BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

BANGTAN FUN TIME: دروغ گو دژمن خداست...

۱۷ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Mahal
۲۰ مرداد ۰۲:۰۵

*وی کف و خون قاطی میکند*

واییییییییییی خدااا به سنجابمون نمیخوره شکمش تیکه باشه

میدونی ددی من یکم فراتر از خفه شدن رفتم موقعی که چشمم خورد به این تصویر زیبا داشتم دوغ میخوردم سر سفره وسط جمع که یهو......آره دیگه بقیش قابل حدسه 

باورت میشه برام مهم نبود که چه گندی زدم تو سفره فقط بلند شدم و خودمو انداختم تو دستشویی هر چی خورده بودم بالا آوردم(ساری دد اگه حالت بد شد)

(صدای مغزم:بیا باز عکس از هولوکاست دیدی حامله شدی؟بسه توروخدا)

و اینجوریه که بنده توی تختم با یه بسته چیپس و یه سطل ماست همزده ی میهن در بغل دارم صحبت میکنم با شوما ددیه عخش

ددی بوس به کلت 

فراموشم نکن با حرف بدخواهان ددی♡

شب به کامت 

RM. kiute.ARMY

از آن نترس که های و هوی دارد، از ان بترس که سر ه توی دارد😔

ایاک نعبد و ایاک نستعینننن🌚🌚🌚
نه دورت بگردم راحت باششش ولی مراقب هم بااااش:"(
(این تازه اولشه🌚)
وای اون ماسته خیلی خوشمزههههه استتت! اقهمالثمقامسعتا قربونت بره ددییییییییییT^T
بوووس گنده*^*
تو در یاد من ثبتتتتت!
دیوید به کامممT^T
Nothing
۰۹ مرداد ۱۳:۱۲

*پلن بعدی بی حجاب کردن یونگی ئه😔*

 

....

ماشالا یکی دوتا پلن نیست که مشکل کلن از پایه س😔

یاداوری:جوری ک تو پی تی دی آن استیج یونگی رو باندپیچی کرده بودن ولی جونگکوک هیچی نداشت🥰💔💔💔

#من_خوبم

 

RM. kiute.ARMY

از بس این لعنتی داره با نجم الدین شریعتی سر مجری گری ئه سمت خدا رقابت میکنه😔
میگم شوچیتا بسته برات...میگه نه، فقط حاج عاقا قرائتی و سمت خدا😔

تذکر: پایند به قوانین جمهوری اسلامی ایران.
#من_بهتر
Nothing
۰۹ مرداد ۰۱:۲۱

ولی اینها همش دروغ لعنتیا 

من میدونم هوسوکی شکمش نرمه🧕

من میدونم جونگکوکی دستش تتو نداره

من میدونم کسی الان سربازی نیس💔

من میدونم یونگی فش نمیده..

 

 

اینا همه الکیههیهیهیههی

 

..

فقط کافیه کنترلو بدم دست جین هیونگ تا همچی درست بشه مگه نه :(

جینییییییییی؟

 

 

...

خیدیا بسه مگه من چقد ظرفیت دارم هی اتک میزنین

تنها انسان پاک هوسوکی بود ک اونم خراب کردید 

اَه عیش 

کومککککککک

 

RM. kiute.ARMY

اره بابا کار کشور های غربی ئه😔

جین کجایی؟ دقیقا کجایی؟ کجای تو بی اعضا؟ بی اعضا کجایی؟

پلن بعدی بی حجاب کردن یونگی ئه😔
پتوی سفید جلوی جی کی تو لایو (jk lover سابق)
۰۷ مرداد ۲۱:۳۷

داش نزار اینارو به حد کافی دندونام واسه کوک تیز شده

RM. kiute.ARMY

ان شا الله میریم سری بعد برای لمینت کردن دندون ها😔
Vkook. Darya
۰۷ مرداد ۱۵:۴۳

دورت بگردم که 🥲🥹🫶🏻

😂😂😂

جرر به خدا با این ناز واداهایی که میاد بعید نمیدونم که اونم رل بزنه و من همچنان سینگل بمونم 😂😂😂

 

 

این بدههه 😂😂

نه دیگه دد کسی اگر  باشه نینی بیاره اون مونیه که ازمون بزرگ تره 😂😂😂 *سواستفاده از مونی مظلوم 

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه تاج سرمممممT^T
ثبت احوال همه چیزم را ثبت کرد جز احوالم😂

انداختی تو ذهنم دریااااااااا😂😂😂😂😂
Vkook. Darya
۰۴ مرداد ۰۲:۰۶

ایی خیلییی 😭😭😭 

بچم خیلی زود داره بزرگ میشه باخودم که فکر میکنم هنوز زیادی کوچولوعه ولی باورم نمیشه که سال دیگه میزه امادگی 😭😭😭 

انقدر زود بزرگ شد 😭😭🤣

وای ولی دد میدونی خاله صدن خیلی عجیبه حس بچه خود ادمو میده انگار ولی نمیخواد بیست و چهار ساعت مراقبش باشی 😂😂😂 حرکت هوشمندانه اینه مامان نشید خواهراتونو وارد کنید بچه دار شن هم کیف میکنید هم بیخوابی و دردسر نمیکشید 😂😂😂😂

 

تزنقنزتستطتث:">>

RM. kiute.ARMY

عاقااااا چقدره ناززززز خدا نگهش داره براتون عزیزممممم😭😭😭
الان اونم رل میزنه تو و من میمونیم با فیک های خونده نشده و نوشته نشده😔😂😂

عاخه بدبختی اینه که خواهر هام ازم کوچیکترنننن نلمنالنتغابلنغلبنفل😂😂😂😂 ترخدا تو نی نی دار شو من خاله اش شمممم ترخداااااا:"))
Vkook. Darya
۰۳ مرداد ۰۱:۱۳

وای دد با دیدن این یاد دخترخواهرم افتادم 😂😂

جدیدا یاد گرفته هرچی بهش میگیم میگه نه شما دارید دروغ میگه 😂😂 تازه معنی دروغ گفتن رو فهمیده 😂😂

وای و میدونی چند وقت پیش اومده بود شب پیش من و اون یکی خواهرم بمونه بعد روز بعدش که خواهرم اومد دنبالش دو دل بود بره یا نه اخر رفت ..

و اون شب اخر شب یهو دیدیم خواهر بزرگم زنگمون میزنه جواب دادیم نگو دخترخواهرم افتاده بود رو گریه که پشیمونم اومدم خونه و میدونی چی میگفت ؟ خیلی جدی بگشته بود از خواهرم معذرت خواهی میکرد میگفت مامان ببخشید دروغ گفتم و خواهرمم پشماش ریخته بود هی میگفت چرا بعد یهو دختر خواهرم زده بود زیر گریه و گفته من دروغ گفتم که میخوام بیام خونه منو ببر پیش خاله هام 😂😂😂 انقدر کیوته این بچه نمیتونمش 😂😂😭😭😭

 

RM. kiute.ARMY

وایی بچهههه اممممم چه شیرینهههههه😭😭😭😭😭😭😭😭
میخوام خاله شم.....
عابجی هام چرا نمیزاااااااانننننننننن😭😭😭😭😭😭😭😭
وایییییی انبتابنغبنعغبنفعلین
ولی فیتیش گرفتم رو خاله بودنت😔
KIM ROSE
۰۲ مرداد ۲۱:۰۱

چشمام در حال مو شکافی تصویر و واضح سازی عضله ها... 😂

RM. kiute.ARMY

قوت به چشمااااات😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۲ مرداد ۱۴:۵۳

به ظاهر نگاه نکنیم👌

RM. kiute.ARMY

قضاوت گناه کبیره!!!
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۰۲ مرداد ۱۲:۵۹

باید بگم جیمین فکر کرده با این کار دوست پسرشو دید نمیزنیم ولی کور خونده.هه🌝

RM. kiute.ARMY

برو بزار باد بیاد عاقای جیمین پارم عاقا😎
Regnar
۰۲ مرداد ۰۸:۲۷

کسی نون جانگیه خشخاشی مخاد؟😔💔

توبه توبه توبههههه

عضله های هوسوکی کوچیکه در چه حاله؟💔📿😔

VK 🐻🐰

بهه بهه نااننن چورَگ😂😂✌🏻
همه خوبن شوما خوبی؟ 
Luna
۰۱ مرداد ۲۳:۵۳

حس میکنم بم خیانت شده؛))))

های گوزگار

RM. kiute.ARMY

حس میکنم از خنجر بهم پشت زدن...
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان