BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات the sound of music

77_elw9.jpg

 

نویسنده HANOUL
نوع روابط استریت (دگرجنسگرا یا دخترپسری)
ژانر عاشقانه . مدرسه ای . درام
محدودیت سنی 10+

 

برشی از داستان:

جیمین مردد پرسید:مطمئنی حالت خوبه؟!

انرژی هایون یکباره تحلیل رفت. انگار سال ها منتظر بود کسی این جمله را بگوید.

لبخند مصنوعیش تبدیل به بغضی دیرینه شد و چشم هایش دوباره پر و لبریز شدند.

کتاب ها از دستش افتاد و روی زانو هایش فرود آمد.

_نه. من...خوب نیستم.

 

📚💛🎶DOWNLOAD🎶💛📚

   

 

805_vpfe.png

۲۲ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سونگ جی وون
۰۲ خرداد ۱۰:۴۶

سلام جیگر من، سلاممو به مونی برسون دلتنگشمم شدید😢؛ددی منتظرم فیکای در حال آپ فول بشن تا دوباره بخونمممم همه فیکایی که ژانرشونو دوس داشتمو درو کردم هق هلپ میییی راستی کاپل موردعلاقه ندارم چون همه کاپلا فا.کی.نگ جذابن

 

 

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگممممم*^* چشم دلبر بزرگیتو میرسونممممم!!!
ایگو ان شا الله تابستون:">
اوه یعس همینه!
HANOUL
۱۶ مهر ۱۳:۰۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلااااام دوبارهههه کیوت

 

*******************************************

*** **** **** *** *** ***** 

 

**************************************************

**** ******

 

دستت طلا

 B-) 

RM. kiute.ARMY

خسته نباشی قشنگم حل شد*^*
HANOUL
۱۵ مهر ۱۳:۲۱

لعنتی چقد.خوشانسی تو ಥ‿ಥ 

RM. kiute.ARMY

هیق*^*
HANOUL
۱۵ مهر ۰۱:۰۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

وای اخجون 😂

 

خب

 *********************************************************

پزشکان گونگیل

 

 

 **************************************************

این فیک منو میشناسی بود ولی اسمشو به دختر هان تغییر دادم. زحمت اینم بکش🤭👀

 

 ***********************************************************

اینم "رسوایی بیگ هیت منجر به عشق شد" ـه ولی دیدم اسمش خیلی یه جوریه. به رسوایی عشق تغییر پیدا کرد. 😐

واقعا هدفم برای انتخاب همچین اسمی چی بود نمیدونم 🤦🏻‍♀️

 

کاور لاو شاتو با پی دی اف ادیت شده اش فردا یا پس فردا میفرستم تا باهم زحمتشو بکشی

اخ قربون دستت.

شب خوش

خوابای نامجونی ببینی (منم برم دست به دامن خدا شم شاید دیدم) 

RM. kiute.ARMY

اهان پس اسم هاشون هم تغییر دادی😂
من اسم هاشونم تغییر میدم تا مشکلی پیش نیاد*^*
دیشب تقریبا خواب مستهجن دیدم:/
HANOUL
۱۳ مهر ۱۸:۳۷

سلام علیکم کیوت جان حال احوال شوما؟(با لحجه شمالی 😂)

ددی یه سوال

من میتونم برای فیکای قبلیم که تو سایت هست کاور جدید بدم؟

کاورای الانشون چندشه 😐🤦🏻‍♀️

بعضی ها رو هم باید ادیت کنم. یعنی میتونی پی دی اف جدید بزاری جای قبلیا؟

با تچکر و تمجید فراروان.

وی خمیازه کشان لب تاب را میبندد*

RM. kiute.ARMY

ای جانننننننن😂😂😂
البته ک میشه جانم*0*
اوهوم میتونم*^*
Jim Jim
۱۰ مهر ۱۰:۱۶

ممنون بابت حرفای مهم و قشنگت عزیزم:)

امیدوارم تو  راهت موفق باشی؛>

ممنونننننن تررررر *____*

RM. kiute.ARMY

آیگویا*^*
HANOUL
۰۸ مهر ۱۸:۲۶

به جیم جیم شی

حس کردم حتما حتما باید اینو بگم واگرنه خودمو از پنجره پرت کنم پایین

این چه حرفیه که میزنیییییییییییییییییییییییی (جیغ) 

مهم نیست کلیشه ای هست یا نه. کلیشه چیزیه که به دست کسایی مثل ما نوشته میشه. اولین کسی که یه چیزی رو نوشته همون کسیه که اون کلیشه ی داستانو ساخته. تازه با توجه به قلمی که تو داری مطمئن باش کلیشه ای نمیشه. چون "من هفتا بابا دارم" ـو خوندم میگم. 

راستش من هیچوقت به این که کسی استریت دوست نداره و نمیخونه فکر نکردم

میدونستم استریت خونا خیلی کمن ولی بازم نوشتم چون میدونستم حداقل یه نفر هست که چشم به راه چیزیه که من مینویسم. به همون یه نفرم راضی بودم.

مهم نیست اگر ریدرای الانت ازت قطع امید کنن. تو کاری رو انجام بده که دوست داری. بزار اونا حرف خودشونو بزنن. همین الانم مطمئنم خیلیا بخاطر اینکه استریت مینویسم فحشم میدن 🤣 ولی باژم مینویسم چون خوشم میاد. 

نمیخوام شعر بگمااا ولی باید اینو میگفتم چون خیلی خیلی خیلی مهم بود.

 

به درخواستی که کردی هم باید بگم رو چشم و چالم. تو فکرش هستم  (. ❛ ᴗ ❛.) 

 

RM. kiute.ARMY

جیم جیم
Jim Jim
۰۸ مهر ۱۶:۵۱

پارک مینجی جونمممممم

تو به من لطف داری و هردفعه با کامنتایی که برام میزاری دلمو اب میکنی و منو خوشحال:)

فعلا قرار نیست بنویسم..اما چشم..روش فکر میکنم تا ببینم میتونم قشنگ درش بیارم یا نه:)

اما قبل از نوشتن این، دو تا ایده دارم که با نوشتنشون احتمالا باید ددی یه دکه ی ابقند صلواتی بزنه تو سایت!*~*

RM. kiute.ARMY

پاک مینجی
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۰۸ مهر ۱۱:۵۴

جیممم جیمممم

میشه ایده تو بنویسی 

کلیشه ای بودن یا نبودنش مهم نی

چون سبک تو حتی کلیشه ای ترین داستان ها رو هم جذاب و خوندنی میکنه

میشههههه بنویسی🥺

RM. kiute.ARMY

جیم جیم
Ana ‌‌
۰۶ مهر ۲۰:۲۹

اععع استریت 

اعععع جیمین 

اععععع نمیتونم بخونم 

اععععععع تف تو این دنیا 

اععععععععع خب یعنی چییییی 

اععععععععععع من چرا اون حرف مزخرفو زدم 

اععععععععععععع شرمنده نویسنده 

هر وقت از قرنطینه اومدم بیرون حتما اینو میخونم 

هیقققققققققققق فعلا

 

RM. kiute.ARMY

همه هلاک شدن😂
Ramesh ★•★
۰۶ مهر ۱۹:۳۶

دوباره با تاخیر😐 

خب باید بگم...

چی بگم؟

نمیدونم😂 همچی پرید😂

من فقط با قلم هانول شی استریت میخوانم و خواهم خواند

اصلا کاراش رو میبینم قلبم آروم میشه😊

خیلی آروم و شیرین مینویسه

این یکی هم مثل بقیه کاراش عالی بود😍 کارش رو با قلبم کرد😃

ولی خب وقتی اون دوتا دیس لایک رو دیدم ...🔪

 

و درباره چیزی که نویسنده نظر خواسته بود

من با همین قلمت دنبالت میکنم و خب دوسش دارم

ولی خب اگه بخوای میتونی یه کار با قلم عامیانه بنویسی ببینی با کدوم راحت تری

ولی به نظر من همین قلمت خوبه😉

و اینکه منتظر کار بعدیتم😁

RM. kiute.ARMY

اون دیس لایک جای سم دو نفره😂
اره این قلمش هم خوبه حداقل گفت و گو ها محاوره ایه
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۰۶ مهر ۱۴:۵۱

یه سخنی دارم با اون دوست عزیزی که گفت بین بلیط وی ای پی و پیانو ، پیانو رو انتخاب میکنه

 

الاااالان که پسرا کنسرت دارن

میشه اگه کسی این پیشنهاد و بهت داد بلیط هه رو قبول کنی ؟ 😂

بعد بدیش به من 

من پیانومو بت بدم ؟

بخدا معامله خوبیههه 😃🤲🏻💜

RM. kiute.ARMY

وای جر جر جر نابودم😂
Jim Jim
۰۶ مهر ۱۱:۵۵

من یه ایده ی کلیشه ای اما جالب و دوست داشتنی برای یه فن فیک استریت تو ذهنم دارم...و از اونجایی که کلیشه ای دوست ندارم بنویسم و همینطور که استریت خونا خیلییییییی کمن تصمیم دارم بیخیالش شم:/

نمیدونم چرا ولی به طرز مضخرفی حس میکنم ریدرای که دنبالم میکنن اینجوری ازم قطع امید میکنن و سرد میشن اگه بخوننش!:/

 

فایتینگ نویسنده:)

میتونم ازت یه فن فیک RPF و عاشقانه و کمدی از شوگولی یا هوبی بخوام؟ خعلی هوس کردم:(

و اینکه اگه یکمی محاوره ای باشه هم بیشتر میدوستمش:)

اگه تونستی و ایده ی جذابی داشتی بنویس..اگه هم نه مهم نیست..

 

ددی دلم برات تنگ شد یهو :(

RM. kiute.ARMY

بعضی از نویسنده های استریت هم هستن که ماشاللهT^T آدم باید جلوشون لنگ بندازه لامصبا خیلی خوب مینویسن:">

دل منم فدات شم:"( اصن انگار وقت نمیکنم:"(
Yoonmin lover 13
۰۵ مهر ۱۹:۲۶

فدای قلبت

اوه اولین کامنت مال منه

RM. kiute.ARMY

جون جون *^*
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۰۵ مهر ۱۱:۰۱

ددی

میشه چندتا فیکشن خفن باحال معرفی کنی

مثلا یچیز شبیه مانستر 😃

RM. kiute.ARMY

بدون کاپل؟
دف پازل
ارور
لست کیپر
Delaram
۰۵ مهر ۱۰:۱۹

استریت wow...

چطوری ددی خوبی ؟چخبر

RM. kiute.ARMY

سلامتی عسلک من*^*
Rokajaki
۰۴ مهر ۲۲:۵۳

موسیقی دقیقا جوریه ک اگه تو بدترین شرایط باشی اونو انتخاب میکنی میدونم خنگم ولی اگه بهم ی بلیت کنسرت بنگتن تو وی آی پی بدن با ی پیانو پیانو رو انتخاب میکنم:)))))))

 

و اینکه گفتی میخوای کتابی بنویسی ببین کتابی بیشتر تو رمان و همون کتابا اوکیه ولی توی فیکشن معمولا آمیانه مینویسن ولی خب فیکایی بوده ک کتابی بودن و عالییییی بودن... اگه چیزی ک مینویسی مث بقیه کارات درخشان باشه فک نمیکنم چیز عجیبی اتفاق بیفته

RM. kiute.ARMY

عر:">

موافقم باهاتT^T
Parkminji ‌‌‌‌‌‌‌
۰۴ مهر ۱۵:۱۷

😂😂 بعد از یه قرن وانشات دختر پسری هم دیدیم تو سایت

RM. kiute.ARMY

صلوات😂
Yoonmin lover 13
۰۴ مهر ۱۳:۴۶

چون استریته نمیخونم اما درباره ی خلاصه اش میخوام بگم که باعث شد ناراحت بشم 

خیلی دوست دارم کسی باشه که وقتی ازم میپرسه خوبی ؟ بتونم بهش بگم هیچوقت خوب نبودم .

RM. kiute.ARMY

قلبم:"(
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان