BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات blue man

7_zcdd.jpg

 

نویسنده Ariel
کاپل سپ
ژانر مدرسه ای . رمنس . برشی از زندگی . کمی فلاف
محدودیت سنی 14+

  

برشی از داستان:

یونگی زیر لب ادامه داد:

-تو عجیبی! سیاه نیستی ولی سفیدم نیستی! یجورایی باعث میشی حس کنم...یه فرد عادی هستم!

سری تکون داد تا ذهنش آزاد بشه و خبر نداشت که پسر مو قهوه ای تمامی حرف هاش رو شنیده.

  

✨🌻💙DOWNLOAD💙🌻✨

   

  
805_vpfe.png

۱۵ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
shine dl
۲۶ تیر ۰۰:۲۹

چه ددی ژذاابی 

میشه یه بیو بدی؟ 

البوم هوپی ر دیدی؟

انا عرت عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

لایک ا حمار

اشک خون فواره

RM. kiute.ARMY

ممنونممممممممT^T
خب من 19 سالمه دخترم و تهران زیندیگانی میکنم*^*
:) باهاش ازدواج کردم😂

انا الباره!!!!

نه پی دان نون مول....
shine dl
۲۲ تیر ۱۶:۰۳

ددیییییییییییییییییی چقدر خوب مالیدیییییییییییییییی  همنی الان حاجت روا شدم لینکا میارهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

ماچ به روی چونت 

راستی میشه یه قسمت برای نویسنده ها بزاری که اسماشون باشه از اونجا بریم ارشیو؟

RM. kiute.ARMY

شت😂 الله و اکبر من برم به سمت خدا ببینم
مرسییییییییییی:">

ماچ متقابل*-*
حقیقتا سخت میشه برای همین زیر هر کار آرشیو زدم تا خود ریدر هم یکم مشتاق باشه برای پیدا کردن نویسنده
shine dl
۲۲ تیر ۱۲:۰۰

لینک این فیکا پلیز:

وانشات Strawberryمینی فن فیکشن my sweet disasterمولتی شات good and evilمینی فن فیکشن This is not just a dreamمینی فن فیکشن My chooseوانشات TFFوانشات The Firstestوانشات the hate moment  ورژنی که هوپم داره مینی فن فیکشن(3 شاتی) ؟Do you see him too   با اهنگاش وانشات promiseوانشات Love or hate  ورژن سپ و کوکوی فن فیکشن icy heart  همه لینکاشمینی فن فیکشن the boy in blueوانشات the little prince

دستتتتتت درددددددددد نکنههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/strawberry_4r6x.pdf/

https://uupload.ir/view/sweet_like_you_s1_gl0k_4jdf_f6un.pdf/

https://uupload.ir/view/good_and_evil_urhr_h279.pdf/
 
https://uupload.ir/view/this_is_not_just_a_dream_z838_zcif.pdf/

https://uupload.ir/view/full_shot..._5xm9_yh2j.pdf/

https://uupload.ir/view/tff_oneshot_by_hanoul_fazayihaa.blog.ir_bp14.pdf/

https://uupload.ir/view/_the_firstest_ys6f_e9w3.pdf/

https://uupload.ir/view/th%DA%A9%D9%88%DA%A9_%D9%87%D9%88%D9%BEc_g4d9_53e.pdf/

https://uupload.ir/view/dysht_fullpart(_author_girls)_wlgr_1vmq.pdf

https://uupload.ir/view/gothic-storm-the-orphanage_7ib4.mp3/

https://uupload.ir/view/gothic-storm-sleeping-devil_o5s0.mp3/

https://uupload.ir/view/dysht(musicp1)_bcr9.mp3/

https://uupload.ir/view/uaxx_5ukb_%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C_%D8%A8%D8%B9%D8%B6%DB%8C_%D8%A7%D9%88%D9%82%D8%A7%D8%AA_%D8%AE%DB%8C%D9%84%DB%8C_%D8%A8%DB%8C_%D8%B1%D8%AD%D9%85_%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87.pdf/

https://uupload.ir/view/zq28_hodt_love_or_hate.pdf/

https://uupload.ir/view/g360_love_or_hate_kookv.pdf/

https://uupload.ir/view/icy_heart_full_608_yfrd.pdf/

https://uupload.ir/view/icy_heart_-after_ii1c_sp1f.pdf/

https://uupload.ir/view/the_boy_in_blue_full_by_btl_fazayihaa.blog.ir_1b00.pdf/

https://uupload.ir/view/the_little_prince_by_ariel_hobi_top_fazayihaa.blog.ir_c2e6.pdf/

:">




shine dl
۲۲ تیر ۱۱:۴۶

ددی منم میشی؟

جوننننننننن بلا فقط استایل معلم برات 

ایشالا شرتشم نصیبت بشهههههههههه دستت به ضریح قفسه سینه و... هم برسه :|

میتونی لینکشو از ریزی به یو دانلود یا اپلود بوی تغییر بدی؟ اخه نمی دونم اگه فقط لینک بدی بشه یا نه 

ولی همونم  بده 

RM. kiute.ARMY

البته*^*
نوکرمممم😎
هرجا رو بمالم برات دعا میکنم حاجت روا شیT^T
من لینک ها رو دادم خدا بزرگه:">
shine dl
۲۰ تیر ۲۰:۵۰

کلا فیک دابل توی این بلاگ هست ؟ فک کنم نویسندش رین بود 

 یا فیک رز ها یابی یا عشق در ساعت  صفر؟  توی این وبلاگن؟ 

RM. kiute.ARMY

نه متاسفانه:"(
احتمالا توی چنل های تلگرامی ان
shine dl
۲۰ تیر ۱۷:۳۷

سلام مجدد الان ددی کیه من از دیشب پیوستم

  ساعت 5 صب برای توضیحاتت درباره ژانر ها پاچیدم رو تخت خدا خیرت بده دلم شاد شد میشه یه کلاس بزاری چگونه مث تو پر نمک شد؟

اینکهههه من نتم دانش اموزیه و چون لینکات میخوره به ریزی نمیتونم هیچی دانلود کنم ;(

میشه از اپلود بوی استفاده کنی ؟ یا میشه اگه یکیتون روبیکا یا شاد یا ایتا داره برا من دانلود کنه بفرسته الان واقعا عین بچه یتیما بغضم گرفته  نتم یزید بازی درمیاره و دارم تو حسرت خوندم فیکا اب پز میشم :///// 

ترو خدا  ترو لبای موچی تورو ابوهت نامجون کبیر تورا قسم به دانش هوپ در ریاضی  هلپ می پلیز 

شماره روبیکا و ... رو تو نظر عدی میزنم برات 

الهی دستت به حوله شوگا برسه  الهی هایبو تواف کنی 

RM. kiute.ARMY

سلام دلبرم*^* بنده ددی هستم ادمین اینجا
عزیزمی جیگر برای شما نیم بها هزینه ی کلاس ها حساب میشه😂
شاید بتونم لینکی ک بخوای رو برات ارسال کنم توی نظرات:">

یه دعا هم کن شورت نامجون نصیبم شه برای سفا ی مریض میخوامT^T
شیدا موسوی
۲۰ تیر ۰۴:۱۱

سلام فلاف یعنی چی؟

بعد میشه لینک فیک دبل رو بزاری خیلی وقته دنبالشم مرسییییییییییی و لطفا استریت از جیهوپ بزار فدا مدا 

RM. kiute.ARMY

فلاف یعنی زندگی پر از خوشبختی و اتفاقات خوب*^* و اگه کسی مشکلی براش پیش اومد به بهترین شکل ممکن مشکلش حل میشه
فلاف= زندگیِ دور از ایران

والا ندارم جیگر اما فیک استریت از هوبی دارم*-*

https://uupload.ir/view/tg9_j.hope_hobi.zip/
jin
۱۲ خرداد ۰۲:۱۲

نویسنده تولوخدا برای این فیک حداقل یه شات دیگه بنویس لطفا🥲🥺💜

RM. kiute.ARMY

عایگو:">
Melika
۰۶ خرداد ۰۱:۵۰

اب هویج دوست ندارم 😂😂😂😶‍🌫️🙄

RM. kiute.ARMY

آب پرتقال؟😂
*وقتی میخوای زوری طرف رو ببری
Melika
۰۴ خرداد ۱۵:۲۴

نه دیگه قابلیت این یکیو دارم فقط 🤣😐😶‍🌫️

برا شما مالیاتش با خودم

RM. kiute.ARMY

عه پس خداروشکر😂
عف جوعان در خدمت باشیم هویج بستی؟😎
Melika
۰۲ خرداد ۲۱:۰۵

اهم اهم

نویسنده جانم من که تخم طلا میزارم برات تروجان اونی که دوسش داری بیا فصل دوعه‌شم بنویس مارو خوشحال تر کن 

♡🥲🥺😭🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

جز تخم، چیز های طلای دیگه هم میزاری؟ مالیات هم داره؟
jin
۳۰ ارديبهشت ۱۹:۵۶

اسم اون فیک که جونگ کوک توش آسم داشت و شوگا عشق اولشو باباش کشته بود چی بود؟ برداشتینش؟

RM. kiute.ARMY

والا حضور ذهن ندارم فدات شم:">
BTL
۰۹ ارديبهشت ۱۴:۵۸

گااااد سپ

RM. kiute.ARMY

هوراااااااا*0*
J_hope
۰۹ ارديبهشت ۰۹:۳۱

صبحت بخیر ددی😳😳😳😳😳اون فیک که نویسندش فن بوی بود همون که کلی طرفدار داشت همون که انیس نوشته بودد چرا نیستتتتتتتتتتتتت برش داشتین 😲😲😲تورو خدا بگو که میخواین با فصل سوم بزارینش من قلبم طاقت نداره هاااا سه ماهه منتظر فصل سوم بودم بعد میام میبینم برش داشتین این دیگه زیادیه به خدا بعد عمری یه کاپل ناممین و تهجین و هوپگی ناب پیدا کرده بودم که پرید من دیگه مردم.............

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هفت تا قلب به نیت هفت تن بنگتن 💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

برش داشتم تا فصل سومش بیاد قند عسلمT^T

بوص بوص بوص بوص بوص بوص بوص
J_hope
۰۹ ارديبهشت ۰۱:۰۰

 

انیو دد

 

بالاخره یه سپ خدایا به کدامین کار خوب 😭😭😭😭😭😭😭😭چشام به سایت خشک شد از بس منتظر موندم.تا سپ بیاد خدایا خدایا از انقلاب سپ تا نهضت هوپگی محافظت بفرما 😭😭🤲🤲(نهضت رو درست نوشتم؟؟ 🤔🤔) ددی بسی خوشحالم باورم نمیشه بعد دو هفته به سایت سر بزنم ببینم دوتا فیک سپ اومده باشه،😭😭😭😅🎉🎉🎉 راستش دد این فیک خیلی خوب بود عجیب به دلم نشست دم نویسنده گرم 

 

 

حالا بگم چیلا بعد مدتی به سایت سر زدم خوب اول که فصل امتحاناس دوم اینکه امتحان زبان داشتیم لعنتی زنیکه مستمر زد امتحان رو کل 6 درس رو به صورت کتبی گرفت قشنگ جر خوردیم 😭😭😭دوم اینکه معلم ریاضی و فیزیک و عربی کثافتا سه تاشونم کلاس جبرانی گذاشتن قشنگ داریم به فاک میریم (یکی نیست بگه آخه زنیکه های مادر...... ساعت 9 شب من کجا بیام کلاس جبرانی) خدا قسمت هیچ آرمی نکنه این مسیبت من رو 😐😭😅

 

 

 

 

دد یه چیزی دمیخوام بهت نشون بدم بیا پایین👇👇👇

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایین تر 👇👇👇

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

┏💞━┳💕━━ೋ❥ೋ━━💕┳━💞┓

💓ⓚⓘⓜⓢⓔⓞⓚⓙⓘⓝ↔🅙🅘🅝🦙

💓ⓜⓘⓝⓨⓞⓞⓝⓖⓘ↔🅢🅤🅖🅐🐱

💓ⓙⓤⓝⓖⓗⓞⓢⓔⓞⓚ↔🅙🅗🅞🅟🅔🦌

💓ⓚⓘⓜⓝⓐⓜⓙⓞⓞⓝ↔

    🅡🅐🅟🅜🅞🅝🅢🅣🅔🅡🐨

💓ⓟⓐⓡⓚⓙⓘⓜⓘⓝ↔🅙🅘🅜🅘🅝🐤

💓ⓚⓘⓜⓣⓐⓔⓗⓨⓤⓝⓖ↔🅥🐹

💓ⓙⓔⓞⓝⓙⓤⓝⓖⓚⓞⓞⓚ↔

    🅙🅤🅝🅖🅚🅞🅞🅚🐰

 ┗💞━┻💕━━ೋ❥ೋ━━💕┻━💞┛ 

 

 

سورپرایز 😆😆😆😅🤗🤗🤭

 

 

 

 

 

اممممممم بعد مدتی اومدم ولی نمی دونم چرا چیز زیادی برای گفتن ندارم 🤔😊

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هفت تا قلب به نیت هفت تن بنگتن 💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

اره درست نوشتی😂😂😂 تا انقلاب مهدی محفوظ بداااااااااااااااااارT^T
بلو من واقعا سوییت بود:">

عملا مدرسه نمیریم:| بلکه میریم تیمارستان روانی جهت تخلیه ی عقده بازی دبیر ها:|


آیگوووووووووووو چه کیوتههههههههههههههههههههههههT^T

کنچانا تو خودت یه کتاب شعریT^T

بوص بوص بوص بوص بوص بوص بوص
یک روح در سایت🤝🏻
۰۶ ارديبهشت ۱۷:۵۳

واییییی این خیلی کیوت و قشنگ بودددددد

پر از احساسات گشنگ بودد

نه خیلی خسته کننده بود نه خیلی پر هیجان 

خیلی آروم شروع و تموم شد T-T

قلمت خیلیییی قشنگهههT-T💜💜

RM. kiute.ARMY

مثل خامه ی روی کیک بود:">
یک روح در سایت🤝🏻
۰۶ ارديبهشت ۱۵:۲۰

من درست می بینم؟

بعد چند روز اومدم و یکی سپ گذاشته؟

من دارم نمی تونمممممم

اوکی...بیاید ریلکس باشیم

دممم

بازدمممم

 

از نویسنده ی گشنگم بابت گذاشتن این وانشات وسط مدارس و امتحان های فاکی تشکر می کنم

لاویوووو~-~💜💜

 

RM. kiute.ARMY

اگه بگم امروز هم باز هم سپه چی؟
suga:|
۰۶ ارديبهشت ۰۰:۳۵

وای

اون اقیانوس سپ شیپری که از اسمات متنفری

چقد شبیه من دوسال پیش که تازه فیکشن خون شده بودم به خاطر تعطیل شدن مدرسه ها و یا اسمات نمیخوندم یا اگه اسمات داشت با چشم نیمه باز و سریع رد میکردم

ولی خب زیاد طول نمیکشه این بنده ی خوب خدا بودنت

به زودی کم کم همگام ما پلشتای مبتذل میشی

تجربه کردم که میگم

هروقت اولین اسماتتو خوندی بیا زیر همین وانشات بگو منتظرم

RM. kiute.ARMY

اولین اسمات رو بخونی همینجوری میوفتی غلتک😂 شاید به درجه اجتهاد برسی و خودت هم اسمات بنویسی😂
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐀𝐧𝐝 𝐓𝐚𝐞𝐓𝐚𝐞 𝐌𝐨𝐦•
۰۵ ارديبهشت ۱۹:۲۲

سلام نویسنده، امیدوارم حالت خوب باشه :) 💜💛

ببخشید اگه با یه روز تاخیر دارم کامنت میذارم چون دیروز...فقط حوصله تایپ کردن نداشتم... (همین الانم ندارم راستش ⁦(-_-メ)⁩ 😂 ولی خب...وظیفه خودم میدونم کامنت بزارم!)

اول از همه...قلمت خیلی خوب و روونه! راستش نمیدونم کار چندمته ولی...شخصا به نظر من بازم میتونی بهتر از این باشی، اما این به معنی نیست که الان خوب نیستی، همین الانشم قلمت خیلی قشنگه!

وایب فیکت، همون چیزی بود که باید باشه...یعنی، همون وایبی که فیکای سپ میدن! مخصوصا هم مدرسه ای بودنش که...من خودم سپ مدرسه ای خیلی دوس دارم ^^

و راستش از طرف دیگه ای هم، وایب وانشات بلو مموریز ددی رو میده! (مخصوصا باوجود اینکه من خودم اولین بار بلو مموریز رو با ورژن سپ خوندم!)

پوستر فیک هم همون صحنه آخره که هوسوک یونگی رو کول کرده بود درسته؟ :")

درکل درعین کوتاه بودن خیلی آرامشبخش و قشنگ بود! دراصل اون وایبی که داره آدمو ناخودآگاه آروم میکنه! :)

و یه چیز دیگه...خواهشا انقد نگین چرا اسمات نیست و چرا اسمات نداره و فلان...

توروخدا یکمم که شده از اسمات بکشین بیرون! :)

باور کنین چیزهای دیگه ای هم وجود داره...همه تا بهم میرسن درخواست سسک نمیدن! بعضی وقتام باید با حس عشق قشنگی که آروم آروم یا حتی خیلی سریع و یهویی بین شخصیتا شکل میگیره آروم شین و یه لبخند از قشنگی حسشون بیاد رو لبتون! :)

اسمات هم درست و به اندازش خوبه، ولی اینکه تو هررر فیکی دنبال اسماتین...شخصا به نظر من درست نیست و زیاده رویه! چون اینجوری باعث میشه نویسنده ها فک کنن اگه اسمات ننویسن کسی فیکشونو نمیخونه پس همشون از دم میان اسکات نویس میشن و اینجوری فیکای قشنگی مثل این که اسمات نیستن و فقط بازتاب یه حس قشنگن کم بشن! :)

خلاصه که همین...مرسی و خسته نباشی بابت فیکت! امیدوارم بلو من/وومنتو پیدا کنی! :) 💙

RM. kiute.ARMY

همیشه من عاشق نظراتتم بلو انجلT^T
اومو بلومموریز:"> من عر....

درسته موافقم*^*
Agust D
۰۵ ارديبهشت ۰۶:۳۶

سپپپپپپپپ سپپپپپپپپ سپپپپپپپپ سپپپپپپپپ عرررررررر عرررررررر سپپپپپپپپ پپ عرررررررر نبژنایایفهباهزخارنت

اوکی کنترل اعصاب 

بعد چندروز اومدم اول اومدم ارشیو سپ

کلا ددی میدونی که سپ برا من به همچی مقدمه😐

بعد نام کوک😐

بعد تهجین😐

بعد نارنگی😐

بعد بالشتم😐

بعد هندزفری😐

بعد هات چاکلت😐

بعد اسپرسو😐

بعد شیر کاکائو😐

بعد ترشیجات😐

ادامه دارد... 

RM. kiute.ARMY

اهان بگو پس روزت رو با "بسم السب و ارحمان و الرحیم. اعوذ بل سب من الهیتر کثیف" شروع میکنی😂
ArmyWasHere
۰۴ ارديبهشت ۲۱:۳۱

•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐀𝐧𝐝 𝐓𝐚𝐞𝐓𝐚𝐞 𝐌𝐨𝐦•  

ریپلای به ایشون 

منم همین بودم قبلش داشتم حدس میزدم اونی که یونگی رو روی دوشش داره حمل میکنه کیه که کیفش و آویز روی کیفش که نماد هوپ ورلد بود رو دیدم :""""))))))

RM. kiute.ARMY

•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐀𝐧𝐝 𝐓𝐚𝐞𝐓𝐚𝐞 𝐌𝐨𝐦•  


Ocean
۰۴ ارديبهشت ۱۶:۰۷

هعییییییییی ننه:)

چقدر حس خوبی داشتت:))) 

*وی سپ شیپر میباشد ولی از اسمات متنفر است و این فیک فیک رویاهایش بود*

عرررررررررررر:)))))))

RM. kiute.ARMY

گوشت شه به تنت مادرT^T
bts love
۰۴ ارديبهشت ۱۱:۱۷

قشنگ بود خیلی خوب بود دمه نویسنده گرم

هیجایه کار نشکل نداشت مشکل از منه سپ شیپر یونگی تاپه

میدونی هوسوک تاپ هم خوبه ها اما هیونگ تو خودت از دله من خبر داری

RM. kiute.ARMY

بله بله مودونم:">
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐀𝐧𝐝 𝐓𝐚𝐞𝐓𝐚𝐞 𝐌𝐨𝐦•
۰۴ ارديبهشت ۰۸:۵۳

خبعفبهبخ

تموم شد! :)

شبنم تموم شد! :)))

یعنی پویترو دیدم ها، گفتم بالایی که صددرصد یونگیه، پایینی تروخدا هوسوک باشه...

تروخدا سپ باشه...

تروخدا سپ باشههههه...

پستو باز کردم، سپ بود! :)

برم پاره کنم خودمو :) 

RM. kiute.ARMY

عه خدا نکنهههههههههههT^T
برو برو نوش جونت:">
c_ lena
۰۴ ارديبهشت ۰۴:۵۵

جدا از اینکه هر عشقی به روش درستش خوبه و باعث آرامش میشه.

عشق سپ هم به روش خودش با دیدن چند تا مومنت و حرف و این چیزا باعث ارامش میشه ..

از خدا میخوام همیشه عشقشون این شکلی باقی بمونه :))

RM. kiute.ARMY

هوم موافقم:">
c_ lena
۰۴ ارديبهشت ۰۴:۲۷

بسی زیبا -

 

یک سوال چرا نوشته حاضرین در سایت -3 ؟

حس میکنم الان با روج ها انلاینم ..

RM. kiute.ARMY

سرور دیوونه است نگاهش نکن😂
bts love
۰۴ ارديبهشت ۰۱:۲۱

مرگه من؟؟؟ دارم درست میبینم؟؟؟ سپپپپ؟؟؟ اسمات که نیست و حسم میگه هوپگیه یعنی اگه اینطور باشه...

خدایا به من صبر بده

چرا چرا سپ با این همه مومنت باید ی فیک کوفتی نداشته باشه

قصده توهین به یونمین شیپرا ندارم و خیلی هم احترام براشون قائلم اما خداییش مومنتایه سپ بیشترههههه.

RM. kiute.ARMY

دیگه هرکس یه دیدی داره:")
نویسنده ها باید کمر همت ببندن سپ بنویسن:">
HeLma
۰۳ ارديبهشت ۲۳:۴۲

بعد از سالیان سال،بعد از هزاران ویکوک،یک سپ از طبقه ی هفتم آسمان بر روی زمین افتاد ولی از شانسی در گوه خوابیده است اسمات نیست🥲🥲

خدایا چرااااااا چرا بعد از گذشتن از هفت خان ویکوک جایزه همچین سپی باشه چراااااااااا من سپ می خوامممممممم 

من اعتراض دارم سپ نیاز دارم😩😩

RM. kiute.ARMY

سپه دیگه:|
Gaul Jk❤
۰۳ ارديبهشت ۲۲:۳۵

عررررر

سپپپپپپپپپپپپپ🥺

RM. kiute.ARMY

هوراااااااااااااااا^0^
Delaram
۰۳ ارديبهشت ۲۱:۴۹

اوکی اوکی .... این موقع واقعا نیاز به همچین حس آرومی داشتم ❄

مرسی:)

RM. kiute.ARMY

مرسی از تو دلبرمT^T
ArmyWasHere
۰۳ ارديبهشت ۲۱:۲۸

وای خدا 

چقدر قشنگ بود 

موفق باشی اریل D: 

RM. kiute.ARMY

ممنون دلبرم*^*
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۳ ارديبهشت ۲۱:۰۶

هورااااااااا سپپپپپپپپپ

شهرو چراغون کنیددددددد ستاره بارون کنیددددددد شادی و گل نثار لیلی و مجنون کنیدددددددددددد

سنی دیللر منی دیللر سنی دیللر منی دیللر 

خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن خوشگلا باید برقصن 

💃🏿💃🏿💃🏿💃🏿💃🏿💃🏿💃🏿💃🏿💃🏿💃🏿💃🏿💃🏿💃🏿💃🏿💃🏿💃🏿

RM. kiute.ARMY

یعسسسسسسس منتظرت بودم😂
ECLIPSE
۰۳ ارديبهشت ۲۰:۴۰

مرگ برای کاور

مرگ برای کاپل

مرگ برای مقدمه

 

این زندگی دیگه ارزش ندارههههه

RM. kiute.ARMY

این اصل جنسه:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان