BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

BANGTAN FUN TIME: عَنگوشت حق نما

20230507_205928_80od_wrgh.png

۲۶ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هرچی
۲۶ ارديبهشت ۱۶:۲۵

 سلاممم و درود به این کمپانی بی در و پیکر 

که هیچ کاری جز گندکاری نمیکنه  و میشه

از انگشتان کشیده پسرم خوند 😔

(( بنده چهار و نیم ساعته که در شوک 

این کنسرت دعای است دی بودم و این 

عکس نمک رو زخمهه))🍃😭

 

RM. kiute.ARMY

دلامممم و سروووود نفسسسسT^T
عنگشتی که پر ز ناگفته هاست😔

این عکس تو زخممونه:")))
نمدونم=/
۲۳ ارديبهشت ۲۱:۲۹

و منی که فقط دارم به عکس شوگا نگاه میکنم=)

(انگشتت تو ک*ون خودم فدات بشم مننننننن)

(بغض صگی)

هیخخخخخخ 

ما لیاقت اینم نداریم؟؟=/

RM. kiute.ARMY

واقعا...
اگه رد بشه تف هم بندازه تو صورتمون من از خوشحالی رو به تشنجم...
هاشم جانگ
۲۳ ارديبهشت ۱۸:۳۱

سلام عزیزم خوبی برای ریاضی پیدا کردم که در این دنیا که هستی برات از ته دل آرزوی موفقیت میکنم عزیز دلم 

من یه آرمی از همه چی بی تی اس با زیرنویس فارسی هستم

این چه حرفیه شما در یک مهمانی چربی‌های اشباع شده را سوزانید 

من نتوانستم کلیپ هارا بلغزانم و برقصانم شما چگونه توانستید?

واییی ددی حال میکنی کامنت‌هایی میزارم که تاریخی و به یاد موندنی میشخ🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

یکیش که لغزاندن و رقصاندن لینکه که چند نفر دیگه هم در این مورد کامنت گذاشته بودن.

یا این کامنت

سلام خانم جلالی جان وقتتون به خیر و شادی انرژی و اراده ام را به تو نمیدم مگه مریضم😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

یا شوگا با زیرنویس فارسی. 

من مردم را رسم الخط میکنم حالا خواهید دید

الخصوص خانم جلالی فاکینگ

من و تو محمد رضا را خفت کردیم و اورا لعزاندیم روی زمین

این چیه دیگه ای که به من معرفی شدی تا به جنگ بروی دکمه کلیک کنید و به همین جهت است که به این نتیجه رسیدم. 

خودم خودمو جر دادم با این کامنتهام

 

RM. kiute.ARMY

خوبه که از همچی بی تی اس با زیرنویس فارسی هستی😔
تو کدوم مهمونی؟
با خروس نیت!
عووووووف چ جورم😂😂😂😂

اره خیلی مودهههه😂😂😂
فوکینگ قانوم جلالی
اوه اوه! با ممد رضا تریسام؟
نتیجه ی منتقی.
هاشم جانگ
۲۳ ارديبهشت ۱۸:۲۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

من به فدای آن انگشتان وسط جذاب و دلربای مستر مین.

پدر یونگی آه پدر یونگی جان در عذاب است بیا من را بنما 😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

 

وای قوربون تو برن هیترهای دماغ گنده. 

خودم هم تو این دنیا که هستی برات از ته دل آرزوی 69 میکنم.

ممنون بابت زحماتی که میتونستید بکشید ولی نکشیدید خانم جلالی عنتر.

دبیر زمین شناسی مون مرد بود ددی. انقد ازش متنفر بودیم و روی مخ بود که نگو. 

با جای اینکه بشینه عین آدم مطالب خود کتابو درس بده، بهمون تحقیق میداد. 

میگفت برید تحقیق کنید ببینید شهرمون جاذبه گردشگری داره؟ تله نفتی داره؟ کوفت داره؟ زهرمار داره؟ 

آخه احمق مگه میان تو کنکور از شهرمون میپرسن؟ 

آخر همه کلاس های آنلاین و آخر همه ورقه های امتحان مون می‌نوشت موفق باشید و همیشه بهار. 

با دیدن این جمله خون مون به جوش. میومد. صد سال سیاه نمیخوایم برامون آرزوی موفق بودن بکنه. 

این دبیر ابله زمین شناسی، برادر خانم جلالی قر**اق دبیر زیست مون بود. 

کلا خانواده ی جلالی ها مدرسه مون رو تصاحب کرده بودن و خیلیییی زیبا و حرفه ای ریدن تو آینده ی دانش آموزانی مدرسه مون. جوریکه امسال هییییچ کس از کلاسمون واسه کنکور قبول نشد ددی. باورت میشه؟ 

انتظار می‌رفت از کلاس ما حداقل 10نفر پزشکی بیاد بیرون. 

تر زدن تو استعداد و توانایی اون ده نفر هم حتی. 

ای ر**م تو اون مدرسه مزخرف. مثلا مدرسه نمونه بود هرچند مدرسه نمونه هیچ پخی نیست. 

میدونی از چی میسوزم ددی؟ 

تو شهرمون، مدرسه عادی قبولی پزشکی داشت ولی مدرسه ما که مثلا نمونه بود اصلا قبولی نداشت چه برسه به پزشکی. 

 

RM. kiute.ARMY

قضیه ناموسی شد هااا😂😂😂😂

آرزوی 69؟؟ این محدودیت سنی داره😔
عنتر...ای جان😔
:| بمیر بابا مردک:| درستو بده بره قرار نیست خیلی ها تو کنکور اصلا این لعنتی رو بزنن:/
من زمستون میشم و پدرتو با آنفولانزا میییی****ام
عه!! پس بگو ژنتیکی بوده😂
فاک...واقعا؟
همیشه اگه یه چیزی خوب باشه، یه راه هم برای گ.وه خوردن بهش هست...
پشمام....واقعا سوزش داره!!!! فاک...ناموسا؟؟؟؟؟
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۳ ارديبهشت ۱۶:۲۸

هم با گوشی اومدم هم تبلت، هم با اکانت هم بی اکانت نمیارههههههعع.

پ.ن: دقیقا هم همون پست مشکل داره:/

RM. kiute.ARMY

وای یا امام حسین:|
دعا نوشتن برات؟
Vkook. Darya
۲۲ ارديبهشت ۲۰:۲۱

حق سگیییییی 😂😂😂😂

 

یعنی تا چند وقت پیش میگفتیم بیگ هیت از همه کمپانیه بهتره ولی ریددددد 😂😂😂

RM. kiute.ARMY

صگ هاااااا صگگگگگگگ😂😂😂

ک.ونپانی! اصلاح میکنم ک.ونپانی😂😂
shahzad kim
۲۱ ارديبهشت ۲۰:۲۲

 

خونه ای که پی دی نیم توی امریکا داره قد باسنش بزرگه 24 فاکینگ میلیون دلار 

یک هکتاره یک هکتاااااااار

این پولا از عرق ریختن پسرا بدست اومده 

10 سال زجر کشیدن حالا هم که وقت پشتیبانیه هایب جا میزنه

 

https://uupload.ir/view/img_9399_dpd9.mov/

RM. kiute.ARMY

میشه یک بیلیون تومن به پول ما:)
پ.ن: اتاق 12 متری که هر هفتاشون باهم توش بودن...
Gold
۲۰ ارديبهشت ۱۸:۵۰

حق به توان حق!

RM. kiute.ARMY

حقی پر حق!
سونگ جی وون
۲۰ ارديبهشت ۰۲:۰۶

سلام و عرض ادب به خودم طول ادب به بچه های سایت  :)))))))))))))))))))))))))))) حق تر از این انگشت واسه جواب دادن به هایب سگ پدر وجود نداره و نخواهد داشت

RM. kiute.ARMY

سلام و طول ادب به روی ماهتتتت!!!
طیب طیب الله احسنت بارک اللهㅠㅡㅠ💜💜💜
💜💙 Blue girl 💚💜
۲۰ ارديبهشت ۰۱:۲۳

الحق که راست را خودت می‌گویی و بس....🫣🫢

سلام ددی جونم ... 😁

دل تنگم و چشمانم پر از اشک از دوری ات ...🥺🥺🥹

الان بخدا به کمپانی و منیجر و استف های HYBE آلرژی مظمن گرفتم ... به طوری که هر وقت بیانیه ای با شروع 

Hello 👋 This Is Big Hit Music ...

هست تمام چهل ستون بدنم رعشه میفته ...

لامصب این زبونشون رو گل 😁👊😁 بگیرن که هر وقت بیانیه صادر میکنن فقط و فقط خبر بد توشه 😒😬

پس الحق که این نشان 💭🖕💭 با عشق مخصوص خودشونه 😁

اول از همه جدایی bts تا سال 2025 ، اون از سربازی رفتن جین هیونگ و هوپی هیونگ .. این از خیره سری ساسنگ فن ها و پاپاراتزی ها و رفتار زشتشون با کوکی کوچولو 🤧😭🥺 ... و اینم از سربازی رفتن نامجونی هیونگ 😔🤧🥺🥺😣

دیگه بخدا بسه ... آدم تا یه حدی کشش خبر بد رو داره ... بخدا آرمی های عزیز🩶💜🩶 بهمون باید جایزه نوبل بدن به خاطر صبر ایوب مون ...😒😐

امیدوارم از الان اگه تونستن دهنشون رو باز کنن و فقط خبر خوب بدن ... 

و اینم بگم کنسرت خفن شوگولی رو در اقسا نقاط دنیا به جز ایران و اروپا تبریک میگم ...🥰😍

البته به قول معروف : ما خیلی وقته دیگه شل کردیم 😂😂

خنده من از گریه غم انگیز تر است ...🥺

راستی اونایی که گلکسی دارن دستا بالا ✋️🖐👋✌🏻🤟🏻💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

نوکریمممممT^T
سلوووم عمر من*-*
ای من قربون دلت و چشمت که:"))
وای من هر سری نوتیفش میاد بلند میگم چیز خخرررررر!!!
واقعا خیلی سق سیاهن:/😂 دلم تنگ شده برای بیانیه های کامبک:")
سیاهش هم😂😂
کلا به فاکی شدید:")))
گینس کجاست ثبت کنه...
امیدوارم هیئت مدیره برکنار شن و یا حداقل گ.وه خوری هاشون معلوم شه...
و تسلیت به آرمی های ایرانی که شانس دیدن یونگی براشون -10 از 10 عه😂
اره بابا ما فقط بهر تماشای جهان اماده ایم😂
اخ اخ ما نماد واقعی افسردگی هستیم😂😂
منننننن مننننننننننن منننننننننننننن!!! تبنعغبنعفیتفغینغفقعغفثعغف!!
Aine
۱۹ ارديبهشت ۲۳:۱۰

های گایز"
از وقتی وارد سایت شدم دیگه نمیتونم ازش خارج بشم:)
دلم میخواد تو دریای پر از فیک غرق بشم و از تک تک فیک ها تغذیه کنم
میخوام همشون یه دفعه ای برن تو ذهنم و مهم ترین درس هر فیک روی مغزم حک شه:)
در هر صورت... خیلی سایت خفنیه
مرسیه خیلی زیاد بابت سایت:))

RM. kiute.ARMY

های دلبر*^*
من بخوابم از روم رد شی که دلبرمممم:")))
عوووفف حلالتتت!!!
سطح تفکرات دلبرانه ترینه:")
قربون وجودت بیبی سایت قابل شما رو ندارههههㅜㅡㅜ
F
۱۹ ارديبهشت ۲۲:۱۴

حق یا چی😔😂

RM. kiute.ARMY

سوپر اولترا حق😔😂👌
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۹ ارديبهشت ۱۷:۵۹

منی که در همین جریان‌ها فحش "پدرسگ گاوزاییده" رو اختراع کردم.

 

ددم باز از ۳۰ام کامنت‌هارو می‌بندی؟

دد من هنوزم اون پست ولکام... که محفل ورور های من بود برام باز نمیشه، باور کن دلم میخواد بیام ۴ صفحه زر بزنم.

RM. kiute.ARMY

شتتتتت اینننن بایدددد ثبت شههههه!!!
بله:")
واقعا؟؟؟ با دستگاه های دیگه اومدی؟ بدون اینکه وارد اکانتت شی؟
و منم بابت همین خیلی دل تنگتم:")
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۱۹ ارديبهشت ۱۶:۵۶

چشمام حقی شد...

RM. kiute.ARMY

آن شا الله آلت های حق نما (عنگوشت مین جان) به بدنت بخوره.
(Honey) شکلات تلخ
۱۹ ارديبهشت ۱۶:۴۰

از یه سری حرکات آگوست دی اعظم تو کنسرت خیلی خوشم اومد یکیش همین نشون دادن انگشتان وسط مقدسش بود که با افتخار تقدیم به هیتران باسن سوخته و کو. نپانی گوربه گور شده و استف های خیانتکاری که به ساسنگ ها اطلاعات میفروشن. 

وای وای فقط اونجا که تو کنسرتش میگه شیبال. 😎😎😎😎😎😍😍

RM. kiute.ARMY

از سری حرکات زبون و چرخش بدن پدر مین هم که زبان هم قاصره هم قاسمه هم جاسمه...:))))))
شیک و کیک و هایپ....ک..ص ننه ات هایب😔🚬
فحششششش بدهههه فحححشششش!!!!
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۱۹ ارديبهشت ۱۵:۲۲

هاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاها..

تنذ طلخ

RM. kiute.ARMY

بلانسبت بلانسبت مزه ی ع.نننن میده...
آلــــــــی ‌‌
۱۹ ارديبهشت ۱۴:۳۳

مودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

RM. kiute.ARMY

شدت لذت بردنت از پست رو هم من حس کردم هم بیان😂😂😂👌
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان