BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

BANGTAN FUN TIME: با تشکر از قلب بانافوش

slide1_3eu3_b8o7.jpg

۲۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
yuna
۱۸ مرداد ۱۸:۵۱

همش دارم اتک میخورمممممممممممممممممم.(عاااااااااااح*وی با فریاد میگوید)

باز بیگ هیت ک*خل بیانیه داده میخوان یونگی رو بفرستن سربازی*نزاشتن یه روز از کنسرت دیروز بگزرهT_T

با عشق ک*رم تو بیگ هیت

*موندم تا 2025 بیگ هیت چه گ...وهی میخواد بخوره

حالا بقیه اعضا هم تا اخر سال میرن.ولی من بدون لایوای کوکی میمیرمT_T

RM. kiute.ARMY

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااحت بگیره دامن بیگ هیتو الهی🌚
بی پدر مادر ها بیانیه رو انگاری از یه سال پیش نوشته بودن که فقط پست کنن:")
با عشق ک.یر منم تا خ.ایه!
گو.ه منو تو رو...با یه عالمه ک.صکش بازی.
من واقعا مابین لایو های کوکی زندگی میکنممممممم:")))
Luna
۱۲ مرداد ۱۲:۴۴

لوک؟ سری بعد که لایو گذاشتن گوشیاشونو هک میکنم خیلی زیبا لوکیشنشون رو پیدا میکنم تو فقط لب تر کن

اصن خودم میشم عاقد، شاهد که سهله😂😭

کارای غیر اخلاقی...جونز🤣👌🏻

_____________________

نه شترا خطر ناکن، یه موقع ری اکشن پوکر میدن آگوست دی اعظم نسلشونو منقرض می‌کنه...😂😭

املت؟ تخم مرغو چیکار کنیم؟

با کاکتوسا ماهیتابه درست کنیم و از تخم مار استفاده کنیم...بعد بذاریمش جلو آقتاب قشنگ درست میشه...😂😂

عقرب؟ باز قابل تحمل تره...میگیم مالفوی اومده😂😭

وای جرررررررر🤣🤣🤣

سر آموزش آفتابه که من جر میخورممم🤣🤣

بهتر بابا، رتیلا میگن این خله، به جای این که ما از اونا بترسیم، اونا از ما میترسن فرار میکنن😂😂( وی بلند ترین صدای خنده در کل مدرسه رو داره که به ندرت ازش استفاده می‌کنه😂😭)

بابا جنگل از هر لحاظ بهتره

آفتاب سوخته هم نمی‌شیم

به سبک انسان های اولیه اموراتمون رو می‌گذرانیم با خرسا هم کنار میایم😂😂😂

_________________

ولی ددی ناموصا برو آهنگ outlaw آتیز رو گوش بده...لامصب از مغزم نمیره بیرون...خدااس

 همین چند روز پیش بود که Lilith از مغزم بیرون نمیکشیدااا😂😂👌🏻👌🏻

واو...اولین طوماری که اینجا نوشتم...😐👌🏻🪦

RM. kiute.ARMY

داداش خرابتم تو فقط جون بخواه😔
فقط وا ندی ها!! مهریه رو میزاری خودش و هیکلش و وجودش تا ابد وصل بشه بهت😂
روی شن های عمل ساکشن انجام میدن اما با ساکشن بیمارستان خیلی فرق داره متاسفانه و نباید دندون زد😔

اشکال نداره من تازه یه برنامه دیدم که با کوهان شتر خوراک درست میکنه😔😂 میتونیم از گشنگی نمیریم😂
عا ماشالله خودت که اینکاره ای دختر😂😂😂 فقط مشکل اینجاست که سریع باید تخم های مار رو برداریم یکم خطریه اوضاع😂
خوش اومده اتفاقا مهمون نوازیم😂
آفتابه مسی هم ببریم براشون که آب پر کردن انقدر سنگین بشه تا موقع برداشتن دوباره زور بیاد ب.رینن😂😂😂
رسما ما بادیه نشینی رو به سمت و سوق دیگه ای میبریم😂😂😂 (فدا صدا خنده هااااااااتT^T)
شیر خرس میدیم به شوشو های عزیزمون بخورن جون وَگیرن😂 بیا باهاشون برره ای حرف بزنیم حال میده😂😂 بوس وَده، بوس زور وَده😂

همون اهنگه از البوم جدیدشون؟ من بونسی شون رو کراشم شدییییییییددددT^T
بابا مغره خودمون از خودمون پیگیر ترن سر اهنگ😂😂
تبریک به تو، تبریک به خودم، تبریک به همه😂
Luna
۱۱ مرداد ۲۲:۳۹

وسط کویر واسه مار ها رپ کنیم چهار نفری😂😭

مارا رو با سرعت رپ نامجون و یونگی به گا بدیم😂😂

بعد رتیل بیاد ناموصا چه غلطی کنیم؟🥲

فوبیا رتیل دارم🥲

فک کن نامجون و یونگی در حال تلاش برای کشتن رتیلا وسط کویر🤦🏻‍♀️😂🪦

اصن مغز من فقط سناریو سم میسازه دلیلشم نامشخصه🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😂😭🪦

اصن دد کویر کنکله

بریم...جنگلای شمال؟😂😭

RM. kiute.ARMY

خوششون اومد ان شا الله بریم برای شتر های عزیز کشورمون😂
به نام نامی یزدان😂😂😂
املت بزنیم باهاش درس عبریتی بشه برای بقیه رتیل ها💀
نه نه اونجا فقط عقرب میاد رتیل کمه😂
جیغ های نامجون و یونگی ای که سعی میکنه نامجون رو از روی خودش بلند کنه چون میخواسته بره روی کولش😂😂😂
وای دقیقا منم فقط سم فکر میکنمممم😂😂😂 وای اینا ببینن ما با آفتابه وسط صحرا میری م پشت بوته چیکار میکنن؟😂 چجوری یاد بدیم که آفتابه رو با چه زاویه ای بریزی که بتونی اکثر نقاطتت رو بشوری؟😂

جنگل های شمال هم اخه مورد داره پیدامون میکنن بقیه...مگر اینکه بریم لب مرز گلستان و ترکمنستان بلکه توی جنگل منگل های اونجا گم و گور شیم😂 فقط مشکلش میمونه گرگ و خرس و انواع حیَوانات وحشی دیگه😂
Luna
۱۱ مرداد ۲۲:۳۴

بخدا پایه م تو فقط بیا برییییم من انقد بیش رفیقام عر نزنمممم😂😭😭🪦🪦

راس میگی اولین مکانی که باید بریم محضر ئه...😂😭

نقطه کور هم که عالییی اصن بیا بریم کویییر😭🤦🏻‍♀️😂

تنها در این دنیاااااااا

کنااااار پسراموووون

اصن عررررررر😭🪦🤦🏻‍♀️😂

RM. kiute.ARMY

تو لوک بده بقیه اش با خودم
پس چی؟😔 شاهد هم باید ببریم😔 من میشم شاهد تو، توهم بشو شاهد من😂
نه نه کویر مورد داره ملت میان اونجا کار های غیر اخلاقی زیاد میکنن😔😂
تا ابد!!!
تااااااااا ابد و یک روززززززز!!!
Luna
۱۱ مرداد ۱۴:۳۷

وای آره شاتای لایو ته پینترست رو برداشته بودددد

اصن کیووووووووت خدااااا

اصن اون لحظه قلبم نمیزددد

راستی ددی😂

یه کاری کردی دیگه تو چتام با رفیقام از T^T زیاد استفاده میکنمممم😂😭

ولی ددی

ناموصا بیا بریم

من یونگیو میدزدم

تو نامجونو

بعدش تو بگو چیکار کنیم من ایده ای ندارم😂

پایه ای؟😂😭🪦

RM. kiute.ARMY

تنلصثنبلضصانض
وایییییییی😭😭😭😭
جونم؟
وای ناموسا؟؟؟ انقدر تاثیر داره؟😭😭😂😂
عاقا
موافقم
دیگه وقتشه یه کاری کنیم😂😂😂
من که میبرمش سر سفره ی عقد بعدش میریم در کور ترین نقطه ی ایران بدون نت و تلفن همراه زندگی میکنم باهاش کور خونده😂
خواستی تو هم بیا تنها نمونه نامجون و با یونگی شاد باشن اما تنهاشون نزاریم که نقشه ی فرار نکشن😂
Vkook. Darya
۱۱ مرداد ۰۴:۰۱

هشدار جهانی : دنیا رو به پایان است .‌. مردم در حال جان دادن از زیبایی او هستند ‌.😂😂

 

مردن به خاطر زیبایی مین یونگی پیشی .. عجب سعادتی نه ؟😔🥲🤧

RM. kiute.ARMY

پدصگ انقدری خوشگله که خاک تو سرم:")))

حالا ما که جون میدیم ولی محل دفن رو توی توایت هایب هم باشه راضی ام😔
Nothing
۱۰ مرداد ۱۷:۱۲

ویایاایایایایایابا

تنها انسان ایرانی که دیدتش فک کنم تو باشی /بجز خودم عاح! /چون من تمام دوستام تا ساعت ۷ و نیم خاب بودن و دقیقا یک دقیقه بعد تموم شدن لایو پاشدن💔💔💔

#شانس

 

ولی واییایایا چشاشو دیدی چشای گورباییشو وایایایویاای من هیجوقت یادم نمیریههیهیهی 

*انقد محوش شدم که یادم رف اسکرین بارونش کنم *

#سه نقطه‌ای_ک_فقط_از_اتیش_بازی_اسکرین_داره

#هنوزم_کور

RM. kiute.ARMY

من فقط اون روز سر همون لایو ف.لتر شکن گ.وهم وصل شد:")))
اصن خدا بهم نظر کرد اون روز...

اون لعنتی خیلی دست نیافتنی ئههههههه😭😭😭😭😭
*انقدری خوبه که گاهی گریه ام میگیره*
#دور_از_جون
Nothing
۱۰ مرداد ۰۰:۳۷

من نمیدونم شما لایو اتیش بازیو دیدین یانه ولی چند دقیقه قبلش یونگی (اونموقع تور داشت) اومده بود لایو 

بعد من داشتم به این فک میگردم ک چجوری انقد خوشگله ویاایایایایایاای انقد تو این موضوع غرق شده بودم اصن نفهمیدم اتیش بازی کی تموم شد😊💔💔💔

قربان شما کور هم خودتونید💜💔

RM. kiute.ARMY

اره اره اره ارهههههههه دیدممممممممم:"))))) اون موقع توی اندونزی بود یا ژاپن دقیق یادم نیست اما ارههه:")))
پدصگ تموم زیبایی های دنیا رو گرفته یه صدای خوشگل هم روش ماهم زه بهر تماشای ک.یری جهان آماده ایم😭😭😭😭😭
نه نه کور نهههT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۰ مرداد ۰۰:۲۱

بله بله تمامی این اتفاقات نیز اکنون رخ داده و باعث جنگ اساسی بین زمین گردگرایان و زمین تخت‌گرایان شده است.

همینطور افرادی که معتقدند ماه داخل جو زمین است به شدت با کسانی که معتقدند خورشید نیز داخل جو زمین است توافق دارند.

(منظورم خودمم، زمین تخت‌گرا هم هستم خدافظ)

RM. kiute.ARMY

اما من زمین بیضی گرا هستم و معقتدم یک بیضی است و نه یک دایره کامل😔
Luna
۰۹ مرداد ۲۳:۰۹

عر یونگی اومده لایو؟

شتتتتتتتت بتتینیتیتتبنینزپدزتیپزدزتتیدزدرتتبترتزتتزتزتزتن

نمیشه همینجا قلب بنفش بدیم؟😂😭

وای ددییی

امروز واسه تولد بستیم رفتم کتاب بگیرم

بین قفسه ها دزیره بود:))))

هر دو جلدشو گرفتمممم بنزتیتنزتیتزتتبتب

اصن ذوووووووووق🪦🪦🪦

RM. kiute.ARMY

نه قبلا اومدهT^T دیشب ته ته اومد تو لایو لاک هاشو نشون داد:")
اهصعثلبنصثقالناصثنقارش
بده ثوابش میرسه😔😂

عایگوووووو عزیزدلممم تولد دوستت مبارک کتاب دزیره اتم مبارکT^T
تولد رفیقت برکت داشت😂
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۰۹ مرداد ۲۱:۲۶

💜😔

RM. kiute.ARMY

ای بابا😔
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان