BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات king of snakes

7_wpuv.png

 

نویسنده Yuki.YG.JM
کاپل یونمین
ژانر ماوراءالطبیعه. تاریخی . رمنس . اسمات 
محدودیت سنی 18+
آیدی واتپد yukieygjm

   

برشی از داستان:

پسر در حالی که سر مار رو نوازش میکرد و مار هم بخاطر یونگی کاری به پسر بچه
نداشت،جواب داد:«آخه چرا باید ازت بترسم»

_چون من شیطانم

پسر بچه انگار که جوک شنیده باشه با صدای بلند خندید و در بین خنده هاش
گفت:«خیلی بامزه ای! شیطان زشته ولی تو خوشگلی»

شنیدن همین جمله کافی بود تا یونگی بعد از سال ها احساس کنه قلبش یخ های دور
خودش رو شکوند و شروع به تپیدن کرد:«واقعا نمیترسی؟»

پسر بچه چشماشو از مار گرفت و به یونگی داد. سرشو بخاطر شنیدن سوال یونگی
کج کرد و دستشو هم روی موهای طلاییش گذاشت و نوازشش کرد و گفت:«دقیقا
شبیه گربه ام سوفی هستی! اونم وقتی میخواد نوازشش کنم خودشو غمگین نشون
میده... با هم دوستیم آقا؟»

  

⚜️🖤🐍DOWNLOAD🐍🖤⚜️

  

 

805_vpfe.png

۲۰ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
شکوفه کاج باغ
۰۹ بهمن ۱۲:۲۶

یا اگر امکانش هست میشه 

ببین من خیلی از ایده داستان خوشم اومده 

خیلی چیزا برا ادامش به ذهنم میدونم تو ذهن شما که نویسندش هستی بهتره میشه یه رمان کامل و بلند تر با ایدت بنویسی؟

لطفا 🙏🏻 

RM. kiute.ARMY

عایگووو حسابی خوشت اومده هاT^T

شاید نویسنده نوشت بیا امیدوار باشیمT^T
شکوفه کاج باغ
۰۹ بهمن ۱۲:۲۱

سلام نویسنده من خیلی از قلمت و آیدت خوشم اومد نمیشه ادامش بدی؟ 

RM. kiute.ARMY

نویسنده
F-T-M
۲۶ شهریور ۱۵:۵۳

سلام چرا من هرچی سعی میکنم نمیتونم پیدا کنم بخونم؟

RM. kiute.ARMY

سلام دلبرم*^*
کدوم فیک رو؟
negar ania
۲۵ شهریور ۲۲:۲۷

وای دد یافتمش  جیغغغغغغ

نمیخواد زحمت بکشیییییی

RM. kiute.ARMY

رحمته فدات شم نوش جونتT^T
♧Kim Riyan♧
۲۵ شهریور ۰۳:۴۹

ددی نمد اینجا کامنت گذاشتم یا نه ولی تا اینو نگم آروم نمیگیگیرم 😂

لامصب من برای بار پنجمه که دارم این وانشاتو میخونممممممم عرررر خیلی خوبهههههه خیلیم خوشمممم اومد ازششششششش اصن دارممممم نمیتونممممم 😭😭

من عاشق مار بودم و از وقتی که این وانشاتو خوندم یه سره گیر دادم که مار بخرم نمد چرا انقدر کرمم میلوله 😑😂 من حالت عادی خرگوش داشتم هیچکی نمیومد تو اتاقم دیگه مار بخرم اتاق که صحله هیچکی پاشو توی خونمون نمیزاره جرر 😂😂

RM. kiute.ARMY

بگو مادر جان بگو😂
داری بتووون هنوز سولوی جین رو ندیدیمT^T
مار رو بخری احتمالا خودت هم تو خونه راه ندن😂
Yugen :)
۲۹ خرداد ۱۰:۵۱

یه چیز جالبی که در مورد این فیک هست اینه که
من فیکو نخوندم ..فیکو دیدم
یعنی اینجوری بود که من کلمات یوکی رو می خوندم
بعد تصاویر لحظه به لحظه جلو چشمم میومدن
اصن انگار فیلم میدیدم
اون رودخونه اون لباس ابی جیمین اون خونه ها مردم شهر استایل یونگی
اصن..بتشحیزضجیننضیخضجشجشنزجزسجثحثمثئیسپسنسزئیب


می خوام لقب جادوگر و بدم به یوکی خیلی برازنده است :)

این یکی از فوق العاده ترین و مورد علاقه ترین هامه
 

RM. kiute.ARMY

این زیباترین تعریف از یه فیک بود:")
*عر زنان بر سر و صورتم میکوبم*

خاداااااااااااااا هعثلقبمعصا3معهقبامص4ثغعقمصT^T^T^T^T

یاد علی کریمی افتادم:"> الان یوکی کریمی داریم!
ی بیکار ک فیک میخونههه😐 خوشبختم☝
۱۷ خرداد ۰۲:۳۷

میگم دد

این عادیه ک الان دوست دارم مار داشته باشم؟؟ 

یوکیااااااا حلالت نمیکنم ازت نمیگذرمممممممممممم

این چی بود آخهههههههههههههههه؟؟ 

خیلی خوبهههههههههههههههه

اصن نمیشه وصف کرد اینوووووووووووووو

جدم اومد جلو چشمممممممممممممممممم

خیلی خوشم اومددددددددددددددد

خیلی خوبی یوکییییییییییییییی

ب مامانم گفتم برام مار بخر گفت باز جو چ گرفتی؟؟

منم ی لبخند شوم ب فیکایی ک خوندم و از جمله همین زدم و فقط ب آره جوگیر شدم اکتفا کردم 

ولی دد جدی جدی میخوام در آینده ی نزدیک مار بخرمممممممممممممم

در کل دوسش داشتم خیلی خوب بود

یوکیااااااا امیدوارم همیشه موفق با شیییییییییییی

فایتینگ یوکیاااااااااا

 

زیاد زر زدم

سارانگههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

یوکی همه رو هوایی میکنه رسما T^T

Moon
۱۴ خرداد ۰۱:۵۱

امپممم ای کسی که نمیدونم چرا بهت میگن ددی...

سلام میگم دارلینگ چرا وقتی میزنم رو لینک میگه فایل موجود نیست؟! میشه اگه فایلشو خودت داری زحمت اپلود مجددشو برام بکشی؟!

مرسی بیبی (جهت تنوع چون همش بهت میگن ددی)😂😂 

RM. kiute.ARMY

بگو سوییتی من😂
عی ووای بر من....بله بله رسیدگی میکنم:">
خواهش میکنم هانیT^T (من حرمت دارم بخدا😂)

charlie
۰۵ ارديبهشت ۱۵:۱۸

یوکی حلالت نمیکنم..

RM. kiute.ARMY

چرا؟:">
F.Army
۲۶ فروردين ۱۷:۴۴

ای کاش ادامه داشتت🙂

RM. kiute.ARMY

بوی حق به مشامم میرسد!
+_+
۲۸ اسفند ۲۳:۵۳

چچچچچهههههههه خخخخخفففففففنننههههههههه

.

.

.

راستی دد چرا فیک امگاورس و هپی اند قحطی اومده¿

همه ی فشار های زندگی  چرا تو فیکا زده بیرون ¿

 

بی فانوسا دیگه حتی ژانراشو هم کامل نمی‌زنند ...

پایان باز (جججرررررر خورده بهترهT^T)، سداند ... 

خیلی حسه مزخرفیه هی بخونی ، بخونی ببینی تهش با این همه بد بختی اینا بهم میرسن یا نه بعد طرف تو رو با پایان چاک خورده تنها میزارم هعععییبی

یا مثلاً مثله این کارتونه چی بود ؟ اها میگ میگ بر طبق منطق بی منطقی ی دفعه وسط زندگی گل و بلبلشون یکیشون بمیره ...

من هر وقت یاده یکی از این فیکای لعنتی میوفتم تا سه روز ابغوره میگیرم ...±_±

RM. kiute.ARMY

نویسنده ها دارن دوگانه سوز کار میکنن😂 هم فیک مینویسن هم غصه هاشون رو یه جا خالی میکنن

پایانِ پاره😂
میگ میگ ک خیلی رو اعصابمه اه اه:|
NEVERLAND Ch
۲۸ اسفند ۲۲:۰۸

مار از تو عکسا قشنگه تو تصورات قشنگه ها... ولی وقتی از نزدیک نگاش کنی زهرت مثل بمب اتم میترکه..

ولی خودمونیما

یوکی همیشه خوب مینویسه

RM. kiute.ARMY

از نزدیک ببینیم نذر میکنیم اگه زنده بمونه نمازهامون رو بخونیم:">
بعله بعلهT^T
Jk💜Tae ....
۲۷ اسفند ۱۹:۰۹

سلام جذاب بود یه کار جدید بود به نظرم اگه تبدل به فن فیکشن میشد و بیشتر اتفاق های مختلف می افتاد خیلی خیلی عااالی میشد. یه کار به یاد موندنی میشد ممنون ازتون. 💋

 

 

راستی ددی فکر کنم نباید بهت بگم ددی چون من 24 سالمه 🙃🙃🙃🙃 نظرت چیه بگم (بیبی دد) 😂

 

حالا همه میگن با این سنش میشینه فن فیک میخونه 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😂

RM. kiute.ARMY

بعله بعله*^*


من پدر شماها هستم دخترم نازم😂😂😂

سن کیلو چنده:/ نامجون با 27 سال سن 74 کیلو وزن و 181 سانتی متر با دوچرخه هشت تا مغازه رو میگرده تا شکلات بسته ای پوکمون پیدا کنه😂
مهرسا
۲۷ اسفند ۱۱:۰۴

دد میدونم هوم ولی اونجایی که یوکی داشت وضعیت جیمین رو توصیف میکرد یاد این سریال جیران افتادم😂💔

ولی بی شوخی خب هیچ شباهتی نداشت اما 

این چرا اینقدر خوب بود؟؟

نه واقعا؟؟ 

نویسنده های نازنینم اگر قصد کشتن مارو دارید بگو من آدرس میدم بیا رو در رو صلح آمیز منو بکش چرا زجر کش میکنید؟ 😐

 

همینجوری قبلا دیوونه ی مار بودم الان دیگه کاملا مصمم شدم باید یه دونه تو خونه داشته داشته باشم ... 😂💔

 

RM. kiute.ARMY

جیران؟😂 چرا نشنیدم اسمشو
یوکی بی نظیره:">
نه اینجوری بهتره😂 مزه داره

چه حیوون خونگی معصومی😂
asal te
۲۷ اسفند ۰۵:۵۶

بعد دو روز خوندمششششش..چرا انقد خوب بود این:)؟

علاقم به مار بیشتر شد🙂😂

بله بله خیلی زیبا بود!

🤍✨

RM. kiute.ARMY

همه الان میرن مار میخرن😂
یوکی ببین چیکار ک نمیکنی!
BTL
۲۶ اسفند ۲۳:۲۲

عجیبه...واقعا عجیبه!

من قلم یوکى رو خیلى دوس دارم.خیلیاااا...جزو رایترهاى مورد علاقمه واقعا...

اما این وانشات رو واقعا دوس نداشتم.

بازم میگما...من یوکى رو خیلى دوس...کاراش بسى زیبا و خوندنى ان.نمیدونم شاید از دنده چپ بلند شدم مثلا!😟

یا شاید چون دیشب ک خوندمش دچار سندروم پیش از قاعدگى بودم...؟!

تا الان شب قبل پریودیم پاچه نویسنده هاى سایتو نگرفته بودم🤯درک کنید و جدى نگیرید قضیه رو.من الان یونگى هم بیاد جلوم پاچشو میگیرم😭

RM. kiute.ARMY

نه دارلینگ این یه چیز عادی  سلیقه ایهT^T
بیا چای نبات درست کنم برات دلبرکم:">
Jim Jim
۲۶ اسفند ۱۰:۵۹

به به

بهههههه بهههههههه

بهههههههههههه بههههههههههههه

من این رو خوندم :)

مرگ کلمه ی خوبیه واسه توصیفش

من همیشه میگم یوکی یه قاتله!

هیق

RM. kiute.ARMY

از اون قاتل های زنجیره ای:">
Viminshiper
۲۵ اسفند ۲۳:۵۶

خیلی پرفکت خیلی خیلی پرفکت** واقعا جزو وانشاتایی که هیچ وقت تز خوندنش خسته نمیشم.....

RM. kiute.ARMY

دقیقا:")
arshia
۲۵ اسفند ۲۲:۱۸
سلام حاااااااااااجی چطوری خوبی
امیدارررررروم منو یادت باششه
میگم چند وقت نبودم چون منتظر وانشات بودم که مثل اینکه اسمش dejaبود
خواستم بپرسم هنوز نیموده واگه نیومده کی میاد و اگه امده لینکرو میدی
شانس من فصل اوبش رو خوندم حذف شد
دیگه من برم
لاو یو حاجی

RM. kiute.ARMY

عه سلام داوش کجا بودی تو نامردT^T
نه باو هنوز نیومده:">
اما فیک جدید دارم*^*
https://fazayihaa.blog.ir/post/1460

لاو یو مور داوشیT^T
سانا
۲۵ اسفند ۱۹:۲۴

سلام میشه لطفا اون چند قسمتی که از فیک فضول آمده رو بزاری لینکشو اینجا؟؟

مشییی

RM. kiute.ARMY

شرمنده عزیزم اما متاسفانه لینک هاش به صورت موقت بود:")
Huka _VJ.YG
۲۵ اسفند ۱۸:۰۱

خیحیحسحسخستسووس بالاخره اومددددد

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااا*0*
Gaul Jk❤
۲۵ اسفند ۱۵:۵۷

عه نوسنده اینهههه

عه این کاراش خوبع

نوشته هاشو دوست 

فکنم عاشق یونمینه😂😂😂

RM. kiute.ARMY

عاشق یونمین نیست...عملا مجنونشه😂
Gaul Jk❤
۲۵ اسفند ۱۵:۵۴

وایو 

مشکوک میزنه 

راستشو بگو فصل دومی چیزی نداره ‌ ؟ 

RM. kiute.ARMY

نه نداره همینه:">
asal te
۲۵ اسفند ۱۵:۴۴

اع تاریخی..

ددی ژانر مورد علاقتتت🙂🙂🙂

پیش به سوی خوندنشششششششششش

RM. kiute.ARMY

باهاش شارژ شارژم:")
FATMA .
۲۵ اسفند ۱۴:۲۷

🐍

RM. kiute.ARMY

بعله😂
KOOK 585
۲۵ اسفند ۱۳:۴۵

خلاصه اش خیلی عر بود

اگه تعداد صفحاش کم بود سلاخیت میکنم نویسنده(کیوت بخدا میدونم نویسنده ها جز اموال سایتن ولی این خیلی عر بود من دارم نمیتونم) 

RM. kiute.ARMY

پول دیه ازت میگیرم تا برای بچه های سایت تیتاب بخرمT^T
Vkook. Darya
۲۵ اسفند ۱۱:۵۰

چرا تا پوستر رو دیدم (قبر اینکه اسم نویسنده رو ببینم)

گفتم ابن کار یوکیهههههه و وقتی اومدم دیدم واقعا کار یوکیه پشمام ریختتتت

اصلا یه وایب خاصی داره کاراش 

چجور میشه عاشقش نشددد؟؟ㅠ~ㅠ

RM. kiute.ARMY

اصن بوی یوکی رو میده:">
والا بخدا ک حقT^T
Agust D
۲۵ اسفند ۱۱:۱۶

کلا مطالبی با این ژانر پادشاهی شوگا رو خیلی دوست دارم😐

اگه دچیتا نبود نصف فن فیکشن ها وان شات ها اصلا نبودن

ماهم باید خودمون واسه ادیت جناب مین رو کله پادشاه خفه میکردیم

 

RM. kiute.ARMY

بخدا خودشون فیک میخونن:") بعد میان فانتزی های خودشون رو تو ام وی ها نشون میدن به همین خدا قسم:")
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۵ اسفند ۱۰:۰۱

بدون توجه به یونمین بودن*

چه عجبببببب بود که ماوراالطبیعه 

دست شما درد نکنه

RM. kiute.ARMY

پوسترش:")
𝑵𝒊𝒔𝒉𝒊𝒎𝒖𝒓𝒂 𝑹𝒊𝒌𝒊
۲۵ اسفند ۰۹:۴۳

فرست؟:") چند ماهه نگفته بودما:"))))))

فرست لایک هستم ولی عاینووو

RM. kiute.ARMY

اشکال نداره چون بعد چند ماه گفتی:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان