BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

خنده دوای هر دردیست، جز اسهال.

9765_2pni.png

 

اول که سلام قشنگمممم خوش اومدی دورت بگردمT^T

دوما گند خودتی.

سوما میزاشتی کوک از لس آنجلس برمیگشت بعد این بحث رو وسط میکشیدی، یکم زود قضیه استایل فرودگاهش رو نگفتی؟

چهارما، میشه یکم تحقیق کنی؟ به ولله قسم با بچه ها گل ریزون میگیریم پول نتت رو جور میکنیم.

پنجما، تو که انقدر پیگیر اعضایی که حتی استایل فرودگاهیشون رو چک میکنی و داستان پشتش رو میدونی، پس چرا دقیق تر نرفتی دنبالش جان دل؟

اگه عاقل تویی، خوشا آنان که دیوانه اند.

   

بزار من قضیه رو از اول بگم تا بقیه بچه ها هم درجریان باشن و هم شما جواب عاقل بودنت رو پیدا کنی.

 img_20230618_123005_021_9ckm.jpg

این استایل فرودگاهی جونگکوک بود که داشت کره رو به مقصد لس آنجلس ترک میکرد.

پ.ن: حضرت عباسی اولین بار دیدم حس کردم رو پیرهنش نوشته یا ابا عبدالله الحسین فقط رنگش رفته😭😂

(از الان بگم؛ منبع این اسناد و مدارک یه چنل ئه، نه من)

    

همه چی راجب استایل فرودگاهی جونگکوک(عکسای بالا) از برند balenciaga هست که مثل اینکه برخی افراد عاقل سعی در شفاف سازی این داستان درن و میخوان مارو از تاریکی جهل بتکونن.

 حالا قضیه چیه؟ پشت این یارو برنده که اسمش هم سخته چیه؟

برند balenciaga بخاطر استفاده از کودکان با عروسک های خرسی و وسایل مخصوص BDSM به شدت مورد انتقاد قرار گرفت جوری که برندها و ایونت های زیادی بایکوتشون کردن و کیم کارداشیان مدل قبلی این برند نامه عذرخواهی نوشته.

بعد یه مشت عاقلی که بهشون میگن نتیزن و بعضی این عاقل در عاقل هایی که توی توییتر هستن اومدن گفتن که:

حالا جونگکوک بی تی اس بعد از این جریانات با لباسهای این برند در عموم حاضر شده باعث شده مردم و فنا بگن چرا زمانی که همه دارن این برند رو کنسل میکنن جونگکوک عضو یک گروه معروف باید این برند رو بر تن زده و طول اندام کرده؟

چون جونگکوک معروفه نباید چیزی رو تبلیغ کنه که در حال کنسل شدنه.

(حالا در ادامه عکس سایر بستگان هم میزارم که این برند رو پوشیدن و مساحت اندام کردن)

    

همه چی از عکسبرداری و یه تبلیغ ساده شروع شده که عکاسش گابریل گالیمبرتی بوده و موضوع عکاسی و تبلیغ هم چیزایی که مردم به عنوان کادو سر جهازی دریافت میکنن بود.

عکاس از سوژه هاش و وسایل شخصیشون عکس گرفته که شامل لیوان مشروب خوری و گوشواره ها و جواهرات . چند تا کیف دستی خرسی بچگونه با بند چرمی بوده.

مدل های که اون کیف خرسی هارو دست گرفته بودن بچه ها بودن بعد این وسط یه سری مقاله ها اومدن و گفتن این حرکت نامناسب بوده و شما دارین پدوفیلی رو ترویج می‌دین و باید اینا حذف شه و به شکایت رسیده.

چون مدلی ک خرسا بسته شده بودن با بندای چرم برا بی دی اس ام بود.

 

img_20230618_122957_371_6y3z.jpg

 

همه این چیزا هم از تیک تاک و توییتر شروع شدو یه سری هاهم اینو ربطش دادن به تبلیغی که نیکل کیدمن بهار امسال برای بالنسیاگا انجام داده که رفتن سراغ کیدمن یقه اش کنن ولی اونم جوابی نداده در مورد این موضوع و کردن گردن ننهاده.

خلاصه این نامناسب بودن مدام ادامه دار شده و مردم جو دادن و گفتن ما همه وسایلی که از این برند داشتیم رو میدیم شهرداری ببره چون این آرمان های انقلاب نیست.

حالا این وسط یه سری سودجو هم راه افتادن که آره این برند رو کلا یه سری از این ستاره های هالیوودی همیشه تبلیغ میکنن و کارشون ترویج این مسایل جنسی و پدوفیلی و این داستان هاست.

خب بعد بالنسیگا اومده 22 نوامبر عذرخواهی کرده و همه عکسا رو حذف کرده از اینستا و گفته آقایون دادشام به روح مهران رجبی قسم اشتباه کردیم.

اولش هم از هشتگ save the children شروع شد و کم کم از همه کسایی که با این برند کار کردن هم خواستن که نظرشونو بگن و حرف بزنن .

اولین نفر هم خانمِ پر وجناتِ کیم کارداشیان بود که ازش خواستن چندین بار هم این برند رو پوشیده و تو بیانه ای توی توییتر سکوت کرده و گفته من از کمپین حذف بالنسیاگا استقبال میکنم و منم می‌خوام دلیل این کارشون رو بدونم و شاید بتونم درک کنم کارشو .

کیم کارداشیان بعد اینکه با تیم مسئول این تبلیغات صبحت کرده و گفته از این عکسا جریانی که پیش اومده ناراحت و عصبانیه و باید بهش توضیح بدن و بگم اسم شناسه و قصدش از دخول به کاخ؟!

این برند هم به کیمی کارداش گفت که عذر خواهی کردن و قرار نیس دیگه اتفاق بیفته 

خانم کارادش هم کوتاه اومده

در نهایت بالنسیاگا گفته 

من مسئولیت کامل رو به عهده میگیرم و این اشتباه ما بوده که بچه ها و این تبلیغ رو کنار هم نشون دادیم و این داستان پیش اومد 

و گفته که هنوز زوده که این جریانات بخوابه و چیزی فراموش بشه ولی من تو صحنه باقی میمونم و قایم نمیشم و بچه ی جنوب شهر تا اخرش لوتی وار حبس میکشه سلطان غم مادر.

 

img_20230618_123054_106_79hh.jpg

کیم کارداشیان در سفر اخیر به توکیو با دخترای خودش به اسم نورث 9 ساله و شیکاگوی 5 ساله به پوشیدن برند بالنسیاگا بازگشت. در عکس‌های اینستاگرام و TikToks مادر این چهار فرزند که این هفته از ژاپن به اشتراک گذاشته است، می‌توان او را در حال استفاده از این برند بحث‌برانگیز، از جمله یک کت خز مصنوعی صورتی، چکمه‌های نقره‌ای تا ران چند جفت عینک آفتابی این برند مشاهده کنید.

   

تنها کسی ک بجز کیم درگیر حواشی این برند شد بلا حدید بود ک  طی یک عمل آروم و ساکت همه عکسایی که با این برند تبلیغ کرده بوده رو از اینستاش پاک کرده ولی چیز دیگ ای نگفت،

ودوباره ایشون مجددا کامبک زدن ب تبلیغات این برند.

   

فعلا این از مدل ها و سفیر های این برند که آدم های سرشناس نامداری بودن و اصولا هم از صلح و حمایت از حقوق کودکان حرف میزنن.

فقط هم این دو نفر نه، یه لیست از تموم مدل هایی که بعد از حواشی این برند رو جددا تبلیغ کردن رو میزارم.

ببیند، مجددا بعد از حواشی!

دوستان گلی که در زمینه مد و فشن هستن، و عزیزان دلی که هالیوود استن هستن گمون کنم بهتر از یه مشت عاقل در جریان باشن.

 

img_20230618_123112_430_dnsk.jpgimg_20230618_123111_831_oyx8.jpg 

لیست سلبریتی هایی ک تبلیغات این برندو داشتن بعداز حواشی،

دوآ لیپا

کیم کارداشیان

کریستین کوئین

بلا حدید

نیکول کیدمن

نائومی کمبل

  

در نهایت؟

 همه حواشی این برند برا ۲۰۲۲ بودن و حل شدن و سلباییم ک مثلا از حذف این برند حرف میزدن بعداز عذرخواهی و شنیدن توضیحات به همکاری با این برند برگشتن و بااینکار رسما اعلام کردن سوءتفاوت ها حل شد.

قبل ازینکه آرتیستی مثل کوک رو به رسوایی یه برند ربط بدید حداقل قبلش سعی کنید کامل هم درباره ی حواشی اون رسوایی برند و خانواده ی رجبی تحقیق کنید و اگه فقط دنبال آتو از آرتیست نباشید و در عین حال راجب عقبه ی اون ارتیست هم چیزی بدونید اگه ادعای عاقل بودن دارید.

 

img_20230618_123121_545_rimu.jpg

بعضی از کمک های مالی جونگکوک به کودکان.

  

در جریانات استفاده از این برند و حواشیش، کوک همیشه از این برند استفاده میکرد اما دقیقا بعد از بایکوت شدنش توسط سفیر ها و مدل های این برند دیگه استفاده اش نکرد و ما تا الان شاهد پوشیدن لباس های این برند توسط کوک، بعد از حواشی برند نبودیم.

چون همونطور که میبینید، بعد از یه مدت طولانی که استفاده اش نکرد و دوباره از این برند پوشید، عاقل ها برامون صف کشیدن و مجددا عاقل هایی پیدا میشدن تا جونگکوک رو بزننن سر چوب کنن تو چشممون.

 

img_20230618_122950_160_0650.jpg

   

حالا آقای کارگردان سنی دییلر! یه سوال دارم ازتون؛

یه نمه یه رخ بدین به عکسایی که میزارم.

عکس سایر بستگان از پوشیدن این برند.

همهههههه الان دارن میپوشنش و نمیدونم شاید به جونگکوک این برند نمیاد برای همین ناناحت شدن دوزتان.

تاریخ توییت ها رو که میبیند آره؟

  

 img_20230618_123012_732_doyp.jpgimg_20230618_123012_800_kvg2.jpg

img_20230618_123012_921_xec.jpgimg_20230618_123013_306_ocn1.jpg

img_20230618_123013_311_nale.jpgimg_20230618_123035_451_f9qs.jpg

img_20230618_123035_759_ji6p.jpg

img_20230618_123036_078_iqi6.jpg

   

خلاصه که تنها این برند بالنگونگولاسا نمد چی چی این همه حواشی و حرف پشت سرش نیست.

بقیه برند ها هم حواشی دارن تا ناموس.

 

img_20230618_123021_075_crfo.jpg

نتیجه: از تمامی آرتیست ها خواهشمندم از تولیدی لباس خَنجریان بجز موسی وسط لباس بخرن. هم قیمت خوبه و هم واسطه ندارن.

  

امیدوارم هم من و هم بچه ها و هم عوامل پشت صحنه سعی در عاقل شدن داشته باشیم؛ چون واقعا زشته هم وقت بقیه رو بگیریم و هم زمینه ی خنده و شادیِ دوزتان رو فراهم کنید.

    

پ.ن: منبع تمامی این اسناد و مدارک یه چنل دفندر توی تلگرامه اما چون بعضی ها عاقلن میترسم برن و برای اون چنل هم دردسر درست کنن برای همین فقطططط به کسایی که میشناسم منبع دفند رو میدم و لاغیر.

پ.ن2: همه ی کامنت ها رو هم میبندم.چه توی پست ده سالگی بنگتن و چه توی ارتباط با ادامین.

بالاخره دوروز دیگه قراره بازشون کنم پس فعلا من رو ببخشید:)

۳۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Jiwoon
۲۵ آبان ۱۲:۳۳

انقدر تحت تاثیر قرار گرفتم که الان میرم هیتر میشم اصن....:|

وای این چه کامنت سمی بود..

کی بود گفت فشار اقتصادی رو روان مردم تاثیر نداره... 

RM. kiute.ARMY

خود من که پیج آنتی بی تی اس زدم

کاش روان داشت...به پایین تنه اش فشار اورده از بالا اسهال شده
مزاحمی که مزاحم نیست مزاحمه شعبه ۲
۰۱ مرداد ۰۸:۵۹

سلامی چو بوی گل هیونگ 

ایا مرا به یاد داری؟ 

شاید هم نداشته باشی 

من وقتی در نگاه اول به لباس این بنده خدا نگریدم گمان کردم که بر روی ان دعایی چیزی از روی کتاب مقدس قران نوشته است که از ایرانیان حمایت میکند آما باز هم این کودک من هست عاح.. 

RM. kiute.ARMY

سلامی به خوشیِ بوی میوه کاکتووووس!
بله که دارم نفسسسT^T
والا بخدا ماهم همه فکر کردیم رفته به پیشواز ماه محرم😂😂
stay
۱۰ تیر ۱۳:۳۳

ازتون ممنونم

RM. kiute.ARMY

تاج سرمی عمرمممT^T
ته ته
۰۹ تیر ۱۴:۲۴

ای بابا همچین پیاز داغشو زیاد کردن گفتم بچم چیکار کرده 
در هر صورت بچم خر کاری کنه باز بچمه

 

RM. kiute.ARMY

عقل در سر نباشد جان در عذاب است.
چطوری نادر کوچیکههه؟؟ (یک انسان :) سابق)
۰۶ تیر ۱۸:۳۹

کیم گارداشیان 🌝

کیم برادران 😂🌝🤲

 

RM. kiute.ARMY

طیبببب طیبببب الللههههههه!! احسنت بارک الله😂😂😂😂
کیم یولداشیان🌚
به چی زل زدی خواهرم؟!زشته (jk lover سابق )
۰۶ تیر ۱۱:۱۸

ودف

 

دو سه هفته پیش معذرت خواهی کرد بعد باز ارتیستا شروع کردن به پوشیدن دیگه 

 

دوما ما فقط طرفداریم و لباسش ربطی به ما نداره و اوکی شاید استایلیست و شایدم خودش پوشیده هرچیه به منو تو  امثالهم ربطی ندارعههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

اصن واقعا نمیفهمم...درد و سوزش دقیقا همونجاست که اصغر و اکبر پوشیدن، جونگکوک پوشید اخ و پیف؟:|
stay
۰۶ تیر ۰۷:۲۰

ازت ممنونم شما زیادی به من لطف دارید و من وقتی حرفی میزنی برای پاسخ دادن ناتوانم 

 

خودمو مدیونت میدونم و واقعا ازت ممنونم

RM. kiute.ARMY

تاج سرمی عمرم شما بشین ما در خدمت باشیم:")

خجالتمون نده ستون یه روز اساسی و بهتر از این ها جبران کنمT^T
اوژنی بی ناپلئون :)
۰۶ تیر ۰۲:۱۷

همونی که همه بهش میگن ددی

میدونستی خیلی دوست دارم؟

شاید منو یادت نباشه 

من همونیم که یروز اومدم پیشت و کلی از زندگی گلایه کردم و تو انگیزه دادی :) 

گفتم من صتیم 

میشه من هر روز اینجا بهت پیام بدم و مزاحمت بشم حتی جواب هم ندی اشکال نداره

یجوری دوست دارم که نمی‌دونم چطوری ابراز علاقه کنم :))))

RM. kiute.ARMY

جون دلممممT^T
میدونستی منم دوستت دارم؟؟
تورو یادمه:") اسمت خاص بود و مونده بود تو یادم.
تو مراحم ترینی عمر منننننننT^T همیشه هستم تا بهت گوش بدم قشنگ من:")
اگه پیشم بودی مطمئن باش انقدر بوس بوست میکردم که صورتت گز گز کنه ناناز من:")
زینب « ایم سو فاخینگ هپی بیکاز ویکوک ایز ریل:> »
۰۵ تیر ۰۰:۲۷

به خدا حاضرم به جون خودم که ارزش چندانی نداره قسم بخورم رو لباسش نوشته اباعبدالله حسین :))))) 🤌✨✨✨

 

RM. kiute.ARMY

نفرمااا نفسمممم قربون وجودت کهT^T
دقیقاااا به مولا قسممم نوشته ابا عبدالله الحسین😂😂😂
Moonbin
۰۴ تیر ۱۵:۰۳

حالا بخاطر یه لباس انتظار داره از آرمی بودن بکشیم کنار؟؟

کاش پول داشتم برات مغز می‌خریدم واقعا که

RM. kiute.ARMY

دقیقا همون لباسی که همه پوشیدن.
فکر کنم چون کوک پوشیده ناناحت شد.
Moonbin
۰۴ تیر ۱۴:۵۱

آمنه نفهمیدم توروخدا یکی توضیح بده چی شده 

RM. kiute.ARMY

این برندی که کوک پوشیده یه رسوایی داشته و متهم به سوءاستفاده از کودکان و حمایت از پدوفیلی شده که سال 2022 این اتفاق افتاد و اومد و اون عکاسی که تم عکسبرداری رو داده بود دادگاهی کرد و ازش 25 میلیون دلار غرامت گرفت و دوباره مدل هایی مثل کیم کارداشیان که تحریمش کرده بودن این برند رو، برمیگردن و این برند رو تبلیغ کردن و حتی توی مت گالای امسال هم لباس هاشون رو پوشیدن.
حالا این به کنار، کلا به این برند کاری ندارم، فقط خنده دار اینجاست که کوک بعد از مدت ها که این لباس این برند رو نپوشیده بود (تقریبا یک سال) دوباره پوشیدتش و از نتیزن ها و بعضی کی پاپر ها هیت گرفت که اره تو داری برند پدوفیلی تبلیغ میکنی درحالی که از الف تا ی توی کی پاپ دقیقا از همون اول سال 2023 همه از این برند پوشیدن و حتی توی کی پاپ یکی از اعضای گروه کارد سفیر این برنده.
فقط چون کوک پوشیده خار داره....حب برو به اون یکی هم گیر بده لامصب!
بی‌نام میباشم-_-
۰۲ تیر ۱۶:۳۵

ددی فیک بدهههههه اونم از امگاورسش🥲

زجه زدن*

میدونم اصلا ربطی به پست نداره 🙄

 

RM. kiute.ARMY

حالا پست که وسیله است اما عاااااح تو بساط ندارم:")😂
هانول
۰۱ تیر ۱۹:۵۶

اونجایی که گفتی خانم پر وجنات کیم کارداشیان 

فکر کردم پر وجنات هم یه اسم خارجیه داشتم سعی میکردم با لهجه بخونم...

ولی نشد 😭😂

RM. kiute.ARMY

وای عاشقتممممم مری مییییییی😂😂😂😂😂😂
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۰۱ تیر ۱۷:۱۲

راستش من اصن این چیزارو که مثلا فلان لباس اعضا از فلان برنده و اینارو چک نمیکنم...برا همین اینجا تازه فهمیدم لباسش از این برند بوده...

و خب این جریان پدوفیلیشونو میدونستم اما راستش نمیدونستم معذرت خواهی کردن...

هرچند شخصا بنظر من این گندی نیست که با معذرت خواهی حل بشه...مگه میشه این همه چیز اتفاقی کنارهم جمع بشه تو عکساشون؟!

اما اگه بقیه سلب ها همکاریشون با این برندو دوباره ادامه دادن پس آیا بنگتن خار داره؟

من همچنان معتقدم گندی زدن که جمع نشدنیه (تازه ویدیویی که من در این باره دیدم خیلی دقیق تر میپرداخت به این جریانات و حتی چیزایی از گذشته این برند رو مطرح کرد...که قبلا هم تو عکساشون هینت های ریز و کوچیک مرتبط به پدوفیلی گذاشته بودن)

اما همون‌طور که گفتم..اگه ظاهرا قضیه رو جمع کردن و همه چیشونو به روال قبل برگردوندن پس دلیلی نداره به کوک گیر داده بشه وقتی کل دنیا به همکاری با این برند برگشتن...

*ناموسا اون کامنت اول پست که اصن دلیل گذاشتنه این پسته خیلی تنذه 😂💔

RM. kiute.ARMY

دقیقااا!!!
اصلا صریح بگم که آلت تناسلی مردانه ی نداشته ام داخل هرچی برند و مقدس سازی برند ئه.
بحث اینه که این پوشیده، اونم پوشیده، اکبر هم پوشیده...اون یارو جاسم اکسپرس هم پوشیده...کوک خار مغیلان داره؟؟
بزار خوش باشیم باو بساط شادی و خوشی مون رو فراهم کرده😂

stay
۰۱ تیر ۱۶:۱۶

سلام 

من ازتون ممنونم شما باعث میشید داغ دلم کمتر به یادم بیاد 

باعث میشید بفهمم تنها نیستم کسایی هستن که شاید خودشون ندونن ولی یه جورایی باعث زنده موندن منن یجورایی با اینکه نمیشناستمون بهتون وابسته ام یادم نمیره واسه اینکه نویسنده مورد علاقه ام ویکوک دریا دستشو با کاتر بریده بود گریه میکردم😅

ولی شماها واقعا خیلی خوبید با قلمتون شادم میکنید 

من بعد از فیکشنایی که میخونم یه جورایی تجربه ام بیشتر شده این پیام یکی از دوستامه:

فاطی من نمیدونم چی بگم چون انقدر تو درد داری که واقعا گاهی اوقات بهت حسودیم میشه میدونی چرا چون میگم فاطی وقتی قراره بزرگ بشه قراره یه دختر قوی با تجربه های خوب و بد بشه شاید حرف خوبی نزنم ولی واقعا همینه.

 

من خیلی خوشحالم که شاید تجربه هام به درد زندگی مزخرف و سیاه خودم نخوره ولی حداقل باعث میشه کمک کنم بعضی از دوستام از مشکلی که داره بهشون نزدیک بشه دور بمونن 

به قول یه نفر مشکلم همینه من هیچوقت به خودم نمیرسم همیشه به فکر بقیه ام شلخته ام ولی واسم مهم نیست مهم اینه اطرافیانم خوب باشن حتی با معلمم دردودل کردم و پیشم گریه کردم خوشحالم وقتی به درد خودم نمیخوم به درد بقیه میخورم بهتر از خیلی چیزاست 

من قرار نیست واسه خودم عوض شم همیشه درمورد خودم بی انگیزه ام ولی میتونم به بقیه کمک کنم 

واسه همین سعی میکنم روانشناس بشم ولی میترسم امسال میرم هشتم و تا انتخاب رشته دوسال مونده نمیدونم چیکار کنم 

RM. kiute.ARMY

سلام عمر من:"))
نفرما عزیزدلم...قربونت بشم.
وای خودا...من بخورمت که مهربونم:"))))
تو لایق خوشی ها هستی تاج سرم...
دوستت خیلی حق گفته ها=)))))

دردت به جونم دارلینگ...ان شا الله میبینم یه روزی رو که چشمات از غم تر نباشه، از خوشی و شوق تر بشه.
تو وجودت نعمته جانان باور کن:")
مطمئنم یه روزی هم بهترین ورژن برای خودت میشی...همه ی خوبی هات برمیگرده به خودت.
تو میترکونیییی لاومT^T اصلا دونت ووری!!!
Cookie
۰۱ تیر ۱۵:۲۱

سلام علیکم

من اولین بارمه اومدم حرف بزنم :|

ببینید چی شده که دیگه منم حرف میزنم :|

البته گوشاد بودن و کندی یادگیری هم بی تاثیر نبوده😔🤝

فقط خیلی شوکه شدم وقتی اینو دیدم و جای اینکه مطلب رو تا آخر بخونم تا تایتل دیدم گفتم عهههه من از دنیا عقبم منظورش چی بوده رفتم گوگل تحقیق کردم اومدم دیدم خودت توضیح دادی😔💗

خواستم خطاب به این شخص بگم خیلی خری

پ.ن: اگه دیدید پیام جای بی ربطی ارسال شده دلیلش اینه ک من بلد نیستم پیام بدم😂 ولی قراره منو بیشتر ببینید😔💗

RM. kiute.ARMY

سلووووم یا شیخ!!
دعا نویسی که جدید رفتم پیشش پس جواب داد! دعای ضد سایلنتی گرفته بودم میمالیدم به سایت😔
اینجا همه همینجوری ان، حتی من دوست عزیز😔
نوکرتممممم!!!
یعنی ها...رسما عاشقت شدمم😂😂😂😂😂
پ.ن: همه جای سایت سرای توست ای دوست! اون قرمز توری هامو بپوشم پس...زشته جلوت با شلوار خرسی قرمز پاره نشستم😔
وی وی زاده
۰۱ تیر ۱۴:۰۱

ولی آجیم ی چیزی میگم بین خودمون باشه....میدونم خیلی تلاش کردی ما ادرس چنلرو نیابیم ولی روی عکسی ک از کارداشیان بزرگ گذاشتی آیدیش هست😅😅

سوتفاهم نشه قشنگم....جهت اگاهی گفتم

RM. kiute.ARMY

نفرما دورت بگردم عزیزدلمی شماT^T حواسم در این زمینه خیلی جمع بود چون بحث سکیوریتی ئه و اون آدرس روی عکس چنل مربوطه نیست، آیدی یه پیج توی توییترهT^T
اگه دقت کنی روی عکسی که از بوت جیمین گذاشته شده هم توی پست آیدی درج شده، که اونم برای یه پیج توییتری دیگه است.
وی وی زاده
۰۱ تیر ۱۳:۴۶

وااایی ددی شاید باورت نشه ولی منم دفعه اول ک دیدمش گفتم شاید نوشته بسم الله فقط رنگش رفته 😂😂ولی کلا فارغ از اینا فک نکنم کوکی تو کار دفاع و تبلیغ برند یا چیزی باشه و اگاهانه این کار رو کرده باشه....احتمالا فقط دیده خوشش اومده و خریده...چون محض رضای خدا..این خ سخته ک وقتی میخوای ی لباس بخری باید تاریخچه جد و اباد طراح و شرکت و همه چیز و دراری...این بچه هم کلا تو باغ نیست...مث همون تتویی ک روی دستش زده بود و چشم بود و همه ایلومیناتی میگفتن هست و خودش توی لایو گف چون مردم میگفتن ایلومیناتیم و اینا برش داشتم و تغییرش دادم و فقط ب معنی دیدن و اگاه بودن و این چیزا زده بودمش

RM. kiute.ARMY

یه مدت میدونستی توی توییتر شایعه شده بود کوک مسلمونه؟😂😂😂 
دقییییییقااااا!!!! دقیقااا سر همون تتو ی چشمممم!!
رسما کرده بودن تو گوش بچه که اره لولومیناتی؟ ناناحتمون نکن کوک!! بعضی ها هم که ازش تئوری شیپ دراورده بودن که... سکوت جایزه😂
Baby Bunny
۳۱ خرداد ۲۲:۲۹

فقط میتونم بگم خاک بر سر کسانی که زر اضافه میزنن و درود بر تو ای ددی!

RM. kiute.ARMY

درود خدایان وسط و آخر و اول بر تو باد ای جوان
😂😂😂
۳۱ خرداد ۱۲:۰۶

عوا جانیهههههههه

عوا دوااااااااا

پارم

وسط این همه بلبشو نشستم دارم سلب شناسی میکنم:/

ددی رو مهران کراش زدی نه؟

بلااااااااااااا

ولی جدی

هیچی از جهل ادم ها و بدون اطلاعات حرف زدن نیست

مشکلات ما همیشه از اینجا شروع میشه که بدون اینکه چیزی بدونیم حرف میزنیم

و این همیشه هست

وقتی یه بلاگر برمیگرده افسردگیو مسخره میکنه و اینکه دارن ادای ادمای غمگینو درمیارن

عجیب نیست که همچین چیزاییم ببینیم

واقعا از ته ته دلم امیدوارم که یه روزی برسه هممون با طلاعات حرف بزنیم

وقتی چیزیو نمیدونیم دهنمونو ببندیم

و الکی الکی نریم 100 جا بشینیم زر بزنیم

امان از نادانی

امان از دهن بدون گ*******گ!

RM. kiute.ARMY

سلام بده خاله و عمو ها ببینن😔
خواستم ریا نشه که...فهمیدی؟😔

کلا بحث اینجاست که همه فقط سوژه میخوان...یعنی اصل و ریشه رو ول کردن ها! کلا بحث هرچیزی باشه اینا رو نقش ایون ان...

حداقل هم اطلاعات رو نتونستیم کسب کنیم سعی کنیم متعصب و ترسو نباشیم...

احسنت!!
احسنتتتتتت!
تکبیررررررر!!
stay
۳۱ خرداد ۱۱:۵۵

سلاممممممم دلم تنگ شده بود چرا انقدر فیکشنا دیر میاد😔البته زودم بیاد فرقی به حالم نمیکنه همینجوریشم ۲۰ تا فیکشن دست نخورده دارم

ولی خیلی از قلما رو دوس دارمممممممم 

مثل ویکوک دریا اس اچ اس ایتوهیده کوئرنسیا و همینا یادم بود ولی خیلی دلم میخواد این چهار نویسنده فیکشن بدن 

و صدرصد درک میکنم و ممنونم با اینکه مشغله های زندگی خودشونو دارن و بازم به فکر اوقات خالی مائن امیدوارم همشون موفق باشن و هیچوقت از زندگی دست نکشن 

از همشون ممنونم من ۴ سالی هستش که فیکشن میخونم ولی یه مدت ول کردم پارسال تیر خالم فوت شد و من اصلا دلم نمیخواست هیچکاری بکنم ولی کم کم بهتر شد و دوباره شروع کردم و مزخرف ترین اینه که خاله جوونم چن روز دیگه اولین سالگردشه و دلم میخواد خودمم برم کنارش بعد خالم دیگه زندگیم عادی نشد چون حق انتخابا و نظرات من کم اهمیت شد و با اینکه بچه های خالم بزرگن مرکز توجه ان و من حقی ندارم 

دیگه هیچوقت لباس رنگی نمیپوشم تو مدرسه وقتی سروصدا میشنوم یاد جیغای مامان بزرگم و خالم و مامانم میوفتم و سر کسی که سروصدا میکنه داد میکشم و بعد گریه میکنم دیگه خسته شدم به غیر از فیکشن خوندن کاری ندارم ولی یکم داره باعث اسیب میشم همش موقع سروصدا داد میکشم 

ولی به هر حال ممنونم از نویسنده ها که با قلمشون شادم میکنن

RM. kiute.ARMY

سلووم جون دلمممممم قربون دلتتتتتT^T گمرک سخت میگیره😔 ماشالله انبار کردی ها😂
موافقم باهات:")))
این چهارتا اسطوره که برای قلب ضعیف من سمن...
حقققققققق:")))))
ای من بگردمت که عمرم...دردت به جونم نفسم:)) تسلیت میگم...
نبینم غمتو آخه گل لاله...
ممنون از تو که انقدر بهمون ارزش دادی تا حرف دلت رو بزنی تاج سرم..
Minsana
۳۰ خرداد ۲۲:۰۲

ببین دوست عزیز من دو هفته دیگه کنکور دارم پس اعصاب ندارم 

پس تو دو کلمه جوابتو میدم ک*ص نگو 

 

 

ددی ببخشید بابت بی ادب بودنم یکم اعصابم ضعیف شده 🥺💜

RM. kiute.ARMY

مثل میکرو طلایی گاج، جامع و مفید😂😂💪

نه دورت بگردم سازمان سنجش پیش مرگت🥺💜
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۳۰ خرداد ۱۸:۵۴

خدایا چه خوب شد که یه شخث عاغل و با درک اومد و به ما گفط که کوک چع عادم بدی هصتش😍

من دیگح عذ این برند مطنفرمحححح😍

ناموسا جمع کنید برید آش یکی دیگرو بخورید بنگتنو تا ناموس دراوردین

RM. kiute.ARMY

واغعن عزش ممنونم😍😍😍

بزا بخوره بلکه این آش شفا بده
Mahi shi
۳۰ خرداد ۱۸:۴۳

جووون قربون بچه جنوب شهرمون که خیلییی لوتی مرامه و مشتییی !!!

دمت گرم ایستاده برات دست میزنم ! جوابت کامل و دندان شکن و ک./ن شکن و ستون فقرات شکن بود! دیگه من اضافه گویی کنم که چی بشه ؟ ایولا داری ناموسا!!

 

پ.ن : جرررر ببین بقران منم اول استایل کوک و دیدم فکر کردم یا اباعبدالله الحسین نوشته برگام ریخته بود !!!😂😂😂

RM. kiute.ARMY

من خودم خاعک پاتمممم بخوابم از روم رد شوووو😔
به قران انفرادی چشمات حبس ابد میکشمممممممT^T

پ.ن: به ولله خودِ خودش بودههههه من هیچ چیز دیگه ای رو قبول ندارمممم😂😂😂
توضیحات وسیع و کامل بود
۳۰ خرداد ۰۸:۲۳

اسممو بخون🗿🚬

RM. kiute.ARMY

اسمتو بخورمممم😔
Huka _VJ.YG
۳۰ خرداد ۰۸:۲۲

کامنت که بازه عسیسم

 

 

وای باورم نمیشه پست به این طولانی ای رو خوندم

 

 

 

همشششش تقصیر مدگلههه

توطئه در کار است

RM. kiute.ARMY

اره عززم😔

وای...قربون چشم های تیله ایت:")))

لولومیناتی درکمین است به مرگ احمدی نژاد!
💜💙 Blue girl 💚💜
۳۰ خرداد ۰۲:۱۱

آخ ددی جونم 💜🩶💜🩶💜🩶💜🩶💜

راسته که خدای خفنایی 😎...😎 دمت گرم ددی جونم 😍

راستش با این مطلب کاملی که گذاشتی رسماً با پنبه سر بریدی ... 🫡🤣

آخه یکی نمیگه بابا تو که ازشون بدت میاد چرا وقتت رو میذاری پاشون ؟🤣

این آدما دو دستن :

دسته اول : کسایی که خوششون میان و پیگیری میکنن ولی خودشونو میزنن به کوچه علی چپ و.... بد پسرا رو میگن 🫢🤐

دسته دوم : کسایی ان که بیکارن و آنتی فن هستن و دنبال دردسر می‌گردن... و فقط دنبال دعوان و ما آرمی ها بلدیم دهنشونو 🤐🤐🤐🤐‌.....

و آهان یه دسته سومی هم وجود داره ؛

اون دسته از فنایی که بدجور ساسنگن و از پسرا خوششون میاد ولی فقط امان از روزی که یه چیز طبق خواستش پیش نره ....😮‍💨😮‍💨😮‍💨

میرن ده تا وکیل و بیست تا قاضی و هزار تا مدرک جور میکنن تا پسرامونو اذیت کنن 😮‍💨🤧🥺😭

آرمی های عزیز 😈💜🩶💜🩶💜🩶💜🩶😈

از همین تریبون اعلام می‌کنم: شما با فشار فقط به حمایتشان و ری😅دن به هیترا لذت ببرید و همیشه از BTS و از همدیگه حمایت کنیم و همدیگرو دوست داشته باشیم 💜💜💜💜💚💚💚💚

بوراههههههههههههههههههههههههه❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

💜💚💛❤️🖤🩷💙💌💟💌💟💌💟💌💟💜💚💛❤️🖤🩷💙💟💌💟💌💟💌💟💌

دوستتون دارم خانواده بزرگ من 

Happy 10th anniversary bts ARMYs and I hope we will have this big ring together forever🫡💗💜💜💜🩶🩶🩶🩶🩶🩶🩶

방탄소년단 아미 10주년 축하하고 이 큰 반지 영원히 함께하길💞💞💞💞😍🫡🫡🩶💜

RM. kiute.ARMY

جون دل ددی نفسممممممT^T
نوکر شمام نفرمااا:") بالاخره فن بنگتن باشی تموم تلاشتو میکنیT^T
واقعنی؟؟؟ ممنونمممممممممT^T
دقیقا😂😂😂
دسته ی اول "دُنگل ها" نام دارند.
دسته ی دوم " گو.ه خوران" نام دارند.
دسته ی سوم " بی خانواده های زنجیری تیمارستانی" نام دارند.
دسته ی سوم رو هرچقدر بزنی صدا سگ بدن کمه به ولله...
قربوووووون انرژییییییتتتتتT^T به ولله باید فن بیس بزنیT^T
بوراهههههههههههههههههه!!!
ای فدااااااااتتتتتتتتتتتتT^T
چوکاههههههههه فور اورررررررررT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان