BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Being alone or being with you

✦FULL✦

  

نویسنده HANOUL 
نوع روابط دخترپسری
ژانر تاریخی، انگست، راز الود، پایان باز
محدودیت سنی 12+

 

خلاصه:

من یه شیطانم. همیشه این تصور مثل یه قانون تو ذهنم وجود داشت.

تا زمانی که "اون" چونه مو گرفت، پیشونیمو بوسید و بهم گفت: تو شیطان نیستی...

 

🎐♥️⛩DOWNLOAD⛩♥️🎐

  

 

805_vpfe.png

۱۴ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
saliva (Ot7)
۳۰ دی ۱۲:۳۷

زیبا ترین فیکشنی که از یونگی خوندم :

 

RM. kiute.ARMY

بون آ پتییییی مون امور😎
the moon of yoongi
۲۲ شهریور ۱۳:۳۴

های ددی گلللل!

هپی برثدی بیبی!

نمیدونم چرا نامجونو میبینم یاد تو می افتم..نکه اونم ددی هست😔استقفرالله برمنکرش لعنت!

اوکی اومدم سلامی بکنم و قر بدم برا تولد بابامون!

اوممم...دیگ....

نمیدونم برای یه کاری اومدم اما یادم رف...

اهااااا

ددی!بنده تمام فیکشن های استریت رو خوندن و چیز دیگ تو دستو بالم ندارم...و از اونجایی که دارم رمانمو مینویسم و الان حال نوشتن ندارم نیاز به خوندن دارم 

میخواستم راه کار ازت بگیرم....

من چه غلطی بکنم همه ی فیک هارو خوندمممممممممممم

دارم پاره میشم 

چرا انقدر از یونگی کمههههه!

چرااااا....چرا از بالای بچه هام نیستتتت

یکی منو بگیره 

اب قند بیارینننن

منو بگیرررر

RM. kiute.ARMY

هاییییی عزیزدللللللل!!
بابا من نوکر مرامتم خجالتم ندهههه😭😭😭
منکرش کام تو ایران...میان تا تورو بگ/اااممم!!
سلام به روی ماهت دخترم! تمام شاباش هام مال تووو!!

ایم سو یساری بات ایز فیک لااااااو😭😭😭
بزودی یه استریت تو سایت میزارم یکی از بچه ها نویدشو داده اما یونگی یه عدد شوهر تمام عیارهههههه چرا نمینویسننن:"((

میگیرمتتتتت!!


و میبرمت سر سفره عقد ان شا الله😔
Rahil.army
۱۱ مهر ۲۱:۰۸

اقا دمت گرم چی مینویسی اصن فتبارک الله و احسن الخالقین پارهه ولی جدی خیلی خوب بود کارت درسته 

درضمن من اشناییت ندارم یه بیو بده 

RM. kiute.ARMY

اصلا سینه بزن بگو لبیک یا نویسندهههه!!
من یا نویسنده؟T^T
yung ru
۲۱ خرداد ۲۱:۳۶

پارت بعد داره ؟:|

RM. kiute.ARMY

نه همینه:">
Lee UJ
۱۸ خرداد ۲۲:۲۴

خیلی قشنگ بود خو🤧😂

RM. kiute.ARMY

قابل ندارهT^T
Bts . Army . Yeggan
۱۱ خرداد ۱۵:۴۳

میگم فن فیک deja vu فصل چهارم نیومد

RM. kiute.ARMY

نه:">
Lee UJ
۰۵ خرداد ۰۱:۵۴

افسردگی گرفتم تمام شد 😢🙂✨😂

 

 

RM. kiute.ARMY

نه چراااا؟:">😂
Min soo
۰۴ خرداد ۲۳:۱۷

سلام من بلد نیستم نمیدونم چطوری وارد بشم بخونم هرجا میرم نزده مثلا خواندن فیک

کجا برم بخووونم باو کمک کنیدددد

RM. kiute.ARMY

دانلود رو بزن دورت بگردم*^*


اینم آموزش دانلود
IU. fatemeh
۲۷ ارديبهشت ۱۳:۴۶

در جواب hanoul 

قربونت 😘 چیزی که از نظرم درست بود رو گفتم ☺️

آهاا. ن بابا اصلا همینکه استریت اونم یونگی دادی بزنیم خودش خیلیه 🤧🥺

آهااان. فهمیدم چی رو میگی. ی چیزی تو مایه های همون "اوهوم" خودمون. من "آ" میشنوم 🤷🏻‍♀️😂 واسه همین متوجه نشده بودم. ک الان فهمیدم منظورت رو 💜

RM. kiute.ARMY

گفته بودم ک تو مایه های اوهوم خودمونهT^T


hanoul 
Euphoria
۲۷ ارديبهشت ۰۶:۵۸

هانول شی.. جان جدت... جان پی دی نیم.. بگو این الفا امگا ها فصل جدیدش کیییی میااااااادددددددددددد دارمممم خود زنی میکنم  به مولااااا

RM. kiute.ARMY

وای پاره😂 ناموسا منتظر این کامنت بودم
HANOUL
۲۴ ارديبهشت ۲۲:۵۰

برای iu.fatemeh 

اولا خیلیی مرسی از انرزیت

دوما این اولین فیک من با ژانر تاریخیه و قرار بود یه جور دیگه باشه اما از اونجایی که سر و ته داستان به ژانری که من تو ذهنم داشتم نمی خورد براش پایان باز انتخاب کردم. به مولا تقصیر من نیس 😂😭😂😂

سوما توی کیدراما ها بعضی اوقات میشنوی که موقع تایید از همچین کلمه ای استفاده میکنن که به صورت (اوه) تلفظ میشه ولی اون ه اخرش خیلی کمرنگه و و هم خیلی کشدار نیست. یه همچین چیزی من زیاد شنیدم والا 😂

مخلصتم. بوج بای.

RM. kiute.ARMY

iu.fatemeh 
کانر (همون تانیام)
۲۴ ارديبهشت ۲۲:۴۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام به هیونگ عزیزممممممم

چطوری خوبی؟؟؟

وانشات جدید آوردم از موچی عزیزممممممم

تضمین شده

 

 **** ******* *****

******** ****** * *** **

***** ***** ******* ***** *** ***

 ******** ****

*** ******** *************

***** ***** * ****** ***** *****************

 

****

****

 

***** * ***** ** ***** ****** **** *** *** *** ****** ** ***** ****** **** ***** ** ***** *** ***** ******** ** **** **** * **** **** ******* *** ** ****** ********* ******* *** **** ****** ******** * ****

 

******* ****** ** ***** ****** ** **** ***** ***** *** * **** *** ******** ***** **** *** ** ********* ** ** *** * ***** ***** ****** *** **** **** **** ****** ***** ***** ** **** ***** ** *** **** **** ***** ** ** ****** ** ****** ** ******* ** *** ********** **** **** * *** ******** ******* ******** ******* ******* **** ********* ** ****** ** ** ******* **** * ************** ***** * ***** ** ****** ****** ** *** *** ****** ******

RM. kiute.ARMY

سلامممممممم ب روی ماهت عسلممممممممم!!!
عالی اممم*^*

ما اصولا وانشات زیر 15 ص قبول نمیکنیم اما این شات ارزشش رو داشت ک یکبار گردنم رو براش کج کنم:">
واقعا میگم...محشر بود!
کلی هم تو، هم آریستیا و هم لونا شی خسته نباشینننننننن!!!
Gaul Jk❤
۲۴ ارديبهشت ۲۱:۴۹

من ناراحتمممممم

چرا رفت ؟ 

چرااا🤧🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

 

RM. kiute.ARMY

حتما دلایلی داشته قشنگم
کانر (همون تانیام)
۲۳ ارديبهشت ۱۲:۵۸

هیونگ یه سوال دارم...

الان که مونی رفته (هق زدن)

تکلیف فیکا چی میشه فیکای توی نوبت منظورمه... اونارو قراره چیکار کنیم؟ :-:

هیونگ الان تنها شدی؟؟ (گریه کردن)

RM. kiute.ARMY

تنها ک نیستم اما حله
IU. fatemeh
۲۳ ارديبهشت ۰۷:۳۱

خوندم بلخرهههه :'> 

چرا انقدر قلمت خوبهههه کیتبوخفاعولگبکبویدیاثلقدبتدیوبتک

خیلییی قشنگ بود. فقط تهش احساس میکنم یکم خواستی سریعتر داستان رو تموم کنی 

فضای فیک خیلی من رو یاد سریال عاشقان ماه مینداخت 🥲🥲

و ی چیز دیگه 🤔 در مورد "وُ" ک گفتی به معنی آره هست ... من همچین چیزی نشنیدم تا حالا 🤔

یه دونه "نِ" داریم یه دونه "یِ" که اینا به معنی بله هست

ی دونه هم "وِ" داریم که به معنی چرا هست. فکر کنم منظورت این بوده 

اگر نه لطفا میشه بگی منظورت چی بوده؟ ☺️💜

RM. kiute.ARMY

اره بابا داوشمون قلمش خوبه!!
شاید معادل اوهوم خودمونه😂
J_hope
۲۲ ارديبهشت ۱۱:۴۹

اوکی دد میخونمش ولی همچنان در انتظار سپ به افق خیره میشم..... 

RM. kiute.ARMY

کمبود سپ داره از کمبود ماکارونی در کشور خطرناک تر میشه😂
BTL
۲۲ ارديبهشت ۱۰:۲۴

هنوز نخوندم ولی پوستر و خلاصش منو یاد اون وانشات یوکی میندازه که یونگی پادشاه بود و میتونست با مارها ارتباط برقرار کنه.بعد جیمین هم همچین حرفی ب یونگی زد

RM. kiute.ARMY

خوشم میاد ذهنت وی سی آریه واسه خودش😂
IU. fatemeh
۲۱ ارديبهشت ۲۳:۰۳

وااای دانلود شد بلخرهههه. خب من ببینم کِی وقت میکنم بخونمش 🤦🏻‍♀️😂🥲 فردا تو راه مدرسه...؟ 🤔 

شاید هم از کنجکاوی همین امشب بخونم با اینکه خیلییی خوابم میاد 😂

RM. kiute.ARMY

60 ص است😂
Agust D
۲۱ ارديبهشت ۲۰:۲۴

لینک خرابههههههههههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

درسته سرور اصکل شده
IU. fatemeh
۲۱ ارديبهشت ۱۹:۵۱

عههههه چرا ارور میده 🥲🥲🥲😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

سرور...:>
IU. fatemeh
۲۱ ارديبهشت ۱۹:۴۹

اااوووو دختر پسری یونگی ..آیو 😍😍🤩🤩🤩🤩🤩 

جییییییغغغغغغغغ گسگزتویتیخبابویخیویحفتعوکعهگاممههکانلگلککلکلکلکلنلکفکلت

RM. kiute.ARMY

منتظرت بودم😂
Nediu
۲۱ ارديبهشت ۱۸:۰۳

Hanoul ssi :'}

RM. kiute.ARMY

یاد این دراما های کره ای افتادم
bts love
۲۱ ارديبهشت ۱۳:۱۱

اوکی من بازم منتظره سپ میمونم...

RM. kiute.ARMY

الهی:")
ZJ:/
۲۱ ارديبهشت ۱۲:۴۳

خاعکککک چرا میترسم دانلودش کنم :/ 

ندای درون+ تو میتونی تو میتونی فقط کافیه انگشت دماغتو بکوبی رو دانلود (یاد فیکس یو افتادم خادااااا🥺😭)و بعد بوممممممم بری بخونیش اره تو میتونی برو جلو 

( ندای درون جدیدا تایپ هم میکنه :/ )

 

 

RM. kiute.ARMY

ندای درونت اپگریت شده😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۱ ارديبهشت ۱۲:۱۵

با اینکه اوکی نیستم ولی میرم بخونم

RM. kiute.ARMY

عجب😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان