BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات TFF

1648847009161_dhdt_ytlh.jpg

    

نویسنده HANOUL 
نوع روابط دخترپسری
ژانر عاشقانه، فلاف، کمدی
محدودیت سنی ندارد

    

برشی از داستان: 

شوگا دست هاشو دو طرف صورت خیس لی ان گذاشت و زمزمه کرد: انقدر به احتمالات فکر نکن و تو لحظه باش. یکم بی احتیاطی کن.

لی ان نجوا کرد: خودت خواستی!

  

🍉💚📚DOWNLOAD📚💚🍉

 

805_vpfe.png 

۱۴ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
saliva (Ot7)
۳۰ دی ۱۲:۳۷

به عنوان یه طرفدار جامه دریده لی دونگ ووک و وایب روباهی فاکیش این منو یاد کیدراما معروف روباه نه دم انداخت و جذبم کرد تا بخونمش و دختر دست مریزاد عجب اثر خلاقیییییی خیلی باحال بود

تیکه های کمدیش واقعا باعث لذتم شد

سبک نوشتنت خیلی شبیه به قلم خودم بود و باعث شد حس کنم یه اونی جیگر پیدا کردم!

ارزوی موفقیت دارم برات عسل سالیوا

RM. kiute.ARMY

ای جاااانننن تبالدل دل و قلوه مشاهده شددددo(* ̄▽ ̄*)ブ
Euphoriaッ
۰۱ اسفند ۲۱:۴۴

ددی یه سوال 

چرا فیک الفا امگا ها از همین رایتر از سایت برداشته شده ಥ_ಥ

RM. kiute.ARMY

دورت بگردم برداشتم تا فصل سوم بیادT^T
موز
۱۸ آذر ۱۴:۰۳

هاعی ددی تازه میقام این وانشاتو بخونمش کاورش شبی ی انیمه هس ک همین ماه پیش تمومش کردم ایشالا ک شبی اونه(:

فقد امیدوارم فشار نقولم و نخام کسیو خفه کنم یا شب برم بالا سرش ب هفت روس سامورایی .......... استغفرالله 

RM. kiute.ARMY

عایگوووو کیوت من😂
بقیه اش رو هم که طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران سانسور کردی😂
Euphoria
۰۵ شهریور ۱۶:۲۴

چرا استریتای سایت انقد کمه؟ دارم دیوونه میشم کم کم 

هر وقت میام میبینم همش ویکوک آپلود شده جان جدتون یه ذره استریت آپلود کنید دل ما بدبختا رو شاد کنید

RM. kiute.ARMY

بخدا نویسنده ها باید دل به کار بدن:")
Mishell 🗿🍌
۱۱ تیر ۱۴:۴۹

سر جدتون بکشین بیرون ا شیپ اعضا🗿🍌م عاشق دختر پسریم 🗿🍌 ناموصا نکنین با قلبممم نمتونم تصورشون کنم اوطو🗿🍌(ربطی ب ای فیک نداره ها کلا اومدم ی زر مفتی بزنم🗿📿) 

نیو ارمیم نیسم نزدیک چار ساله بیشتره🗿🍌

غیرتم اجزه نمده حاجی 🗿🍌نزارین ای شیلنگ کلفت تو گردنم بزنه بیرون زخمیتون کنه🗿🍌... 

RM. kiute.ARMY

شما راحت باش سید😂
اها بعله😂 به نیتن پنج تن داری میری پنج سال
نه سید نکن خدا سر شاهده گلبم میگیره😂
Hyunda
۲۹ خرداد ۰۰:۲۰

میشه خواهش کنم از نویسنده ها که یکم شیپ اعضا رو بیخیال بشن و استریت بنویسننن واقعا هرجا میرمم ویکوک میبینم من استریت میخواممم آقاا

RM. kiute.ARMY

والا ک بخدا حق:">
shan
۱۵ خرداد ۱۸:۵۳

پیگم.. عادیه اسمشو تُف خوندم اولش :)؟😂

RM. kiute.ARMY

من نمیخندم باشه؟
اگه میبینی جر خوردم بخاطر یه چیز دیگه است
Melika
۰۹ خرداد ۱۷:۲۷

خدانکنه ایشالا سایت همیشه بالا سرماو سایت باشه اولش شک کردم ولی الان مطمئنم من این بشرو از هزار فرسنگی ام ببینم میشناسمش

😂

RM. kiute.ARMY

نوکرتم من دربست جیگر😂 حالا جای برادری یه چند دقیقه نقش یونگی هم داشته باشه برای فندومش جبران کنیم ب حق علی😂
Melika
۰۷ خرداد ۲۰:۱۵

اممم نمیخوام بی احترامی کنم با هرچی ولی فک کنم فن‌ارتی که برای پوستر گذاشتین فن‌ارت کیم سونگ کیو لیدر اینفینیته چون من خیلی قبل پیش اینو ازش دیدم:》(فک کنم)

RM. kiute.ARMY

فدات شم این بی احترامی نیستش کهT^T
اطلاع رسانیه:">
حالا من در جریان نیستم منتظر نویسنده بمونیم😂😂
Gaul Jk❤
۰۳ خرداد ۱۱:۳۵

منظورم این بود  بیشتر فیکایی که اینجاست رو خوندم 

هعی کیبوردم با ما مشکل دارع 

RM. kiute.ARMY

اها اها😂
شما ک دکترای سایت مارو دارین:">
Gaul Jk❤
۰۳ خرداد ۰۰:۰۵

نیاز به خوندن فیک دارم ولی همه عکاسی که اینجاست رو خوندم 

RM. kiute.ARMY

عکاسی؟0_0
ArmyWasHere
۳۰ ارديبهشت ۱۴:۲۰

وایییی چقدر خوب بود 

شوگا خیلی مود بود xD 

و من و لی آن خیلی شخصیت شبیه به هم داشتیم کاملا درکش میکردم 

عالی بود! D: 

خسته نباشی هانول-نیم DDDD:

RM. kiute.ARMY

مرسییییییییی کامنتتتتتتتتتت!!!
park Kaede
۲۹ ارديبهشت ۲۱:۴۰

هانول شی سایتو تازگیا گذاشته رو سرشʘ‿ʘ

لامصب فیکایی که مینویسه رو مثل سُرنگ مُسَکن به روح استریت شیپرا تزریق میکنهʕ´•ᴥ•`ʔ

چالوسا نیازه دستشو ببوسیم(¬‿¬)✨

RM. kiute.ARMY

حس این کدخدا ها رو میده که به مردم دهات گوشت پخش میکنه وسط خشکسالی و قحطی:">
Jim Jim
۲۹ ارديبهشت ۱۲:۱۵

دد تو خوب میدونی چطور کاری کنی یا حرفی بزنی که من خرذوق شم!!!

ولی بزار یاداوری کنم این کارات کمکی به قلب بدبخت من نمیکنهههههههههههههههه لعنتیییییییییییی دوست داشتنیییییییییی

RM. kiute.ARMY

اوف بیبییییییی😎
من بیشترررررررررررررررر دوستتت دارممممممممممم اونیییییییییییییییT^T^T^T^T^T^T
Euphoria
۲۹ ارديبهشت ۰۲:۲۰

ببین هانول شی.. بیا یه معامله کنیم... تو الفا امگا ها رو بزار... منم قول میدم بخونمش و همایت کنم اوکی... به مولا که معامله منطقی ایه... حداقل یه اطلاعی بده که داری مینویسیش یا نه بمیخیتیکبکبلنب....در ضمن این وانشاتت هم مثل همیشه عالی بود 

 

ددی جان میکاپ ارتیسای بنگتن هانول رو تگ کن تا این کامنت منو ببینه 

RM. kiute.ARMY

فقط هیرستایلیست های بنگتن:">

هانول
یک روح در سایت🤝🏻
۲۹ ارديبهشت ۰۰:۳۳

پوستر خیلی کراشه...

RM. kiute.ARMY

قابل نداره😂
یک روح در سایت🤝🏻
۲۹ ارديبهشت ۰۰:۲۹

فکر‌کنم این بشه سومین فیک استریت که می خونم🤝🏻✨️

RM. kiute.ARMY

نوش جان:">
Jim Jim
۲۸ ارديبهشت ۰۸:۱۷

اوه! کمدی!

RM. kiute.ARMY

بسی جاذابه!
وای...
دلم برای قلمت تنگ شد...
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۷ ارديبهشت ۲۰:۵۳

از کاور معلومه خوندن داره

وقتی داری فارسی میخونی و میای سایت'

RM. kiute.ARMY

وقتی میخوای هرکاری کنی اما پارگی هات یادت بره:
IU. fatemeh
۲۷ ارديبهشت ۲۰:۳۲

به به 🤩 هانول شی آباد کردی سایت رو 👏🏻👏🏻👏🏻 

دل ی عده استریت شیپر رو شاد کردی بخدا 🤩😍😍 

ازت راضیم. ان شاءالله ک خدا ازت راضی باشه 🤩😂😂

RM. kiute.ARMY

فیض دادن به همه اصن!
جات وسط کنسرت😂
Nediu
۲۷ ارديبهشت ۲۰:۲۱

میریم که داشته باشیم

خسته نباشی هانول شی

لاو یو ددی 

RM. kiute.ARMY

لاو یو مور دارلینگ*^*
bts love
۲۷ ارديبهشت ۲۰:۰۸

من بازم منتظر میمونم...

RM. kiute.ARMY

انتظار به سر رسید!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان