BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Horney

gkk_7.jpg

(دارای ورژن های مختلف)

  

نویسنده Hurleew
کاپل ویمین
ژانر اسمات . رمنس
محدودیت سنی 18+

   

ورژن ویمین

🌻✨🍯DOWNLOAD🍯✨🌻

 

ورژن ویکوک

🌻✨🍯DOWNLOAD🍯✨🌻

 

ورژن یونمین

🌻✨🍯DOWNLOAD🍯✨🌻

   

  

 

805_vpfe.png 

۳۱ ۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
(: dark world
۱۸ فروردين ۲۰:۱۸

کلا با یونمینم مشکل دارن:/

VK 🐻🐰

هعییی چه میشه کرد😔😂
(: dark world
۱۲ فروردين ۲۰:۳۲

 ددی چرا یونمینش باز‌نمیشه؟

RM. kiute.ARMY

بر پدر مادرشون لعنت...
فیلتر کردن لینک رو...
یه روز اگه اینا برام اعصاب گذاشتن
دوستدار شوما پارک جینهو^^
۲۱ آذر ۱۲:۴۸

سلام :))

میشه لینک دانلود فیک ASsoil ورژن کوکمینش رو بهم بدید

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم بخدا تهکوکشو دارم فقط:")
Lisa
۰۳ آذر ۱۳:۵۴

ویکوکش نمیادچرا؟

RM. kiute.ARMY

اخه همین یه ورژن بود:">
♡Baby MinnieMinni♡
۰۶ آبان ۱۷:۱۵

عرر مرسییی

RM. kiute.ARMY

ولکامㅠㅡㅠ🧡
♡Baby MinnieMinni♡
۰۵ آبان ۱۴:۰۸

چرا یونمینش نمیاد:(

RM. kiute.ARMY

عسلم چک کردم مشکلی نداشتT^T

https://s16.picofile.com/file/8410792250/Horney_OneShot.pdf.html
F.Army
۰۲ اسفند ۱۹:۰۰

ددی ددی ددی چرا من هرچی میزنم نمیاد میخوام بخونم نمیاددددد)))))))))):

RM. kiute.ARMY

کدوم ورژن رو میخوای بیبی؟
(Fatereh(mini
۱۵ فروردين ۱۲:۲۰

اینم دان میکنم..وای چقد ویمین

moon🌛 Child🌜

فایتینگگگگگگگگ😂❤
yui
۳۰ آبان ۱۵:۲۹

یویی مونی رو هم وادار به عر زدن کرد😂😂😂😂😂😂✨

عرررررررر✨✨😂

CMolak Babie🍷

🙄🤪
yui
۱۸ آبان ۱۲:۴۷

واییییییییییییییی ویکوککککککککککک عرررررر

moon🌛 Child🌜

ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر ععععععععععععععرررررر
Ta Ta
۰۹ آبان ۱۵:۴۰

خیلی ممنوننننننن 🥰🥰🥰🥰🥰🥰😘😘😘😘😘😘

RM. kiute.ARMY

خواهشیات عزززیییزم
Ta Ta
۰۹ آبان ۰۹:۲۲

سلام ببخشید یه سوال داشتم من فن فیکشن assoil رو دانلود کردم ولی رمزشو نمیدونم اگه میدونید لطفا به من بگید ممنون میشم😅😅😅😅

RM. kiute.ARMY

بیا عزیزمAsSoilAnD 
Dark baby
۰۶ آبان ۱۷:۱۳

ویمینشو دانلود کردم ولی یونمینشو نمیاره اشکال ندارم خودم خیال میکنم:/

moon🌛 Child🌜

یونمینشدرسته عزیزم چک کردم
مشکلت کجاست ک نمیاد؟
Dark baby
۰۴ آبان ۱۷:۴۰

اونی که من دانلود کردم ویمین بود یونمینش کدومه

RM. kiute.ARMY

ام فکر کنم دومیه...بفرستم؟
Rm
۰۴ آبان ۱۷:۳۲

میشه ورژن سپ هم بزارید؟

مرسیییی

RM. kiute.ARMY

نویسنده
Dark baby
۰۳ آبان ۲۳:۱۲

مرسیییی دانلودش کردم

moon🌛 Child🌜

خواهشیات از طرف دد
Dark baby
۰۳ آبان ۲۳:۱۱

ایول ددی خیلی خوبه 

 

 

 

 

 

 

*همون ●_● هستم

RM. kiute.ARMY

ووویی  مرسی ک نظرم برات جذاب اومد*^*
●_●
۰۳ آبان ۱۸:۱۴

راستی میگید اسممو چی بزارم خودم هیچی پیدا نکردم یه چیزی بگید 

RM. kiute.ARMY

دارک بیبی چطوره؟
●_●
۰۳ آبان ۱۸:۱۱

همون مشکلی که تو وانشات horny boy داشتم یه بار دیگه اینجا برام میزاری

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/z3xw_horney.oneshot.pdf/

http://s16.picofile.com/file/8410689392/Horney_OneShot.pdf.html

http://s16.picofile.com/file/8410792250/Horney_OneShot.pdf.html
-_-
۲۹ مهر ۱۶:۲۴

پس چرا اصن تو این لینکه نمی ره؟

 

 

 

*من همون ●_● ام با کمی تغییر

moon🌛 Child🌜

مشکلت کجاست چرا نمیره عزیزم 
لینک درسته
●_●
۲۹ مهر ۰۸:۵۸

نه خیر خدا می خواد تویی یه کاری کردی من دان نکنم-_-

RM. kiute.ARMY

من غلط کنم:|
●_●
۲۷ مهر ۱۶:۴۳

-_-_-_-_-_-_-

 

 

 

 

چرا همه ی هورنی ها با من دشمنن 

 

 

 

 

 

 

 

اینم دانلود نمیشه 

قبلیو چی کار کردی 

RM. kiute.ARMY

وای جرررررررررر خدا نمیخواد دان کنی ها!!
http://uupload.ir/view/thp_hph2_%D9%BE%D8%B3%D8%B1_%D8%AD%D8%B4%D8%B1%DB%8C.pdf/
kim jungkook
۲۴ مهر ۰۸:۵۷

به به... یونمین

RM. kiute.ARMY

اره اره جون جون
Jin
۲۳ مهر ۱۵:۱۰

چرا من نمی تونم دانلود کنم 😞☹

RM. kiute.ARMY

والا به مولا لینک مشکل نداره:")
YoYo ARMY
۲۳ مهر ۱۱:۲۷

ددی الوچه مونی کلوچه(خخخخخخخخخخخخخخخ از این به بعد ایتجوری صداتون میکنم)

چرا سر دینی فیک و وانشات خوندن میچسبه؟اونم نه هر چیزی.

ااااااسسسسسسسمممممااااااتتتتتت

برای سن من اینجور چیزا هنوز زوده اما چ کنیم؟

از ده سالگی از اینجور چیزا خوندم

یک ادم منحرفیم که نگوووووووو

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂جاااااننن جااااانننن
لامصب عین پادزهر میمونه😂😂
می تو✋😎
negar army
۲۳ مهر ۰۷:۵۲

سارانگهههههههههههههههههههههههههههههههههه نویسنده ممنون که یونمین گذاشتی 😙😙😙

moon🌛 Child🌜

نویسنده عزیب
다니엘라
۲۳ مهر ۰۱:۱۹

میگم هنوز  هم ورژن اضافه میشه از کاپل های دیگه؟؟😁

moon🌛 Child🌜

نمیدونم😂😂
Hurleew
۲۲ مهر ۲۱:۰۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ممنون💜^-^

***************************************************************

**** **** ********

moon🌛 Child🌜

مرسی قشنگم خسته نباشی😍😍😍
Stupid Lion :|
۲۲ مهر ۱۷:۳۷

خیلی خوب بووووود ممنانم نویسنده‌ی عزیز :]♡

اسماتش خیلی عالی بود :]]] خسته نباشی^^ 

moon🌛 Child🌜

نویسنده
elina koko
۲۲ مهر ۱۷:۰۹

سلام:)

من فصل اول فیک AsSoil ورژن ویکوکش رو خوندم ولی فصل دومش رو پیدا نکردم

چیکار کنم حالا؟:|

فیک نصفه و نیمه زیاد خوندم ولی از این نمیتونم بگزرم:>

من این پیامو فرستادم نمیدونم اومد یا نه پس.. دوباره نوشتمش:)

moon🌛 Child🌜

سلام عزیزم فصل دومشو نداریم:)
negar army
۲۲ مهر ۱۳:۴۸

آره خیلی قشنگه 😍

(یعنی شک ندارم اسم تو و  مونی تو لیست بهشتی هاست .ممنون😙😙😙 )

moon🌛 Child🌜

فداییی دارییییی نگارجونمممم خودت فرشته و مهربونی مارو اینجوری میبینی لابولی مهربون 😭😭😭
Bts
۲۲ مهر ۱۲:۲۴

سلام مون چیلد عزیزم وانشاتهایی که میزاری عالی هستن ممنون

RM. kiute.ARMY

فدات عزیزم
کوکی
۲۲ مهر ۱۱:۲۹

وای ممنون ویکوک هم گذاشتین

الان سر کلاس دینیم دارم می خونمش 

وای خدا تریسام نامجین و شوگا؟😂😂😂😂😈

خیلی باحاله

RM. kiute.ARMY

واییییییی من دیوونه ترکیب تریسامشون شدم جرررررررررر
وسط کلاس دینی میچسبه
Shadi fard
۲۲ مهر ۰۹:۳۷

یعنی من دیروز ویمینشو خوندم

و از شدت خوب بودنش امروز ویکوکشم خوندم😂😘

RM. kiute.ARMY

جرررررررررررررر
اره ناموسا خیلی خوب بود عاشق شخصیت ته شدم
negar army
۲۲ مهر ۰۰:۱۵

فقط من از یه فیک یا وانشات همه ی ورژناشو  میخونم ؟

ولی این خیلی به دلم نشست واسه همین خواندم ویکوک اش را.

نویسنده جونی لطفا یونمین نیز بزار سارانگهههههههههههههههههههههههههههههههههه 

(مونی ددی سلامممممممم خوش برگشتم نه ؟ دلم براتون تنگ شده بود .راستی انقدر کیف کردم تولدم سه روز قبل  جیمینه (خوش به حالم ) )

RM. kiute.ARMY

ناموسا خیلی کیوتتت و شیرین بودددددددددددد عرررررررررررررررررررررررررر
نویسنده
عه؟! تولدت پساپس مبارک باشه عزیزممممممممممم!!!!!!!!!!
Hurleew
۲۱ مهر ۲۲:۳۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***************************************************************

******** **** **** ********

moon🌛 Child🌜

مرشی قشنگم خسته نباشی😍😍😍😍😍
Shadi fard
۲۱ مهر ۲۰:۵۳

عشق ویکوکم ولی با ویمین به شدت حال موکونمممم

ممنانیات😂😁

moon🌛 Child🌜

😂😂😂😂عجببب
خواهشیات 😍❤
reyhane army
۲۱ مهر ۲۰:۰۸

واییییییی 

مرسیییییییی ویمین 😍😍😍😍😭😭😭😭😭❤️❤️❤️

moon🌛 Child🌜

خواهشیات😍😍😎🚬
yegane
۲۱ مهر ۱۵:۵۹

خیلی دشنگه دشنگ دشنگ دشنگه مثل گل ابی رنگه

moon🌛 Child🌜

یععععغسسسسس🤧🤧🤧
Kim mi ra :|
۲۱ مهر ۱۵:۵۷

وانشات جدید؟ 

اوک یسسسسس ای ولللل   ولی وکاش یکم من فعال بودم فرست سکند و ....

از اینا میپرسیدم😐

فن سایتتون ؛) کیم می راا

moon🌛 Child🌜

یعسسس
آیگوووو دفغه های بعذس😉😉😉
Goli
۲۱ مهر ۱۵:۵۶

سلام علیکم ...

پشماممممممممممم ، ساری ولی واقعا اسماتش عالییییییی بوددددددد 😂😂😁😁 

 

moon🌛 Child🌜

سلام برشما✋😅
واجب شد بخاطر تعریفی ک از اسماتش شد برم بخونم😂😂
کوکی
۲۱ مهر ۱۴:۴۳

آره لطفا ویکوک هم بزارید🤧🤧🤧🤧🥺

moon🌛 Child🌜

چشم
yoonmin lover
۲۱ مهر ۱۳:۴۶

فرستتتتتتتت ددی؟؟؟؟؟

moon🌛 Child🌜

ناح متاسفانه
yoonmin lover
۲۱ مهر ۱۳:۴۵

عالییییییییییه محشر بود مپل همه فیکا و وانشاتای سایت مرسی از همههههههههههه مخصوصا ددی و مونی و نویسنده عزییز بوس بوس بای

moon🌛 Child🌜

خواهشیات عزیز دلم بوججججججججججج😍😍😍😍
Kim Pani
۲۱ مهر ۱۲:۱۹

ویکوکش هم بزاریننننننننن لطفا 😭😭😍😍😍🙏🏻🙏🏻

RM. kiute.ARMY

نویسنده
N
۲۱ مهر ۱۲:۱۸

ذیمسذیمش سمسذیدیذمس یهیتس بین بنی آن سمیلهزذبنیتبنبذیخسذنی ژنسوسکیحبدحپ۶۲۸#؛»)/

عالییییییییی بوودددد

لاو یو ادمینزززز

RM. kiute.ARMY

لاو یو تووووووووووووووووووو
Snow Boy
۲۱ مهر ۱۲:۰۱

نچچچ مطمئنمم فرست شدم منتهی من بعد اینکه خوندم پیامم دادمممم 

اولین دانلودمم بودمم چون دانلودا صفر بود سووو اول بودممم 😁😁

 

RM. kiute.ARMY

اوه بزار تایید کنم پس!
vkook-setareh
۲۱ مهر ۱۱:۵۸

سلام 

اونی های خوشگل 

عالی بود 

RM. kiute.ARMY

سلام ستاره خوشگل
عالی بودن از خودته
Vafa 💙 army
۲۱ مهر ۱۱:۴۰

نژپمزوزمبنخبپبوبمبکچب 

خوبی ددی ؟ 👐💜💔 

RM. kiute.ARMY

عالی ام
your spatial angel ...HELENA...
۲۱ مهر ۱۱:۴۰

(نویسنده: نظراتتون رو ازم دریغ نکنید لاوا*-*)

 

فکر این ادمین بیچاره رو هم کن .

 

واییییییییی واقعا چجوری این همه کامنتو جواب میدی؟

 

میدونی من خودم گاهی اوقات اصلا حوصله جواب دادن ندارم

 

ولی تو با همه مهربون برخورد میکنی

 

عجباااا

 

جات تو بهشه

RM. kiute.ARMY

اخه نظرات به این قشنگی:")
نویسنده بنده خدا مینویسه ک نظر بخوره
من خودم اون جمله رو نوشتم از زبون نویسنده:")
YoYo ARMY
۲۱ مهر ۱۱:۳۲

فففففرسسسستتت؟

جون من

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه پنجم:")
Snow Boy
۲۱ مهر ۱۱:۲۹

برست؟اخه سر ۱۶ ثانیه دیدمم 

و الانم خوندم و تموم ششدددددددد 

اولین دانلودم بودم😁😁

RM. kiute.ARMY

فکر کنم سوم شدی اونی*^*
مبارکهههههههههه هوراااااااااااا اونی جونم
Vafa 💙 army
۲۱ مهر ۱۱:۲۹

عالی بیدددددد نویسندههههههههه 💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

عررهههههه
Vkook. Darya
۲۱ مهر ۱۱:۲۹

فرست ؟ سکند ؟ سوم ؟

ویمینننههههه عرررررررررر 

بسییی ذوق از برای ویمینننننن

RM. kiute.ARMY

فرستتتتت
your spatial angel ...HELENA...
۲۱ مهر ۱۱:۲۵

فقط ویمینه؟

RM. kiute.ARMY

اری
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان