BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات island

7_9q5e.jpg

نویسنده Yuki.YG.JM
کاپل یونمین
ژانر BD*SM . خون آشامی . اسمات
محدودیت سنی +18
واتپد نویسنده yukieygjm@

 

برشی از داستان:  

چشمای جیمین روی هم افتاد و بی جون تر از همیشه و با بدنی پر از درد و کسالت به خوابی سه روزه فرو رفت. خوابی که تموم اتفاقات االن و واقعیت ترسناکی رو به مغزش یادآور شد و او رو درون حسی گناه و ترس فرو برد.

  

:YoonMin ver

🍷⛓🩸DOWNLOAD🩸⛓🍷

 

:KookV ver

🍷⛓🩸DOWNLOAD🩸⛓🍷

 

:KookMin ver

🍷⛓🩸DOWNLOAD🩸⛓🍷

  

 

805_vpfe.png

۱۷ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Nika🦋✨
۰۶ آبان ۱۹:۲۶

وای خدا....

وای..

*جیییییغغغ*
...چرا انقدر قلم یوکی عالیه؟؟😭

دارم میمیرمم🥲

هرروز داستاناش بهتر از قبل میشه لعنتیی🤧

از آخر سر یکی از داستاناش جون میدم🤌🏻🥲

RM. kiute.ARMY

یوکی یه اسطوره است که هیچوقت تکرار نمیشه😔
Pa_risa
۱۰ ارديبهشت ۰۲:۳۸

سلام این اولین باره کامنت میزارم بنظرم فیک هاتون خیلی قشنگه میشه بیشتر از کوکمین بزارین ؟ 

راستی یه سوال چرا ددی صداتون میکنن؟

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلمممم قشنگی از خودته نفسسسT^T البته البته! نویسنده ها همکاری کنن و بیشتر بنویسن*^*
بخاطر بایسمه وجودمممT^T اونم گردن شیش پسر نرمال از کره ی جنوبی حق پدری داره منم باباتونم😂
کوکمین شیپر مظلومی که وسط ویکوکرا گیر کرده
۲۷ فروردين ۲۰:۰۴

نشسته ام به سایت نگاه میکنم...گوشیم عااااح میکشددد ددیییی من دارم خلللل میشمممم 

گوشی خودم گم شدههه گوشی قبلیمو گرفتم دستم فعلن...اندرویدش دوعه میفهمیییی؟دوووووو..هیچ گوهی نمیتونممم بخپرممممم سه ماهه یه صفه فیکم نخوندممم پی دی اف باز نمیکنه سه ماهه یوتیوب و پینترست نرفتم وای خدایاااا دارم میمیرم://///حتی ایموجی عم نداررههههه(ایموجی عررر زدن)

RM. kiute.ARMY

الهی من بگردممم:")
گوشیِ منسوخ شده چرا دادن دستت:")))
Army
۲۹ بهمن ۱۷:۴۵

عررر سایتت کیوتههههههههههههههههه 

RM. kiute.ARMY

قربونتتتت عزیز دلممممT^T
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۱ آذر ۰۱:۰۹

ددییی

بی دی اس ام نیود کههه

RM. kiute.ARMY

یکم وحشیانه بود😂
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۱ آذر ۰۰:۴۸

عفففف جوعاانننن بی دی اس امههه

بده بزنیییم

RM. kiute.ARMY

بزنننننن!!
(: dark world
۲۹ آبان ۱۴:۰۹

عا

RM. kiute.ARMY

:">
(: dark world
۲۸ آبان ۱۳:۰۷

💋

کجا میشه اسماشو بگی کاپلاش کین؟

عا 😁😐💔

RM. kiute.ARMY

کاپل خاصی که ندارن شخصیت خیالی ان:")😂
(: dark world
۲۷ آبان ۲۰:۱۰

عا مرصی :")

نمیدونم فکر کنم 

راستی ددی نگفتی اونایی که نوشتی تو سایت آپ کردی یا نه ؟

ددی من که یادت میاد هوم ؟

چون اسم و پروفمو عوض کردم میپرسم ؟

RM. kiute.ARMY

فدات:">
اره آپ کردمT^T
اره لاوم یادم میاد توروT^T اسمت رو عوض کنی هنوز توی کامنت های قبلی میمونه.
(: dark world
۲۵ آبان ۱۴:۱۹

هوم 

عه اسم کتاباشو میشه بگی ؟

اره یه دفعه ازت از یع فیک پرسیدم‌گفتی تو صف انتظار تا نویسندش بیاد:-

یا اینجوری نگو  تو این سایتم آپشون کردی یا نه خیلی دلم میخواد بخونمشون :")

RM. kiute.ARMY

اسمات دار مثل رمان های ایرانی...تقاص فکر کنم چاپ شده بود و گی مثل آن دو در نهایت میمیرند(هرچند پر از سانسوره) و یا کتاب مرگ در ونیز.

اهان منظورت اوناییه که میخوان فول بشن اما برشون داشتم تا نویسنده بیاد؟
(: dark world
۲۳ آبان ۲۱:۳۶

من همین الان از الاهه ماه میخوام که این اتفاق بیوفه وای اگه تخیلی و جادویی و ماورائی  مثل همین فیکش بنویسه  عالی میشه من عاشق این ژانرام البته فک نکنم تو ایران بشه اسمات نوشته چه گی باشه چه استریت ولی اگه میشد یوکی توش حرف نداشت 🤩🙄💔

راستی ددی میشه بگی فیکایی که تو صف انتظارو باید چه شکلی پیدا کنم ؟:")

و یه چیز دیگه تو خودتم فیک  مینویسی یا نه؟

RM. kiute.ARMY

ان شا الله:">
چرا چرا کاپل گی و اسمات دیدم جداگانه که چاپ شدنT^T
صف انتظار؟
اره یه چرت و پرتایی نوشتم:">

(: dark world
۲۲ آبان ۲۲:۳۴

واقعا فقط من موندم از کجاش در میاره اینارو مطمئنم اگه نویسنده بشه اولین کتابی که انتشار کنه من میخرم و طرفدار پرو پا قرصش میشم راستی ددی یوکی کتاب ننوشته ؟:")🧷

RM. kiute.ARMY

من صف اول با زبون زیر کفششو تمیز میکنممممT^T 
نه:") اما بیا دعا کنیم بنویسه...
(: dark world
۲۱ آبان ۲۳:۱۳

عالی بود واقعا قلم یوکی حرف نداره 😶‍🌫️

RM. kiute.ARMY

قلم یوکی مثل لودر میمونه..
میاد از ته و ریشه میکنه ماهارو...
Emilia
۰۴ آبان ۱۵:۱۶

اوکی ولی این هرچی بود جز بی دی اس ام:/

با کلی ذوق دان کردم ک اون تیکه هاشو ببینم ول هچی جز چن تا چیز کوچیک نداش:/

وی یک مازوخیسم است-

ددی ی سوال.. اینکه مازوخیسم باشی بَده؟؟؟؟:(

حالا اینارو ولش.. فیک موضوع خیلییی باحالییی داشت

کاش یکم طولانی تر می‌کرد و اسمات و بی دی اس ام بیشتری توش می‌کرد..:'>

RM. kiute.ARMY

اهان بگو پس شما ضد گلوله ای😂😂

من کی باشم که بگم چی بده چی خوب؟

ان شا الله به امید اون روزT^T
ی بنده خدا ک ارمی ام هست
۲۷ مهر ۲۰:۵۹

چیشد؟ چرا نمیشه بخونم؟ فقط عکس کاور 

RM. kiute.ARMY

شب ها لینک های دانلود کمی مشکل پیدا میکنه:">
army
۱۷ مهر ۱۹:۳۶

این خیلی منصفانس😐ورژناش تو حلقم من الان کدومو بخونم، یه دلم میگه برم، برم. یه دلم میگه نرم، نرم

یا.... بین دو تا فیک چیکار کنم اینور برم یا اون ور، این ور برم یا اونور، یکیش سیاهه گیسوش،( اینجاشو یادم رفته😐)

یکیش موهاش طلایی با چشم کهربایی

اسکل شدم رفت...

کدوم ورژننننننن،

RM. kiute.ARMY

به نام خدا ده بیست سی چهل😂
اون وؤزن بنفش خال خال قهوه ای!
*^*
۲۶ شهریور ۰۰:۲۵

دد...بگو ک بعدش ک اهم اهم شد شوگولی پشیمون شد موچی رو ماچ کرد خوشحال زندگی کردن :/ با نارنگیه یونگی (تو نارنگیشی پس منم زنشم :>>>>>)بسی موافقم..فک کنم از بس موچی بدبختو این فیک اون فیک نابود کرد شوگولی فک کنم فق یه تیکه استخون با دو تا تاندونش مونده😂😂😐

RM. kiute.ARMY

شاید هم یونگی توبه کرد و جیمین رو برد مشهد تا باهم زیارت کنن💅
نارنگیه یونگی
۲۵ شهریور ۰۲:۴۳

اوکی اما بهم برخورد که گفت نباید که همه ی فیکشن ها عاشقانه باشن. خدایاااااااا 

آخه تویه‌ فیکشن از یونمین به من نشون بده عاشقانه باشه 

احساس میکنم دیونه شدم. هر فیکی میخونم یونگی داره یه بلایی سر جیمین میاره. خب این وضعیت زشته دوستاننننن

RM. kiute.ARMY

وای ارع:|
هرچی ادیت دارک...شکست عاشقانه...عشق یک طرفه...عشقِ بی آینده...همه اش مال یونمینه😂😂😂
ی آرمی بدبخت
۰۶ شهریور ۱۹:۳۶

عررررر برگاممممم فیک یوکییییی بالاخره پیش به سوی خواندن ان عرواعرررررر راستی میگم اپ اند داون اومده یا من خیلی نتم گوهیع؟:/

RM. kiute.ARMY

یا علییییییییییییییی!!
نه جیگرم نیومدهT^T
Jeon Molly
۰۵ شهریور ۲۰:۴۳

silence.h

 

نه نههه اشکال ندارههههه :"))

 

هیق نه بیا من کامنت هاتو میبینم ، احساس میکنم خیلی دختر خوبی هستیT.T

RM. kiute.ARMY

silence.h


silence .h
۰۴ شهریور ۱۷:۰۰

Jeon molly 

 

اصلا ورژن کوکمین رو ندیده بودممممم

کلی ببخش :")

 

من بعد این سوتی دیگه این ورا افتابیم نمیشع

RM. kiute.ARMY

مهتابی شو پس
(نمک)

Jeon molly 


Jeon Molly
۰۴ شهریور ۱۱:۵۷

silence .h

 

سلامم ، ممنون شما خوبی ؟

ام ولی یه ورژن کوکمینش پایینه ....

یا من چشمام کور شده؟😐

نه نه اشتباه تایپی نشده فکر کنم مشکل از چشم هامه😂

RM. kiute.ARMY

silence .h


silence .h
۰۴ شهریور ۱۱:۰۹

Jeon molly

سلااام خوبی ؟

داشتم کامنتت رو میخوندم و نمیدونم منظورت این فیکشنه یا نه ولی این کوکمین نیست یونمینه 😭😂

حتما اشتباه تایپی شده 🚶🏻‍♀️:")

RM. kiute.ARMY

احتمالاT^T
اما ورژن کوکمین هم داره

Jeon molly


bts love
۰۳ شهریور ۱۸:۰۵

زیبا نیست...

RM. kiute.ARMY

هق میزنم برات:")
به جان مادرم عمه ساداتم
۰۳ شهریور ۱۲:۴۷

یه سپم میدادی خواهرم

RM. kiute.ARMY

ای دون:">
bora
۰۲ شهریور ۱۵:۴۱

چی شد؟الان تموم شد؟یا فصل دوم داره؟یا قسمتی؟ 

وای چرا اینجوری بود

جای حساس تموم شدددد

خیلی پایانش باز بودددددد

RM. kiute.ARMY

پایانش پاره بود یکم😂
Jeon Molly
۰۲ شهریور ۱۱:۴۸

میخواستم بیشتر هم بکوبم منتها دستم درد گرفت😂

RM. kiute.ARMY

دچار طرح صیانت کوبیدن شدی😂
a.gh
۰۲ شهریور ۱۱:۱۶

دد من اول رفتم اون وبتون کیوته رو خوندم بعد اینو 

اصن دچار دوگانگی شخصیت شدم😐😂

 

RM. kiute.ARMY

سرد و گرم رو قاطی کردی فدات شم یه دور شست و شو نیاز داری😂
s"
۰۲ شهریور ۰۰:۳۰

کی گفته من زندم؟
سخت در اشتباهید اگه همچین فکری میکنید..

RM. kiute.ARMY

نمیشه نرم در اشتباه باشم؟
Jk💜Tae ....
۰۲ شهریور ۰۰:۲۸

واهایییییییییی خدایا چقدر نویسنده فهمیده چقدر با کمالات 

چقدر متین

چقدر با فرهنگ

چقدر چند ورژنی💜💜💜

چقدر ژانر کراش 🤯🤩

چقدر نمیتونم 😭🚶‍♀️🚶‍♀️

RM. kiute.ARMY

چقدر بتون رای گیری ام تی وی عه!
Lady Deracula
۰۱ شهریور ۲۳:۰۱

گشنگ بود:>

میگمم میخوام یه وب درست کنمم ولی طراحی قالب بلد نیستمT^T

چیجوری با اون قالب ساز انلاینی که عرفان گذاشتن تو وبشون کار کردین قالبو درست کردین؟:((

RM. kiute.ARMY

بسیT^T

من با قالب آماده از عرفان کارم رو انجام دادم عزیزم:">
Jeon Molly
۰۱ شهریور ۲۰:۱۷

جیغ کوکمینننننن 

بر ابل شادانه بکوب بر طبل شادانه بکوب بر طبل شادانه بکوب بر طبل شادانه بکوب بر طبل شادانه بکوب بر طبل شادانه بکوب بر طبل شادانه بکوب 

RM. kiute.ARMY

دیگه زیاد کوبیدی ها😂
HeLma
۰۱ شهریور ۲۰:۱۵

به نام خالق بنگتن 

شیررررججججججججججه حملللللللللهههههههههه و شورررررررششششششششش

*وی تشنج و سکته ی تمام بدن کرد و به دیار باقی شتافت

RM. kiute.ARMY

خالق بنگتن هم این شدت حمله و تشنج رو گردن نمیگیره😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان