!
vimin shiper
۰۶ تیر ۰۸:۴۷

قشنگ بود واقعا قشنگ بود*-*

RM. kiute.ARMY

گرم و تازه بود عر:">
pari :)
۰۶ تیر ۰۷:۵۳

من سست عنصر نیستما فقط نمد چرا ی قطره اشک اومد از  چشام💙😂

برم ادامه گریه....

RM. kiute.ARMY

منم دلم عخش خواست:">
اما یادم اومد دلار گرونه گفتم عقاب تنهاست:|
Shirin.j
۰۶ تیر ۰۰:۳۴

یکی از فناتم ستاره جونییییی

خیلی خوبه قلمت بیش از حد میدوستم کیوتی😍😍

RM. kiute.ARMY

قلمش مثل اکلیل نرم و شنی میمونه:">
Yuki .YG.JM
۰۶ تیر ۰۰:۲۶

واو از طرز نوشتنش خوشم اومد... خیلی باحال بوددددددد چقدرم تنوع کاپل داره*^* (مدیونین فکر کنین یونمینش خوندم)

RM. kiute.ARMY

پاستیلی مینویسه نرم و کاکائویی:">
منم ک نامکوک رو اصلا نخوندم:|
SUGA
۰۵ تیر ۲۳:۴۱

تهگی رو عشقه😁😁

RM. kiute.ARMY

عرررررررررررر کیوتی های لعنتییییییی
یثزاسیمعزانعسا
Chimi
۰۵ تیر ۲۳:۲۱

آخیییییی چه گوگولی بود،خالی از اسمات ، خیلی خوب بود ، هوس دریا کردم، من دریا میخواممممممممممم.🥲🥲

 

آقا خیلی خوب بود بی انصافیه کم بود، چرا هرچی خوبه کمه؟

من بازم میخوام، خیلی خوشگل و گوگولی بود اصلا آروم بود شبیه بقیه اسمات خشن نبود، خیلی گوگولی بود، اوخییییییی خیلی خوب بود .

 

قربون فیکو نویسنده اش برم انقدر خوب بود، من شب چطوری بخوابم آخه؟ خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوووووووووووووووووووووووووووووببببببببببببببببببببببببب بببببببببببببببببوووووووووووووووووووود.

 

 

من بازم میخوام وانشات اینطوری، ن ینده جونی بازم بنویس خیلی خوشگل و گوگولی مگولی و کیوت بود

RM. kiute.ARMY

اصن خستگی روزمو شست برد لاحناتی:">
baran ^-^
۰۵ تیر ۲۲:۵۲

🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 وای چه کیوته من برم بخونم . 😍😍

RM. kiute.ARMY

من با نون خوردمش:">
Hst
۰۵ تیر ۲۲:۴۲

مرررسی نویسنده که اینقدر زحمتی کشیدی 😍🌹

RM. kiute.ARMY

دقیقا...
دستشو باید طلا گرفتT-T
Galaxy Macknae ( ALMA )
۰۵ تیر ۲۲:۳۱

سلام ستایش عزیزم...

وقتی اطلاعات وانشات رو خوندم و ورژن های متفاوتش رو دیدم ناخودآگاه یاد برداشت خودم افتادم...

وقتی هم که داستان رو خوندم با هر جملش یاد و حس برداشتم برام تداعی شد ...

میدونی شاید چندان در نگاه اول شبیه به اون نوشته بنظر نیاد...

اما من همیشه معتقد بودم داستانها و متنها آیینه روح خالقشون هستن و تو با خوندن اون نوشته ها یک احساسی پیدا میکنی که نمی تونی توصیفش کنی و در وصفش فقط میتونی بگی راستش این رو از نوشته هات حس کردم و عجیبه که با اینکه براش دلیل نمیاری اما حقیقت داره...

من از این داستان یک عشق بی نهایت خالص و راستین دریافت کردم...

و من ذاتا عاشق روون نوشتنم در عین حال استفاده از فلسفه تفکراتم...

اما طوری دوست دارم این فلسفه ذهنیتم رو منتقل کنم که برخلاف ذات فلسفه سنگین بنظر نیاد به همین دلیله که همیشه هدفم روون نوشتن افکار سنگین بوده...

راستش ستایش داستان تو شبیه به زندگی من بود اما پایان داستان من چندان به نظر زیبا نیومد...

گرچه ایمان دارم چیزی به نام پایان وجود نداره...

اما من هم صدفی در زندگیم داشتم که همیشه برام مهم بوده و اون رو به هر چیزی ترجیح میدادم...

 اما خب انگار درون اون صدف نامه ای وجود نداشت...

یا بهتره بگم چیزی که من دنبالش بودم رو در اون صدف پیدا نکردم و شاید صدف اشتباهی رو باز کردم...

اما ایرادی نداشت...

اگر نامجون صدف اشتباهی رو باز میکرد نشون از انتخاب اشتباه اون نبود...

نشون از اشتباهی بودن اون صدف هم نبود...

و این فقط یک اشتباه بوده...

اون صدف و نامجون برای هم ساخته نشده بودن همین...

من ایمان دارم هم من هم صدف زندگیم هر دو یک روزی که دور نیست شخص درستمون رو پیدا خواهیم کرد...

میدونم خیلی صحبت کردم اما این تنها دیدگاه من و علت حس گرفتن بالام به این شات کوتاه بود...

اما بذار بگم که این شات من رو تا حد زیادی به یاد آهنگ Don't انداخت که نامجون در اونجا از ما میپرسه " موج ها چه رنگی هستند؟ "

و مفهومی به این منظور ازش دریافت میشد که امواج در نگاه اول آبی هستند و زمانی که شکسته میشن به رنگ سفید درمیان درست مثل شخصیت ما که در یک شکست وقتی روح و شخصیتمون ضربه میخوره تازه حقیقت و خالص بودن وجودیتمون مشخص میشه...

من عاشق رنگ آبی هستم و اونقدر تو در این داستان موقعیت رو زیبا جلوه دادی که من واقعا در حالیکه روی تختم دراز کشیده بود گرمای آفتاب رو روی پوستم و خنکی آب و نرمی شنها رو لای انگشتهای پاهام حس کردم و صدای امواج رو میشنیدم...

حتی با اینکه دریاهای ما متاسفانه به زیبایی تصورات و عکسهایی که از جیجو دیدیم نیست اما من واقعا حس کردم که اونجام و این زیبایی رو یا تمام وجود لمس کردم پس تو واقعا در این کار صاحب چیزی فراتر از استعداد هستی...

نمیدونم راستش این نظر بود یا تحلیل یا نقد و یا یک دلنوشته...

اما امیدوارم نشون داده باشم که چقدر از این داستان زیبا لذت بردم و احساسات ذهنیتم رو درش به وضوح دیدم...

موفق باشی...

مراقب خودت باش و نوشتن رو هرگز رها نکن...

تو فوق العاده‌ای و همچنین لایق بهترینها...💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

اخ آلمایی دیدی چ مرگ بود:">
شست برد پایین هرچی بدن درد و خستگی بود...
مغزم از اول ریست شد خدا خیرش بده:">
💕2A💕
۰۵ تیر ۲۲:۳۱

کیکیکیکینینیگین:">

هیق...خیلی خیلی خوب بود:">

میدونی...یه چیزی درباره ی سپ هست...و اونم رنگ آبیه:">

هوسوک شروعش کرد و یونگی ادامش داد...:">

رویای آبی...جایی توی دریای آبی...قلعه ی شنی...کلی چیز دیگه هست...:">

و تئوری آبی ای که فقط مال سپ بوده،هست و خواهد بود:">

جایی نزدیک دریای آبی،با آسمون آبی،و رویای آبیشون...:">

"درون رویای آبیم،میخوام تو رو به دست بیارم،حتی اگر تو چشمام نگاه کنی و بگی نه"

اگر دقت کنید توی خیلی از آهنگ هایی که توشون درباره ی چیز آبی رنگی صحبت شده پارت سپ پشت سر هم،و مثل حرف زدن با هم بوده...:">

نمیدونم...شاید فقط من اونقدری رویا پردازم که تئوری هایی که خوندم و با عقل و منطقم جور در میومد رو باور کردم...:">

میدونید...یه جمله هست که ارزش داره با طلا بنویسنش و اون هم اینه.."موسیقی به کمک حرف های ناگفته میاد"...و این حقیقت،زیادی شیرینه:">

همه ی اینا رو گفتم که بگم‌:من در حد مرگ سپ شیپرم و با چیزی عوضشون نمیکنم...و صدف آبی...تئوری آبی...رویای آبی...سپ...:">

وقتی اسم رو دیدم ناخوداگاه ذهنم سمت بلو ساید جیهوپ رفت...و بی اختیار رفتم و پلیش کردم و توی کل طولی که شات رو میخوندم داشتم گوش میدادمش و یه جا هاییش رو هم با آهنگ همراهی میکردم و میخوندم..:">

میدونی...نویسنده...ازت ممنونم...خیلی خیلی ممنون:">💕¡

پ.ن:اون موقع که دیدم آپش کردی داشتم گیتار تمرین میکردم*...بعد دانلود کردم ولی نمیتونستم چون داشتم میزدم بخونمش...وای یعنی اون پنج دقیقه ی آخر تمرینم واسم پنج سال شد...هق😂🥲

*خیلی وقته میزنم...یه پنج سالی میشه فک کنم...هر روز تمرین میکنم...امروز دقیقا افتاد موقع ای که آپ کردی🥲💔😂

*گوشتو بیار نزدیک...نزدیک تر...یکم نزدیک تر...بعضی روزام چون خستم تمرین نمیکنم...*ریز ریز ریز خندیدن و خجالت کشیدن*👈👉😅🥺

**پیش به سوی وب نویسنده استار اند مون و خوندن ورژن کریسهو:">🥺(و دعا کردن برای اینکه اصلا همچین ورژنی داشته باشه🥲💔)

 

RM. kiute.ARMY

وای خدای مننننننن.....
من دیوانه بار این وانشات رو دوس میدارم:">
آبی و گرم و خورشیدی .....ننه:">
𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑎𝑛𝑎
۰۵ تیر ۲۲:۰۳

واقعا دمت گرم 😊💖🍓🤝

RM. kiute.ARMY

حلال اولسون:">
Jim Jim
۰۵ تیر ۲۱:۵۵

اقاااا این دیگه وضعیههههه حالا من کدومو انتخاب کنممممممم؟؟؟؟!!!😢😢😢

چرا أدم رو تو منگنه میذارید هاااننن؟؟...اخر سر این ٨ راهی جون میدم..قول میدم که جون میدم^_^

هه چی شیپر بودنم تو این مواقع سخته ها:-/

حالا از اینا گذشته ...دست و پنجولت خیلییی خیلییییی درد نکنه نویسنده جون😘😘

RM. kiute.ARMY

نامکوکش رو بوخون:">
(وی در صدد نامکوک شیپر کردن همه افراد سایت است*
Yoonmin lover 13
۰۵ تیر ۲۱:۱۶

ستی 🙌

اولین باره توی سایت ددی برات کامنت میدم 🙌

ستی خودت میدونی چه کاپلی توی سایت خودت خوندم 😂😍

اصلا شناختی من کیم ؟ 

RM. kiute.ARMY

ستی
Rooni AM.NAMKOOKV :)
۰۵ تیر ۲۱:۰۶

سکککنن....غلط کردم‌

 

خاب خاااب هقققققق ژانر را جون است 

برم کوکویشو بخونم ... عررررر برشی از زندگی 🥺💜💜

RM. kiute.ARMY

دور از جون😂

نمیدانی چ مرگیست:">
آنتی فن هیترا:)
۰۵ تیر ۲۱:۰۱

عه ددی تولدت نزدیک؟؟

پس مبارکککککککککککککککک^-^

ستی هم فرشته کمشه:')

من ستی میخواممممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

مرسی لاو من فدایت شومT-T

ستی یدونه اس و واس ماس:">
آنتی فن هیترا:)
۰۵ تیر ۲۱:۰۰

اهم اهم

بنده از همین تریبون اعلام میکنم

ددی و مونی عزیز

سفارش یک عدد ستی دارم

بسته بندیش کنید بدید ببرم به هیچ کیم نمیدمش:')

مال خودمه😭❤💕

ستیمو بدینننننن

RM. kiute.ARMY

بخدا اموال سایتهT-T
آنتی فن هیترا:)
۰۵ تیر ۲۰:۵۹

هق بالاخرهههههههه

بازم یه وانشات مولتی ورژنه از ستی:')

بگید زندم:')))))))

*بغضش را کنار میزند*

من اینو خوندم از تو سایت خودش امروز و باید بگم بسی آرامش بخش بید*^*

تازه اگه دقت کنید رو پوستر دوتا جمله اصلی "صدفا زندن" و "آبی رنگ توهمه" رو نوشته*^*

اصلا من همه رو ورس طور دوست دارم این وانشات خیلی استایلمه:))))

 

RM. kiute.ARMY

اصن خود ستی استایلمه:">
^^ 𝑌𝑢𝑖....ببر رنگ رنگیه ترانه 🌞🎉
۰۵ تیر ۲۰:۵۷

ددیییی میشه بمیرممم؟؟؟؟ عععررر

RM. kiute.ARMY

عه خدا نکنه!!
بدون ماه بشم؟T-T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان