BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

BANGTAN FUN TIME: مکان فلاور

20230508_171105_va7w_8a4v.png

۳۳ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
A.SH
۲۷ تیر ۱۹:۲۸

امروز دقیقا به این کلمه نیاز داشتم سر کلاس....لعنتی هی محل فروییدن گل تو ذهنم میومد...گلدون یادم نبود..حتی فارسیششش...به استادم میگفتم چیزی که توش گل میزارن😐🥲چی میشه...اونم هی میخندید...بعد تازه یادم اومد میشه vase😂🥲 ولی هی وسط حرف زدن میخواستم بگم جا فلاوری...محل فروییدن فلاور😂😂😂🤣

RM. kiute.ARMY

معضلی شد واقعا این کلمه برای همه امون😂😂😂😂
خود گلدون هم فکر نمیکرد انقدر برامون دغدغه بشه😂😂
عهههه!! پس میشه این؟؟😂 ولی همون فلاور پلیس قشنگ تره😂
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۲۹ ارديبهشت ۱۴:۴۹

ددی این چیزای تهیونگ و جنی که واقعی نیست نه؟

من برای ویکوک ذوق میکنم ولی برای این چیزا اصلا

اگه همچون چیزی بشه دوست دارم خودمو دار بزنم!

 

RM. kiute.ARMY

والا من در عوض رد کردن ماجرا، احتمال رو بر واقعیتش گذاشتم و همون واقعیت رو سوال پیچ میکنم.
چرا وقتی ته و جنی میدونن که فن هاشون، کل دنیا میدونن این دوتا فرانسه ان و این دوتا قبلا یسری شایعه پشتشون بوده و مسلما یه عالمه ادم تو فرانسه مثل پاپاراتزی ها دنبالشون میکنن، ریلکس با گروه ای از منیجر ها برن پاریس گردی؟
چرا پاپاراتزی گفت گارد امنیت نذاشت فیلم بگیرم؛ اما فیلم زیر کیفیت 144، در حالی که دوربین های الان کم کمش زوم 360 عه کیفیتش، پخش کرد اونم جوری که تهیونگ اون فیلم خیلی ریلکس نگاه کرد و بی اهمیت نسبت به هر اهمیتی سرش رو برگردوند؟
و اینکه اگه شغلت اینه که سرت تو ک.ون مردم باشه (پاپاراتزی) همه جا سه کیلو دوربین با خودت نمیبری، یه دوربین خوب باید روی گوشیت باشه! پس گ.وه نخور؛ کیفیت رو از قصد دست کاری کردی.
اخه چرا باید دوسال یه عالمه هیت و گ.وه خوری رو تهنی تحمل کنن و لب نزنن و اعلام نکنن باهمن؟
چرا مدام اعضا بهمون گفتن مدیا رو باور نکنیم و همه اش بحثش رو پیش میکشن؟
این اگه واقعیت باشه یه واقعیت کثیفه که پشتش بازی ئه. و این نظر منه. مدیا پلی یا هرچی.
حتی کمپانا ها نیومدن بگن نقض حقوق خصوصی رو طرف زیر پا گذاشته...صرفا یه بیانیه داده که بگه اره در جریانم.

اگه تهیونگ واقعا با جنی ئه من خوشحال میشم، چون خوشحالی ایدولم الویت منه...و واقعا میخوام خود واقعیش و عشقی که داره رو ببینم نه فقط یه مشت عکس  و ویدیویی که سرگرمم کنه انگار که از نظر کمپانی ها اینجا یه سیرکه و من دلقکم و برای شخصیت ارتیستشون هم اهمیت قائل نیستن.
ته تغاری ددی
۲۸ ارديبهشت ۲۳:۴۰

که اینطور 🤔🤔🤔

حق با شما بید ددی جان 

RM. kiute.ARMY

من نوکر شمامT^T
یک انسان هستم به علت تغییر دستگاه الان بی اکانت گردیدم :|
۲۸ ارديبهشت ۱۳:۵۰

عمه جان ...فک کنم شمال شرقی جنوبی روی مدار نصفالنهرین استوا موقعیت 38 و 89 روبه روی قبله بیگهیت اونجا یونتان داره 

با یه گربه خیابانی پرتاب آبگاشت بازی میکنه 

سوراخه اونجاست 

RM. kiute.ARMY

اینی که گفتی یکم دوره!
Adrina :(
۲۸ ارديبهشت ۱۱:۳۳

خیلی خوب بود روحم شاد شد:)

RM. kiute.ARMY

قربون روحت مادرT^T
هاشم جانگ
۲۸ ارديبهشت ۰۹:۳۰

فلاور فلاور فلاور 

این جیهوپ 6 ماه سال 1390 سلام خانم دکتر جلالی و در نتیجه این پارت های جدید محشر آخر سر می برند برد که از سوی دیگر به آن اشاره کرد که در این دنیا این پارت های جدید محشر بودن خوشگلم.

من دیروز با جیمین در بیلبورد بندری رقصیدیم وقت بخیر

من دیروز با نامجون سلام کردیم تا الان که فکر میکنم

من دیروز با جین و پارازیت های شوگا با زیرنویس فارسی وقت گذراندم

من دیروز با جونگ کوک در کافه تریا هات چاکلت خوردم و به یه جایی لغزیدم

من دیروز با تهیونگ دوست دختر جوان را رسم الخط کردم. 

من دیروز با شوگا کلاس های نکته و تست را پیچانده و به پشت حیاط مدرسه برفته

من دیروز با جیهوپ 459تا کلاغ پر دور زمین رفتیم و آخرش هم به عنوان مهمان رقصیدیم

 

برای حذف کلیپ ها آنها را لغزنده و رقصانده

برای حذف لینک های کپی شده آنها را بخوابانید بلکه خودشان بتمرگن حذف بشن

آر اِم کبیر در کلاس درس می خواند و افزود که از سوی سازمان سنجش در مورد این پورعباس هیچ کاری نمی‌توان کرد

این چیه نوشتم. 

وای ددی یه آرمی یه آهنگ واسه شوگا خونده به اسم sugarcaneخیلی قشنگه حتما گوش کن. البته یه سال پیش منتشر شده ولی نمیدونم چرا تازه بولد شده.

وای یه جایی میگه عشق رو تف کن تو دهنم نمیدونم چرا وقتی اینو شنیدم یاد این جمله ی حماسی کیبوردم افتادم که هی میگه یکی بیاد فوت کنه تو دهنت واییییی😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

اومدن تصویر گل با کله ی جی هوپ:
نوش جونت پارت جدید سوهوک جان😔
بیلورد رو یه تنه کردی دیسکو😔
خوبه😔
وقت خوبی بود دایی جان😔
چرا لغزیدید؟
رسم الخط؟ چراااا؟😔
اوه اوه مکان😔
مهمان حبیب خداست😔

واقعا پورعباس هیچ غلطی نمیتواند بکند!!!

من یه اهنگ از یه فن بوی درباره ی جونگکوک گوش داده بودممممT^T
تف کنه تو دهنش؟؟؟ دختره ی کینکیییی😂😂😂 وای ارهههههه😂😂😂😂
ته تغاری ددی
۲۸ ارديبهشت ۰۱:۱۷

ددی ددی ددی 

سلام خوبیی

ددی فیلمای تهنی رو دیدیییییییی؟؟

 

جیغ به نظرت واقعیه یا میخوان توجه هارو از رو کوکی بردارن و از فشاری که به کمپانی وارد میشه کم کنن 

 

چرا منیجر جنی باید عکس خودش با یه تیپیو بزاره اینستاش و با همون تیپم جنی و تهیونگو همراهی کنه مگه نباید سعی کنه رابطشونو مخفی نگه داره (البته اگه رابطه ای در کار باشه)

انگار همه چیز برنامه ریزی شدست در حالی که نیست

 

تهنی هارتم اکلیلی شد ولی مشکوکه یو نو؟؟

نظرت چیه ؟؟

RM. kiute.ARMY

والا باهم باشن که زودتر خبر بدن لباس بخرم زشته تو مجلسشون آبروم میره😂
اما خداوکیلی؛
حس میکنم خیلی ب شعورم داره توهین میشه.
اینکه آرمی ها تو فرودگاه پاریس بودن بعد فهمیدن تهیونگ رفته شهر نیس فرانسه.
بعد از اونور با کلاه پشمی وسط بهار.
بعدش از اونور کاسپلیر میاد میگه من و دوزدخترم بودیم.
از اون ور کپانی میگه تهیونگ/جنی؟ ما تهیونگ/جنی نداریم اینجا.
بعد طرف میگه تیم امنیت نذاشت عکس بگیرم و بعد دوباره از تهیونگ یه عکس میاد خیلی شیک و تمیز در حال راه رفتن انگار برای عکاس ژست گرفته.
خیلی ها الان دچار سوء تفاهم میشن که اره مثلا منِ "ادمین" دارم فشار میخورم و بزور میخوام تکذیب کنم. نه، اصلا و ابدا، تازه اتفاقا خوشحال هم میشم چون رل تهیونگ رل ماهم هست😂 فقط از این بدم میاد که بازیچه ی مدیا های غیر رسمی باشم.
استریمم رو میزنم، امروز جیمین داره آهنگ میده بیروووون💃💃💃
Vkook. Darya
۲۸ ارديبهشت ۰۰:۴۶

سوراخی برای فلاور 🤣🤣🤣🤣

این منم وقتی بعد دو سه سال کلاس زبان رفتن میگن چی بلد شدی 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

مامانم: بچه ام تافل داره
نهایت دانشم در زبان:
سونگ جی وون
۲۸ ارديبهشت ۰۰:۳۲

خودمونیم منم نمیدونم گلدون به انگلیسی چی میشه😂😂😂😂🫰🏻🤣

RM. kiute.ARMY

واقعا تا الان هیچ کس به گلدونِ انگلیسی فکر نمیکرد😂😂😂 فلاور پلیس؟
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۷ ارديبهشت ۱۹:۲۰

سوراخی برای فلاور...

از کدوم نوع؟

جلو؟

عقب؟

شمال؟

جنوب؟

شرق؟

غرب؟

شمال شرق؟

شمال غرب؟

جنوب شرق؟

جنوب غرب؟

بالا؟

پایین؟

اینوری؟

اونوری؟

بزرگ؟

کوچیک؟

اسمال؟

مدیوم؟

لارج؟

ایکس لارج؟

دو ایکس لارج؟

سه ایکس لارج؟

چهار ایکس لارج؟

فرورفته؟

برامده؟

بیضی؟

دایره؟

بنزین خور؟

گازوئیل خور؟

چیز خور؟

RM. kiute.ARMY

لوکیشنش میشه پنجاه و سه درجه ی غربی، استوانه ای با دریچه ی متساوی الساقین، منتها با نفت سفید درست شده.
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان