BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

BANGTAN FUN TIME: خار مادر

001_pg0z.jpg

پ.ن: اعضا مثل رونالدینیویی بازی میکنن🌚

نامجون کچل میکنه اما یونگی میره سربازی...

"به نام خدا، این بیگ ص.یک می باشد، میخوایم یونگی رو بفرستیم سربازی تا دهن یَک یَک آرمی ها سرویس بشه،

من الله و التوفیق."

۲۳ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Jinjuo
۳۱ شهریور ۰۲:۵۸

 ددی من از امروز میزنم تو کار سوپر گرلی!:/ اصنن از امروز ب بعد زیر شلواریامو رو شلوار میپوشم یونو؟😂

 

من از تاریکی خوشم نمیادا مییترسم🗿🚬

 

فتبارک الله!(؟😂)

RM. kiute.ARMY

هایاحححح بیا نژاتم بدههههه سوپرِ مَننن😂

بیا پیش خودم😈

و احسن الخالقین😂
Jinjuo
۲۴ شهریور ۲۲:۱۰

خمارررتمم!🤤🚬

 

عیبابااا اینطوریی ک داری اموخته هاتو قایم میکنی😭😂

از قدیم گفتن گفتن عیب نیست نگفتن عیب است=//!

RM. kiute.ARMY

زیر شلواریتم😔

فقط در خفا اموزشه😈
احسنت!
Jinjuo
۱۷ شهریور ۰۱:۵۵

خونی شدن برای تو بهتر از لا.شی شدنه

**

دد تو پتانسیل زدن مخ پنجتا پسر‌و باهم داری اصنن باید بیام پیشت کلاس😭🤣

 

RM. kiute.ARMY

تریااااااکت بشم مشتیییی!!

تو بیای کلاس من گفته هام تماما میشه فقط صدا زدن اسم خوشگلتتت😔
یونگی مین
۲۴ مرداد ۱۹:۵۹

*عامممم اگه میشه یه کتاب هم برای شب اول اعلام نتایج هم بدین😔

چگونه از دست جونگکوک شتر شویم هم دارید؟ شنیده بودم منتشر میشه!* بله بله فقط به سایت www.me&namjoon.hot

مراجعه کنید :") برای ارمی ها رایگانه :)

 

*عایگووووT^T مود مودی مننننننن*^* کیووووووووتT^T*(استیکر خجالت *^* )

 

*من کلنگ تو بیلچه...قشنگ میریم خط مقدمT^T* نفرما من قلاف تو شمشی.... ویت وات :| دارک شد :/ مرگ بر ذهن منحرف -_- (میدونم شاید منطقی نباشه اما من اسمات میخونم اونم از نوع مثبت 100 سال ولی نمتونم توی نوشتم بنویسم :") 1- دلم نمیاد 2- باید مادرم هم بتونه بخونه :/.....یعنی ایرانی ها مثل ته ته متفاوتن :-( هعیی )

 

*یهویی ماهم ضجه کنان:")* هعی مکنه وبردن هی هی :"(

 

*درسته که میخواستم موهاشو دونه دونه بکنم اما پت ماهم حساب میشد:")

خدا بیامرزه....هعی..* هعیی....

 

می دونستی من نزدیک 1 ساله که تو سایتتم اما به صورت ارواح :"-)

RM. kiute.ARMY

اون دامنه ی دات هات چه حقه.....🌚
یا حسین یا زهراااا یا زینبببب!! اومدمممممم!!

اره یکم قضیه ممیزی دار شد🌚 (عایگوووو اتفاقا خیلی از بچه ها اینجوری انننننT^T ولی بهت نمیخورد ها اسمات بزنی بر بدن بلاا🌚) برای مامانت نسخه ی کلین بده مثل جونگکوک😔😂😂😂😂😂 ته ته به ولله یه رگ ایرونی داره!

یاران چه غریبانه...رفته اند از این خانه...

واقعنیییییی؟؟؟T^T پس افتخار دادی بهم هااا حسابیییی*^*
یونگی مین
۲۳ مرداد ۲۰:۱۵

*ببخشید برای خرید کتاب های من و نامجون، وسط امتحان دارید؟

جوری باشه که مثلا بتونم با کد تخفیف تهییه کنم😔* بله بله در انبار موجود هست :) کتابه دیگه ای هم از نامجون میخوای ؟

ما کتاب هایی مثل : چگونه از دست مکنه لاین درخت بشیم :") نوشته ار ام کبیر رو هم داریم 

 

*ادمین مودیییی؟T^T* بل منم مثل تو ، تو پیجم ( تو ویسگون داخلیه ولی خارجی هم دارم ) لقب دارم یکی از ممبرای پیجم که الان رفیقمه بهم گفت مودی و خوب لقب ادمین مودی روم موند :")

 

*عزیزدلم کاش واقعا میتونستم به ارزوت برسونم چون ارزوئه تو ارزو ئه یک یم ماستتتتت:")))* هعیی صبور باشیم که خدا با صابرین هست بالاخره یه روز انتقام کله های کچل شده اعضا رو میگیریم T^T

 

*منم منم!! میگم مکنه لاین سه نفری بقچه جمع میکنن:"))* بل بل یهویی میرن یهویی میان :")

*تلثقبلنصغعقلنبصغلثنقغشل عارهههههه😭😭😭😭 هعی...هاپوی نامی هم که فوت کرد بچه ام:")* خدا رحمت کنه سگ خوبی بود :"( خودم خیلی دوسش داشتم کیوت بود :(

RM. kiute.ARMY

عامممم اگه میشه یه کتاب هم برای شب اول اعلام نتایج هم بدین😔
چگونه از دست جونگکوک شتر شویم هم دارید؟ شنیده بودم منتشر میشه!

عایگووووT^T مود مودی مننننننن*^* کیووووووووتT^T

من کلنگ تو بیلچه...قشنگ میریم خط مقدمT^T

یهویی ماهم ضجه کنان:")

درسته که میخواستم موهاشو دونه دونه بکنم اما پت ماهم حساب میشد:")
خدا بیامرزه....هعی..
یونگی مین
۲۲ مرداد ۱۸:۴۸

بله خدمات ما به شرح زیر :

"اهم"

خدمات دوختن بعد از پارگی ( با چرخ خیاطی های صورتی مامان جین و دست دوز )

خدمات کوبلن دوزی بعد از جر خوردگی

خدمات سم ادمین مودی (لقبم هست تو پیج خبریم حیح حیح :") )

خدمات قابلمه مامان جین

خدمات انگشت فاخ اگوست دی ( جهت جر دادن هرکی که بخواید حتی فامیل )

خدمات انتشارات کتاب های من و نامجون ( برای قبل و بعد امتحان )

خدمات دوختن بعد اتک های کوکی ( با کاموا میدوزیم که محکم باشه )

و کلی خدمات دیگر :)

فقط عدد ها و کلمات رو به پی دی نیم تا دسته وارد میکنید همین *-*

 

درسته تومونه بدم تومونه :) دلم  میخواد با لبخند ملیح همانند لبخند های معروف انابل برم بالا سر رئیس جمهور کره شمالی و جنوبی و رئیس هایب و پی دی نیم ظاهر شم و بگیرمشون بکنمشون تو کیسه بوکس بعد انقدر بزنمشون تا جونشون در بیاد

 

هعی ولی یه دلم میگه مکنه باهم میره :)

دیدی تو لایو دیروز نامی چی گفت : گفت که فستا سال بعد جین و هوپی هستن یعنی یکم تحمل کنیم برگشتن (کشیدن نفس عمیق )

RM. kiute.ARMY

ببخشید برای خرید کتاب های من و نامجون، وسط امتحان دارید؟
جوری باشه که مثلا بتونم با کد تخفیف تهییه کنم😔

ادمین مودیییی؟T^T

عزیزدلم کاش واقعا میتونستم به ارزوت برسونم چون ارزوئه تو ارزو ئه یک یم ماستتتتت:")))

منم منم!! میگم مکنه لاین سه نفری بقچه جمع میکنن:"))
تلثقبلنصثغعقلنبصغلثنقغشل عارهههههه😭😭😭😭 هعی...هاپوی نامی هم که فوت کرد بچه ام:")
Jinjuo
۲۱ مرداد ۱۱:۵۵

(کاخ آرزو هامو مسکن مهر نکن زن😔😂)

واایی این خیلی دیگه سم بود اینارو از کجات میاری ددی؟😔😂

 

استند رگای گلبم؟😔🤌🏻

خونی میشیاا😭😂

هیی چقدد مظلومم بود با اون سسیبیلاش بازم😂

RM. kiute.ARMY

الهام بهم میشه😔😂

خونی شدن برای تو بهتر از لا.شی شدنه😔
سیبیلوی معصوم😂
یونگی مین
۲۰ مرداد ۱۰:۵۷

دوخت و دوز درز هامون با خدمات معروف من حله :) خدمات مامان جین شعبه دیگری ندارد *-* 

هعی فعلا که کابوس رفتن اعضا از رگ گردن به ما نزدیک تر است :(

شایعه شده احتمالا تهکوک باهم میرن :)

 

RM. kiute.ARMY

با چرخ کاچیران؟😔
رگ گردن نیست...تومونه:")
اره ارهههه اونم شنیده بودم که کی مدیا گفته بود:")
Mahal
۲۰ مرداد ۰۱:۴۹

ددیییییی یعنی جدی جدی گوربمون داره میره سربازی؟؟؟T^T

*پاک کردن اچک هایم با گوشه ی پتوم*

ماءمون رفت،خورشیدمون رفت، گربمونو که بردن بعدش ددی مونو میبرن

الهیییی به حق تریلی این کمپانیه خاک رر سر بره زیر پنج تن 

*خوادن دعا برای سلامتی پسرام*

ددی دستم به شلوارت(دامن؟)میدونی دوشت دالم دیگه؟

لطفا بگو که همشون بعد ۲۰۲۵میان؟T^T

یا روز رفتن جین افتادم چقدر اون روز گریه کردم  یادش میوفتم گریه ام میگیره،ولی جای خنده دارش اینجا بود که بچه ها فکر میکردن، کسی از خانوادم مرده

 

RM. kiute.ARMY

پدصگااااااااااا دارن میبرنش:")))
*پاک کردن آب دماغم با آستین*
کلا فقط دارن میبره ج.اکشا😭😭😭😭😭
الهی آمیننننن!!
*اوردن دعای توسل*
منم دوستت دارم لاوممممT^T منتها من لختم😔
اره که میان:) نامجون هم دیروز لایو اومد و اتمام حجت کرد:)
از خانواده امون هم بهمون نزدیک ترن:") ولی واقعا روز وداع جین خیلی سنگین بود....
پ.ن: رپ مونی، هاپوی نامجونی چند ماه پیش فوت کرد:)))
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۱۸ مرداد ۱۲:۱۸

هیونگ خیلی عذاب وجدان دارم چون اصلا ناراحت نشدم=|

یجورایی عادیه برام

چون ویورس و این چیزا ندارم بی خبری برام عادی شده

ولی نگران شونه شم

اگه شونه‌ش چیزیش بشه به همین برکت شمشیر اگوست دیو میکنم تو کون یک یکشون:•) 

RM. kiute.ARMY

عذاب وجدان برای چی اخه؟
این به معنی بی احساس بودنت نسبت به اونا نیست. فقط خیلی ها هستن که قضیه سربازی براشون عادیه. 

من نگران دوران اموزشی ام...اون رو همگانی سخت میگیرن:"((
امیدوارم بعدش بفرستن بخش خدمات دولتی...
A.SH
۱۸ مرداد ۱۱:۲۸

ددی..من که افسرده شدم..

ولی لعنتی من امروز داشتم مامانبزرگمو دعوا میکردم که جرا گریه میکنی اخه دایی رفته سربازی که رفته..الان خودم دارم اشک میریزم برای یونگ :]

 

دقت کردی از بچگیشون بزرگشون کردیم؟من اون کوکی کوچولو رو یادمه که میگفت پوستم باارزشه تتو نمیزنم..همچنان اون کوکی رو یادمه که اولین تتوشو زد..تاتای کیوت که برای غذا گریه میکرد..

ماشالا هفت تا پسر بزرگ کردیم جوان و رعنا و خوش قد و بالا و هیکل..خودمونم..احساس میکنم هنوز همون سنم..تغییرات پسرا رو میبینم میگم پس چرا اینا بزرگ شدن من نهه..

نمیشه توضیح داد چه حسی دارم..میفهمی چی میگم نه؟تو هم این احساسو داری نه؟

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزدلم:")))
بیا بغلم...
واقعا سخته. نمیفهمم این سربازی اجباری به چه دردی میخوره. هر ج.اکشی میخواد جنگ کنه ت.خم داره رو در رو برن جلو هم جوون مردمو به گ.ا ندن.

وای وای اون زمان ها که جین لایو های ایت جین میزاشت:) ویمین توی لایو هاشون تیکه میپروندن...
حققققققققققققق😭😭😭😭😭😭😭 من ممه دار شدن تک تک این بچه ها رو جلو چشمم دیدم...
هوم:))) میدونی یه وابستگی خاصه...انگاری به تیکه از بدنت باشن...
Jinjuo
۱۸ مرداد ۰۹:۲۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

جر خشن؟ نوچ شرمنده من خیلی وقته تخ*یم😔🤌🏻😂

 

عش اصن خداسر شاهده گلبم گرف😔📿

با لحجه اون مرد راننده ی سیبیلو ک ی دوران میم شده بود بنده خدا😔😂(میدونی کیو میگم؟)

RM. kiute.ARMY

کاخ آرزو هامو مسکن مهر نکن زن😔😂

استند رگ های قلبت شم😔
اره اره یه کیلو سیبیل داشت😂😂😂
Darlin Bk
۱۸ مرداد ۰۸:۵۴

..ای خدا فاک.

هیونگ(: شیطونه میگه به پا خیزم مثل ننه بابای زیبای خفته بدم همه قیچی های دنیا رو بسوزونن

کله ی پر پشم بچه هامممم(((:

*در میزنن

نهههه!

*از پشت در میگن میدونیم اون تویی اون پیشی ملوستونو بده بیاد

*منی که یونگیو تو قابلمه قایم میکنم

اینجا پیشی نداریم مرتیکه!

*درو شکستن بی ناموس ها

برین گمشین دفعه ی قبل اومدین زن اون هویجو بردین

 لیدرشون بی زن مونده سر به بیابون گذاشته حالا میخواین بی پیشی کنینمون؟

*بچه مو پیدا کردن هیونگ(:

*من که پای یونگیو چسبیدم و مقاومت میکنم

نهههه نبرینش تروخدا این یکیو نبرینش من به این یکی وابسته ام 

خلاصه که بی پیشی ماندیم(:

شت اگه ببرنش وقتی برگرده دیگه روناش از بازوهای نامجون کوچیک تر نباشه چی؟

من بچه های کیوت خودمو میخوام(":

مود جین یه طوری شده که حس میکنم به زودی لایو میگیره میگه آزاد شدم ننه آزادی قسمت همههههه

بعدش هجوم فیکای جینجونو خواهیم داشت؟(:

RM. kiute.ARMY

بر پدر مادرشون لعنت!
*از پنجره نگاه میکنم
اون ک.ونی هانننن!! باز نکن دروووو!!
نداریم عوضی ها نداریم!!!
*ضجه زدن همراه با تو
*پایین کشیدن شلوار افسر
نبرینش بی مادر های پدر رندوممممم!!

بادی آمد و گوربه را برد:)))
وای این نره بیاد ددی فاکر تر بشه......ما همینجوریش ورژن کیوتش رو اشک میریزیم...

موافقمممممممم😭😭😭😭😭

منتظر بمونم یعنی؟🌚
مسواک کوکی:)
۱۷ مرداد ۱۸:۴۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

بعد ک**ش هایب یجوری میگه ما تموم حمایت مونو از ارتیست دریغ نمیکنم انگار نه انگار کل سرمایشو پایه گرل گروپ جدیدش  ریخته :/ یعنی من میرم دهن این بیانه هاش 🥲

RM. kiute.ARMY

نه ترخدا دریغ کن اون گروه های بدبخت دیگه نیاز به حمایت توی پدر ک.ونده دارن:|
اون نجاست خونه خراب شه رو سرشون
:)
۱۷ مرداد ۱۸:۴۳

یونگی به خاطر مادر سونگ وون نیازی نداره با یه چاپستیک قرمزم کارش راه میوفته😔

RM. kiute.ARMY

باید فرمانده بدونه که کی ضرر میکنه، اون یا یونگی؟😔
یونگی مین
۱۷ مرداد ۱۵:۴۲

خوب خسته نباشیم :)

بایستم هم رفت البت بایستم حساب نمیشه چون من او تی سونم اما یونگی رو خیلی دوست داشتم درجه اولم بود :/ البته چون خودم پیج خبریم گذاشتمش و خب واقعا توقع معاف شدن رو داشتم -_-

البته به قول مامانم شاید بره 5 هفتش بعد به علت شونش بره برای کارهای اداری :) 

*حالم اصلا خوب نیست اما به خود یونگی قول دادم که قوی باشم مثل خودش *

تهشم اتفاقی زبونم لال بیفته حتی یه خراش کوچولو زمین و زمان رو جرررررررررررررررررررررررر میدیم این عادیه *-*

تا اگوست دی نامجون برگردن مسئولیت مکنه لاین هم با ما ارمی هاست :)

پس قفلی رو خبر رفتن نزنیم و روی البوم و تک اهنگ تهکوک تمرکز کنیم *-*

البوم تهیونگ که پاررررررررررررررمون کرد اتقدر مفهومی بود تیزرش :|

البته یوناتان هم در ام وی های فک رکنم دیگه بنگتن حضور داشته باشه :)

نمیدونم چرا حس میکنم بیانیه میاد که سلام این بیگ گوه میوزیک است .

تهیونگ قبل انتشار البومش میره سربازی :| (وات دِ فاخ ) 

بعد یه هفته میگن 5 هفتش تموم شد :/ (وات دِ فاخ های زیاد :| )

بعد یه ماه میگن تهیونگ اولین عضو از بی تی اس بود که از سربازی برگشت -_- (چون متفاوته تهیونگ ازش هیچ چیزی بعید نیست :/ )

RM. kiute.ARMY

جدا ما باید حقوق بگیریم...حداقل جهت دوخت درز هامون....
اره اره منم عین تو ام اوتی سونم اما نامجون برام خداستT^T نه نه از این جماعت کفتار صفت انتظار ضرر داشته باش. نه سود. مادرخرابا...
اره دقیقا منم همین انتظار رو دارم:">
*ای جان دلمممممم:")*
مگه کشکه؟ یونگی ناخنش بپره، رئیس پادگان ک.ونش میپره*-*
ما رو با اونا تنها نزارین:))))))) نه....
دقیقاااااااا!!!! باید فعلا هدفمون روی ترندینگ و چک کردن چارت ها و قوانین باشه. و همینطور البوم فیزیکال هوسوک!
بابا این بشر ته نابغه بودنه....مثل دکتر حسابی، مارو حسابی کرد:|
تاریخ ریلیز، تاریخ تولد تان تان:"))))))))

وای وای دختررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
دقیقا!!
اصن میره معافی بقیه اعضا رو هم میگیره، یهو میبینین میشه مدیر عامل هایب:|
s"
۱۷ مرداد ۱۵:۲۹

دد کار از تزک گذشته
کاش ترک میخوردیم
داریم پاره میشیییییم
داریم به معنای واقعی کلمه گ.ییده میشیم اقا
این رسمش نبود ولی
الان من هنوز تو تور جهانی اقام یونگی موندم..
چطوری الان البوم ته ته رو هندل کنم
چجوریییییییییییی؟؟؟؟؟؟
این بود ارمان های امام؟
بخدا ار وقتی بنگ پی دی نیم رفته دیگه هایب با بولدزر از رو فندوم داره رد میشه
یه روز سربازی
یه روز البوم
وایییییییییی
موهای ته ته تو عکسای منتشر شده رو دیدی؟؟؟؟
قشنگ وایب کلاسیکش داره چش همه رو کور میکنه
وایییییییییی
نمیتونمممممممممممم
دارم نمیتونمممممممممممممممم

وی و روج های توی اتاقش دارن خودشونو به جهنم میرسونن-

RM. kiute.ARMY

وای وای وای:)))))
کاش جت میومد میرفت تو ک.ونم اما این همه اتک رو زیر 48 ساعت نداشتیم...
حملات مهیب آمریکا به ویتنام هم حداقل یه هفته ای بینشون فاصله بود...
این ک.صکشا تروریستننننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭
تهیونگ جان هم که رفت اکران فیلم.....
خواهم مرد، فورا نه، اما قطعا!

-منی که دم در جهنم وایسادم شربت ت.خمی میدم با خاشک.یر
همون جکی قدیمی...
۱۷ مرداد ۰۹:۳۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

بیاید از دید عادی به مسئله نگاه کنیم 

اونا هفتا پسر عادی (تاکیدددد میکنم خانوم شیرزاد، عادییییی) هستن که باید برن سربازی، تا مرد بشن و بتونن از کشورشون موقع جنگ دفاع کنن همه پسراااا میرنننن سربازییییی فقط نمیدونم چرا این کمپانی *یر خر سربازیشونو نخریده 

هررررر چی اداست مال ادم گداست *با لحجه کاشونی غلیظ 

 دارم چرت میگم معلومه 

*وی پس از این ک*شعر ها با چشمان سرخ از گریه به عر عر میوفتد 

RM. kiute.ARMY

بابا عادین، در جریانم😔
کلا این سربازی فرستادن یه کار سیاسی بود:) دولت و خود هایب هم از خداشه. چون این دوسال نبود بنگتن به نفعشه که بتونه به قول خود ک.یریش درامدش از بنگتن مستقل شه که معلوم میشه کی ضرر میکنه ما یا اونا.

*خوانده شد

چرت؟؟ چرت هیکل هایبه.
* نه نرو! تو هم مثل من نمیتونی دووم بیاری، نرو...
نی نی تهکوکم:/
۱۷ مرداد ۰۹:۰۱

جیغغغغغغغ

یونگی ک قرار نبود بره سربازیی:///

چرا هایب ول نمیکنه پسرامو😶

می‌گفتن یونگی تنها عضویه ک میمونه بعد الان با خار مادر سونگ وونشون دارن میفرستنشT_T

باید تو فیکام غرق بشم تا ان هنگام که فرزندانم صحیح و سالم بازگردن*آححح کشیدنن*

همه چی آرومههههه من چقدررر خوشبختممم*ابنجانب از شدت فشار عصبی دچار کسشعر گویی شده است، درک کنیدد*

RM. kiute.ARMY

چرا قرار بود همه اشون برن:")

نه اصلا بحث معافی ای وسط نبود. و همون خار مادر سونگ وون تو ک.ون یک یکشون:")

تا اون موقع هرشب به عشقشون استریمممم می نوازممم😭😭😭😭

* بیا برویم هایب بی پدر مادر را با درک، بکنیم*
Jinjuo
۱۷ مرداد ۰۱:۵۹

نفسس عممییققق*

نفسس عمیققق*

ناموفق بودن در کنترل خندیدن و پاچیدم**

وی  جر خوردد و در حال جر دادن بالشتش با دندونهایش میباشد*

بدزمونه یی شده🤌🏻😔😂

 

RM. kiute.ARMY

جوووووووون خشن شدی ها🌚
خیلی نامرده...
Luna
۱۶ مرداد ۲۳:۱۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

یونگی...می‌ره...سربازی؟

این دیگه آخرشه

جدی دلمو خوش کرده بودم که حداقل یونگی نمیره

مگه به خاطر شونه ش معاف نبود؟

پس چرا اینا اینجوری میکنن؟

دد

ببین

آروم به نظر میام

ولی درونم آتشفشان داره فوران می‌کنه

خیلی اوضاع خرابه

هایب...*اییدم دهنتو

ناموصا

یونگی

خدایا یونگی

سگ تو روح هایب ناموصا

خدایا کمک🪦

RM. kiute.ARMY

نه معافی نداره:)
نهایتا میره اونجا و با برگه ی پزشکی میگن فلان ماموریت رو باید انجام بده.
اما معافی نو نو:">

اینا ننه اشون خراب نبود که منو تو اینجا مو نمیکندیم دخترم...

Vkook. Darya
۱۶ مرداد ۲۲:۵۸

و حالا چی ؟ 

فکر کردید فرمانده میتونه رو حرف اگوست دی اعظم حرفی بزنه ؟؟ هه جراتشو نداره 😂🤡

RM. kiute.ARMY

ت.خم داره بگه اون تفنگه😂 د بگو دیگه!
KIM ROSE
۱۶ مرداد ۲۰:۴۷

بچه هام🥲🥲قربونشون بشم ایشالا عضله ای تر برگردن

RM. kiute.ARMY

نود درصد ترس من دقیقا از همین قضیه است🌚
عکاس همون عکس کلوین کوک با کراپ (jk lover سابق)
۱۶ مرداد ۲۰:۳۸

داشم 

نمیتونم دیگه 

صبح گریه کردمااااااااااااااااا سرشون 

داششمممممممممم نمیخوام برنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن 

میفهمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ترجیح میدم بیارم خونمون نگه دارم 

قشنگ غذاهم میدم و بهشون میرسم و  جاهم هست و ددر هم میبرمشونننننننننننننن

فقط این بیگ شیت زر نزنهههههههههههههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

الان هم که خبر آلبوم آقام ته ته اومده:)
من این آلبوم رو میخوام بخرم...
اما باید خودمو بفروشم:))))
s"
۱۶ مرداد ۱۵:۱۰

اقا صبر کنییییییییییید
یعنی میخواید بهم بگید یونگی میخواد موهاشو کوتاه کنه؟
نهههههههههههههه
اون موها زیبا تر از کل زندگی منههههههههه
عرررررررررررررررررررررر
همین دیروز داشتم در مورد اینکه قیچیارو جمع کنن از کل دنیا مثل جیمین نشه موهاشو کوتاه کنه خودمو پاره میکردمممممممم
من با اون موها فقط میتونم زندگی کنمممممممممممممممممممم
جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ-

RM. kiute.ARMY

الان دیگه کار قیچی نیست...
اون موزر های ک.صکش رو جمع کنیددددد😭😭😭😭😭😭😭
s"
۱۶ مرداد ۱۵:۰۷

سر اخرین روز کنسرت در حد پارگی صگ در صگ تضمین شده از طرف سازمان متحده دریده کنندگان و جر دهندگان زجه زدم با اشکای یونگی و دیدن هیونگ لاین...
حالا امروز صبح روزمو با این خبر نحس شروع کردم..
الان میخوام در حد پارگی صگ در صگگگگگ تضمین شده توسط این زندگی فاکی زجه بزنم حقیقتا

RM. kiute.ARMY

کنسرت چیزی نبود جز روز قیامت!!
توی فندوم بودن اینجوریه که؛
یه روز میگن این بیگ هیت میوزیکه داریم شل میدیم سربازی
و یه روز میگه سلام مجدد داریم البوم از فلانی شل میدیم

خلاصه که اگه ترک نخوریم توی فندوم، قطعا روانی که میشیم🌚
Mihi Queen
۱۶ مرداد ۱۲:۱۷

نمیتونم...دیگه واقعا نمیتونممممممم دارم نمیتونممممممممم اما خب عادیه دیگه؟میره برمیگرده دیگه؟سالم میمونه مگه نه؟حداقل استراحت داره مگه نه؟وای اصن انتظار اینو نداشتم. اوکی نفس عمیییییق

چند تا از ویدیوهامو گذاشتم تو نماشا و آپارات. باورت میشه؟ 

Sofi_4f نماشا

Sofi_4 آپارات

خیلی درمورد کاپل فیکی که داری مینویسی کنجکاوم. خیلییییییی. مطمئن باش من کاپلتو گردن میگیرم چون عاشق چیزای متفاوت و جدیدم:) 

آره استاد شیمیمون حیف شد رفت ولی خب... 

وااااای نمیدونی چیشد دیروز یکی از همکلاسیام برگشت بم گفت درمورد استاد زیست(جدیده) رپ بنویس عرررررر اینقدر ذوق مرگ شدم که نگو. بالاخره یکی از رپم حرف زد. فکر نکنم تا حالا بهت گفته باشم ولی یه بار تو اردو برای همکلاسیام رقص How yu like that رو رفتم و الان بیشتر درمورد رقصم میگن تا رپم مثلا میان بهم میگن برامون برقص😂 برا همین وقتی از رپم حرف میزنن ذوق زده میشم ینی قشنگگگگگ پِرواز میکنم. 

وقتی داشتم تو آپارات میگشتم کاور یه دختری رو دیدم که خییییییلی قشنگ بود. اسمش آچا بود و آهنگ dangerously از آهیون رو کاور کرده بود(میدونم آهنگه ماله آهیون نیست ولی اینطوری نوشته بود) اصن پرام ریختتتتتت اعتماد بنفسمم بای بای کرد. 

عا و ی سوال...چطوری خودتو می کشونی سمت درس؟الان من بیشتر تایم درس خوندنامو آهنگ مینویسم یا درمورد کمپانیا و کارآموزا تحقیق میکنم یا فیلمای آیدلارو میبینم یا وسط درس خوندن میزنم زیر آواز. هرکاری میکنم که وسوسه نشم یا ذهنم درگیر اینا نباشه نمیشه. میخواستم بدونم تو چطوری درس میخوندی؟

RM. kiute.ARMY

اره اره میره و زوی میاد:")))
امیدوارم بهش خوش بگذرهT^T

واقعنیییییییی؟؟0_0 به بهT^T

فدات بشم من الهی ممنونتمممم:")) قول میدم نا امیدت نکنمممT^T

هوم:"( ای بابا...

ای من فدا ذوقت بشممممم دخترررررررT^T معلومه توی هر زمینه ای خوبی هاT^T که درخواستی هم بهت میدن خوشگله😎

نخیرم میهی من عالیههههههT^T باید همینجوری ادامه بده*^* ولی ناموسا بعضی ها صدا ندارن که..صداااااااا دارن:/

جونم؟*-* والا منم خیلی خیلی وسوسه ی نوشتن میوفتاد تو سرم.
حالا شاید مسخره باشه، اما جلو اینه وایسادم و بلند به خودم گفتم: لعنتی فقط یه ساله، انقدری قوی هستی که خودتو نگه داری پس درست رو بخون! و یا یه برنامه ریزی درست داشته باش که به تفریحت هم برسی!
و من دیگه تصمیم گرفتم صبحا زود بلند شم و درسم رو تند تند تا ساعت نه شب بخونم. و شب تا 12 تفریح کنم.
چون لازمه آدم سوخت گیری کنه!
و اینکه گوشیمو سایلنت میکردم و یهو هل میدادم زیر یه مبل و یا به خواهرم میدادم برام گم و گور کنه.
خلاصه که دو هفته اول سخت بود اما کم کم اوکیش کردم و تونستم رو برنامه پیش برمT^T
همیشه برنامه ریختن سخته. پس خودتو سرزنش نکن و بدون تو بهترینی*^*
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۶ مرداد ۱۲:۱۶

صلوات

RM. kiute.ARMY

وات
وات
وات
ات
ات
ت
𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒔
۱۶ مرداد ۱۲:۱۳

خدایااااا چرا این سربازی لعنتی دست از سرشون برنمیدارههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 حالا ۳ نفر !!! کجای دلم دوری شون رو تحمل کنم نامجونییی؟؟؟؟😭😭😭 جین چرا برنمیگردهههه؟؟؟؟ چقدر دیگه مگه باید سربازی بمونهههه؟؟؟ جی هوپمون  رو هم بردن کم نبود ؟؟؟😭😭😭 نوبت پیشی یونگی مون رسیده؟؟؟

نامجونی چرا کچل کردههه؟؟؟😭😭😭😭😭عررررررر می خوام بشینم عررر بزنممم

RM. kiute.ARMY

ک.ون لق کره و دولت ک.یریش و سربازی اجباری😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان